Helaas ben ik die in al die keren Ierland maar zéér weinig tegen gekomen daar. Klopt dus maar vrij weinig van dat beeldquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En een mooi Roodharige dame met gebleekte huid met sproetjes kan vinden
Crowded House - Weather With Youquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:22 schreef MarijeH het volgende:
Wat een mooi nummerwat is de titel van dit nummer?
Sterker nog, ik had 't gisteren al bedacht, want 't was mijn idee om deze plaat te requesten (naar aanleiding van een idee van volgens mij Eliza, Piles en Janneke om iets te doen).quote:
I know, interesseert me niet eens meerquote:
Crowded House - Weather With Youquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:22 schreef MarijeH het volgende:
Wat een mooi nummerwat is de titel van dit nummer?
Illusie is soms prettiger dan de werkelijkheidquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Helaas ben ik die in al die keren Ierland maar zéér weinig tegen gekomen daar. Klopt dus maar vrij weinig van dat beeld
Jaquote:
** muisje-eliza doet schouder opwerpen*quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:25 schreef Brennel het volgende:
* Brennel heeft even een emotioneel momentje.
Kijk maar uit, straks stromen de tranen als een vloedgolf de deur uit en heb je morgen weer een glad fietspad, waardoor je weer valt...quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:25 schreef Brennel het volgende:
* Brennel heeft even een emotioneel momentje.
of deze 3:quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En een mooi Roodharige dame met gebleekte huid met sproetjes kan vinden
quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:25 schreef Againzender het volgende:
Mooi nummer dit.
Onze oudste zoon Axel vroeg toen hij destijds net wat kon praten waar deze meneer nou over zong. Heb hem toen verteld dat het een liedje is over een meneer die een mevrouw een beetje kwijt is.
Nu begint hij (nog steeds!) na de eerste twee noten van de piano met: "Dit is een liedje van een meneer die een mevrouw een beetje kwijt is"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |