Giel weet helemaal niets van muziek en hij heeft een bijzonder slechte smaak, inderdaad.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:39 schreef Heathen. het volgende:
Punt is dat dat een persoon zegt die zelf nogal een slechte muziek smaak heeft.
Giel heeft helemaal geen gelijk wat de Golden Earring betreft: want wáár zijn ze dan precies te oud voor? Zijn argument was natuurlijk wel bijzonder sterk en volwassen: "het zijn oude mannen met leren broeken en zonnebrillen".quote:Op donderdag 4 september 2008 00:50 schreef broer het volgende:
[..]
Giel weet helemaal niets van muziek en hij heeft een bijzonder slechte smaak, inderdaad.
Maar wat Golden Earring betreft heeft hij wel helemaal gelijk.
Gevoelig puntquote:Op donderdag 4 september 2008 00:48 schreef tong80 het volgende:
Giel Beelen noemt iedereen te oud van boven de 40. Dat doet ie al jaren.
Grootste sukkel in de media van de laatste paar jaar.
Golden Earring zijn goed ja. Giel Beelen weet tot mijn stomme verbazing niet veel van muziekquote:Op donderdag 4 september 2008 00:50 schreef broer het volgende:
[..]
Giel weet helemaal niets van muziek en hij heeft een bijzonder slechte smaak, inderdaad.
Kijk. Zo kan het ook.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:50 schreef broer het volgende:
[..]
Wat was er dan precies gênant aan? Hij zat daar toch doodgewoon met een zwart shirtje en een biertje netjes vragen te beanwoorden, totdat Giel lullig ging doen? En wat betreft haren verven en zonnebrillen dragen: waarom was dat ook al weer leeftijdgebonden? Help me ff.... ben het ff kwijt?!quote:Op donderdag 4 september 2008 14:12 schreef NoCigar het volgende:
Giel is natuurlijk een flapdrol die zo snel mogelijk uit de openbaarheid moet verdwijnen, maar bij de Earring had hij wel gelijk vond ik. Die Hay die daar met zijn geverfde haartjes krampachtig en belachelijk jong probeert te doen is ook nogal gênant. Muziek maken op leeftijd geen probleem maar geforceerd de twintigjarige uithangen is nogal triest.
Goede vergelijkingquote:Op donderdag 4 september 2008 14:28 schreef Vodkadruppel het volgende:
Zonnebrillen dragen in een uitzending is wel heel kansloos.
Zeiken over wijven in burka want je kan hun ogen niet zien en dit mag dan wel?
Dat heeft verder niks met Hay te maken. Gewoon een opmerking tussendoor.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:31 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Goede vergelijkingwaarmee we inmiddels een heel stuk duidelijker hebben waarom Hay te oud is om zijn muziek te maken. Thanks!
![]()
Goede motivatie van je standpunt wederom...quote:Op donderdag 4 september 2008 14:35 schreef NoCigar het volgende:
Gênant gedrag is inderdaad niet leeftijdgebonden. Dat had n.l.Hay al toen hij veertig was. En hoe ouder hij wordt hoe triester het is.
JAAAA.... nog eentje!quote:Op donderdag 4 september 2008 15:17 schreef tritsen het volgende:
Nou hij ziet er echt niet uit (vroeger al niet) Giel heeft helemaal gelijk. Barry is net de mannelijke Marijke Helwege alleen z'n ogen willen waarschijnlijk niet lukken,vandaar de eeuwige zonnebril.
Ik vond die Barry vroeger al een lul, nou, nu is 't een ouwe lul.
quote:Op donderdag 4 september 2008 16:11 schreef NoCigar het volgende:
Nee hoor. het gaat namelijk in dit geval helemaal niet om muziek, dat punt schijnt je je namelijk de hele tijd te ontgaan.
Waarom hij daar zat doet er in dit geval ook niet toe. Al zat hij daar vanwege zijn postzegelverzameling.
quote:Op donderdag 4 september 2008 16:31 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Hahaha nee, da's een goeie: daar gaat het nou net dus dus wél om. Hij is juist gevraagd in DWDD vanwege zijn die nieuwe CD en NERGENS anders om. Niet om zonnebrillen en geverfde haren en burka's en Marijke Helwege en dat hij al jaren een lul zou zijn en god-weet-wat-voor puberale nonsens ik hier al voorbij heb zien komen.
MUZIEK: dáár gaat het juist wél om en niet om al die TMF-praatjes hier over uiterlijkheden.
Ik kan me althans niet herinneren dat Mathijs zoiets vroeg als: "Kom Barry; vertel eens iets over je nieuwe zonnebril?"ik kan me vergissen, natuurlijk.
De hele discussie kwam op gang omdat Giel Beelen in het verleden heeft gezegd dat hij vindt dat mannen op die leeftijd geen rockers meer kunnen zijn. Die mening is niet GEBASEERD op de muziek die ze maken, maar door de leeftijd in COMBINATIE met het uiterlijk. Het ging hier dus ook niet om de muziek, maar om de personen in Golden Earring.quote:Op donderdag 4 september 2008 16:31 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Hahaha nee, da's een goeie: daar gaat het nou net dus dus wél om. Hij is juist gevraagd in DWDD vanwege zijn die nieuwe CD en NERGENS anders om. Niet om zonnebrillen en geverfde haren en burka's en Marijke Helwege en dat hij al jaren een lul zou zijn en god-weet-wat-voor puberale nonsens ik hier al voorbij heb zien komen.
MUZIEK: dáár gaat het juist wél om en niet om al die TMF-praatjes hier over uiterlijkheden.
Ik kan me althans niet herinneren dat Mathijs zoiets vroeg als: "Kom Barry; vertel eens iets over je nieuwe zonnebril?"ik kan me vergissen, natuurlijk.
quote:Op donderdag 4 september 2008 16:31 schreef schaap001 het volgende:
[..]
TMF Praatjes??? Vertel,,,,,quote:Op donderdag 4 september 2008 16:31 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Vorige keer was Hans tafelheer, ook leukquote:Op donderdag 4 september 2008 18:27 schreef Seam het volgende:
Hans Teeuwen wordt natuurlijk leuk om te zien, ik heb hem nog nooit eerder bij DWDD gezien, dus ben benieuwd.
Weer een item over AmerikaAltijd leuk
Die kerel is gewoon verschrikkelijk saai, denk het vooral daaraan ligt. Stel je eens Hans Teeuwen voor die in de stoel zat, ik denk dat je dan iets heel anders gezien had.quote:Op donderdag 4 september 2008 20:08 schreef Roi het volgende:
Die stoel mogen ze er wel weer uithalen.
quote:Op donderdag 4 september 2008 00:48 schreef tong80 het volgende:
Giel Beelen noemt iedereen te oud van boven de 40. Dat doet ie al jaren.
Grootste sukkel in de media van de laatste paar jaar.
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/terugkijken.php?id=300quote:Op donderdag 4 september 2008 19:25 schreef Seam het volgende:
Ja, daar heb ik wel een heleboel stukjes van gezien, maar de aflevering live toen wel gemist
quote:Op donderdag 4 september 2008 20:08 schreef Roi het volgende:
Die stoel mogen ze er wel weer uithalen.
Dankjewelquote:Op donderdag 4 september 2008 23:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/terugkijken.php?id=300
Daar kun je hem terugkijken.
quote:Te gast zijn vandaag:
De tweelingzussen, Liesbeth en Angelique Raeven, ook wel bekend als duo 'L.A. Raeven'. Ze komen vertellen over hun nieuwe expositie over de Chinese beenverlenging. En zanger Rick de Leeuw is te gast.
Daarnaast natuurlijk de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke en Sukke' en 'De Jakhalzen'.
De tafelheer van Matthijs van Nieuwkerk is vandaag Marc-Marie Huijbrechts.
Merci, ik had em gisteren ook gemistquote:Op donderdag 4 september 2008 23:00 schreef DrDentz het volgende:
[..]
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/terugkijken.php?id=300
Daar kun je hem terugkijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |