abonnement Unibet Coolblue
pi_59695081
quote:
Clarence Seedorf stelt de juiste beslissing te hebben genomen door zich tijdens het EK niet beschikbaar te stellen voor Oranje. De middenvelder van AC Milan zag de verrichtingen van het Nederlands elftal vanaf zijn vakantieadres in Bali.

"Het zou voor onrust hebben gezorgd als ik voor een paar speelminuten was meegegaan. Dat was voor mij én de groep niet goed geweest", vertelt Seedorf aan Nieuwe Revu. "Ik wilde niet dat het team in verschillende kampen zou worden opgesplitst. Het was de juiste beslissing. Voor mijn gevoel kon ik niet anders."

Nu Bert van Marwijk de vertrekkende bondscoach Marco van Basten gaat opvolgen, is Seedorf weer beschikbaar voor Nederland. "Ik hoop dat ik er volgende maand weer bij zit. Dat ligt natuurlijk aan de bondscoach. Het hangt af van wat hij met het Nederlands elftal wil. Maar wat mij betreft ben ik er gewoon weer bij."
http://www.fcupdate.nl/ni(...)and-weer-bij-oranje/
  donderdag 26 juni 2008 @ 01:14:23 #2
104871 remlof
Europees federalist
pi_59695210
Welkom terug onrust
pi_59695324
Zak stront, hoop dat ie er voorgoed uitligt
  donderdag 26 juni 2008 @ 01:29:16 #4
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_59695399
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 01:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zak stront, hoop dat ie er voorgoed uitligt
Oké, hij is donker getint, ik post zeker dagelijks, maar om hem voor stront uit te maken vind ik niet intelligent. Als ik je post wat verder analyseer zie ik tevens dat er (goede) argumentatie ontbreekt.

Kortom, je mag zeggen dat hij (eeen zak) stront is, maar onderbouw het dan even. Dat geef je je post dan net dat extra beetje cachét.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_59695430
Seedorf en zeker van Bommel zijn de Duitsers van het Nederlandse voetbal. Met hen erbij was Nederland wellicht niet zo hard afgegaan; zij hebben dat stukje Duitse winnaarsmentaliteit dat de andere Nederlandse spelers missen.
Wer kämpft für das Recht der hat immer Recht gegen Lüge und Ausbeuterei.
pi_59695448
Van Bommel: Held!

Clarence: SUPERHELD!!!
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_59695644
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_59695710
Hij wil maar of Van Marwijk dat wil en of het goed is voor het team ?

We zullen het allemaal gaan zien
pi_59695878
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 01:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Oké, hij is donker getint, ik post zeker dagelijks, maar om hem voor stront uit te maken vind ik niet intelligent. Als ik je post wat verder analyseer zie ik tevens dat er (goede) argumentatie ontbreekt.

Kortom, je mag zeggen dat hij (eeen zak) stront is, maar onderbouw het dan even. Dat geef je je post dan net dat extra beetje cachét.

²
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  Moderator donderdag 26 juni 2008 @ 03:14:14 #10
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_59695961
Tja.... met seedorf erbij word Nederland ook geen europees, laat staan wereldkampioen.

Ik had echt hoop dit EK, oprecht, serieus hoop! Na de poulewedstrijden waarin we nr 1 en 2 van het afgelopen wk van de mat speelden....dacht ik, JA het kan wel eens gaan lukken dit keer! Ik had geweldige hoop..... en toen kwam de ongeinspireerde, slappe waardeloze wedstrijd tegen de russen waarin we terecht werden afgemaakt

Dit ongemotiveerde saaie KUT voetbal heb ik oranje al vaak genoeg zien vertonen. Blijkbaar is de winnersmentaliteit zoals een Rusland of zelfs een Turkije heeft gewoon niet aanwezig, en met techniek alleen kom je er niet (want dat hebben we wel op zich).

Het is zooooo jammer.... zeker dit ek als je ziet dat we tegen italie en frankrijk VECHTEN voor elke centimeter, en dan tegen rusland weer de bekende "bwahh ik heb geen zin om de bal te halen, doe jij het maar" oranje speelwijze toepassen.

Dan denk ik, helaas jongens.... we hopen elke keer.... but it's never gonna happen
  donderdag 26 juni 2008 @ 03:14:23 #11
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_59695963
Van Bommel en Seedorf weer terug in Oranje, meteen weer een reden om niet meer te kijken
pi_59695967
Laat Seedorf maar wegblijven.
Teveel een ego-mannetje en ook een beetje bejaard bovendien.

Deze ploeg van dit EK, die hebben de toekomst, in grote lijnen.
  donderdag 26 juni 2008 @ 03:22:59 #13
6941 APK
Factual, I think.
pi_59695973
Lijkt mij meer iets voor het Italiaanse team.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 26 juni 2008 @ 03:43:45 #14
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_59696004
Wat een gezeur hier hoor, toen van Nistelrooij scoorde juichte toch ook iedereen? :"0
pi_59696167
Goed dat hij er weer bij komt, EK werd een drama met of zonder Seedorf. Proberen weer eens verder te komen dan één ronde na de groepsfase in 2010 wat Van Basten uiteraard niet lukte.
standaarddrinker
pi_59696184
allebei vragen ze maar russisch paspoort aan ofzo ik vindt dat ze moeten opvliegen uit Oranje.

Met Clarence is het altijd gejank en Mark kan alleen maar schoppen en kaarten pakken. Bovendien hebben we op Engelaar na (wel geweldig tegen Italie) een super middenveld dus geen plek voor ze!!
  donderdag 26 juni 2008 @ 09:55:03 #17
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_59698035
We zullen het wel zien hè... Ik persoonlijk vraag me af hoe Seedorf en Bommel in de groep ontvangen zullen gaan worden.
pi_59698126
Seedorf & van Bommel Precies wat Nederland miste tegen Rusland
pi_59698129
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 09:55 schreef Hankster het volgende:
We zullen het wel zien hè... Ik persoonlijk vraag me af hoe Seedorf en Bommel in de groep ontvangen zullen gaan worden.
seedorf met open armen. die man heeft veel credit dankzij zijn carriere. van bommel weet ik niet zo. iedereen heeft dan in zijn achterhoofd. het is de schoonzoon van de bondscoach dus aardig doen anders speel ik niet
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_59698209
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 03:14 schreef dick_laurent het volgende:

Dit ongemotiveerde saaie KUT voetbal heb ik oranje al vaak genoeg zien vertonen. Blijkbaar is de winnersmentaliteit zoals een Rusland of zelfs een Turkije heeft gewoon niet aanwezig, en met techniek alleen kom je er niet (want dat hebben we wel op zich).
Juist daar schortte het aan. Bij Rusland kon iedereen de bal snel aannemen en afgeven. Dat is techniek en organisatie. Gewoon simpel maar snel spelen. Seedorf kan dat ook, en onder druk.

En Makaay kan er ook weer bij. Dat scheelt mentaal natuurlijk wel een slok op een borrel, want van Ruud weten we inmiddels wel dat je daar de grote wedstrijden niet mee wint.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_59698358
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 09:59 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

seedorf met open armen. die man heeft veel credit dankzij zijn carriere. van bommel weet ik niet zo. iedereen heeft dan in zijn achterhoofd. het is de schoonzoon van de bondscoach dus aardig doen anders speel ik niet
Ik denk dat dat van Van Bommel nog wel meevalt. Van Marwijk en Van Bommel zelf hebben bijzonder goed door dat er sprake moet zijn van een weloverwogen keuze opgoede argumenten omdat ze anders vanuit de publieke opinie afgemaakt zullen worden bij tegenvallende resultaten of tegenvallend spel.
  donderdag 26 juni 2008 @ 10:35:40 #22
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_59698974
Van mij hoeft hij niet terug te komen. Als hij nu een goede verdediger met een splijtende inspeelpass was lag het anders, creative middenvelders hebben we wel.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_59699529
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 10:09 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Ik denk dat dat van Van Bommel nog wel meevalt. Van Marwijk en Van Bommel zelf hebben bijzonder goed door dat er sprake moet zijn van een weloverwogen keuze opgoede argumenten omdat ze anders vanuit de publieke opinie afgemaakt zullen worden bij tegenvallende resultaten of tegenvallend spel.
Hij haalt hem er gewoon meteen bij. Als ie dan een paar keer slecht speelt komt het gezeik vanzelf en dan zien ze wel weer verder.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_59699621
Niet om Seedorf of Van Bommel, maar volgens mij zou de nieuwe bondscoach er goed aan doen om een elftal te gaan bouwen rondom jongere voetballers, met dus ook jongere middenvelders. Als individuen zijn het nog altijd uitstekende voetballers, maar dat maakt ze nog niet een verstandige keuze om een elftal mee te bouwen.
  donderdag 26 juni 2008 @ 11:05:13 #25
3185 Adelante
To let it go now
pi_59699832
We hebben niet eens penalties hoeven nemen, dus verstandig besluit van 'm om thuis te blijven Wat mij betreft blijft hij ook lekker thuis, tijd voor verjonging in Oranje.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')