Omdat Internet Embargo en Fysiek Embargo verschillen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:41 schreef il-patino het volgende:
[..]
Why? je verbreekt dan toch in weze het embargo al?
In Tilburg komt ie overal morgenochtend binnen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:42 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
Gezien alle georganiseerde midnightlaunches en het feit dat bij nog heel veel winkels de game pas maandag binnenkomt zal ik er maar niet op rekenen dat ie morgen al ergens te krijgen is.
Get Real
Heb ook flink rondgebeld en ja een aantal (grote ketens, MM, BS, Intertoys)) hebben hem binnen, maar dan in het centrale distributiecentrum of in de winkel (MM), maar dan liggen ze achter gesloten deuren.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
In Tilburg komt ie overal morgenochtend binnen.
Thanks for the heads upquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Omdat Internet Embargo en Fysiek Embargo verschillen.
Helaas wel ja. Maar ik denk dat 't morgen kneuzenkermis is in Tilburg.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:45 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
[..]
Heb ook flink rondgebeld en ja een aantal (grote ketens, MM, BS, Intertoys)) hebben hem binnen, maar dan in het centrale distributiecentrum of in de winkel (MM), maar dan liggen ze achter gesloten deuren.
De kleinere ketens krijgen hem pas maandag, ook de online per post aangevraagde games komen maandag binnen om verstuurd te worden.
Edit: ook al hoop ik net als iedereen morgen ergens al een exemplaar te vinden!!! Maar het is ijdele hoop denk ik.
Mag ik zo vrij zijn te vragen wat ik onder een "kneuzenkermis" moet verstaan? (schitterend woord trouwens!)quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Maar ik denk dat 't morgen kneuzenkermis is in Tilburg.
Een volle winkel met bijlmervolk.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:06 schreef WindowFlower het volgende:
[..]
Mag ik zo vrij zijn te vragen wat ik onder een "kneuzenkermis" moet verstaan? (schitterend woord trouwens!)
owke, wist ik nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:40 schreef WindowFlower het volgende:
[..]
Niet per definitie. Dat is het voordeel van een Embargo, als het eenmaal gebroken is, mag je je spulletjes verkopen. Dus, bijvoorbeeld, als Intertoys morgen besluit GTA4 in de verkoop te gooien, dan is Intertoys inderdaad strafbaar. Maar als MM, BS en alle andere zaken vervolgens (geheel logisch, concurrentie-technisch gezien) volgen, worden ze niet bestraft.
Wachten. . . of zelf de hype maken !! in elke game relelateerde winkel waar je komt vertellen dat ze hem al verkopen !! ( hoe meer bedrijfsleiders gaan bellen met hoofdkantoor hoe sneller het embargo eraan gaat!!quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:08 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
owke, wist ik niet
Nou dan zal morgen middag het internet in de gaten houden of de verkoop is losgebarsten
Ga morgen schreeuwend een gameshop binnen, JULLIE LOPEN OMZET MIS (want de Mediamarkt/Intertoys/Bart Smit/Gamesufferd op de hoek)* VERKOOPT GTA AL!!!!quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:17 schreef dragonbulls het volgende:
[..]
Wachten. . . of zelf de hype maken !! in elke game relelateerde winkel waar je komt vertellen dat ze hem al verkopen !! ( hoe meer bedrijfsleiders gaan bellen met hoofdkantoor hoe sneller het embargo eraan gaat!!![]()
Creating the hype for your own vibe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staan ook nieuwe screenshots op de site:
Klik op de afbeelding voor meer.
Dat is altijd zo'n bullshit. Alsof GTA IV helemaal perfect is, er zijn ook heus wel minpunten te vinden. Een 10 is perfectie en perfectie bestaat niet.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:18 schreef MMaRsu het volgende:
http://xbox360.ign.com/articles/869/869381p1.html
IGN Review
10
10
10
10
10
ALLES EEN 10
Nee een 10 is JOUW vision van perfectie.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:24 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo'n bullshit. Alsof GTA IV helemaal perfect is, er zijn ook heus wel minpunten te vinden. Een 10 is perfectie en perfectie bestaat niet.
quote:A "10" is not a score we give out very often. In fact, the last time we gave a 10 to a console game was Soul Calibur in 1999. A 10 doesn't mean a game is perfect -- it means a game is pushing boundaries, expanding a genre, and doing many things to a level so far above and beyond its competitors that they overshadows any flaws. Certainly, GTA IV has some issues, the most noticeable being the occasional flaw in the cover system, but there are many more pieces of GTA IV that are better than anything I've seen from a game in the past decade. We don't give 10s often -- just to games that merit the score.
WOOT die multiplayer !!!!! wtf gaat dat te dik worden!!quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:31 schreef jorienvdherik het volgende:
gaaf man die videoreview
morgen moet bartsmit/eplaza hem echt verkopen:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |