abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:38:28 #1
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_60759208

War is everywhere in WarhammerŽ Online: Age of Reckoning™ (WAR), the new fantasy MMORPG from Mythic Entertainment, the creators of Dark Age of Camelot™. WAR features next generation Realm vs. Realm™ gameplay that will immerse you in a world of perpetual conflict for years to come.

Experience the glory of Realm vs. Realm! Declare your allegiance and join hundreds of thousands of mighty heroes on the battlefields of Warhammer Online: Age of Reckoning to experience the epic nature of war. Enter a grim fantasy world where the armies of Order (Dwarfs, High Elves, and Empire) and Destruction (Greenskins, Dark Elves, and Chaos) collide to determine the fate of nations. Invade enemy lands, besiege imposing fortresses, and sack sprawling capital cities for the glory of your Realm. Wield devastating magic and deadly weapons, battle monstrous creatures, and join your brothers-in-arms in epic Public Quests™. .Climb the Bastion Stair, carry your Guild Banner into battle, and unlock the secrets of the Tome of Knowledgeas you travel the world. Sharpen your blade and prepare to unleash your inner mutation-the Age of Reckoning has begun and WAR IS EVERYWHERE!

Key Features
• Realm vs. Realm (RvR) gameplay means you will never fight alone, but as part of an army of allied players sworn to defend your homeland and conquer enemy Realms. Your every action-every quest completed, every battle fought-contributes to the war effort and can turn the tide of battle, bringing victory to your Realm!

• Experience the camaraderie of fighting side-by-side with allied players against otherwise insurmountable odds in groundbreaking Public Quests. These cooperative PvE encounters unfold across multiple stages and allow solo players to experience the glory of RvR.

• Embark on the endless quest to complete the Tome of Knowledge and unlock Warhammer lore, detailed monster information, new abilities and rewards, and major story plotlines. The Tome is also the story of your life in the game, tracking your achievements to share and compare with others.

• Explore massive Living Cities that become more or less prosperous based on a Realm�s overall performance in the ongoing war. Navigate a maze of twisting streets, visit the local tavern, explore a dark under-city, and meet colorful personalities in a city full of adventure.

• Advanced guild features give unprecedented control to leaders and members, and make guilds an integral part of the war efforts. Guilds can create unique heraldry, capture and claim keeps, and earn Guild Tactics as they grow in power along with their members.
Drawing from a quarter century of highly detailed source material, Warhammer Online: Age of Reckoning brings Games Workshop's fantasy world to life in a way that will allow players to create characters destined for great deeds and glory on the field of battle.

Armies of Order
De Order bestaat uit de volgend rassen:

Dwarfs
... Ironbreaker, Tank
... Runepriest, Healer/Support
... Engineer, Ranged DPS
Empire (Mensen)
... Bright Wizard, Ranged DPS
... Warrior Priest, Melee Healer
... Witch Hunter, Melee DPS
High Elves
... Swordmaster of Hoeth, Tank
... Archmage, Healer/Ranged DPS
... Shadow Warrior, Ranged/Melee DPS
... White Lion, Melee DPS en White Lion pet

Armies of Destruction
De Destruction bestaat uit de volgende rassen:

Greenskin (Orcs & Goblins)
...Black Orc, Tank
...Shaman (goblin), Healer/Ranged DPS
...Squig Herder (goblin), Ranged DPS met Pets
Chaos (Evil Mensen)
...Chosen, Tank
...Magus, Ranged DPS
...Zealot, Healer/Support/DPS
...Marauder, Melee DPS
Dark Elves
...Witch Elf, Melee DPS
...Disciple of Khaine, Melee DPS/Healer
...Sorceress, Ranged DPS

Minimum systeemeisen
Windows XP
• 2.5 GHz P4 (single core) processor or equivalent
• 1 Gigabyte RAM
• A 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0
• At least 15 GB of hard drive space

Windows VISTA
• 2.5 GHz P4 processor or equivalent
• 2 Gigabyte RAM
• A 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0
• At least 15 GB of hard drive space

Supported Video Cards
ATI Radeon(TM) series
• 9500, 9600, 9800
• X300, X600, X700, X800, X850
• X1300, X1600, X1800, X1900, X1950
• 2400, 2600, 2900,
• 3650, 3850, 3870
• 4850, 4870

NVIDIA GeForce series
• FX 5900, FX 5950
• 6600, 6800,
• 7600, 7800, 7900, 7950
• 8400, 8500, 8600, 8800
• 9400, 9500, 9600, 9800
• GTX 260, GTX 280

Screenshots

Kosten
Uiteraard heb je het spel zelf nodig, je kan hier kijken waar je hem het goedkoopste kan halen.
Bij het spel zit een maand "gratis" spelen.

Daarna is er de monthly fee:
Per maand: ¤12,99
Per drie maanden: ¤35,97
Per 6 maanden: ¤65,94

Er kan ook gebruik worden gemaakt van Prepaid kaarten.

EU Boxart

Releasedatum
18 september 2008

Links
Officiële Europese Site: www.war-europe.com
Officiële Amerikaanse Site: www.warhammeronline.com
Fan sites:
http://www.tentonhammer.com/war
http://warhammervault.ign.com/
http://www.war-rvr.net/
http://warhammeronline.wikia.com/wiki/Main_Page

[ Bericht 95% gewijzigd door remlof op 15-08-2008 22:14:14 ]
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_60760694
Ik zou je topic even veranderen, is niet echt goed
pi_60782277
komt omdat hij hem rechtstreeks van GoT gejat heeft, en GoT een iets uitgebreider forum heeft.
pi_60824061
Deze game verdient eigenlijk wel een betere OP. Een copy/paste van een of ander forum met tags welke niet door Fok! ondersteunt worden is wel een beetje jammer...

Ik ga deze game zeker spelen, al is het maar voor de eerste gratis 30 dagen. Eens kijken of deze mmorpg geen maanden aan speeltijd kost om een beetje mee te kunnen in de RvR battles
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  Moderator donderdag 14 augustus 2008 @ 13:31:00 #5
9859 crew  Karina
Woman
pi_60824308
Ik was van plan me aan te melden voor de Beta, maar ik heb geen zin al die vragen te beantwoorden ik zag dat er al 807.911 aanmeldingen zijn, kleine kans dus.

Ik ga wel de gratis 30 dagen proberen, lijkt me wel een goed spel (alhoewel ik die 30 dagen trial niet zo snel op de site kan terugvinden).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_60825635
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 13:31 schreef Karina het volgende:
Ik was van plan me aan te melden voor de Beta, maar ik heb geen zin al die vragen te beantwoorden ik zag dat er al 807.911 aanmeldingen zijn, kleine kans dus.

Ik ga wel de gratis 30 dagen proberen, lijkt me wel een goed spel (alhoewel ik die 30 dagen trial niet zo snel op de site kan terugvinden).
Ik wilde net vragen waar die 30 dagen trial dan te downloaden is
Wanneer gaat het spel eigenlijk live voor de grote bulk?
  donderdag 14 augustus 2008 @ 14:24:42 #7
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_60825683
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:22 schreef SolidArt het volgende:

[..]

Ik wilde net vragen waar die 30 dagen trial dan te downloaden is
Wanneer gaat het spel eigenlijk live voor de grote bulk?
18 September komt die uit. Er komt ook nog een Open Beta, maar wanneer die van start gaat is nog niet bekend.
En er is ook nog niks bekend over een trial ofzo. Of je moet de 30 dagen speeltijd bedoelen die 'gratis' bij het spel zit.

Edit: Ik ben overigens bezig met een nieuwe OP.

[ Bericht 6% gewijzigd door Thormodo op 14-08-2008 16:34:05 ]
pi_60829092
Meestal komen er 30 dagen "gratis" spelen mee met een MMORPG als je hem koopt. Die bedoel ik
pi_60829604
Ah, ja, maar daar zit ik niet op te wachten eigenlijk..
Weinig zin om 45-50 euro neer te leggen wat voor mij niet te moeite waard is.

Misschien even de Open Beta afwachten, die zal binnenkort ook wel starten dan.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 17:13:14 #10
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_60829669
De Open Beta wordt helaas ook maar een beperkt aantal mensen dacht ik .

Edit: Zie mijn OP beneden. Is die een beetje goed of ontbreken er nog dingen? Wil alleen misschien het Engels nog even naar het Nederlands vertalen. En zal ik anders even een nieuw topic openen?

[ Bericht 56% gewijzigd door Thormodo op 14-08-2008 17:33:12 ]
  donderdag 14 augustus 2008 @ 17:32:51 #11
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_60830132
-als OP gezet-

[ Bericht 26% gewijzigd door remlof op 15-08-2008 22:14:53 ]
pi_60837930
Ik zou de plaatjes nog een beetje resizen
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 00:47:05 #13
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_60841841
Ik ga deze wel checken , Mythic had met DaoC een goede PvP/RvR MMORPG uitgebracht waar ze bij WoW nog wat van kunnen leren.
Kan niet wachten
Ik ben inmiddels overleden
pi_60843465
Vandaag de open beta!
pi_60847281
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 02:37 schreef Droomert het volgende:
Vandaag de open beta!
Maar die is niet echt open toch? Als in download en probeer nu voor iedereen?
pi_60847421
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 09:59 schreef Cid het volgende:

[..]

Maar die is niet echt open toch? Als in download en probeer nu voor iedereen?
Open beta betekent alleen dat er geen NDA is.. dus dat je niet aan een serie regels moet houden van wat je wel of niet over het spel mag vertellen. En ik heb via-via al 2 maand van te voren een Open Beta key kunnen bemachtigen.

Open Beta nog niet up Stomme Amerikaanse tijden ook.
pi_60847451
Weet nou nog steeds niet of hij in de buurt kan komen van DoaC.
Sommige testers vinden van wel en andere weer niet.

Ga het sowieso even checken bij de release.
Al dan niet over de rug van een maat meekijken.

Ben wel weer toe aan een leuke nieuwe MMO.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 10:11:37 #18
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_60847542
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 10:05 schreef Droomert het volgende:

[..]

Open beta betekent alleen dat er geen NDA is.. dus dat je niet aan een serie regels moet houden van wat je wel of niet over het spel mag vertellen. En ik heb via-via al 2 maand van te voren een Open Beta key kunnen bemachtigen.

Open Beta nog niet up Stomme Amerikaanse tijden ook.
Alleen op de US site staat dat je vanaf vandaag als Amerikaan voor de Open Beta kan registeren . Hoe weet je dan zo zeker dat dat ook voor de EU versie geldt en dat de beta überhaupt begint vandaag?

[ Bericht 6% gewijzigd door Thormodo op 15-08-2008 10:30:46 ]
pi_60847755
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 10:06 schreef Pritt het volgende:
Weet nou nog steeds niet of hij in de buurt kan komen van DoaC.
Sommige testers vinden van wel en andere weer niet.

Ga het sowieso even checken bij de release.
Al dan niet over de rug van een maat meekijken.

Ben wel weer toe aan een leuke nieuwe MMO.
Idem.

Maar ik denk dat de graphics tegen gaan vallen.
pi_60847794
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 10:23 schreef SolidArt het volgende:

[..]

Idem.

Maar ik denk dat de graphics tegen gaan vallen.
Ja, aan gameplay filmpjes te zien is het bijna hetzelfde als DAoC: Catacombs...
  Moderator vrijdag 15 augustus 2008 @ 10:26:20 #21
9859 crew  Karina
Woman
pi_60847825
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 16:52 schreef Cid het volgende:
Meestal komen er 30 dagen "gratis" spelen mee met een MMORPG als je hem koopt. Die bedoel ik
Oh jammer, bij WoW kun je 10 dagen "uitproberen" zonder te kopen dus.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_60848055
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 10:11 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Alleen op de US site staat dat je vanaf vandaag als Amerikaan voor de Open Beta kan registeren . Hoe weet je dan zo zeker dat dat ook voor de EU versie geldt en dat de beta überhaupt begint vandaag?
quote:
Hey there, just passing by to clarify a few things which people seem to be a little confused about in this thread.

Firstly there will of course be a European open beta. All of the CE pre-orders will be invited to it, just as they were promised in the pre-order pack however we aren't planning to invite the pre-orders for the regular edition - they will still get access to the headstart but not to the open beta. Instead, what we'll be doing is offering open beta keys via community sites so as to give everyone the best chance to get in no matter where they live in Europe.

Additionally our open beta will start at the same time as the US open beta, this has always been the plan and hasn't changed.

Our site is, as has been noted, currently down for a maintenance. We're in the process of migrating pretty much our entire platform to our new datacentre and this should be over by tomorrow evening.
http://only-war.com/phpBB2/viewtopic.php?t=26423&postdays=0&postorder=asc&start=70

Het zou een beetje vaag zijn om de europese open beta later te doen.. ze hebben nog maar een maand
pi_60854382
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 10:26 schreef Karina het volgende:

[..]

Oh jammer, bij WoW kun je 10 dagen "uitproberen" zonder te kopen dus.
Dat zal hier op een gegeven moment ook wel zijn, maar meer als mensen het spel niet meer kopen en ze dus op die manier nieuwe mensen willen trekken.
Met meteen al beginnen met trial accounts zou EA/Mythic zichzelf in de vingers snijden
pi_60861108
Volgens een teller op die officiele site waren er al 800K mensen die het wouden proberen. Ik ga het wel proberen, maar zal moeilijk worden om in de beta te komen.
pi_60861118
Net nog een Collectors Edition kunnen reserveren bij e-plaza
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')