abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61365589
Morgen Hans Teeuwen.
pi_61365591
Punt is dat dat een persoon zegt die zelf nogal een slechte muziek smaak heeft.
pi_61365650
Giel is toch meer Ali B featuring Frans Bauer - Doe de leipe Bauer flavour enzo?
  Trouwste user 2022 donderdag 4 september 2008 @ 00:48:00 #160
7889 tong80
Spleenheup
pi_61365719
Giel Beelen noemt iedereen te oud van boven de 40. Dat doet ie al jaren.

Grootste sukkel in de media van de laatste paar jaar.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 4 september 2008 @ 00:50:59 #161
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_61365777
quote:
Op donderdag 4 september 2008 00:39 schreef Heathen. het volgende:
Punt is dat dat een persoon zegt die zelf nogal een slechte muziek smaak heeft.
Giel weet helemaal niets van muziek en hij heeft een bijzonder slechte smaak, inderdaad.

Maar wat Golden Earring betreft heeft hij wel helemaal gelijk.
pi_61367034
Mooi dat Giel even op zijn plek werd gezet.

Dat weerbericht mag er van mij best bijkomen trouwens. 1x in de week ofzo naast het gewone weerbericht.
  donderdag 4 september 2008 @ 12:17:53 #163
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_61372511
quote:
Op donderdag 4 september 2008 00:50 schreef broer het volgende:

[..]

Giel weet helemaal niets van muziek en hij heeft een bijzonder slechte smaak, inderdaad.

Giel heeft helemaal geen gelijk wat de Golden Earring betreft: want wáár zijn ze dan precies te oud voor? Zijn argument was natuurlijk wel bijzonder sterk en volwassen: "het zijn oude mannen met leren broeken en zonnebrillen".

Eeehhhhh... ow ja nee: bijna dacht ik dat hij over iets over muziek ging zeggen. stom natuurlijk. Je kan van een groot kind die van een petje en een infantiel t-shirt zijn imago heeft gemaakt, natuurlijk niet veel meer verwachten.
pi_61372562
quote:
Op donderdag 4 september 2008 00:48 schreef tong80 het volgende:

Gevoelig punt ?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 4 september 2008 @ 13:48:30 #165
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_61374521
quote:

[..]

Golden Earring zijn goed ja. Giel Beelen weet tot mijn stomme verbazing niet veel van muziek
pi_61375083
Giel is natuurlijk een flapdrol die zo snel mogelijk uit de openbaarheid moet verdwijnen, maar bij de Earring had hij wel gelijk vond ik. Die Hay die daar met zijn geverfde haartjes krampachtig en belachelijk jong probeert te doen is ook nogal gênant. Muziek maken op leeftijd geen probleem maar geforceerd de twintigjarige uithangen is nogal triest.
anonieme razernist
pi_61375103
quote:

[..]

Kijk. Zo kan het ook.
anonieme razernist
  donderdag 4 september 2008 @ 14:21:11 #168
135509 schaap001
pi_61375288
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:12 schreef NoCigar het volgende:
Giel is natuurlijk een flapdrol die zo snel mogelijk uit de openbaarheid moet verdwijnen, maar bij de Earring had hij wel gelijk vond ik. Die Hay die daar met zijn geverfde haartjes krampachtig en belachelijk jong probeert te doen is ook nogal gênant. Muziek maken op leeftijd geen probleem maar geforceerd de twintigjarige uithangen is nogal triest.
Wat was er dan precies gênant aan? Hij zat daar toch doodgewoon met een zwart shirtje en een biertje netjes vragen te beanwoorden, totdat Giel lullig ging doen? En wat betreft haren verven en zonnebrillen dragen: waarom was dat ook al weer leeftijdgebonden? Help me ff.... ben het ff kwijt?!
  donderdag 4 september 2008 @ 14:26:55 #169
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_61375438
Er zijn zoveel mensen die hun haren laten verven en stuk jonger zijn dan Barry! Dat is toch niks mis mee!
De Earring hebben heel veel fan's..
pi_61375471
Zonnebrillen dragen in een uitzending is wel heel kansloos.

Zeiken over wijven in burka want je kan hun ogen niet zien en dit mag dan wel?
  donderdag 4 september 2008 @ 14:31:37 #171
135509 schaap001
pi_61375551
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:28 schreef Vodkadruppel het volgende:
Zonnebrillen dragen in een uitzending is wel heel kansloos.

Zeiken over wijven in burka want je kan hun ogen niet zien en dit mag dan wel?
Goede vergelijking waarmee we inmiddels een heel stuk duidelijker hebben waarom Hay te oud is om zijn muziek te maken. Thanks!
pi_61375638
Gênant gedrag is inderdaad niet leeftijdgebonden. Dat had n.l.Hay al toen hij veertig was. En hoe ouder hij wordt hoe triester het is.
anonieme razernist
pi_61375679
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:31 schreef schaap001 het volgende:

[..]

Goede vergelijking waarmee we inmiddels een heel stuk duidelijker hebben waarom Hay te oud is om zijn muziek te maken. Thanks!

Dat heeft verder niks met Hay te maken. Gewoon een opmerking tussendoor.
  donderdag 4 september 2008 @ 14:43:43 #174
135509 schaap001
pi_61375815
quote:
Op donderdag 4 september 2008 14:35 schreef NoCigar het volgende:
Gênant gedrag is inderdaad niet leeftijdgebonden. Dat had n.l.Hay al toen hij veertig was. En hoe ouder hij wordt hoe triester het is.
Goede motivatie van je standpunt wederom...
pi_61376548
Nou hij ziet er echt niet uit (vroeger al niet) Giel heeft helemaal gelijk. Barry is net de mannelijke Marijke Helwege alleen z'n ogen willen waarschijnlijk niet lukken,vandaar de eeuwige zonnebril.
Ik vond die Barry vroeger al een lul, nou, nu is 't een ouwe lul.
  donderdag 4 september 2008 @ 15:33:06 #176
135509 schaap001
pi_61376857
quote:
Op donderdag 4 september 2008 15:17 schreef tritsen het volgende:
Nou hij ziet er echt niet uit (vroeger al niet) Giel heeft helemaal gelijk. Barry is net de mannelijke Marijke Helwege alleen z'n ogen willen waarschijnlijk niet lukken,vandaar de eeuwige zonnebril.
Ik vond die Barry vroeger al een lul, nou, nu is 't een ouwe lul.
JAAAA.... nog eentje! Nog steeds geen enkel inhoudelijk argument over MUZIEK gehoord, want ja: DAAROM zat hij daar. Om over muziek te praten en niet over zijn uiterlijk. Kan mij het schelen hoe Hay eruit ziet: met of onder bril, zwart haar, grijs haar, kaal, tattoos....: moet hij zelf weten, vind ik totaal onbelangrijk.

Giel begon over uiterlijkheden (look who's talking), niet Hay. Dus Hay had eigenlijk moeten zeggen: "jouw radioshow is kut, WANT je draagt altijd een pet."

Maar het zou natuurlijk nogal puberaal en kortzichtig zijn, om zoiets te zeggen, vinden jullie niet?

Toch?
pi_61377807
Nee hoor. het gaat namelijk in dit geval helemaal niet om muziek, dat punt schijnt je je namelijk de hele tijd te ontgaan.
Waarom hij daar zat doet er in dit geval ook niet toe. Al zat hij daar vanwege zijn postzegelverzameling.
anonieme razernist
pi_61377849
Ja, hij kan wel lekker over muziek praten, gelukkig maar en daar kwam ie voor, toch?
pi_61377995
Vanavond gaat Hans de uitzending kapen.

Eindbaas is het.
  donderdag 4 september 2008 @ 16:31:04 #180
135509 schaap001
pi_61378320
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:11 schreef NoCigar het volgende:
Nee hoor. het gaat namelijk in dit geval helemaal niet om muziek, dat punt schijnt je je namelijk de hele tijd te ontgaan.
Waarom hij daar zat doet er in dit geval ook niet toe. Al zat hij daar vanwege zijn postzegelverzameling.
Hahaha nee, da's een goeie: daar gaat het nou net dus dus wél om. Hij is juist gevraagd in DWDD vanwege zijn die nieuwe CD en NERGENS anders om. Niet om zonnebrillen en geverfde haren en burka's en Marijke Helwege en dat hij al jaren een lul zou zijn en god-weet-wat-voor puberale nonsens ik hier al voorbij heb zien komen.
MUZIEK: dáár gaat het juist wél om en niet om al die TMF-praatjes hier over uiterlijkheden.

Ik kan me althans niet herinneren dat Mathijs zoiets vroeg als: "Kom Barry; vertel eens iets over je nieuwe zonnebril?" ik kan me vergissen, natuurlijk.
pi_61378719
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:31 schreef schaap001 het volgende:

[..]

Hahaha nee, da's een goeie: daar gaat het nou net dus dus wél om. Hij is juist gevraagd in DWDD vanwege zijn die nieuwe CD en NERGENS anders om. Niet om zonnebrillen en geverfde haren en burka's en Marijke Helwege en dat hij al jaren een lul zou zijn en god-weet-wat-voor puberale nonsens ik hier al voorbij heb zien komen.
MUZIEK: dáár gaat het juist wél om en niet om al die TMF-praatjes hier over uiterlijkheden.

Ik kan me althans niet herinneren dat Mathijs zoiets vroeg als: "Kom Barry; vertel eens iets over je nieuwe zonnebril?" ik kan me vergissen, natuurlijk.

Baas
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 4 september 2008 @ 16:55:12 #182
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_61378987
quote:

[..]

De hele discussie kwam op gang omdat Giel Beelen in het verleden heeft gezegd dat hij vindt dat mannen op die leeftijd geen rockers meer kunnen zijn. Die mening is niet GEBASEERD op de muziek die ze maken, maar door de leeftijd in COMBINATIE met het uiterlijk. Het ging hier dus ook niet om de muziek, maar om de personen in Golden Earring.
Ik voelde me verplicht om er ook wat hoofdletters doorheen te gooien.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_61379084
quote:

[..]

Sjee, gast, doe rustig.
Ik sta aan Barry Hay's kant wat muziek betreft maar door dit soort statements
krijg ik bijna sympathie voor Giel.

Niet iedereen kan zijn muziek en verschijning waarderen. Jammer dan.
pi_61379446
quote:

[..]

TMF Praatjes??? Vertel,,,,, wat voor praatjes hebben ze daar? Ik ken dat niet echt, zelf kijk ik naar de iets betere muziekprogramma's
  donderdag 4 september 2008 @ 18:08:35 #185
135509 schaap001
pi_61380684
Zoals?
  donderdag 4 september 2008 @ 18:21:03 #186
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_61380966
Gasten donderdag 4 september
Felix Rottenberg over zijn fascinatie voor de verkiezingen in de Verenigde Staten. Hoewel hij kijkt als liefhebber en niet als deskundige, voelt hij een teleurstellende uitslag aankomen.

Schrijver Frans Pointl, vooral bekend van zijn verhalenbundel "De kip die over de soep vloog" (1989), praat over zijn nieuwe bundel "Poelie de verschrikkelijke", die vol kattenverhalen staat.

Op de Stoel van Steinz zit Henk van Os, kunsthistoricus en voormalig directeur van het Rijksmuseum.

Hans Teeuwen gaat het theater in met "Hans Teeuwen zingt", een show die op 20 september ook door de NPS zal worden uitgezonden. Hier zal het gesprek dan ook voornamelijk over gaan, hoewel Hans het ook altijd héél graag uitgebreid over zijn website heeft.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_61381097
Hans Teeuwen wordt natuurlijk leuk om te zien, ik heb hem nog nooit eerder bij DWDD gezien, dus ben benieuwd.
Weer een item over Amerika Altijd leuk
  donderdag 4 september 2008 @ 18:31:59 #188
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_61381208
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:27 schreef Seam het volgende:
Hans Teeuwen wordt natuurlijk leuk om te zien, ik heb hem nog nooit eerder bij DWDD gezien, dus ben benieuwd.
Weer een item over Amerika Altijd leuk
Vorige keer was Hans tafelheer, ook leuk
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_61381859
Hans als tafelheer was de beste uitzending van DWDD ooit imho, met zijn terugkerende vraag "Heeft u verder ook nog hobby's?"
pi_61382542
Ja, daar heb ik wel een heleboel stukjes van gezien, maar de aflevering live toen wel gemist
pi_61383143
Ik wacht nog even op Hans.
pi_61383576
Die stoel mogen ze er wel weer uithalen.
pi_61383578
Dit item, de stoel, mag wel weg...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_61383631
hansteeuwen.tv
pi_61383841
Haha die Engelse versie van snelkookpan
  donderdag 4 september 2008 @ 20:19:38 #196
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_61383872
Die Engelse versie van Snelkookpan is wel tof
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_61384418
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:08 schreef Roi het volgende:
Die kerel is gewoon verschrikkelijk saai, denk het vooral daaraan ligt. Stel je eens Hans Teeuwen voor die in de stoel zat, ik denk dat je dan iets heel anders gezien had.

Baseball bat, Baseball bat
pi_61384773
quote:
Op donderdag 4 september 2008 00:48 schreef tong80 het volgende:

Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_61387987
Komt de donderdag uitzending nog online?
Ik heb hem gemist
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_61388637
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:25 schreef Seam het volgende:
Ja, daar heb ik wel een heleboel stukjes van gezien, maar de aflevering live toen wel gemist
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/terugkijken.php?id=300

Daar kun je hem terugkijken.
  donderdag 4 september 2008 @ 23:27:23 #201
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_61389305
quote:
Op donderdag 4 september 2008 20:08 schreef Roi het volgende:
NRC op tv, dat werkt niet. Geweldig hoe het publiek helemaal stil viel

Om even terug te komen op Barry Hay... Ik heb de cd gedownload en kan 'm niet aanraden. Hij zingt grotendeels nog steeds op volle orkaankracht, alsof de Earring achter hem staat ipv de big band van het Metropole Orkest (dat trouwens wél geweldig speelt). Op veel nummers klinkt hij compleet buiten adem
Erg leuk idee, alleen de verkeerde zanger
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_61389368
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:00 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Dankjewel
Ik had de aflevering wel al gezien trouwens hoor, maar als je het live ziet is het toch een stuk leuker, zeker bij dit soort shows. Daarom vind ik het jammer dat het toen niet had gezien
pi_61390203
Felix Rottenberg.
pi_61390317
kijkt ook weer is
............................
  vrijdag 5 september 2008 @ 11:10:20 #205
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_61396444
quote:
Te gast zijn vandaag:

De tweelingzussen, Liesbeth en Angelique Raeven, ook wel bekend als duo 'L.A. Raeven'. Ze komen vertellen over hun nieuwe expositie over de Chinese beenverlenging. En zanger Rick de Leeuw is te gast.

Daarnaast natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'.

De tafelheer van Matthijs van Nieuwkerk is vandaag Marc-Marie Huijbrechts.
pi_61399183
Met Marc Marie in de uitzending lach ik me altijd kapot, of het nou vanwege zijn outfit is of zijn Nee, Ja, Nee, Nee
pi_61399984
Rick de Leeuw!
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 5 september 2008 @ 13:23:26 #208
93767 Dom_Konijn
Drunken lullabie
pi_61400279
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:00 schreef DrDentz het volgende:

[..]