Maar... hebben 3FM DJ's ook al eens op de radio gezegd wat je hier op het forum hebt gepost?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:33 schreef Noortje. het volgende:
JONGENS! IK BEN AL TWEE KEER GEQUOTE DOOR EEN 3FM DJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111einz!!!11
Er zitten in FOT best wel goeie dus er is keuzequote:Op donderdag 25 december 2008 01:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Als het kunstzinnige en mooie foto's zijn wil ik ze ook zeker wel zien, ik ben wel van dat soort dingen.![]()
Ja inderdaad, 't zou wel lullig zijn though.
Idd, wil ze ook wel even zien, vooral als ze goed gemaakt zijn.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vast wel
Ik vind SHE nou niet echt interessant, maar je wil ze toch ff gezien hebben he, dan weet je waar men over praat
Vast wel.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar... hebben 3FM DJ's ook al eens op de radio gezegd wat je hier op het forum hebt gepost?
quote:
Maargoed dat ik nog zo scherp benquote:Op donderdag 25 december 2008 01:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is zo gewoon om Coen en Sander te typen.
Trustenquote:
Bij smaakvolle foto's van een mooie dame is die kans zeker aanwezig.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan groeit je Ilse De Lange?
Iemand van FOK! gaat de foto's maken dacht ik, weet alleen niet wie.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Er zitten in FOT best wel goeie dus er is keuze, of gaan ze voor een externe profesional ?
Me tooquote:Op donderdag 25 december 2008 01:36 schreef DaMook het volgende:
Al ben ik niet echt fan van naakt ala playboy, geef mij maa sexy zoals in de fhm.
Nu jij dit zegt zal dat dalijk wel gebeurenquote:Op donderdag 25 december 2008 01:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar... hebben 3FM DJ's ook al eens op de radio gezegd wat je hier op het forum hebt gepost?
Een punt in je username is toch coolquote:Op donderdag 25 december 2008 01:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ben ik blij om.
Waarom eigenlijk?
Wat zouden we toch zonder je moeten?quote:Op donderdag 25 december 2008 01:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Maargoed dat ik nog zo scherp ben.
Anders had ik twee punten in mijn username gehad.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:38 schreef D.Rose het volgende:
late reactie
[..]
Een punt in je username is toch cool
En nee, die op i's en j's tellen niet
Vooral Domien heeft er een handje van.quote:Op donderdag 25 december 2008 01:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nu jij dit zegt zal dat dalijk wel gebeuren.
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gelukkig heb ik gisteren niet zoveel gepost![]()
.
.
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:37 schreef Briggy het volgende:
[..]
Trusten
Ben benieuwd hoe laat je volgende post is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |