abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61843112
quote:
Links Rotterdam wil Gaza als zusterstad

ROTTERDAM - Linkse partijen willen Rotterdam tot zusterstad benoemen van Gaza, het bolwerk van de Palestijnse terreurbeweging Hamas.

Het initiatief is afkomstig van de SP en GroenLinks in de Rotterdamse gemeenteraad en wordt ondersteund door een flink deel van de PvdA-fractie. De Gazastrook staat bekend als 'Hamasistan' sinds de machtsovername door de radicaalislamitische beweging, die uit is op de vernietiging van Israël. Hamas is door de Europese Unie en de VS op de zwarte lijst van terroristische organisaties geplaatst.

De SP organiseert vanavond in samenwerking met GroenLinks, de PvdA-actiegroep 'Doorbreek de Stilte' en het Palestina Komitee Rotterdam een discussie over het plan. De linkse politici willen hiermee 'de laatste fase inluiden van de actie om Rotterdam zusterstad te maken van Gaza', aldus de SP.

De PvdA-groep, die het plan steunt, bestaat onder andere uit voormalig Eerste Kamerlid Erik Jurgens en oud-minister Hedy d'Ancona. Schrijfster en Eerste Kamerlid Anja Meulenbelt maakt zich namens de SP sterk om Hamas uit het internationale isolement te halen

http://www.telegraaf.nl/b(...)terstad__.html?p=5,2
Ja joh, laten we toenadering zoeken tot terroristen. Ik stel voor dat we dan ook in Rotterdam elke week een bus vol vrouwen en kinderen opblazen als blijk van solidariteit.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_61843181
Ik vind dit wel een slim idee , op het moment dat Al quaida Nederland in het vizier krijgt voor een aanslag zou het feit dat gaza de zusterstad van rdam is misschien een reden kunnen zijn om hier dan geen aanslag te plegen maar elders in het land
  dinsdag 23 september 2008 @ 08:43:33 #3
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_61843224
Typische actie van suf links. Met zulke vrienden als Hamas heb je geen vijanden nodig. Wat een club onbenulligen. Het zijn telkens weer dezelfde namen die je hoort.

Waarom deze actie nou weer? Ik dacht dat Gaza al geruime tijd jodenvrij was. Het is duidelijk dat deze actie gewoon weer gestoeld is op een onvervalst antisemitisme.

Inmiddels (Duyvendak!) weten we dat linkse partijen in Nederland het vermoorden en bedreigen van mensen en kapot slaan van andermans bezittingen wel een aanvaardbare manier vinden om hun zin door de drijven.

Hoe meer kun je nog je ziel aan het moslimelectoraat verkopen? Links heeft zichzelf voor de zoveelste keer schaamteloos geprofileerd.
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
  dinsdag 23 september 2008 @ 08:59:46 #4
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_61843437
Ja joh, laten we een hele stad over een kam scheren omdat er een stel mongolen wonen. En dat moet dan uit het welvarende Westen komen waar goed onderwijs wordt gegeven.
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 08:43 schreef ES57 het volgende:
Typische actie van suf links. Met zulke vrienden als Hamas heb je geen vijanden nodig. Wat een club onbenulligen. Het zijn telkens weer dezelfde namen die je hoort.

Waarom deze actie nou weer? Ik dacht dat Gaza al geruime tijd jodenvrij was. Het is duidelijk dat deze actie gewoon weer gestoeld is op een onvervalst antisemitisme.

Inmiddels (Duyvendak!) weten we dat linkse partijen in Nederland het vermoorden en bedreigen van mensen en kapot slaan van andermans bezittingen wel een aanvaardbare manier vinden om hun zin door de drijven.

Hoe meer kun je nog je ziel aan het moslimelectoraat verkopen? Links heeft zichzelf voor de zoveelste keer schaamteloos geprofileerd.
Want inbreken is gelijk aan het vermoorden van mensen. Rechts pleegt net zoveel criminaliteit, het spreekt alleen niet tot ver deverbeelding omdat het daar om witteboorden-criminaliteit gaat. Benieuwd hoeveel miljarden er al in de zakken van rechtse politici en kornuiten is verdwenen met al die prestige-projecten. Ga nu niet doen als rechts moreel zoveel beter is, want dat is waanzin. Maarja, als je maar lekker kan schelden op links hè, waarom de balk in je eigen oog zien als iemand anders een splinter heeft.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_61843495
Je zou trouwens denken dat die geitenwollensokken wel wat beters te doen zouden hebben, zoals zich druk maken om de problemen die in de eigen stad door hun electoraat wordt veroorzaakt.
pi_61843503
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 08:59 schreef ethiraseth het volgende:
Ja joh, laten we een hele stad over een kam scheren omdat er een stel mongolen wonen. En dat moet dan uit het welvarende Westen komen waar goed onderwijs wordt gegeven.
[..]

Want inbreken is gelijk aan het vermoorden van mensen. Rechts pleegt net zoveel criminaliteit, het spreekt alleen niet tot ver deverbeelding omdat het daar om witteboorden-criminaliteit gaat. Benieuwd hoeveel miljarden er al in de zakken van rechtse politici en kornuiten is verdwenen met al die prestige-projecten. Ga nu niet doen als rechts moreel zoveel beter is, want dat is waanzin. Maarja, als je maar lekker kan schelden op links hè, waarom de balk in je eigen oog zien als iemand anders een splinter heeft.
prestige-projecten wat moet ik me daar bij voorstellen?
pi_61843556
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:03 schreef liefhart het volgende:
prestige-projecten wat moet ik me daar bij voorstellen?
Enorme moskeeën en beelden van kabouters met een buttplug.
pi_61843707
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:07 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat die moskeeën waar jij het over hebt een idee zijn van rechts Nederland sterker nog je zou denken dat.......
Maar die vlieger gaat niet op gemeenten hebben een gedeelte gefinancierd maar het grootste gedeelte van deze projecten komen voor rekening van (vaak buitenlandse) investeerders .
Zo ligt de bouw van de Moskee in Rotterdam al een bijna een jaar stil omdat een investeerder uit Dubai (nog) niet met de benodigde miljoenen over de brug is gekomen .
En kabouter Butplug heb ik geen moeite mee , het is gewoon een grappig ding die eigenlijk op een centrale plaats in de stad hoort te staan en laat mensen er maar van denken wat ze willen.......
Het is kunst en het is spraakmakend , dat is goed voor Rotterdam .

We moeten niet zoals Amsterdam alles waar we al decennia bekend om staan (denk aan de sanering van de wallen) zomaar van de hand doen omdat het "eigenlijk niet kan"
Beetje ludiek mag best en ontopic vraag ik me af wat "rechts" met die kabouter of die moskeeën te maken heeft , direct of indirect?
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:18:52 #9
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:20:13 #10
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_61843757
hier past maar een smiley bij

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:23:50 #11
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61843828
Overigens heeft Gaza al zustersteden in Barcelona, Cascais en Tel Aviv. Aangezien Barcelona weer zuster is van

* België Antwerpen, België
* Boston, Verenigde Staten
* Argentinië Buenos Aires, Argentinië
* Dublin, Ierland
* Palestijnse Autoriteit Gaza, Palestina
* Istanbul, Turkije
* Keulen, Duitsland
* Kobe, Japan
* Medellín, Colombia
* Montevideo, Uruguay

* Montpellier, Frankrijk
* Perpignan, Frankrijk
* Busan, Zuid-Korea
* Rio de Janeiro, Brazilië
* São Paulo, Brazilië
* Sarajevo, Bosnië en Herzegovina
* Sint-Petersburg, Rusland
* Israël Tel Aviv, Israël
* Monterrey, Mexico

En Keulen bijvoorbeeld al een zusterstad is van Rotterdam, zijn Rotterdam en Gaza al jaren zusters.

aan al die bekrompen huilies hier.
pi_61843863
Ik neem aan dat het dan ook een probleem is dat Delft de illustere stad Kfar Saba als zusterstad heeft?
Bron.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:26:18 #13
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_61843869
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:23 schreef pfaf het volgende:

En Keulen bijvoorbeeld al een zusterstad is van Rotterdam, zijn Rotterdam en Gaza al jaren zusters.

aan al die bekrompen huilies hier.
Meer een verre achternicht dan
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:27:11 #14
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61843881
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:26 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Meer een verre achternicht dan
Zussen van zussen zijn toch zussen? Op z'n verst zijn het half-zusjes.
pi_61843896
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:18 schreef pfaf het volgende:
Geeft Feyenoord - Ajax wel weer een nieuwe dimensie!
Die Amsterdammers hebben onder leiding van Els Iping de halve binnenstad gesloopt en met belachelijke regeltjes vanalles verziekt waardoor er nu steeds minder toeristen naar a'dam komen .
Ze wil er vooral een "woonstad" van maken
Dat houd dus in doordeweeks kroegen om 1 uur dicht .

Misschien Rdam als hoofdstad kiezen? Wat moeten toeristen nu wel niet denken als ze in "wereldstad" amsterdam een biertje willen drinken en blijkt dat ze in een veredelt dorp zijn beland
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:31:32 #16
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_61843949
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:07 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Kabouter buttplug: Linkse dromen, verspild belastinggeld.
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
pi_61844011
Boxtel

Selecteer zusterstad:

Stichting Amigos de Caceres Mato Grosso Brasil - Brazilië
Wittlich - Duitsland
Salonta - Roemenië

Sommige hebben er 3 en sommige grote steden nul

Wie bepaald eigenlijk wie de zustersteden worden en zijn Nederlandse steden die zustersteden zijn van grote buitenlandse steden?
pi_61844056
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:31 schreef ES57 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kabouter buttplug: Linkse dromen, verspild belastinggeld.
Precies. Uberhaupt, kunst kopen van gemeenschapsgeld
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_61844070
Links Rotterdam geeft een signaal aan het laatste restje joods rotterdammers dat ze de stad maar beter zo snel mogelijk kunnen verlaten, zodat er net zoals in Gaza 0% joden wonen. Dat is nu het sociale gezicht van links nederland.
pi_61844162
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:37 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Ach who cares , de bedragen die daar heengaan zijn te verwaarlozen als je het vergelijkt met het vergelijkt met geld dat naar de multi cult instanties gaan zoals Marokkaanse kooklesjes en een cursus vrouwvriendelijk hoofddoek knopen
pi_61844196
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:37 schreef Scaurus het volgende:
Nou, inderdaad, stel je voor dat je je verheft als volk. Bah!
  dinsdag 23 september 2008 @ 09:53:07 #22
130955 Floripas
Blast from the past
pi_61844364
Wat een zure, huilerige reacties in dat topic.
En dat Telegraafartikel dat doet alsof de zusterband met Hamas is
pi_61844453
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:53 schreef Floripas het volgende:
Wat een zure, huilerige reacties in dat topic.
En dat Telegraafartikel dat doet alsof de zusterband met Hamas is
Lekker makkelijk als je het niet met de reacties eens bent om het dan maar zuur en huilerig te noemen

Ik denk dat het ongelooflijk imbeciel is van links rotterdam uit Gaza uit te kiezen. Een stad waar joden niet welkom zijn en het restje christenen dat er nog woont zwaar onder de knoet van islamitische terreur moeten leven. Links Rotterdam zeikt over de christelijke rotterdammers heen met deze actie. Een groep die men helaas altijd vergeet, terwijl de groep christelijke immigranten in rotterdan net zo groot, zo niet groter is dan de groep moslims.
pi_61844522
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Kabouters met buttpluggen, wat een verheffing
Nee, laat het volk zichzelf maar lekker verheffen. De staat moet daar niets mee te maken hebben.
pi_61844538
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:56 schreef schoelje het volgende:
Links Rotterdam zeikt over de christelijke rotterdammers heen met deze actie. Een groep die men helaas altijd vergeet, terwijl de groep christelijke immigranten in rotterdan net zo groot, zo niet groter is dan de groep moslims.
Precies. Goed punt.
pi_61844600
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:59 schreef Scaurus het volgende:
Kabouters met buttpluggen, wat een verheffing
Nee, laat het volk zichzelf maar lekker verheffen. De staat moet daar niets mee te maken hebben.
Het is een kerstboompje.
En het feit dat er zo'n ophef over geweest is geeft al aan hoe nodig dit soort kunst nog steeds is.
Dat jij dat niet kunt begrijpen, ach, er moeten ook Frans Bauer fans zijn, nietwaar?
pi_61844684
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou, inderdaad, stel je voor dat je je verheft op eigen kosten. Bah!
pi_61844785
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En het feit dat er zo'n ophef over geweest is geeft al aan hoe nodig dit soort kunst nog steeds is.
Goed argument, man. Dat er ergens ophef over is geeft aan dat het nodig is.
pi_61844949
De PvdA-groep, die het plan steunt, bestaat onder andere uit voormalig Eerste Kamerlid Erik Jurgens en oud-minister Hedy d'Ancona. Schrijfster en Eerste Kamerlid Anja Meulenbelt maakt zich namens de SP sterk om Hamas uit het internationale isolement te halen

Dialoog is misschien wel de beste manier om e.e.a. te doorbreken .
pi_61845003
Anja Meulenbelt is zelf met een palestijnse terrorist getrouwd, die zit er inderdaad niet mee.
pi_61845069
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:11 schreef Scaurus het volgende:
Goed argument, man. Dat er ergens ophef over is geeft aan dat het nodig is.
Het geeft mijns inziens wel aan dat kunst nog steeds nodig is en bovendien gefinancieerd mag worden door de staat.

Maar zoals ook al gezegd, als jij dat niet snapt begrijp ik dat wel. Er zijn immers ook Frans Bauer fans nodig!
pi_61845206
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:05 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Nou, inderdaad, stel je voor dat je je verheft op eigen kosten. Bah!
Huilie alert
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:34:00 #33
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61845286
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 09:56 schreef schoelje het volgende:

[..]

Lekker makkelijk als je het niet met de reacties eens bent om het dan maar zuur en huilerig te noemen

Ik denk dat het ongelooflijk imbeciel is van links rotterdam uit Gaza uit te kiezen. Een stad waar joden niet welkom zijn en het restje christenen dat er nog woont zwaar onder de knoet van islamitische terreur moeten leven.
Je weet dat nota bene Tel Aviv een zusterstad is van Gaza?
pi_61845334
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het geeft mijns inziens wel aan dat kunst nog steeds nodig is en bovendien gefinancieerd mag worden door de staat.
Het is een nonargument. Ophef financiëren omdat het ophef veroorzaakt, debiele linkse kunstenaars-gedachte.
quote:
Maar zoals ook al gezegd, als jij dat niet snapt begrijp ik dat wel. Er zijn immers ook Frans Bauer fans nodig!
Dat jij een ieder die niet van kabouters met buttplugs houdt als Frans Bauer fan ziet, zegt m.i. genoeg over jouw kennis van de hoge cultuur.
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:36:46 #35
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_61845355
Mensen die comité nog steeds als Komitee schrijven, horen sowieso thuis op de brandstapel.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:39:42 #36
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_61845409
Wel tof, al die antwoorden op opmerkingen dat zoveel steden Gaza al als zusterstad hebben.

Eerst lopen janken en dan nergens meer op ingaan als blijkt dat je uit je nek lult. . Zooo FOk
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_61845427
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 08:32 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ja joh, laten we toenadering zoeken tot terroristen. Ik stel voor dat we dan ook in Rotterdam elke week een bus vol vrouwen en kinderen opblazen als blijk van solidariteit.

De amerikanen pakte de japanse bezetter veel beter aan atoom bommen op hiroshima en nagasaki.

Als de palestijnen die atoom bommen nu ook hadden gehad waren zij ook niet meer bezet.

Maar ja Zusterstad daar zitten de bezette Palestijnen die smachten naar Vrijheid op te wachten stuur ze dan geld of bommen zodat ze de bezetter kunnen bevechten.
pi_61845450
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:34 schreef pfaf het volgende:

[..]

Je weet dat nota bene Tel Aviv een zusterstad is van Gaza?
Ja natuurlijk, ik heb nog wel een beejte algemene ontwikkeling. Ze zijn ooit zusterstad geworden ten tijde van het bezegelen van de Oslo akkoorden. Toen had het linkse gemeentebestuurd nog hoop dat het ooit wat zou worden met die palestijnen. Als Rotterdam nu na alle negatieve signalen uit Gaza (zie die hemeltergende taferelen waarbij gazanen synagogen brandschatten) hetzelfde gaan doen dan geven ze een zeer negatief signaal af aan de christelijke immigranten in de stad.
pi_61845488
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:39 schreef Posdnous het volgende:
Wel tof, al die antwoorden op opmerkingen dat zoveel steden Gaza al als zusterstad hebben.

Eerst lopen janken en dan nergens meer op ingaan als blijkt dat je uit je nek lult. . Zooo FOk
Vind je het gek dat men gelijk van zich af bijt met alle anti-israel azijnzeikers op Fok! waar jij er één van bent
pi_61845500
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:36 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Het is een nonargument. Ophef financiëren omdat het ophef veroorzaakt, debiele linkse kunstenaars-gedachte.
[..]

Dat jij een ieder die niet van kabouters met buttplugs houdt als Frans Bauer fan ziet, zegt m.i. genoeg over jouw kennis van de hoge cultuur.
Man wat laat jij jezelf kennen zeg.
Wat denk je dat al die rechtse politieke "helden" met hun gepeperde uitspraken de gemeenschap jaarlijks aan extra beveiliging kosten ?
En dan heb ik het nog niet eens over de miljoenen die extra uitgetrokken moeten worden omdat Wilders zonodig een of ander kutfilmpje de wereld in moest helpen waardoor Nederlanders in moslimlanden gevaar liepen om over de economische gevolgen van Fitna voor bedrijven die zaken doen (deden) met landen als indonesie of de Verenigde Arabische Emiraten maar te zwijgen!

En dan ga jij hier lopen janken over een of andere kabouter die te duur zou zijn , hoepel toch op man
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:45:34 #41
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_61845514
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:44 schreef schoelje het volgende:

[..]

Vind je het gek dat men gelijk van zich af bijt met alle anti-israel azijnzeikers op Fok! waar jij er één van bent
Hoezo ben ik anti-Israel azijnzeiker.
pi_61845519
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:42 schreef schoelje het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, ik heb nog wel een beejte algemene ontwikkeling. Ze zijn ooit zusterstad geworden ten tijde van het bezegelen van de Oslo akkoorden. Toen had het linkse gemeentebestuurd nog hoop dat het ooit wat zou worden met die palestijnen. Als Rotterdam nu na alle negatieve signalen uit Gaza (zie die hemeltergende taferelen waarbij gazanen synagogen brandschatten) hetzelfde gaan doen dan geven ze een zeer negatief signaal af aan de christelijke immigranten in de stad.

Synagoges in GAZA???
Hhahahahah
pi_61845550
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:45 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Hoezo ben ik anti-Israel azijnzeiker.
Ik zie jou bijzonder weinig terug in de darfur topics (zoals al mooi neergezet in die spotprent hierboven).
pi_61845563
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:45 schreef LeroyBig het volgende:

[..]

Synagoges in GAZA???
Hhahahahah
Ik laat het even aan me voorbij gaan om de ontwikkelingen in de gazastrook van de afgelopen jaren bij jou met een rietje in je hol te blazen.
pi_61845700
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:47 schreef schoelje het volgende:

[..]

Ik laat het even aan me voorbij gaan om de ontwikkelingen in de gazastrook van de afgelopen jaren bij jou met een rietje in je hol te blazen.

Het enige wat vernietigd is zijn de Oorlogsmisdaden(het bebouwen van bezet gebied is een oorlogs misdaad volgens de conventie van geneve en het verdrag van Rome) die de Israeliers hadden achter gelaten.

(De Nederzettingen dus en ja daar zal vast wel een synagoge hebben tussen gezetten )

En als Israel zich ooit terug trekt uit het bezette Westbank dan gaan die Nederzettingen ook plat en ja daar zal dan ook een Synagoge tussen zitten.

PS Probeer je persoonlijk aanvallen achterwege te laten het is zo`n zwakte bod he.
  dinsdag 23 september 2008 @ 10:54:57 #46
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_61845719
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:47 schreef schoelje het volgende:

[..]

Ik zie jou bijzonder weinig terug in de darfur topics (zoals al mooi neergezet in die spotprent hierboven).
Wel in Israel topics?
pi_61845753
Nouja, wat had je dan verwacht, dat ze met een bus vol israelische 'zusterstadgenoten' naar de Kuip gaan
pi_61845801
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:56 schreef santax het volgende:
Nouja, wat had je dan verwacht, dat ze met een bus vol israelische 'zusterstadgenoten' naar de Kuip gaan
pi_61845879
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:53 schreef LeroyBig het volgende:PS Probeer je persoonlijk aanvallen achterwege te laten het is zo`n zwakte bod he.
ZEgt iemand die het heeft over het bombarderen van Israel
pi_61845924
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 11:02 schreef schoelje het volgende:

[..]

ZEgt iemand die het heeft over het bombarderen van Israel
Ja wat heeft dat met op de persoon spelen te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')