quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:45 schreef LasTeR het volgende:
Maar het zijn wel mooie auto's verdomme.
De Qashqai, X5, Cayenne S... Lekkere auto's.
Qashqai, kom op man.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:45 schreef LasTeR het volgende:
Maar het zijn wel mooie auto's verdomme.
De Qashqai, X5, Cayenne S... Lekkere auto's.
quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:59 schreef Omniej het volgende:
X5 vind ik smakeloos, Cayenne S is wel weer heerlijk inderdaad.
Precies, die gepimpte lampen ja. Die zouden dus voor de wet verboden moeten worden, want afstellen ho maar. (Als dat al kán bij die tiefuslampen)quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:52 schreef Liopleurodon het volgende:
Herkenbaar probleem![]()
Alleen wanneer ze mij inhalen blijken het 9 van de 10 keer juist van die kleine auto's te zijn!
De koplampen van SUV's e.d. zijn over het algemeen goed afgesteld.
Het is juist het petjesvolk wat zelf met zijn koplampen aan het hobbieen is geweest (Xenon, of -erger nog- blauwe gloeilampjesin de oogkassen van hun pimpmobiel gepropt, vooral niet naar beneden richten maar recht vooruit: dan zie je meer).
Zucht. Bier indeed...
Jij gebruikt je zijspiegels verder nooit?quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:06 schreef borbit het volgende:
vaak kun je je achteruit kijk spiegel omhoog zetten, dan heb je minder licht van die lampen. (ik heb een soort knopje onder de spiegel, maar een stuk omhoog buigen werkt vaak ook. Dan kun je dus nog wel achteruit kijken, maar heb je geen last van de felle lampen)
Verder absoluut terechte klacht.
Een amerikaanse SUV, dat is dus dubbel triest.quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:52 schreef Foozy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gezien toevallig? Gisteren in mee gereden, wat een bak
Mijn linker buitenspiegel kan ik nog wel met mijn hand afdekken om de verblinding te verminderen.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:06 schreef borbit het volgende:
vaak kun je je achteruit kijk spiegel omhoog zetten, dan heb je minder licht van die lampen. (ik heb een soort knopje onder de spiegel, maar een stuk omhoog buigen werkt vaak ook. Dan kun je dus nog wel achteruit kijken, maar heb je geen last van de felle lampen)
Verder absoluut terechte klacht.
Het gaat (zoals al vaker in dit topic gezegd) om die sjonnie-met-petje-op-en-over-de-pook-hangend- rotvolk dat een after-market cheap-ass Xenon-setje monteert in een lichtunit die daar niet op gebouwd is, niet om het Xenon an sich.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:24 schreef Liopleurodon het volgende:
[..]
Mijn linker buitenspiegel kan ik nog wel met mijn hand afdekken om de verblinding te verminderen.
De rechter wordt lastig![]()
Xenon lampen zouden sowieso verboden moeten worden: als je die nodig hebt om de weg te kunnen zien, ben je te blind om überhaupt de weg op te gaan!
kantelbaar? Die dimmen toch automatisch?quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:26 schreef miodzio het volgende:
Je weet dat je achteruitkijkspiegel kantelbaar is? (tegen verblinding achterlicht)
klacht 3: mensen die 'functioneerd' schrijvenquote:Op woensdag 9 januari 2008 13:44 schreef Punica het volgende:
klacht 2: meestal rijden 'r tuthola wijven in die niet weten dat hun auto ook daadwerkelijk op de rechterrijbaan ook functioneerd!
Niet als je een prehistorische flintstone-mobiel hebt.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
kantelbaar? Die dimmen toch automatisch?
Bij moderne auto's wel, in het geval van TS blijkbaar niet.quote:Op woensdag 9 januari 2008 14:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
kantelbaar? Die dimmen toch automatisch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |