abonnement Unibet Coolblue
pi_62575405
In dit topic is het alleen de bedoeling om tips te geven! De hoi/doei/lekker weertje he-post doe je maar ergens anders! Als je toch steun wil omdat het afvallen niet zo lekker gaat door persoonlijke issues ben je van harte welkom in het slank de herfst in topic en als je overgewicht hebt kun je terecht in de dieetclub
Als je interesse vooral bij krachttraining ligt, kun je ook terecht in het bodybuild topic





- Bespreek hier je eet schema's
- Reageer alleen inhoudelijk!
- Heb je DE nieuwe afval methode gevonden, meld hem hier!
- Als je het idee hebt dat iemand het verkeerd aanpakt, zeg het gerust!
- Aub geen post over je man/vriendje/huisdieren/kinderen/collega's
- Heb je trainingstips, post ze hier!

En, stel jezelf natuurlijk even voor !
- Hoe heet je
- Hoe oud ben je (hoef je niet te zeggen )
- Wat is je lengte
- Wat is je gewicht/bmi/maten/vetpercentage
- Wat is je doe? Wil je slanker worden? Gespierder? Ga je eerst bulken?
- Wat is je plan van aanpak?
- Wat zijn je valkuilen?
- Doe je ook aan sport? Zo nee, waarom niet?
- Heb je nog overige tips!

Eventueel kun je een foto van je eigen figuur, en een foto van je streef figuur posten! Of als je al een tijdje bezig bent je voor- en na foto's!

Succes iedereen!

En voor de mensen met een oogaandoening: GEEN SLOWCHAT!!!

[ Bericht 5% gewijzigd door Mylene op 24-10-2008 17:00:47 ]
pi_62575435
Jeuj!! Een heus deel 2!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62575609
Ik krijg de plaatjes niet goed
En thx schatje voor de OP!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 10:41:04 #4
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62575964
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 10:20 schreef vamperotica het volgende:
Jeuj!! Een heus deel 2!!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_62576411
schaamteloze tvp
Ja doei.
pi_62576473
Ik denk trouwens dat ik vanmiddag maar wat ga goochelen met meer fruit en wat brinta ofzo... Ik kom anders weer onder de 900 cal. uit... Moet zeggen dat ik vanaf een uur of 15.00 wel wat honger krijg...En dan na het avondeten weer Hoewel ik dan best veel groente wegwerk... 's kijken of ik daar wat meer in kan gaan proppen! Zo tot tussen de middag lukt het zonder honger/trek op mn eitjes en fruit.
Vanavond eerst een ouderavond van de oudste en dan weer een uurtje pumpen!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62576676
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 11:01 schreef vamperotica het volgende:
Ik denk trouwens dat ik vanmiddag maar wat ga goochelen met meer fruit en wat brinta ofzo... Ik kom anders weer onder de 900 cal. uit... Moet zeggen dat ik vanaf een uur of 15.00 wel wat honger krijg...En dan na het avondeten weer Hoewel ik dan best veel groente wegwerk... 's kijken of ik daar wat meer in kan gaan proppen! Zo tot tussen de middag lukt het zonder honger/trek op mn eitjes en fruit.
Vanavond eerst een ouderavond van de oudste en dan weer een uurtje pumpen!
noten!

Heb jij nou "orginele" Pump DVD's thuis?
pi_62576693
Vanmiddag weer zwemmen! En eens kijken of ik een afspraak kan maken bij het fitnesscentrum.
pi_62576826
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 11:09 schreef Rigital het volgende:

[..]

noten!

Heb jij nou "orginele" Pump DVD's thuis?
Jaa.. Tuurlijk noten!
Die at ik eerst altijd trouw...Waarom ben ik die nou weer vergeten?

De "echte"
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62576837
Dat zou fijn zijn CF onder begeleiding voorzichtig weer wat sporten (anders dan zwemmen).

Ik heb gisteren bijna 7km gelopen in ongeveer 40 minuten, wat neerkomt op zo'n 10km per uur qua snelheid.
Niet heel bruisend, maar voor mijn doen toch wel netjes

De Zeven Heuvelenloop komt steeds dichterbij!
Ja doei.
pi_62577513
quote:
Hmmm eten gaan opzicht wel ok, behalve als ik (ieder!) weekend thuis ben bij mn ouders.
Ik heb zelf altijd redelijk gezond eten in huis (veeeel fruit, redelijk groente, magere zuivel, donker brood, halvarine jam, kipfilet etc.).
Mn ouders hebben echter ALTIJD chocolade in huis, ai ai ai! Verder halfvolle producten, lekkere broodjes etc etc. Heb het idee dat ik er in het weekend alles weer aan eet wat er door de week weer vanaf gaat .

Wil er nu toch wel 3 kilo af, ik jog al een tijdje 2 keer per week en ik boks een keer per week.

Tips?

Edit: ik eet eigenlijk nooit bij MCD oid, vrijwel nooit chips of andere zooi 's avonds. Alleen chocolade in het weekend dus........
Verder drink ik vooral water, weinig drinken waar veel kcal inziten.
Iemand??
  woensdag 22 oktober 2008 @ 11:43:44 #12
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_62577600
TeeVeePee. Ik heb m'n sportkleren al aan en wacht even tot het ontbijt is gezakt en ik kan gaan fitnessen .
pi_62577659
TvP enzo..
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:08:34 #14
159909 -Peach
Prunus persica
pi_62578413
tvp
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:28:37 #15
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_62579031
Dat na 20.00 uur niet meer eten vind ik een beetje onzin. Dat ligt toch helemaal aan je ritme? In mijn leven zou het helemaal niet passen omdat ik de helft van de week 's avonds werk, gemiddeld tot een uur of 11, en dan dus ook laat naar bed ga. Ik ga echt geen honger zitten lijden.
Luisteren naar je lichaam blijft voor mij heel belangrijk, zolang je er maar gezond gehoor aan geeft.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_62579092
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:28 schreef -Mellow- het volgende:
Dat na 20.00 uur niet meer eten vind ik een beetje onzin. Dat ligt toch helemaal aan je ritme? In mijn leven zou het helemaal niet passen omdat ik de helft van de week 's avonds werk, gemiddeld tot een uur of 11, en dan dus ook laat naar bed ga. Ik ga echt geen honger zitten lijden.
Luisteren naar je lichaam blijft voor mij heel belangrijk, zolang je er maar gezond gehoor aan geeft.
Zal wss ook wel zijn voor mensen met een ritme waarbij je rond 10 / 11 uur naar bed gaat. Als je later naar bed gaat, zal je wss ook wel later op zijn, of langer op zijn.. dan zou ik idd ook gewoon wat meer eten hoor. Honger is niet fijn.
pi_62580417
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 11:40 schreef runaway het volgende:

[..]

Iemand??
donker brood is niet per defiitie gezonder. Brood moet je dan ook niet op kleur maar op bereidingswijze uitzoeken. Maar er is hier vast iemand die hier meer van weet dan ik die het je precies uit kan leggen

verder moet je je dan ook in het weekend ' gewoon ' inhouden.

Vraag anders of je ouders ook wat extra pure chocolade (76% cacao) willen halen. Hiervan heb je na 2 of 3 blokjes wel genoeg én er zit veel minder vet in.

Zorg vooral dat je een ritme krijgt qua eten.
Ontbijt in ieder geval rond hetzelfde tijdstip met dezelfde basis of wissel twee dingen af als je dit saai vindt.
Knackebrod met pindakaas de ene dag, en de andere dag Brinta bijvoorbeeld.

Zelfde geldt voor lunch en avondeten. Probeer zoveel mogelijk het grootste gedeelte van de maaltijd te laten bestaan uit groente en dan een klein beetje vlees. Dat is in ieder geval wat voor mij heel erg werkt. Vaak zijn er ook dagen dat ik er helemaal geen vlees doorheen gooi.

Neem ook regelmatig tussendoortjes, zoals fruit of wat magere yoghurt. Dit zorgt ervoor dat je op de 'normale' eetmomenten zoals lunch en diner niet heel veel gaat eten omdat je honger hebt.
Je kunt beter tussendoor 2 appels eten dan 's avonds twee grote borden op te scheppen en je te overeten.. de klap van vol zitten komt vaak pas laat aan, en dat merk je pas als het te laat is.

Heb zelf erg moeten wennen aan mn nieuwe eetpatroon, maar inmiddels zit ik na een normaal bord eten wel écht goed vol (niet té, maar gewoon goed vol). Vroeger kon ik in mn eentje 6 miniburrito's op nu écht niet meer en zit ik er na 2 al vol
Ja doei.
pi_62580586
TVP voor inspiratie
en vanmiddag weer het schema doen van SHE en vanavond hiphop dansen
pi_62580605
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:19 schreef motorbloempje het volgende:

donker brood is niet per defiitie gezonder. Brood moet je dan ook niet op kleur maar op bereidingswijze uitzoeken. Maar er is hier vast iemand die hier meer van weet dan ik die het je precies uit kan leggen
Dat klopt. Heel donkerbruin brood wordt, op een enkele uitzondering na, gebakken met moutmeel (gebrand tarwemeel). Dat doet net zoveel voor je als gewone witte tarwebloem: niets.
Ouderwets volkorenbrood is dan een betere keuze. Vol-koren: de hele korrel is gebruikt, dus vezels. Meergranen zegt bijvoorbeeld weer niets over vezelgehalte. Terwijl het wel heel gezond klinkt

Iedereen die er tijd voor heeft en het zich kan veroorloven, zou lekker volkorenbrood van de warme bakker moeten eten. Niet van die laffe, weeige allinson-rommel uit de supermarkt.
quote:
Heb zelf erg moeten wennen aan mn nieuwe eetpatroon, maar inmiddels zit ik na een normaal bord eten wel écht goed vol (niet té, maar gewoon goed vol). Vroeger kon ik in mn eentje 6 miniburrito's op nu écht niet meer en zit ik er na 2 al vol
Erg hè? Ik had gister een bordje chili op, ik zat gewoon propvol. Vroegah at ik met gemak twee borden leeg
pi_62580863
sóms vind ik het wel jammer als ik iets echt ontzettend lekker vind WIL ik gewoon meer, maar doe 't dan echt niet omdat ik het er dan net zo goed weer uitgooi

dus het is een soort zelfbehoud wat ik inmiddels heb ingebouwd

als ik terugkijk naar de tijd dat ik nog alleen woonde en zo'n Knorr Pak burrito's maakte, dat ik begon met 3 (de helft) en dan steeds naar de keuken liep om er nog een te halen, want het was zo lekker

nu heb ik bij twee van die dingen met sla erbij als zoiets van
Ja doei.
pi_62580975
Moet je langzamer eten
pi_62580978
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 11:40 schreef runaway het volgende:

[..]

Iemand??
Zie de tips van Moblo, die zijn erg goed . Wil ik verder nog aan toevoegen: bepaal welke lekkere dingen bij je ouders 'de moeite waard zijn' om te eten. Een stuk supermarktgebak? Liever laten staan. Moeders zelfgemaakte gebak? Zeker een stuk van nemen, maar geen enorm stuk. Op die manier prioriteiten stellen wat je wel en wat je niet wil eten.

En geef ook aan bij je ouders dat je even op je voeding let/gezonder wil gaan eten. Dan snappen zij waarom je dingen afslaat. De rest is discipline, dat kan alleen jij. Jij bent de enige die dat stuk chocolade kan laten staan.
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 11:01 schreef vamperotica het volgende:
Ik denk trouwens dat ik vanmiddag maar wat ga goochelen met meer fruit en wat brinta ofzo... Ik kom anders weer onder de 900 cal. uit... Moet zeggen dat ik vanaf een uur of 15.00 wel wat honger krijg...En dan na het avondeten weer Hoewel ik dan best veel groente wegwerk... 's kijken of ik daar wat meer in kan gaan proppen! Zo tot tussen de middag lukt het zonder honger/trek op mn eitjes en fruit.
Vanavond eerst een ouderavond van de oudste en dan weer een uurtje pumpen!
Vamp, je eet veel te weinig voor de hoeveelheid activiteit die je doet. Ik snap dat je graag heel snel wil afvallen, maar met te weinig eten verklooi je alleen je stofwisseling waardoor het op lange termijn alleen maar moeilijker wordt. Ga nou maar gewoon op die 1300 kcal zitten (met die nootjes kom je al in de buurt) en sport erbij, maar niet weer rond de 900. Ga jezelf niet 'uithongeren' .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_62581145
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 10:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
In dit topic is het alleen de bedoeling om tips te geven! De hoi/doei/lekker weertje he-post doe je maar ergens anders! Als je toch steun wil omdat het afvallen niet zo lekker gaat door persoonlijke issues ben je van harte welkom in het slank de herfst in topic en als je overgewicht hebt kun je terecht in de dieetclub
Als je interesse vooral bij krachttraining ligt, kun je ook terecht in het bodybuild topic

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Het vorige deel: (Slanke) Tips voor een goddelijk lichaam ! #1


- Bespreek hier je eet schema's
- Reageer alleen inhoudelijk!
- Heb je DE nieuwe afval methode gevonden, meld hem hier!
- Als je het idee hebt dat iemand het verkeerd aanpakt, zeg het gerust!
- Aub geen post over je man/vriendje/huisdieren/kinderen/collega's
- Heb je trainingstips, post ze hier!

En, stel jezelf natuurlijk even voor !
- Hoe heet je
- Hoe oud ben je (hoef je niet te zeggen )
- Wat is je lengte
- Wat is je gewicht/bmi/maten/vetpercentage
- Wat is je doe? Wil je slanker worden? Gespierder? Ga je eerst bulken?
- Wat is je plan van aanpak?
- Wat zijn je valkuilen?
- Doe je ook aan sport? Zo nee, waarom niet?
- Heb je nog overige tips!

Eventueel kun je een foto van je eigen figuur, en een foto van je streef figuur posten! Of als je al een tijdje bezig bent je voor- en na foto's!


Succes iedereen!


Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.


En voor de mensen met een oogaandoening: GEEN SLOWCHAT!!!

Ok, z'n buikje als mevrouw links, had ik vroeger ook.
En die wil ik weer. Maar eerst maar eens 40 kilo afvallen dan
pi_62581174
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]
Vraag anders of je ouders ook wat extra pure chocolade (76% cacao) willen halen. Hiervan heb je na 2 of 3 blokjes wel genoeg én er zit veel minder vet in.
Meer cacao en dus meer vet, maar minder suiker.
pi_62581438
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:25 schreef ColdFeet het volgende:

Dat klopt. Heel donkerbruin brood wordt, op een enkele uitzondering na, gebakken met moutmeel (gebrand tarwemeel). Dat doet net zoveel voor je als gewone witte tarwebloem: niets.
Ouderwets volkorenbrood is dan een betere keuze. Vol-koren: de hele korrel is gebruikt, dus vezels. Meergranen zegt bijvoorbeeld weer niets over vezelgehalte. Terwijl het wel heel gezond klinkt

Iedereen die er tijd voor heeft en het zich kan veroorloven, zou lekker volkorenbrood van de warme bakker moeten eten. Niet van die laffe, weeige allinson-rommel uit de supermarkt.

Ik heb geloof ik altijd twents volkoren brood van de Ah. Zal het thuis nog eens nazoeken. Is dat een beetje ok?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')