abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:43:21 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59302456
TS begint:

Ik ben echt doodsbang voor spinnen. Als ik zo'n zwarte joekel heb ontdekt op mijn kamer, ren ik mijn kamer uit, roep mijn huisgenoot en ga net zo lang op de wc zitten tot m'n huisgenoot hem weggewerkt heeft .
Mijn spinnenfobie gaat zelfs zo ver dat ik zelfs opwindbare spinnen en foto's van spinnen doodeng vind. Dit weekend zat ik wat te bladeren in een tijdschrift en op een gegeven moment kwam ik een foto van een levensgrote vogelspin tegen. Toen ik verder bladerde, merkte ik dat ik bang was dat die vogelspin uit het tijdschrift zou komen kruipen om mij in mijn hand te bijten. Ik heb het tijdschrift dan ook maar snel weggelegd . Volstrekt irrationeel natuurlijk, maar tòch .

Op een minder triviaal niveau ben ik bang dat mij en/of mijn geliefden iets ergs overkomt. Op mijn grootouders na - maar daar had ik niet zoveel mee - heb ik nog nooit een echte dierbare verloren, dus daar zie ik wel tegenop .

Nu jullie .
Niet meer actief op Fok!
pi_59302638

  woensdag 11 juni 2008 @ 12:50:06 #3
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_59302662
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:43 schreef Viking84 het volgende:

Op een minder triviaal niveau ben ik bang dat mij en/of mijn geliefden iets ergs overkomt. Op mijn grootouders na - maar daar had ik niet zoveel mee - heb ik nog nooit een echte dierbare verloren, dus daar zie ik wel tegenop .

Nu jullie .
Dat heeft iedereen (including me) wel lijkt me..

Verder heb ik een klein beetje hoogtevrees (maar heb ik wel gebungeejumpt)..
There is no rehab for stupidity.
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:50:32 #4
139330 TNA
For the stars that shine
pi_59302683
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:49 schreef ruud.nl het volgende:
[ afbeelding ]
En dat kan íédereen overkomen!

Is dat Huub uit de Gouden Kooi trouwens?
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:50:53 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59302694
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:49 schreef ruud.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Goed, dat was de laatste keer dat ik op dit topic heb geklikt .
Rrrrrrrrrr...
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:52:10 #6
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_59302731
There is no rehab for stupidity.
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:54:30 #7
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59302798
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:50 schreef Viking84 het volgende:

Goed, dat was de laatste keer dat ik op dit topic heb geklikt .
Rrrrrrrrrr...
da's jammer, want ik wilde er nog ff aan toevoegen dat het zo schijnt te zijn dat een mens in zijn leven gemiddeld 5 tot 8 spinnetjes in zijn mond krijgt en inslikt tijdens de slaap. Niet van zulke grote als op die afbeeldingen, maar tóch!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:57:54 #8
139330 TNA
For the stars that shine
pi_59302888
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:54 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

da's jammer, want ik wilde er nog ff aan toevoegen dat het zo schijnt te zijn dat een mens in zijn leven gemiddeld 5 tot 8 spinnetjes in zijn mond krijgt en inslikt tijdens de slaap. Niet van zulke grote als op die afbeeldingen, maar tóch!
Urban legend.
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:58:20 #9
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_59302900
Ik houd niet van insecten, daar ben ik bang voor .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_59302903
Publiek spreken.

Presentaties, voor een groep iets vertellen, ik raak er echt van over m'n toeren. En hoe langer ik de tijd heb om er over na te denken hoe erger ik mezelf opfok. Toch gaat het nooit echt slecht, maar het moment vóórdat ik zoiets moet doen voel ik me echt niet fijn.
I long to see you in the morning light
I long to reach for you in the night
Stay, lady, stay, stay while the night is still ahead
pi_59302991
Finale, Nederland - Duitsland, 89e minuut en een snerpend fluitsignaal is hoorbaar . Verbazing, ongeloof, boosheid, Klose schiet onberispelijk raak.

Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:04:43 #12
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59303034
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:57 schreef TNA het volgende:

Urban legend.
ja stil nou man!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:06:32 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59303077
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:04 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

ja stil nou man!
Nèh nèh nèh .

* Viking84 vermijdt de spinnenfoto's zorgvuldig .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:06:54 #14
139330 TNA
For the stars that shine
pi_59303081
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:04 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

ja stil nou man!
Verzin dan zelf een hoax
pi_59303142
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:43 schreef Viking84 het volgende:
Als ik zo'n zwarte joekel heb ontdekt op mijn kamer, ren ik mijn kamer uit, roep mijn huisgenoot en ga net zo lang op de wc zitten tot m'n huisgenoot hem weggewerkt heeft .
Je slaat wel heel erg door in je lesbisch zijn, hè?
pi_59303310
Ik ben wel eens angstig dat ik geen reet ga bereiken in m'n leven.

En dan relativeer ik weer.
leven als een koning
pi_59303318
Hele dikke grote harige spinnen, ril , mensen, communicatie.
pi_59303354
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben echt doodsbang voor spinnen. Als ik zo'n zwarte joekel heb ontdekt op mijn kamer, ren ik mijn kamer uit, roep mijn huisgenoot en ga net zo lang op de wc zitten tot m'n huisgenoot hem weggewerkt heeft .
Terwijl ze graag op de wc zitten, die spinnen dus.
pi_59303392
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:58 schreef MissGolightly het volgende:
Publiek spreken.

Presentaties, voor een groep iets vertellen, ik raak er echt van over m'n toeren. En hoe langer ik de tijd heb om er over na te denken hoe erger ik mezelf opfok. Toch gaat het nooit echt slecht, maar het moment vóórdat ik zoiets moet doen voel ik me echt niet fijn.
Ik heb eigenlijk precies hetzelfde.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_59303432
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:58 schreef MissGolightly het volgende:
Publiek spreken.

Presentaties, voor een groep iets vertellen, ik raak er echt van over m'n toeren. En hoe langer ik de tijd heb om er over na te denken hoe erger ik mezelf opfok. Toch gaat het nooit echt slecht, maar het moment vóórdat ik zoiets moet doen voel ik me echt niet fijn.
Ja, daar ben ik ook wel bang van, niet altijd, maar meestal dus wel.
pi_59303451
Ik ben bang voor de toekomst.
pi_59303483
Ik ben eigenlijk nergens bang voor. De enige dingen waar ik angstig voor ben is tandarts, wespen en ik vrees met grote vrezen dat iemand in mijn familie iets overkomt.

Maar verder ben ik nergens bang voor. Ik schrik ook bijna nooit. Laatst werd ik sort off bedreigd, dus iedereen zo 'oei, pas je wel op' en dat soort onzin. Terwijl ik dus zoiets heb van, zodra hij in de buurt komt, vlieg ik op hem af en sla ik hem direct op zijn bek, al is het alleen maar omdat hij me bedreigde en om te laten weten dat hij me niet bang maakt met zijn voicemails. Pijn bijvoorbeeld, ik kick er niet op of zo, maar op de één of andere manier geeft het me wel het gevoel dat ik leef, dat ik écht iets meemaak. De dood, ook niet bang voor want ik geloof niet in een hel zoals de meeste mensen daarin geloven. Ik merk wel dat ik eerder bereid ben om een risico te nemen dan anderen. Het gebeurt best wel regelmatig dat mensen zeggen 'dat je dat durft'. Ik geef gewoon niet zoveel om de gevolgen en als er dan toch gevolgen van komen, dan leer ik er wel mee leven.

De enige keer in mijn leven dat ik écht adrenaline voelde, was toen ik een jaar of 12 was, ik ging de paarden uit de wei halen en ze sloegen op hol (en ik liep in de weg), maar uiteindelijk stopten ze gewoon een halve meter voor me.
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:24:26 #23
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_59303520
Hoogtevrees...
Wél de eiffeltoren op geweest!

En de tandarts....
Sinds jaren kom ik daar nu weer. Gelukkig was er nauwelijks iets aan de hand, dus drastische ingrepen waren/zijn niet nodig.
Ik ben een eckte rapnegert
pi_59303570
Hechtingen. Ik ben echt als de dood voor de hechtingen. Bij mezelf, bij iemand anders. Echt, ik bloed nog liever dood..
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:27:19 #25
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_59303582
Wespen. Ik haat die kutbeesten.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_59303601
Ik ben bang om in elkaar geslagen te worden door een groepje mensen, zonder duidelijke reden.
Geen verweer hebben, dat lijkt me vreselijk.
pi_59303651
Publiek spreken vind ik niet leuk, je zou het bijna bang kunnen noemen, mijn zenuwachtigheid vantevoren.

Verder dat m'n ma zich in de vernieling helpt door de scheiding.
Het mooi kotsende meisje.
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:43:12 #28
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_59304007
Voor mezelf ben ik eigenlijk nog nooit ergens bang voor geweest. Ik was wel erg bang toen ik hoorde dat mijn vader kanker had. Dus eerder bang voor anderen dan voor mezelf om het zo maar te zeggen...
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:47:34 #29
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_59304108
wespen... ik haat die beesten...

Ik ben er alergisch voor dus ik zie het als een logische reactie van mijn geest om mijn lichaam te beschermen maar het is inmiddels op het fobische af..brrrr
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_59304331
Voor spinnen ja Wel in iets mindere mate dan de TS, plaatjes van spinnen en kleine spinnen vind ik niet erg. Maar als ik zo'n gigantische huisspin zie verander ik in een trillend bang rietje.

Maar verder ben ik niet zo heel bang aangelegd geloof ik.
pi_59304405
Ik zelf heb ook een hekel aan spinnen en inderdaad vooral die zwarte harige huisspinnen die in deze tijd van het jaar regelmatig in huis ergens rondlopen. Ze zijn groot, hebben lange poten en ze kunnen ook nog eens behoorlijk hard lopen.
pi_59305144
Ook ik ben als de dood voor spinnen, compleet onredelijk, maar helaas helpt die wetenschap niet.
Verder ben ik ook onredelijk snel bang dat er iets mis is met de mensen om wie ik geef, en daarmee bedoel ik dat als de telefoon bij mijn ouders een hele avond niet opgenomen wordt, ik al visioenen krijgen van geweldadige inbrekers of moordenaars of zo. Vriendlief op de weg en hij sms't niet zo snel terug: gruwelijke ongelukken. Ik weet van mezelf dat het nergens op slaat, maar ik voel toch regelmatige die hele heftige steken van angst.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_59305298
Padden.



Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_59305473
Insekten... Ik raak helemaal panisch van een spin, wesp, mug, een torretje, noem maar op. Ik krijg overal jeuk en ga daarna altijd direct douchen. Voor wespen, bijen, hommels ren ik hard weg. Heb wel eens 9 uur lang op de slaapkamer gezeten met mijn poezen omdat er een wesp in de woonkamer zat. Heb gewacht tot mn vriend kwam.

Ook heb ik een waterfobie... Water in mn gezicht, over een brug lopen etc. Ik ben vroeger als kind zijnde haast verdronken in een meer en heb na jarenlang oefenen, nooit een zwemdiploma gehaald omdat ik bang was om in het water te springen en er water in mijn gezicht kwam. Verder liep mijn moeder mij altijd te waarschuwen over draaikolken, stroming en visdraad en vond mijn oudere broer het nodig om over monsters te beginnen, die op de bodem van natuurwater leven, die je aan je enkels naar beneden trekken. Ik ben nog steeds niet weg van meren, slootjes en zeeen. Voor mij alleen het zwembad (waar ik de bodem kan zien) Ook wil ik zelf de controle houden, onder de douche zal ik ook nooit met mn gezicht onder de kraan staan. Ik pak altijd de douche vast en duw mn gezicht er langzaam in. Vooral dat geluid van water en die druk op je oren, dat maakt me al angstig.

owjah, en pijn. Maakt niet uit hoe... terwijl ik juist een hele hoge pijngrens heb. Het eenmaal pijn hebben is niet zo erg, maar de gedachte "verschrikkelijke, ondraaglijke" pijn is genoeg om fobisch van te worden.
pi_59305565
Geen angst. All love.
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:38:19 #36
172358 oddman
Introspecteur
pi_59305621
Onverdiend het slachtoffer worden van de grenzeloze domheid van mijn medemens.
Voorbeelden: 'terrorismewetgeving', groepjes aggresievelingen, afkalven van de vrijheid van meningsuiting, Hirsch Ballin, de OV-chipkaart, Big Brother. De 1984-variant, niet de De Mol-variant.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_59305661
Langpootmuggen *brrrr*

  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 juni 2008 @ 14:39:33 #38
163650 Greys
pi_59305665
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:23 schreef As_33 het volgende:
Verder ben ik ook onredelijk snel bang dat er iets mis is met de mensen om wie ik geef, en daarmee bedoel ik dat als de telefoon bij mijn ouders een hele avond niet opgenomen wordt, ik al visioenen krijgen van geweldadige inbrekers of moordenaars of zo. Vriendlief op de weg en hij sms't niet zo snel terug: gruwelijke ongelukken. Ik weet van mezelf dat het nergens op slaat, maar ik voel toch regelmatige die hele heftige steken van angst.
Same here
Ik haal me dan de ergste scenario's in mijn hoofd
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_59305681
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 13:15 schreef Blaetman het volgende:
Ik ben wel eens angstig dat ik geen reet ga bereiken in m'n leven.

En dan relativeer ik weer.
Ja dat ook. maar dat heeft iedereen wel eens denk ik Atlhans, iedereen die ambitie heeft
pi_59305769
Ik ben té bang voor clowns...
En voor van die mensen die je heel veel in amsterdam ziet, die zo stil staan!
pi_59306902
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Padden.

[ afbeelding ]

En kikkers...Alleen het geluid al wat die dingen produceren

Vroeger was ik ook niet dol op telefoneren, ik had altijd het idee dat ik ongelegen belde en dingen terugbrengen naar de winkel durfde ik ook nooit. Misschien ben ik wel een beetje contactgestoord
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_59306983
verdrinken (ooit toen ik klein was onder zo'n vlot achtig ding vastgezeten, duurde voor mijn gevoel véél te lang voor ik weer adem kon halen... sindsdien ben ik wat schrikkerig voor water en zal ik dus ook NOOIT mijn auto op de kade van delft bijvoorbeeld parkeren

angst dat er wat met geliefden gebeurt... na t overlijden van mijn vader ontstaan.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59307067
Ik ben bang dat er iets ergs gebeurt met waar ik om geef .
  woensdag 11 juni 2008 @ 15:34:16 #44
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_59307271
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:54 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

da's jammer, want ik wilde er nog ff aan toevoegen dat het zo schijnt te zijn dat een mens in zijn leven gemiddeld 5 tot 8 spinnetjes in zijn mond krijgt en inslikt tijdens de slaap. Niet van zulke grote als op die afbeeldingen, maar tóch!
Haha

Ik heb die spinnenangst ook.. maar die bananenkrengen vind ik dan wel weer tof
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_59307368
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:38 schreef oddman het volgende:
Onverdiend het slachtoffer worden van de grenzeloze domheid van mijn medemens.
Voorbeelden: 'terrorismewetgeving', groepjes aggresievelingen, afkalven van de vrijheid van meningsuiting, Hirsch Ballin, de OV-chipkaart, Big Brother. De 1984-variant, niet de De Mol-variant.
Ik ook en vooral dan om het opgepakt worden omdat je ooit toevallig iets (vrij onschuldigs) hebt opgezocht of gedaan wat daarna weer via via aan iets linkt wat je blijkbaar een vijand van de staat maakt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gitanki op 11-06-2008 15:49:45 ]
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_59307539
dat ik mn ex nooit meer terug krijg
Wat heb je aan witte tanden als je niets te lachen hebt?
  woensdag 11 juni 2008 @ 15:45:16 #47
170835 Muncky
Ondertitel?
pi_59307610
Ik ben bang voor TS!

Ontopic: wespen en spinnen.. kutbeesten!
  woensdag 11 juni 2008 @ 15:49:37 #48
172358 oddman
Introspecteur
pi_59307770
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 15:37 schreef Gitanki het volgende:

[..]

Ik ook en dan opgepakt worden omdat je ooit toevallig iets (vrij onschuldigs) hebt opgezocht of gedaan wat daarna weer via via aan iets linkt wat je blijkbaar een vijand van de staat maakt.
Exactement.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  woensdag 11 juni 2008 @ 15:57:53 #49
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_59308080
Wat ik heb, is dat wanneer het niet goed gaat met 1 van mijn beestjes bv als mijn kat ineens scheef gaat lopen en ik denk dat die een beroerte krijgt ofzow dan word ik wel bang, zelfs zo erg dat ik ervan ga huilen. Dit is me pas nog gebeurt trouwens. Schrok me echt rot, maar achteraf lijkt het meer alsof het van de warmte kwam en die een headrush had, dan dat er iets ernstigs was.

Ja en ben wel panisch voor wespen, heb een keer een BBQ omgegooid omdat zo'n beest op me kwam zitten Maar dat heeft meer te maken met dat ik als klein kind meerdere malen gestoken ben.

Verder ben ik als de dood voor onweer, maar ook dat heeft weer te maken met shit die ik in het verleden gezien heb.

Dat is het denk ik wel..
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
pi_59308115
  • Insecten. Ligt er wel een beetje aan wat. Als er een vlieg op m'n neus gaat zitten ren ik natuurlijk niet gillend de kamer door. Schrik er alleen hard van als ik ze niet opmerk en ineens op m'n schoot zitten.

  • Spinnen. Kleintjes stellen geen reet voor, maar zo'n grote vogelspin word ik niet vrolijk van. Alles behalve zelfs. Al ben ik dan weer niet bang om ze plat te meppen en door de plee te spoelen.

  • Hoogtevrees. Ook weer niet zo heel ernstig trouwens. Kan gemakkelijk op een balkonnetje staan op twintig hoog.

  • Angst om te schrikken. Raar iets, maar daardoor ben ik ook bijv. bang voor harde explosies. Maar als het daarentegen nieuwjaar is en er een knal om de minuut is, dan is het weer niet erg.
  •   woensdag 11 juni 2008 @ 16:01:12 #51
    21704 SHE
    Shaven, not furred
    pi_59308165
    Er is maar 1 ding waar ik echt van over mijn toeren raak; pudding.
    pi_59308187
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 15:59 schreef Friek_ het volgende:
  • Angst om te schrikken. Raar iets, maar daardoor ben ik ook bijv. bang voor harde explosies. Maar als het daarentegen nieuwjaar is en er een knal om de minuut is, dan is het weer niet erg.
  • Leuke vicieuze cirkel is dat dan: je schrikt omdat je schrikt, waardoor je weer schrikt, waardoor je weer schrikt, waardoor je weer schrikt, etc. .
    pi_59308279
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 16:02 schreef Chriz2k het volgende:

    [..]

    Leuke vicieuze cirkel is dat dan: je schrikt omdat je schrikt, waardoor je weer schrikt, waardoor je weer schrikt, waardoor je weer schrikt, etc. .
    Nou ja, de angst voor de mogelijkheid om te schrikken. Kan het moeilijk uitleggen. Beetje hetzelfde als iemand lekker over een ballon gaat wrijven zeg maar.
    pi_59308316
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 16:05 schreef Friek_ het volgende:

    [..]

    Nou ja, de angst voor de mogelijkheid om te schrikken. Kan het moeilijk uitleggen. Beetje hetzelfde als iemand lekker over een ballon gaat wrijven zeg maar.
    Maar als je in een situatie verkeerd waarin je een mogelijkheid hebt om te schrikken ben je er toch al een beetje op voorbereid?
      woensdag 11 juni 2008 @ 16:22:59 #55
    169701 HugoBaas
    Ik ben niet meer hier
    pi_59308791
    Ik ben als de dood voor injectienaalden.

    Verder sowieso voor ziekenhuizen en operaties ondergaan.

    Verder ben ik bang voor de toekomst van de wereld met de vrijheden die we hebben die steeds verder ingeperkt worden.
    Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
    Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
    pi_59309126
    Mijn lijstje!

  • Naalden, scalpels en nog meer vinger aan de pols verhalen
  • Vrouwen waar ik ècht verliefd op ben
  • Politiestaat
  • Amerikaanse Republikeinen, met in het bijzonder hun president
  • Broeikas effect
  • Geboorte van je eerste kindje
  • ...
  • pi_59311270
    Bang om
    ..verlaten te worden
    ..gekwetst te worden
    ..te falen
    ..dierbaren te verliezen

    Oh, en communisten/socialisten
      woensdag 11 juni 2008 @ 18:17:15 #58
    29608 Buttercup
    Powerpuffs save the day!
    pi_59311749
    Spinnen, en dan in het bijzonder wanneer ze in mijn auto hangen, lopen of zitten terwijl ik aan het rijden ben en ik dus niet zomaar ff dat beest eruit kan mieteren. Eigenlijk heb ik een hekel aan alles wat 6 of meer poten heeft en insect of vies beest genoemd kan worden

    Er schijnen trouwens ook mensen bang te zijn voor kamerplanten, knopen en lepels :S
    You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
    PSN ID Boterkuip
    pi_59312689
    OH!! KAKKERLAKKEN! bah, durf niet te bewegen als ik er een zie omdat ik bang ben dat ik er per ongeluk op ga staan en er dan opeens 1000000 zijn (zaten in een kakkerlakken resort toen we door een overboeking twee dagen in een ander resort moesten verblijven).
    pi_59312754
    Mensen in het algemeen... Maar ik kan ze zo moeilijk ontwijken...
    Never underestimate the predictability of stupidity
    pi_59314232
    Haaien. Waarschijnlijk ben ik verpest door films als Jaws Maar het is vooral in meertjes e.d., waar je de bodem niet kunt zien en de kant zo ver weg is
    Say goodnight, mr. Diaz.
    Laat je moeder maar een live getten.
    pi_59314761
    Tandarts
    Ik zwaai naar dieren.
    pi_59315572
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 14:23 schreef As_33 het volgende:
    Ook ik ben als de dood voor spinnen, compleet onredelijk, maar helaas helpt die wetenschap niet.
    Verder ben ik ook onredelijk snel bang dat er iets mis is met de mensen om wie ik geef, en daarmee bedoel ik dat als de telefoon bij mijn ouders een hele avond niet opgenomen wordt, ik al visioenen krijgen van geweldadige inbrekers of moordenaars of zo. Vriendlief op de weg en hij sms't niet zo snel terug: gruwelijke ongelukken. Ik weet van mezelf dat het nergens op slaat, maar ik voel toch regelmatige die hele heftige steken van angst.
    Ik denk dat hij juist eerder een ongeluk krijgt als hij jou moet smsen tijdens het rijden.
    pi_59316304
    Ik ben nergens echt bang voor, maar ik kan mezelf wel heel bang maken door gewoon m'n gedachten te laten gaan als ik alleen ben. Dat klinkt vaag, dus een voorbeeld: Ik zit 's avonds alleen thuis te werken aan m'n bureau. Dat staat tegen een raam, daar hangt niets voor, dus ik kijk in het zwarte gat van de tuin. Niets aan de hand. Maar dan ineens heb ik zo'n beeld in m'n hoofd dat daar die enge moordenaar uit Halloween ( ) staat. Met een enorm mes. Dan durf ik accuut niet meer naar het raam te kijken, MOETEN de gordijnen linea recta dicht en durf ik de eerste tien minuten niet meer op m'n kamer te komen. Zomaar.

    Nouja, dat soort dingen. Ben ik raar ?
    pi_59316666
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 20:42 schreef Razztwizzle het volgende:
    Ik ben nergens echt bang voor, maar ik kan mezelf wel heel bang maken door gewoon m'n gedachten te laten gaan als ik alleen ben. Dat klinkt vaag, dus een voorbeeld: Ik zit 's avonds alleen thuis te werken aan m'n bureau. Dat staat tegen een raam, daar hangt niets voor, dus ik kijk in het zwarte gat van de tuin. Niets aan de hand. Maar dan ineens heb ik zo'n beeld in m'n hoofd dat daar die enge moordenaar uit Halloween ( ) staat. Met een enorm mes. Dan durf ik accuut niet meer naar het raam te kijken, MOETEN de gordijnen linea recta dicht en durf ik de eerste tien minuten niet meer op m'n kamer te komen. Zomaar.

    Nouja, dat soort dingen. Ben ik raar ?
    Ik zou tuinverlichting nemen...
    pi_59316885
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 20:42 schreef Razztwizzle het volgende:


    Nouja, dat soort dingen. Ben ik raar ?
    *grin nee.
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
    pi_59319701
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 20:59 schreef DarkElf het volgende:

    [..]

    *grin nee.
    Het is nu donker, ik lees m'n eigen post terug, en nu moeten de gordijnen weer dicht en ga ik maar even een half uurtje iets in de keuken doen .
    pi_59320306
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 22:09 schreef Razztwizzle het volgende:

    [..]

    Het is nu donker, ik lees m'n eigen post terug, en nu moeten de gordijnen weer dicht en ga ik maar even een half uurtje iets in de keuken doen .
    als ik kijk of de schuifpui dicht is (en de gordijnen zijn al dicht) kan ik ook zomaar opeens bedenken dat er aan de andere kant (ja op twee hoog ) iemand met zijn gezicht tegen het raam gedrukt staat en dan moet ik mezelf echt dwingen om t gordijn opzij te doen

    ja tis dom
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
      woensdag 11 juni 2008 @ 22:25:07 #69
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_59320333
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 14:28 schreef PBateman1978 het volgende:
    Padden.

    [ afbeelding ]




    kakkerlakken
      woensdag 11 juni 2008 @ 22:38:25 #70
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_59320806
    kakkerlakken
    Ik woonde in de stad in een oude straat boven een café met bakkertjes en een tropisch winkeltje ernaast, je weet wel; die waar ze pruiken & rare groenten verkopen en waar het ruikt naar gedroogde vis en goedkoop wasmiddel.
    Ik wilde op een dag gaan douchen en ik wilde er net onder stappen toen ik in de badkamer een kakkerlak zag, die zo groot was als een flinke duim! Echt!
    Hij rende ervan door en ik hoorde zijn poten krassen over de vloer aaaaaaah
    Ik krijg er nog de rillingen van

    Oja ik heb m toen opgezogen met de stofzuiger en die nog een half uur aan laten staan omdat ik bang was dat ie er weer uit zou klimmen
    pi_59321338
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 22:38 schreef kaasplankje het volgende:
    kakkerlakken
    Ik woonde in de stad in een oude straat boven een café met bakkertjes en een tropisch winkeltje ernaast, je weet wel; die waar ze pruiken & rare groenten verkopen en waar het ruikt naar gedroogde vis en goedkoop wasmiddel.
    Ik wilde op een dag gaan douchen en ik wilde er net onder stappen toen ik in de badkamer een kakkerlak zag, die zo groot was als een flinke duim! Echt!
    Hij rende ervan door en ik hoorde zijn poten krassen over de vloer aaaaaaah
    Ik krijg er nog de rillingen van

    Oja ik heb m toen opgezogen met de stofzuiger en die nog een half uur aan laten staan omdat ik bang was dat ie er weer uit zou klimmen
    Die beesten overleven alles man! hehehe, reken maar dat ie een half uurtje stofzuiger wel overleeft hoor.
    pi_59321900
    Kippen!
    En muizen. Ik zat een keer met met een muis in de lift en ik kon er niet uit en die muis schrok nog erger en liep maar tegen de muren op, brrrr
    pi_59323469
    Oke.. ik sport misschien met honden.. maar als ik niet in het pak sta dan ben ik soms toch wel bang voor honden met een aggresieve kop
    pi_59323635
    Eigenlijk ben ik nergens echt bang voor. Geen angsten voor dieren oid. Ik eet alles en durf ook eigenlijk alles wel te doen. (volgens mij, ik ben in ieder geval nog niets tegen gekomen)

    Ik heb alleen een schijthekel aan alleen zijn. Daar word ik echt ongelukkig van. Ik hoef niet continu tegen iemand te praten ofzo, als er maar gewoon iemand in dezelfde ruimte is ben ik gelukkig.
    pi_59323685
    Watten ...ik kan echt niet tegen watten.als ik eraan denk krijg ik al een naar gevoel..bah! Voor de rest heb ik geen angsten.
    pi_59323772
  • Spinnen, vooral die huisspinnen; dik, donker... brr... wegrennen gaat bij mij dan niet; ik raam een soort van verlamd. Ik heb ook al regelmatig op de bank beneden moeten slapen hierdoor, toen ik alleen thuis was .

  • Witte haaien, daarom zal ik nooit in een oceaan gaan zwemmen. Maar goed, verder niet echt last van natuurlijk.

  • Clowns.

  • De tandarts.

  • Als ik een relatie heb (of verliefd ben), ben ik ontzettend bang om diegene kwijt te raken.

  • Mezelf/de toekomst.
  • I think you're the same as me.
    We see things they'll never see...
    You and I are gonna live forever.
    pi_59324018
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 00:06 schreef Theroin. het volgende:
  • Spinnen, vooral die huisspinnen; dik, donker... brr... wegrennen gaat bij mij dan niet; ik raam een soort van verlamd. Ik heb ook al regelmatig op de bank beneden moeten slapen hierdoor, toen ik alleen thuis was .

  • Witte haaien, daarom zal ik nooit in een oceaan gaan zwemmen. Maar goed, verder niet echt last van natuurlijk.

  • Clowns. zeker ook IT gezien?

  • De tandarts.

  • Als ik een relatie heb (of verliefd ben), ben ik ontzettend bang om diegene kwijt te raken.

  • Mezelf/de toekomst.
  • Eigenlijk kun je zo wel een heel waslijst bedenken waar je 'bang' voor bent
    pi_59324765
    Presentaties geven en dergelijke, maar daar begin ik nu langzaam aan overheen te komen.

    Waar ik echt bang voor ben is om iemand te verliezen van wie ik echt van houdt. Als mij iets overkomt dan denk ik altijd: 'Boeiend, ooit ga ik dood.' Maar mocht iets mijn broertje of zus overkomen (afkloppen), dan zou ik het niet meer weten.
    pi_59326876
    Alleen thuis zijn en dan niet bang zijn voor iets realistisch zoals inbrekers ofzo, ik ben meer bang voor horror achtige figuren die ineens op je balkon staan met bijl

    Spiegels in het donker vind ik ook nog steeds eng
      Moderator donderdag 12 juni 2008 @ 09:11:15 #80
    9859 crew  Karina
    Woman
    pi_59326912
    Honden en paarden (vooral de eerste).
    Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
    niet zo tof doen
    pi_59327195
    Ook ik ben bang voor langpootmuggen. Brrrr.
    Die lange poten die er maar slap onder hangen als ze vliegen
    en het geluid van die vleugels die tegen je lamp oid klapperen.
    Motto: Eens is ook dit voorbij...
    Red een boom - eet een bever!
    pi_59327246
    Ohja, kotsen, dat vind ik ook doodeng. Ben altijd bang dat ik stik in mijn eigen kots ofzo.
    Motto: Eens is ook dit voorbij...
    Red een boom - eet een bever!
    pi_59327394
    Ik ben ongelooflijk bang voor de dood en voor spinnen. Het grenst aan het idiote.
    All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
    pi_59332250
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 09:35 schreef HostiMeister het volgende:
    Ik ben ongelooflijk bang voor de dood en voor spinnen. Het grenst aan het idiote.
    De dood.. dat zuigt
    pi_59364043
    Wolven ! In het echt vind ik ze wel leuk, maar in horrorfilms en tekenfilms heb ik er een afkeer voor.

    Kotsende mensen, zo ranzig.

    En broccoli. Smerig kutvreten .

    Of groepjes mensen die 's nachts stilstaan op de weg om 5 uur. Eens gehad, kwam ik terug uit de stad, maak ik een bocht en sla ik een tunneltje in, staan er opeens 2 negers voor mijn fiets stil om te vragen of ze mijn telefoon konden lenen. Toen maar snel doorgefietst. Dacht ik wel even van, wtf .
    pi_59364158
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 00:20 schreef Netstorm het volgende:

    [..]

    Eigenlijk kun je zo wel een heel waslijst bedenken waar je 'bang' voor bent
    True, maar voor deze dingen ben ik dus wel echt panisch bang .

    En of het door IT komt weet ik niet, weet wel dat ik als kind eigenlijk alle horrorfilms al keek, niets echt boeide maar dat ik met IT wel meteen dacht dat-ie 's nachts in m'n kamer stond soor een bepaald silhouet in mijn stoel, wat erger gemaakt werd toen ik met Halloween in Walibi was (ja, het is enorm kneuzig ).
    I think you're the same as me.
    We see things they'll never see...
    You and I are gonna live forever.
    pi_59364225
    Oh ja, ik ben ook bang om vermoord te worden op dit punt in mijn leven, omdat ik vind dat ik nog niet genoeg heb 'geleefd' en graag iets achter wil laten. Iets groots. Of overreden, dat soort.

    Als ik tevreden ben over mijn leven zal ik er niet meer bang voor zijn, want voor De Dood an sich ben ik niet bang.
    I think you're the same as me.
    We see things they'll never see...
    You and I are gonna live forever.
    pi_59367574
    quote:
    Op donderdag 12 juni 2008 09:09 schreef Moja het volgende:
    Alleen thuis zijn en dan niet bang zijn voor iets realistisch zoals inbrekers ofzo, ik ben meer bang voor horror achtige figuren die ineens op je balkon staan met bijl

    Spiegels in het donker vind ik ook nog steeds eng
    Ow, herkenbaar. Ik ben ook niet bang voor inbrekers of zo, wél voor alle kleine geluidjes die ik soms hoor in het donkder, waarna ik me meteen alle spookverhalen weer herinner die de ronde doen over de flat waar ik in woon
    Arseen (As), atoomnummer 33
      vrijdag 13 juni 2008 @ 17:24:08 #89
    210033 acetone
    randomizer
    pi_59368030
    Alleen ronddobberen op de atlantische oceaan wetend dat dit mij vroeg of laat zal komen halen:




    Oh, en dat verschrikkelijke gedrocht uit de laatste scene van de uberfilm [REC]:



    Mijn God man, ik kan mezelf echt gekmaken als ik me inbeeld dat dat zich ergens in mijn huis bevind. Brrrrrr
    I'm better now. I'm awake now. I can see everything in front of me.
      vrijdag 13 juni 2008 @ 17:25:08 #90
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_59368064
    Oeh, dat angst voor donker dat je ziet door de ruiten herken ik ook wel ja. Mijn ouders wonen behoorlijk afgelegen en als ik daar dan wel eens 's avonds alleen ben, doe ik altijd direct de gordijnen dicht als het begint te schemeren.

    Spinnen vind ik ook echt heel echt creepy....

    Als kind vond ik auto's ook eng Die lampen en die grill vormen een soort gezicht en ik was altijd bang dat ze ineens tot leven kwamen en me overreden
    [b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
      vrijdag 13 juni 2008 @ 17:30:30 #91
    150897 ebeaydojraes
    Gek Zijn Is Gezond (.nl)
    pi_59368190
    spinnen en hoogtes ... is al erg genoeg bij elkaar zo .
    - "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
    - 'ye cannae change the laws of physics'
    Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
    pi_59380190
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 14:51 schreef boskameel het volgende:
    Wolven ! In het echt vind ik ze wel leuk, maar in horrorfilms en tekenfilms heb ik er een afkeer voor.

    Kotsende mensen, zo ranzig.

    En broccoli. Smerig kutvreten .

    Of groepjes mensen die 's nachts stilstaan op de weg om 5 uur. Eens gehad, kwam ik terug uit de stad, maak ik een bocht en sla ik een tunneltje in, staan er opeens 2 negers voor mijn fiets stil om te vragen of ze mijn telefoon konden lenen. Toen maar snel doorgefietst. Dacht ik wel even van, wtf .
    Wolven? Ik vind ze juist fascinerend.. en hoop ze ooit tegen te komen als ik m'n droomreis door canada ga maken
    pi_59380379
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 17:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Oeh, dat angst voor donker dat je ziet door de ruiten herken ik ook wel ja. Mijn ouders wonen behoorlijk afgelegen en als ik daar dan wel eens 's avonds alleen ben, doe ik altijd direct de gordijnen dicht als het begint te schemeren.
    Oh.. Toen we net waren verkast naar een huis aan de bosrand heb ik een half jaar met een schemerlampje aangeslapen omdat ik dacht dat elk voorbijrijdende auto ( zag 't licht van de koplampen langs m'n raam schieten ) een spook was
      zaterdag 14 juni 2008 @ 00:40:39 #94
    150897 ebeaydojraes
    Gek Zijn Is Gezond (.nl)
    pi_59380514
    owja.. en naar huis fietsen in Rotterdam als het Nederlands elftal heeft gewonnen, mag er ook nog bij (Gevaarlijk man ...)
    - "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
    - 'ye cannae change the laws of physics'
    Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
    pi_59381057
    quote:
    Op zaterdag 14 juni 2008 00:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
    owja.. en naar huis fietsen in Rotterdam als het Nederlands elftal heeft gewonnen, mag er ook nog bij (Gevaarlijk man ...)
    lul niet man.In Rotterdam was het jusit rustig, volgens dit: http://www.trouw.nl/laats(...)a_overwinning_Oranje

    In m'n wijk Laak echter.. ik zag daarnet ook ME door m'n straat lopen
      zaterdag 14 juni 2008 @ 01:27:04 #96
    150897 ebeaydojraes
    Gek Zijn Is Gezond (.nl)
    pi_59381342
    lul niet? Ik ben 8 keer bijna door toeterende auto's overreden en 4 keer door mensen bijn avoor me kop geslagen omdat ze een high-five willen ...
    - "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
    - 'ye cannae change the laws of physics'
    Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
      zaterdag 14 juni 2008 @ 01:41:25 #97
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_59381542
    quote:
    Op woensdag 11 juni 2008 13:27 schreef cerror het volgende:
    Wespen. Ik haat die kutbeesten.
    eeensch

    gruwelijk echt scary shit
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
      zaterdag 14 juni 2008 @ 14:41:57 #98
    214255 Convergence
    Procrastinator
      zaterdag 14 juni 2008 @ 14:46:22 #99
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_59387650
    quote:
    Op vrijdag 13 juni 2008 17:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Oeh, dat angst voor donker dat je ziet door de ruiten herken ik ook wel ja. Mijn ouders wonen behoorlijk afgelegen en als ik daar dan wel eens 's avonds alleen ben, doe ik altijd direct de gordijnen dicht als het begint te schemeren.
    Ja, dat is ook vreselijk eng idd.
    Mijn ouders wonen op een plek waar veel mensen voorbij komen. Dan zit ik 's avonds met de gordijnen open tv te kijken en iedereen kan mij zien, maar ik zie hen niet. Erg eng. Dus ik doe dan de gordijnen ook dicht .

    Ik was ook altijd bang dat iemand mij bij mijn been zou grijpen als ik in het donker de trap op liep naar boven . En ik was bang voor monsters onder het bed. Ik keek vroeger elke avond (tot op vrij hoge leeftijd zelfs nog ) of er niks onder m'n bed lag wat er niet hoorde. 's Avonds over de overloop lopen vond ik ook eng. Ik voelde me alleen echt veilig in m'n bedje .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_59388498
    Bang of angstig zijn omtrend niet levensbedreigende situaties zit tussen de oortjes en kan je indien je zelf wil over winnen.

    Zet je er overheen en alles komt goed.

    Lukt dat niet = Willpower -1 you fail
      zaterdag 14 juni 2008 @ 15:49:56 #101
    141994 Dickies
    Since 1922
    pi_59388629
    Homo's.
    Carry on my wayward son
    There'll be peace when you are done
    Lay your weary head to rest
    Don't you cry no more.
    pi_59389127
    Bang om vader te worden...en verder bang dat iemand die dichtbij mij staat iets overkomt.
    Ik ben vergeten wat ik als signature had...
    pi_59389288
    Overgeven. Zo snel als ik een beetje misselijk ben word ik compleet paniekerig omdat ik bang ben dat ik moet kotsen, wat er natuurlijk alleen maar voor zorgt dat ik helemaal op het misselijk zijn focus en daardoor nóg misselijker word.

    Oh en Chucky, serieus, die pop jaagt me stuipen op het lijf.
      zondag 15 juni 2008 @ 14:11:32 #104
    71721 Alexxxxx
    Friespeuk
    pi_59437143
    Alleen een podium op moeten.
    Opgezette dieren
    Hoogtes
    Beelden uit de 2e wereldoorlog..
    "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
    pi_59437865
    Mensen die mayo en ketchup smerig door elkaar zitten te eten. Daar moet ik gewoon letterlijk van kotsen. Loop tegenwoordig maar de kamer uit als er iemand een patatje oorlog ofzo eet.

    Sad, but true.
    pi_59438163
    Haaien, als de dood. Eigenlijk vind ik alles creepy wat in de zee zwemt. Zee+Marieta+vriendje die t deuntje van Jaws na doet= nieuw wereldrecord 100 zwemmen.
    pi_59438499
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 18:20 schreef BabblingBrook het volgende:
    Haaien, als de dood. Eigenlijk vind ik alles creepy wat in de zee zwemt. Zee+Marieta+vriendje die t deuntje van Jaws na doet= nieuw wereldrecord 100 zwemmen.
    Vriendjes die het deuntje van Jaws na doen moeten sowieso hardstikke verboden worden Hier dus ook zo'n lolbroek.
    Arseen (As), atoomnummer 33
    pi_59438583
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 18:33 schreef As_33 het volgende:

    [..]

    Vriendjes die het deuntje van Jaws na doen moeten sowieso hardstikke verboden worden Hier dus ook zo'n lolbroek.
    Dood moeten ze.
      maandag 16 juni 2008 @ 18:39:36 #110
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_59438611
    quote:
    Op maandag 16 juni 2008 18:20 schreef BabblingBrook het volgende:
    Zee+Marieta+vriendje die t deuntje van Jaws na doet= nieuw wereldrecord 100 zwemmen.
    .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_59438861
    Douchegordijnen. Ik heb zelf uit nood een douchegordijn maar omdat ie van mezelf is en van zo'n stofsoort vind ik het al minder eng. Ze voelen vies aan en kleven aan je lijf en komen naar je toe en en en ze zijn evil.

    Ik ben heel bang voor wespen, 1 in mn mond gestoken ooit en nu ren ik heel hard weg voor die beesten.

    Hoogtevrees en verder nog soms kleine paniekaanvallen van wat ik nou moet met mn leven. (Net met mn opleiding gestopt enzo..bang voor jarenlang kassamiepen bij de appie).

    Bijna de belangrijkste vergeten...Overgeven. Als ik misselijk ben ga ik op bed liggen en in hopen dat het overgaat. Dat zijn gewoon echte doodsangsten die ik dan uitsta. Tijdje geleden was ik heel dronken en moest ik het echt kwijt dus heb k mn vriend gevraagd zn vinger in mn keel te steken t lukte nog nie...mja.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')