abonnement Unibet Coolblue
pi_60547486








Cruoninga: vak E
The_Verve: vak E
clauwheee: vak E
Noca : vak E
Prosac: vak CC
MalachiGroningen: vak E
smicer: vak K
Ungeheuer: vak H
Thomas87: vak UU
Joagertje: vak H
Eightball: vak MM
Art_Core: vak K
RedFever007: vak EE
Dolledingo: Vak E
detulp050: Vak AA
savelkoul: Vak H
M.Melandri: Vak P
Deetch: Vak N
Grunner: Vak E
Garudo: Vak S
Marrek: Vak KK
Magno: Vak CC



  • Officiele FC Groningen clubsite
  • Supportersvereniging FC Groningen
  • Trots Van Het Noorden
  • De Groene Hel
  • De Groene Hel TV
  • fcgforum
  • FCG Stats
  • Groningen Fanatics
  • Boerenmacht
  • FC Groningen Headliner



    [X] Jans: Geruchten Berg onzin
    [X] Op naar de 29e tegen Vitesse.




    Download hier de OP!
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60547591
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 12:46 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    . Jij bedoelt dat de FC alleen spelers kan halen, die ze vervolgens met winst kunnen doorverkopen?
    Nee, een beetje ervaring is nooit weg. Je moet niet alleen maar jonge talenten hebben.
    Maar er lopen al een paar ervaren speler rond waaronder Levchenko, VD Laak, Meerdink..
    En ik persoonlijk vind Zonneveld niet genoeg toegevoegde waarde hebben om hem te kiezen boven een jonge speler die nog kan doorgroeien, en die je wellicht in de toekomst met winst de deur uit kan doen.
    quote:
    edit.. mn 3e lapo in 5 min..., aan jou de eer venom
    Luilak.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 4 augustus 2008 @ 13:09:51 #3
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_60547763
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 13:03 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Nee, een beetje ervaring is nooit weg. Je moet niet alleen maar jonge talenten hebben.
    Maar er lopen al een paar ervaren speler rond waaronder Levchenko, VD Laak, Meerdink..
    En ik persoonlijk vind Zonneveld niet genoeg toegevoegde waarde hebben om hem te kiezen boven een jonge speler die nog kan doorgroeien, en die je wellicht in de toekomst met winst de deur uit kan doen.
    [..]

    Luilak.
    Ok in beide standpunten kan ik me wel vinden, desondanks zou ik hem halen.
      maandag 4 augustus 2008 @ 13:22:25 #4
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_60548081
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 12:43 schreef venomsnake het volgende:
    Sankoh schiet er aardig op los in die oefenpotjes.
    Maar in de Eredivisie krijgt hij daar de kans niet voor.
    quote:
    Maar om nu een hoog salaris te gaan betalen omdat hij een goed afstandschot heeft??
    Kweenie hoor..
    Hij heeft wel meer kwaliteiten dan alleen zijn afstandschot natuurlijk. Ik vind Zonneveld een beetje vergelijkbaar met Theo Janssen. Nu is Zonneveld vals traag en Janssen echt traag, maar het zijn vergelijkbare spelers.

    Suggestie voor de TT: FC Groningen #65: Waar Venom wacht op Zonneveld
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_60548185
    Ik vind alleen dat Zonneveld er vaak een beetje ongeinteresseerd bij loopt, met van die veel te lange mouwen die dan over zijn handen heen hangen.

    Verwachten jullie trouwens dat de FC echt voor Zonneveld zal kiezen?
    Ik moet het nog zien eerlijk gezegd, ik verwacht een Zweed.
    quote:
    Suggestie voor de TT: FC Groningen #65: Waar Venom wacht op Zonneveld
    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 4 augustus 2008 @ 13:41:55 #6
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_60548564
    Hèhè, dat van die mouwen was me nog nooit opgevallen.

    Ik hoop wel dat de FC voor Zonneveld kiest, maar ik denk dat Groningen Zonneveld voorlopig ook te duur vindt. Want hij past wel precies in het profiel dat men voor ogen had. Linkshalf/linksback en bij voorkeur Nederlands.

    Daar komt nog eens bij dat PSV een tijdje terug alleen wilde verhuren. Dat zie ik Groningen niet meer doen. Dan is een Zweed inderdaad waarschijnlijker.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_60548787
    volgens een bevriende journalist is groningen wel met zonneveld in gesprek geweest, maar wilde hij nauwelijks inleveren op zijn salaris en dus heeft groningen het maar niet verder geprobeerd, het salaris dat zonneveld vroeg zou onverantwoord zijn geweest.
    pi_60549143
    Tja.. Zou me niets verbazen.
    Hij zal wel een flinke zakcent verdienen in Eindhoven.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 4 augustus 2008 @ 14:23:50 #9
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_60549507
    quote:
    OOG IN OOG MET RONALDINHO

    GRONINGEN - Als kleine jongen droomde hij van deelname aan de Olympische Spelen. Sepp de Roover, die als dispensatiespeler meedoet met het Belgisch voetbalelftal, was in zijn jeugd een uitermate getalenteerde sporter. Op het ‘vakgebied’ atletiek of als wielrenner leek er zelfs een mooie toekomst voor hem in het verschiet te liggen.

    De Roover (23) blonk uit in vele takken van atletiek. En toen hij drie jaar geleden bij Sparta een loodzware fietstest aflegde, waren zijn verbluffende resultaten vergelijkbaar met mannen die als profwielrenner hun geld verdienen. Trainer Wiljan Vloet kon het bijna niet geloven.

    Maar De Roover koos als jonge sporter voor een andere richting. Hij moest en zou profvoetballer worden. Willem II kaapte hem weg, maar na onenigheid met een jeugdtrainer besloot hij na vijf seizoenen in Tilburg terug te keren naar Geel. Niet veel later pikte het ‘grote’ PSV hem op.

    De Eindhovenaren legden de destijds nog als rechterspits acterende Belg voor vier seizoenen vast. ,,Een doorbraak zat er nooit in,’’ zegt hij. ,,Ik zat wel zeven keer op de bank, maar een kruisbandblessure wierp me heel ver terug.’’

    Na PSV volgde een jaar op huurbasis bij Eindhoven. Vervolgens haalde Vloet hem naar Sparta. ,,In Rotterdam ging het uitstekend. Afgelopen winter haalde FC Groningen mij als opvolger van Bruno Silva, die naar Ajax ging. De eerste maanden waren lastig, maar ik heb mijn draai gevonden. Nee, ik verwacht niet dat ik door mijn deelname aan de Olympische Spelen de eerste weken een bijrol moet vervullen in Groningen.’’

    En de weg omhoog heeft De Roover nog steeds niet verlaten. Met België speelt hij deze week op het olympische voetbaltoernooi. ,,Als jongetje droomde ik van deelname op het onderdeel atletiek. Of als wielrenner. Dat ik nu als voetballer alsnog aan de Spelen mag deelnemen, is schitterend. Een droom die uitkomt.’’

    De eerste confrontatie van België, dat met het AZ-trio Pocognoli, Martens en Dembélé, plus de Ajacieden Verthongen en Vermaelen over veel spelers uit de eredivisie beschikt, is meteen een speciale. België ontmoet komende donderdag het Brazilië van bondscoach Carlos Dunga. De Roover staat straks oog in oog met wereldvedette Ronaldinho.

    ,,Leuk,’’ zegt hij nuchter. ,,Maar, ik kijk nooit zo naar namen. Toen we op het jeugd-EK met België tegen Portugal speelden, stonden de kranten ook vol van het feit dat ik tegen Nani moest spelen. Deze keer is mijn tegenstander nog een niveau hoger. Het is grappig dat ik tegen iemand speel, die ik altijd op televisie heb zien spelen. Maar niet meer dan dat.’’

    Na Brazilië volgen nog duels met China en Nieuw-Zeeland. De Roover verwacht dat de ploeg de tweede ronde kan bereiken. ,,Laatst in het oefenduel met Nederland hebben we wederom laten zien dat wij veel kwaliteit in huis hebben,’’ zegt hij. We verloren onterecht door een goal van Makaay. België is internationaal de laatste jaren weggezakt. Maar we hebben een talentvolle generatie. We moeten ons door de mindere jaren niet laten ontmoedigen.’’

    Want na het toernooi in China hoopt de verdeelde natie op kwalificatie voor het WK 2010 in Zuid-Afrika. ,,Met Spanje en Turkije als tegenstander hebben we het niet getroffen,’’ lacht De Roover, die ruim twee maanden geleden voor het eerst tot de selectie van de ‘echte’ Rode Duivels behoorde. In Italië bleef hij negentig minuten op de bank.

    De Roover hoopt in China nog een glimp op te vangen van zijn eerste liefde atletiek. ,,Met Kim Gevaert (100 en 200 meter, 4x100 meter red.) en Tia Hellebaut (hoogspringen, red.) heeft België twee topatleten in huis. Ik ben zeer geïnteresseerd in hun prestaties, maar ik vrees dat er voor ons straks alleen tijd is voor het voetbaltoernooi.’’
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_60549580
    Ronaldinho? .. Eitje voor Sepp
    Leuk artikel!!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 4 augustus 2008 @ 16:04:31 #11
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_60551834
    Wil wel eens Femi in actie zien op de OS. Kijken of hij echt zo meesterlijk is als men beweert.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_60551898
    Staat Femi in de basis bij Nigeria eigenlijk?
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_60553826
    Venom heeft netzo veel inspiratie voor een topictitel als FC Grunn voor kwaliteitsinjecties?
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_60553965
    Nog een middenvelder/aanvaller nodig? Het is uitverkoop bij ons
    'Wish I was old and a little sentimental'
    Porcupine Tee - Normal
    pi_60554008
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 17:33 schreef clauwheee het volgende:
    Venom heeft netzo veel inspiratie voor een topictitel als FC Grunn voor kwaliteitsinjecties?
    .
    Haha, kon inderdaad even nergens opkomen.
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 17:40 schreef StarGazer het volgende:
    Nog een middenvelder/aanvaller nodig? Het is uitverkoop bij ons
    Alleen Kennedy Bakinogwat is een interessante speler.
    En leonardo misschien, maar ik vrees dat zijn persoonlijkheid TOTAAL niet bij de FC pas, maar imo wel een geweldige speler. Wel een enorme jankbek.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60554116
    Ik wil nog een keeper. Een normale keeper. Zo eentje die ballen tegen kan houden. Eentje die niet bij elk doelpunt op z'n verdedigers zit te zeiken en schreeuwen als het gewoon weer aan zn eigen tekortkoming ligt. Zo eentje...

    Of gewoon Luciano in de basis maar NIET MEER DIE VAN LOO!
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
      maandag 4 augustus 2008 @ 17:51:10 #17
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_60554170
    Gentenaar en Leonardo dan maar.

    1,5 mln en Paul Matthijs lijkt me een prima deal
    pi_60554347
    Van Loo..... Ik heb bij hem gewoon weer dat Bassie gevoel ( ), bij elke bal die in de buurt komt van de 16 gaat mijn bilnaad zweten. Ik snap werkelijk niet waarom ze zijn contract met een jaar hebben verlengd. Geef Luciano maar de kans hoor, die kan het onmogelijk slechter doen. Wanneer is de laatste keer dat we tegen een BVO de 0 hebben gehouden?

    Kortom, eensch met Clauw.
    Alleen vrees ik dat de TS daar heel anders over denkt.

    We hebben wel een goede keeper. Alleen verzorgt hij de trainingen. (Hesp)
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 17:51 schreef Grulez het volgende:

    1,5 mln en Paul Matthijs lijkt me een prima deal
    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 4 augustus 2008 @ 18:11:15 #19
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_60554573
    de laatste keer dat we de nul hielden was ergens in 2007.
    pi_60554713
    quote:
    [X] Jans: Geruchten Berg onzin
    bron?
      maandag 4 augustus 2008 @ 18:19:02 #21
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_60554765
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 18:17 schreef detulp050 het volgende:

    [..]

    bron?
    Vorig topic staat op pagina 6 een artikel.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_60554801
    Tof
      Forum Admin maandag 4 augustus 2008 @ 18:26:36 #23
    35723 crew  GGMM
    pi_60554943
    Speelt Groningen ook europees of niet?
    Alweer zo'n prachtige post van mij.
    Nicki Minaj en ik
    Mijn vissen in actie.
      maandag 4 augustus 2008 @ 18:29:43 #24
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_60558469


    on-topic:
    Heeft die Femi trouwens bij jullie al een keer mee getraind of alleen shirtje gepast en weer richting Nigeria vertrokken?
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_60558536
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 18:29 schreef Prosac het volgende:
    alleen thuis


    Ho ho, de 21ste uit tegen AEK Athene!!
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 20:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

    Heeft die Femi trouwens bij jullie al een keer mee getraind of alleen shirtje gepast en weer richting Nigeria vertrokken?
    Shirtje gepast, en weer vertrokken.
    Donderdag speelt hij met Nigeria tegen Nederland op de OS.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60570198
    quote:
    Op maandag 4 augustus 2008 14:23 schreef The_Verve het volgende:

    [..verhaal over De Roover]


    Leuk artikel Ik vergeet steeds dat hij ook nog bij het team hoort. Ik weet niet waarom, ik heb het wel met meer spelers
    pi_60572536














    FC Groningen


    Als die 4e rij stoelen er straks in staan ziet het er gewoon enorm gaaf uit!
    Alleen die dugout is geen gezicht. Die mensen die daar omheen zitten kijken tegen die balken aan.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:23:47 #29
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_60573944
    De dugout is dan ook wel een heul lomp 'ontwerp'.
    pi_60584442
    VV Annen - FC Groningen is 0-11 geworden.

    Opstelling:
    koopmans
    svejdik - granqvist - sankoh - stenman
    vd laak - holla - metaj - lovre
    powel - berg

    Eerste helft:
    1-0 holla (5')
    2-0 powel (26')
    3-0 powel (27')
    4-0 holla (28')
    5-0 powel (30')
    6-0 powel (35')

    In de 2e helft zijn Cahais, Matthijs, Garcia, Meerdink, Hiariej en Nijland erin gekomen. Zes nieuwe spelers dus
    Eruit: Svejdik, Sankoh, Stenman, Lovre, Powel, Berg

    Tweede helft:
    7-0 Van de Laak ( 60')
    8-0 Cahaís (voorzet Granqvist) ( 68')
    9-0 Garcia Garcia ( 70')
    10-0 Svejdik ( 87')
    11-0 Cahaís (90')

    Ook nog 3 afgekeude doelpunten van Berg, Stenman en Meerdink.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60584600
    Cahais scoort erop los zie ik Powel ook weer..
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:11:29 #32
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_60584696
    Koopmans? Luciano dan?
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:12:16 #33
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_60584709
    quote:
    Op dinsdag 5 augustus 2008 21:11 schreef Prosac het volgende:
    Koopmans? Luciano dan?
    Krijgt rust voor AEK natuurlijk.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:12:31 #34
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_60584716
    quote:
    Op zondag 3 augustus 2008 15:42 schreef The_Verve het volgende:

    [..]

    Je zou zeggen van niet. Van Loo heeft nou niet bepaald goed staan te keepen tegen Olympiakos en AGOVV. Luciano zou dit seizoen een eerlijke kans krijgen in de voorbereiding, maar hij keept weer een wedstrijd tegen een profclub minder dan Van Loo. Laat dan beide gewoon een helft keepen in deze wedstrijden.

    Hopelijk krijgt Luciano lekker veel te doen tegen AEK Athene.
    Mijn eerdere post kan dus de prullenbak in. Aangezien Koopmans vanavond heeft gespeeld zal Luciano keepen tegen FC Dender in Roden.

    Tegen AEK zal dan wel de beoogde basiself spelen...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_60584809
    Nieuwsbrief Nijland:
    quote:
    Online kaartverkoop via deze website

    05-08-08 - 15:27 - Categorie: Nieuwsbrief Hans Nijland

    In de 192ste nieuwsbrief namens directie en management blikt algemeen directeur Hans Nijland terug op de afgelopen week, gaat hij in op de trip van FC Groningen A1 naar Japan en meldt hij de start van kaartverkoop via deze website.

    “De eerste selectie heeft het trainingskamp op Ameland achter de rug. Het verblijf op het Waddeneiland was uitstekend en ook de oefenwedstrijd tegen BV Veendam werd onder goede omstandigheden en in een prima sfeer gespeeld. Aan het feit dat het duel met 1-0 verloren ging, moeten we niet te zwaar tillen. We hebben in het verleden in de voorbereiding wel vaker van BV Veendam verloren en in deze fase van de voorbereiding zeggen de uitslagen nog niets.”

    Goed voor elkaar
    “Afgelopen vrijdagavond oefende de ploeg van trainer Ron Jans tegen AGOVV Apeldoorn. In Harkstede bleek opnieuw dat de organiserende amateurclubs hun zaakjes goed voor elkaar hebben. Het veld in Harkstede lag er goed bij. Vanavond zijn we om 19.00 uur te gast bij vv Annen. Ook daar verwachten we weer veel publiek. Zaterdag volgt nog een oefenwedstrijd tegen het Belgische FC Dender van de Nederlandse trainer Jan Boskamp. Dit duel wordt gespeeld in Roden en begint om 16.00 uur.”

    “Sinds gisteren (maandag) zijn alle jeugdteams in voorbereiding op het nieuwe seizoen. In Euroborg werd de nieuwe kleding voor het komende seizoen uitgedeeld en een fotosessie gehouden, waarbij alle elftallen ten behoeve van onze presentatiegidsen op de foto zijn gezet door onze huisfotograaf Jan Kanning.”

    Toernooi
    “FC Groningen A1 is gisteravond (maandag – red.) voor een bijzondere voetbaltrip vanaf Schiphol vertrokken naar Japan. Het is de bedoeling dat de ploeg van trainer Paul Raveneau dinsdagmiddag plaatselijke tijd landt. De A1 zal morgen (woensdag – red.) doorreizen naar Yokohama, waar het een oefenwedstrijd speelt. Een dag later wordt de trip vervolgd naar Hiroshima, waar tijdens een toernooi drie wedstrijden zullen worden afgewerkt. Donderdag 14 augustus keert het gezelschap van 26 personen terug in Nederland. Het is voor de A1 natuurlijk een heel leerzame en bijzondere ervaring en het is mooi dat FC Groningen voor dit soort internationale activiteiten wordt uitgenodigd.”

    Scheidsrechter Braamhaar
    “Gistermiddag (maandag –red.) was scheidsrechter Eric Braamhaar te gast in Haren. Hij hield voor de eerste selectie een presentatie over de richtlijnen van de arbitrage voor het nieuwe seizoen. Braamhaar gaf aan waarop het scheidsrechterskorps extra zal letten, zoals het vasthouden en duwen en trekken bij hoekschoppen en vrije trappen in het strafschopgebied. Dat is qua arbitrage een trend die tijdens het EK van afgelopen zomer in Oostenrijk en Zwitserland is ingezet en die lijn zal komend seizoen in de Eredivisie worden doorgetrokken. Bovendien deed hij een beroep op spelers en staf om opstootjes in het veld te voorkomen en gemeen spel uit te bannen.”

    “Het is goed dat dit soort ontmoetingen plaatsvinden. Op een informele wijze kunnen zowel de scheidsrechters als de voetballers en trainers elkaar informeren over de beleving die zij tijdens wedstrijden voelen. Hierdoor kan meer wederzijds begrip ontstaan en goede omgangsvormen met elkaar leiden bovendien tot meer onderling respect.”

    Olympisch voetbaltoernooi
    “Donderdagmiddag begint het Olympisch voetbaltoernooi in Peking. Het Nederlands elftal opent om 13.45 uur (Nederlandse tijd) de groepswedstrijden tegen Nigeria. Aanvankelijk had FC Groningen ook kans spelers af te vaardigen voor Oranje, maar onze speciale aandacht zal donderdag ook uitgaan naar Oluwafemi Ajilore. Wij hopen dat onze nieuwe aanwinst in actie zal komen. De selectie van FC Groningen zal dit duel in Haren bekijken en pas na de wedstrijd beginnen met de middagtraining. Een andere FC-speler, Sepp De Roover, komt een paar uur eerder met België in actie tegen Brazilië.”

    “Vanaf vrijdag zullen wij starten met de kaartverkoop voor de oefenwedstrijd FC Groningen – KV Mechelen. Dit duel wordt op donderdag 4 september gespeeld in Euroborg. De aftrap is om 19.30 uur. De prijs voor seizoenkaarthouders is 5 euro. In de vrije verkoop kost een kaart 10 euro. Vanwege de uitbreiding van Euroborg kunnen wij vanaf het nieuwe seizoen meer incidentele bezoekers begroeten in het stadion. Veel mensen die geen seizoenkaart konden bemachtigen of niet in staat zijn elke thuiswedstrijd te bezoeken, krijgen hierdoor extra mogelijkheden toch aanwezig te zijn. Daarmee voldoen wij aan een groeiende wens meer kaarten beschikbaar te hebben voor de losse verkoop.”

    Via deze website
    “Seizoenkaarthouders hebben het eerste recht hun eigen plaats terug te kopen. Dit kan vanaf vrijdag via deze website. U gaat dan naar het menu ‘kaartverkoop’ en daarna kiest u voor de optie ‘online kaartverkoop’. De rest wijst zich dan vanzelf. Vanaf donderdag 21 augustus start de vrije verkoop via www.fcgroningen.nl. Voor een kaartje voor een wedstrijd van FC Groningen hoeft u dus niet meer de deur uit. Alle overige informatie over de kaartverkoop voor wedstrijden van FC Groningen, bijvoorbeeld via TicketBox, kunt u eveneens op onze website terecht.”"

    “Wilt u gratis aanwezig zijn bij het oefenduel FC Groningen – KV Mechelen, sluit dan tijdens de Open Dag op zondag 24 augustus een abonnement af op de nieuwe voetbalzender Eredivisie Live.”

    “Met de mededeling dat er deze week kunstgrasmatten naast het speelveld worden gelegd voor de afwerking van de verbouwing van het stadion, besluiten we deze nieuwsbrief.”

    “Tot volgende week.”
    pi_60590533
    quote:
    Elftal treffers en wat irritatie in Annen

    In de zesde oefenwedstrijd van het seizoen werd voor de derde keer gespeeld tegen een tegenstander uit de rangen van het amateurvoetbal. In Annen kwamen – op de geblesseerde linksbenige spelers Evgeniy Levchenko en Jeroen Veldmate na – alle veldspelers in actie. De meeste spelers maakten een helft vol. Het drietal Danny Holla, Koen van de Laak en Shkodran Metaj speelde de volledige negentig minuten. Ook derde doelman Gijs Koopmans mocht voor het eerst zijn opwachting maken in deze voorbereiding.

    Danny Holla opende in de zevende minuut de score door een vrije trap van de zijkant in één keer achter de Anner doelman te schieten. Na een klein kwartier spelen moest de eerste goalie al geblesseerd het veld ruimen en moet zijn collega-doelman het overnemen. Hij hield nog ruim tien minuten stand, maar kon niet voorkomen dat Berry Powel er vier inschoot en ook Danny Holla zijn tweede van de avond aantekende.

    Bij de 0-6 stand scoorde Frederik Stenman uit een vrije trap van Shkodran Metaj, maar werd het doelpunt op advies van de grensrechter geannuleerd. Dit tot ongenoegen van trainer Ron Jans, die woonachtig is in het buurdorp van Annen, Schipborg. De FC-coach stapte het veld in en stond zelfs nog binnen de lijnen toen de indirecte vrije trap door Annen al was genomen.

    Bij aanvang van de tweede helft maakte Jans duidelijk dat hij zijn ploeg van het veld zou halen als er nog meer treffers op deze manier teniet zouden worden gedaan. Een eerdere prachtige treffer van Marcus Berg was ook al wegens buitenspel afgekeurd. Dit leidde in het eerste kwartier tot soms kolderieke situaties waarin dezelfde grensrechter, die nota bene opnieuw de verdediging van Annen vlagde, nu helemaal genegeerd werd door scheidsrechter Matthijssen.

    FC Groningen was op zijn beurt niet echt bedreven in het uitpakken van de cadeautjes, want Van de Laak, Nijland en Garcia (2x) misten opgelegde kansen in het eerste kwartier, voordat Van de Laak alsnog de 0-7 aantekende. Een doelpunt van verdediger Cahais – die eerder een blessure aan het rechteroor opliep – en een van Garcia leverden een 0-9 tussenstand op met nog zo’n 25 minuten op de klok.

    Bij die stand werd – tot grote verrassing van de omroeper maar overduidelijk voor de toeschouwers – de 0-10 van Martijn Meerdink afgekeurd, wegens buitenspel. Deze keer konden de betrokkenen wel vrede hebben met de beslissing. De dubbele cijfers kwamen er alsnog toen Ondrej Svejdik 0-10 binnenwerkte. In de slotminuut maakte Matias Cahais zijn tweede doelpunt van de avond en bepaalde de eindstand op 0-11.

    Bron: FC Groningen


    Jans is flink pissig geweest op de leiding zo te lezen. .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60591963
    Ron Jans 2x tegen gekomen bij de Vogels, toffe vent!
    AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
    pi_60594570
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60606554
    quote:
    Berg in voorselecties Zweden

    Marcus Berg speelt zeer waarschijnlijk woensdag 20 augustus een interland met Zweden of Jong Zweden en zal om die reden geen dele uitmaken van de selectie die afreist naar Griekenland voor een duel met AEK Athene.

    Op dinsdag 12 augustus wordt bekend gemaakt of de FC-topscorer tot de selectie behoort voor de wedstrijd Zweden – Frankrijk dan wel voor de wedstrijd Jong Finland – Jong Zweden. Beide duels worden gespeeld op woensdag 20 augustus.

    Bron: FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60611450
    Krikt de prijs alleen maar omhoog! Beter toch
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_60618948
    Nou, doe maar Zweden - Frankrijk dan, aangezien ik daarheen ga. Kan ik hier mooi even verslag uitbrengen.
    pi_60620567
    je kiest ze wel uit he.. Mooie wedstrijd natuurlijk.
    En uiteraard vervacht ik uitgebreid verslag.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 7 augustus 2008 @ 10:59:19 #43
    9689 RedGuy
    I'll Smash Glasses
    pi_60621689
    Wordt Cahais basisspeler?
    The Most Incredible, Baby
    pi_60621944
    Ik verwacht van wel
      donderdag 7 augustus 2008 @ 11:22:23 #45
    9689 RedGuy
    I'll Smash Glasses
    pi_60622258
    Valt Sankoh buiten de boot dan?
    The Most Incredible, Baby
    pi_60622428
    Persoonlijk denk ik dat dit hem gaat worden:

    --De Roover---------Sankoh---------Granqvist----------Stenman
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60623245
    Of Hiariej in plaats van De Roover. Denk dat Sepp eerst op de bank begint aangezien hij de voorbereiding ook geheel gemist heeft.
    Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
      donderdag 7 augustus 2008 @ 12:07:19 #48
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_60623367
    Dat denk ik ook. Sepp kent Jans ook nog niet zo goed...

    "Nee, ik verwacht niet dat ik door mijn deelname aan de Olympische Spelen de eerste weken een bijrol moet vervullen in Groningen.’’

    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_60624624
    Prima wedstrijd van Sepp. De enige keren dat hij het even lastig had was als De Mul niet mee ging verdedigen en Sepp dus tegen twee man kwam te staan, Ronaldinho en Marcelo, toch niet de minste. Die kregen dan enorm veel ruimte. Ronaldinho is hem maar één keer voorbij gekomen, maar gaf toen een mindere voorzet.

    Eerste helft gewoon zeer goed, tweede helft redelijk goed.

    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60629642
    Goede speler die Femi. Positioneel prima, opbouwend zeer sterk en komt zo nu en dan ook prima mee op. Had nog een mooi afstandschot dat net van richting werd veranderd. Hij speelde de volle 90 minuten.
    Ik heb hem op geen foute pass kunnen betrappen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 7 augustus 2008 @ 15:40:03 #51
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_60629758
    Wat een geweldige speler, die Femi. Beste man van het veld. Waarom überhaupt geprobeerd om Meeuwis te halen?
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_60629895
    Volgens Evert ten Napel: "Alijore.... Die er eigenlijk bij Groningen nauwelijks aan te pas komt..."

    pi_60630687
    Dat was nogal een blunder ja.
    Ik denk dat Femi wel wat langer in China blijft, die hebben best een leuke ploeg.
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2008 15:40 schreef The_Verve het volgende:
    Wat een geweldige speler, die Femi. Beste man van het veld. Waarom überhaupt geprobeerd om Meeuwis te halen?
    Ik weet niet, maar die Femi maakte een hele goede indruk.
    Meeuwis spreekt Nederlands en ze wilden maar tot 2.9 mil gaan bij Meeuwis. Vooral dat laatste geeft eigenlijk wel aan dat men Femi beter vind aangezien daar 3.5 mil voor betaald is.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 8 augustus 2008 @ 09:13:46 #54
    121632 Thomas87
    Democracy is coming!
    pi_60646510
    Sluit Femi trouwens gewoon meteen aan als ze uit het toernooi liggen, of krijgt hij ook nog een week of zo rust?
    Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
    Martin Drent: "Studeren ook!"
      vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:30:41 #55
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_60651123
    quote:
    Op donderdag 7 augustus 2008 16:12 schreef venomsnake het volgende:
    [..]

    Ik weet niet, maar die Femi maakte een hele goede indruk.
    Meeuwis spreekt Nederlands en ze wilden maar tot 2.9 mil gaan bij Meeuwis. Vooral dat laatste geeft eigenlijk wel aan dat men Femi beter vind aangezien daar 3.5 mil voor betaald is.
    Voor Meeuwis 2,75 miljoen en voor Femi 3,3 miljoen. Bij Meeuwis zijn ze natuurlijk wel lager begonnen (2 miljoen).

    Anyway, als Femi tegen Japan net zo goed speelt als gister word ik lyrisch!
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_60666206
    quote:
    Oefencomplex FC Groningen in Meerstad

    FC Groningen gaat in de toekomst zeer waarschijnlijk trainen in de nieuwe wijk Meerstad. Het nieuwe stadsdeel is nadrukkelijk in beeld voor de vestiging van een nieuw en modern oefencomplex voor de club. De vestiging van het oefencomplex past prima bij het sportieve imago dat de gemeente Meerstad mee wil geven. Een delegatie gaat binnenkort in Eindhoven rondkijken op het luxueuze oefencomplex van PSV.

    Bij FC Groningen werkt Henk Wiering, voormalig topman van SIG Real Estate aan een toekomstvisie voor de club. In die visie wordt naast de oefenlocatie in Meerstad gekeken naar de toekomst van FC Groningen op Corpus den Hoorn.

    Ook stadion de Euroborg is een belangrijk onderdeel van de visie. Gekeken wordt naar de bouw van een nieuw stadion dan wel verdere uitbreiding van de Euroborg. Mocht Nederland in 2018 het WK voetbal organiseren, dan hoopt Groningen nog steeds speelstad te zijn. Een stadion met een veel grotere toeschouwerscapaciteit dan de Euroborg is dan een vereiste.

    Bij het vertrek uit het Oosterpark leek FC Groningen het oefencomplex te zullen verplaatsen naar een terrein naast motel Van der Valk in Zuidbroek. Die verhuizing ketste in een laat stadium af. FC Groningen kreeg een oefenterrein naast de Helpmancentrale dicht bij de Euroborg.

    Dat terrein is bestemd voor de bouw van kantoren en de club moet er binnen een paar jaar weg.

    Eerste gat

    Op 13 september komt minister Jacqueline Cramer van VROM naar Groningen om het eerste gat te graven voor Meerstad. In 2010 moeten de eerste woningen in de wijk gereed zijn

    DVHN
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60666318
    quote:
    Bij het vertrek uit het Oosterpark leek FC Groningen het oefencomplex te zullen verplaatsen naar een terrein naast motel Van der Valk in Zuidbroek. Die verhuizing ketste in een laat stadium af. FC Groningen kreeg een oefenterrein naast de Helpmancentrale dicht bij de Euroborg.

    Dat terrein is bestemd voor de bouw van kantoren en de club moet er binnen een paar jaar weg.
    Die kantoren komen daar voorlopig nog niet hoor. Er is nog ruimte zat daar, dus verwacht dat ze nog wel een tijdje naast de Euroborg blijven trainen.
      vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:58:37 #58
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_60669166
    Matavz maakt in de 91e minuut de winnende voor Emmen uit tegen Fortuna Sittard. 2-1.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_60669686
    quote:
    Op vrijdag 8 augustus 2008 21:58 schreef The_Verve het volgende:
    Matavz maakt in de 91e minuut de winnende voor Emmen uit tegen Fortuna Sittard. 2-1.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60672417
    Ook nog de assist bij de 1-0 ja..
    Fraaie assist met de hak.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60677580
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:46:07 #62
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_60683780
    Mooie foto!
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_60687071
    Met 0-1 van FC Dender verloren

    Kampioenen, kampioenen olé oé!!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60687103
    Was zeker niet zo denderend?
      zaterdag 9 augustus 2008 @ 18:12:47 #65
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_60687138
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 18:10 schreef sjimz het volgende:
    Was zeker niet zo denderend?
    hahahahahahaha!
    pi_60687148
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 18:10 schreef sjimz het volgende:
    Was zeker niet zo denderend?
    Neen .
    Al schijnt het wel tegen de verhouding in te zijn geweest.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60687172
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 18:13 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Neen [ afbeelding ].
    Al schijnt het wel tegen de verhouding in te zijn geweest.
    Mis je toch Kruiswijk achterin!

    Zou hij al spijt hebben van zijn overstap?
    pi_60687206
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 18:12 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    hahahahahahaha!
    Sinds wanneer ben jij zo verzuurd geworden.
    Best zonde!
    pi_60687218
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 18:14 schreef sjimz het volgende:

    [..]

    Mis je toch Kruiswijk achterin!

    Zou hij al spijt hebben van zijn overstap?
    Ach nee joh.. Gewoon weer een hoop kansen gemist.
    Berg bewaart de doelpunten voor de competitie.

    Maar goed, die keuze van Kruiswijk zal ik nooit snappen.
    Rare beslissing van hem.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60687238
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 18:17 schreef venomsnake het volgende:
    Ach nee joh.. Gewoon weer een hoop kansen gemist.
    Berg bewaart de doelpunten voor de competitie.
    Zolang hij niet naar PSV vertrekt vind ik het best. Groningen spelers horen daar niet te spelen (Robben uitgezonderd)
    quote:
    Maar goed, die keuze van Kruiswijk zal ik nooit snappen.
    Rare beslissing van hem.
    Van hoop op CL voetbal naar geen Europees voetbal
    pi_60687307
    Hij kon ook naar clubs uit de Nederlandse top3 las ik laatst in een interview, dan kies je toch niet voor Anderlecht? Die Belgische competitie gaat ieder jaar harder achteruit.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 9 augustus 2008 @ 18:43:47 #72
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_60687769
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 18:21 schreef venomsnake het volgende:
    Hij kon ook naar clubs uit de Nederlandse top3 las ik laatst in een interview, dan kies je toch niet voor Anderlecht? Die Belgische competitie gaat ieder jaar harder achteruit.
    Hij had gewoon naar een leuke Bundesliga-club moeten gaan. Die waren echt wel gekomen, maar hij heeft veel te snel toegehapt. Misschien was hij een beetje bang voor eenzelfde scenario als Ruud Knol.
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 18:16 schreef sjimz het volgende:

    [..]

    Sinds wanneer ben jij zo verzuurd geworden.
    Best zonde!
    Geen PI. Hij vond het echt grappig! Je hebt immers de Sjaak Polak-award!
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zaterdag 9 augustus 2008 @ 18:52:24 #73
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_60687919
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 18:16 schreef sjimz het volgende:

    [..]

    Sinds wanneer ben jij zo verzuurd geworden.
    Best zonde!
    ik ben een groninger he, dan krijg je dat.
    pi_60687957
    Ik ben benieuwd of er nog een aankoop bij komt..
    Een snelle en behendige linkermiddenvelder/linksbuiten zou wel fijn zijn eigenlijk.

    Mag best nog wat creativiteit bij in mijn ogen.

    Edit:
    Luciano keepte trouwens vandaag..

    [ Bericht 18% gewijzigd door venomsnake op 09-08-2008 18:59:16 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:02:23 #75
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_60688099
    En we mogen hopen dat Nigeria er zo snel mogelijk uitvliegt op de Olympische Spelen. Lovre rendeert namelijk stukken beter met een type Femi (Lindgren) achter zich.

    Morgen even kijken hoe Femi speelt. Ik heb namelijk het idee dat hij nog net iets beter is dan Lindgren.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:07:31 #76
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_60688202
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 18:54 schreef venomsnake het volgende:
    Ik ben benieuwd of er nog een aankoop bij komt..
    Een snelle en behendige linksbuiten zou wel fijn zijn eigenlijk.

    Mag best nog wat creativiteit bij in mijn ogen.
    leonardo past mooi in het rijtje hoekstra, robben en kamata
    pi_60688448
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 19:07 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    leonardo past mooi in het rijtje hoekstra, robben en kamata
    Kamata, de snelle speler met heimwee die nu 4e klasse in Zwitserland voetbalt
      zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:26:44 #78
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_60688618
    Die snelheid viel best mee. Hij speelt nu overigens bij Bari.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_60688636
    quote:
    Op zaterdag 9 augustus 2008 19:26 schreef The_Verve het volgende:
    Die snelheid viel best mee. Hij speelt nu overigens bij Bari.
    Valt nog best mee, een serie B club.
    pi_60702786
    Nigeria heeft gewonnen met 2-1
    Femi speelde gewoon weer nuttig. Hij doet me enorm aan Lindgren denken, vrij onzichtbaar maar wel erg belangrijk. Hij gaf deze wedstrijd wel 2 of 3x een verkeerde pass, maar verder gewoon prima. Zijn positiespel is erg goed, loopt steeeds de gaatjes dicht waardoor de tegenpartij geen afspeelmogelijkheden heeft. Aanvallend biedt hij zich ook steeds goed aan, en trakt hij vaak gaatjes door verdedogers met zich mee te trekken. Hij maakt enorm veel meters in een wedstrijd.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60720451








    Allemaal klikbaar


    www.fcfans.nl
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 10 augustus 2008 @ 23:51:04 #82
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_60720703
    Die dikke kwam er niet aan te pas tegen Sepp...

    Ik ben overigens wel benieuwd waar Guzman die mooie foto's vandaan haalt...

    [ Bericht 28% gewijzigd door The_Verve op 10-08-2008 23:58:03 ]
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zondag 10 augustus 2008 @ 23:56:10 #83
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
      zondag 10 augustus 2008 @ 23:59:14 #84
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_60720952
    tvp

    moet er nog een spelr bijkomen voor groningen, saanvaller of verdediger, of zijn jullie compleet?
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
    pi_60721034
    Linkshalf, welke de concurrentie met zowel Levchenko als Stenman aan moet gaan.

    Indien Luciano er dit seizoen niet in gaat komen, ook een keeper, want het zegt dan genoeg over Luciano ben ik bang.
    pi_60725267
    Ik hoop eigenlijk op een wat aanvallend ingestelde linkshalf / buiten.
    Zo'n type levchenko is niet echt nodig nu, er mot wat creativiteit bij.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60767070
    Berg en Granqvist zijn opgeroepen voor het Zweedse nationale team, ze gaan een oefenpot tegen Frankrijk spelen.


    De Zweedse selectie:

    Verdediging: Andreas Granqvist (FC Groningen), Petter Hansson (Stade Rennes), Peter Larsson (FC Kopenhagen), Daniel Majstorovic (AEK Athene), Olof Mellberg (Juventus), Mikael Nilsson (Panathinaikos), Fredrik Stoor (Fulham), Oscar Wendt (FC Kopenhagen).

    Middenveld: Daniel Andersson (Malmö FF), Samuel Holmén (Bröndby IF), Kim Källström (Olympique Lyon), Sebastian Larsson (Birmingham City), Rasmus Lindgren (Ajax), Anders Svensson (Elfsborg)

    Aanval: Marcus Berg (FC Groningen), Christian Wilhelmsson (Al-Hilal), Markus Rosenberg (Werder Bremen), Henrik Larsson (Helsingborg), Zlatan Ibrahimovic (Internazionale).
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60767609
    Die Larsson zeg.
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:21:10 #89
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_60767691
    Vreemde jongens, die Zweden. Spelen zonder keeper...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_60767718
    Hehe..

    Nou vooruit, PSV hoort er ook bij..
    Doel: Andreas Isaksson (PSV), Johan Wiland (IF Elfsborg)

    2 Grunn spelers, en een ex Grunn speler.
    Op deze manier krijg je toch een naam in Zweden, kon nog wel eens handig zijn voor toekomstige transfers.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:29:47 #91
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_60767917
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 17:22 schreef venomsnake het volgende:
    Hehe..

    Nou vooruit, PSV hoort er ook bij..
    Doel: Andreas Isaksson (PSV), Johan Wiland (IF Elfsborg)

    2 Grunn spelers, en een ex Grunn speler.
    Op deze manier krijg je toch een naam in Zweden, kon nog wel eens handig zijn voor toekomstige transfers.
    Alleen een paar maanden te laat (weer) bij de selectie.
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:11:15 #92
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_60768740
    Oscar Wendt is volgens mij zowel linksachter als linker middenvelder en een held in FM .
    Halen!
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_60774473
    Dikke vette overwinning op Harkemase Boys!! 111EINS!!1111!!
    1-2 maarliefst
    Uit nog wel!!


    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:27:39 #94
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_60774589
    Svejdik doet in elk geval z'n best om te laten zien dat hij gewoon bij ons in de selctie hoort.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_60775601
    Ik heb begrepen dat 1-2 zelfs geflatteerd is, Harkema had daarvoor nog kansen op 2-1, 3-1 of zelfs 4-1. Maar ja, die hebben lekker puh geen Markus Berg spits!

    wij hebben Brian von Loo, jawoooohl!
    pi_60776105
    Het wordt toch eens tijd dat ik vanachter mijn computer de verzuurde conclusie ga trekken dat het elftal voor geen tierelier loopt. Ik kan me ook echt niet voorstellen dat ze niet de boot ing aan bij Vitesse de 29e. Zou bijna zeggen dat ik op mijn kop ga staan op de Grote Markt mocht die wedstrijd beter aflopen, maar dat is me al eens slecht bevallen.
    pi_60776293
    WOOT we winnen weer eens, 1-2 wat een prestatie..


    (maar des te slechter het spel is des te groter de kans is dat er nog versterkingen bijkomen)
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_60777311
    Nu is het elftal natuurlijk ook nog niet compleet. Femi en De Roover zijn nog op de spelen.
    Bovendien speelt Jans bijna iedere wedstrijd weer een ander systeem, en lijkt hij nooit met dezelfde opstelling te beginnen. Best opvallend, want de voorbereiding is er toch ook voor om op elkaar ingespeeld te raken zou je denken.

    Na ja, ik heb wel vertrouwen in komend seizoen, hoe gek dat ook klinkt. (als er niemand verkocht wordt that is)
    Hoop alleen nog op een linker middenvelder, al zal dat wel ijdele hoop zijn.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60777592
    Dus 2 spelers(Roover en Femi) veranderen een team van een zeer slecht team in een topteam venom? Er moeten zeker nog 2 spelers bij wil Groningen een topteam hebben, een linkermiddenvelder en een talent in de spits (Type Suarez, begint op de bank). Powel is ook niet je van het, meer een breekijzer. Ishizaki zie ik ook zéér graag komen!!
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:47:26 #100
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_60777728
    Ik heb er nog weinig vertrouwen in. Beetje een gevoel vanaf halverwege vorig seizoen.
    pi_60777843
    De Roover is sowieso een zeer bruikbare speler, ook omdat hij als het nodig is rechtshalf kan spelen. En in ieder geval zal Femi een belangrijke functie op het middenveld krijgen. Lindgren was gewoon ENORM belangrijk en Holla en Matthijs hebben zijn gewoon een stuk minder. Wat ik van Femi heb gezien op de spelen is prima, dat zal zeker voor rust zogen op het middenveld. Verder is Berg gewoon een topspits, en dat hij het nu wat minder doet in de voorbereiding zegt mij eerlijk gezegd niet zoveel. Ik denk dat je komend seizoen gewoon een behoorlijke ploeg kunt neerzetten, helemaal als er nog een goede linker middenvelder bij komt.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60780113
    quote:
    Op dinsdag 12 augustus 2008 16:56 schreef venomsnake het volgende:
    Berg en Granqvist zijn opgeroepen voor het Zweedse nationale team, ze gaan een oefenpot tegen Frankrijk spelen.


    De Zweedse selectie:

    Verdediging: Andreas Granqvist (FC Groningen), Petter Hansson (Stade Rennes), Peter Larsson (FC Kopenhagen), Daniel Majstorovic (AEK Athene), Olof Mellberg (Juventus), Mikael Nilsson (Panathinaikos), Fredrik Stoor (Fulham), Oscar Wendt (FC Kopenhagen).

    Middenveld: Daniel Andersson (Malmö FF), Samuel Holmén (Bröndby IF), Kim Källström (Olympique Lyon), Sebastian Larsson (Birmingham City), Rasmus Lindgren (Ajax), Anders Svensson (Elfsborg)

    Aanval: Marcus Berg (FC Groningen), Christian Wilhelmsson (Al-Hilal), Markus Rosenberg (Werder Bremen), Henrik Larsson (Helsingborg), Zlatan Ibrahimovic (Internazionale).
    Te gek zeg! Wat een bekenden in de selectie. Hopen dat Berg wat minuutjes gaat maken, denk dat Larsson, Ibra en Rosenberg nog net een streepje voor hebben.

    Frankrijk heeft ook een leuke talentvolle ploeg geselecteerd zag ik, heb er zin in!
    pi_60785686
    Ook opvallend dat larsson er nog steeds bij zit.
    Maar al met al hebben ze toch weer een leuk elftal bij Zweden.
    Kon wel eens een leuke wedstrijd worden.

    Vandaag in de VI:

    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60791796
    Nigeria verdiend gewonnen, heerlijke ploeg is dat.
    Femi speelde wederom erg goed, al zat hij er op het laatst wat doorheen.
    Hij heeft ook enorm veel meters gemaakt.
    Scoorde zelfs nog bijna, bal van de lijn gehaald.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60797458
    quote:
    E-mail Sepp de Roover
    Dinsdag, voorafgaand aan het laatste groepsduel, ontvingen we een e-mail van Sepp De Roover uit China:

    “We begonnen ons avontuur met een wedstrijd tegen Nederland, waarna we naar Peking vlogen om aansluitend onze tenten op te slaan in Yantai. Na een trainingskamp van een week vlogen we nu naar Zuid-Korea, Seoul. Ook daar speelden we een wedstrijd. Na ons gelijkspel tegen Jong Oranje was dit ons tweede gelijke spel. Zelf speelde ik alweer de eerste helft waarin het vrij behoorlijk liep.”

    “Na die laatste oefenwedstrijd vlogen we naar Shenyang, waar het echte werk zou beginnen. Tegen Brazilië, met toch wel een vrij indrukwekkende ploeg. Ronaldinho, Rafinha, Marcelo, Anderson, Diego, Jo,.. noem maar op. Toen de wedstrijd eenmaal begon beten we ons, als underdog, stevig vast in onze tegenstander. Misschien iets te letterlijk aangezien we nog twee rode kaarten incasseerden. (volgens mij overigens onterecht) Uiteindelijk verloren we onze wedstrijd met 1 tegen 0. Al hielden we er een goed gevoel op na. We lagen tenslotte niet echt onder en er had meer ingezeten. Met Ronaldinho als persoonlijke tegenstander was het voor mij uiteraard ook een speciaal duel. Je speelt tenslotte niet elke week tegen een winnaar van de Gouden Bal. Dat liep overigens niet onaardig.”

    “Ons laatste groepsduel in Shenyang was tegen het gastland, China. Een stadion gevuld met 60.000 dolle Aziaten. Gewend aan het klimaat en met een overdosis enthousiasme, bestreden ze ons. Ik moet zeggen, een zeer degelijke ploeg. Maar als Chinezen buiten de richtlijnen komen zoals, dan zijn ze kwetsbaar. Dat bleek ons grote voordeel en we wisten met 2-0 te winnen. Ook hier weer twee rode kaarten, hetzij dit keer voor de tegenstander. En ik maakte weer negentig minuten vol. Wat begint te wegen aangezien we telkens maar twee dagen rust hebben.”

    “Morgen (woensdag – red.) staat de laatste groepswedstrijd voor de deur. Bij winst of gelijkspel kwalificeren we ons voor de kwartfinale. Dat zou voor het Belgische voetbal een hele opsteker zijn. Het wordt ons trouwens niet gemakkelijk gemaakt. We hebben al twee basisspelers verloren aan hun club dankzij de uitspraak van het CAS. En één blessure. Dus met alle overgebleven spelers zullen we er alles aan doen om in deze sauna stand te houden en zo ver mogelijk proberen te geraken.”

    FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60800555
    Stuk in de VI:


    Klikbaar


    Klikbaar

    Met dank aan Bavvelder, fcgforum
    quote:
    Groot overleg bij alle wedstrijden FC Groningen

    groningen - Iedere wedstrijd van FC Groningen wordt vanaf nu vooraf gegaan door een overleg van brandweer, club, politie, gemeente en het rampenteam GHOR. Gebeurt er een ernstige calamiteit in het Euroborg stadion, dan neemt de politie voortaan meteen de leiding over van FC Groningen.

    Dat zijn de belangrijkste stappen die worden genomen, om de veiligheid in het stadion te verbeteren. Het Auditteam Voetbalvandalisme dat de brand in de Euroborg op 13 april dit jaar onderzocht, deed een pakket van aanbevelingen.

    In het najaar houden de brandweer, politie en club een grootscheepse oefening. Die wordt elk jaar herhaald. Naast de organisatorische verbeteringen zijn er technische maatregelen. Zo kan de commandokamer straks nooddeuren openen zonder de minuut vertraging die er nu op zit. Andere deuren kunnen straks makkelijker open worden gedrukt. Een speciaal bedrijf controleert maandelijks de blusmiddelen in het stadion.

    DVHN
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60859967


    Het logo wat voor de spelerstunnel komt te liggen.
    bron
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60860033
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 17:37 schreef venomsnake het volgende:
    [ afbeelding ]

    Het logo wat voor de spelerstunnel komt te liggen.
    bron
    Ziet er tof uit.

    Benieuwd trouwens of ze vanavond tegen Eerste Klasser VVOG kunnen overtuigen...
    pi_60860061
    Ik ben al blij als ze de 0 weten te houden.
    Eens kijken of Berg vanavond het net eens weet te vinden..
    Luciano keept vanavond neem ik aan?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 17:55:24 #110
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_60860282
    En als het goed is tegen AEK ook...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_60864687
    Het is 1-9 geworden:

    ----------------- luciano
    hiariej - granqvist - sankoh - stenman
    ------------matthijs - levchenko
    ---------powel - nijland - garcia
    ---------------------berg

    0-1 Berg 10'
    0-2 Garcia 20'
    0-3 Garcia 31'
    0-4 Berg 41'
    0-5 Garcia 50'
    0-6 Berg 51'
    0-7 Garcia 68'
    1-7 Amir Zandi 72'
    1-8 Powel 76'
    1-9 Berg 82'

    Berg en GGG lekker op schot!
    Jammer van dat tegendoelpunt weer.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:57:13 #112
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_60865231
    Powel en Amir Zandi moeten het natuurlijk weer verpesten!

    VVOG - FC Groningen 0-8
    4x Berg
    4x Garcia
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_60866044
    quote:
    Op vrijdag 15 augustus 2008 21:57 schreef The_Verve het volgende:
    Powel en Amir Zandi moeten het natuurlijk weer verpesten!
    Kut aankoop..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60876310
    Goede eerste helft van De Roover, zeer matige 2e helft.
    Maar goed, Belgie heeft wel met 3-2 gewonnen van Italie, en Sepp gaat dus door naar de halve finale.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60879480
    quote:
    Op zaterdag 16 augustus 2008 13:55 schreef venomsnake het volgende:
    Goede eerste helft van De Roover, zeer matige 2e helft.
    Maar goed, Belgie heeft wel met 3-2 gewonnen van Italie, en Sepp gaat dus door naar de halve finale.
    Dat laatste is dan weer niet zo gunstig voor FCG...
    pi_60880163
    Hoe doet Femi het momenteel bij Nigeria, venom? (dat is toch nu??)
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_60881113
    Femi zeer goed gespeeld. Misschien wel de beste man van het veld.
    Moest er in de 85e minuut af met kramp. Heeft ook heel veel gelopen.
    Nigeria met 2-0 gewonnen, dus ook Femi in de halve finale.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60907348
    Zullen deze witte shirts ook de verkoop in gaan?
    Zou er best één willen hebben.



    En Lev laat zijn baard staan?



    Granqvist voelt zich thuis zo te zien.
    Heb het gevoel dat we daar veel plezier aan gaan beleven.



    [ Bericht 10% gewijzigd door venomsnake op 17-08-2008 21:02:10 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 17 augustus 2008 @ 21:37:25 #119
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_60908347
    Ik heb overigens begrepen dat Lev zich sinds de breuk met Victoria een stuk beter voelt en dat de breuk aan hem te danken is.
      zondag 17 augustus 2008 @ 22:32:44 #120
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_60909870
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 21:37 schreef Prosac het volgende:
    Ik heb overigens begrepen dat Lev zich sinds de breuk met Victoria een stuk beter voelt en dat de breuk aan hem te danken is.
    Dat lijkt me met zo'n (ex) vriendin niet meer dan logisch.
    pi_60925307
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 21:37 schreef Prosac het volgende:
    Ik heb overigens begrepen dat Lev zich sinds de breuk met Victoria een stuk beter voelt en dat de breuk aan hem te danken is.
    Hij heeft natuurlijk altijd al zo'n stoere baard willen hebben, alleen mocht dat niet van Victoria.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60943474
    Er gaat een uber vaag gerucht dat Groningen aan het onderhandelen zou zijn met AZ over Cziommer.
    Geloof er zelf weinig van, maar goed.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60944107
    Cziommer is natuurlijk wel een goeie, uitstekende vrije trap, veel ervaring, altijd als cziommer bij az er inkwam veranderde er iets bij AZ (in goede zin)... Grunn begint nu wel een luxe te krijgen met vrijetrap specialisten :p De Roover, Garcia en dan Cziommer.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_60949675
    Geloof er alleen niets van dat hij naar Grunn komt.

    Dit al gezien?
    http://www.fcgroningenmanager.nl/
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:57:29 #125
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_60949771
    Cziommer. Die haal ik altijd door elkaar met Ramzi. Beide spelen een half jaar heel erg sterk bij hun nieuwe club, en vervolgens is het voorbij...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_60950036
    Femi gewisseld in de rust.
    Vrees dat hij een blessure heeft opgelopen in de eerste helft.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60964099
    Nou jongens, hou je vast.. Hier is ie dan, het nieuwe (levensgrote) logo op de gevel van de euroborg:



    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60964820
    waarom doen ze em niet hoger
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_60964929
    Het is sowieso veel te klein die letters. het straalt toch helemaal niets uit?
    Als je van de A7 de stad binnen komt moet je in principe met koeie letters FC GRONINGEN zien staan imo..

    Zo hadden ze het eerst in gedachten:



    Dat is tenminste duidelijk.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:44:08 #130
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_60965049
    wohooooooo, wat een consessie heeft die architect gedaan zeg
    pi_60965357
    De Euroborg is van de buitenkant nog lelijker dan de Arena !

    De binnenkant is wel 10x mooier.
    "A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
    "Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
    pi_60965419
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 21:52 schreef koningdavid het volgende:
    De Euroborg is van de buitenkant nog lelijker dan de Arena !

    De binnenkant behalve het uitvak is wel 1000x mooier en sfeervoller.
    pi_60965590
    Uiteindelijk gaat het er natuurlijk ook om hoe het stadion er van binnen uitziet.
    Maar het oog wil ook wat. Was gewoon mooi geweest als je de stad binnen zou komen en er met enorme letters FC GRONINGEN zou staan. Als je niet beter zou weten denk je dat je langs een gevangenis zou rijden nu.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:16:35 #134
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_60966139
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 21:54 schreef Blawh het volgende:

    [quote]behalve het uitvak



    Lekker boeiend, daar zitten toch geen belangrijke supporters.
    pi_60966580
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 22:16 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Lekker boeiend, daar zitten toch geen belangrijke supporters.
    Klopt, we staan
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
      dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:33:34 #136
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_60966645
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 22:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

    [..]

    Klopt, we staan
    net zo min belangrijk.
    pi_60966940




    Led reclameborden er nog voor en klaar is kees.
    Gaat er geil uitzien, ook op tv.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60966997
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 21:58 schreef venomsnake het volgende:
    Als je niet beter zou weten denk je dat je langs een gevangenis zou rijden nu.
    Je wil er allebei niet vrijwillig naar toe.
    pi_60967255
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 22:33 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    net zo min belangrijk.
    D'r zijn er anders genoeg bij hullie die zich nogal druk maken over ons

    Maar als je het over de breedte doortrekt, dan is het inderdaad 'bijzaak'. Als je zelf maar plezier hebt/maakt
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
      dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:00:00 #140
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_60967395
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 22:44 schreef sjimz het volgende:

    [..]

    Je wil er allebei niet vrijwillig naar toe.
    wat dat betreft een overeenkomst tussen de Euroborg en alle andere stadions in Nederland.
      dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:07:08 #141
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_60967612
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 22:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

    [..]

    D'r zijn er anders genoeg bij hullie die zich nogal druk maken over ons
    Die aan de rand van het uitvak zeker? Hilarisch altijd, als ik naar een uitwedstrijd ben, vind ik het erg mooi om de thuis-mongooltjes naast het uitvak ook een leuke middag/avond te zien hebben.
    Zonde alleen dat ze een seizoenskaart hebben om zich drukker te maken met en om het uitvak.

    Mooiste actie van jullie was overigens de blauwe rookbom die terug het vak instuiterde ipv op het veld. Tof dat net.
    pi_60968205
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 22:42 schreef venomsnake het volgende:
    [ afbeelding ]



    Led reclameborden er nog voor en klaar is kees.
    Gaat er geil uitzien, ook op tv.
    Mooie foto
    Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
    pi_60972467
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 23:27 schreef Strooper het volgende:

    [..]

    Mooie foto
    .
    Jij die gemaakt?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60973025
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 07:27 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    .
    Jij die gemaakt?
    Jep. Zal kijken of ik vandaag nog wat interessante plaatjes kan schieten.
    Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
    pi_60974394
    Top!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60978260
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 22:42 schreef venomsnake het volgende:
    [ afbeelding ]



    Led reclameborden er nog voor en klaar is kees.
    Gaat er geil uitzien, ook op tv.
    Het blijft zonde dat ze die bovenste ring niet nog met een rij of 10 door kunnen trekken. Dan had je een capaciteit van 30.000 ofzo gehad.
    "A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
    "Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
    pi_60978392
    Zetten jullie Berg vast klaar voor ons ?
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
    pi_60978742
    zet maar een pak vol geld (16 mil) neer bij huize euroborg en je mag em meenemen!

    (Overigens mag hij alleen verkassen als die 16 mil word geinvesteerd in het niveau van de selectie vind ik, dus een nieuwe spits[liefst 2], Ishizaki, Andersson)
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      woensdag 20 augustus 2008 @ 12:56:36 #149
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_60978765
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 12:35 schreef koningdavid het volgende:

    [..]

    Het blijft zonde dat ze die bovenste ring niet nog met een rij of 10 door kunnen trekken. Dan had je een capaciteit van 30.000 ofzo gehad.
    Ik had verwacht dat ze de grond in zouden gaan, dan past er nog wel een rijtje onder.
    pi_60978821
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 12:55 schreef Kerol het volgende:
    zet maar een pak vol geld (16 mil) neer bij huize euroborg en je mag em meenemen!

    (Overigens mag hij alleen verkassen als die 16 mil word geinvesteerd in het niveau van de selectie vind ik, dus een nieuwe spits[liefst 2], Ishizaki, Andersson)
    15+Perez?
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
      woensdag 20 augustus 2008 @ 13:02:44 #151
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_60978898
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 12:59 schreef denthemen het volgende:

    [..]

    15+Perez?
    Steek die Perez maar in je... Dan liever Leonardo en 16 mln.
    pi_60982164
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 12:35 schreef koningdavid het volgende:

    [..]

    Het blijft zonde dat ze die bovenste ring niet nog met een rij of 10 door kunnen trekken. Dan had je een capaciteit van 30.000 ofzo gehad.
    Misschien in de toekomst nog.. Ze zijn aan het onderzoeken of de boel kan worden uitgebreid.
    Ik heb er zelf een hard hoofd in trouwens, zal wel enorm prijzig worden. Zou me niets verbazen als er een compleet nieuw stadion komt op termijn.

    Anyway, die oefenwedstrijd in Griekenland tegen AEK gaat ook nergens meer over. Levchenko, Femi, De Roover, Berg, en Granqvist zijn er allen niet bij wegens interlandverplichtingen, Meedink, Matthijs en Veldmate zijn geblesseerd.

    Het enige spannende aan die wedstrijd is om te kijken wie er op doel staat..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 20 augustus 2008 @ 15:18:14 #153
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_60982580
    Berg voor 14 miljoen plus vertonghen.
    pi_60982621
    Gewoon Berg niet verkopen dit jaar, dat lijkt mij het beste.
    Ook niet voor 16 miljoen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60982755
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 15:20 schreef venomsnake het volgende:
    Gewoon Berg niet verkopen dit jaar, dat lijkt mij het beste. [ afbeelding ]
    Ook niet voor 16 miljoen.
    Ook niet als de selectie er sterker van word als die 16 mil wordt geinvesteerd in de selectie? daarmee heb ik het over Ishizaki, evt. Andersson en dan nog 2 spitsen aantrekken? Als achteraf blijkt dat de nieuwe spits een erg goede speler is bij FCG ga je er niet eens zoveel op achteruit, maar dat blijft een gok natuurlijk.

    Als die 16 mil wordt opgeborgen in de kluis zou ik Berg ook willen houden..
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_60982984
    Ik denk dat je niet zo snel een spits gaat vinden die er DIRECT staat en evenveel doelpunten gaat maken als Berg. Tenzij je natuurlijk een toptalent uit Brazilie haalt ofzo voor 6 miljoen, maar dat zijn bedragen die de FC nog niet kan/gaat uitgeven voor een spits. Het middenveld versterken is mooi, maar je moet ook scorend vermogen hebben. Bovendien moeten al die spelers dan aan elkaar gaan wennen en dat heeft ook weer zijn tijd nodig. Ik zou Berg volgende zomer pas wegdoen, nu is het veel te kortdag imo, volgende week begint de competitie alweer.

    Hopelijk komt er nog een leuke linker middenvelder bij, en dan is de selectie rond wmb.
    Volgend jaar Berg verkopen, en dan investeren in een keeper, spits en wat middenvelders.
    Tegen die tijd zal Matthijs en Meerdink ook wel stoppen/vertrekken.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60986733
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 15:02 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Misschien in de toekomst nog.. Ze zijn aan het onderzoeken of de boel kan worden uitgebreid.
    Ik heb er zelf een hard hoofd in trouwens, zal wel enorm prijzig worden. Zou me niets verbazen als er een compleet nieuw stadion komt op termijn.
    Wat ik vandaag hoorde (blijven geruchten) is dat uitbreiding niet mogelijk is en dat ze eventueel naar het terrein van de Suikerbietenfabriek willen verhuizen
    Heb trouwens geen fotootje genomen vandaag, niet veel bijzonders gebeurd. Alleen de oostzijde heeft de laatste rij stoeltjes gekregen.
    Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
    pi_60987653
    Oude stinkfabriek.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 20 augustus 2008 @ 18:45:46 #159
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_60988100
    quote:
    Wat ik vandaag hoorde (blijven geruchten) is dat uitbreiding niet mogelijk is en dat ze eventueel naar het terrein van de Suikerbietenfabriek willen verhuizen
    Die optie is een aantal maanden geleden al besproken binnen de gemeente. Verder is men aan het rekenen aan de fundering van de Euroborg
    pi_60993236
    Volgens fotballexpressen.se is groningen in onderhandeling met Petter Andersson, en nee het is geen oud nieuws, vandaag op die site geplaatst.

    Hier is de vertaalde versie van het bericht:
    quote:
    Volgens Nederlands opgafen naar fotbollskanalen.se onderhandelen FC Groningen met Hammarby om een overgang voor de middenvelder.
    - Wij becommentariëren niet eventueel bodden of doorgaan onderhandelingen, zegt Hammarbys informatiechef [Urban] Rybrink naar fotbollskanalen.se.
    Advertentie:
    Het is doorgaan Nederlands interesse voor Petter Andersson. Samen met het bende+concurrent Twente heeft Groningen zeggen zijn een van de clubben die zijn geïnteresseerd van Petter Andersson. Nu kan Hammarbys middenvelder zijn onderweg dat worden ploeggenoot met Andreas Granqvist, Fredrik Stenman en Marcus Berg in juist Groningen.


    Volgens opgafen naar fotbollskanalen.se doorgaan het nu onderhandelingen tussen Groningen en Hammarby erom een overgang naar de Nederlanders. De hoofdpersoon zelf is onwillig te praten om een eventueel overgang.
    - Aha, nee, het wilt ik niet becommentariëren, zegt Andersson naar fotbollskanalen.se als hij worden naar+vragen om de onderhandelingen.


    Van Hammarbys richting noch bevestigen of tegenspreken men de opgafen om het Nederlands interesse voor hun mittfältsdynamo.
    - Ik hebben geen commentaren naar het. Wij becommentariëren niet eventueel bodden of doorgaan onderhandelingen, zegt Hammarbys informatiechef [Urban] Rybrink.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_60993300
    edit
    Oeh, was al gepost..

    Maar goed, afwachten wat ervan waar is..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 20 augustus 2008 @ 21:48:40 #162
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_60993375
    Ah, de klassieke Babelfish vertalingen komen weer .
    In elk geval weer een teken van leven in de Groningse transfermarkt.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      woensdag 20 augustus 2008 @ 21:50:33 #163
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_60993420
    afkoopclausule van 6 ton, dus veel pijn doet het niet.


    (jezus, vroeger was 6 ton een godsvermogen voor Groningen)
    pi_60993489
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 21:50 schreef Prosac het volgende:
    afkoopclausule van 6 ton, dus veel pijn doet het niet.
    Tsja ik heb het niet, maar als Groningen nog genoeg geld over heeft voor deze speler wel proberen te halen deze speler, want in Zweden staat deze speler genoteerd als een toekomstige topspeler... Wat geen garantie op succes is natuurlijk.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      woensdag 20 augustus 2008 @ 22:40:22 #165
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_60995390
    Berg net het laatste half uur gespeeld. Hij begon wat nerveus, miste een 100% kans door een verkeerde balaanname, wel een goede loopactie. Daarna ging hij wat beter spelen, gaf nog een mooie pass op Rosenberg, maar ook hij wist het net niet te vinden.

    Zweden met 2-3 verloren.
    Wel een leuke westrijd.

    Toffe foto Prosac.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_60996435
    Mag ik de volgende keer ook in het openingstopic, als de eerste vertegenwoordiger van vak HH?
    a.k.a. Sikko
    pi_61003200
    quote:
    Op woensdag 20 augustus 2008 23:36 schreef Dieptriest het volgende:
    Mag ik de volgende keer ook in het openingstopic, als de eerste vertegenwoordiger van vak HH?
    Tuurlijk.
    quote:
    Levchenko wint met Oekraïne

    LVOV - FC Groningen-voetballer Yevgeni Levchenko heeft woensdagavond een oefeninterland met de Oekraïne tegen Polen met 1-0 gewonnen.

    Yevgeni Levchenko speelde het laatste half uur mee.

    Het doelpunt viel in de laatste minuut voor de rust. Sergiy Kravchenko zorgde voor de beslissing in het duel tussen beide landen, die in 2012 samen het volgende Europees Kampioenschap organiseren.

    rtvnoord
    Toch nog een half uurtje gespeeld.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61005998
    quote:
    Koortsachtig overleg over WK 2018

    groningen - Op het stadhuis in Groningen wordt momenteel koortsachtig overleg gevoerd over de kandidatuur van de stad als speelstad voor het WK 2018. Ingewijden in de voetbalwereld houden er rekening mee dat Groningen de kandidatuur als speelstad voor het WK 2018 terugtrekt. Eerder vandaag werd duidelijk dat de KNVB, die probeert het WK naar Nederland en België te halen, geen vertrouwen heeft in het Groninger stadsbestuur.

    De voetbalbond mist de politieke moed en de bestuurlijke daadkracht om er vol voor te gaan. De Euroborg heeft te weinig plaatsen om een WK-wedstrijd te kunnen bergen. Het stadion kan niet worden uitgebreid. Wil Groningen mee kunnen draaien in het WK 2018, dan zou de stad garant moeten staan voor een stadion dat 40.000 mensen kan bergen.

    Een woordvoerder van de gemeente zegt dat er later vandaag nadere mededelingen volgen

    DVHN
    Ik vraag me af of dat WK er uberhaupt ooit komt, maar goed.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 21 augustus 2008 @ 12:43:22 #170
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_61006156
    Ik bedoel 2018, dat is over 10 jaar .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_61015726
    quote:
    Euroborg te klein voor WK 2018

    GRONINGEN - De stad Groningen stelt zich niet kandidaat als speelstad voor het WK in 2018.

    Reden is dat de capaciteit van de Euroborg niet groot genoeg is.
    De KNVB eist van alle speelsteden een stadion dat tenminste 44.000 bezoekers kan herbergen, de Euroborg kan maar plaats bieden aan de helft.

    Groningen reageerde in eerste instantie wel positief op het verzoek van de KNVB in 2007 om speelstad te worden.

    tvnoord
    Jammer dan..
    Dat WK komt er toch nooit
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 21 augustus 2008 @ 19:35:49 #172
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_61017778
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 17:47 schreef venomsnake het volgende:
    Dat WK komt er toch nooit
    Ik mag het hopen. Je moet er toch niet aan denken dat een dorp als Heerenveen als speelstad zal gaan dienen.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_61018558
    Dat zou knap lullig zijn idd.

    Maar goed, hier een stream van AEK - GRUNN
    http://nl.justin.tv/antileech
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 21 augustus 2008 @ 20:18:33 #174
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_61018778
    Met Luciano op doel.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_61019176
    Matige eerste helft tot nu toe.
    Maar Luciano op doel
    Hij doet mij zo denken aan Campos Hij kan geweldig meevoetballen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61021889
    2-1 verloren van die grieken. Maar best oke gespeeld, zeker als je nagaat wie er allemaal niet bij zijn.
    Mooie goal van Powel, en nog een bal op de lat van VD Laak.

    Luciano is een showmannetje, duikt nog al eens onder de bal door.

    Wel een leuke wedstrijd.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61021936
    Kon Luciano iets doen tegen de tegengoals?
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_61021942
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 20:32 schreef venomsnake het volgende:
    Matige eerste helft tot nu toe.
    Maar Luciano op doel
    Hij doet mij zo denken aan Campos Hij kan geweldig meevoetballen.
    Als hij net zoals Campos is dan is hij mijn nieuwe held

    Rugnummer 9 aan met keepen, en rugnummer 1 in het veld om in de spits te spelen
    pi_61021974
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 21:59 schreef Kerol het volgende:
    Kon Luciano iets doen tegen de tegengoals?
    Nee, die ballen zaten gewoon goed in de hoek.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61022098
    Trouwens, is Garcia een typetje Suarez (voetballend natuurlijk)? of hij is meer de man van de passes en niet het creeren van kansen.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_61022837
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 22:03 schreef Kerol het volgende:
    Trouwens, is Garcia een typetje Suarez (voetballend natuurlijk)? of hij is meer de man van de passes en niet het creeren van kansen.
    Zijn steekpasses zijn een lust voor het oog, maar hij kan ook wel een mannetje passeren hoor. Ook heeft hij een fijne trap, als hij een beetje vrijheid krijgt een gouden aankoop voor Groningen.
      donderdag 21 augustus 2008 @ 22:47:49 #182
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_61023821
    Garcia had vanavond een prachtige assist op Powel. Lobje over de verdediging. Hij liet vanavond meer zien dan Lovre, die nog geel kreeg wegens scoren met de hand.

    Van de Laak (vanavond aanvoerder) had in de tweede helft nog een mooi schot op de kruising.

    Luciano is een lefgozer.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_61026186
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 21:57 schreef venomsnake het volgende:
    2-1 verloren van die grieken. Maar best oke gespeeld, zeker als je nagaat wie er allemaal niet bij zijn.
    Mooie goal van Powel, en nog een bal op de lat van VD Laak.

    Luciano is een showmannetje, duikt nog al eens onder de bal door.

    Wel een leuke wedstrijd.
    Thuis gewoon met het publiek erachter winnen we wel met 2-0 of 3-0 en dan is die groepsfase europees gewoon binnen.


    pi_61031694
    Europees gezen is het inderdaad een zeer goede uitslag .
    quote:
    Luciano verdringt van Loo uit doel van FC Groningen
    Door Jan Mennega

    athene - Luciano heeft Brian van Loo in de oefencampagne uit het doel van FC Groningen verdreven. De Braziliaan stond gisteravond onder de lat tegen AEK Athene, de laatste wapenschouw voor de competitieouverture vandaag over een week tegen Vitesse. Trainer Ron Jans heeft eerder al te kennen gegeven dat de keeper die dan tussen de palen zou staan ook zijn vertrouwen krijgt in Arnhem.
    De keuze die Jans heeft gemaakt is een verrassende. Van Loo was vorig seizoen de nummer 1, maar heeft kennelijk onvoldoende krediet opgebouwd om opnieuw de voorkeur te krijgen. In de oefenduels hadden beide doelmannen om beurten gekeept en veel verschil was er niet tussen
    hen.
    Luciano keepte gisteravond een goede wedstrijd, maar kon niet verhinderen dat FC Groningen met 2-1 verloor. Bij beide tegentreffers was hij kansloos.

    DVHN
    quote:
    FC Groningen hevig teleurgesteld
    Groningen geen speelstad WK 2018
    Hans Nijland: De discussie is te vroeg

    Athene, woensdagavond 21.15 uur. De telefoon van Hans Nijland piept. De sportwethouder van Groningen, José van Schie, aan de lijn. Zij deelt de directeur van FC Groningen mee dat de stad Groningen de kandidatuur voor het WK 2018 intrekt. “Erg teleurstellend”, vindt Hans Nijland. Een koude douche in het warme Athene. Zo ervaarde de delegatie van FC Groningen, op bezoek in de Griekse hoofdstad voor een oefentrip, het telefoontje van Van Schie. “In de eerste plaats vind ik het jammer en onbegrijpelijk dat wij deze onheilstijding per telefoon hebben moeten vernemen”, zo reageert Hans Nijland. “Zo ga je als volwassen partners toch niet met elkaar om? Waarom is niet even de moeite genomen om een gesprek te arrangeren, waarbij alle betrokken partijen hun standpunten en argumenten hadden kunnen uitwisselen?
    Nu wordt het besluit van de gemeente Groningen ons simpelweg medegedeeld. Dit kwam als een donderslag bij heldere hemel. Los daarvan is het natuurlijk bijzonder teleurstellend dat Groningen afhaakt voor het WK 2018. Daaruit blijkt dat de ambities van de stad Groningen en FC Groningen bepaald niet hand in hand gaan.” Voor FC Groningen vormde de opmaat naar het wereldkampioenschap voetbal over tien jaar namelijk een mooie gelegenheid om de capaciteit van het huidige stadion Euroborg hoog op de politieke agenda te plaatsen. De eredivisieclub groeit uit haar jasje. De ‘groene tempel’ wordt momenteel uitgebreid met 2500 zitplaatsen, maar dat is lang niet voldoende om de expansiedrift van FC Groningen in de toekomst te kunnen beteugelen. De gemeente Groningen laat in een persbericht weten dat uitbreiding van de huidige Euroborg wel mogelijk is, maar niet tot een capaciteit van 44.000 toeschouwers. En dat is de minimale eis van de wereldvoetbalbond FIFA aan WK-stadions. “Wiel Arets, de architect van de Euroborg, heeft onlangs de technische haalbaarheid van een derde ring onderzocht”, weet Hans Nijland. “Het blijkt mogelijk te zijn om een derde ring te bouwen en de capaciteit op te krikken naar 35.000 toeschouwers. Maar ook geen stoel méér. Dat is niet genoeg om een WK te mogen organiseren, dat klopt. Een nieuw stadion acht de gemeente maatschappelijk niet verantwoord. Maar het financiële plaatje dat bij een mogelijke verbouwing van de Euroborg hoort, is nog helemaal niet bekend." "Daar komt de gemeente Groningen pas in de maand september mee naar buiten. Waarom heeft het stadsbestuur niet eerst op de resultaten van dit financiele onderzoek gewacht? 2018 is nog zó ver weg. De discussie is veel te vroeg afgekapt. Daar is FC Groningen erg verbaasd en teleurgesteld over.” Hans Nijland hoopt nu op de effecten van een publiek en politiek debat. “Want ik kan me er eerlijk gezegd niets bij voorstellen dat er straks wel WK voetbalwedstrijden te zien zullen zijn in Enschede en Heerenveen en niet in Groningen, een sport- en voetbalstad bij uitstek.”

    huurder

    FC Groningen is geen eigenaar van stadion Euroborg. De club betaalt jaarlijks een miljoen euro als huurbedrag aan de Euroborg NV. Deze Euroborg NV heeft als aandeelhouders de gemeente Groningen en de bouwers van het stadion, destijds verenigd onder de naam G4. Zij namen ook de commerciële ontwikkeling van het stadion voor hun rekening en strikten ondermeer een school, een bioscoop, een supermarkt, een wokrestaurant en een fitnesscentrum. Het totale project Europark, met de ontwikkeling van kantoren, appartementencomplexen, vermaak en vertier en een NS-station is becijferd op ongeveer 90 miljoen euro.

    DVHN
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61031751
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 22:47 schreef The_Verve het volgende:

    Van de Laak (vanavond aanvoerder) had in de tweede helft nog een mooi schot op de kruising.
    Hij speelde sowieso een prima wedstrijd.
    Ik heb liever dat VD Laak aanvoerder is dan Matthijs.
    quote:
    Op donderdag 21 augustus 2008 22:22 schreef Blawh het volgende:

    [..]

    Zijn steekpasses zijn een lust voor het oog, maar hij kan ook wel een mannetje passeren hoor. Ook heeft hij een fijne trap, als hij een beetje vrijheid krijgt een gouden aankoop voor Groningen.
    Beste man op het veld gister. veel goede steekballen en openingen gegeven, oa een prachtige assist op Powel. Verder is het gewoon leuk om weer eens naar een speler met wat creativiteit te kijken.

    [ Bericht 22% gewijzigd door venomsnake op 22-08-2008 10:00:53 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61035102
    quote:
    Jans heeft dubbel gevoel en maakte moeilijkste keuze

    Trainer Ron Jans keek na afloop van het duel met AEK Athene met een dubbel gevoel terug op de laatste oefenwedstrijd. “We hebben de kansen gehad om de winnende goal te maken.” In de aanloop naar de wedstrijd stond hij voor de moeilijkste keuze in zes jaar bij FC Groningen. Wie begint dit seizoen als eerste doelman?

    Naast de teleurstelling over de nederlaag die in de slotfase tot stand kwam, haalde trainer Ron Jans ook zeker positieve punten uit het treffen in de Griekse hoofdstad. “We hebben een prima niveau gehaald. Zeker als je bedenkt dat er zeven spelers door interlands of blessures ontbraken. In de voorgaande oefenduel heb ik nogal eens geklaagd over het niveauverschil tussen ‘de basis’ en de rest van de groep, maar tegen AEK hebben het team en de individuen een goede prestatie geleverd.”

    “Het enige dat jammer is, blijft dat we hier niet met een overwinning vandaan komen. We hebben een groot deel van de wedstrijd voor gestaan en hadden gewoon moeten winnen. We hadden momenten waarop we die tweede goal erbij konden maken. Zo schoot Koen van de Laak op de paal en kreeg Garcia de bal net niet mee in een drie-tegen-één situatie.”

    Waar aan de basisopstelling tegen AEK – door de vele afwezigen – weinig valt af te lezen over de veldspelers die volgende week vrijdag tegen Vitesse zullen starten, staat de keuze van de eerste doelman nu vast. “In het begin van de voorbereiding heb ik al aangegeven dat degene die deze wedstrijd zou keepen, de eerste doelman is voor de start van de competitie,” aldus Jans. “En de keuze is gevallen op Luciano.”

    “Het is de moeilijkste beslissing geweest in de tijd dat ik trainer ben bij FC Groningen. We hebben alles meegewogen. Hoe de keepers hebben gepresteerd in de voorbereiding. Wat Brian van Loo een heel seizoen lang heeft laten zien, de mogelijkheden naar de toekomst toe. Qua niveau ontlopen beiden elkaar maar weinig, maar het zijn wel twee totaal verschillende doelmannen. Het is nu aan Luciano om het waar te maken en Brian zal op dit moment door de zure appel heen moeten bijten.”

    bron: fc groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61036019
    Vandaag zijn ze in Euroborg bezig met het plaatsen van de nieuwe reclameborden:





    Bij de laatste foto zie je achter het doel 3 groene palen. Daar komen de camera's die de Z-side in de gaten gaan houden.
    Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
    pi_61036238
    Fraaie foto's hoor, thanks

    Die palen zijn trouwens gewoon schandalig!!!
    Je zal er maar achter zitten


    klikbaar
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61036338
    quote:
    [b]
    Je zal er maar achter zitten
    Maakt niet uit, ze staan daar toch allemaal
    Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
    pi_61036656
    True true

    Ik denk niet dat die palen daar lang zullen staan. Die worden binnen no time uit de grond geschopt.
    Dit kun je toch niet maken? Je zet daar een heel vak als crimineel neer.
    Gaat gegarandeerd veel weerstand opleveren dit.
    Wat een amateuristische "oplossing" weer .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:50:37 #191
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_61039843
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 12:59 schreef venomsnake het volgende:
    True true
    Wat een amateuristische "oplossing" weer .
    Je weet gewoon dat zoiets het omgekeerde in werking zet.
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:33:24 #192
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_61041380
    what's next? Luisterpalen zodat exact te lokaliseren is wie hi ha hondelul riep?
    pi_61042201
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:14:08 #194
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_61042934
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 12:59 schreef venomsnake het volgende:
    Je zet daar een heel vak als crimineel neer.
    Inderdaad. Elke wedstrijd de bivakmutsen maar op dan. Ik heb het nu wel een beetje gehad, als dit zo blijft stop ik met het bezoeken van wedstrijden van de FC...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:37:19 #195
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_61043786
    Uiterst triest weer.
    Een actie om te voorkomen dat er nog eens iets gebeurd als de stadionbrand natuurlijk, maar op een compleet verkeerde manier.
    Schandalig...
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_61044054
    Het past eigenlijk precies in het plaatje.. De FC is erg goed bezig met het aan en verkopen van spelers, maar als het om supporterszaken, supportersbinding, merchandising, naamsbekendheid etc etc gaat falen ze werkelijk op ALLE fronten!! Dit is daar weer een uitstekend voorbeeld van. Heb je eindelijk je stadion iets uitgebreid, verheugen de mensen zich op een nieuw seizoen, plaats je een paar fucking palen voor hun neus.

    Dat is puur een geldkwestie, ze zijn te gierig om wat centen aan andere dingen te besteden. Zo'n paal is waarschijnlijk lekker goedkoop. Ze hadden ook wat camera's aan de overkant kunnen hangen met zoommogelijkheden natuurlijk, maar dat is een tikketje duurder. Je ziet het met wel meer dingen, dat nieuwe logo op de gevel bijvoorbeeld, klein tering ding, moest zo goedkoop mogelijk. Of aan de website, goedkoop pleuris ding die in elkaar geflanst is door één of ander vriendje uit de Hattrick’s Club. En zo kan je nog wel even doorgaan, amateuristische shirtpresentatie, dugouts, seizoenskaarten te laat versturen etc etc..

    Er valt echt ZOVEEL meer te halen uit de club he, huur daar gvd eens wat professionele mensen voor in zou je denken. Het zijn nu allemaal van die goedkope "handelaars" oplossingen.. Zo van: "tis wel goud zo.."

    Het zou me trouwens niets verbazen als die palen er ook staan zodat er in de toekomst eenvoudig een netje aan gemonteerd kan worden...

    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61044607
    Ik verwacht trouwens dat die palen nog voor de start van de competitie weg zijn.
    Dit kunnen ze gewoon echt niet maken. Echt een stap te ver dit.
    Ook gewoon zomaar.. Is niet niet even overlegd met de SV?

    Of zou dit moeten van de KNVB?
    Ze moesten immers maatregelen nemen ivm die spreekkoren.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:18:50 #198
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_61044853
    Nog een NSBer die een baantje zoekt?
    quote:
    Gevraagd: camera-observant (m/v)
    11-08-08 - 17:50 - Categorie: Overig
    Vacature - FC Groningen is per direct op zoek naar een camera-observant. De werkzaamheden bestaan uit het bedienen en uitkijken van camerabeelden tijdens de thuiswedstrijden van FC Groningen.

    Ben jij in het bezit van een goede kennis van computers, onbesproken gedrag en heb je een gezonde portie enthousiasme? Ben je beschikbaar tijdens de thuiswedstrijden van FC Groningen?

    Stuur dan een e-mail naar wimdevries(at)fcgroningen.nl en misschien kom jij het team van de Trots van het Noorden versterken. Voor de werkzaamheden ontvang je een vrijwilligersvergoeding.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_61044962
    Jeetje, die paal is wel erg zonde en vooral onnodig zeg. Straks kunnen bepaalde mensen niet eens zien of een bal net naast of er net ingaat, je mist daardoor gewoon een redelijk stuk van het speelveld.
    pi_61045222
    quote:
    FC Groningen zet palen voor noordtribune

    Groningen - Onder supporters van FC Groningen is grote commotie ontstaan over drie palen die pal voor de Noordtribune zijn geplaatst. De supporters zijn bang dat de palen het zicht tijdens wedstrijden belemmeren en hekelen het feit dat camera's constant op supporters gericht staan . Het gaat om palen van ongeveer drie meter hoogte. Directeur Hans Nijland zal later vandaag reageren op de palen.

    DVHN
    En:
    http://www.degroenehel.co(...)neus_dacht_het_niet/
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:36:16 #201
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_61045223
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 17:18 schreef The_Verve het volgende:
    Nog een NSBer die een baantje zoekt?
    [..]
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:25:57 #202
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_61046143
    Die palen zijn zeker weten voor de kijker irritant. Ik zat afgelopen zomer in het Olympisch Stadion van Berlijn (Hertha - Liverpool) en dacht dat de palen op de 2e ring niet zo vervelend zouden zijn, nou je mist dus echt een behoorlijk deel van het veld als je er tegenaan kijkt.
    pi_61046553
    quote:
    Directeur Hans Nijland liet vrijdagmiddag weten dat de palen zijn geplaatst ter vervanging van stewards. "De aanwezigheid van stewards zou het zicht van de supportes op de vier extra rijen stoelen belemmeren. Daarom is gekozen voor palen. De camerapalen hebben niets te maken met extra veiligheidsmaatregelen als gevolg van de brand. We hadden al overal camera's."

    Nijland betreurt de commotie en praat volgende week met de supportersvereniging.
    !!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61046648
    quote:
    De camerapalen hebben niets te maken met extra veiligheidsmaatregelen als gevolg van de brand. We hadden al overal camera's."
    Ze hadden overal al camera's, dan zijn de nieuwe camera's toch overbodig?
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 18:52:11 #205
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_61046658
    aha, vandaar dat hij de afgelopen 3 a 4 uur niet wilde reageren, hij was gewoon vergeten waarom die palen er ook nog maar kwamen.
    pi_61046774
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 18:51 schreef Blawh het volgende:

    [..]

    Ze hadden overal al camera's, dan zijn de nieuwe camera's toch overbodig?
    Nijland loopt gewoon uit zijn nek te kletsen. Ter vervanging van de stewards... Ja tuurlijk Hans.
    Het zou me niets verbazen als dit onder druk van de KNVB gebeurd ivm die spreekkoren vorig jaar.
    Die palen zijn een goedkopere oplossing dan een duur camerasysteem aan het dak te monteren.

    Anders zouden er inderdaad wel palen rondom het hele veld zijn geplaatst..
    Tou eem zeg..

    Maar goed, die palen houden het niet lang vol vrees ik.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:00:29 #207
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_61046845
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 18:47 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    !!
    Ik bedenk me net dat dit eigenlijk wel een fijne uitleg is, want het is dan namelijk geen actie tegen Noord aka Crimineel-Side. Aangezien ze dus ook palen en camera's voor Zuid en de lange zijden gaan plaatsen ter vervanging van de stewards
    wat doen ze eigenlijk aan de ballenjongens dan?
    pi_61046974
    quote:
    Op vrijdag 22 augustus 2008 19:00 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Ik bedenk me net dat dit eigenlijk wel een fijne uitleg is, want het is dan namelijk geen actie tegen Noord aka Crimineel-Side. Aangezien ze dus ook palen en camera's voor Zuid en de lange zijden gaan plaatsen ter vervanging van de stewards
    wat doen ze eigenlijk aan de ballenjongens dan?
    Goede vraag.. Waar laat hij de ballenjongens, stoeltjes op de paal monteren?
    Sowieso, als er wat supporters het veld op komen, gaan die palen ze dan tegenhouden? .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:33:00 #209
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_61047631
    ah en de persfotografen mogen dus ook niet meer achter de goal zitten?
      vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:25:58 #210
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_61048965
    Sowieso is het wat Noord betreft een uitleg van niets. Op de eerste ring van Noord staat iedereen immers. Oftewel: wij kijken met gemak over die vervelende blauwjasjes heen...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zaterdag 23 augustus 2008 @ 22:12:46 #211
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_61074094
    De Groningen Fanatics ondernemen de eerste 'actie' tegen de camerapalen...
    quote:
    Geen Open Dag voor GF

    Gezien de ontstane situatie omtrent de bewakingscamera's voor de Noordtribune hebben wij als Groningen Fanatics besloten geen activiteiten te organiseren op de open dag. Wij vinden het niet wenselijk om mee te doen aan een vrolijke en feestelijke dag als de Open Dag. Wij zijn erg teleurgesteld over de hele situatie en zullen in de komende week het gesprek hierover aangaan met FC Groningen.

    Groningen Fanatics
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_61074400
    .
    Goede en begrijpelijke actie.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61074851
    Nijland is echt een ongelooflijk hypocriete zak. En maar pronken met de sfeer, maar keer op keer zet hij die supporters die de sfeer bepalen voor schut.
    pi_61074875
    quote:
    Op zaterdag 23 augustus 2008 22:12 schreef The_Verve het volgende:
    De Groningen Fanatics ondernemen de eerste 'actie' tegen de camerapalen...
    [..]
    Benieuwd wie er gaan volgen. Die palen moeten daar natuurlijk voor de eerste wedstrijd weer weg zijn.
    pi_61077184
    Lijkt me dat Z-Side ook volgt? Natuurlijk wel zwaar kloten voor GF, ze hebben er heel wat tegen moeten afwegen, als Z-Side dit ook doet lopen ze beiden een hele grote zak met geld mis, en dat alleen omdat onze veiligheidscoördinator wat SV'tjes erbij wil plakken voor diegene die straks een stout liedje gaan zingen.
    Come on green white army..
    pi_61080525






    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 24 augustus 2008 @ 15:33:03 #217
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_61086291
    op de open dag even met wat mensen binnen de fc gesproken. De camera's zijn ook bedoeld om degene die met spreekkoren begint te kunnen pakken. Dat kunnen ze met die andere camera's niet..
      zondag 24 augustus 2008 @ 15:52:35 #218
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_61086788
    nijland geeft nu toe dat de camera's inderdaad om gekende redenen voor noord komen en niet alleen voor de stewards
      zondag 24 augustus 2008 @ 18:08:26 #219
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_61089638
    Handen voor het gezicht dan maar als Bossen fluit.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_61094521
    quote:
    ‘Concreet en serieus bod op Stefan Nijland’

    Dit weekeinde heeft een club zich officieel gemeld bij FC Groningen om Stefan Nijland per direct over te nemen. Het bod dat de club, waarvan de naam niet bekend gemaakt mag worden, heeft uitgebracht is dermate concreet en serieus dat een overgang wordt besproken.

    De verwachting is dat maandag of dinsdag meer duidelijk zal worden over een eventuele transfer van Nijland. De 20-jarige aanvaller heeft in Euroborg nog een doorlopende verbintenis tot 2012. Er staat geen gelimiteerd bedrag in Nijlands contract.

    Stefan Nijland brak afgelopen seizoen door in de eerste selectie van trainer Ron Jans. De in Hoogezand geboren aanvaller kwam tot 23 competitiewedstrijden, waarin hij vier keer scoorde.

    FC Groningen houdt ernstig rekening met een vertrek van Nijland. De club heeft tot en met 31 augustus de tijd om de selectie desgewenst aan te vullen.

    Bron: FC Groningen
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_61094587
    AZ of PSV vrees ik..
    Of natuurlijk een leuke buitenlandse club.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61094609
    Hoeveel kan FCG vangen voor hem? 6 mil?
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_61094641
    Wel kut, ik denk dat hij dit seizoen zou doorbreken.

    Aan de andere kant.. Als het een leuke som geld is kan je het elftal weer mooi versterken.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61094673
    Verrassend, PSV zou me inderdaad niet verbazen omdat die nog een aanvaller zoeken. AZ zocht ook een spits, maar ik betwijfel of Nijland die club zelf ziet zitten.

    Wel apart dat de club het nieuws zelf naar buiten brengt dat er iets speelt zonder dat het een afgeronde zaak is.

    Nu hopen dat de club een leuk schaduwlijstje heeft.
      zondag 24 augustus 2008 @ 21:28:34 #225
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_61094778
    bod van 3 of 4 miljoen denk ik. (Ajax boodt afgelopen winter rond de 2 miljoen)

    PSV denk ik niet, iik dacht dat die meer een zekerheidje zochten als spits.
    AZ zou kunnen..
    Feyenoord zoekt ook nog een spits voor achter Makaay
    Ajax? (als talent achter Cvitanich, bij vertrek van Huntelaar?)

    Of Real, omdat Huntelaar is afgeketst.
    pi_61094789
    Van V Gaal is het bekend dat hij Nijland een hele interessante speler vind.
    Alleen vraag ik me af of Nijland naar AZ zou vertrekken.

    Het is gewoon een enorm talent. Hij mist nog wel wat kansen, maar ik weet zeker dat Nijland op termijn de top gaat halen.

    Ajax is uitgewinkeld volgens V Basten..

    Feyenoord zou ook nog kunnen idd Prosac..
    Die hebben een probleem met de geblesseerde Makaay nu.
    En Nijland zou wel passen in die talentenpool van ze!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61094840
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 21:24 schreef Blawh het volgende:


    Wel apart dat de club het nieuws zelf naar buiten brengt dat er iets speelt zonder dat het een afgeronde zaak is.
    Misschien brengen ze dit naar buiten om mogelijke interesse van andere clubs die Stef al een tijdje in de gaten hadden te bevorderen zodat die andere clubs nog meer geld gaan bieden, slim van Hans dit dus.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_61094851
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 21:28 schreef Prosac het volgende:
    Feyenoord zoekt ook nog een spits voor achter Makaay.
    Feyenoord zou inderdaad ook kunnen, die konden wel ongeveer 4 a 5 miljoen voor Arnautovic op tafel leggen en die club heeft door clausules ook 2 leuke meevallers gehad na de transfers van Sno en Loovens.
    pi_61094855
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 21:28 schreef venomsnake het volgende:
    Van V Gaal is het bekend dat hij Nijland een hele interessante speler vind.
    Alleen vraag ik me af of Nijland naar AZ zou vertrekken.

    Het is gewoon een enorm talent. Hij mist nog wel wat kansen, maar ik weet zeker dat Nijland op termijn de top gaat halen.

    Ajax is uitgewinkeld volgens V Basten..

    Feyenoord zou ook nog kunnen idd Prosac..
    Die hebben een probleem met de geblesseerde Makaay nu.
    En Nijland zou wel passen in die talentenpool van ze!
    Feyenoord had alleen geen geld meer voor transfers.
    Ik denk PSV of AZ.
    pi_61094871
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 21:31 schreef Blawh het volgende:

    [..]

    Feyenoord zou inderdaad ook kunnen, die konden wel ongeveer 4 a 5 miljoen voor Arnautovic op tafel leggen en die club heeft door clausules ook 2 leuke meevallers gehad na de transfers van Sno en Loovens.
    Ow ja dat bod was ik al weer vergeten.
    Beschouw mijn vorige post dan maar als niet gepost
      zondag 24 augustus 2008 @ 21:34:50 #231
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_61094945
    als we meer dan 3 miljoen vangen voor Nijland, dan hebben we weinig te zeuren denk ik. Het zou wel jammer zijn, maar in dit geval geen aderlating.
    pi_61094983
    Er staat geen clausule in zijn contract en de transfermarkt sluit bijna, dus als ze hem verkopen dat zullen ze er vast een mooi bedrag voor vangen.

    We komen dan overigens wel in de problemen als het om de spitspositie gaat.
    Er zal dus een spits bij moeten komen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 24 augustus 2008 @ 21:39:47 #233
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_61095078
    Dat is ook het eerste waar ik dan aan denk. Ik bedoel we hebben nog maar 2 'echte' spitsen en dat is zeker niet voldoende.
    Hoewel we er eigenlijk wel vanuit kunnen gaan dat er een vervanger klaarstaat, mocht Stef daadwerkelijk vertrekken.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zondag 24 augustus 2008 @ 21:41:16 #234
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_61095114
    Dat is vrijwel altijd het geval geweest, daarom zal er nu ook zo open over gecommuniceerd worden.
    pi_61095138
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 21:34 schreef Prosac het volgende:
    als we meer dan 3 miljoen vangen voor Nijland, dan hebben we weinig te zeuren denk ik. Het zou wel jammer zijn, maar in dit geval geen aderlating.
    3 miljoen? Over een jaar kun je er misschien wel 10 voor vangen, maar het kan ook zijn dat hij ernstig geblesseerd raakt en volgend seizoen niks meer waard is, dat risico loop je. 3 miljoen vind ik weinig voor een toekomstig topper, oke, hij heeft nog niet veel gepresteerd maar het talent is aanwezig. 5 á 6 mil vind ik hem op dit moment wel waard als hij vorig seizoen nog 2 mil waard was (als beloften/A1) en nu basisspeler is bij de FC
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_61095370
    Ik denk dat het PSV is en je het in de lijn Pieters moet zien. Ze willen wat meer jonge Nederlandse jongens. En met Lazovic en Koevermans hebben ze jongens die er al staan. Blijkbaar zijn de andere opties als Jovanovic en Erdinc niet haalbaar en kiezen ze vervolgens voor talent.
    That's all folks!
      zondag 24 augustus 2008 @ 21:50:41 #237
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_61095382
    Maar goed, als Stef 3 miljoen oplevert en de TS Andersson voor 6 ton binnenhaalt, doe je toch goede zaken .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zondag 24 augustus 2008 @ 21:51:36 #238
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_61095412
    Gulsvik nog even erbij ophalen en klaar.
    pi_61095462
    Ben benieuwd wat Groningen ervoor wil hebben. Hij staat t/m 2012 onder contract.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 24 augustus 2008 @ 21:56:16 #240
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_61095546
    Ben benieuwd wat PSV wil bieden.. voor Jovanovic gingen ze tot 5 miljoen?
    pi_61095568
    Aangezien Groningen ernstig rekening houdt met een vertrek zal het wel om een grote club gaan. Ze gaan er namelijk blijkbaar vanuit dat Nijland de geinteresseerde club ziet zitten. Binnen Nederland zou het dan om Feyenoord of PSV kunnen gaan. Ajax en AZ hebben momenteel wel genoeg aanvallers/aanvallende middenvelders lijkt mij. Grote buitenlandse club zou ook kunnen.
    Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
      zondag 24 augustus 2008 @ 22:00:26 #242
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_61095659
    PSV heeft centen en moet nog een aanvaller.
    Nederlandse jonge jongen
    Talentvol
    Contract t/m 2012
    ___________________+
    4,5 miljoen eypo .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_61095703
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 21:50 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Maar goed, als Stef 3 miljoen oplevert en de TS Andersson voor 6 ton binnenhaalt, doe je toch goede zaken .
    Volgens mij kan Andersson zowel op het middenveld als in de spits spelen.
    Die interesse in hem zou dus best eens waar kunnen zijn..

    Pffff.. Wat een vaag bericht ook. Er is interesse, maar er wordt niet gemeld van welke club.
    Ook altijd op zondagavond he dit soort berichten.. Met Nevland ook al..

    Zullen wel weer een paar zenuwachtige dagen worden op de transfermarkt.
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 22:00 schreef Bullet-tooth het volgende:
    PSV heeft centen en moet nog een aanvaller.
    Nederlandse jonge jongen
    Talentvol
    Contract t/m 2012
    ___________________+
    4,5 miljoen eypo .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61095773
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 21:57 schreef Strooper het volgende:
    Grote buitenlandse club zou ook kunnen.
    Er was afgelopen winter wel interesse uit de Premier League:
    http://voetbal.blog.nl/ge(...)nijland-fc-groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61095853
    Wel apart dat ze het dinsdag bekend maken, in het geval van Ajax zou Huntelaar dan blijkbaar verkocht zijn en is Nijland plan B.
    Az zou denk ik eerder zijn geweest om Nijland te kopen en hem gewoon de voorbereiding ook nog te gunnen.
    Feyenoord zie ik hem ook wel heen gaan maar die hebben geen geld.
    Psv, ik denk niet dat psv een speler als Nijland op dit moment zoekt.

    Ben benieuwd want ik vind het een leuke speler en had hem nog wel een jaar bij Groningen willen zien doorbreken.
    pi_61095930
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 22:07 schreef Wooldoor het volgende:Feyenoord zie ik hem ook wel heen gaan maar die hebben geen geld.
    Feyenoord heeft nog genoeg geld in het talentenfonds.
    Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
      zondag 24 augustus 2008 @ 22:25:05 #247
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_61096485
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 22:09 schreef Strooper het volgende:

    [..]

    Feyenoord heeft nog genoeg geld in het talentenfonds.
    Feijenoord is bereid om geld neer te tellen voor een jonge speler. Kijk naar het bod op Arnautovic. Zou leuk zijn als die naar Feijenoord gaat. Die kunnen we daar wel gebruiken.
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_61096516
    De FC zorgt er in ieder geval voor dat er wat te speculeren valt.
    Ik denk dat Stef gewoon CL gaat spelen in Eindhoven bij PSV.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61096550
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 22:09 schreef Strooper het volgende:

    [..]

    Feyenoord heeft nog genoeg geld in het talentenfonds.
    Dan zouden ze toch wel al een fatsoenlijke verdediger erbij hebben gehaald lijkt me.
    pi_61096636
    Eerste ingeving was Arsenal.
      zondag 24 augustus 2008 @ 22:30:10 #251
    123545 DatMeenJeNiet
    Mike Mampuya till i die O+
    pi_61096641
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 22:26 schreef Wooldoor het volgende:

    [..]

    Dan zouden ze toch wel al een fatsoenlijke verdediger erbij hebben gehaald lijkt me.
    Als Ajacied zou je moeten weten dat een talentvolle verdediger halen erg lastig is. Ik verwacht overigens dat het gewoon een club uit de PL is.
    pi_61096886
    Feyenoord zou twee stappen terug zijn. Zo dom is familie Nijland toch niet?
    pi_61097243
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 22:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

    [..]

    Als Ajacied zou je moeten weten dat een talentvolle verdediger halen erg lastig is. Ik verwacht overigens dat het gewoon een club uit de PL is.
    Niet echt want Ajax was op zoek naar een ervaren verdediger, in de breedte hebben we genoeg verdedigende talenten.
    Maar Arsenal zal inderdaad ook kunnen maar dan speelt hij nog wel een tijdje in het belofte team.
      zondag 24 augustus 2008 @ 22:56:15 #254
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_61097475
    Ik ben benieuwd welke club het is. Ik denk zelf dat het Feyenoord is. Met blessuregevoelige spitsen als Makaay en Tomasson kunnen ze Nijland goed gebruiken, en met die talentpool waarschijnlijk ook betalen (zie Arnautovic).

    Als Stef Nijland-fan vind het jammer dat hij vertrekt (want zoveel is wel duidelijk), tegen welk bedrag dan ook. Groningen verliest toch één van de grootste talenten van Nederland.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_61097542
    Kan een leuk jaar worden voor Stef Nijland opgeroepen voor Jong Oranje en wie weet een ´grote´ transfer

    Ben ook wel zeer benieuwd welke club grote intresse in hem heeft.
    pi_61097640
    laat Nijland maar naar De Kuip komen
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 22:37 schreef Cyberia18 het volgende:
    Feyenoord zou twee stappen terug zijn. Zo dom is familie Nijland toch niet?
    hihi
      zondag 24 augustus 2008 @ 23:06:25 #257
    225735 Dr.Crane
    I'm listening...
    pi_61097778
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 22:37 schreef Cyberia18 het volgende:
    Feyenoord zou twee stappen terug zijn. Zo dom is familie Nijland toch niet?
    Hihi kneus.
      zondag 24 augustus 2008 @ 23:26:06 #258
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_61098715
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 22:37 schreef Cyberia18 het volgende:
    Feyenoord zou twee stappen terug zijn. Zo dom is familie Nijland toch niet?
    pi_61098775
    quote:
    Stef Nijland naar PSV

    FC Groningen raakt Stef Nijland kwijt aan PSV. De clubs hebben al overeenstemming bereikt over de hoogte van de vergoedingssom. De jonge aanvaller reisde zondagavond samen met zijn zaakwaarnemer Edwin Olde Riekerink naar Eindhoven en sprak daar met vertegenwoordigers van de landskampioen..

    Nijland gaat bij PSV een vier- of vijfjarig contract ondertekenen. De hoogte van de vergoedingssom bedraagt naar verluidt ruim 4 miljoen euro. Nijland had bij FC Groningen nog een contract tot 2012. De club heeft tot 1 september de tijd de selectie weer op peil te brengen
    BRON is dvhn
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zondag 24 augustus 2008 @ 23:37:31 #261
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_61098782
    quote:
    Stef Nijland naar PSV

    GRONINGEN - FC Groningen raakt Stef Nijland kwijt aan PSV. De clubs hebben al overeenstemming bereikt over de hoogte van de vergoedingssom. De jonge aanvaller reisde zondagavond samen met zijn zaakwaarnemer Edwin Olde Riekerink naar Eindhoven en sprak daar met vertegenwoordigers van de landskampioen..

    Nijland gaat bij PSV een vier- of vijfjarig contract ondertekenen. De hoogte van de vergoedingssom bedraagt naar verluidt ruim 4 miljoen euro. Nijland had bij FC Groningen nog een contract tot 2012. De club heeft tot 1 september de tijd de selectie weer op peil te brengen
    Bron is website van Dagblad van het Noorden.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zondag 24 augustus 2008 @ 23:39:47 #262
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_61098857
    quote:
    Volgens Nijland kan de Euroborg naar onderzoek van de architect uitgebreid worden naar 35.000. In september krijgt FC Groningen ook het kostenplaatje van deze volgende uitbreiding te horen.. Ben benieuwd hoe ze dit willen gaan uitbreiden, hoop dat er dan ook mogelijke bouwscenario's getoond kunnen worden.
    pi_61098997
    I kweet niet wat ik van deze transfer moet denken... Nijland is toch een groot talent ... waarom zou Hans zijn zoon op 20 jarige leeftijd al laten vertrekken? Beetje vroeg niet? maja 4 mil is best veel geld, kun je makkelijk een Andersson van halen en evt. nog een spits, Gunnarsson, Nevland of Omotoyossi (?)
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_61099008
    Straks is Berg ook nog weg als de miljoenen van Real komen.
    pi_61099011
    Mooie club voor Stef.
    Wel enorm klote dat wij hem kwijtraken, hij is over 2 jaar meer dan het dubbele waard.

    Er is nu wel geld om versterkingen te halen!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 24 augustus 2008 @ 23:48:12 #266
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_61099101
    4 miljoen.. dan presenteren we deze week dus Andersson en een nieuwe spits. Het zal mij benieuwen.
    Wel veel geld hoor, bijna net zoveel als toentertijd voor Robben. Hij is nog niet klaar voor PSV, maar kan dat niveau zeker wel halen.
    Beter heeft Groningen nog een mededingingsclausule afgesloten bij een volgende verkoop.
      zondag 24 augustus 2008 @ 23:49:12 #267
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_61099138
    quote:
    Op zondag 24 augustus 2008 23:39 schreef Prosac het volgende:

    [..]
    Dat stond laatst inderdaad ook in het DvhN. Een uitbreiding naar 35.000 is wat mij betreft precies goed. Ik denk dat een hangconstructie de oplossing is.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_61099517
    Kan Meeuwis nu niet gehaald worden?
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_61099701
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 00:01 schreef Kerol het volgende:
    Kan Meeuwis nu niet gehaald worden?
    Hehe

    V Geel wil hem niet verkopen las ik in de VI
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 25 augustus 2008 @ 00:09:01 #270
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_61099725
    Ik vind ondanks de miljoenen, dat de verkoop wel opmerkelijk gemakkelijk is gegaan.
    pi_61099767
    laatste 1.5 jaar toch opmerkelijk veel groningse spelers naar een (semi) dan wel topclub gegaan.
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
    pi_61099783
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 00:08 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Hehe

    V Geel wil hem niet verkopen las ik in de VI
    T blijft dromen maar..
    Hiariej--Sankoh--Granqvist--Stenman
    --Meeuwis -- Femi
    --Laak--Lovre---Garcia
    ---Berg---

    Wat een heerlijk elftal...
    En als Jans zoals vorig jaar gaat spelen -qua systeem- kan het zo op het middenveld:

    ------Femi
    --Laak---Meeuwis
    -----Lovre
    --Berg---Garcia

    Ishizaki kan eventueel ook nog gekocht worden ipv Meeuwis als Jans 4-1-2-1-2 weer wilt spelen.

    vgeel wou sneijder ook niet verkopen maar deed het uiteindelijk toch.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_61099798
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 00:09 schreef Prosac het volgende:
    Ik vind ondanks de miljoenen, dat de verkoop wel opmerkelijk gemakkelijk is gegaan.
    4 miljoen + een doorverkoopclausule is best een behoorlijk bedrag voor Nijland hoor.
    Er van uit gaande dat er een doorverkoopclausule bijzit.
    pi_61100048
    4 miljoen is een lekker onvangst voor een speler die amper van zich heeft laten gelden afgelopen seizoen.
    pi_61100141
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
    4 miljoen is een lekker onvangst voor een speler die amper van zich heeft laten gelden afgelopen seizoen.
    Het is wel een enorm talent hoor. Als hij wat koelbloediger wordt in het afwerken dan kon hij het wel eens ver gaan schoppen. Maar goed, 4 miljoen + misschien een percentage bij doorverkoop is op dit moment wel een mooie prijs voor Nijland. Over 2 jaar is hij echter 3x zveel waard.

    Wel kut dat er weer een spits cq 10 vlak voor het sluiten van de markt vertrekt, al zal de FC vast wel vervanging op het oog hebben..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61100145
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 00:11 schreef sjimz het volgende:
    4 miljoen + een doorverkoopclausule is best een behoorlijk bedrag voor Nijland hoor.
    Er van uit gaande dat er een doorverkoopclausule bijzit.
    Zal wel in die 4 miljoen zitten.
      maandag 25 augustus 2008 @ 00:25:17 #277
    123545 DatMeenJeNiet
    Mike Mampuya till i die O+
    pi_61100168
    Welke Andersson wordt hier nou bedoelt? Petter?
    pi_61100194
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 00:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
    Welke Andersson wordt hier nou bedoelt? Petter?
    Petter Andersson van Hammarby IF.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 25 augustus 2008 @ 00:26:32 #279
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_61100195
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
    4 miljoen is een lekker onvangst voor een speler die amper van zich heeft laten gelden afgelopen seizoen.
    Wat dat betreft is het vergelijkbaar met de transfer van Aissati inderdaad. Al denk ik dat PSV meer aan Nijland zal hebben, omdat hij niet te beroerd is om mee te verdedigen en aanvallend niet voor Aissati onder doet.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_61100229
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 00:24 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Het is wel een enorm talent hoor. Als hij wat koelbloediger wordt in het afwerken dan kon hij het wel eens ver gaan schoppen. Maar goed, 4 miljoen + misschien een percentage bij doorverkoop is op dit moment wel een mooie prijs voor Nijland. Over 2 jaar is hij echter 3x zveel waard.
    Het kan zoals Robben gaan maar ook zoals Hoogstrate.
    We weten pas over 2 jaar wat hij dan waard is (wat een dooddoener zeg )
    pi_61100244
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 00:27 schreef sjimz het volgende:

    [..]

    Het kan zoals Robben gaan maar ook zoals Hoogstrate.
    We weten pas over 2 jaar wat hij dan waard is (wat een dooddoener zeg )
    Hoogstrate heeft natuurlijk wel ERG veel pech gehad..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61100289
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 00:28 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Hoogstrate heeft natuurlijk wel ERG veel pech gehad..
    Ja maar wie zegt dat dat bij Nijland ook niet gebeurd.
    Hoop het van niet natuurlijk maar het zou zomaar kunnen.
    pi_61100320
    Nou die lijkt mentaal wel een stuk beter in elkaar te steken.

    Maargoed, echt het uitzonderlijke heb ik nog niet in Nijland kunnen ontdekken.
    pi_61100374
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 00:31 schreef TerroRobbie het volgende:
    Nou die lijkt mentaal wel een stuk beter in elkaar te steken.

    Maargoed, echt het uitzonderlijke heb ik nog niet in Nijland kunnen ontdekken.
    Lijkt me ook, maar hij kan ook pech met blessure leed gaan hebben.
    pi_61100382
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 00:30 schreef sjimz het volgende:

    [..]

    Ja maar wie zegt dat dat bij Nijland ook niet gebeurd.
    Hoop het van niet natuurlijk maar het zou zomaar kunnen.
    Zoiets kan altijd gebeuren, maar als je een speler koopt ga je daar natuurlijk niet vanuit.
    Als hij gewoon gezond blijft ben ik ervan overtuigd dat hij het ver gaat schoppen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61100407
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 00:34 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Zoiets kan altijd gebeuren, maar als je een speler koopt ga je daar natuurlijk niet vanuit.
    Daarom kan je er ook niet zondermeer van uitgaan dat hij over 2 jaar het 2 of 3 voudige waard is.
    Vooralsnog lijkt dit gewoon een goede deal voor FC Groningen.
      maandag 25 augustus 2008 @ 00:38:13 #287
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_61100471
    Wat een non-discussie zeg. Stel anders even een disclaimer op...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_61100497
    op dit moment is het een financieel een goede deal idd.
    Maar had hem er graag nog een jaartje bij gehad hoor, ik had het idee dat hij dit jaar definitief zou gaan kunnen doorbreken..
    Nu moet er echt versterking bij.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_61100518
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 00:39 schreef venomsnake het volgende:
    op dit moment is het een financieel een goede deal idd.
    Maar had hem er graag nog een jaartje bij gehad hoor, ik had het idee dat hij dit jaar definitief zou gaan kunnen doorbreken..
    Nu moet er echt versterking bij.
    Hoeveel heeft FC Groningen nog te besteden voor een nieuwe spits?
    pi_61100659
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 00:26 schreef The_Verve het volgende:

    [..]

    Wat dat betreft is het vergelijkbaar met de transfer van Aissati inderdaad. Al denk ik dat PSV meer aan Nijland zal hebben, omdat hij niet te beroerd is om mee te verdedigen en aanvallend niet voor Aissati onder doet.

    Twee totaal verschillende spelers natuurlijk maar bij Aissati hebben we langere tijd kunnen constateren dat dat echt een groot talent is. Een speler die het van zijn (geniale) ingevingen moet hebben. Nijland heeft het aardig gedaan afgelopen seizoen maar die heeft nog een lange weg te gaan om zich te bewijzen.

    In ieder geval heeft Ajax een minder groot risico genomen dan PSV nu doet.
      maandag 25 augustus 2008 @ 00:59:18 #291
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_61100863
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 00:47 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]

    Twee totaal verschillende spelers natuurlijk maar bij Aissati hebben we langere tijd kunnen constateren dat dat echt een groot talent is. Een speler die het van zijn (geniale) ingevingen moet hebben. Nijland heeft het aardig gedaan afgelopen seizoen maar die heeft nog een lange weg te gaan om zich te bewijzen.

    In ieder geval heeft Ajax een minder groot risico genomen dan PSV nu doet.
    Dan moet je me toch even uitleggen waarom het totaal verschillende spelers zijn. Beide spelers kunnen het best uit de voeten op de nummer 10 positie. De manier waarop jij Aissati omschrijft, omschrijf je eigenlijk meteen ook Nijland.

    En dat Ajax een minder groot risico met Aissati zou nemen vind ik een gewaagde uitspraak, aangezien de twijfelachtige mentaliteit van Aissati inmiddels een publiek geheim is.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_61100976
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 00:59 schreef The_Verve het volgende:

    [..]

    Dan moet je me toch even uitleggen waarom het totaal verschillende spelers zijn. Beide spelers kunnen het best uit de voeten op de nummer 10 positie. De manier waarop jij Aissati omschrijft, omschrijf je eigenlijk meteen ook Nijland.
    Nijland komt toch het best tot zijn recht als linker vleugelspeler of niet dan? Uit zijn speelstijl maak ik niet echt op dat het om een pure nummer 10 gaat. Dat heeft Aissati way meer. Dat is een echte spelmaker, geen twijfel mogelijk.
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 00:59 schreef The_Verve het volgende:

    En dat Ajax een minder groot risico met Aissati zou nemen vind ik een gewaagde uitspraak, aangezien de twijfelachtige mentaliteit van Aissati inmiddels een publiek geheim is.
    Ik had het ook wel geweten als je in de kont wordt genaaid door je werkgever.
    pi_61100997
    ik vind dat PSV wel heel erg met open armen wordt ontvangen i.v.m. wanneer Ajax aanklopt met een zak geld.
      maandag 25 augustus 2008 @ 01:15:20 #294
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_61101072
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 01:08 schreef Cyberia18 het volgende:
    Nijland komt toch het best tot zijn recht als linker vleugelspeler of niet dan? Uit zijn speelstijl maak ik niet echt op dat het om een pure nummer 10 gaat. Dat heeft Aissati way meer. Dat is een echte spelmaker, geen twijfel mogelijk.
    Ik had al zo'n vermoeden dat jij Nijland vrij weinig hebt zien spelen.
    quote:
    Ik had het ook wel geweten als je in de kont wordt genaaid door je werkgever.
    Natuurlijk, het ligt allemaal aan PSV en al die trainers die het niet in Aissati zagen zitten...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      maandag 25 augustus 2008 @ 01:17:26 #295
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_61101100
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 01:10 schreef DJ_Ryow het volgende:
    ik vind dat PSV wel heel erg met open armen wordt ontvangen i.v.m. wanneer Ajax aanklopt met een zak geld.
    Misschien heeft het te maken met het feit dat het bod van PSV het dubbele was van dat van Ajax?
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_61101144
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 01:08 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]

    Nijland komt toch het best tot zijn recht als linker vleugelspeler of niet dan? Uit zijn speelstijl maak ik niet echt op dat het om een pure nummer 10 gaat. Dat heeft Aissati way meer. Dat is een echte spelmaker, geen twijfel mogelijk.
    Geen 'spelmaker' meer een type 'tweede spits'. De spits die om de goalgetter heen speelt.
    "A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
    "Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
    pi_61101146
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 01:15 schreef The_Verve het volgende:

    [..]

    Ik had al zo'n vermoeden dat jij Nijland vrij weinig hebt zien spelen.
    De keren dat hij speelde (en voornamelijk inviel) zegt mij dat hij als (extra) spits werd gebracht. Niet als nummer 10.
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 01:15 schreef The_Verve het volgende:

    [..]

    Natuurlijk, het ligt allemaal aan PSV en al die trainers die het niet in Aissati zagen zitten...
    De afspraken die tijdens een mondelinge akkoord zijn gemaakt is PSV keurig nagekomen natuurlijk.
    pi_61101157
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 01:21 schreef koningdavid het volgende:

    [..]

    Geen 'spelmaker' meer een type 'tweede spits'.
    Gelukkig ben ik dus niet de enige die daar zo over denkt.
      maandag 25 augustus 2008 @ 01:23:41 #299
    123545 DatMeenJeNiet
    Mike Mampuya till i die O+
    pi_61101171
    Nummer 10 is het inderdaad niet. Een schaduwspits eerder.
      maandag 25 augustus 2008 @ 01:25:25 #300
    225735 Dr.Crane
    I'm listening...
    pi_61101194
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 01:17 schreef The_Verve het volgende:

    [..]

    Misschien heeft het te maken met het feit dat het bod van PSV het dubbele was van dat van Ajax?
    En ook met het getrek van Ajax vorig jaar en de daaropvolgende arbitragezaken.
    pi_61101222
    quote:
    Op maandag 25 augustus 2008 00:40 schreef sjimz het volgende:

    [..]

    Hoeveel heeft FC Groningen nog te besteden voor een nieuwe spits?
    het geld van Nijland en het kleine beetje geld wat er nog over was. Weet niet precies hoeveel dat precies is..

    Er moeten nog twee spelers gehaald worden wmb..
    Aanvaller en een linkermiddenvelder.

    Die Andersson is een aanvallende middenvelder die ook in de spits kan spelen, soort Nijland dus.

    Maar goed, het is even afwachten wie men gaat halen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')