Haha echt iedereen zat van te voren "oeh zo lekker hakkuhhh" en vervolgens bleef iedereen posten en was ik volgens mij één van de enigen die daadwerkelijk z'n kamer door sprong.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb heel even gekeken maar het ging inderdaad echt nergens over.![]()
[..]
Ook wel herkenbaar. Heb ook gewoon een dag (zondag) maar bewust de reeks niet gevolgd want had even geen zin om de hele dag heel intensief bezig te zijn met lezen/posten. Gelukkig lag het tempo de laatste dagen wat lager waardoor het weer wat leuker werd.
geniet ervan. ik zit morgen ook heel gezellig met de hele familie.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Morgenmiddag naar ouders/zusje, dus dan zal 't wel ff beter zijn.
Mja. Ik had ook een half soort van date met een meisje waar ik toch wel van hou, maar we hebben elkaar gemist omdat 't zo stervens druk wasquote:Op donderdag 25 december 2008 00:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, dat heb ik ook wel. Maar af en toe wil ik ook wel weer meer. En het afgelopen jaar heeft me wat dat betreft nog weinig goeds gebracht. Paar dates waar ik echt met een goed gevoel in ging en waar de avond zelf ook echt heel leuk was (goed eten, leuk tentje, gevoel van een klik) en achteraf wordt de ballon dan met één speld weer mooi kapot geprikt. Leuk en aardig om steeds weer m'n verhaal op tafel te gooien (klinkt wellicht zwaarder dan 't is), maar op een bepaald moment verwacht je zeg maar meer dan een leuke avond (en nee, niet direct sex).
Met dit soort dagen speelt 't 'negatieve' gevoel weer op...
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:43 schreef borisz het volgende:
SR is over en wie mag de topics weer openen.
HANS
Ik zat wel mee te bewegen hoorquote:Op donderdag 25 december 2008 00:43 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Haha echt iedereen zat van te voren "oeh zo lekker hakkuhhh" en vervolgens bleef iedereen posten en was ik volgens mij één van de enigen die daadwerkelijk z'n kamer door sprong.
En inderdaad, ik werd er op een gegeven moment best chagrijnig van. Snel is even leuk, maar na 3 dagen had ik het gevoel dat de helft van mijn posts niet meer gelezen werd en dat is ook weer zoiets..
Veel plezierquote:Op donderdag 25 december 2008 00:43 schreef evert het volgende:
[..]
geniet ervan. ik zit morgen ook heel gezellig met de hele familie.
GOEDE DAGEN ALLEMAAL ik ga nu echt ff relaxen en denk ik het opgenomen brokeback mountain kijken
Ja, zat je met je vingers op de maat HAKKUHHH te typen?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zat wel mee te bewegen hoor![]()
.
Relaxze!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:43 schreef evert het volgende:
[..]
GOEDE DAGEN ALLEMAAL ik ga nu echt ff relaxen en denk ik het opgenomen brokeback mountain kijken
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:45 schreef tha_dark het volgende:
Ik ben er ook weg van!
Iedereen een fijne kerst toegewenst!
En alvast het beste voor het nieuwe jaar maar ik ben hier nog wel te vinden voor 31 December.
Jullie ook fijne feestdagen!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:43 schreef evert het volgende:
[..]
Nou, één van de dates zei dat ze het jammer vond me niet een half jaar later te zijn tegengekomen. Ze was nu druk met werk. Tsja, graag of nietquote:Op donderdag 25 december 2008 00:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mja. Ik had ook een half soort van date met een meisje waar ik toch wel van hou, maar we hebben elkaar gemist omdat 't zo stervens druk was
Jij ook fijne kerstdagenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:45 schreef tha_dark het volgende:
Ik ben er ook weg van!
Iedereen een fijne kerst toegewenst!
En alvast het beste voor het nieuwe jaar maar ik ben hier nog wel te vinden voor 31 December.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |