ow dan heb ik de verkeerde nintendo gekochtquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:17 schreef heaven7 het volgende:
Bij de DS zelf zit geen beschermfolie idd, nogmaalsdie zitten wel bij het hoesje. Voor de DS zijn verschillende Mario's te krijgen maar misschien ben je in de war met virtual console van de Wii?
Welke mario heb je? Heb je misschien Super Mario 64 DS? Dat is namelijk de versie van de Nintendo 64. New Super Mario Bros komt meer in de buurt van wat jij zegt, met allerlei levels enzo.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:15 schreef het-is-mij het volgende:
Verder sims, hotel of city ofzo gespeeld en mario maar vlgs mij heb ik de verkeerde mario.
Dacht, of ik ben verkeerd geinformeerd, dat je ook die ouderwetse mario had die je op de gameboy ook had met allerlei levels en niet met zo'n stad ofzo zeg maar, beetje duidelijk?
Waar wil je je steeds in verdiepen? Haal gewoon zo'n DS lite!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:44 schreef het-is-mij het volgende:
JA dat is m misschien wel ja, tenminste wat ik tot nu toe op internet heb gevonden.
Ach volgende week veel vrij dus me er goed in verdiepen, weekend moet ik werken dus das wel jammer hehe.
Kan je niet gewoon op het hoesje kijken (of op de bestandsnaamquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:44 schreef het-is-mij het volgende:
JA dat is m misschien wel ja, tenminste wat ik tot nu toe op internet heb gevonden.
Ach volgende week veel vrij dus me er goed in verdiepen, weekend moet ik werken dus das wel jammer hehe.
Ze heeft er al een?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waar wil je je steeds in verdiepen? Haal gewoon zo'n DS lite!
Dat heeft hij/zij al gedaan. Nu nog verdiepen in de spelletjes zelf.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waar wil je je steeds in verdiepen? Haal gewoon zo'n DS lite!
Lastig lezen voor sommigen soms...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:59 schreef het-is-mij het volgende:
Ja (zij) heeft er idd al een gekocht, verdiepen welke spellen er zijn....................
Soms lastig communiceren via zo'n forum he
Jaaquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
new super mario bros moet je dan hebben, die is erg leuk
Heb jij eigenlijk al een R4 Bernie?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:01 schreef RaymanNL het volgende:
Offtopic en Warez discussie verwijderd.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al een R4 Bernie?
NEE.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al een R4 Bernie?
Jep, deel 2 is zelfs al uit in Japan dacht ik en deel 3 zal ook niet lang op zich laten wachten daarquote:Op zondag 24 februari 2008 18:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zie op wikipedia dat layton and the curious village nog maar het eerste deel is van een trilogie. Dus we krijgen nog meer
zoals de ps3 of wat??quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar weinig mensen altijd en overal perse online willen kunnen met de DS. Voor een draadloze internetverbinding thuis is een router echt veel handiger. De PC hoeft er niet voor aan te staan, je hoeft niks te installeren en andere apparaten kunnen ook van de verbinding gebruik maken.
En je laptop!quote:
ooooh danquote:
Jawel hoor, maar dat mag je hier niet vragen voor een of andere stomme reden.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:05 schreef DaggerNL het volgende:
Goede prijs?
Weet ik dat ook weer.quote:Op zondag 24 februari 2008 23:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dat mag je hier niet vragen voor een of andere stomme reden.
terwijl dat tegenwoordig wel in V&A magquote:Op zondag 24 februari 2008 23:11 schreef RacerDKB het volgende:
Jawel hoor, maar dat mag je hier niet vragen voor een of andere stomme reden.
Dat is dan gewoon stom want in de V&A faq staat dit:quote:Op zondag 24 februari 2008 23:21 schreef Herald het volgende:
[..]
terwijl dat tegenwoordig wel in V&A mag
[TK] Nintendo DS Lite (wit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |