abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 9 januari 2008 @ 03:02:43 #101
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55889718
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 00:35 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

In dat geval trekt onze dirk nog wel een extra portemonnee open voor nieuwe spelers zodat ze het jaar er na weer wel bovenaan eindigen. En desnoods betaalt ie mensen om te komen kijken

Ik ben benieuwd hoe de architecten denken het philipsstadion naar 42000 te krijgen... 6500 plaatsen tover je niet zomaar er bij door de korte zijden iets op te hogen... + 20% capaciteit dan zou je beide korte zijden op zn newcastle's moeten uitbreiden
[ afbeelding ]
zo'n uitbreiding staat in geen verhouding tot het Philips stadion

zo gaat het stadion van Twene er in eerste instantie uitzien
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 9 januari 2008 @ 03:03:46 #102
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55889721
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 00:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Als het Psv stadion uitbreidt naar 42.000 dan moeten ze binnen mum van tijd opnieuw uitbreiden lijkt mij. Ik bedoel, het is niet zo dat 42.000 erg veel is voor een topclub, Feyenoord en ajax hebben nu al stadions van 50.000+ en denken aan uitbreiding naar meer dan 70.000.

Psv heeft wellicht een kleinere aanhang dan ajax en Feyenoord maar een stadioncapaciteit van 50.000 moet Psv toch ook wel vol krijgen lijkt me zo - ik bedoel het is toch een topclub.
allemaal leuk en aardig maar de plek van het stadion, de lay out van eht stadion en het feit dat PSV altijd alles zelf heeft betaald maakt dat allemaal nogal relaftief
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 9 januari 2008 @ 04:15:31 #103
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_55889840
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 00:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Als het Psv stadion uitbreidt naar 42.000 dan moeten ze binnen mum van tijd opnieuw uitbreiden lijkt mij. Ik bedoel, het is niet zo dat 42.000 erg veel is voor een topclub, Feyenoord en ajax hebben nu al stadions van 50.000+ en denken aan uitbreiding naar meer dan 70.000.

Psv heeft wellicht een kleinere aanhang dan ajax en Feyenoord maar een stadioncapaciteit van 50.000 moet Psv toch ook wel vol krijgen lijkt me zo - ik bedoel het is toch een topclub.
Het blijft een club uit de provincie, brabantse boeren. Nee, binnen 8 jaar is de hegemonie van de Randstad met clubs als AZ, Feyenoord en Ajax definitief gevestigd.
  woensdag 9 januari 2008 @ 04:39:08 #104
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_55889854
Nederland heeft definitief zijn kruideniersmentaliteit achter zich gelaten. Rotterdam heeft het over een stadion van TENMINSTE 75.000 toeschouwers en Amsterdam denkt serieus na over zowel het uitbreiden van de ArenA als de bouw van een nieuw supergroot stadion (niet of of maar en en).

Megalomanie en concurrentiestrijd zijn nu de drijvende krachten van dit land in de vaart der volkeren.
quote:
Waar komt grootste stadion?
AD

ROTTERDAM - De stadionwedloop tussen Amsterdam en Rotterdam is losgebarsten. In de Kuip is aangekondigd dat het nieuwe stadion er mogelijk al voor 2016 komt. In de Arena wordt gesproken over de bouw van twee ringen erbij. Maar waar komt het grootste stadion? Feyenoord-directeur Gudde: ,,Wij gaan voor tenminste 75.000 plaatsen.’’

De nieuwe directeur van Feyenoord Eric Gudde liet er gisteren op de nieuwjaarsreceptie van zijn club weinig misverstand over bestaan. Als het aan Feyenoord ligt, komt het nieuwe stadion in Rotterdam er zo snel mogelijk.

,,Ieder jaar dat we winnen, is meegenomen,’’ zei hij. ,,Diverse clubs in Europa hebben financieel grote sprongen gemaakt met de bouw van een nieuw stadion. Dat van ons moet nationaal én internationaal onderscheidend zijn.

,,Het wordt een stadion dat een capaciteit krijgt van tenminste 75.000 toeschouwers,’’ voegde hij er, met een subtiele glimlach richting Amsterdam, aan toe.

In de hoofdstad van Nederland zijn twee stadionplannen concreet. De politieke partijen in Amsterdam hebben unaniem hun enthousiasme geuit over de bouw van een nieuw stadion, benadrukte de sportwethouder van de stad Carolien Gehrels gisteren. Het zal vanwege milieubezwaren niet in het IJmeer verrijzen. Er wordt gezocht naar een andere locatie in de ‘Metropool Amsterdam’. Dat gebied strekt zich uit van IJmuiden tot Almere en van Uitgeest tot het Gooi.

Over de capaciteit van het nieuwe stadion zei Gehrels maandag reeds in deze krant: ,,Wij gaan zeker voor de 80.000, en misschien wel voor de 90.000.’’

Ver voor de eventuele oplevering van dat nieuwe stadion is de Amsterdam Arena vermoedelijk al uitgebreid. Henk Markerink, de directeur van het stadion, openbaarde gisteren zijn expansieplannen . Binnenkort vindt overleg plaats tussen de bij de Arena betrokken partijen: het stadion, de gemeente en Ajax.

Als de uitkomst van die ontmoeting positief is, wil Markerink zo snel mogelijk met de uitbreiding beginnen. ,,Het moet zeker in 2012 klaar kunnen zijn. En als ik me kwaad maak, dan is het in 2010 gepiept.’’

De operatie wordt wél peperduur, het dak moet immers tijdelijk van de Arena worden gehaald. Het project zal 60 tot 80 miljoen euro kosten, geeft Markerink aan.

De directeur doet graag mee aan de wedloop om het grootste stadion. ,,We kunnen één ring extra bouwen, maar als het dak er toch af is, kunnen we ook meer ringen extra creëren. Ik denk dat de vernieuwde Arena straks zeker een capaciteit krijgt van 70.000.’’

Waar Feyenoord volop betrokken is bij de ontwikkeling van de nieuwe Kuip, die mogelijk op de plek van het huidige jeugdcomplex van de club wordt gebouwd, was Ajax tot gisteren opmerkelijk genoeg niet op de hoogte gesteld van de bouw van het nieuwe stadion. Dat leidde tot verbazing bij Ajax-directeur Maarten Fontein.

Over de uitbreiding van de Amsterdam Arena is ook nog geen uitvoerig overleg geweest, erkent Markerink. ,,Dat gaan we op korte termijn dus doen. Voorop staat dat de relatie met Ajax goed is. Er zijn geen problemen meer rond de grasmatten. Nu ligt geloof ik mat vijftig in het stadion, maar het is goed bespeelbaar.

,,We hebben met Ajax een dertigjarig huurcontract en hebben nog twintig jaar daarvan te gaan. Ajax zal de Arena echt niet verlaten de komende jaren, en het is te vroeg om te speculeren wat er mogelijk gebeurt als het nieuwe stadion er over een jaar of tien zou komen.’’

Markerink en wethouder Gehrels sluiten niet uit dat in 2018 Amsterdam twee stadions herbergt met een capaciteit van 70.000. Het lijkt vast te staan dat dan in Rotterdam een nieuw stadion met ongeveer dezelfde capaciteit is verrezen.

Het is dan aan de KNVB om te kiezen waar de belangrijkste wedstrijden plaatshebben van het Nederlands voetbalelftal, wellicht zelfs op het WK dat jaar in eigen land. Bij het EK in 2000 koos de KNVB als finalestadion voor de Kuip.

Feyenoord-directeur Gudde geeft aan dat de nieuwe Kuip dezelfde sfeer moet krijgen als de huidige.

,,Het zal een multifunctioneel stadion worden met veel faciliteiten, en de authentieke sfeer staat, net als nu, voorop. Om daarvoor te zorgen, zijn we al naar vele stadions in het buitenland gereisd voor inspiratie.’’

Een werkgroep binnen de gemeente Rotterdam is hard aan het werk om snel duidelijkheid te krijgen over de locatie en opleveringsdatum van het stadion.

Gudde: ,,Ik heb begrepen dat Ivo Opstelten (de burgemeester wiens ambtstermijn in Rotterdam na dit jaar afloopt, red.) een nieuwe Kuip een mooi afscheidscadeau zou vinden, liefst mét een kampioenschap van Feyenoord.’’
pi_55890270
quote:
Waar komt grootste stadion?

ROTTERDAM - De stadionwedloop tussen Amsterdam en Rotterdam is losgebarsten. In de Kuip is aangekondigd dat het nieuwe stadion er mogelijk al voor 2016 komt. In de Arena wordt gesproken over de bouw van twee ringen erbij. Maar waar komt het grootste stadion? Feyenoord-directeur Gudde: ,,Wij gaan voor tenminste 75.000 plaatsen.’’

De nieuwe directeur van Feyenoord Eric Gudde liet er gisteren op de nieuwjaarsreceptie van zijn club weinig misverstand over bestaan. Als het aan Feyenoord ligt, komt het nieuwe stadion in Rotterdam er zo snel mogelijk.

,,Ieder jaar dat we winnen, is meegenomen,’’ zei hij. ,,Diverse clubs in Europa hebben financieel grote sprongen gemaakt met de bouw van een nieuw stadion. Dat van ons moet nationaal én internationaal onderscheidend zijn.

,,Het wordt een stadion dat een capaciteit krijgt van tenminste 75.000 toeschouwers,’’ voegde hij er, met een subtiele glimlach richting Amsterdam, aan toe.

In de hoofdstad van Nederland zijn twee stadionplannen concreet. De politieke partijen in Amsterdam hebben unaniem hun enthousiasme geuit over de bouw van een nieuw stadion, benadrukte de sportwethouder van de stad Carolien Gehrels gisteren. Het zal vanwege milieubezwaren niet in het IJmeer verrijzen. Er wordt gezocht naar een andere locatie in de ‘Metropool Amsterdam’. Dat gebied strekt zich uit van IJmuiden tot Almere en van Uitgeest tot het Gooi.

Over de capaciteit van het nieuwe stadion zei Gehrels maandag reeds in deze krant: ,,Wij gaan zeker voor de 80.000, en misschien wel voor de 90.000.’’

Ver voor de eventuele oplevering van dat nieuwe stadion is de Amsterdam Arena vermoedelijk al uitgebreid. Henk Markerink, de directeur van het stadion, openbaarde gisteren zijn expansieplannen . Binnenkort vindt overleg plaats tussen de bij de Arena betrokken partijen: het stadion, de gemeente en Ajax.

Als de uitkomst van die ontmoeting positief is, wil Markerink zo snel mogelijk met de uitbreiding beginnen. ,,Het moet zeker in 2012 klaar kunnen zijn. En als ik me kwaad maak, dan is het in 2010 gepiept.’’

De operatie wordt wél peperduur, het dak moet immers tijdelijk van de Arena worden gehaald. Het project zal 60 tot 80 miljoen euro kosten, geeft Markerink aan.

De directeur doet graag mee aan de wedloop om het grootste stadion. ,,We kunnen één ring extra bouwen, maar als het dak er toch af is, kunnen we ook meer ringen extra creëren. Ik denk dat de vernieuwde Arena straks zeker een capaciteit krijgt van 70.000.’’

Waar Feyenoord volop betrokken is bij de ontwikkeling van de nieuwe Kuip, die mogelijk op de plek van het huidige jeugdcomplex van de club wordt gebouwd, was Ajax tot gisteren opmerkelijk genoeg niet op de hoogte gesteld van de bouw van het nieuwe stadion. Dat leidde tot verbazing bij Ajax-directeur Maarten Fontein.

Over de uitbreiding van de Amsterdam Arena is ook nog geen uitvoerig overleg geweest, erkent Markerink. ,,Dat gaan we op korte termijn dus doen. Voorop staat dat de relatie met Ajax goed is. Er zijn geen problemen meer rond de grasmatten. Nu ligt geloof ik mat vijftig in het stadion, maar het is goed bespeelbaar.

,,We hebben met Ajax een dertigjarig huurcontract en hebben nog twintig jaar daarvan te gaan. Ajax zal de Arena echt niet verlaten de komende jaren, en het is te vroeg om te speculeren wat er mogelijk gebeurt als het nieuwe stadion er over een jaar of tien zou komen.’’

Markerink en wethouder Gehrels sluiten niet uit dat in 2018 Amsterdam twee stadions herbergt met een capaciteit van 70.000. Het lijkt vast te staan dat dan in Rotterdam een nieuw stadion met ongeveer dezelfde capaciteit is verrezen.

Het is dan aan de KNVB om te kiezen waar de belangrijkste wedstrijden plaatshebben van het Nederlands voetbalelftal, wellicht zelfs op het WK dat jaar in eigen land. Bij het EK in 2000 koos de KNVB als finalestadion voor de Kuip.

Feyenoord-directeur Gudde geeft aan dat de nieuwe Kuip dezelfde sfeer moet krijgen als de huidige.

,,Het zal een multifunctioneel stadion worden met veel faciliteiten, en de authentieke sfeer staat, net als nu, voorop. Om daarvoor te zorgen, zijn we al naar vele stadions in het buitenland gereisd voor inspiratie.’’

Een werkgroep binnen de gemeente Rotterdam is hard aan het werk om snel duidelijkheid te krijgen over de locatie en opleveringsdatum van het stadion.

Gudde: ,,Ik heb begrepen dat Ivo Opstelten (de burgemeester wiens ambtstermijn in Rotterdam na dit jaar afloopt, red.) een nieuwe Kuip een mooi afscheidscadeau zou vinden, liefst mét een kampioenschap van Feyenoord.’’
Onee, gaan we nu zo'n strijd krijgen. Lekker is dat! Dadelijk komt er een stadion te staan voor 80.000 man alleen om de grootste van Nederland te zijn
Bouw gewoon een ding voor 70.000 man waar de sfeer goed is. En kijk niet naar andere.
  woensdag 9 januari 2008 @ 08:26:21 #106
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_55890489
Je hoeft niet het hele artikel te quoten.
  woensdag 9 januari 2008 @ 11:19:51 #107
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_55893285
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 03:03 schreef rubbereend het volgende:

[..]

allemaal leuk en aardig maar de plek van het stadion, de lay out van eht stadion en het feit dat PSV altijd alles zelf heeft betaald maakt dat allemaal nogal relaftief
Ik geloof dat de laatste renovatie en afronden van de hoeken 50 miljoen euro heeft gekost. En dat leverde niet zo veel extra plaatsen op. Geen 7000 iig.
  woensdag 9 januari 2008 @ 12:12:30 #108
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_55894632
quote:
Extra capaciteit voor Amsterdam ArenA

Henk Markering, de directeur van de Amsterdam ArenA, maakte woensdag bekend dat het stadion zijn capaciteit uit zal breiden. De vernieuwde ArenA zal plaats moeten bieden aan 70.000 toeschouwers.
De plannen over een vernieuwde Amsterdam ArenA komen in de week dat de gemeente een idee bekend maakte om een geheel nieuw stadion te laten bouwen. Markering vreest echter niet dat Ajax in de toekomst elders zal afwerken dan in de ArenA.

"Wij hebben met Ajax een dertigjarig huurcontract en heben nog twintig jaar daarvan te gaan. Ajax zal de ArenA echt niet verlaten de komende jaren, en het is te vroeg om te speculeren wat er mogelijk gebeurt als het nieuwe stadion er over een jaar of tien zou komen", aldus een zelfverzekerde Markering tegenover het Algemeen Dagblad.

Het project ter vernieuwing van de ArenA kent een kostenplaatje van tussen de 60 en 80 miljoen euro.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 9 januari 2008 @ 13:46:50 #109
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55896992
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:19 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Ik geloof dat de laatste renovatie en afronden van de hoeken 50 miljoen euro heeft gekost. En dat leverde niet zo veel extra plaatsen op. Geen 7000 iig.
dat was ook een technisch ingewikkelde kwestie, bovendien leverde het een hoop dure zitplaatsen op in skyboxen en uitbreiding van de horeca in het stadion. De volgende uitbreiding zou de ophoging van oost en west zijn
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 9 januari 2008 @ 13:57:14 #110
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_55897201
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:46 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat was ook een technisch ingewikkelde kwestie, bovendien leverde het een hoop dure zitplaatsen op in skyboxen en uitbreiding van de horeca in het stadion. De volgende uitbreiding zou de ophoging van oost en west zijn
Dat is ook nog vrij lastig; oost zit vlak bij de weg en west bij het (recentelijk door psv verkochte) parkeerterrein. Om 6000 extra supporters te kunnen herbergen is een paar rijtjes stoelen niet voldoende aan de korte zijden, het zou aan beide kanten een extra ring betekenen. Dat is denk ik technisch ook erg lastig dus.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 9 januari 2008 @ 14:15:19 #111
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55897614
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 13:57 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Dat is ook nog vrij lastig; oost zit vlak bij de weg en west bij het (recentelijk door psv verkochte) parkeerterrein. Om 6000 extra supporters te kunnen herbergen is een paar rijtjes stoelen niet voldoende aan de korte zijden, het zou aan beide kanten een extra ring betekenen. Dat is denk ik technisch ook erg lastig dus.
de bouw van de onder lagen biedt nog wel wat ruimte. En ik ben er nog steeds van overtuigd dat noord ook best omhoog zou kunnen, kwestie van de weg onder het stadion door te laten lopen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55938131
Nieuw Stadion VVV-Venlo, Kazerneterein...







Die grijze dingen aan de buitenkant zijn de monumentale gebouwen die nu op het complex staan, die worden dan ook in het stadion/evenementencomplex geintegreerd. Voor de rest vind ik het met de huidige informatie maar een lelijk ding. Afgezien van het dak (waar ik ook niet om sta te springen), is er nog steeds weinig duidelijk na deze screenshots.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 10 januari 2008 @ 23:15:23 #113
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55938342
dan kan er meteen ook nooit meer worden uitgebreid. Ja dat kan wel, alleen tegen hoge kosten.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55943317
Daar zal het gras ook weer lekker gaan groeien.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:48:04 #115
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_55946694
Lijkt me geen verstandige beslissing om dat stadion voor VVV te bouwen.
Enige mogelijkheid tot uitbreiding is iets verzinnen dat het veld later nog kan 'inzakken', maar dat betekent dat er nu een constructie moet worden gemaakt met de stoeltje vrij ver van het veld.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:50:51 #116
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_55946765
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:48 schreef Stpan het volgende:
Lijkt me geen verstandige beslissing om dat stadion voor VVV te bouwen.
Enige mogelijkheid tot uitbreiding is iets verzinnen dat het veld later nog kan 'inzakken', maar dat betekent dat er nu een constructie moet worden gemaakt met de stoeltje vrij ver van het veld.
Anderzijds is het geloof ik het doel om een stadion voor 15 tot 20.000 plaatsen te bouwen en dat lijkt me voor VVV ruim voldoende. De kans dat het uitgebreid moet worden is dan ook niet zo groot.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:56:41 #117
52871 Blight
Supersized.
pi_55946950
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:50 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Anderzijds is het geloof ik het doel om een stadion voor 15 tot 20.000 plaatsen te bouwen en dat lijkt me voor VVV ruim voldoende. De kans dat het uitgebreid moet worden is dan ook niet zo groot.
Inderdaad.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 11 januari 2008 @ 12:12:15 #118
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55947358
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:50 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Anderzijds is het geloof ik het doel om een stadion voor 15 tot 20.000 plaatsen te bouwen en dat lijkt me voor VVV ruim voldoende. De kans dat het uitgebreid moet worden is dan ook niet zo groot.
dan begin je dus of met een voor de helft leeg stadion of er is niet veel groei ruimte.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 11 januari 2008 @ 12:12:56 #119
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55947378
bovendien heeft zo'n schuifdak alleen echt meerwaarde als je een schuifbaar veld hebt of je moet er per seizoen 5 nieuwe grasmatten in willen leggen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55947555
Nijland heeft gister op de Nieujaarsrecieptie van de supportersvereiding aangegeven dat hij de uitbrediging door wil zetten naar 35.000/40.000 toeschouwers. Schijnt dat er binnenkort bekend gaat worden hoe ze dat kunnen doen.
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
pi_55947724
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:08 schreef JLSB het volgende:
Nieuw Stadion VVV-Venlo, Kazerneterein...


Die grijze dingen aan de buitenkant zijn de monumentale gebouwen die nu op het complex staan, die worden dan ook in het stadion/evenementencomplex geintegreerd.
Dat soort zaken kan ik altijd wel waarderen.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 11 januari 2008 @ 13:07:19 #122
50546 Ippon
Correctief instituut
pi_55948777
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:20 schreef Joagertje het volgende:
Nijland heeft gister op de Nieujaarsrecieptie van de supportersvereiding aangegeven dat hij de uitbrediging door wil zetten naar 35.000/40.000 toeschouwers. Schijnt dat er binnenkort bekend gaat worden hoe ze dat kunnen doen.
Go Groningen Go!!!!
pi_55949880
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:07 schreef Ippon het volgende:

[..]

Go Groningen Go!!!!
Er wordt me wat teveel gepraat en te weinig actie ondernomen. Ik wil wel eens plannen zien, schetsen ofzo. Al is het alleen nog maar van die drie extra rijen die komende zomer worden gebouwd.
pi_55970873
Professionele blueprints van van VVV
pi_55971733
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 12:52 schreef Erasmusch het volgende:
Professionele blueprints van van VVV
Zijn volgens mij screenshots van TV Limburg ( ).

Al zagen ze er op tv idd ook niet echt jottem uit ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')