abonnement Unibet Coolblue
pi_62705663
http://www.cbc.ca/bc/features/shootings/
Map met het huidige aantal schietpartijen en de locaties.
pi_62705713
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:14 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Ja nee ik ook niet. En in feite kan het je ook hier over komen, aangezien de murderrates in Canada even hoog liggen als in Nederland, erg laag dus eigenlijk. Zeker in verhouding met landen als Amerika.
Inderdaad. Ik ben alleen erg benieuwd na het verhaal achter de voeten. Is het een nieuwe seriemoordenaar?
pi_62706930
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:14 schreef tevebe het volgende:
http://www.cbc.ca/bc/features/shootings/
Map met het huidige aantal schietpartijen en de locaties.
Hmm, als ik dat zo lees is het ook inderdaad zoals hier, vrij weinig 'random', vrijwel allemaal binnen het criminele circuit. Wel veel aziaten als ik het zo bekijk, moordlustig volk.

Maar toch wel veel zaken als dat alleen maar over 2008 is.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_62712767
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 00:00 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Hmm, als ik dat zo lees is het ook inderdaad zoals hier, vrij weinig 'random', vrijwel allemaal binnen het criminele circuit. Wel veel aziaten als ik het zo bekijk, moordlustig volk.

Maar toch wel veel zaken als dat alleen maar over 2008 is.
En dan zijn dit nog maar de shootings. Er zijn wel meerdere manieren om mensen te vermoorden..
pi_62721357
Aangezien emigratie ietsjes te duur is momenteel door die kredietcrisis zit ik er aan te denken om weer een aanvraag in te dienen voor een visum. Dit keer niet via Travelactive, maar weet iemand of dat wel mogelijk is? Zeker aangezien ik al eens een werkvisum heb gehad...
pi_62722672
He, die van may 7

Die lui met wie ik naar Yellowstone ben geweest leerde ik enkele dagen na die datum kennen en toen vertelde Brent al dat ie net daarvoor bij Cecil's was geweest waar er iemand door z'n hoofd was geschoten

Hij is nml ambulancebroeder jeweet en daar ben ik toen ook een keer een rondje mee mee geweest 's nachts
pi_62723721
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 16:41 schreef WooZ het volgende:
He, die van may 7

Die lui met wie ik naar Yellowstone ben geweest leerde ik enkele dagen na die datum kennen en toen vertelde Brent al dat ie net daarvoor bij Cecil's was geweest waar er iemand door z'n hoofd was geschoten

Hij is nml ambulancebroeder jeweet en daar ben ik toen ook een keer een rondje mee mee geweest 's nachts
Handtekening?

Jij hebt toch ook wel vaker stabbings meegemaakt ofniet?
pi_62841656
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 17:13 schreef tevebe het volgende:

[..]

Handtekening?

Jij hebt toch ook wel vaker stabbings meegemaakt ofniet?
ik mocht toen nachtje mee idd, uit de hand gelopen verkeersruzie

Paar lui met een honkbalknuppel bewerkt
pi_62866179



pi_62870247
Vet, waar is die laatste gemaakt? Al zal ik het minder vet vinden om erover heen te lopen. Alhoewel, zolang ik de grond maar niet zie.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_62870435
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 21:43 schreef Koploperkopper het volgende:
Vet, waar is die laatste gemaakt? Al zal ik het minder vet vinden om erover heen te lopen. Alhoewel, zolang ik de grond maar niet zie.
Capilano Suspension bridge Iets van 80m hoog.
pi_62870564
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 21:51 schreef tevebe het volgende:

[..]

Capilano Suspension bridge Iets van 80m hoog.
Ah, echt het gevoel dat ik zoveel heb gemist en niet heb gezien in Vancouver.

Krijg soms echt de neiging mezelf een schop onder m'n kont te geven en gewoon even door 3 jaar Makelaardij heen te bijten, dan ben ik verzekerd van een goede baan en redelijk internationale werkgelegenheid, 3e of 4e jaar in Canada door te brengen, baan zoeken bij REMAX oid.

Al dat pilotengedoe is maar zo onzeker de laatste tijd. Ik wil weg!
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_62870657
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 21:57 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Ah, echt het gevoel dat ik zoveel heb gemist en niet heb gezien in Vancouver.

Krijg soms echt de neiging mezelf een schop onder m'n kont te geven en gewoon even door 3 jaar Makelaardij heen te bijten, dan ben ik verzekerd van een goede baan en redelijk internationale werkgelegenheid, 3e of 4e jaar in Canada door te brengen, baan zoeken bij REMAX oid.

Al dat pilotengedoe is maar zo onzeker de laatste tijd. Ik wil weg!
Waarom probeer je niet hier in NL piloot te worden? Er is genoeg keuze, ASL, NLS, KLS etc. Kun je daarna solliciteren in Canada
Pff kben ook al steeds aan het kijken naar scholen of naar een ander werkvisum. Ik wil ook weg.

Ik heb er de kracht niet meer voor
pi_62870697
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:01 schreef tevebe het volgende:

[..]

Waarom probeer je niet hier in NL piloot te worden? Er is genoeg keuze, ASL, NLS, KLS etc. Kun je daarna solliciteren in Canada
Pff kben ook al steeds aan het kijken naar scholen of naar een ander werkvisum. Ik wil ook weg.

Ik heb er de kracht niet meer voor
Heb geen zin in al die rompslomp hier, brevet weer moeten omzetten, en in eerste instantie is het hier sowieso veel duurder hier.

Je bent hier gestopt met je studie nu? Zijn er in Canada geen universiteiten voor Internationale studenten? Of puur en alleen maar exchange/stage?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_62870870
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:03 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Heb geen zin in al die rompslomp hier, brevet weer moeten omzetten, en in eerste instantie is het hier sowieso veel duurder hier.

Je bent hier gestopt met je studie nu? Zijn er in Canada geen universiteiten voor Internationale studenten? Of puur en alleen maar exchange/stage?
Nee, maar zit er aan te denken om binnenkort te stoppen. M'n ouders proberen me wel nog te motiveren voor school, maar begrijpen wel dat ik heth ier niks vind. Je kunt als internationale student wel naar de uni gaan daar, maar goedkoop is het niet. Ik heb geinformeerd bij ufv en dat kost zon 20k in dollar per jaar. Incl housing en mealplan.
pi_62871111
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:11 schreef tevebe het volgende:

[..]

Nee, maar zit er aan te denken om binnenkort te stoppen. M'n ouders proberen me wel nog te motiveren voor school, maar begrijpen wel dat ik heth ier niks vind. Je kunt als internationale student wel naar de uni gaan daar, maar goedkoop is het niet. Ik heb geinformeerd bij ufv en dat kost zon 20k in dollar per jaar. Incl housing en mealplan.
Over hoeveel praat je dan? Ook 3-4 jaar? En de housing is dan in een dorm?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_62871198
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:20 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Over hoeveel praat je dan? Ook 3-4 jaar? En de housing is dan in een dorm?
Opleiding duurt 4jaar. Je slaapt dan op de campus op een kamer die je met 1 iemand deelt. Wat ik niet echt relax vind UBC, SFU enzo staan natuurlijk beter aangeschreven, maar zijn ook stukken duurder.
pi_62871375
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:23 schreef tevebe het volgende:

[..]

Opleiding duurt 4jaar. Je slaapt dan op de campus op een kamer die je met 1 iemand deelt. Wat ik niet echt relax vind UBC, SFU enzo staan natuurlijk beter aangeschreven, maar zijn ook stukken duurder.
Opzich is dorm sharing wel leuk om contacten mee beginnen te leggen, al kan dat ook de in pub. Zul je net zien dat je bij een contactgestoorde gothic wordt geplaatst.

Argh!

Hier kun je bijna niet meer aan een goede baan komen zonder MBO/HBO/WO-opleiding, zit dat ook zo in Canada? Heb je trouwens het Amerikaans gemiddelde van 10 vakantiedagen of het Nederlands gemiddelde van 24 vakantiedagen in Canada?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_62871455
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:30 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Opzich is dorm sharing wel leuk om contacten mee beginnen te leggen, al kan dat ook de in pub. Zul je net zien dat je bij een contactgestoorde gothic wordt geplaatst.

Argh!

Hier kun je bijna niet meer aan een goede baan komen zonder MBO/HBO/WO-opleiding, zit dat ook zo in Canada? Heb je trouwens het Amerikaans gemiddelde van 10 vakantiedagen of het Nederlands gemiddelde van 24 vakantiedagen in Canada?
Ja het is misschien in het begin leuk, maar idd wat als je zon sicko naast je hebt liggen Indien het een aantrekkelijke chick is is het natuurlijk minder erg. Tenzij dr vriend iedere dag blijft 'pitten'

Hoe hoger je opleiding hoe meer kans op een betere baan. Ook daar, maar met hard werken kun je in Canada meer bereiken dan hier. En idd je begint met 10 dagen vakantie per jaar
pi_62871582
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:33 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ja het is misschien in het begin leuk, maar idd wat als je zon sicko naast je hebt liggen Indien het een aantrekkelijke chick is is het natuurlijk minder erg. Tenzij dr vriend iedere dag blijft 'pitten'

Hoe hoger je opleiding hoe meer kans op een betere baan. Ook daar, maar met hard werken kun je in Canada meer bereiken dan hier. En idd je begint met 10 dagen vakantie per jaar
10 vakantiedagen is niet echt veel, maar then again, voor ons allochtoontjes zou iedere werkdag een vakantiedag zijn voor de eerste paar jaar. Of onregelmatige diensten + lange wettelijk verplichte rusttijden.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_62871640
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:38 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

10 vakantiedagen is niet echt veel, maar then again, voor ons allochtoontjes zou iedere werkdag een vakantiedag zijn voor de eerste paar jaar. Of onregelmatige diensten + lange wettelijk verplichte rusttijden.
Liever 10 vakantiedagen daar dan m'n hele leven hier moeten wonen Hopelijk krijg ik met kerst een enkeltje Vancouver of iig dingen voor m'n uitzet Misschien moet ik ook maar gaan informeren naar een vrachtwagenrijbewijs.
pi_62871820
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:41 schreef tevebe het volgende:

[..]

Liever 10 vakantiedagen daar dan m'n hele leven hier moeten wonen Hopelijk krijg ik met kerst een enkeltje Vancouver of iig dingen voor m'n uitzet Misschien moet ik ook maar gaan informeren naar een vrachtwagenrijbewijs.
True true.

Tjsa dat vrachtwagenrijbewijs, ik vind het leuk, daar niet van, maar ik lig gewoon 's nachts wakker van; waar ben ik mee bezig, waarom doe ik dit? En het werk naar ik solliciteer zit ik dan een jaar aan vast. Ik begrijp wel dat ik niet nog een jaar thuis kan zitten. Ik had tijdens mijn middelbare school directer en sneller keuzes moeten maken.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_62871906
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:48 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

True true.

Tjsa dat vrachtwagenrijbewijs, ik vind het leuk, daar niet van, maar ik lig gewoon 's nachts wakker van; waar ben ik mee bezig, waarom doe ik dit? En het werk naar ik solliciteer zit ik dan een jaar aan vast. Ik begrijp wel dat ik niet nog een jaar thuis kan zitten. Ik had tijdens mijn middelbare school directer en sneller keuzes moeten maken.
Ja achteraf denk je aan die dingen. Had ik op de middelbare school 1 punt hoger gehad dan had ik Havo gehad en m'n HBO al af Nu ben ik net 8 weken bezig met HBO en ben ik totaal niet gemotiveerd meer. Ik denk alleen aan teruggaan Maar als ik stop met school dan moet ik 2 baantjes nemen, want dan gaat het sparen sneller
pi_62872071
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:51 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ja achteraf denk je aan die dingen. Had ik op de middelbare school 1 punt hoger gehad dan had ik Havo gehad en m'n HBO al af Nu ben ik net 8 weken bezig met HBO en ben ik totaal niet gemotiveerd meer. Ik denk alleen aan teruggaan Maar als ik stop met school dan moet ik 2 baantjes nemen, want dan gaat het sparen sneller
Precies, ik had direct na de middelbare school een studie moeten volgen. Echt totaal geen motivatie meer om nog 3 jaar in de boeken te zitten en examens te moeten doen. Daar ga ik natuurlijk later spijt van krijgen, dat weet ik gewoon nu al als ik poep sta te scheppen.

Maar er kleven zoveel nadelen aan een studie, kutpauper leventje en altijd blut, projectgroepjes op kamers, tentamens, saai kutbijbaantje moeten nemen. Voor sommige mensen zal het ongetwijfeld de tijd van hun leven zijn, gelukkig valt er ook over dit soort dingen met smaak te twisten.

Piloterij is leuk, maar zo ontzettend onzeker in Canada, bovendien ook altijd maar de vraag of je het uberhaupt wel kunt al die theorie, en als je het halverwege niet meer haalt zit je met een groot en duur probleem.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_62872159
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:59 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Precies, ik had direct na de middelbare school een studie moeten volgen. Echt totaal geen motivatie meer om nog 3 jaar in de boeken te zitten en examens te moeten doen. Daar ga ik natuurlijk later spijt van krijgen, dat weet ik gewoon nu al als ik poep sta te scheppen.

Maar er kleven zoveel nadelen aan een studie, kutpauper leventje en altijd blut, projectgroepjes op kamers, tentamens, saai kutbijbaantje moeten nemen. Voor sommige mensen zal het ongetwijfeld de tijd van hun leven zijn, gelukkig valt er ook over dit soort dingen met smaak te twisten.

Piloterij is leuk, maar zo ontzettend onzeker in Canada, bovendien ook altijd maar de vraag of je het uberhaupt wel kunt al die theorie, en als je het halverwege niet meer haalt zit je met een groot en duur probleem.
Herkenbaar. Ik woon dan wel thuis, maar die projectgroepjes zijn zo kut. Leren voor tentamens ben ik ook al niet goed in. Ik heb komende week Economie en Wiskunde. Wiskunde snap ik geen zak van en vind ik ook overbodig, maar je moet natuurlijk je credits halen. Klotezooi Mijn bijbaantje is opzich wel relax. Niet iets dat ik altijd wil doen, maar als bijbaan ideaal

Ik was wel gemotiveerd om weer naar school te gaan, maar de school zelf valt zo tegen dat ik totaal geen interesse meer heb.
Het kutte van piloot worden is nadat je al een schuld hebt van minimaal 100k dat je ook nog eens een typeopleiding moet betalen die tussen de 25-40k kost.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')