abonnement Unibet Coolblue
pi_55263652


Telstar is de enige club uit de Jupiler League die op Fok! nog geen eigen topic heeft (volgens het linkjestopic). Een schande! Dit seizoen domineren de Witte Leeuwen vrijwel elke wedstrijd, maar lange tijd ging het vaak net mis. Nu is het geluk weer naar onze zijde teruggekeerd en veegt Telstar werkelijk elke club van de mat. Wie houdt ons nog tegen? Wanneer winnen we weer eens een periodetitel? Worden we nog kampioen dit seizoen?

Praat hier over de club met de laagste begroting uit het betaald voetbal, dat desondanks elk jaar weet te stunten.


Het schitterende, pittoreske stadion


De selectie, met op deze foto:
Boven v.l.n.r.: Kees Kalk (keeperstrainer), Brahim Aoulad-Lfadil, Michiel van Dam, Geoffrey Meye, Tom Zoontjes, Jan Bruin, Johan Pater, Ivar van Dinteren, , Mink Verbaan (materiaal verzorger)

Midden v.l.n.r.: Ton Offerman (verzorger), Anthony Correia, Marien Willemsen, Jordy van Wijk, Mark de Vries, Martijn van Strien, Job Bulters, Raymond Fafiani, Misha Salden, Ilhan Demirci, Martin Arendse (verzorger)

Onder v.l.n.r.: Toon Gerrits (assistent trainer), Richmond Bossman, Geoffrey Galatá, Melvin Holwijn, Luc Nijholt (trainer/coach), Cees Glas (Technisch Manager), Rob Matthaei (assistent trainer), Touvarno Pinas, Frank Korpershoek, Richard van Heulen, Patrick Hamer (teammanager)

Niet op de foto: Jesper Hogendoorn

[ Bericht 1% gewijzigd door EnGCatjuh op 14-12-2007 17:34:11 ]
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55263704
Het ultieme Telstar topic

Bestaat wel, maar is dicht ofzo.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55263771
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 10:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het ultieme Telstar topic

Bestaat wel, maar is dicht ofzo.
Probeer er dan eens in te posten?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_55263795
Fuseren dan maar en in t linkjestopic ermee

Of gewoon hier verder want deze heeft een mooiere OP.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55263822
Gewoon hier verder
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_55263835
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 10:34 schreef dndiek het volgende:
Gewoon hier verder
Ok tof
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 14 december 2007 @ 10:35:30 #7
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55263840
Op voor de 5de overwinnig op rij
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_55263850
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 10:35 schreef borisz het volgende:
Op voor de 5de overwinnig op rij
Voor minder doen we het niet!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 14 december 2007 @ 10:51:18 #9
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_55264202
Ben altijd wel fan van Holwijn.
pi_55272934
Jesper Hogendoorn moet in de basis als keeper, die Van Strien is niks!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55273251
Wel een goeie bouwvakker.
pi_55273494
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 16:44 schreef methodmich het volgende:
Jesper Hogendoorn moet in de basis als keeper, die Van Strien is niks!
Die is al lang weg volgens mij hoor, die Hogendoorn dan.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55273553
Nog een paar jaar, en dan zijn ze weggesaneerd?
pi_55273608
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 17:08 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Die is al lang weg volgens mij hoor, die Hogendoorn dan.
Nou, volgens mij heeft die in de zomer een eenjarig contract getekend.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55273823
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 17:14 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nou, volgens mij heeft die in de zomer een eenjarig contract getekend.
Staat niet op de elftalfoto dan
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55273833
Klopt, omdat het seizoen al liep toen. Staat op de site bij Jong Telstar meen ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55273924
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 17:28 schreef methodmich het volgende:
Klopt, omdat het seizoen al liep toen. Staat op de site bij Jong Telstar meen ik.
Ok, dan zal ik 'm nog even aan de OP toevoegen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55275100
Jantje Bruin met z'n shuffle.
That's all folks!
pi_55275573
Ik weet nog steeds niet wat lelijker is. Het hoofd van Pater of de achtergrond.

De achtergrond is wel kenmerkend voor de streek, though
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 14 december 2007 @ 22:08:32 #20
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55279809
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 10:35 schreef borisz het volgende:
Op voor de 5de overwinnig op rij
dat dus
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_55282110
SC Cambuur Leeuwarden-Stormvogels Telstar 0-1
Stormvogels Telstar is nog zonder puntenverlies in de strijd om de derde periode. De ploeg uit IJmuiden boekte de vijfde zege op rij op bezoek in Leeuwarden. Cambuur werd geveld door een doelpunt van Frank Korpsershoek in de 40e minuut.

Van VI.nl

Beetje jammer van die typfout in de naam van Korpershoek.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57323304
Afgelopen maandag ben ik eens wezen buurten bij Telstar (de vijand), en wat ik me voornamelijk afvroeg is wie die dorpsgek was die constant heen en weer aan het rennen was met toeters, vlaggen en borden met idiote onzinuitspraken als 'hossen with Kate Moss'. Iemand enig idee?
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 maart 2008 @ 10:40:43 #23
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_57323442
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 10:32 schreef JanVanHalst het volgende:
Afgelopen maandag ben ik eens wezen buurten bij Telstar (de vijand), en wat ik me voornamelijk afvroeg is wie die dorpsgek was die constant heen en weer aan het rennen was met toeters, vlaggen en borden met idiote onzinuitspraken als 'hossen with Kate Moss'. Iemand enig idee?
Peter Zoontjes http://www.telstarfans.nl/APJ/Apjspecials.html
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_57323536
Bedankt! Wat een geweldige kerel!
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_57324193
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 10:40 schreef borisz het volgende:

[..]

Peter Zoontjes http://www.telstarfans.nl/APJ/Apjspecials.html
Jomanda inderdaad Geweldige verhalen over gehoord.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57582397
quote:
Fafiani maakt het verschil in Noord-Hollandse derby

24/03/2008 14:58

Stormvogels Telstar-aanvaller Raymond Fafiani heeft het beslissende doelpunt (0-1) gemaakt tijdens het duel met aartsrivaal Haarlem.

Het duurde tot de 68ste minuut voordat Fafiani de score namens de bezoekende ploeg opende. Vóór dat zeldzame hoogtepuntje viel er voor de nog geen 1.900 toeschouwers weinig te genieten tijdens het beladen duel, dat eerder werd verboden op basis van verwachte onrust rond de Noord-Hollandse derby.

Na de thuisnederlaag tegen De Witte Leeuwen blijft Haarlem de troosteloze hekkensluiter van de Jupiler League. Stormvogels Telstar steeg van de vijftiende naar de twaalfde plaats.
Blijkt maar weer welke club er wél bestaansrecht heeft
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57584659
Foto's HFC Haarlem - Stormvogels Telstar





meer foto's klik hier
pi_57793641
quote:
Telstar mogelijk door zonder Stormvogels
02 april 2008

Stormvogels Telstar gaat volgend seizoen mogelijk onder de oude naam deelnemen aan de competitie, zo meldt RTV Noord-Holland. Op 21 april staat een bijzondere algemene ledenvergadering op het programma. Daar zal het bestuur de leden vragen om Telstar en Stormvogels volledig te mogen 'ontvlechten'.

De reden voor de splitsing is het feit dat de jeugdopleiding van Telstar vanaf volgend seizoen wordt ondergebracht bij AZ. Stormvogels en Telstar fuseerden in 2001 omdat men de jeugdopleiding wilde uitbreiden en verbeteren. Als de plannen doorgaan, zal de club volgend seizoen weer als Telstar door het leven gaan.
pi_57797748
Weinig fans die daar wakker van zullen liggen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 april 2008 @ 09:13:43 #30
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_57798256
Ik noemde het al nooit St. Telstar maar gewoon Telstar.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_57799783
quote:
Op donderdag 3 april 2008 08:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Weinig fans die daar wakker van zullen liggen.
Zelfs als alle fans er wakker van liggen
  donderdag 3 april 2008 @ 11:45:45 #32
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_57801033
Gaan ze dan ook weer terug naar het oude Telstar-logo?
pi_57808599
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:44 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Zelfs als alle fans er wakker van liggen
Ach, Telstar doet het altijd nog beter dan Haarlem, Eindhoven etc ondanks eenzelfde begroting.

Alleen de bezoekersaantallen zijn minder. Maar dan nog.

Telstar
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 april 2008 @ 09:13:21 #34
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_57927710
quote:
Speel je bij Telstar? Koude douches zeker’Door: Iwan Tol
Gepubliceerd: gisteren 23:20
Update: vandaag 08:06

Clubs uit de Jupiler Leaguestaan onder druk. FC Eindhoven kreeg al een brief van de KNVB waarin het werd aangespoord te stoppen met betaald voetbal. Hoe houden de ‘kleintjes’ het hoofd nog boven water? De Pers ging een week op bezoek bij Stormvogels Telstar.

Maandagmorgen. Van de lente is nog weinig te merken op sportpark Schoonenberg. De regen valt in slierten langs de lichtmasten. In het spelershome staat Ome Gerard achter de bar. Hij smeert de broodjes voor de spelers, kijkt naar buiten en zegt: ‘Een meeuw op het land is een storm in je hand.’


Ome Gerard bestierde vroeger een visrestaurant in IJmuiden. Hij is nu gepensioneerd en verdeelt zijn tijd tussen zijn kleinkinderen en Telstar, waar hij als vrijwilliger werkt. Aan de muren van het spelershome hangen zwart-witfoto’s van Kees van Kooten, Jos Jonker, Hennie Meijer en Heinz Stuy. Verleden genoeg bij Telstar. Maar hoe ziet de toekomst van de club eruit?

Telstar bezet momenteel een vijftiende plaats in de Jupiler League. De begroting van de club bedraagt 1,7 miljoen euro en het gemiddelde toeschouwersaantal is 1.163. Geen cijfers die veel reden tot optimisme geven.

Daarbij komt dat de eredivisieclubs vanaf 2009 nog maar 4,7 miljoen euro naar de Jupiler League zullen doorsluizen. Nu is dat bedrag nog 11,5 miljoen. Aan het einde van deze maand krijgt de Coöperatie Eerste Divisie definitief uitsluitsel, maar dat de subsidiekraan wordt dichtgedraaid is zo goed als zeker. Clubs in de Jupiler League moeten zichzelf gaan bedruipen. Maar hoe?


| Foto: Kick Smeets


Ome Gerard wijst naar de verouderde hoofdtribune. Die is nu al een jaar gesloten voor publiek, omdat de tribune niet meer aan de moderne veiligheidseisen voldoet. Betonrot, instortingsgevaar en meer van dat soort narigheid. Met de bouw van een nieuwe tribune is nog niet begonnen, omdat Telstar wacht op toestemming van de gemeente.

Wat Ome Gerard betreft, en hij is niet de enige bij Telstar, wordt er vandaag nog begonnen met de nieuwbouw. Hij redeneert: ‘Zodra we hier een mooie tribune hebben staan, kunnen we meer sponsors herbergen. Meer sponsors betekent meer geld. En met meer geld kunnen we betere voetballers halen. Zo simpel is dat.’

Dinsdagavond. Algemeen directeur Pieter de Waard verlaat de businessruimte om een sigaret te roken. Hij heeft net een groep ondernemers toegesproken. Zijn boodschap: Telstar lééft in de regio. Uit eigen onderzoek van de club is gebleken dat 60.000 mensen in de regio IJmond geïnteresseerd zijn in het wel en wee van Telstar. ‘Er zijn zoveel mogelijkheden om te benutten’, zegt hij.

Met zijn bloemetjesoverhemd, puntschoenen en strakke spijkerbroek heeft De Waard nog het meeste weg van een manager van een rockband. In 2006 begon hij bij Telstar als algemeen directeur. De bedoeling was voor 20 uur in de week. Het werd 20 uur per dag. Zijn motto: ‘Opgeven bestaat niet.’

De Waard spreekt graag in metaforen. Over de voortgang van de nieuwe tribune: ‘Het hangt op punten en komma’s.’ En later: ‘De kogel zit tegen de kerk.’ Volgens de directeur is het een kwestie van dagen, hooguit weken voordat het besluit definitief is. En dat is maar goed ook, stelt hij. ‘Want de nieuwe tribune is cruciaal in de plannen van Telstar.’

De Waard vreest niet voor de toekomst van Telstar. ‘Wij hebben altijd onze eigen broek kunnen ophouden. Zonder financiële steun van de gemeente, zoals dat in andere steden wél het geval is. Daarnaast moet ik nog zien of de bijdrage van de tv-gelden omlaag gaat, want voorlopig wordt er alleen gespeculeerd. Maar als dat werkelijk gaat gebeuren, moeten wij er voor zorgen dat we meer sponsorgelden binnenhalen. Zo werkt dat in een markteconomie. Lijkt mij niets mis mee.’

Woensdagmiddag. ‘Tongetjesdag’ bij Telstar, want dan bakt ome Ed, de andere vrijwilliger in het spelershome, scholletjes voor de spelers en trainers. Trainer Luc Nijholt ziet in de verte Shirley aankomen. ‘O, o, die is niet blij,’ voorspelt hij. Dat klopt. Shirley is verstandelijk gehandicapt en komt elke woensdag langs. Ze loopt normaal gesproken weg met de trainer. Maar een dag eerder is bekend geworden dat Nijholt volgend seizoen bij Red Bull Salzburg gaat werken, als assistent van Co Adriaanse.

Boos beent Shirley het spelershome binnen, richting de trainer. ‘Jij gaat weg. Hoe zit dat?’ Nijholt legt geduldig uit waarom hij weggaat bij Telstar en zegt dat ze best mag langskomen, straks in Oostenrijk. Probleem opgelost. ‘Ik hou van je’, zegt Shirley. Nijholt: ‘Ik ook van jou, dat weet je toch?’

Even later, in zijn kantoortje, vertelt Nijholt waarom hij zijn contract niet heeft verlengd bij Telstar. Het vooruitzicht van weer een tussenjaar zag hij niet zitten. ‘De begroting gaat omlaag, terwijl ik juist het idee had dat we met twee, drie nieuwe spelers erbij de weg omhoog konden inzetten. Dat gaat ook wel gebeuren, als die tribune geld gaat genereren, maar nog niet nu dus. Als trainer heb ik hier de afgelopen drie jaar veel geleerd, ik ben hier volwassen geworden. Maar nu is het tijd voor een volgende stap in mijn carrière.’

Toen hij drie jaar geleden van Jong AZ overstapte naar Telstar, kreeg hij de belofte dat binnen een jaar de nieuwe hoofdtribune er zou staan. Hij staat er dus nog steeds niet. ‘Op dit moment is de club niet levensvatbaar. In ziekenhuistermen gesproken: we liggen aan de monitor. Maar de stekker eruit trekken is geen optie. Daarvoor heeft deze club te veel toekomst.’

Nijholt houdt zaken graag simpel en duidelijk. Hij heeft er een uitdrukking voor, als zaken in zijn ogen heel simpel zijn: daar hoef je geen geleerde voor te zijn. Vanuit zijn kantoortje – waarop aan de muur een uitgeprint A4-tje hangt met de tekst Luck is when preparation meets opportunity – kijkt hij naar het complex van Telstar. ‘De klok heeft hier een paar jaar stilgestaan, dat lijkt me duidelijk. Daar hoef je geen geleerde voor te zijn.’

Vrijdagavond. Er zijn 1.302 betalende toeschouwers afgekomen op de wedstrijd tussen de nummer veertien (Telstar) en nummer dertien (Omniworld). Op de noodtribune achter het doel, die nu als hoofdtribune fungeert, kijkt de geblesseerde Misha Salden (34) naar de verrichtingen van zijn ploeggenoten. Van de vier tribunes van Schoonenberg zijn er twee in gebruik. De leegte achter het doel aan de overkant wordt opgevuld met reclameborden. Dat brengt meer geld op dan wanneer de club er toeschouwers zou toelaten. ‘Het went, die kale plekken,’ zegt Salden.

Een paar jaar geleden liep zijn contract af bij FC Volendam. ‘Dan denk je: wat nu?’ Hij kon kiezen tussen Go Ahead Eagles en Telstar. Hij koos voor het laatste. ‘Profvoetballer worden was altijd mijn droom. Natuurlijk zou ik het liefst bij Ajax spelen. Maar ik kom uit de regio, heb affiniteit met Telstar. Hier sta je toch meer in de picture, omdat de mensen je kennen. Dat gevoel zou ik bij Go Ahead veel minder hebben gehad.’

Hij krijgt wel eens opmerkingen vanuit zijn omgeving. Telstar? Koude douches zeker? Ergens begrijpt hij dat wel. ‘Toen ik zelf met Volendam hier speelde, stonden we voor de wedstrijd een lekkage in de kleedkamer te repareren met tape.’

Salden erkent dat de omstandigheden bij Telstar niet optimaal zijn. Het veld kan beter en een uitgebreide fitnessruimte ontbreekt. ‘Maar wie wil, kan gratis sporten in een sportschool in het dorp. Het moet hier meer uit jezelf komen. Voor spelers die overkomen van bijvoorbeeld de jeugdopleiding van Ajax of AZ is Telstar een goede leerschool.’

En je kunt het ook anders bekijken, vindt hij. ‘We hebben hier de twee beste koks uit het betaalde voetbal rondlopen. Als we hier ’s middags eten, kunnen we kiezen uit vier soorten soep. Als er wat over is, krijg je dat mee naar huis. Waar maak je dat nou mee?’

Woensdagmorgen. In de kleedkamers heeft Mink Verbaan de shirts klaargelegd voor ‘De Witte Leeuwen’, zoals de bijnaam van de spelers van de club luidt. De materiaalman is 61 jaar en werkt al vanaf 1976 bij Telstar. ‘De club is mijn leven, simpel zat,’ zegt hij.

Hij heeft ze allemaal zien komen en gaan, spelers, trainers, bestuurders, noem maar op. Hij heeft op een lijstje de bekendste namen uit de historie van Telstar geschreven. Een greep: de trainers Louis van Gaal en Henk ten Cate, scheidsrechter Ben Haverkort, presentator Hans Kraay jr en de spelers Ruud Geels, Jerrel Hasselbaink, Jerry de Jong en Andwelé Slory. ‘Dus kom niet aan met het verhaal dat wij geen bestaansrecht zouden hebben.’

In de rubriek Persoonlijk van Voetbal International wordt voetballers regelmatig gevraagd naar het lelijkste stadion. Niet zelden luidt het antwoord: De Schoonenberg. Sfeerloos, koud water uit de kraan. Verbaan: ‘Bij AZ was het tot twee jaar terug nog een bouwval. Maar het rook er naar voetbal. Zo is dat hier ook. Maar hoe gaat dat? Spelers verliezen hier en geven het veld of de douches de schuld. Nooit zichzelf. Laat me dit zeggen: we hebben zes douches in de kleedkamers en er komt bloedheet water uit.’

Nijholt: ‘Dat laagdunkende toontje is niet terecht. Ploegen gaan hier vaak mentaal onderuit. Die komen aan en denken: ‘Wat is dit hier?’

En Salden: ‘Weet je wat het is? Voetballers zijn net papegaaien. Ze praten elkaar allemaal na. Er werd een voetballer een keer gevraagd wat hij het lelijkste tenue vond. En ja hoor, dat van Telstar, antwoordde hij. Terwijl hij het shirt van Real Madrid het mooiste vond. Zoveel verschilt dat niet. Snap jij het dan nog?’

Vrijdagavond. Directeur De Waard heeft de eerste helft overgeslagen. Hij kan niet tegen de spanning en moet bovendien nog een presentatie voor potentiële sponsors voorbereiden. Hij loopt van zijn kantoor naar de tribunes en passeert de verouderde wc-hokjes. ‘ Ik snap wel dat vrouwen niet naar Telstar komen kijken. Ze kunnen hier niet eens naar de wc.’

Hij is reëel en erkent dat Telstar twee problemen heeft. ‘Een imagoprobleem en, hardnekkiger, een draagvlakprobleem. ‘Dat komt te voet en gaat te paard.’

Hij moet aan de slag. En snel. Potentiële sponsoren zitten al lang en breed in Alkmaar, waar ze bij AZ wel gerieflijk zitten en, normaal gesproken, topvoetbal te zien krijgen. Dat is wat anders dan op een noodtribune in de kou anderhalf uur naar Telstar -Omniworld kijken. Van de ’60.000 mensen die geïnteresseerd zijn in het wel en wee van de club’ vinden er maar 1.302 de weg naar sportpark Schoonenberg. En dan doemt er ook nog eens een verlaging van de inkomsten uit tv-gelden op.

‘We hebben een inhaalslag te maken,’ weet De Waard.

Hoe wil hij het tij gaan keren? ‘We moeten meer willen zijn dan alleen een voetbalorganisatie. Mijn visie is: we moeten een verkooporganisatie worden die naast voetbal ook aan relatiemarketing doet en faciliteiten verkoopt. De nieuwe tribune gaat uit twee lagen bestaan. De onderste laag worden kantoren en kleedkamer. Daarboven wordt de businessruimte gebouwd. Daar kunnen sponsoren hun relaties waardig ontvangen. Die ruimtes willen we ook gaan verhuren. Je kunt wel blijven zeggen: we moeten investeren op het veld, maar dat kan alleen als je Abramovic heet.’

Materiaalverzorger Verbaan is van een andere stroming. Hij is niet iemand die denkt in termen van relatiemarketing en faciliteitenverkoop, maar in voetbal. Volgens Verbaan is de levensader van de club het voetbal: het opleiden van talent. ‘Wij moeten onze eigen Alvessies gaan opleiden. Daar zijn wij een ideale club voor. Dat heeft AZ goed gezien.’

Verbaan doelt op de overeenkomst die Telstar sloot met AZ om de jeugdopleidingen te verenigen in een regionale voetbalacademie die de naam van AZ zal krijgen. De samenwerking houdt onder meer in dat talenten van AZ in de Eerste Divisie bij Telstar gaan voetballen. De Waard benadrukt dat Telstar zijn eigen identiteit behoudt. Maar welke precies? ‘Onze rijke historie, het aanvallende voetbal, onze jeugdspelers die overal doorbreken, de ouderwetse sfeer op Schoonenberg. Die identiteit moeten we gaan uitbouwen.’

Historie heeft elke club en aanvallend voetbal wil iedereen. Waarin onderscheidt Telstar zich? De Waard: ‘Het belangrijkste is de talentontwikkeling. Daar plukt de eredivisie zijn vruchten van. Dat wordt wel eens vergeten, heb ik de indruk. Ik las in VIdat Sankoh onhoudbaar is geworden voor FC Groningen. Die speelde een paar jaar terug nog hier. Kivuvu, Slory, hetzelfde verhaal. Zoiets vervult mij met trots. Ik zeg altijd maar: aan de rand van het ravijn groeien de mooiste bloemen.’

Vrijdagavond. Telstar verliest met 1-0 van Omniworld door een doelpunt van Wamberto in de 67e minuut. Het seizoen is definitief voorbij voor ‘De Witte Leeuwen’.

Op de tribune schudt Ome Gerard het hoofd. Als doelman Van Strien de bal verkeerd uittrapt, waarschuwt hij voor de laatste keer: ‘Als hij dat nog één keer doet, krijgt hij geen vreten meer.’
uit de pers.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_57927745
Mooi artikel inderdaad, mooie foto's ook erbij.

Schoonenberg gaat de cult status die de Alkmaarderhout had overnemen.
pi_57931272
Leuk stuk wel.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 8 juli 2008 @ 10:30:22 #37
52871 Blight
Supersized.
pi_59966409
quote:
Telstar droomt zich rijk met negentig loten

08/07/2008 10:14

Telstar zit al jaren krap bij kas en liet vorig seizoen bijvoorbeeld nog een handvol spelers op amateurbasis spelen. De Eerstedivisionist hoopt komende donderdag op originele wijze de eigen schatkist te vullen.

Op die avond is er de loting van de Staatsloterij met een jackpot van 25 miljoen euro. Telstar doet ook mee, de club heeft liefst negentig loten aangeschaft in de hoop met de hoofdprijs aan de haal te kunnen gaan.

Deze actie is een gevolg van een eerder initiatief van supporters en sponsors. Tijdens een speciale theateravond brachten zij in een fors geldbedrag bijeen, waarmee zij 220 loten kochten voor de Staatsloterij van juni. Destijds was de club uit Velsen niet echt succesvol, al werd er nog wel het een en ander verdiend.

Met het geld dat tijdens de vorige loterij werd gewonnen, kocht Telstar negentig nieuwe loten voor de trekking van aanstaande donderdag. Stiekem houden de clubmensen het lot met het eindcijfer 1963 in de gaten. Want dat geldt als geluksnummer, aangezien in 1963 VSV en Stormvogels besloten Telstar op te richten.

Tot nu toe is alleen van Fortuna Sittard bekend dat het ooit geluk heeft gehad met deelname aan een loterij. In 2003 incasseerden de Limburgers dankzij een supportersactie een half miljoen euro.
Geniaal!
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 juli 2008 @ 10:51:34 #38
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_59966806


De spelers gaan ook altijd klussen zodat ze later op trainingskamp kunnen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_59971002
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 10:30 schreef Blight het volgende:

[..]

Geniaal!


Ik gun het ze van harte!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_59996596
Moet de topictitel niet aangepast worden trouwens? Het is toch weer alleen Telstar vanaf dit seizoen?

De doelstelling zal de negentiende plaats wel zijn. Als ze degraderen, dan gaan ze echt kapot denk ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_59997046
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 14:58 schreef methodmich het volgende:
Moet de topictitel niet aangepast worden trouwens? Het is toch weer alleen Telstar vanaf dit seizoen?

De doelstelling zal de negentiende plaats wel zijn. Als ze degraderen, dan gaan ze echt kapot denk ik.
Klopt inderdaad.

Ik neem aan dat de doelstelling niet degraderen is, maar met het oog op de prestaties van de afgelopen jaren, zet ik iets hoger in. Ondanks het laagste budget etc.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 juli 2008 @ 21:26:42 #42
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60028491
ongeveer 628 euro hebben ze gewonnen met de staatloten
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60029135
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 21:26 schreef borisz het volgende:
ongeveer 628 euro hebben ze gewonnen met de staatloten
Kunnen ze een teamuitje boeken naar Walibi.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 augustus 2008 @ 22:09:42 #45
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60669565
Eerste overwinning binnen 0-1 gewonnen van Excelsior
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60669690
Ha, Ton Lokhoff krijgt een enkeltje richting Hoofdklasse
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_60674643
Plet is lekker bezig.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60675363
Die komt Spakenburg, bij eventuele winst op Gemert, straks weer tegen in het KNVB-bekertoernooi. Een prima spits, die de Blauwen vorig seizoen de nodige hoofdbrekens bezorgde in de strijd om de zaterdagtitel. Ik neem aan dat het centrale verdedigingsduo Robert Verschraagen en Sven Baas inmiddels zijn lesje heeft gehad en inmiddels begrijpt hoe deze lange spits het best kan worden bespeeld.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 15 augustus 2008 @ 23:09:36 #49
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60867035
2-2 tegen Den Bosch nadat Telstar halverwege nog 2-1 voor stond.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60871550
Absoluut geen slecht resultaat. Een overwinning en een gelijkspel tegen 2 ploegen die dit seizoen bovenin mee zullen draaien is absoluut niet verkeerd.

van de Ban is ook aan de selectie toegevoegd. Hij zal op amateurbasis uitkomen voor de Witte Leeuwen.
volgende wedstrijden:
pi_60928653
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 07:55 schreef spurs het volgende:


van de Ban is ook aan de selectie toegevoegd. Hij zal op amateurbasis uitkomen voor de Witte Leeuwen.
Nou, veel succes ermee. Moet eerst 10 tot 15 kilo af gaan vallen..... Belachelijke eisen heeft ie neergelegd bij de hoofdklassers, denk niet dat Telstar daar ingetrapt is. Tegen Katwijk was Serge prima op dreef trouwens....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:11:27 #52
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61053864
2-2 tegen Top nadat we 2-0 achter stonden.

2 maal Plet
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:14:00 #53
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_61053945
Plet is lekker bezig.

Ik lees hier overigens niks over de geweldige sponsor die Telstar heeft gestrikt.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:16:43 #54
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61054015
Corus of de Indiaanse Tata Steel steekt geld in de lokale club, dat is wel prettig ja.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_61054193
Plet is een goede gozer, als hij nu de kansen gaat maken is het helemaal goed.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:35:03 #56
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_61054481
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_61066121
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 23:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Plet is lekker bezig.

Ik lees hier overigens niks over de geweldige sponsor die Telstar heeft gestrikt.
Ach, 0,5m is een goede deal voor shirtsponsor + stadionsponsor voor Telstar. Kan de begroting toch weer substantieel omhoog.

Plet is inderdaad goed bezig
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 11 oktober 2008 @ 16:56:09 #58
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_62311055
Het begon leuk, maar nu met 8 uit 11 gaat het niet zo best.
Plet blijft ook hangen op 5 goals.

Hopelijk gaat er nog wat gewonnen worden.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_62311267
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 16:56 schreef borisz het volgende:
Het begon leuk, maar nu met 8 uit 11 gaat het niet zo best.
Plet blijft ook hangen op 5 goals.

Hopelijk gaat er nog wat gewonnen worden.
Het niet winnen van de Staatsloterij was een voorbode
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 november 2008 @ 22:03:45 #60
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_63041926
Plet heeft netjes Omniworld puntloos naar Almere geschopt
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_63044000
Telstar is weer op de weg omhoog
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 november 2008 @ 21:59:34 #62
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_63416994
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 23:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Telstar is weer op de weg omhoog


2-3 gewonnen in Leeuwarden.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_63419897
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 21:59 schreef borisz het volgende:

[..]



2-3 gewonnen in Leeuwarden.
Nu eerste in de strijd op de 3e periode!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 21 november 2008 @ 23:48:59 #64
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63419999
Hopelijk winnen ze volgende week
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 november 2008 @ 21:56:41 #65
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_63607194
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 23:48 schreef Dos37 het volgende:
Hopelijk winnen ze volgende week
Gelijkspel was voldoende

1-1 op twee goals periodekampioen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 28 november 2008 @ 22:07:17 #66
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63607584
Goed bezig, volgens jaar Eredivisie
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_63610179
Play-offs

Historisch, das toch alweer een flink aantal jaar geleden
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_63610225
gefeliciteerd
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_63610590
Tsja, dan pakt Telstar de periode bij ons, terwijl wij ook zo erg snakken naar een dergelijk succes. Heel erg dubbel gevoel. Aan de ene kant zou ik Telstar gigantisch hard willen uitlachen omdat je het niet gehaald hebt, zoals Veendam en Cambuur de laatste jaren bij ons konden doen...........

Maar ik weet hoe het is om in de marge te vertoeven. Ik weet hoe gaaf het is om eindelijk met veel supporters af te reizen. En ik gun jullie die ontlading, dat je eindelijk een keer iets wint.

Telstar, gefeliciteerd!
pi_63611841
Netjes hoor...
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_63614999
Nice Periode titel
pi_63615401
Plet bleef toch weer akelig rustig bij die goal, hij blijft prima bezig. Leuke beelden ook na afloop.

En gefeliciteerd aan alle supporters met de periodetitel!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_63618343
Nog effe crossposten. Net werk Witte Leeuwen.
pi_63625177
Dit topic heeft al meer views dan dat er daadwerkelijk toeschouwers in het stadion van Telstar zitten
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_63625231
Gefeliciteerd!
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_63631332
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 20:12 schreef TLC het volgende:
Dit topic heeft al meer views dan dat er daadwerkelijk toeschouwers in het stadion van Telstar zitten
Ongeveer evenveel ja.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 19 december 2008 @ 14:34:01 #77
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_64150616
Schandalig onderzoek van de VI, daarin zeggen de spelers dat Sportpark Schoonenberg het lelijkste stadion van Nederland is. Dat kan helemaal niet want er staat nu niet eens een tribune behalve dat nood ding dan .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_64155401
En bovendien hebben ze mandjes bij doelpunten en dat heeft ook niemand verder! Maar wel raar, meestal noemden de voetballers in de rubriek Persoonlijk toch altijd De Goffert of De Langeleegte.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_64165428
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 14:34 schreef borisz het volgende:
Schandalig onderzoek van de VI, daarin zeggen de spelers dat Sportpark Schoonenberg het lelijkste stadion van Nederland is. Dat kan helemaal niet want er staat nu niet eens een tribune behalve dat nood ding dan .
En 28% zou nooit voor Telstar willen spelen En op 3 bij lelijkste shirt, wat ik al helemaal niet begrijp.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 20 december 2008 @ 01:59:37 #80
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_64170636
Ach, ik denk dat het meer met de kleedkamers en douchen enzo te maken heeft, dan met het stadion zelf. Ik vond het stadion wel wat hebben, maar dan spreek je over een jaar of 6 terug. Alleen die hekken...

De kleedkamers waren in ieder geval niets anders dan bij mijn amateurclubje, toen ik eens een keer in het stadion mocht voetballen. Wel een leuke ervaring.
pi_64173679
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 01:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ach, ik denk dat het meer met de kleedkamers en douchen enzo te maken heeft, dan met het stadion zelf. Ik vond het stadion wel wat hebben, maar dan spreek je over een jaar of 6 terug. Alleen die hekken...

De kleedkamers waren in ieder geval niets anders dan bij mijn amateurclubje, toen ik eens een keer in het stadion mocht voetballen. Wel een leuke ervaring.
Qua kleedkamers doet Schoonenberg inderdaad niets onder voor de oude Alkmaarderhout.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_65461661
quote:
Supporter voorkomt staking Telstar-VVV

27/01/2009 15:08

Een defecte lichtmast was er de oorzaak van dat Telstar-VVV-Venlo (2-1) vrijdag gestaakt dreigde te worden. Een supporter, die de kost verdient als storingsmonteur bij Nuon, bracht redding op Sportpark Schoonenberg.

Gerrit de Rijk ontdekte snel wat de reden was van het uitvallen van een van de lichtmasten: een defecte tijdklok. 'Tijd om die te vervangen was er natuurlijk niet', doet de supporter zijn verhaal in Het Parool. 'Er was maar één oplossing: indrukken met een schroevendraaier.'

En die had de storingsmonteur toevallig bij zich. Terwijl De Rijk kunstmatig de lichtmast brandende hield, bezorgde clubtopscorer Glynor Plet Telstar een verrassende zege tegen koploper VVV.

De gevolgen voor Telstar hadden groot kunnen zijn als de wedstrijd niet uitgespeeld had kunnen worden. Een boete of zelfs puntenaftrek had als straf kunnen dienen.
Held!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_65462595
quote:
Topscorer Plet weigert aanbieding van Telstar
Geschreven op dinsdag, 27 januari om 16:38

Telstar is er niet in geslaagd om clubtopscorer Glynor Plet langer te binden. De eerstedivisionist bood de spits een nieuw contract aan, maar de aanvaller heeft het aanbod afgewezen. De onderhandelingen zijn direct gestaakt. Telstar wilde de verbintenis van Plet, die nog een jaar doorloopt, tussentijds openbreken en verlengen tot 2012. De 21-jarige aanvaller wilde hier alleen over praten als de club een gelimiteerde transfersom in het contract wilde opnemen. Hier was zijn werkgever niet voor te porren.

“We hebben onze aanbieding ingetrokken”, bevestigde technisch directeur Cees Glas in het Haarlems Dagblad. “We willen vrij kunnen onderhandelen als zich een club voor Plet meldt. Als een speler weg wil, komen alle partijen daar altijd wel uit.''

De transfermarkt is nog een paar dagen open en in principe blijft Plet, die al zestien keer scoorde dit seizoen, bij Telstar. Zijn zaakwaarnemer Winnie Haatrecht: “Er heeft zich tot nu toe geen club gemeld voor hem. Maar wie weet? Er kunnen tot en met 2 februari nog gekke dingen gebeuren.''
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_65462846
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:44 schreef superjood het volgende:

[..]
Snap niet precies waarom Telstar persé geen clausule wil. Zolang je die niet heel laag maakt, is er toch niks aan de hand?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_65468458
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 17:53 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Snap niet precies waarom Telstar persé geen clausule wil. Zolang je die niet heel laag maakt, is er toch niks aan de hand?
Idd gooi er gewoon een clasule in voor een half miljoen is voor Telstar een heel mooi bedrag en ook de waarde van Plet.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_65490254
Wat een held, die supporter met schroevendraaier .
pi_65490444
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 13:43 schreef Yeahinho het volgende:
Wat een held, die supporter met schroevendraaier .
Schroevendraaier mee -> stadionverbod.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_66300525
Hopelijk is het elftal weer op tijd in vorm voor de nacompetitie...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_67110101
quote:
Telstar heeft hulp nodig van 'grote broer' AZ
16 maart 2009

Telstar wil volgend seizoen een groot aantal spelers huren van AZ. De eerstedivisionist hoopt dat de 'grote broer' opnieuw talenten wil laten rijpen in Velsen-Zuid. Beide clubs zijn daar momenteel over in gesprek.

Telstar wacht met het verlengen van aflopende contracten, totdat duidelijk is hoeveel spelers AZ wil afstaan. De selectie voor volgend seizoen telt dan ook maar zes spelers: Anthony Correia, Koen Stam, Benito Olenski, Frank Korpershoek, Touvarno Pinas en Glynor Plet.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 april 2009 @ 09:30:00 #90
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_68328025
quote:
Sc Telstar heeft besloten de stekker uit het beloftenelftal te trekken. De club uit Velsen-Zuid zal hierdoor volgend seizoen niet meer te bewonderen zijn in de beloftencompetitie.


"Jaarlijks zal Telstar hierdoor zo’n 900.000 euro besparen. Verschillende zaken spelen een rol bij het opheffen van het beloftenelftal", legt algemeen directeur Pieter de Waard van Telstar uit in het Haarlems Dagblad.

"De KNVB is bezig met het herinrichten van de beloftencompetitie. De bond komt met zwaardere eisen. Vanaf 2010-2011 gaan de richtlijnen voor beloftenteams dermate veranderen, dat je als club rekening moeten houden met een verdubbeling, zo niet een verdrievoudiging, van de kosten."

"Als je dat feit bovendien plaatst in het kader van de samenwerking met AZ op het gebied van de regionale jeugdopleiding, maakt dat we het geld voor het beloftenteam veel liever steken in andere zaken. Zoals de A-selectie."

"Verder speelt mee dat het rendement van Jong Telstar in financieel opzicht nihil is geweest", gaat De Waard verder.

De laatste vier, vijf jaar is geen zelf opgeleid talent meer verkocht. Eerder al besloten TOP Oss, Go Ahead Eagles en AGOVV te stoppen met het beloftenelftal.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_68336058
Lijkt me een terechte beslissing, een Telstar B leidt alleen op voor Derde Klasse oid.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_68960925
0-0 thuis tegen MVV in de eerste playoff en een penalty gemist vlak voor tijd... Zonde zonde zonde.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 15 mei 2009 @ 19:19:04 #93
235775 Nappie-Oleon
Een Vlaamse reus
pi_69065826
over 45min dran jongens! hoop dat jullie aan het langste eind trekken
floep floep
pi_69066462
Inderdaad, succes!
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_69066566
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 19:35 schreef Roberto258 het volgende:
Inderdaad, succes!
Liever Telstar dan MVV idd
  vrijdag 15 mei 2009 @ 19:54:35 #96
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_69067183
Telstar, jullie kunnen MVV hebben! Zet 'm op!
Dr an!
kloep kloep
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 juni 2009 @ 13:31:37 #97
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_69895978
quote:
ZEIST - Telstar heeft de Fair Play-prijs van de KNVB gewonnen. Van alle 38 clubs uit het betaald voetbal heeft de eerstedivisionist zich afgelopen seizoen het sportiefst gedragen. Dat heeft de voetbalbond woensdag bekendgemaakt.

De KNVB heeft alle clubs beoordeeld op het aantal gele en rode kaarten, het respect ten opzichte van de scheidsrechter en de tegenstander plus het gedrag van de teamofficials.

Aan de prijs zit een bedrag vast van 10.000 euro, dat de club moet besteden aan een sociaal maatschappelijk project. De onderscheiding wordt tijdens een thuiswedstrijd in het nieuwe seizoen aan Telstar overhandigd.
Toch nog een prijs
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_69902069
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:31 schreef borisz het volgende:

[..]

Toch nog een prijs
Vroeger mocht je dan Europa in
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 juni 2009 @ 14:00:36 #99
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_70477426
quote:
Na Richard van Heulen en Marien Willemsen maakt ook Touvarno Pinas de overstap van Telstar naar FC Omniworld. De 22-jarige verdediger was de afgelopen twee seizoenen basisspeler in Velsen.

'Touvarno gaf aan graag naar Almere te vertrekken', aldus algemeen directeur Pieter de Waard. 'Na overleg met de technische staf heb ik besloten hem te laten gaan.' Omniworld heeft een transfersom betaald om het tot medio 2010 doorlopende contract van Pinas af te kopen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_70477887
Telstar wordt echt helemal overgenomen door AZ Treurig...
- verwijderd door admin -
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 7 juli 2009 @ 16:24:23 #101
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_70744342
Geniale loting in de beker . Haarlem komt uit de koker.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_70748767
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_70778453
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:24 schreef borisz het volgende:
Geniale loting in de beker . Haarlem komt uit de koker.
Aardige derby
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 juli 2009 @ 23:52:17 #104
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_71413904
quote:
Krul gaat het doel van Telstar verdedigen

28/07/2009 23:24

Telstar heeft anderhalve week voor de start van de competitie een nieuwe keeper gehaald. De Eerstedivisionist huurt André Krul voor een jaar van FC Utrecht.

'Ik heb André Krul tijdens de oefenwedstrijd tegen Jong Utrecht zien keepen', zei Pieter de Waard, algemeen directeur bij Telstar. 'En ik verheug mij erop dat hij deze kans met beide benen aangrijpt.'

Vorig jaar was Krul (22) derde doelman in de Domstad, maar na de komst van Khalid Sinouh is hij vierde keus. Bij Jong FC Utrecht is Wesley de Ruiter de keeper, waardoor de 22-jarige Krul buiten Utrecht op huurbasis ervaring wilde opdoen.
Toen ik de kop zag dacht ik eerst die andere .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:51:40 #105
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_71694902
We beginnen met een puntje tegen Feijenoord 2. Het werd 2-2.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_71694953
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:51 schreef borisz het volgende:
We beginnen met een puntje tegen Feijenoord 2. Het werd 2-2.
Geen slecht resultaat.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_71695148
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:51 schreef borisz het volgende:
We beginnen met een puntje tegen Feijenoord 2. Het werd 2-2.
Niet slecht alleen wel als je met 25 minuten te spelen nog met 2-0 voorstaat maarja typisch Telstar gaat altijd lekker zolang er geen druk is.
pi_71697982
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:57 schreef The_Coach het volgende:

[..]

Niet slecht alleen wel als je met 25 minuten te spelen nog met 2-0 voorstaat maarja typisch Telstar gaat altijd lekker zolang er geen druk is.
Ja, maar vooraf had iedereen getekend voor een punt uit Rotterdam. Dit is wel bemoedigend natuurlijk.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:30:16 #109
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_71698009
denken dat je in een slowchat topic zit...

Toch staat Telstar mooier dan T-S
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 augustus 2009 @ 09:46:05 #110
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_71703218
In de IJmuider Courant een foto van de nieuwe kleedkamer. Ziet er erg goed uit . Niet heel bijzonder maar het is gewoon een goede kleedkamer. Nieuwe tribune = ook . Worden we in de VI niet zo veel meer genoemd als lelijkste stadion .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_71956257
ik mis nog de foto van de nieuwe spelers-bus van telstar hier eigenlijk...

Met de foto's van de spelers van '74 (die haalde toen de 6e plek in de eredivisie). Puik stukje bus waar ze het land nu meer rond kunnen cruisen
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:18:51 #112
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_72087436
Beetje domme manier om drie punten te verliezen .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_72134223
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 10:18 schreef borisz het volgende:
Beetje domme manier om drie punten te verliezen .
Gelukkig gisteren e.e.a weer recht gezet
pi_72134789
Ben benieuwd wat de AZ spelers gaan brengen....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72146575
Narsingh doet het vooralsnog wel goed volgens mij. Al blijft Plet de show stelen. Als ie zo doorgaat, kan ie misschien wel naar AZ volgend seizoen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_72146660
Plet is de Moun van Telstar idd. Hij loopt lekker.
Vorig seizoen was het ook gemiddeld 1 doelpunt uit 2 wedstrijden.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72220013
Zit hier iemand die geabboneerd is op het Noord Hollands Dagblad? Zo ja, kan je zo'n 30-50 euro per week verdienen als je me wekelijks wat info over Telstar en Volendam stuurt.
PM me maar even als je interesse hebt.
pi_72303277
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 01:53 schreef Greetings het volgende:
Zit hier iemand die geabboneerd is op het Noord Hollands Dagblad? Zo ja, kan je zo'n 30-50 euro per week verdienen als je me wekelijks wat info over Telstar en Volendam stuurt.
PM me maar even als je interesse hebt.
pm sent
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72708877
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 17:37 schreef fuckbuddy het volgende:
Plet is de Moun van Telstar idd. Hij loopt lekker.
Vorig seizoen was het ook gemiddeld 1 doelpunt uit 2 wedstrijden.
Afgelopen vrijdag beste man op het veld, Telstar speelde sowieso best goed Als ze zo doorgaan blijven ze wel weg bij de onderste twee plaatsen.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_72710978
Telstar doet het toch best aardig, dankzij of ondanks Metgod?
pi_72722566
quote:
Op zondag 13 september 2009 20:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Telstar doet het toch best aardig, dankzij of ondanks Metgod?
Naar behoren inderdaad.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_72732504
quote:
Op zondag 13 september 2009 20:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Telstar doet het toch best aardig, dankzij of ondanks Metgod?
Ik snap ook alle commentaar op Metgod ook niet zo heel erg goed. Imho doet hij het best aardig. Soms maakt hij e.e.a wat nodeloos ingewikkeld maar alles bij elkaar is het helemaal nog niet zo slecht. De wedstrijden ogen best goed wat de mannen op de mat neerleggen. Defensief zit de ploeg goed in elkaar en zeker in de omschakeling met Plet voorin kan Telstar dodelijk zijn voor de tegenstander (zo ondervond ook de Graafschap in de eerste helft afgelopen vrijdag). Het linker rijtje is imho haalbaar
pi_72733407
Nou, ze hebben één kans gehad de eerste helft en dat was nog eens twee meter buitenspel ook Maar tot dusver was dit wel de beste tegenstander die we in de thuiswedstrijden hebben gehad. Eindhoven, Oss en Omniworld hadden we daarvoor.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_72733588
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:50 schreef Roberto258 het volgende:
Nou, ze hebben één kans gehad de eerste helft en dat was nog eens twee meter buitenspel ook Maar tot dusver was dit wel de beste tegenstander die we in de thuiswedstrijden hebben gehad. Eindhoven, Oss en Omniworld hadden we daarvoor.
Klopt, maar Telstar heeft de eerste helft ook niets weg gegeven. Da's tegen een tegenstander als de Graafschap al een goede prestatie met die 2 spitsen. En buiten spel geldt pas als ervoor gefloten wordt. Geen fluitje is doorspelen (zoals ook Plet al redeneerde) dus wat dat betreft een prima doelpunt. 2e helft liet Telstar het eigenlijk een beetje afweten en zakte te ver terug waardoor de Graafschap de ruimte kreeg om te kunnen spelen. Dan wordt er vervolgens onnodig een penalty weggegeven waardoor het 1-1 wordt, en later nog een wat lullige bal net achter de verdediging die goed wordt afgestraft en dan staan de witte leeuwen zomaar van 0-1 voor op 2-1 achter. Jammer maar gezien het beeld van de wedstrijd wel een eerlijke uitslag. Echte kansen heeft Telstar bijna niet weten te creeeren, maar het spel zag er wel heel degelijk uit
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 september 2009 @ 17:20:50 #125
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_72734238
Telstar heeft een aardig team met hun middelen . Plet zorgt voor de goals, de AZ-talenten die bij Telstar veel spelen zorgt ervoor dat ik telstar als een aardige middenmoter beschouw. Metgod zorgt dat alles aardig verloopt. Ze zullen iig niet degraderen. Dat gun ik Telstar ook niet. De gemeente steekt geen cent in de club,. Telstar krijgt het huishoudboekje de komende jaren rond zeker nu met Tata Steel(ofwel Hoogovens/Chorus) als sponsor.

winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_72735024
Nou ja, echte talenten heeft AZ ook weer niet gestuurd natuurlijk. Alleen Haddad lijkt me op termijn goed genoeg voor AZ 1. Al is Narsingh voor de JL natuurlijk meer dan bruikbaar met zijn snelheid en acties.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_72736609
Ook al ligt Velsen voor mij zowat aan de andere kant van het land, ik heb toch wel sympathie voor deze club.
pi_72736860
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:56 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Klopt, maar Telstar heeft de eerste helft ook niets weg gegeven. Da's tegen een tegenstander als de Graafschap al een goede prestatie met die 2 spitsen. En buiten spel geldt pas als ervoor gefloten wordt. Geen fluitje is doorspelen (zoals ook Plet al redeneerde) dus wat dat betreft een prima doelpunt. 2e helft liet Telstar het eigenlijk een beetje afweten en zakte te ver terug waardoor de Graafschap de ruimte kreeg om te kunnen spelen. Dan wordt er vervolgens onnodig een penalty weggegeven waardoor het 1-1 wordt, en later nog een wat lullige bal net achter de verdediging die goed wordt afgestraft en dan staan de witte leeuwen zomaar van 0-1 voor op 2-1 achter. Jammer maar gezien het beeld van de wedstrijd wel een eerlijke uitslag. Echte kansen heeft Telstar bijna niet weten te creeeren, maar het spel zag er wel heel degelijk uit
Eens. Overigens werd die penalty bijzonder makkelijk gegeven, al protesteerden de spelers van Telstar ook niet echt.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_72759789
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:46 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Eens. Overigens werd die penalty bijzonder makkelijk gegeven, al protesteerden de spelers van Telstar ook niet echt.
Misschien makkelijk gegeven, maar imho wel een terrechte strafschop (helaas)
  Moderator / Redactie Sport zondag 30 mei 2010 @ 15:53:04 #130
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_82103215
quote:
TELSTAR Eerstedivisionist Telstar is weer financieel gezond. De KNVB heeft de club ingedeeld in categorie 3.

De Velsenaren belandden drie jaar geleden in categorie 1 waardoor ze onder streng toezicht van de voetbalbond stonden. Door de gezamenlijke inspanning van Telstar met bouwbedrijf Midreth, de nieuwe Raad van Commissarissen, sponsors, de gemeente Velsen en AZ heeft Telstar de zaken weer op orde gekregen.

Deze week zei KNVB-directeur Henk Kesler dat vier of vijf clubs de nieuwe competitie met minpunten beginnen, omdat hun huishoudboekje niet klopt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 30 mei 2010 @ 15:57:05 #131
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_82103424
Jammer, voor de fans van Telstar, dat Plet weg is.

Een jaar of twee, drie geleden stond er een poster in VI van FC Lisse. Die waren kampioen geworden bij amateurs. Dus ik lees die namen na, stuit ik op ene Glynor Plet. Wat een naam! De beste man was meteen m'n cultheld. Hoe mooi is het dan dat hij opduikt in het betaalde voetbal en nu zelfs in de eredivisie?
Look behind you! It's your ass!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 25 juni 2011 @ 18:56:32 #132
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_98653251
quote:
VELSEN-ZUID Armand Neeskens meldt zich maandag zo goed als zeker op de eerste training van Telstar. De zoon van oud-international Johan Neeskens hoopt een plek in de selectie van trainer Jan Poortvliet te kunnen veroveren.

De verdedigende middenvelder annex voorstopper speelde eerder onder meer in de jeugdopleiding van Barcelona en was als laatste bij zijn vader in Turkije bij Galatasaray actief. Omdat Neeskens junior aan de Johan Cruijff University gaat studeren, keert hij terug naar Nederland.

Neeskens is één van de vele spelers zonder contract bij Telstar. Op dit moment heeft de eerstedivisionist met tien spelers een overeenkomst: Cor Varkevisser, Stephan Veenboer, Antohny Correia, Sjaak Lettinga, Frank Korpershoek, Kevin Brands, Raymond Fafiani, Johan Plant, Melvin Holwijn en Jergé Hoefdraad.

Daarnaast zijn er vijf spelers die al wel zeker van een plek in de selectie zijn, maar op amateurbasis aan de competitie beginnen. Als zij goed presteren, leidt dat tot een contract. Het gaat om Wesley Zonneveld, Emre Bilgin, Gurcan Sari, Melvin Grootfaan en Mike Dam.

"We missen nog een scorende spits, een linkervleugelverdediger en een voorstopper", zegt technisch manager Toon Beijer. "We verwachten nog vier spelers van AZ en ik heb ook nog een paar speelers van Reading gezien. Zij hebben ons gevraagd of we Mills weer zouden willen en daar hebben wij positief op gereageerd. Over de andere huurling Walcott is ons niets gevraagd.""

Verder wil trainer Jan Poortvliet Jacob Sason een nieuwe kans geven. De aanvaller liep eerder al eens stage, maar moest door een blessure afhaken. Met Jerrold Promes, Zlatan Krizanovic en Jeroen Tesselaar wordt nog onderhandeld.

"We willen dit seizoen naar een iets grotere selectie dan vorig jaar. Ik denk dat er maandag een stuk of achttien op de training hebben. Dat is al meer dan voorgaande jaren", besluit Beijer die dit weekend ook nog een akkoord hoopt te bereiken met een extra assisten-trainer.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 27 juni 2011 @ 08:33:39 #133
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_98708419
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 18:56 schreef borisz het volgende:

[..]

Het begint dus wel wat te worden zo ondertussen. Hopelijk kunnen ze nog ergens wat scorend vermogen vandaan toveren want dat is nog wel hard nodig. Zeker met het vertrek van De Vogel
pi_100455412
De column 'Balgevoel' van Menno Pot op NU.nl gaat deze week over Telstar, sort of!

http://www.nusport.nl/balgevoel/2584540/adoptieclub.html
pi_116281737
Stil geworden hier. Hoewel ik in de verste verten niet in de buurt van Velsen woon, heb ik altijd wel een zwak voor Telstar gehad. Die shirts, dat prachtige wit in contrast met dat blauwrode logo. Dat nostalgische sportpark. Bijzondere club. Blijft bovendien de vereniging waar Ruud Geels in het betaald voetbal debuteerde.

Zou leuk zijn als ze dit jaar een periode winnen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 september 2012 @ 21:03:26 #136
7889 tong80
Spleenheup
pi_116282336
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 september 2012 20:50 schreef Leatherface het volgende:
Stil geworden hier. Hoewel ik in de verste verten niet in de buurt van Velsen woon, heb ik altijd wel een zwak voor Telstar gehad. Die shirts, dat prachtige wit in contrast met dat blauwrode logo. Dat nostalgische sportpark. Bijzondere club. Blijft bovendien de vereniging waar Ruud Geels in het betaald voetbal debuteerde.

Zou leuk zijn als ze dit jaar een periode winnen.
Mooie club idd. Nu niet meer voor te stellen dat de topclubs er met angst en beven naar toe gingen.
Knus mooi stadionnetje met het fanatieke publiek vlak op het veld.
Paar internationals voortgebracht. Buiten Geels moet ik aan Kees van Kooten denken.
Traditionsverein zeggen ze in een buurland. Velsen/Ijmuiden is natuurlijk geen grote plaats. Dat gaf het nog meer charme. Opboksen tegen het destijds ook grote ADO.
Echt zo'n club waar je een zwak voor kunt hebben. Net als ik heb met Sparta of NEC.
En idd geweldig witte shirt.
Fred Bischot de legendarische middenvelder moest bij FC Groningen trouwens bukken omdat er een zakmes naar hem werd gegooid. Those where the days.

Goeie kick Leatherface.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_116283952
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:03 schreef tong80 het volgende:

[..]

Mooie club idd. Nu niet meer voor te stellen dat de topclubs er met angst en beven naar toe gingen.
Knus mooi stadionnetje met het fanatieke publiek vlak op het veld.
Paar internationals voortgebracht. Buiten Geels moet ik aan Kees van Kooten denken.
Traditionsverein zeggen ze in een buurland. Velsen/Ijmuiden is natuurlijk geen grote plaats. Dat gaf het nog meer charme. Opboksen tegen het destijds ook grote ADO.
Echt zo'n club waar je een zwak voor kunt hebben. Net als ik heb met Sparta of NEC.
En idd geweldig witte shirt.
Fred Bischot de legendarische middenvelder moest bij FC Groningen trouwens bukken omdat er een zakmes naar hem werd gegooid. Those where the days.

Goeie kick Leatherface.

:P
Het is tegenwoordig een soort satellietclub voor AZ, terwijl het in de jaren zestig een veel grotere club was. Toen lagen de verhoudingen eerder andersom.
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:58:30 #138
383446 Rubberen_Robin
Bionisch doch flexibel
pi_116285340
Een topic van 5 jaar oud! Telstar is wel een mooie naam.

Als blikken blikken konden doden...
pi_116285466
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2009 17:48 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, echte talenten heeft AZ ook weer niet gestuurd natuurlijk. Alleen Haddad lijkt me op termijn goed genoeg voor AZ 1. Al is Narsingh voor de JL natuurlijk meer dan bruikbaar met zijn snelheid en acties.
Narsingh toch mooi eredivisie gehaald :D
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 september 2012 @ 22:32:32 #140
7889 tong80
Spleenheup
pi_116287053
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 21:33 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Het is tegenwoordig een soort satellietclub voor AZ, terwijl het in de jaren zestig een veel grotere club was. Toen lagen de verhoudingen eerder andersom.
AZ-67 heeft dan ook maar 3 jaar bestaan in de jaren 60. ;)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_116287214
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:32 schreef tong80 het volgende:

[..]

AZ-67 heeft dan ook maar 3 jaar bestaan in de jaren 60. ;)

:P
Ja, da's waar. Maar ook de voorgangers van AZ dan. ;)
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 september 2012 @ 22:48:30 #142
7889 tong80
Spleenheup
pi_116287802
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 22:36 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Ja, da's waar. Maar ook de voorgangers van AZ dan. ;)
Veel fusieclubs ontstaan in die tijd.

FC Utrecht. ADO Den Haag. FC Twente. RODA JC. Fortuna Sittardia Combinatie. Telstar. FC Den Bosch. FC Amsterdam.

En veel clubs verdwenen. SC Gooiland, SC Drente, Rigtersbleek, EDO......

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 september 2012 @ 23:47:50 #143
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_116290357
Telstar fan meldt zich. :+

Wel vooral een 829-fan. Ga maar een enkele naar Sportpark Schoonenberg.

Maar ken wel een beetje hoe de club werkt. Er is geen geld. Daardoor ook geen geld om verkeerde dingen te doen. Een paar goeie gekke mensen aan het roer.

Zie ook weer die Ier die is aan komen waaien.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_116290423
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 23:47 schreef borisz het volgende:
Telstar fan meldt zich. :+

Wel vooral een 829-fan. Ga maar een enkele naar Sportpark Schoonenberg.

Maar ken wel een beetje hoe de club werkt. Er is geen geld. Daardoor ook geen geld om verkeerde dingen te doen. Een paar goeie gekke mensen aan het roer.

Zie ook weer die Ier die is aan komen waaien.
Leuk man, misschien moeten we een keer een FOK! Telstar meeting houden. :)
pi_117083010
1-0 achter tegen Dordrecht. :{
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 juni 2013 @ 18:29:22 #146
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_127450458

Zoals dat gaat bij Telstar. De voorzitter maait het gras. :P

Oh en seizoenskaarten komend jubileumjaar slechts 50 euro.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Trouwste user 2022 woensdag 5 juni 2013 @ 18:33:46 #147
7889 tong80
Spleenheup
pi_127450651
_O_ :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_127451843
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:29 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals dat gaat bij Telstar. De voorzitter maait het gras. :P

Oh en seizoenskaarten komend jubileumjaar slechts 50 euro.
Dat is géén geld.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_127452431
Ik hoop voor ze dat ze Eredivisie weten te halen
pi_127466219
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:29 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals dat gaat bij Telstar. De voorzitter maait het gras. :P

Oh en seizoenskaarten komend jubileumjaar slechts 50 euro.
_O_
pi_127466231
quote:
14s.gif Op woensdag 5 juni 2013 18:29 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals dat gaat bij Telstar. De voorzitter maait het gras. :P

Oh en seizoenskaarten komend jubileumjaar slechts 50 euro.
Ik zou het wel weten als ik Velsen woonde.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 augustus 2013 @ 00:19:10 #152
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_129885022
Drie punten.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 16 augustus 2013 @ 20:24:43 #153
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_130142848
Er is hommeles nu.

quote:
Bij de thuiswedstrijden van voetbalclub Telstar in Velsen-Zuid zijn dit seizoen geen XXL frikandellen meer te koop. De club heeft de samenwerking met Het Beste Broodje opgezegd.

Dat bedrijf stond altijd met een snackkar aan de zuidzijde van de Westtribune.

Telstar denkt door zelf de catering te verzorgen meer geld te kunnen verdienen.

,,Wij moeten ook omzet maken'', zegt algemeen directeur Pieter de Waard. ,,We verkopen nu broodjes worst en broodjes bal. Het betere voetbalkantinewerk. Het is alleen wel jammer dat op die manier er geen XXL frikandellen meer worden gebakken, dat was toch wel een cultsnack.''
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 augustus 2013 @ 17:10:22 #154
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_130448576
Winnen in Volendam
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_130593641
Ik wist de stand in de eerste divisie niet helemaal maar tot mijn grote verbazing zie ik daar Telstar op plek 2 staan :o :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_130601780
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 13:55 schreef TLC het volgende:
Ik wist de stand in de eerste divisie niet helemaal maar tot mijn grote verbazing zie ik daar Telstar op plek 2 staan :o :D
"t zal niet lang diren, Ket en Ondaan zijn vertrokken.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 mei 2014 @ 17:11:20 #157
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_140172432
Michel Vonk is de nieuwe trainer w/
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_140209032
Volgend seizoen worden jullie hopelijk een Dordrecht.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 juni 2014 @ 14:18:24 #159
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_141574037
Telstar contracteert spelers van Vitesse

Eerder deze week ook Alair Cruz Vicente en Anmar Almubaraki aangetrokken.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 7 maart 2015 @ 00:59:15 #160
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_150376438
Mooi aantal toeschouwers vandaag.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 juli 2015 @ 14:35:52 #161
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_154703328
Vanavond Telstar - Katwijk 19.30u gratis toegang.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:13:30 #162
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_157133061
Deze week stunten tegen AZ. Dit duel is in ieder geval goed voor de kas.

De laatste vier keer won Telstar trouwens thuis van AZ.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 november 2015 @ 10:35:51 #163
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_157443802
quote:
Het Japanse bedrijf Will-plus heeft interesse om Telstar van een forse geldinjectie te voorzien. De clubleiding van de Velsense eerstedivisionist is al geruime tijd in gesprek met eigenaar Naruse, die ook een belang heeft in de Japanse J-Leagueclub Shonan Bellmare.

Door Arnold Aarts - 10-11-2015, 7:00 (Update 10-11-2015, 7:00)
Japanners denken ook aan sportieve samenwerkingE
en delegatie van het bedrijf was afgelopen vrijdag te gast bij de wedstrijd Telstar - Volendam. Telstar heette het gezelschap welkom door tijdens de wedstrijd een tekst in het Japans op de ledverlichting rond het veld te tonen.

Kandidaten

Telstar is niet de enige club waar Will-plus belangstelling voor heeft. Er zijn nog twee andere kandidaten. De verwachting is dat Will-plus op korte termijn een keuze maakt. De Velsense clubleiding vindt het nog ’te prematuur’ om over de mogelijke samenwerking in de openbaarheid te treden. ,,Maar betaald voetbalclubs zijn altijd op zoek naar geld om de winkel draaiende te houden’’, aldus directeur Pieter de Waard.



De mogelijke samenwerking van het Japanse bedrijf Will-plus met Telstar gaat veel verder dan een gewoon sponsorschap.

Alliantie

Niet alleen zijn de bedragen hoger dan bij reguliere geldschieters, maar ook wordt gedacht aan een sportieve alliantie. Zo zouden enkele Japanse voetballers bij Telstar kunnen worden ondergebracht. Ook zouden bedrijven waar Will-plus mee samenwerkt warm moeten worden gemaakt voor financiële steun aan Telstar.

Bij het bepalen van de keuze door Will-plus spreekt in het voordeel van Telstar de sympathieke uitstraling, de nabijheid van Schiphol en de relatief grote Japanse gemeenschap in de regio. Daarentegen heeft een andere gegadigde uit de eerste divisie een moderner en groter stadion. Op Sportpark Schoonenberg kunnen ’slechts’ 3200 toeschouwers terecht, omdat de staantribunes achter de doelen zijn afgekeurd.

Koers

Het is niet de eerste keer dat buitenlandse investeerders interesse tonen in Nederlandse clubs. Bij ADO Den Haag en Vitesse hebben internationale ondernemers sinds enkele jaren zelfs een meerderheidsbelang, waardoor zij de koers van de clubs kunnen bepalen. Bij ADO is het Chinese bedrijf United Vansen International Sports Co sinds de zomer van 2014 eigenaar. De Rus Aleksandr Tsjigirinski heeft het sinds twee jaar voor het zeggen bij Vitesse. Bij Telstar is het niet de bedoeling dat Will-plus volledig eigenaar is.

In een reactie bevestigt Telstar-directeur Pieter de Waard de gesprekken met de Japanse investeerder. Maar hij houdt nadrukkelijk een slag om de arm. ,,In de negen jaar dat ik als directeur bij Telstar werk, zijn we vijf keer min of meer benaderd door heel interessante partijen en dat heeft niet één keer tot iets concreets geleid.’’

Vergroten

Een samenwerking met Will-plus zou de financiële mogelijkheden van Telstar aanzienlijk vergroten. De Waard is dan ook blij met de Japanse belangstelling. ,,Zij willen iets in het Nederlandse voetbal. Daar en boven vinden ze Telstar hartstikke leuk. Wij koesteren dit contact en hopen dat er iets moois uitkomt. Maar er zal nog wat water door het Noordzeekanaal moeten voor we weten of we deze sponsor aan ons kunnen binden.’’

Haarlems Dagblad - Japanse investeerder ge

x sushi per punt en bij winst een yakitori. w/
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 maart 2016 @ 20:02:01 #164
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_160446917


Pieter de Waard _O_
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_160450709
Telstar is altijd wel leuk om zo af en toe eens heen te gaan.
N A P O L I
C A M P A N I A
  Moderator / Redactie Sport woensdag 27 april 2016 @ 21:01:22 #166
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_161762133
Vrijdag de laatste wedstrijd van clublegende Anthony Correia _O_. Vijftien jaar gespeeld voor Telstarrrrrrrrrrrrrrrrr.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_161768475
Volgend jaar weer Cambuur-Telstar ^O^
  Moderator / Redactie Sport woensdag 20 juli 2016 @ 13:47:28 #168
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_163879301
Zaterdag de open dag. Zin in.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_163911461
Tegen wie is de eerste thuiswedstrijd?
N A P O L I
C A M P A N I A
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 14 oktober 2016 @ 22:45:27 #170
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_165962258
Mooie zege op NAC *O*
Achterin stond het prima. NAC kon nooit echt gevaarlijk worden.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 december 2016 @ 10:32:04 #171
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_167018299
Telstar1963NV twitterde op donderdag 01-12-2016 om 10:23:14 Wijsheid komt met de jaren. Wij zijn klaar voor je komst! @rafvdvaart @HeldenMagazine https://t.co/MOnNilO6OA reageer retweet
_O_



winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_167018415
Ik denk dat jullie destijds meer plezier aan Jan de Bruin (in zijn laatste jaar) hadden. :s)
pi_167023730
_O-

Wat een helden.
pi_167025297
Er is een Telstar topic :o
Oh.
pi_167060299
Die rode kaart vanavond 8)7
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_167062816
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 22:22 schreef Madhouse11 het volgende:
Die rode kaart vanavond 8)7
Zelfs als VVV-supporters moesten we erom lachen. Maar achteraf gezien hadden we bij 11 tegen 11 meer kans gehad denk ik. Zoals zo vaak... Wat een flapdrol die scheidsrechter.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 3 januari 2017 @ 15:21:05 #177
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_167857073
Telstar1963NV twitterde op dinsdag 03-01-2017 om 15:07:31 Niemand minder dan @esdavids loopt de komende 3 weken stage bij de Witte Leeuwen voor zijn trainersdiploma. Welkom Edgar! reageer retweet
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator dinsdag 3 januari 2017 @ 15:40:19 #178
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_167857488
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 10:32 schreef borisz het volgende:
Telstar1963NV twitterde op donderdag 01-12-2016 om 10:23:14 Wijsheid komt met de jaren. Wij zijn klaar voor je komst! @rafvdvaart @HeldenMagazine https://t.co/MOnNilO6OA reageer retweet
_O_

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:D

Heeft vd Vaart nog gereageerd?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_167888820
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 januari 2017 15:40 schreef onlogisch het volgende:

[..]

:D

Heeft vd Vaart nog gereageerd?
Dat denk ik niet.

Edgar Davids wel. ^O^ Telstar begint zo wel en cultclub te worden.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 21 maart 2017 @ 13:54:27 #180
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_169675819
frisohuizinga twitterde op dinsdag 21-03-2017 om 13:40:41 BREEK! @Telstar1963NV neemt na dit seizoen afscheid van Michel Vonk. Aan het besluit gingen 'intensieve gesprekken' vooraf. #telstar #velsen reageer retweet
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport woensdag 19 april 2017 @ 11:50:40 #181
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_170327219
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator woensdag 19 april 2017 @ 12:01:12 #182
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_170327456
Dat arrangement _O-
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_170327491
Dat brullen van Telstar valt wel mee.
Bij Cambuur vrijdagavond speelden de Witte Leeuwen overigens in het zwart, maar zij hadden geen brullende uitsupporters meegenomen. Er was trouwens geen enkele uitsupporter.
pi_170329086
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 12:02 schreef Idisrom het volgende:
Dat brullen van Telstar valt wel mee.
Bij Cambuur vrijdagavond speelden de Witte Leeuwen overigens in het zwart, maar zij hadden geen brullende uitsupporters meegenomen. Er was trouwens geen enkele uitsupporter.
Dat was wel een gemis inderdaad. Mogelijk waren die bezig met het stemmen van de luchtgitaar?
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 september 2017 @ 22:09:11 #185
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_173533864
Mohamed Hamdaoui *O*
Helaas nog wel 3-3.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_173538996
Telstar nog ongeslagen _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 oktober 2017 @ 22:29:08 #187
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_174548679
Helmond Sport 1 Telstar 2

1
2
3
4
Jong Ajax    10  7  2  1  23  24-11
NEC          10  6  3  1  21  20-12
Fortuna Sit. 10  6  2  2  20  26-12
Telstar      10  4  5  1  17  20-20
:o
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport zondag 7 januari 2018 @ 09:43:13 #188
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_176340441
Pieter de Waard is weer genieten :D
https://www.foxsports.nl/(...)-het-gaat-gebeuren/#
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 januari 2018 @ 19:39:50 #189
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_176824750
Osman naar Heracles :(
Rodrigues ook weg wrs, maar goed die komt toch niet aan spelen toe.

Wel Belgisch jeugdinternational Senne Lynen gehaald als vervanging voor Osman.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport maandag 19 februari 2018 @ 19:11:50 #190
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_177305629
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 16 maart 2018 @ 22:24:54 #191
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177872908
Goede gesprekken hier.
Oh.
pi_177872930
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goede gesprekken hier.
dood topic genot
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 09:24:59 #193
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_177877587
Via FC Twente in de nacompetitie naar de eredivisie *O*
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 30 maart 2018 @ 09:56:17 #194
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_178187899
Frank Korpershoek speelt vanavond zijn 300e duel voor Telstar _O_
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 april 2018 @ 21:58:51 #195
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_178416262
De nacompetitie is binnen!
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_178419016
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 09:24 schreef RamboDirk het volgende:
Via FC Twente in de nacompetitie naar de eredivisie *O*
Moet Twente dat wel halen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 mei 2018 @ 11:40:14 #197
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_178986124
Nog een kleine 400 tickets en dan is ook de Noordtribune uitverkocht.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 mei 2018 @ 07:05:31 #198
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_179034074
Nog 85!
En Mike Snoei is trainer van het jaar *O*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 juli 2018 @ 17:34:11 #199
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_180260594


Zelfspot in Velsen-Zuid. _O_
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 november 2018 @ 11:12:22 #200
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_182953719
https://www.nhnieuws.nl/n(...)pporters-in-thuisvak

Die GAE-gekkies van gisteren waren vreselijk. Die van FC Twente waren een stuk prettiger :Y.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_183657495
Het is toch maar fijn, dat wij gisteravond die Jong-ploegen even aan de kant hebben gezet.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 januari 2019 @ 08:48:37 #202
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_184175302
Kyle Scott is al weer weg.... Jammer.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_184216623
Zondag denk ook weer eens naar Telstar - Helmond. Nu aan de overkant want we vinden die downie irritant met zn harmonica. :')
N A P O L I
C A M P A N I A
  Moderator / Redactie Sport donderdag 14 maart 2019 @ 16:10:06 #204
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_185608988
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 maart 2019 @ 14:57:35 #205
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_185786829
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_185821447
quote:
Volgens Pieter de Waard heeft Telstar weer een seizoen bijgetekend bij Korpershoek. :s)
Bron: Vrij = de zaterdagbijlage van De Telegraaf.
pi_186048344
Ja, vanavond komt hij weer even terug.

pi_186055303
Telstar is wel even andere koek dan Jong Ajax, merk ik.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 juni 2019 @ 21:14:22 #209
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_187311414
quote:
De technische leiding van voetbalclub Telstar vreest voor komend seizoen geen competitief team op de been te kunnen brengen. De eerstedivisionist zit financieel dusdanig in de problemen dat er rigoureus gesneden wordt in het spelersbudget. De club heeft ook al afscheid genomen van enkele medewerkers.

Vrijdag maakte hoofdtrainer Mike Snoei bekend over te stappen naar De Graafschap. Hij tekent in Doetinchem voor twee jaar.

Dat betekent dat technisch directeur Piet Buter op zoek moet naar een opvolger. De technisch directeur wacht toch al een hectische zomer, want binnen het technisch hart is men bang dat Telstar komend seizoen ’voor spek en bonen mee speelt’.

De voetbalorganisatie van de club wordt flink geraakt door een bezuinigingsoperatie. Het budget voor spelers gaat komend seizoen van 835.000 euro terug naar 610.000 euro. Volgens technisch directeur Piet Buter is dit veruit het laagste budget binnen de Keuken Kampioendivisie. Zij zijn bang dat het budget onvoldoende is om een voltallige en competitieve selectie op de been te brengen. Ook Snoei deelde deze angst. De club heeft zich voor volgend seizoen verzekerd van de diensten van zeventien spelers, maar zoekt nog naar twee of drie sterkhouders en een aantal huurlingen.

Volgens algemeen directeur Pieter de Waard móét er worden ingegrepen. „We hebben de afgelopen twee seizoenen te optimistisch begroot. Er is minder geld binnengekomen dan verwacht. Daardoor is er twee seizoenen achter elkaar te veel geld uitgegeven. Dat kunnen we niet nog een jaar doen, dan valt de club om. Daardoor hebben we helaas contracten moeten beëindigen binnen de organisatie. Tijdelijke contracten zijn niet verlengd. Dat gaat om drie overeenkomsten. We zijn ervan overtuigd dat we de club op deze manier gezond maken. We hebben voor hetere vuren gestaan.”

Pieter de Waard is van mening dat de club ook met twee ton minder aan salarisbudget moet kunnen presteren. „Piet Buter is een echte vakman, juist in dit soort situaties kan hij dat bewijzen. Ik heb daar al het vertrouwen in. Trainer Marcel Keizer had in 2012/13 een spelersbudget van 450.000 euro en werd veertiende. Met 610.000 zouden we negende moeten kunnen worden.”

De bezuinigingsoperatie komt voor de buitenwacht uit de lucht vallen. Telstar kende in het seizoen 2017/2018 veel succes en verdiende daarop flink aan de transfers van verschillende spelers.

Voor Mike Snoei ontvangt de club ook een afkoopsom. De 55-jarige trainer had nog een contract voor een seizoen.
quote:
Met het flink teruggeschroefde spelersbudget zal Telstar komend seizoen voor spek- en bonen meedoen in de Keuken Kampioen Divisie.

Dat is de vrees van technisch directeur Piet Buter. Ook vertrekkend trainer Mike Snoei maakt zich zorgen over de club waar hij twee jaar aan het hoofd stond. Vorig seizoen had het technische hart van de witte leeuwen nog een pot van 835.000 euro om aan spelers te besteden. Komend seizoen zullen ze het met 610.000 moeten doen. Veel lager dan de andere clubs in de eerste divisie. Sterker nog, ook veel amateurclubs uit de tweede divisie hebben meer te besteden.

En het was vorig seizoen al lastig om tegen andere clubs op te boksen, zo ondervond Mike Snoei: ,,Ik denk dat er vorig jaar wel tien spelers waren met wie ik een heel goed voetbalgesprek had, maar die uiteindelijk kozen voor een andere club omdat ze daar een paar honderd euro bruto meer konden krijgen. Dat waren spelers als Ricardo Kip (Almere City, red.) en Paco van Moorsel (Go Ahead Eagles, red.). Het verhaal van Telstar en mij sprak ze heel erg aan, maar ze hebben thuis ook monden te voeden. Ook spelers van amateurclubs haakten uiteindelijk af op het financiële plaatje. Soms moesten ze bijna de helft inleveren om bij Telstar te komen. Dan moet je uiteindelijk voor spelers gaan met minder ervaring of minder kwaliteit.”

Het angstbeeld is dat het nog moeilijker wordt. ,,We zijn gewend om creatief te zijn, maar het houdt een keer op”, zegt Buter. ,,We hebben momenteel voor volgend seizoen zeventien spelers vastliggen. Er staat een leuk team, waarmee we echt wedstrijden gaan winnen. Alleen: het is niet genoeg. We hebben nog twee of drie sterkhouders nodig en zouden graag nog een aantal spelers willen huren. Daar is geen geld voor. Ik ben al door mijn centjes heen”, is Buter helder.

Lees ook: Onrust bij technische leiding Telstar: spelersbudget met ruim een kwart verlaagd

De financiële problemen komen voor de buitenwacht uit de lucht vallen, aangezien de club uit Velsen-Zuid na het succesvolle seizoen 2017/2018 financieel een slag sloeg met de verkoop van Melvin Platje, Jerdy Schouten, Rody de Boer, Mo Hamdaoui en Mohammed Osman. Dat leverde in totaal 650.000 euro op. Geld dat volgens Buter niet geïnvesteerd is in de spelersgroep, maar terecht is gekomen bij de Witte Welpen, het investeringsfonds van de club. Een aantal investeerders zou ervoor hebben gekozen om te cashen en het geld niet opnieuw in te leggen. Algemeen directeur Pieter de Waard zegt dat deze lezing niet klopt. Hij stelt dat de deelnemers juist geld verliezen en Telstar geld aan de transfers overhoudt.

Met een eventuele verkoop van een gewilde speler als Terell Ondaan wordt het financiële tekort volgens Buter niet opgelost. ,,Er is een club voor Ondaan, maar van het geld dat dan vrijkomt in het salarisbudget zal ik nooit een gelijkwaardige speler vinden.” Oud-Telstar-speler Jerdy Schouten, tegenwoordig Excelsior, staat in de belangstelling van veel clubs. Bij een eventuele transfer kan Telstar rekenen op een doorverkooppercentage.

Snoei tekende vorig jaar nog een contract voor twee seizoenen. ,,Juist omdat de mensen rond de club aangaven dat de begroting met stapjes omhoog zou gaan. Het stomme is dat ik echt op niemand binnen deze club boos kan zijn, iedereen doet zijn stinkende best. We wilden heel graag vanaf volgend seizoen met een tweede team in de beloftencompetitie op maandagavond spelen. Omdat dat ons de kans zou geven aan jonge spelers om zich bij ons te ontwikkelen tot profvoetballer. We zijn de laatste jaren erg bezig geweest om Telstar als voetbalclub verder te ontwikkelen. Een schaduwteam had ons echt de kans gegeven om nog verder te professionaliseren.”
https://www.ijmuidercoura(...)houdt-een-keertje-op

Auw...
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 juni 2019 @ 22:42:59 #210
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_187396801
mactempel twitterde op woensdag 12-06-2019 om 22:07:06 Technisch directeur Piet Buter per direct weg bij Telstar. Na de naar De Graafschap vertrekkende Mike Snoei tweede gevoelige verlies voor de club. reageer retweet
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 juni 2019 @ 11:56:49 #211
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_187645747
Andries Jonker de nieuwe trainer en TD. Welkom
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Forum Admin vrijdag 28 juni 2019 @ 12:02:55 #212
35723 crew  GGMM
pi_187645809
Ik heb alvast een reeks gemaakt van dit topic.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 juni 2019 @ 12:14:01 #213
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_187645990
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 12:02 schreef GGMM het volgende:
Ik heb alvast een reeks gemaakt van dit topic.
Op het gemiddelde tempo kan dit topic nog wel zes jaar mee.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_187646511
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 juni 2019 11:56 schreef borisz het volgende:
Andries Jonker de nieuwe trainer en TD. Welkom
Graf accent Jonker.

@JR-Style-93
  Forum Admin woensdag 17 juli 2019 @ 14:22:46 #215
35723 crew  GGMM
pi_187967689
Vandaag is Telstar jarig :)

telstar1963nv twitterde op woensdag 17-07-2019 om 14:17:33 Fijne Telstar dag! Opgericht op 17 juli 1963, en ook na 56 jaar nog altijd de mooiste. Hoogte en dieptepunten, blijdschap en verdriet maar de allermooiste! https://t.co/bFDcATKd8v reageer retweet


Ik wil dan ook alle Telstar-fans van dit forum een hele fijne dag toewensen!!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 17 juli 2019 @ 15:50:14 #216
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_187969037
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin woensdag 17 juli 2019 @ 17:19:57 #217
35723 crew  GGMM
pi_187970766
quote:
Die reageren morgen pas denk ik. Die zijn het nu natuurlijk aan het vieren!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 19 juli 2019 @ 21:14:00 #218
467665 stoelenpoten
niet van toepassing
pi_188011665
redouan el yaakoubi is een witte leeuw
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 augustus 2019 @ 21:55:00 #219
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188414412
Goed... Hopelijk komt dat papierwerk in Turkije snel in orde. We missen een spits.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 13 september 2019 @ 18:35:02 #220
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188929585
Voor de liefhebbers. De sheets van beleidsplan Telstar 2026 http://www.sctelstar.nl/uncategorized/telstar-2026/ staan online.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 19 november 2019 @ 09:40:25 #221
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_190017808
O+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_190025159
Telstar _O_

De Waard _O_
  Forum Admin woensdag 18 december 2019 @ 21:37:11 #223
35723 crew  GGMM
pi_190526618
quote:
Telstar heeft kennis genomen van het wangedrag van enkele Telstar supporters. Als club zijn wij doodziek van de misdragingen van een aantal die daarmee een negatieve stempel drukken op een avond die verder fantastisch verliep. Telstar is een club die gelijkheid enorm hoog in het vaandel heeft staan en waar iedereen welkom is. Telstar heeft een groot scala aan medewerkers met verschillende achtergronden. Mensen met een beperking, mensen met een migratieachtergrond, mensen die tot de LGBT-gemeenschap behoren, mannen en vrouwen. Ofwel: iedereen is welkom bij de Witte Leeuwen.

Wij kunnen en zullen het nimmer accepteren dat spelers van de tegenstander, onze eigen spelers, of wie dan ook op een manier worden bejegend die haaks staat op alles wat wij als Telstar zijn. De signalen van vanavond zullen wij dan ook heel serieus nemen. Samen met de verschillende instanties zullen wij alle beschikbare beelden bekijken, analyseren en keihard optreden tegen een ieder die zich misdragen heeft. Nu en in de toekomst. Een strijd die wij graag aangaan en niet zullen opgeven.

De Witte Leeuwen zijn er voor iedereen. Nu, en in de toekomst
https://sctelstar.nl/reactie-telstar/

Zoals een goede vriend van mij op Twitter zei:
Voetbalisgeloo1 twitterde op woensdag 18-12-2019 om 19:56:17 @telstar1963nv Sterke reactie. Zo kan het dus ook Den Bosch. reageer retweet
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 18 december 2019 @ 21:39:57 #224
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_190526684
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 21:37 schreef GGMM het volgende:

[..]

https://sctelstar.nl/reactie-telstar/

Zoals een goede vriend van mij op Twitter zei:
Voetbalisgeloo1 twitterde op woensdag 18-12-2019 om 19:56:17 @:telstar1963nv Sterke reactie. Zo kan het dus ook Den Bosch. reageer retweet
Wat is er gebeurd dan?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Forum Admin woensdag 18 december 2019 @ 21:41:05 #225
35723 crew  GGMM
pi_190526719
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 21:39 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Wat is er gebeurd dan?
ibrariemovic twitterde op woensdag 18-12-2019 om 19:40:30 Ze roepen bij Telstar duidelijk hoorbaar "banaantje" als Onana de bal heeft (naast termen als "homo"). @KNVB beelden zijn rustig terug te kijken. reageer retweet
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 18 december 2019 @ 21:42:17 #226
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_190526741
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2019 21:41 schreef GGMM het volgende:

[..]

ibrariemovic twitterde op woensdag 18-12-2019 om 19:40:30 Ze roepen bij Telstar duidelijk hoorbaar "banaantje" als Onana de bal heeft (naast termen als "homo"). @:KNVB beelden zijn rustig terug te kijken. reageer retweet
Korte metten mee maken inderdaad. Goede reactie.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Forum Admin woensdag 18 december 2019 @ 21:46:57 #227
35723 crew  GGMM
pi_190526851
Oh, en nog iets positiefs dan. :)

FOXSportsnl twitterde op woensdag 18-12-2019 om 20:22:32 👏 | Tiki-Taka in Velsen-Zuid. @telstar1963nv verweert zich kranig tegen het grote @AFCAjax. Eindstand 3-4.#telajahttps://t.co/7QWLxZuQ0U https://t.co/qwYf9xqXSp reageer retweet
Die goal mag er wezen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 januari 2020 @ 19:20:58 #228
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_191267724
Gaat Reda naar Het Kasteel of gaat hij niet? Nog 29 uur....
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 april 2020 @ 18:51:48 #229
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192847230
quote:
Verrassing in Velsen-Zuid: Telstar heeft volgend seizoen voor het eerst in elf jaar een eigen beloftenteam

Telstar voegt per volgend seizoen een team aan zijn organisatie toe. Onder leiding van Joeri Volkers doet Jong Telstar mee aan de -21 competitie van de KNVB.

Dat Telstar volgend seizoen een beloftenelftal op de been kan brengen, mag gerust een verrassing worden genoemd. De wens voor een tweede team bestond al langer, maar vorig jaar bleek er op het laatste moment te weinig budget te zijn voor een beloftenteam. Dat het dit jaar wel komt, is te danken aan een investering van het Witte Welpen Fonds. Dit fonds bestaat uit een groep zakenmensen die investeren in voetballers voor Telstar.

Trainer en technisch directeur Andries Jonker is blij met de komst van een tweede team. ,,Het tot stand brengen van een beloftenteam was één van de opdrachten die ik als technisch directeur van Telstar heb meegekregen. Het afgelopen seizoen hebben wij daartoe een werkgroep opgericht met daarin Sjaak Lettinga, Dorus de Vries, Mahjoub Mathloufi en Frans de Kat. Zij hebben het een en ander uitstekend voorbereid.”

Joeri Volkers wordt de trainer van het nieuwe team. Hij was eerder werkzaam bij onder meer zaterdag derdeklasser AH ’78 uit Huizen.

Telstar heeft zich inmiddels formeel ingeschreven bij de KNVB voor de nieuw op te richten onder 21 competitie. Later zal bekend worden in welke divisie de Witte Leeuwen worden ingedeeld. De zaterdag zal als vaste speeldag gehanteerd worden.
https://www.ijmuidercoura(...)n-eigen-beloftenteam
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 mei 2020 @ 17:10:46 #230
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193259453
Een vijftiende seizoen voor Korpershoek _O_
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 juni 2020 @ 17:34:50 #231
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193587004
quote:
Voetbalclub Telstar neemt op korte termijn afscheid van vier personeelsleden. De club bezuinigt drie ton.

Het gaat om vier fte, geeft algemeen directeur Pieter de Waard aan. ,,Dit raakt ons gehele organisatie. Ik ga niet in op namen of functies, maar het gaat zowel om mensen in de kantoororganisatie als leden van de technische en medische staf. Ook zijn er twee vacatures die niet worden ingevuld.”

Ook op andere vlakken wordt bezuinigd. ,,We kunnen ons geen luxes meer veroorloven. Zo hebben we besloten om onze poolauto niet meer te leasen, die staat bij het garagebedrijf. Ook op het gebied van verzekeringen hebben we kosten bespaard.”

De Waard geeft aan dat de gehele voetbalsector moet bezuinigen en dat Telstar op deze manier een bijdrage levert. ,,We gaan er vanuit dat het betaalde voetbal door een seizoen zonder publiek spelen 331 miljoen euro schade oploopt. Daarvan moet het 190 miljoen zelf opbrengen.


[ Bericht 11% gewijzigd door borisz op 11-06-2020 17:43:47 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_193589125
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 17:10 schreef borisz het volgende:
Een vijftiende seizoen voor Korpershoek _O_
Fred Bisschop blijkt nog meer wedstrijden voor Telstar te hebben gespeeld (tot nu toe).
  Moderator / Redactie Sport zondag 2 augustus 2020 @ 19:55:21 #233
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194374552
Twee oefenwedstrijden. 2x 0-0. Zegt genoeg tot nu toe :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 13:57:56 #234
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_194570411
twitter
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 14:01:51 #235
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_194570461
Andries Jonker en Edgar Davids

Enger kan het bijna niet
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 15 augustus 2020 @ 14:02:16 #236
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_194570465
Wisten jullie trouwens dat Edgar Davids ooit raad van commissaris is geweest?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin zaterdag 15 augustus 2020 @ 17:09:55 #237
35723 crew  GGMM
pi_194573011
Ik ben hier heel blij mee, een assistent trainer die tegen racisme is. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_194573124
Ik hoop dat Telstar degradeert.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 augustus 2020 @ 12:35:22 #239
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194661694
Volgende week zondag mogen we weer naar het Stadion w/
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport zondag 30 augustus 2020 @ 19:09:19 #241
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194799261
Dat was een eerste bezoekje aan Schoonenberg in een half jaar. Vanaf Oost ipv vak F :+.
Ging allemaal prima.

Er staat een best aardig team.... ALleen voorin is het nog matig. Maar goed als ook dat gefixt wordt kan het een mooi seizoen worden....
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 september 2020 @ 21:36:49 #242
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_195315428
Soto Soto *O*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_196555170
Zo, voorlopig is Telstar na vanavond als concurrent afgeschud.
  Moderator / Redactie Sport maandag 21 december 2020 @ 23:45:11 #244
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_196873801
We sluiten 2020 af op plaats 9 na een mooie overwinning op Jong Ajax. En dan de bedenken het ook vier of vijf had kunnen zijn gelet op sommige wedstrijden.
We kunnen iig weer trots zijn op de Witte Leeuwen O+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 15 februari 2021 @ 20:34:29 #245
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_198024327
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 17:10 schreef borisz het volgende:
Een vijftiende seizoen voor Korpershoek _O_
Zijn laatste.

twitter
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 april 2021 @ 14:09:50 #246
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198932767
Kaartje voor Marja, Miss Telstar getroffen door zwaar herseninfarct
https://www.ijmuidercoura(...)ferral&utm_content=/

Kaartje is onderweg. Marja is een clubheld. Aardige vrouw.

[ Bericht 9% gewijzigd door borisz op 09-04-2021 14:24:51 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 30 april 2021 @ 21:58:00 #247
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199224921
Telstar verspeelt weer punten in blessuretijd :')
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport woensdag 12 mei 2021 @ 19:25:07 #248
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199392484
twitter

twitter


Frankie _O_
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Forum Admin dinsdag 15 juni 2021 @ 21:39:08 #249
35723 crew  GGMM
pi_199903080
twitter
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_199903871
quote:
81s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 21:39 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Een wedstrijd voor het goede doel.
Gert-Jan Verbeek zit nu in de studio van Radio 1. Daar wordt een beetje stiekem gehoopt op een persconferentie na afloop van de wedstrijd tegen Almere City :s) En dat Louis die wedstrijd zou gaan coachen.

[ Bericht 21% gewijzigd door Idisrom op 15-06-2021 22:27:37 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')