Ja joh, laten we toenadering zoeken tot terroristen. Ik stel voor dat we dan ook in Rotterdam elke week een bus vol vrouwen en kinderen opblazen als blijk van solidariteit.quote:Links Rotterdam wil Gaza als zusterstad
ROTTERDAM - Linkse partijen willen Rotterdam tot zusterstad benoemen van Gaza, het bolwerk van de Palestijnse terreurbeweging Hamas.
Het initiatief is afkomstig van de SP en GroenLinks in de Rotterdamse gemeenteraad en wordt ondersteund door een flink deel van de PvdA-fractie. De Gazastrook staat bekend als 'Hamasistan' sinds de machtsovername door de radicaalislamitische beweging, die uit is op de vernietiging van Israël. Hamas is door de Europese Unie en de VS op de zwarte lijst van terroristische organisaties geplaatst.
De SP organiseert vanavond in samenwerking met GroenLinks, de PvdA-actiegroep 'Doorbreek de Stilte' en het Palestina Komitee Rotterdam een discussie over het plan. De linkse politici willen hiermee 'de laatste fase inluiden van de actie om Rotterdam zusterstad te maken van Gaza', aldus de SP.
De PvdA-groep, die het plan steunt, bestaat onder andere uit voormalig Eerste Kamerlid Erik Jurgens en oud-minister Hedy d'Ancona. Schrijfster en Eerste Kamerlid Anja Meulenbelt maakt zich namens de SP sterk om Hamas uit het internationale isolement te halen
http://www.telegraaf.nl/b(...)terstad__.html?p=5,2
quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:43 schreef ES57 het volgende:
Typische actie van suf links. Met zulke vrienden als Hamas heb je geen vijanden nodig. Wat een club onbenulligen. Het zijn telkens weer dezelfde namen die je hoort.
Waarom deze actie nou weer? Ik dacht dat Gaza al geruime tijd jodenvrij was. Het is duidelijk dat deze actie gewoon weer gestoeld is op een onvervalst antisemitisme.
Inmiddels (Duyvendak!) weten we dat linkse partijen in Nederland het vermoorden en bedreigen van mensen en kapot slaan van andermans bezittingen wel een aanvaardbare manier vinden om hun zin door de drijven.
Hoe meer kun je nog je ziel aan het moslimelectoraat verkopen? Links heeft zichzelf voor de zoveelste keer schaamteloos geprofileerd.
prestige-projecten wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:59 schreef ethiraseth het volgende:
Ja joh, laten we een hele stad over een kam scheren omdat er een stel mongolen wonen. En dat moet dan uit het welvarende Westen komen waar goed onderwijs wordt gegeven.
[..]
Want inbreken is gelijk aan het vermoorden van mensen.
Rechts pleegt net zoveel criminaliteit, het spreekt alleen niet tot ver deverbeelding omdat het daar om witteboorden-criminaliteit gaat. Benieuwd hoeveel miljarden er al in de zakken van rechtse politici en kornuiten is verdwenen met al die prestige-projecten.
Ga nu niet doen als rechts moreel zoveel beter is, want dat is waanzin. Maarja, als je maar lekker kan schelden op links hè, waarom de balk in je eigen oog zien als iemand anders een splinter heeft.
![]()
Enorme moskeeën en beelden van kabouters met een buttplug.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:03 schreef liefhart het volgende:
prestige-projecten wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ik geloof niet dat die moskeeën waar jij het over hebt een idee zijn van rechts Nederland sterker nog je zou denken dat.......quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Enorme moskeeën en beelden van kabouters met een buttplug.
Meer een verre achternicht danquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:23 schreef pfaf het volgende:
En Keulen bijvoorbeeld al een zusterstad is van Rotterdam, zijn Rotterdam en Gaza al jaren zusters.aan al die bekrompen huilies hier.
Zussen van zussen zijn toch zussen?quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:26 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Meer een verre achternicht dan
Die Amsterdammers hebben onder leiding van Els Iping de halve binnenstad gesloopt en met belachelijke regeltjes vanalles verziekt waardoor er nu steeds minder toeristen naar a'dam komen .quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:18 schreef pfaf het volgende:
Geeft Feyenoord - Ajax wel weer een nieuwe dimensie!
quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Enorme moskeeën en beelden van kabouters met een buttplug.
Precies. Uberhaupt, kunst kopen van gemeenschapsgeldquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:31 schreef ES57 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kabouter buttplug: Linkse dromen, verspild belastinggeld.
Ach who cares , de bedragen die daar heengaan zijn te verwaarlozen als je het vergelijkt met het vergelijkt met geld dat naar de multi cult instanties gaan zoals Marokkaanse kooklesjes en een cursus vrouwvriendelijk hoofddoek knopenquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:37 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Precies. Uberhaupt, kunst kopen van gemeenschapsgeld
Nou, inderdaad, stel je voor dat je je verheft als volk. Bah!quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:37 schreef Scaurus het volgende:
Precies. Uberhaupt, kunst kopen van gemeenschapsgeld
Lekker makkelijk als je het niet met de reacties eens bent om het dan maar zuur en huilerig te noemenquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:53 schreef Floripas het volgende:
Wat een zure, huilerige reacties in dat topic.
En dat Telegraafartikel dat doet alsof de zusterband met Hamas is
Kabouters met buttpluggen, wat een verheffingquote:Op dinsdag 23 september 2008 09:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou, inderdaad, stel je voor dat je je verheft als volk. Bah!
Precies. Goed punt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:56 schreef schoelje het volgende:
Links Rotterdam zeikt over de christelijke rotterdammers heen met deze actie. Een groep die men helaas altijd vergeet, terwijl de groep christelijke immigranten in rotterdan net zo groot, zo niet groter is dan de groep moslims.
Het is een kerstboompje.quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:59 schreef Scaurus het volgende:
Kabouters met buttpluggen, wat een verheffing
Nee, laat het volk zichzelf maar lekker verheffen. De staat moet daar niets mee te maken hebben.
Nou, inderdaad, stel je voor dat je je verheft op eigen kosten. Bah!quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou, inderdaad, stel je voor dat je je verheft als volk. Bah!
Goed argument, man. Dat er ergens ophef over is geeft aan dat het nodig is.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En het feit dat er zo'n ophef over geweest is geeft al aan hoe nodig dit soort kunst nog steeds is.
Het geeft mijns inziens wel aan dat kunst nog steeds nodig is en bovendien gefinancieerd mag worden door de staat.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:11 schreef Scaurus het volgende:
Goed argument, man. Dat er ergens ophef over is geeft aan dat het nodig is.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:05 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Nou, inderdaad, stel je voor dat je je verheft op eigen kosten. Bah!
Je weet dat nota bene Tel Aviv een zusterstad is van Gaza?quote:Op dinsdag 23 september 2008 09:56 schreef schoelje het volgende:
[..]
Lekker makkelijk als je het niet met de reacties eens bent om het dan maar zuur en huilerig te noemen![]()
Ik denk dat het ongelooflijk imbeciel is van links rotterdam uit Gaza uit te kiezen. Een stad waar joden niet welkom zijn en het restje christenen dat er nog woont zwaar onder de knoet van islamitische terreur moeten leven.
Het is een nonargument. Ophef financiëren omdat het ophef veroorzaakt, debiele linkse kunstenaars-gedachte.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het geeft mijns inziens wel aan dat kunst nog steeds nodig is en bovendien gefinancieerd mag worden door de staat.
Dat jij een ieder die niet van kabouters met buttplugs houdt als Frans Bauer fan ziet, zegt m.i. genoeg over jouw kennis van de hoge cultuur.quote:Maar zoals ook al gezegd, als jij dat niet snapt begrijp ik dat wel. Er zijn immers ook Frans Bauer fans nodig!
quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja joh, laten we toenadering zoeken tot terroristen. Ik stel voor dat we dan ook in Rotterdam elke week een bus vol vrouwen en kinderen opblazen als blijk van solidariteit.
Ja natuurlijk, ik heb nog wel een beejte algemene ontwikkeling. Ze zijn ooit zusterstad geworden ten tijde van het bezegelen van de Oslo akkoorden. Toen had het linkse gemeentebestuurd nog hoop dat het ooit wat zou worden met die palestijnen. Als Rotterdam nu na alle negatieve signalen uit Gaza (zie die hemeltergende taferelen waarbij gazanen synagogen brandschatten) hetzelfde gaan doen dan geven ze een zeer negatief signaal af aan de christelijke immigranten in de stad.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je weet dat nota bene Tel Aviv een zusterstad is van Gaza?
Vind je het gek dat men gelijk van zich af bijt met alle anti-israel azijnzeikers op Fok! waar jij er één van bentquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:39 schreef Posdnous het volgende:
Wel tof, al die antwoorden op opmerkingen dat zoveel steden Gaza al als zusterstad hebben.
Eerst lopen janken en dan nergens meer op ingaan als blijkt dat je uit je nek lult.. Zooo FOk
Man wat laat jij jezelf kennen zeg.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:36 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Het is een nonargument. Ophef financiëren omdat het ophef veroorzaakt, debiele linkse kunstenaars-gedachte.
[..]
Dat jij een ieder die niet van kabouters met buttplugs houdt als Frans Bauer fan ziet, zegt m.i. genoeg over jouw kennis van de hoge cultuur.
Hoezo ben ik anti-Israel azijnzeiker.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:44 schreef schoelje het volgende:
[..]
Vind je het gek dat men gelijk van zich af bijt met alle anti-israel azijnzeikers op Fok! waar jij er één van bent
quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:42 schreef schoelje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ik heb nog wel een beejte algemene ontwikkeling. Ze zijn ooit zusterstad geworden ten tijde van het bezegelen van de Oslo akkoorden. Toen had het linkse gemeentebestuurd nog hoop dat het ooit wat zou worden met die palestijnen. Als Rotterdam nu na alle negatieve signalen uit Gaza (zie die hemeltergende taferelen waarbij gazanen synagogen brandschatten) hetzelfde gaan doen dan geven ze een zeer negatief signaal af aan de christelijke immigranten in de stad.
Ik zie jou bijzonder weinig terug in de darfur topics (zoals al mooi neergezet in die spotprent hierboven).quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:45 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hoezo ben ik anti-Israel azijnzeiker.
Ik laat het even aan me voorbij gaan om de ontwikkelingen in de gazastrook van de afgelopen jaren bij jou met een rietje in je hol te blazen.quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:47 schreef schoelje het volgende:
[..]
Ik laat het even aan me voorbij gaan om de ontwikkelingen in de gazastrook van de afgelopen jaren bij jou met een rietje in je hol te blazen.
Wel in Israel topics?quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:47 schreef schoelje het volgende:
[..]
Ik zie jou bijzonder weinig terug in de darfur topics (zoals al mooi neergezet in die spotprent hierboven).
quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:56 schreef santax het volgende:
Nouja, wat had je dan verwacht, dat ze met een bus vol israelische 'zusterstadgenoten' naar de Kuip gaan
ZEgt iemand die het heeft over het bombarderen van Israelquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:53 schreef LeroyBig het volgende:PS Probeer je persoonlijk aanvallen achterwege te laten het is zo`n zwakte bod he.
Ja wat heeft dat met op de persoon spelen te maken.quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:02 schreef schoelje het volgende:
[..]
ZEgt iemand die het heeft over het bombarderen van Israel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |