Die zal alles wel prima vinden, zolang ze die dikke domme zingende hork er maar weer inzetten !quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:42 schreef GasTurbine het volgende:
Hoe denkt de DGKfan eigenlijk over het plan om DGK2 te maken?
Ja, ik was daar met een soort seniorenclub (geintje). (27 man)quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar het was toeval dat jij daar was?
Dat vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat bedoel je met een kampioenschap.
Nee, ik hoop van harte niet dat ze nog meer Natasia's, Brians, en Amanda's gaan zoeken voor een vervolg.
Ja, ik had juist verwacht dat die 2 samen helemaal de straat niet meer op zouden kunnenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
@Bosb, Brian had broer Kennith ook bij zich.
Wow, jij hebt gewoon de witte Martin Luther King gezien.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:49 schreef hetbabbelaartje het volgende:
(3, want Kenneth was er ook bij)
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Die zal alles wel prima vinden, zolang ze die dikke domme zingende hork er maar weer inzetten !![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:51 schreef bosb het volgende:
[..]
Ja, ik had juist verwacht dat die 2 samen helemaal de straat niet meer op zouden kunnen
Jij maakt wat mee hè?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:53 schreef Frasier het volgende:
Ik heb gisteravond Natasia gespot, in de rimboe. En ze was angstaanjagend
. En heel lelijk
.
Hij stalkt me. Krijg iedere dag liefdesbrieven en zijn mening over dennis bax...quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Wow, jij hebt gewoon de witte Martin Luther King gezien.![]()
Nu wil ik je helemaal aanraken!
Maar harstikke leuk natuurlijk om ze irl te zien. Ik zou niet weten wat ik tegen ze moest zeggen. Alleen een paar keer heel hard,' SWA!!' roepen en dan verdwaasd om me heen kijken wie dat toch telkens doet.
Ja, Kenneth zat er ook bij.quote:
Ja. Ga je lekker rustig op vakantie naar Afrika, en wie kom je tegen? Natasiaquote:
Jij hebt het maar zwaar, arme jongen...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:53 schreef Frasier het volgende:
Ik heb gisteravond Natasia gespot, in de rimboe. En ze was angstaanjagend
. En heel lelijk
.
Koel!!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:49 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ja, ik was daar met een soort seniorenclub (geintje). (27 man)
We hebben geluncht op de Grote Markt. Daarna zijn we gaan bowlen en daarna hebben we een rondvaartje gemaakt op het Weerwater.
Uiteindelijk zijn we op een terras beland, alwaar we zijn blijven eten.
We zijn toen naar binnen gegaan.
Het gekke is. Bedenk ik me nu, dat ik ze niet eens naar binnen heb zien komen.
Zo weinig ophef maken ze dus die 2 (3, want Kenneth was er ook bij)
Hebben ze het nog over "...." gehad?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:55 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ja, Kenneth zat er ook bij.
Die zat heel diep over zijn bord gebogen en keek een beetje woest uit zijn ogen.
Die heb ik dus niet aangekeken of aangesproken haha.
Hij zit inderdaad tegenover Brain. Op de foto kan je nog net zijn arm zien.
Het hele tafereeltje, zag er een beetje lusteloos uit. Dat kun je op de foto's ook wel zien.
Amanda zat op een gegeven moment lang heel verveeld te bellen.
Ik heb hen niet één keer zien of horen lachen.
Boekingen uit de parenclubs zullen wel tegenvallenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:55 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ja, Kenneth zat er ook bij.
Die zat heel diep over zijn bord gebogen en keek een beetje woest uit zijn ogen.
Die heb ik dus niet aangekeken of aangesproken haha.
Hij zit inderdaad tegenover Brain. Op de foto kan je nog net zijn arm zien.
Het hele tafereeltje, zag er een beetje lusteloos uit. Dat kun je op de foto's ook wel zien.
Amanda zat op een gegeven moment lang heel verveeld te bellen.
Ik heb hen niet één keer zien of horen lachen.
Kenniet's hele leven is 25 uur geleden ingestort, vind je het gek ?!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:55 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Waarom doet je tievie het dan niet meer?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:53 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik niet begrijp niet![]()
Ben geen studentje meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |