WTF hij heeft gewoon gelijk. En een heleboel mensen zijn het met hem eens.quote:
Daarom ook een Quoted For Truth, Flesquote:Op zondag 11 januari 2009 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WTF hij heeft gewoon gelijk. En een heleboel mensen zijn het met hem eens.
DD-ARquote:Op zondag 11 januari 2009 15:19 schreef Duvel het volgende:
Overigens: iedere DD-AR minder is een feestje waard... Dat dan weer wel.
Klopt. En beneden is ook veel lekkerder. Vooral als je er lang in moet zittenquote:Op zondag 11 januari 2009 17:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
DD-AR.
Boven.
Beneden.
Althans, dat zijn toch die dingen met dat toffe groene interieur?
Ikke nie begrijpquote:Op zondag 11 januari 2009 17:21 schreef Lemjur het volgende:
[..]
Daarom ook een Quoted For Truth, Fles
Idd, als je nou ergens niet bang voor hoeft te zijn in dit geval.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
QFT doe je normaal alleen als je bang bent dat iemand later zijn oorspronkelijke post gaat wijzigen en zo. Dat is hier bepaald niet een issue
Is er nog ergens een goed gelijkende ABDk?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:34 schreef Cothen het volgende:
[..]
Bak van een andere plan V pakken, schilderen en interieur overzetten en rijden maar.
Uiteraard op kosten van de NS (of prorail die de trein misschien op verkeerd spoor heeft gezet)
Ja.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Althans, dat zijn toch die dingen met dat toffe groene interieur?
Het heet toch niet voor niets 'Gequote omdat het waar is.'quote:Op zondag 11 januari 2009 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
QFT doe je normaal alleen als je bang bent dat iemand later zijn oorspronkelijke post gaat wijzigen en zo. Dat is hier bepaald niet een issue
nee, van die serie plan V (v1-v3) is er alleen nog een Bk, die zit in plan T 528quote:Op zondag 11 januari 2009 18:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is er nog ergens een goed gelijkende ABDk?
met de computer kun je heel veel dingen toevoegen aan zo'n filmpje hoor, zoals een rijdende treinquote:
quote:Inmiddels is er meer bekend over de oorzaak. Tot 17.30u is er zaterdag aan de 419 gewerkt in de hal van de werkplaats. Het stel kon op dat moment niet naar buiten omdat er een defecte RET-metro voor stond. Nedtrain zou het treinstel later naar buiten zetten, op spoor 18 of 19. Tijdens het rangeren moest de machinist naar de andere cabine lopen. Op het moment dat hier hiermee bezig was, stond de trein gedeeltelijk op een kruiswissel. Op dat moment was een NS-machinist bezig de DDAR naar spoor 25 te rijden. Hiervoor moest hij over deze kruiswissel. Hij heeft de 419 echter te laat opgemerkt op nog te kunnen stoppen.
http://trein.dennistd.nl/?page=nieuws&id=78
nouja, defect: hij was gewoon voor de helft ontspoort:quote:Op zondag 11 januari 2009 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
Ik hoorde dat de helft van de kruimeldief weer naar de fabriek moest, omdat er wat defecten waren.
Oh ja eigenlijk kon niemand er wat aan doen en zoquote:
Nice pics MCH, heb je er meer?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:32 schreef MCH het volgende:
Ongelooflijk trouwens dat zulke treinen in Duitsland op een enkelspoor al 150 km p/uur gaan.
Och, hier in Apekoppen met 140...quote:Op zondag 11 januari 2009 21:32 schreef MCH het volgende:
Ongelooflijk trouwens dat zulke treinen in Duitsland op een enkelspoor al 150 km p/uur gaan.
Ik bedoelde in vergelijking met NLse intercity's . Die mogen toch ook niet harder als 160 km p/uur...Daar was het overigens nog wel iets spectaculairder door scherpe bochten en flinke hoogteverschillen. Je werd flink heen en weer geschommeld.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:38 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
Och, hier in Apekoppen met 140...
In Nederland rijdt alleen de Thalys tussen Schiphol en Den Haag 160 km/h, voor de rest rijdt alles 140 km/h of langzamer.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik bedoelde in vergelijking met NLse intercity's . Die mogen toch ook niet harder als 160 km p/uur...Daar was het overigens nog wel iets spectaculairder door scherpe bochten en flinke hoogteverschillen. Je werd flink heen en weer geschommeld.
Dat bedoel ik dusquote:Op zondag 11 januari 2009 21:47 schreef dennistd het volgende:
[..]
In Nederland rijdt alleen de Thalys tussen Schiphol en Den Haag 160 km/h, voor de rest rijdt alles 140 km/h of langzamer.
Ah. Dat had ik dus gemist...quote:Op SkyscraperCity een bericht dat ik nog niet had gehoord en hier ook nog niet voorbij had zien komen: de V250 schijnt in november in Velim ontspoord te zijn en naar aanleiding hiervan schijnt de helft van het treinstel terug naar de fabriek te zijn gegaan.
Ik wil meer Koploperts in Breda.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:08 schreef veldmuis het volgende:
Ik vind de plantjes ook waardeloos, maar de planvtjes zijn tof.
Breda #149. Rizzeau en Tammeh glijden door de straten.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:13 schreef James1988 het volgende:
Ik heb hier in Breda 1x een koploper voorbij zien rijden, 2 jaar terug ofzo. En een paar maanden terug nog een verdwaalde Sprinter op de sneltrein Amsterdam - Breda.
verhuis naar het oosten of noorden, daar hebben we er genoegquote:
Maar daar hebben ze geen Breda.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:15 schreef dennistd het volgende:
verhuis naar het oosten of noorden, daar hebben we er genoeg
Die nummertje snap ik niet. Ik heb wel een keer een ICL in Breda gezien, en dat was ook uniek geloof ik.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Heel soms. Ik heb er wel eens eentje in de 1900 of 3600 verzeild zien raken.
speciaal voor jou:quote:Op zondag 11 januari 2009 22:18 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die nummertje snap ik niet. Ik heb wel een keer een ICL in Breda gezien, en dat was ook uniek geloof ik.
De stad die alleen een stoptreinverbinding heeft met Utrechtquote:
sneltrein, niet stoptreinquote:Op zondag 11 januari 2009 22:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De stad die alleen een stoptreinverbinding heeft met Utrecht
hmm, die prorail-treinnummerlijst klopt niet dus...quote:Op zondag 11 januari 2009 22:58 schreef James1988 het volgende:
[..]
Breda - Utrecht is toch echt een stoptrein hoor. Dat zegt NS tenminste erover.
In de kerstvakantie heb ik die trein ook alleen maar Bd - Ht zien doen trouwens, maar nu doet hij wel gewoon Bd - Ut, met Mat '64 of DD-AR / DDM.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:02 schreef dennistd het volgende:
[..]
hmm, die prorail-treinnummerlijst klopt niet dus...
het is volgens ns.nl de 13600, maar die gaat volgens prorail alleen maar breda - den bosch
nouja, morgenavond maar naar kijken dan
en de 2200 staat dus ook verkeerd op mijn site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |