abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:13:11 #1
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59100601
game on!
Don't mention the war

Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_59100651
Damn, nu ben ik te laat
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:15:09 #3
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59100665
Soddy
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_59100684
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:13 schreef debuurvrouw het volgende:
game on!
Don't mention the war

Derde wereld COS
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:16:24 #5
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59100704
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:15 schreef Soury het volgende:

[..]

Derde wereld COS
Altijd nog beter dan een Libelle SC
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_59100737
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:15 schreef Soury het volgende:

[..]

Derde wereld COS
Oeps don't mind the Germans Fucking briljant
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_59100751
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:16 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Altijd nog beter dan een Libelle SC
Ja kan erger
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_59100765
Afijn, nieuwe SC, nieuwe kansen.....
pi_59100771
Ian
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:18:51 #10
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59100799
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:18 schreef Soury het volgende:
Ian


Soddy Ian
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:18:54 #11
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_59100803
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_59100812
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Soddy
Ben het met je eens...
pi_59100822
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]



Soddy Ian
Niks soddy
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_59100877
Maar ik weet niet waar Huub op doelt met "Mensen willen bij de benen genomen worden", misschien op het spel in DGK? Nah, dat was al bekend toch.....
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:21:52 #15
2018 PC eend
relativist
pi_59100899
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Het is een complot, het zijn vast Noekje en Gert die samen de zaak opblazen.....
Nee hij zich waarschijnlijk laten verifieren als de echte, en zijn account aan iemand uitbesteed die die de verdere klantenbinding doet, met het spammen van zijn site

Het is me bij oud-BBers wel eens opgevallen, dat ze op het forum meestal iets 'welbespraakter' overkomen dan op tv, bij hem heb ik een beetje het omgekeerde, dus het zou zomaar kunnen kloppen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_59100901
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar ik weet niet waar Huub op doelt met "Mensen willen bij de benen genomen worden", misschien op het spel in DGK? Nah, dat was al bekend toch.....
Denk letterlijk
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:25:40 #17
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59100991
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:19 schreef Soury het volgende:

[..]

Niks soddy
Even an funny walk!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_59100994
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:21 schreef PC eend het volgende:

[..]

Nee hij zich waarschijnlijk laten verifieren als de echte, en zijn account aan iemand uitbesteed die die de verdere klantenbinding doet, met het spammen van zijn site

Het is me bij oud-BBers wel eens opgevallen, dat ze op het forum meestal iets 'welbespraakter' overkomen dan op tv, bij hem heb ik een beetje het omgekeerde, dus het zou zomaar kunnen kloppen
Ja, om eerlijk te zijn dacht ik ook dat hij het niet was. Z'n welbespraaktheid, daar vind je op het forum totaal niets van terug. Korte berichtjes, ander taalgebruik dan in DGK......
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:26:35 #19
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59101018
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, om eerlijk te zijn dacht ik ook dat hij het niet was. Z'n welbespraaktheid, daar vind je op het forum totaal niets van terug. Korte berichtjes, ander taalgebruik dan in DGK......
Ben ik niet de enige die para is dus.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_59101025
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:21 schreef Soury het volgende:

[..]

Denk letterlijk
Kan ook hé, veel groter is hij niet, om bij je tieten te kunnen komen heeft hij al een trapje nodig.....
pi_59101039
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:26 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ben ik niet de enige die para is dus.
Nope, op mij komt hij over als een ietwat bescheiden en timide puber.....
pi_59101125
TT
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_59101205
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Kan ook hé, veel groter is hij niet, om bij je tieten te kunnen komen heeft hij al een trapje nodig.....
Nou 14 jarige kousenpissers zijn wel een goed doelwit wat dat betreft, alhoewel die gasten worden ook steeds langer
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:33:38 #24
2018 PC eend
relativist
pi_59101230
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nope, op mij komt hij over als een ietwat bescheiden en timide puber.....
Dus de hele tijd roepen dat de wereld bedrogen wil worden is een soort van disclaimer
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_59101275
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
TT
Vind mijn avatar toch een stuk mooier Pietje....
pi_59101296
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:33 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dus de hele tijd roepen dat de wereld bedrogen wil worden is een soort van disclaimer
Ik vind de hele Huub wel een soort van disclaimer.....
pi_59101308
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:32 schreef Soury het volgende:

[..]

Nou 14 jarige kousenpissers zijn wel een goed doelwit wat dat betreft, alhoewel die gasten worden ook steeds langer
Oh fuck vergat de echte doelgroep.. (40-45) Er is zelfs een plein naar genoemd
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_59101324
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:32 schreef Soury het volgende:

[..]

Nou 14 jarige kousenpissers zijn wel een goed doelwit wat dat betreft, alhoewel die gasten worden ook steeds langer
Schijnt dat ze dan ook langer leven......de wereld gaat echt naar de kloten...
pi_59101360
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:36 schreef Soury het volgende:

[..]

Oh fuck vergat de echte doelgroep.. (40-45) Er is zelfs een plein naar genoemd
Volgens mij was dat een grasveld....Margraten (we blijven in de Huub stijl)
pi_59101400
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Schijnt dat ze dan ook langer leven......de wereld gaat echt naar de kloten...
Mooi heb ik nog ff te gaan (qua lengte)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_59101437
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:39 schreef Soury het volgende:

[..]

Mooi heb ik nog ff te gaan (qua lengte)
Volgens mij is het gemiddeld langer worden alvast een aanpassing aan de stijging van de zeespiegel....kunnen ze straks toch nog het hoofd boven water houden...
pi_59101485
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Volgens mij was dat een grasveld....Margraten (we blijven in de Huub stijl)
Oh daar ook al. Nee hier in A'dam
http://www.winkelcentrum-plein4045.nl/?m_id=5
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_59101516
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Volgens mij is het gemiddeld langer worden alvast een aanpassing aan de stijging van de zeespiegel....kunnen ze straks toch nog het hoofd boven water houden...
Dan moeten ze toch wel ff beter hun best doen. En ik zit op 4 hoog nog wel droog
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_59101968
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:43 schreef Soury het volgende:

[..]

Dan moeten ze toch wel ff beter hun best doen. En ik zit op 4 hoog nog wel droog
Zag gisteren op Discovery, tussen de bedrijven door, een documentaire over smeltende ijskappen.....goffer, heb vandaag gelijk raketjes gehaald.....
pi_59102053
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Zag gisteren op Discovery, tussen de bedrijven door, een documentaire over smeltende ijskappen.....goffer, heb vandaag gelijk raketjes gehaald.....
Hahaha lekker he? Heb een la vol en festine peren ijsjes
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_59102135
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 22:02 schreef Soury het volgende:

[..]

Hahaha lekker he? Heb een la vol en festine peren ijsjes
Nee joh, gewoon die drie-kleuren dingen....en dan snel naar het "geel" toewerken
pi_59102256
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nee joh, gewoon die drie-kleuren dingen....en dan snel naar het "geel" toewerken
Dat is de andere helft van het vriesvak Oei ik voel een foto opkomen .. Raketten. Maar ze lijken stukken kleiner als ik in gedachte had
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_59102303
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 22:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nee joh, gewoon die drie-kleuren dingen....en dan snel naar het "geel" toewerken
Hahahaha dat is het lekkerste iid
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_59102325
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 22:10 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat is de andere helft van het vriesvak Oei ik voel een foto opkomen .. Raketten. Maar ze lijken stukken kleiner als ik in gedachte had
"la" zien.......
pi_59102507

En die verpakking van raketten bevalt me ook niet
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_59102569
Kom je opeens een peer tegen in je ijsje
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_59102590
Rocket
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_59102621
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 22:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kom je opeens een peer tegen in je ijsje [ afbeelding ]
Ze liggen peer to peer dus maak je geen zorgen
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_59102747
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 22:18 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
En die verpakking van raketten bevalt me ook niet
mijn la ziet er ongeveer hetzelfde uit.....
Wat is er mis met die verpakking, die eet je toch niet op
pi_59102814
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

mijn la ziet er ongeveer hetzelfde uit.....
Wat is er mis met die verpakking, die eet je toch niet op
Tis ook jeugd sentiment .. En wat was er mis met de oudjes . En Rocket Ieuwwwww
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_59102884
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 22:27 schreef Soury het volgende:

[..]

Tis ook jeugd sentiment .. En wat was er mis met de oudjes . En Rocket Ieuwwwww
Er is nix mis met oudjes.....

En nu is het heerlijk afgekoeld, en gaan we een heerlijke lange nacht maken....
pi_59102948
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Er is nix mis met oudjes.....

En nu is het heerlijk afgekoeld, en gaan we een heerlijke lange nacht maken....
Slaap lekker, ga ik ook zo doen
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 3 juni 2008 @ 22:35:34 #48
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_59103092
NMNS, nu al?
of pas?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_59103217
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 22:35 schreef HiDiHo het volgende:
NMNS, nu al?
Jups, afgelopen nacht maar 4 uurtjes gehad......
Enne succes morgen muis.......
pi_59103304
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jups, afgelopen nacht maar 4 uurtjes gehad......
Enne succes morgen muis.......
Dank Gaat lukken
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')