We zijn juist HEEL BLIJ met je babbelaarjtequote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:31 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Mensen. Niet boos op me worden. Ik doe mijn uiterste best.
Hier kun je ze echt blij maken met je foto's.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:31 schreef hetbabbelaartje het volgende:
En hier gaat hij voor haar zitten. Simpelweg, omdat Amanda veel meer uitstraling heeft en vanzelf wel opvalt.
Hij wil OOK aandacht. Ik zag hem niet voor niets over het hoofd hahaha.
[ afbeelding ]
Echt wel, wat een engbekquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:31 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ] Ik vind hem nog enger dan op de streams[ afbeelding ]
Ik ook Peter NB, zeker weten!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:31 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ] Ik vind hem nog enger dan op de streams[ afbeelding ]
Babbelaartje, je doet het geweldig!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:31 schreef hetbabbelaartje het volgende:
En hier gaat hij voor haar zitten. Simpelweg, omdat Amanda veel meer uitstraling heeft en vanzelf wel opvalt.
Hij wil OOK aandacht. Ik zag hem niet voor niets over het hoofd hahaha.
[ afbeelding ]
Ik heb gister nog betaalde seks met Amanda gehad. Ze is weer helemaal 'back in business'.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:34 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Help. Ik fan van Brain?
Ik zie mijn telefoon rekening met angst tegemoet, omdat ik zo veel op Jaap heb gestemd, om maar vooral Brain niet te laten winnen.
Nee Tuinfluiter. Brain was mijn minst populaire speler. Heb zelfs een hekel aan hem gekregen.
Heb dus eigenlijk ook met Amanda gepraat en niet met Brain.
Zag nu ook heel goed, dat zij een pruik droeg. Zielig eigenlijk.
Amandag kon me vertellen, dat ze het heel druk hadden en toen ik vroeg waarmee, begon zij haar paaldans verhaal en zo weer te vertellen.
Toen zei ik; Ja, dat weet ik allemaal. Dat hoef je me niet te vertellen. Ze keek me toen ook al een beetje onwezelijk aan.
Ben een streamer van de eerste dag, dus ja, ik wist alles van haar en heb haar dat ook gezegd haha
Weet je, in het begin had ik Brian ook best wel slim ingeschat, maar hij is zo laag van niveau,quote:
Ga je maandag testen!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb gister nog betaalde seks met Amanda gehad.
Al was het het laatste gat waar ik mijn piemol in kon stoppen !!!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb gister nog betaalde seks met Amanda gehad. Ze is weer helemaal 'back in business'.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb gister nog betaalde seks met Amanda gehad. Ze is weer helemaal 'back in business'.
Die zit volgens mij op de tweede foto tegenover Brian?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:35 schreef noekje het volgende:
Was Kenneth er ook bij?
Vanwege zijn stemmetje?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
je bedoelt de Miss Piggy onder de liftmonteurs?![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:34 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Help. Ik fan van Brain?
Ik zie mijn telefoon rekening met angst tegemoet, omdat ik zo veel op Jaap heb gestemd, om maar vooral Brain niet te laten winnen.
Nee Tuinfluiter. Brain was mijn minst populaire speler. Heb zelfs een hekel aan hem gekregen.
Zag nu ook heel goed, dat zij een pruik droeg. Zielig eigenlijk.
Amandag kon me vertellen, dat ze het heel druk hadden en toen ik vroeg waarmee, begon zij haar paaldans verhaal en zo weer te vertellen.
Toen zei ik; Ja, dat weet ik allemaal. Dat hoef je me niet te vertellen. Ze keek me toen ook al een beetje onwezelijk aan.
Ben een streamer van de eerste dag, dus ja, ik wist alles van haar en heb haar dat ook gezegd![]()
Verklaar je nader..M. I. hangt Dellie zo weer bij een ander als een blok aan het been, en onze alleskunner gaat naar de States voor de Presidentsverkiezingenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Weet je, in het begin had ik Brian ook best wel slim ingeschat, maar hij is zo laag van niveau,
dat ik er niet eens van zou opkijken als die twee de komende 50 jaar bij mekaar zijn
Ohh, Sorry, ik vergis mij .quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:34 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Help. Ik fan van Brain?
Ik zie mijn telefoon rekening met angst tegemoet, omdat ik zo veel op Jaap heb gestemd,
om maar vooral Brain niet te laten winnen.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
je bedoelt de Miss Piggy onder de liftmonteurs?![]()
Volgens mij was ik de enige die ze herkende.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:39 schreef rooie3 het volgende:
Leuke foto,s Babbelaartje.Schrok je niet toen je ze zag en konden ze wel fatsoenlijk eten daar.
Ach, dat meisje stond zo zielig smachtend achter dat raampje van derquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Al was het het laatste gat waar ik mijn piemol in kon stoppen !!!
Maar het was toeval dat jij daar was?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:40 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Nogmaals. Ik ging zitten en keek recht in het gezicht van Amanda en dat is een hele vreemde gewaarwording als je ze anderhalf jaar zo'n beetje alleen op de streams heb gezien en ook nog eens weet, dat ze eigenlijk nog niet eens 24 uur 'los' zijn.
Heb tv en geluid, maar staat op teletekstquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:43 schreef kissa het volgende:
Ondertussen 'kijk' ik naar het songfestival. Heb geen beeld, alleen geluid
Maandag nieuwe tv koopt
Wat bedoel je met een kampioenschap.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:42 schreef GasTurbine het volgende:
Hoe denkt de DGKfan eigenlijk over het plan om DGK2 te maken?
Als ze nou een soort van tussentijds kampioenschap doen ofzo, om de 3 jaar. Huub, Brian en Amanda zullen vast wel 'natuurlijker' zijn dan die gemaakte lellebelletjes en oetlullen die nu in 2 komen.
Jij bent écht te goed voor deze wereld.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach, dat meisje stond zo zielig smachtend achter dat raampje van der. Uit medelijden heb ik d'r uiteindelijk maar haar lang verwachte orgasme gegeven
Het was vlak bij de Grote Markt. In het centrum dus.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ohh, Sorry, ik vergis mij .
Jij hebt dus mede Jaap geholpen aan zijn overwinning......
Ik wil je nogmaal bedanken voor de 3 foto's en de moeite doen om het hier te plaatsen.
Wat voor wijk was het? Haven, Stad, Buiten en wat soort eten?
@Bosb, Brian had broer Kennith ook bij zich.
Teletekst doet het ook nietquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb tv en geluid, maar staat op teletekst![]()
Die zal alles wel prima vinden, zolang ze die dikke domme zingende hork er maar weer inzetten !quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:42 schreef GasTurbine het volgende:
Hoe denkt de DGKfan eigenlijk over het plan om DGK2 te maken?
Ja, ik was daar met een soort seniorenclub (geintje). (27 man)quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar het was toeval dat jij daar was?
Dat vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat bedoel je met een kampioenschap.
Nee, ik hoop van harte niet dat ze nog meer Natasia's, Brians, en Amanda's gaan zoeken voor een vervolg.
Ja, ik had juist verwacht dat die 2 samen helemaal de straat niet meer op zouden kunnenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
@Bosb, Brian had broer Kennith ook bij zich.
Wow, jij hebt gewoon de witte Martin Luther King gezien.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:49 schreef hetbabbelaartje het volgende:
(3, want Kenneth was er ook bij)
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Die zal alles wel prima vinden, zolang ze die dikke domme zingende hork er maar weer inzetten !![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:51 schreef bosb het volgende:
[..]
Ja, ik had juist verwacht dat die 2 samen helemaal de straat niet meer op zouden kunnen
Jij maakt wat mee hè?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:53 schreef Frasier het volgende:
Ik heb gisteravond Natasia gespot, in de rimboe. En ze was angstaanjagend
. En heel lelijk
.
Hij stalkt me. Krijg iedere dag liefdesbrieven en zijn mening over dennis bax...quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Wow, jij hebt gewoon de witte Martin Luther King gezien.![]()
Nu wil ik je helemaal aanraken!
Maar harstikke leuk natuurlijk om ze irl te zien. Ik zou niet weten wat ik tegen ze moest zeggen. Alleen een paar keer heel hard,' SWA!!' roepen en dan verdwaasd om me heen kijken wie dat toch telkens doet.
Ja, Kenneth zat er ook bij.quote:
Ja. Ga je lekker rustig op vakantie naar Afrika, en wie kom je tegen? Natasiaquote:
Jij hebt het maar zwaar, arme jongen...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:53 schreef Frasier het volgende:
Ik heb gisteravond Natasia gespot, in de rimboe. En ze was angstaanjagend
. En heel lelijk
.
Koel!!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:49 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ja, ik was daar met een soort seniorenclub (geintje). (27 man)
We hebben geluncht op de Grote Markt. Daarna zijn we gaan bowlen en daarna hebben we een rondvaartje gemaakt op het Weerwater.
Uiteindelijk zijn we op een terras beland, alwaar we zijn blijven eten.
We zijn toen naar binnen gegaan.
Het gekke is. Bedenk ik me nu, dat ik ze niet eens naar binnen heb zien komen.
Zo weinig ophef maken ze dus die 2 (3, want Kenneth was er ook bij)
Hebben ze het nog over "...." gehad?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:55 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ja, Kenneth zat er ook bij.
Die zat heel diep over zijn bord gebogen en keek een beetje woest uit zijn ogen.
Die heb ik dus niet aangekeken of aangesproken haha.
Hij zit inderdaad tegenover Brain. Op de foto kan je nog net zijn arm zien.
Het hele tafereeltje, zag er een beetje lusteloos uit. Dat kun je op de foto's ook wel zien.
Amanda zat op een gegeven moment lang heel verveeld te bellen.
Ik heb hen niet één keer zien of horen lachen.
Boekingen uit de parenclubs zullen wel tegenvallenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:55 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ja, Kenneth zat er ook bij.
Die zat heel diep over zijn bord gebogen en keek een beetje woest uit zijn ogen.
Die heb ik dus niet aangekeken of aangesproken haha.
Hij zit inderdaad tegenover Brain. Op de foto kan je nog net zijn arm zien.
Het hele tafereeltje, zag er een beetje lusteloos uit. Dat kun je op de foto's ook wel zien.
Amanda zat op een gegeven moment lang heel verveeld te bellen.
Ik heb hen niet één keer zien of horen lachen.
Kenniet's hele leven is 25 uur geleden ingestort, vind je het gek ?!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:55 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Waarom doet je tievie het dan niet meer?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:53 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik niet begrijp niet![]()
Ben geen studentje meer
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:58 schreef -Blurk- het volgende:
Truste allemaal!
Nite!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:58 schreef -Blurk- het volgende:
Truste allemaal!
Weet nietquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waarom doet je tievie het dan niet meer?
Grmbl..en nu? O.S., E.K.?quote:Op zondag 25 mei 2008 00:01 schreef kissa het volgende:
[..]
Weet nietTot voorkort hielp een flinke mep aan de zijkant. Over datum? Stof?
Toevoeging: ikquote:Op zondag 25 mei 2008 00:01 schreef kissa het volgende:
[..]
Weet nietTot voorkort hielp een flinke mep aan de zijkant. Over datum? Stof?
Nee, Amanda is echt zo dom als ze over komt op de TV en streams.quote:
Ik vind het niet zo erg in Huub zijn stijl geschrevenquote:Op zondag 25 mei 2008 00:01 schreef chelsepels het volgende:
Op VOL staat een bericht van Huub (als het tenminste echt is)
Hallo iedereen !!
Hier dan even een klein berichtje voor alle fans van de Gouden Kooi en
vooral voor degenen die mij door dik en dun hebben gesteund en zijn
blijven steunen.
Zoals jullie weten heb ik niet gewonnen, maar het is Japio van harte
gegund. Zoals ik al zei: iedereen die in de finale stond was op zich een
terechte winnaar en bovendien heb ik natuurlijk de echte hoofdprijs
gewonnen, mijn lieftallige echtgenote Claire.
Vandaag was dan de eerste dag van het leven na de Gouden Kooi voor mij. Ik
moet zeggen dat het toch wel even wennen is. Geen camera's meer die 24/7
op je gericht zijn en ook grijp ik nog iedere keer naar mijn zender. Ik
denk dat ik die reflexen nog wel een tijdje zal blijven houden.
Terug naar het leven van alledag dus. Ik heb al gemerkt dat je inderdaad
nog geen pakje sigaretten kan halen zonder dat ze je herkennen en op je
afkomen. Bizar eigenlijk als je er bij stilstaat. Je weet dat je na
anderhalf jaar in de publieke belangstelling een soort BN'er bent
geworden, net als een zanger of een voetballer, alleen het maffe is dat
een zanger en een voetballer een kunstje kunnen en wij gewoon alleen maar
in een huis vol camera's hebben gezeten.
Vandaag hebben we het nog een dagje rustig aan gedaan. We zijn Claire's
auto gaan ophalen en verder zijn we de hele dag lekker lui thuis in ons
nieuwe stulpje geweest. Veel op internet rondgeneusd, op DGK fora en heel
veel Youtube filmpjes bekeken. Toch een heel raar gezicht om jezelf terug
te zien. Ik vraag me af of het ooit zal wennen. Het bizarre is dat je je
heel veel dingen niet meer herinnert of dingen ziet die in jouw perceptie
heel anders zijn gegaan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik op sommige dingen
niet super trots ben en als ik ze over mocht doen zeker anders zou hebben
gedaan, maar toch kan ik wel zeggen dat ik als het er op aankomt nergens
spijt van heb. Ik zat er maar met één doel: Het spel spelen om te winnen.
Morgen begint de grote drukte dus. Een optreden in Kaatsheuvel en dan de
komende tijden veel meet 'n greets en nog veel meer optredens. Ik ga er
met volle teugen van genieten.
Tot slot wil ik nog een keer iedereen bedanken die mij al die maanden door
dik en dun gesteund hebben. Alle kaarten, boeketten bloemen, (genant dure)
cadeaus, lieve brieven die mij weer op wisten te peppen als ik er even
doorheen zat, want geloof me een verblijf van anderhalf jaar tussen vier
muren gaat je niet in de koude kleren zitten en kent pieken maar ook
dalen, ook al is het gevangenschap in oneindige luxe. Dank dus voor alles,
ook namens mijn lieve Claire.
We gaan allebei nu een heel hectische periode tegemoet, waarin we van één
kant gaan proberen om op adem te komen, maar waar we het aan de andere
kant ook fokking druk gaan krijgen.
Eén ding wil ik jullie als lieve en trouwe fans alvast beloven: als we
eenmaal een beetje gesetteld zijn gaan Claire en ik een gigantische fandag
organiseren, niet alleen voor VOL maar voor alle fans van alle fora!!
Voor nu tot ziens en nogmaals heel hartelijk bedankt voor alles.
En o ja, één ding: VOL de gekste!!
En vergeet dat NOOIT!!!!
Veel liefs,
Huub
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=14379
Amanda betaald (uiteraard) altijd in natura.quote:Op zondag 25 mei 2008 00:05 schreef Prospera het volgende:
Ik zie hier Amanda in een restaurant, waar ze moet eten in haar galajurkje naast een pauper zonder financiële inbreng en ze heeft geen idee hoe ze netjes moet eten en wie de rekening voor haar betaalt![]()
Die arme jongen was er helemaal op voorbereid dat hij nu rijk zou zijn.quote:Op zondag 25 mei 2008 00:04 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Nee, Amanda is echt zo dom als ze over komt op de TV en streams.
Ik moest 2 keer vragen of het niet vreemd voor hen was, dat zij nu 'hun' huis kwijt waren.
"Moet toch moeilijk voor jullie zijn" zei ik.
Waarop Amanda hardop zei.; Het huis? Welk huis? O, DAT huis en keek daarbij meteen naar Brain.
Ik vroeg toen, waar wonen jullie nu dan? Ik zei toen zelf; "in jouw huis?" En keek daarbij naar Brain.
Die knikte 'ja', maar het kwam bij mij niet echt overtuigend over.
quote:Op zondag 25 mei 2008 00:07 schreef AutumnTears het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg in Huub zijn stijl geschreven
Nee dank je, maar ze is mij niets schuldigquote:Op zondag 25 mei 2008 00:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
Amanda betaald (uiteraard) altijd in natura.
Kenneth. In para on helium modus.quote:Op zondag 25 mei 2008 00:11 schreef w00h00 het volgende:
wie had die net aan de tel?
KOMT GOE SWA, JE WEET SWA, FUCK DIT SWA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |