abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_71921201
Identificeer fonts adhv bepaalde letters te omschrijven. Klopt vrijwel altijd!

Identify your font
pi_72066195
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:03 schreef HQ-Design het volgende:
Identificeer fonts adhv bepaalde letters te omschrijven. Klopt vrijwel altijd!

Identify your font
Ik gebruik liever WhatTheFont, hierbij krijg ik niet altijd de resultaten die ik nodig heb.
  maandag 31 augustus 2009 @ 22:17:21 #78
254493 Trollface.
gr rob fruithof, groningencity
pi_72324547
http://www.ninyou.nl/images/menu.gif

Weet iemand het lettertype dat in 'ninyou' gebruikt wordt? IdentiFont en WhatTheFont bieden geen soelaas.

Alvast bedankt!
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
pi_73576691
Heej ,
Ik zoek een lettertype ( font )



Die waar YES-R staat.
& waar darryl staat ( Die hoeft niet echt ik heb liever die van Yes-R & Ali B )

En waar bij dit plaatje Ali & B Staat.


Dankjewel
pi_73740365
quote:
Op zondag 12 juli 2009 11:03 schreef Jordyy24 het volgende:

[..]

Waarom doen jullie zo fcking dom ,
IK vraag hoe ik een lettertype groter maak ,
Niet of die gene hem dan ook ziet ,
En ja die gene heeft die lettertype wel. ..



Maar ik heb een zeer goede site waar je veel fonts kunt downloaden waar normaal voor betaalt moet worden, weet niet of ik deze hier mag plaatsen.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:52:20 #81
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_73740437
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:48 schreef Syd het volgende:

[..]




Maar ik heb een zeer goede site waar je veel fonts kunt downloaden waar normaal voor betaalt moet worden, weet niet of ik deze hier mag plaatsen.
Ben je serieus? Aannemende van wel: Nee, dat zou een warezlink zijn, net zo goed als links naar illegale software of films. Iets wat niet toegestaan is.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_73847838
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:17 schreef Trollface. het volgende:
http://www.ninyou.nl/images/menu.gif

Weet iemand het lettertype dat in 'ninyou' gebruikt wordt? IdentiFont en WhatTheFont bieden geen soelaas.
Arista?



Ik ben op zoek naar het lettertype van TAKE ME IN TOUR..

als iemand mij hierbij zou kunnen helpen, heel graag... ik kom er niet uit

[ Bericht 47% gewijzigd door Benny op 19-10-2009 16:30:07 ]
pi_73909969
Welk font is dit



What the Font en Identifier vinden geen geschikte oplossing. De Prosper Medium lijkt heel erg op dit font, maar is hem niet! Wie weet welke het wel is of waar het antwoord op mijn vraag te vinden is? Alvast dank.
pi_74381170
Iemand een idee welk font dit is:



whatthefont levert helaas geen goede resultaten (zelfs niet na het uit elkaar trekken en vergroten van de letters)

update
gevonden!

bij www.dafont.com het lettertype buitenzorg.

linkje: http://img.dafont.com/dl/?f=buitenzorg

Eindelijk.. pfff Ik kan geen fonts meer zien :/

[ Bericht 20% gewijzigd door Etimm op 04-11-2009 14:30:28 ]
  maandag 23 november 2009 @ 11:11:48 #85
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_74934032
http://new.myfonts.com/fonts/fontbureau/proforma/light/
Ik zoek vergelijkbare gratis fonts, schnell

Zet aub in de OP deze URL: www.whatthefont.com. Daar upload je een foto van een font, en de site probeert uit te zoeken welke font het is. Zo ben ik uitgekomen op Proforma door een foto te maken van een magazine.

edit: doe maar geen moeite als dat écht nodig is, want ik ga maar voor Californian FB. Ik heb geen tijd om nog aan te kloten.
When all else fails, you always have delusion.
pi_74935052
quote:
Op maandag 23 november 2009 11:11 schreef Mirel het volgende:
http://new.myfonts.com/fonts/fontbureau/proforma/light/
Ik zoek vergelijkbare gratis fonts, schnell

Zet aub in de OP deze URL: www.whatthefont.com. Daar upload je een foto van een font, en de site probeert uit te zoeken welke font het is. Zo ben ik uitgekomen op Proforma door een foto te maken van een magazine.

edit: doe maar geen moeite als dat écht nodig is, want ik ga maar voor Californian FB. Ik heb geen tijd om nog aan te kloten.
Probeer Gentium. Vind je vast wel mooi.
pi_75150223


Iemand enig idee ?
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:56:21 #88
241000 BuupWerk
hAsTaLaPaStA
pi_75401907
ik heb deze gevonden...

http://www.dafont.com/caitlyn.font

en nou zoek ik hem enkel...dus niet in dikke letters zeg maar...

iemand een idee ??
pi_76565859
Ik ben opzoek naar een bepaald font waarvan ik de naam niet meer weet, wel heb ik een afbeelding met de tekst SJIEK getypt in dit font. Kan iemand achterhalen hoe dit font heet?

Via whatthefont.com kon ik het niet vinden.



Ik zou het erg op prijs stellen als iemand mij kan helpen.

[edit] heb hem: Aajax Surreal Freak

[ Bericht 6% gewijzigd door Dawnbreaker op 08-01-2010 15:54:10 ]
<hr>
  vrijdag 8 januari 2010 @ 15:29:11 #90
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_76566027
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_76882425
lettertype van een id kaart?

pm me. je krijgt een rapidshare account terug
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:47:50 #92
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_77097847
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:51:52 #93
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77098030
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:47 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.feedafever.com

iemand?
Wat bedoel je daar? Ik zie o.a. een duidelijke Helvetica in het logo.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:53:59 #94
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_77098143
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:51 schreef Iblis het volgende:

[..]

Wat bedoel je daar? Ik zie o.a. een duidelijke Helvetica in het logo.
font: 12px/18px Helvetica, Arial, sans-serif;
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_77242422
Ik zoek wat nette fonts om lappen tekst duidelijk leesbaar mee op te maken. Bedoeld voor printwerk.
Ben na Calibri en Helvetica toe aan iets anders.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  maandag 25 januari 2010 @ 11:29:42 #96
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77242473
quote:
Op maandag 25 januari 2010 11:27 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik zoek wat nette fonts om lappen tekst duidelijk leesbaar mee op te maken. Bedoeld voor printwerk.
Ben na Calibri en Helvetica toe aan iets anders.
Gratis? Of ben je bereid ervoor betalen?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_77242701
Gratis, zal niet commercieel gebruikt worden.
Kwam net langs PT Sans, ziet er niet gek uit http://www.fontsquirrel.com/fonts/PT-Sans
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  maandag 25 januari 2010 @ 11:53:28 #98
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_77243188
quote:
Op maandag 25 januari 2010 11:37 schreef Ame_thyst het volgende:
Gratis, zal niet commercieel gebruikt worden.
Kwam net langs PT Sans, ziet er niet gek uit http://www.fontsquirrel.com/fonts/PT-Sans
Schreefloos in lange teksten blijft toch nog een beetje ongebruikelijk en wekt, naar mijn mening, toch snel het idee op naar een uitgeprinte webpagina of een handleiding te lezen, of juist naar een heel kek designwerk.

Voor wat ‘drogere’ stukken, opstellen, artikelen zou ik toch naar een geschreefd lettertype neigen.

Een heel bekende is Gentium, maar er zijn er meer. Zie b.v. hier en hier.

Of zie een grote Typophile FAQ.

Op zich vind ik PT Sans niet lelijk, maar ik denk dat als je een hele tekst erin zet dat mensen dan wel geregeld denken ‘hé, apart lettertype’, wat je misschien juist wilt vermijden als het je om de inhoud gaat – meestal stelt men dat het lettertype dan juist niet moet opvallen; niet dat het saai moet zijn, maar het moet op de achtergrond staan.

Verder, als je Adobe Reader installeert dan krijg je daar de lettertypes Minion Pro en Myriad Pro bij. Ergens in een directory als: C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Resource\Font. Die kun je installeren en bekijken. Minion is met name een heel ‘klassiek’ lettertype. Myriad is wat Apple tegenwoordig gebruikt en een moderne schreefloze.

Het punt is: het is niet echt duidelijk onder welke licentie die lettertypen verstrekt worden.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_77245176
Bedankt! Daar staan weer heel wat fonts in die ik nog niet ken. Ja schreefloos is inderdaad voor lappen tekst wat minder. Met Myriad heb ik als studieopdracht al eens een fictieve huisstijl opgezet
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_77877960
Wie kan mij helpen?

Voor een logo voor een advocatenkantoor ben ik op zoek naar een font. Ik zoek naar een font dat lijkt op times new roman maar wat iets dunner is.

BVD
It's not who stands before you, it's who stands beside you
Well the last plane outta Sydney 's almost gone, whooooh, yeah
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')