abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 7 november 2008 @ 21:34:26 #26
9859 crew  Karina
Woman
pi_63040997
Slotenmaker kost 90 euro, heb ik helaas zelf 2x aan de hand gehad De deur werd opengemaakt door een gaatje te boren naast het slot en dan een beetje pielen met een ijzerdraadje door dat gaatje. Hoe het precies werkt, weet ik helaas niet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_63041342
ja een slotenmaker heeft hem zo open, dat weet ik, maar dat vind ik echt zonde van het geld. zijn een keer langsgekomen voor de voordeur. voorrijden, 1min werk, 75 euro incasseren. beetje zonde van het geld. als het morgen licht is ga ik proberen het raam open te krijgen, dan kan ik de pinnen eruit tikken en het de deur uit het frame halen. dan zie ik wel hoe ik dat slot ooit open krijg, waarschijnlijk kom ik over een paar maanden de sleutel tegen en denk "o ja, daar lag ie".
pi_63061162
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 20:10 schreef Captain_Chaos het volgende:
Zoek je sleutel !

Ik mag toch aannemen dat je sleutel thuis ergens achter is gebleven toen je met vakantie ging.
Volgens mij kan je je energie beter in een geweldige zoekactie steken.
Sleutels maken zichzelf niet zoek; behalve die van mij natuurlijk...
Dat was ook mijn eerste gedachte.
  zaterdag 8 november 2008 @ 20:54:22 #29
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_63061362
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 20:42 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Een Fok-Moderator die oproept tot fraude?!
Je hoort me nergens zeggen dat TS vals aangifte moet doen of verzekeringspapieren onjuist moet invullen. Gewoon, als de buren ernaar vragen
  zaterdag 8 november 2008 @ 21:12:58 #30
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_63061810
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 20:08 schreef Taquel het volgende:
of gewoon de pennen uit de deur tikken en dan de deur daar loshalen..
is het niet zo'n mooi nemef slot met een nummertje erop want daar zijn vaak zo sleutels van bij te halen.
Had ik vroeger met de schuur sleutel ook gemerkt die paste namelijk ook op de meterkast.
nummer staat op het stukje dat nu in de deur zit he? de zgn. voorplaat - en hij zal vast het nummer niet op een briefje hebben.....

als je geluk hebt is er in de buurt een ijzerhandel die een aantal sleutels op voorraad heeft - vraag ze even mee en kijk welke er past - het aantal varianten is niet zo heel groot hoor - geloof is van 24 stuks...
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_63155010
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:12 schreef zomaareennaam het volgende:

[..]

nummer staat op het stukje dat nu in de deur zit he? de zgn. voorplaat - en hij zal vast het nummer niet op een briefje hebben.....

als je geluk hebt is er in de buurt een ijzerhandel die een aantal sleutels op voorraad heeft - vraag ze even mee en kijk welke er past - het aantal varianten is niet zo heel groot hoor - geloof is van 24 stuks...
dat is wel een goeie, dat ga ik eens proberen. ik ben een schijtert en durf de deur niet te forceren, omdat ik weet dat ik dan binnen een uur de sleutel tegen kom
  woensdag 12 november 2008 @ 13:22:31 #32
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_63156832
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 20:54 schreef Bob-B het volgende:Gewoon, als de buren ernaar vragen
Je buren vertellen dat er een vandaal in je woning is gedrongen zal ze zeker fijn laten slapen...
censuur :O
pi_63165824
Als je je deur niet wil verprutsen en je het slot niet open krijgt en je geen scharnieren met pennen hebt, kan je altijd de scharnieren nog afslijpen.
  woensdag 12 november 2008 @ 20:10:52 #34
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_63168876
heeft ts al succes gehad met de vele suggesties?
anders wil ik wel iemand vragen die het mogelijk op kan lossen?
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_63190151
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:10 schreef zomaareennaam het volgende:
heeft ts al succes gehad met de vele suggesties?
anders wil ik wel iemand vragen die het mogelijk op kan lossen?
nee, ik weet het niet meer. kreeg de deur zelfs niet geforceerd. denk dat er een "locksmith" aan te pas moet komen. wat voor iemand ken jij? omg. eindhoven?
  donderdag 13 november 2008 @ 22:25:25 #36
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_63210152
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:25 schreef gateway het volgende:
breek toch los, wat kost nou een binnendeurtje?
heb ik vandaag geprobeerd, ik kom er niet doorheen. al mn gereedschap ligt op die kamer
pi_63210267
\breekijzer?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_63215206
quote:
Op donderdag 13 november 2008 @ 14:15 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

nee, ik weet het niet meer. kreeg de deur zelfs niet geforceerd. denk dat er een "locksmith" aan te pas moet komen. wat voor iemand ken jij? omg. eindhoven?
Heb je al een flex of boormachine op die dekplaat gezet?
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:03:35 #40
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63215273
Anders ga je eerst opzoek naar je sleutel!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 14 november 2008 @ 11:10:21 #41
178940 Orval
.....ik word oud....
pi_63215475
quote:
Op donderdag 13 november 2008 22:25 schreef gateway het volgende:
breek toch los, wat kost nou een binnendeurtje?
zo'n opdekdeur is volgens mij rond de 4 tientjes.......die heb je er zo uit. Zou hem er niet uit trappen, dan beschadig je wellicht ook je kozijn en spullen achter de deur. gewoon decoupeerzaag erop en een gat naast de deurklink. kun je netje de schroef van het afdekplaatje aan de andere kant eraf halen.

en een gat ik een opdekdeur is ook heel makkelijk weer dicht te maken.
Narcisme, een gezond zelfbeeld!
pi_63215615
Als je idd de deur wilt forceren, zaag gewoon met een decoupeerzaag je complete slotkast eruit, dan trek je zo je slot, incl klein stukje deur en deurbeslag weg, en zwaait de deur open.
Vervolgens een nieuwe boarddeur bestellen, slot en deurbeslag terugzetten en klaar
pi_63222438
ik denk dat ik maar wat gereedschap ga lenen bij iemand, aangezien al mijn gereedschap net op die kamer ligt
ik kan volgens mij niet de slotkast uitzagen, omdat de deur voor een deel achter het kozijn valt. ga dr gewoon een gat in zagen waar ik doorheen pas, en dan de pinnen uit de schanieren tikken of evt het slot doorslijpen.
pi_63223620
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:23 schreef Byte_Me het volgende:
ik denk dat ik maar wat gereedschap ga lenen bij iemand, aangezien al mijn gereedschap net op die kamer ligt
ik kan volgens mij niet de slotkast uitzagen, omdat de deur voor een deel achter het kozijn valt. ga dr gewoon een gat in zagen waar ik doorheen pas, en dan de pinnen uit de schanieren tikken of evt het slot doorslijpen.
Als het een opdekdeur is, maakt het niet aan welke kant je staat, want scharnieren eruit tikken kan niet dan (paumelles zijn het, één deel zit in het kozijn, één deel zit in de deur)
Als jij rond het slot het boardpaneel wegzaagt tot zover je erbij kunt met een zaag kun je redelijk eenvoudig het complete slot met wat kracht lostrekken, en dan zwaait de deur vanzelf open (eigen ervaring)
  vrijdag 14 november 2008 @ 20:07:10 #45
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_63229497
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:23 schreef Byte_Me het volgende:
ik denk dat ik maar wat gereedschap ga lenen bij iemand, aangezien al mijn gereedschap net op die kamer ligt
ik kan volgens mij niet de slotkast uitzagen, omdat de deur voor een deel achter het kozijn valt. ga dr gewoon een gat in zagen waar ik doorheen pas, en dan de pinnen uit de schanieren tikken of evt het slot doorslijpen.
ga wel even bij collega informeren - die heeft er echt verstand van.
als ik jou was zou ik de deur niet gaan zitten vernielen! je hoort volgende week van me
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_63233784
* Ou-Tannu denkt aan afgelopen vakantie..


bouwkeet met nemef slot openmaken met zelfgebouwde loper
  zondag 16 november 2008 @ 13:13:16 #47
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_63260030
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:14 schreef Gurb het volgende:
Als je idd de deur wilt forceren, zaag gewoon met een decoupeerzaag je complete slotkast eruit, dan trek je zo je slot, incl klein stukje deur en deurbeslag weg, en zwaait de deur open.
Vervolgens een nieuwe boarddeur bestellen, slot en deurbeslag terugzetten en klaar
niet dat slot terugzetten natuurlijk, daar heeft ze geen sleutel meer van, das nou net het hele problem!
pi_63264096
is het een cilinderslot? als dat het geval is kun je met weinig schade de cillinder er uit boren met een scherp boortje van 8 mm . ik lees wel wat voor slot ir in zit
pi_63265486
allemaal bedankt voor de hulp/tips/suggesties. de deur is open, een van mn buren had een passende sleutel
ik heb nu het nummer vd sleutel, dus ik ga gewoon een nieuwe laten maken. of misschien geen nieuwe, dan kan ie nooit meer op slot, en kan ik nooit meer dit probleem hebben.
pi_63268620
quote:
Op zondag 16 november 2008 16:29 schreef Byte_Me het volgende:
allemaal bedankt voor de hulp/tips/suggesties. de deur is open, een van mn buren had een passende sleutel
ik heb nu het nummer vd sleutel, dus ik ga gewoon een nieuwe laten maken. of misschien geen nieuwe, dan kan ie nooit meer op slot, en kan ik nooit meer dit probleem hebben.
cijferslot er op!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')