Dat is geen Amerikaanse dame en er zijn veel Canadezen die geen goed Engels kunnen dus het is niet zo gek dat ze even weg moest. De val is ook gewoon toevallig. Domme Amerikanen weer met hun titels.quote:Op zondag 21 september 2008 22:57 schreef Knipoogje het volgende:
ok ok, 't is een filmpje, maar wel een epic fail...een dubbele zelfs voor een vol stadion
hèhè, eindelijk weer eens wat goede failsquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:39 schreef kawa2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het doet mij al pijn als ik het alleen ziequote:
ben je niet de enigequote:Op vrijdag 26 september 2008 22:01 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het doet mij al pijn als ik het alleen zie
Die laatste moet je ff uitleggenquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:14 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
travestiet alert!quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:18 schreef James52 het volgende:
[..]
Die laatste moet je ff uitleggen
Nutteloze kring. Ze konden net zo goed een verhoging maken.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:18 schreef James52 het volgende:
[..]
Die laatste moet je ff uitleggen
Ik ken genoeg van dit soort kringen, omdat rechtstreeks omhoog gewoon te stijl is.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:25 schreef Mirel het volgende:
[..]
Nutteloze kring. Ze konden net zo goed een verhoging maken.
Het zijn allemaal geen fail plaatjes, de poster moet het concept nog eens nalezenquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:56 schreef James52 het volgende:
[..]
Ik ken genoeg van dit soort kringen, omdat rechtstreeks omhoog gewoon te stijl is.
quote:Op zondag 7 september 2008 13:51 schreef Mirel het volgende:
gdvrd..quote:Op maandag 29 september 2008 17:44 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |