abonnement Unibet Coolblue
  maandag 17 december 2007 @ 10:22:19 #1
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_55330870

Deel 25 » Welkom bij het FOK Guild Wars topic!


Guild Wars wordt door de makers geen MMORPG genoemd, maar een CORPG (Competitive Online RPG).
De nadruk ligt hier op competitief spel. Guild Wars neemt de beste elementen uit de hedendaagse MMORPGs en combineert dit met een innovatief missie-systeem die vervelende dingen uit MMORPGs elimineert zoals: camping, ganking, kill-stealing en loot-hogging.

Dankzij het dynamic quest systeem heeft alles wat je doet invloed op jouw persoonlijke toekomst in de game.
Ondanks het feit dat de focus van Guild Wars op competitie en het Player vs Player gedeelte ligt, zit er een zeer uitgebreid PvE (Player vs Environment) gedeelte in die zelfs de meest doorgewinterde RPGer een tijd lang zoet zal houden. Door quests en missies te doen krijgt de speler toegang tot steeds meer nieuwe skills, nieuwe armor en upgrades. Heb je eenmaal een nieuwe skill 'unlocked', dan blijft die skill dat altijd en hoef je er later niet weer naar op zoek te gaan. Skills die je unlocked in PvE worden voor de speler toegankelijk in PvP. Hoe meer quests je doet, des te groter wordt dus het arsenaal aan skills die je kan gebruiken in PvP.
Voor Guild Wars hoef je trouwens niet per maand te betalen.

De meest recente toevoeging binnen Guild Wars is de HARD MODE. Deze mode wordt beschikbaar voor een account, als met een van de characters op het account een campaign is uitgespeeld. In Hard Mode kun je andere titels verdienen, meer unieke items vinden en natuurlijk je skills testen tegen sterkere en slimmere groepen. Door de Hard Mode is het droppen van items en loot wel veranderd. De loot dropt nu in verhouding tot je party. Ben je solo aan het "farmen" dan droppen nu dus veel minder items, dan wanneer je met een volledige party aan het slachten gaat.


De eerste uitbreiding voor het spel. Guild Wars Factions introduceert nieuwe skills, een nieuw wereld om te verkennen, en twee nieuwe professions, de Assassin en de Ritualist. En misschien nog belangerijker: in Guild Wars zitten twee Factions waar jij je bij kunt aansluiten. Deze Factions zullen in PvP battles hun oorlog uitvechten en kunnen daarmee gebieden op de kaart innemen.

De setting van Factions, is Aziatisch, iets wat direct duidelijk wordt, als je een character aanmaakt in deze campaign. Ook de gebouwen, namen van plaatsen en armors, hebben een oosters tintje. Het eerste wat opvalt, is dat het allemaal wat groener is dan de Prophecies campaign. (Met uitzondering de Pre-searing.)


Guild Wars' tweede uitbreiding. Guild Wars Nightfall introduceert het Hero systeem.
Dit stelt de speler in staat henches mee te nemen, die hij zelf kan "inrichten". Wapens, skills en besturing kunnen ingesteld worden, waardoor de heroes beter kunnen presteren dan de henchies. Dit hangt natuurlijk wel af van wat de speler instelt bij de heroes. Ook is natuurlijk andere content toegevoegd, zoals skills, wapens en armor. De twee nieuwe professions die met deze expansie beschikbaar komen, zijn de Dervish en de Paragon.

De setting is dit keer wat Afrikaans. De characters en de bijbehorende uiterlijke karakteristieken, zijn hierop afgestemd. De dansjes van de vrouwelijke Paragon, is ook een echte traditionele Afrikaanse dans.



Eye Of The North (GWEN). De naam van de nieuwste en tevens laatste uitbreiding van Guild Wars.
Deze laatste campaign biedt geen nieuwe professions, maar wel een nieuw gebied, nieuwe skills, nieuwe armor en nieuwe items. Het laat ook een schim zien van de nieuwe personages en rassen die we kunnen gaan verwachten in Guild Wars 2 (! Daarover later meer). Het speelt zich af in grotten/dungeons onder het gebied van de eerste campaign, Guild Wars Prophecies.


Guild Wars2, blijft volgens Mike O'Brien een no-monthly-fee product, om de traditie van Guild Wars voort te zetten.
De systeemvereisten blijven vooralsnog aan de lage kant, zoals bij de eerste versie van het spel, maar er wordt wel gezegd dat de vereisten hoger gaan liggen, dan bij het eerste deel.
De support voor Guild Wars 1, blijft, ook als Guild Wars 2 uitkomt. Er blijven dus vakantie evenementen, en toernooien georganiseerd worden.

De besturing van Guild Wars, wordt wel aangepakt. Met name het "klik om te lopen" zal verdwijnen, alhoewel het targeting systeem wel blijft bestaan. Guild Wars 2, introduceert een Z-axis, waardoor het mogelijk voor spelers om over obstakels heen te springen. Ook worden andere interactieve vormen met de omgeving aangegrepen, waardoor het mogelijk wordt, om te glijden, in bomen te klimmen en zwemmen.

Gameplay veranderd drastisch, er zijn tot nog toe alleen plannen, maar dit is bekend op de wiki:
quote:
The game will be on multiple servers or "worlds," but players will not be bound to a world and may therefore change worlds as they would districts, except that they encompass the entire game, instead of just an outpost.
There will be changes to instancing system used. Persistent areas, similar to those traditionally used in other online multiplayer games, will be introduced to Guild Wars which may allow players to meet and interact while exploring.
Instances will still be used for missions and dungeons. An "Event System" will be used to notify players of big events in the world, the return of a dragon, for instance.
In GW 2 komen de volgende nieuwe rassen:

  • Asura
  • Charr
  • Human
  • Norn
  • Sylvari

    Meer informatie over Guild Wars 2, kun je hier vinden.


    Ook het FOK!forum heeft een guild. Iedereen is in principe welkom om in de guild te komen. Hoe meer mensen, hoe gezelliger!

    Ook heeft de Fok! Guild een TeamSpeak server, en een Site+Forums, deze zijn natuurlijk toegankelijk voor iedereen, dus je hoeft geen lid te zijn van de guild om builds te delen, of andere informatie te posten!

    Darky.NL schrijft:
    quote:
    Wij bestaan uit +- 40 Nederlandstalige leden. Echter, is de helft al lange tijd niet online geweest, en zijn we nu hard op zoek naar meer mensen die onze guild wat actiever en gezelliger kunnen en willen maken!
    Op dit moment zitten we in een volledig nederlandse alliance, samen met onder andere de Guild van GoT, (Gathering of Tweakers) en een vijf-tal andere guilds.
    Deze Kurzick alliance bestaat dan ook alleen uit NL/BE leden.

    Als Guild hebben wij een Guildhall, Isle of Meditation.
    Hierin hebben we bijna alle NPC's unlocked, we moeten er nog een paar nieuwe bij.
    We hebben een mooie oranjeachtige cape met een leeuw erin.
    De FOK guild heeft een eigen site met eigen forum en een teamspeak server.

    FOK! Guild accepteert altijd members, van alle levels, als de spelers maar Nederlands kunnen spreken. Het maakt niet uit of je net begint of niet, hoe meer mensen, hoe meer vreugde! Dus, ben je een beetje sociaal, vind je het leuk om met gezellige mensen te spelen?

    Join de FOK! Guild!
    Mensen! We hebben echt hard mensen nodig om onze guild gezelliger te maken. We hebben een functionele site, met forums, een Alliance (nog wel...) waar we veel mee kunnen doen, maar onze guild is gewoon niet actief genoeg! (Hierdoor gaan members weg, en kom je in een neerwaartse spiraal... .)

    Voor een lijstje met Fok!kers die ook GW spelen, kun je hier terecht.
    Hier kun je jezelf toevoegen, al dan niet als lid van de Fok! Guild.


  • Officiele Guild Wars website
  • Officiele Guild Wars Wikipedia
  • Fok! Guild Website

  • ArenaNet
  • GW Online Forums
  • Guild Wars Guru
  • Guild Wiki
  • Fok! Games

    Vorige delen:
    [01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10]
    [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16] | [17] | [18] | [19] | [20]
    [21] | [22] | [23] | [24]


    De OP kun je hier vinden.



    [ Bericht 1% gewijzigd door Jo0Lz op 17-12-2007 14:45:31 ]
  • Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_55331189
    Ik was de lvl 14.8 met lvl 14/3 heros.
    De lvl20 die mee ging met lvl hero's'was een vriend van mij. Had zijn Assasin/nogwattes bij zich.
    Tactisch wat minder handig.. Vergeet nogal eens zijn Hero's te laten escapen of valt de verkeerde aan tijdens battle's
    Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
    Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
      maandag 17 december 2007 @ 10:53:09 #3
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55331423
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 10:40 schreef HMaster-II het volgende:
    Ik was de lvl 14.8 met lvl 14/3 heros.
    De lvl20 die mee ging met lvl hero's'was een vriend van mij. Had zijn Assasin/nogwattes bij zich.
    Tactisch wat minder handig.. Vergeet nogal eens zijn Hero's te laten escapen of valt de verkeerde aan tijdens battle's
    Als ik met mijn monk kom, en een hero monk meeneem, maakt het voor de rest niet zoveel uit wie je meeneemt. Het is namelijk best makkelijk dan . De Healing build die ik gebruik, gaat er wel vanuit dat er een tank is, maar de rest is dood simpel.
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_55331690
    Ondanks dat ik nu al een tijdje inactief ben met GW, toch maar even een TVP.

    Ook een nieuwe OP zie ik.
      maandag 17 december 2007 @ 11:17:01 #5
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55331885
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 11:07 schreef torn_Machina het volgende:
    Ondanks dat ik nu al een tijdje inactief ben met GW, toch maar even een TVP.

    Ook een nieuwe OP zie ik.
    .

    Vind je het wat? .
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_55332334
    Gisteren eindelijk prophecies "uitgespeeld" met mijn monk! Moest de laatste missie zo'n 10 keer overdoen!
      maandag 17 december 2007 @ 11:43:18 #7
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55332465
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 11:37 schreef SnowDoggg het volgende:
    Gisteren eindelijk prophecies "uitgespeeld" met mijn monk! Moest de laatste missie zo'n 10 keer overdoen!
    Zo heel moeilijk is hij niet. Het is tegenwoordig wel een uitdaging een goeie party te vinden...
    .
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      maandag 17 december 2007 @ 12:00:54 #8
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_55332851
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 11:43 schreef Jo0Lz het volgende:

    [..]

    Zo heel moeilijk is hij niet. Het is tegenwoordig wel een uitdaging een goeie party te vinden...
    .
    Inderdaad
    Gelukkig als je een beetje goede heroes hebt kom je al een heel eind. Of gewoon een goede Guild natuurlijk
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_55335439
    He kunnen we niet bijhouden in de OP welke mensen hier meedoen?
    Al dan niet inde guild natuurlijk. [SC] maken mss ook

    Zoiets als:

    undefined
    Vaste Lurkers:
    Elegy - IGN ....
    Joolz - IGN ....
    etc....
    Imperare sibi maximum imperium est
      maandag 17 december 2007 @ 14:20:06 #10
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_55336125
    1e account: Vortex Elegy
    2e Account: Elista Rivenox
    3e Account: Aryana Cortex
    4e account: Nyanna Phostex
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_55336335
    Heb GW altijd al eens willen proberen, maar aangezien er nu zoveel versies te koop zijn, vraag ik me af welke ik het beste kan kopen als mijn doel vooral zal zijn om ZSM lvl 20 te worden zodat ik kan gaan PvPen.

    PvE en het verhaal enzo boeit me eigenlijk niets, het gaat me alleen om het PvP gebeuren.

    Welke versie raden jullie dan aan ?
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_55336599
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 14:29 schreef PBateman1978 het volgende:
    Heb GW altijd al eens willen proberen, maar aangezien er nu zoveel versies te koop zijn, vraag ik me af welke ik het beste kan kopen als mijn doel vooral zal zijn om ZSM lvl 20 te worden zodat ik kan gaan PvPen.

    PvE en het verhaal enzo boeit me eigenlijk niets, het gaat me alleen om het PvP gebeuren.

    Welke versie raden jullie dan aan ?
    Voor PvP acties hoef je alleen maar een char aan te maken. Die is meteen lvl20. En je kan gaan PvP-en.
    Wil je het meeste uitproberen, dan zou ik Nightfalls adviseren omdat je daar ook Hero vs Hero kan uitvoeren.
    Verder zal je zelf je Builds moeten creeeren. Denk alleen, dat je niet veel skills zal hebben om te kiezen. Maar daar heb je de Unlock-packs voor.
    Wil je echt gamen, dan moet je een PvE char aanmaken en lvl-en naar de 20.
    Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
    Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
      maandag 17 december 2007 @ 14:46:16 #13
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55336805
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 13:53 schreef de_priester het volgende:
    He kunnen we niet bijhouden in de OP welke mensen hier meedoen?
    Al dan niet inde guild natuurlijk. [SC] maken mss ook

    Zoiets als:

    undefined
    Vaste Lurkers:
    Elegy - IGN ....
    Joolz - IGN ....
    etc....
    Je bedoelt dit lijstje. Goed dat je het zegt, ge-update en toegevoegd aan de OP. (@wiki.)
    .


    Trouwens, dit vorige topic, is MAANDEN open geweest, dus nog een aparte GW SC, lijkt me een beetje veel, als je meer kwijt wil, kun je ook nog altijd terecht @ De FokGW Site (Graag zelfs!) wat onder andere een GWBBCode add-in heeft, waardoor je visueel builds kunt delen. .
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 14:29 schreef PBateman1978 het volgende:
    Heb GW altijd al eens willen proberen, maar aangezien er nu zoveel versies te koop zijn, vraag ik me af welke ik het beste kan kopen als mijn doel vooral zal zijn om ZSM lvl 20 te worden zodat ik kan gaan PvPen.

    PvE en het verhaal enzo boeit me eigenlijk niets, het gaat me alleen om het PvP gebeuren.

    Welke versie raden jullie dan aan ?
    Ik zou je dan aanraden, om Nightfall te nemen. Iets wat H-Master ook al zei, als je NF hebt, kun je ook PvP Hero battles doen. Als je dan niet PvE gaat doen (Om skills en items te unlocken) moet je de Unlock Packs kopen, waardoor je toegang krijgt tot skills met je PvP char. Deze kun je ook unlocken met Faction points, die je krijgt als je PvP Battles speelt.

    [ Bericht 21% gewijzigd door Jo0Lz op 17-12-2007 15:10:10 ]
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_55337551
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 14:46 schreef Jo0Lz het volgende:

    [..]

    Je bedoelt dit lijstje. Goed dat je het zegt, ge-update en toegevoegd aan de OP. (@wiki.)
    .


    Trouwens, dit vorige topic, is MAANDEN open geweest, dus nog een aparte GW SC, lijkt me een beetje veel, als je meer kwijt wil, kun je ook nog altijd terecht @ De FokGW Site (Graag zelfs!) wat onder andere een GWBBCode add-in heeft, waardoor je visueel builds kunt delen. .
    [..]

    Ik zou je dan aanraden, om Nightfall te nemen. Iets wat H-Master ook al zei, als je NF hebt, kun je ook PvP Hero battles doen. Als je dan niet PvE gaat doen (Om skills en items te unlocken) moet je de Unlock Packs kopen, waardoor je toegang krijgt tot skills met je PvP char. Deze kun je ook unlocken met Faction points, die je krijgt als je PvP Battles speelt.
    Ik zal je vanaaf effe een lijstje PM-en met de chars die ik gebruik in GW. Moet dat per versie in het lijstje? Mischien wel handig, omdat je dan meteen ziet waar iedereen rondzwerft door de instances.
    Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
    Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
      maandag 17 december 2007 @ 15:21:41 #15
    164101 Thormodo
    Nu inclusief tweede aap!
    pi_55337622
    tvp, op naar een drukkere guild.
    Weer bekijken welke PvE skills ik met mijn R/Rt ook al weer gebruikte is trouwens ook een k*twerk -,-.
      maandag 17 december 2007 @ 15:37:17 #16
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55337980
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 15:18 schreef HMaster-II het volgende:

    [..]

    Ik zal je vanaaf effe een lijstje PM-en met de chars die ik gebruik in GW. Moet dat per versie in het lijstje? Mischien wel handig, omdat je dan meteen ziet waar iedereen rondzwerft door de instances.
    Je zou achter de namen kunnen invullen welke campaigns ze hebben, maar je kunt ook op de FokGuild site registreren, en daar invullen welke campaigns je hebt. . (PR|FA|NF|EOTN)

    Daar komt bij, dat 1 naam, genoeg is. Deze kun je toevoegen aan je friends list, waarna je ook kan zien welke andere namen hij/zij gebruikt. Alleen als je meerdere accounts hebt, zal je per account een naam neer moeten zetten.
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 15:21 schreef Thormodo het volgende:
    tvp, op naar een drukkere guild.
    Weer bekijken welke PvE skills ik met mijn R/Rt ook al weer gebruikte is trouwens ook een k*twerk -,-.
    Check eens hier.

    [ Bericht 8% gewijzigd door Jo0Lz op 17-12-2007 15:43:22 ]
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_55338179
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 15:37 schreef Jo0Lz het volgende:

    [..]

    Je zou achter de namen kunnen invullen welke campaigns ze hebben, maar je kunt ook op de FokGuild site registreren, en daar invullen welke campaigns je hebt. . (PR|FA|NF|EOTN)

    Daar komt bij, dat 1 naam, genoeg is. Deze kun je toevoegen aan je friends list, waarna je ook kan zien welke andere namen hij/zij gebruikt. Alleen als je meerdere accounts hebt, zal je per account een naam neer moeten zetten.
    [..]

    Check eens hier.
    Ik zit al op FOK!Guild site slimmo
    Heb alleen nog niet zoveel ingevuld.. Mag jij dan voor mij doen
    Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
    Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
      maandag 17 december 2007 @ 15:50:09 #18
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55338268
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 15:45 schreef HMaster-II het volgende:

    [..]

    Ik zit al op FOK!Guild site slimmo
    Heb alleen nog niet zoveel ingevuld.. Mag jij dan voor mij doen
    Dat is waar, en wist ik ook, maar niet iedereen die hier post is dat .
    Het gaat om het idee, en omdat het een discussie forum is, gaat het ook om de anderen .

    .
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      maandag 17 december 2007 @ 15:54:11 #19
    164101 Thormodo
    Nu inclusief tweede aap!
    pi_55338361
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 15:37 schreef Jo0Lz het volgende:
    Check eens hier.
    Die zag ik net al staan ja. Maar ik gebruikte een andere build . Eentje waarbij ik ook wat kon healen geloof ik, aangezien sommige monks nooit al te snugger waren. En een pet gebruiken werd mij nooit in dank afgenomen .
      maandag 17 december 2007 @ 16:01:13 #20
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55338558
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 15:54 schreef Thormodo het volgende:

    [..]

    Die zag ik net al staan ja. Maar ik gebruikte een andere build . Eentje waarbij ik ook wat kon healen geloof ik, aangezien sommige monks nooit al te snugger waren. En een pet gebruiken werd mij nooit in dank afgenomen .
    Er staat bij, dat je die niet hoeft te gebruiken. Het is zo dat je een paar "core" skills hebt voor de build, waarna je andere skills kunt afwisselen voor verschillende situaties, of voor verschillende voorkeuren (van de gebruiker.) teveel healing kan er niet in met Ritualist als secondary, maar je kunt Troll Unguent gebruiken, alleen moet je daarvoor wilderniss survival attribute points gebruiken, wat ten koste gaat van andere attribute points.

    Als je je build weer weet, post hem dan ook in dat topic .
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      maandag 17 december 2007 @ 16:26:35 #21
    164101 Thormodo
    Nu inclusief tweede aap!
    pi_55339120
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 16:01 schreef Jo0Lz het volgende:
    Als je je build weer weet, post hem dan ook in dat topic .
    Geloof dat ik mijn build al weer weet. Maar volgens mij gebruikte is die meestal met hechmen en had ik weer een andere met ander volk ^,^. Mijn pet is trouwens ook wel vet kwam ik net achter , een witte tijger met zwarte strepen. Maare hoe werkt die shizzle met die skills op die manier op het forum posten dan?

    En over dat healen, tjah was niet voor niks met een monk begonnen .
      maandag 17 december 2007 @ 16:29:36 #22
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55339196
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 16:26 schreef Thormodo het volgende:

    [..]

    Geloof dat ik mijn build al weer weet. Maar volgens mij gebruikte is die meestal met hechmen en had ik weer een andere met ander volk ^,^. Mijn pet is trouwens ook wel vet kwam ik net achter , een witte tijger met zwarte strepen. Maare hoe werkt die shizzle met die skills op die manier op het forum posten dan?
    In GW, (onder mijn posts in het FokGW forum, staat een How-To) kun je skill templates opslaan.
    Deze template codes, kun je gebruiken op het forum. In de vorm:
    [Build Naam;OQYQEnTqAAAAAAAAAA]
    Die reeks tekens, is de build code. Deze moet je dus na een ; achter de naam plaatsen, en tussen [ ]
    Dan werkt het .
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      maandag 17 december 2007 @ 17:30:57 #23
    51635 de_priester
    Nil nequit amor
    pi_55340641
    zet mij is op lijstje? de_priester > esto rage
    Imperare sibi maximum imperium est
      maandag 17 december 2007 @ 17:45:42 #24
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_55340993
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 16:26 schreef Thormodo het volgende:

    [..]

    Geloof dat ik mijn build al weer weet. Maar volgens mij gebruikte is die meestal met hechmen en had ik weer een andere met ander volk ^,^. Mijn pet is trouwens ook wel vet kwam ik net achter , een witte tijger met zwarte strepen. Maare hoe werkt die shizzle met die skills op die manier op het forum posten dan?

    En over dat healen, tjah was niet voor niks met een monk begonnen .
    Je kunt je monk toch niet meenemen, als je met je ranger speelt .
    En als je secondary Monk wordt, kun je weer geen Splinter Weapon meenemen .
    quote:
    Op maandag 17 december 2007 17:30 schreef de_priester het volgende:
    zet mij is op lijstje? de_priester > esto rage
    Ik ga vanavond de lijstjes bijwerken... .
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      maandag 17 december 2007 @ 18:31:27 #25
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_55341805
    tvp. ik ben al een tijdje geinteresseerd in Guild wars, maar ik weet niet zo goed welke ik moet kopen en waar ik dan moet beginnen
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')