abonnement Unibet Coolblue
pi_11475117
Jaja, omdat het nog niet bestond begin ik maar een topic over één van de mooiste clubs in Nederland, het roemruchte Telstar (screw dat St*rmvogels ervoor).

Ik moet zeggen dat wij volgend seizoen volgens mij hoge ogen gaan gooien in de GG-divisie. De komst van Pater, Moeliker en Kantelberg heeft SCT er zeker niet slechter op gemaakt. Misschien wel weer nacompetitie?

Quod licet Jheronimi, non licet Jovi
XboxLive Gamertag: Jheronimus
  maandag 30 juni 2003 @ 22:51:34 #2
21066 Potter
At your service
pi_11475204
Ik vond dat ze dit jaar erg goed speelden vergeleken met de afgelopen jaren.
"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
pi_11475256
wtf? was Telstar ook alweer??
"Peace means reloading our guns!" "The absence of war does not mean peace...."
pi_11475260
Het was alleen tragisch dat ze zo instortten halverwege de competitie. En aangezien we twee jaar terug nog nacompetitie hebben gespeeld (en net niet promoveerden) was het afgelopen seizoen niet significant beter dan de jaren ervoor.
Quod licet Jheronimi, non licet Jovi
XboxLive Gamertag: Jheronimus
pi_11475671
Een Die-Hard Telstar-supporter? White-Lion 4 life? Niets dan respect in dat geval.......
Hoe groot is jullie vaste supporters kern nou ongeveer? Op TV ziet het er in ieder geval heel erg schmielig uit.
En opzich zou het best weleens kunnen dat jullie ineens de verassing van de Eerste Divisie gaan worden. In die klasse zijn de plaatsen 5 t/m 19 zo goed als niet te voorspellen. Iedereen kan van iedereen winnen.
pi_11482280
Pffff... de vaste kern (de mensen die altijd komen) bestaat uit zo'n 1200 à 1400 man. Frappant is dat twee, drie jaar terug bij een of andere actie thuis tegen Volendam in enen dik drieduizend mensen op de buhnes zaten en dat in de nacompetitie twee jaar terug dat aantal ook werd benaderd... Errug vreemd allemaal...
Quod licet Jheronimi, non licet Jovi
XboxLive Gamertag: Jheronimus
  dinsdag 1 juli 2003 @ 11:03:54 #7
37392 ultra
Lega Nord
pi_11482467
Veel plezier in jullie jubileumjaar in de Eerstedivisie: 25 jaar!
pi_11482737
whe he he Telstakkers!!!
pi_11482883
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:48 schreef Jheronimus het volgende:
Jaja, omdat het nog niet bestond begin ik maar een topic over één van de mooiste clubs in Nederland, het roemruchte Telstar (screw dat St*rmvogels ervoor).

Ik moet zeggen dat wij volgend seizoen volgens mij hoge ogen gaan gooien in de GG-divisie. De komst van Pater, Moeliker en Kantelberg heeft SCT er zeker niet slechter op gemaakt. Misschien wel weer nacompetitie?


Denk je dat nou echt ze zijn 3 belangrijke spelers kwijtgeraakt (De Vries, De Lange, en Holwijn.)
Tevens heeft die coach in mijn ogen weer eens een speler voor de verkeerde positie gehaald Kantelenberg (linksbuiten.) dit aangezien dat er daar al 2 zeer goede spelers achter de hand zijn. (Pinto en Smeekes.)
Overigens hoop ik dat ze de Nacompetitie halen en dat ze nou niet weer eens 15 partijen onverdiend verliezen.
  dinsdag 1 juli 2003 @ 11:40:47 #10
54780 Jheronimus
100% Jeroen
pi_11483289
Smeekes speelt volgend seizoen voor Volendam (wakker blijven!!!) en ik vind Kantelberg wel een slagje beter dan Pinto. Pinto is een groot talent, maar kan gewoonweg nog niet iedere week op het gewenste niveau acteren...

Ik vind het team voor volgend seizoen er beter uitzien dan dat wat we dit jaar voorgeschoteld kregen:

Moeliker
Correia; Croissant; Van Heulen; Bono (of Lee)
Van Kallen; Lettinga; Inia; Kantelberg
Pater; Ommel (of Yener - Schijnt namelijk errug goed te zijn)

Vleugelmiddenvelders hangend... Toch een puik ploegje dacht ik zo!

[Dit bericht is gewijzigd door Jheronimus op 01-07-2003 11:43]

Quod licet Jheronimi, non licet Jovi
XboxLive Gamertag: Jheronimus
  dinsdag 1 juli 2003 @ 11:43:01 #11
54780 Jheronimus
100% Jeroen
pi_11483332
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 11:03 schreef ultra het volgende:
Veel plezier in jullie jubileumjaar in de Eerstedivisie: 25 jaar!
Ach, wij hebben de laatste jaren het linkerrijtje ook nog wel eens gezien... Ben benieuwd wanneer Hoerlem weer nacompetitie mag spelen
Quod licet Jheronimi, non licet Jovi
XboxLive Gamertag: Jheronimus
  dinsdag 1 juli 2003 @ 11:57:18 #12
37392 ultra
Lega Nord
pi_11483640
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 11:43 schreef Jheronimus het volgende:

[..]

Ach, wij hebben de laatste jaren het linkerrijtje ook nog wel eens gezien... Ben benieuwd wanneer Hoerlem weer nacompetitie mag spelen


Goh, de havenslaafjes hebben 1x een goed seizoen gehad.
En HFC Haarlem zie ik voorlopig geen nacompetitie halen. Net zoals ik dat Stormvogels TC dat niet zal zien halen. Beide zullen zo tussen 10e en 15e plaats eindigen...
  dinsdag 1 juli 2003 @ 11:59:26 #13
54780 Jheronimus
100% Jeroen
pi_11483701
Tuttuttut... Ga naar je eigen topic menneke...
Quod licet Jheronimi, non licet Jovi
XboxLive Gamertag: Jheronimus
  dinsdag 1 juli 2003 @ 12:30:14 #14
37392 ultra
Lega Nord
pi_11484309
En ga jij je maar lekker met je fusiefusieclubje bezig houden....
pi_11490063
Telstar is wel een leuke club natuurlijk, al zullen ze Paultje de Lange gaan missen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_11491418
wow Telstar heeft een eigen Topic
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_11505801
Volgend jaar Amstel cup weer bij jullie?
pi_11506122
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 11:37 schreef Fulton het volgende:
Volgend jaar Amstel cup weer bij jullie?
Hahaha, is goed alleen dan zullen wij maar een keertje winnen hè!
Quod licet Jheronimi, non licet Jovi
XboxLive Gamertag: Jheronimus
pi_11506306
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 11:50 schreef Jheronimus het volgende:

[..]

Hahaha, is goed alleen dan zullen wij maar een keertje winnen hè!


Alleen als jullie weer de cheerleaders meenemen.
pi_11509589
En anders trekken mijn maten en ik wel een paar bikini's aan
Quod licet Jheronimi, non licet Jovi
XboxLive Gamertag: Jheronimus
pi_11512093
oud leraar is telstar supporter...elke maandag zo van: "en telstar weer verloren?"

pi_11530055
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 15:38 schreef Slasher het volgende:
oud leraar is telstar supporter...elke maandag zo van: "en telstar weer verloren?"


Hahaha, pas op je woorden he

Vast in de periode rond '95 geweest, toen 'we' praktisch onderaan stonden...

Quod licet Jheronimi, non licet Jovi
XboxLive Gamertag: Jheronimus
  donderdag 3 juli 2003 @ 10:45:20 #23
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_11530203
geen slecht team hoor, kan wel eens in de subtob van de eerste divisie gaan eindigen.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_11530262
pi_11970768
DE KOP IS ER AF!

StormvogelsTelstar is de voorbereiding op het seizoen 2003/04 goed gestart. In Den Helder werd op sportpark De Dogger de Helderse selectie met 2-7 verslagen. Waar HFC Haarlem woensdag jl. nog alle moeite had om tot winst te komen (de winnende treffer werd pas in de extra speeltijd gescoord, 2-3) walsten de Velsenaren over het team van oud-Telstarspeler Klaas Bijl heen.

Trainer/coach Jan Poortvliet begon met een vijftal nieuwe spelers aan de wedstrijd: op doel stond Kevin Moeliker, links in de verdediging was Grègory Bono geposteerd, aan de zijlkanten in de aanval kregen Luciano van Kallen (rechts) en Leon Kantelberg (links) speeltijd en als diepste spits stond Guillermo Graaven opgesteld. Het elftal werd gecompleteerd door de oudjes Marcel Vondeling, Benoît Croissant, Silvan Inia, Richard van Heulen, Sjaak Lettinga en Sergio Ommel.

In de achtste minuut soleerde Luciano van Kallen door de Helderse defensie. De ex-speler van Ajax, Genua en FC Eindhoven werd net buiten het strafschopgebied tegen de grond gewerkt. Scheidsrechter Hartland paste prima de voordeelregel toe omdat de blauwhemden in balbezit bleven. Toen ook Sergio Ommel het spelen van de bal werd belet floot de referee alsnog. Sjaak Lettinga nam plaats achter de bal en liet doelman Feenstra (ex-Cambuur Leeuwarden) vanaf zeventien meter volstrekt kansloos, 0-1. Zeven minuten later had de Helderse selectie op gelijke hoogte moeten komen. Een pass van achteruit stichtte veel verwarring in de Velsense defensie waar Silvan Inia, Richard van Heulen en Benoît Croissant niet resoluut ingegrepen. Middenvelder Van Haaster werd vrij voor Kevin Moeliker gezet, maar plaatste slechts een rollertje dat naast het doel van Kevin Moeliker ging. In de negentiende minuut mocht Van Haaster op het randje van buitenspel aan de rechterkant van het speelveld doorgaan. Zijn voorzet op Vital was goed, maar ook nu hielp de Helderse selectie een goede mogelijkheid om zeep. Uit de tegenaanval was het prompt wel raak. De bal werd diep op Sergio Ommel gespeeld. De spits liet de Helderse defensie zijn hielen zien en scoorde beheerst 0-2. Nadat Luciano van Kallen in de negenentwintigste minuut met een vlammend schot eerst nog het houtwerk boven doelman Feenstra teisterde scoorde de aanvaller na zesendertig minuten wel. Vanuit een voorzet vanaf de linkerkant schoot hij de bal in eerste instantie slecht in. Via goalie Feenstra kwam bij de tweede paal Sergio Ommel aan de bal. De spits was niet zelfzuchtig en gunde nieuwkomer Luciano van Kallen ook een doelpuntje. Deze keer had hij geen enkele moeite om te scoren, 0-3.

Trainer/coach Jan Poortvliet liet tijdens de rust Benjamin Pinto, Michael Samuel, Andwélé Slory, de op proef zijnde Björn Becker (eigendom van PSV en vorig seizoen uitgeleend aan BVO TOP Oss) en Samir Oulhani warmlopen maar de Zeeuw begon toch met een ongewijzigde elftal aan de tweede helft. In de loop van de tweede helft kregen deze spelers nog de nodige speelminuten.

Vrij snel in de tweede helft was het al raak. In de tweeënvijftigste minuut zette Sergio Ommel vanaf rechts met een schitterende pass Guillermo Graaven aan het werk. De spits zag uit zijn ooghoek dat Feenstra te ver voor zijn doel stond en lobde de bal met veel gevoel over de doelman tegen het net, 0-4. In de zestigste minuut deed de selectie van Klaas Bijl iets terug. Aan de rechterkant mocht zij een vrije trap nemen. De bal werd bij de tweede paal door De Boer ingekopt, 1-4. Halverwege de tweede helft zette invaller Benjamin Pinto Leon Kantelberg vrij voor Feenstra. De linksbuiten faalde niet, 1-5. Vier minuten later werd een schitterende aanval aan de zijde van de Witte Leeuwen beloond met een treffer. Een goede combinatie via Silvan Inia, Marcel Vondeling en Luciano van Kallen bracht Sergio Ommel in balbezit. De aanvaller rondde de aanval probleemloos af, 1-6. In de slotfase scoorden beide elftallen nog één keer. De Waard zette van dichtbij Kevin Moeliker op het verkeerde been, 2-6, en net voor het scheiden van de markt zette Benjamin Pinto deze keer Andwélé Slory vrij voor de Helderse doelman. De invaller scoorde beheerst het laatste doelpunt van de wedstrijd, 2-7. Niet veel later floot scheidsrechter Hartland voor het einde van de wedstrijd.

De koek was nog niet op voor de toeschouwers want na het duel werden door beide teams nog strafschoppen genomen. Namens de blauwhemden schoten Sjaak Lettinga, Guillermo Graaven, Leon Kantelberg en Sergio Ommel raak. Alleen de vijfde man in het rijtje, Luciano van Kallen, faalde. De Nieuwdiepers zagen de eerste penalty, van Ris, gestopt worden door Kevin Moeliker. Hierna scoorden Lanting en Camara wel, maar toen Oele de bal meters naast het doel schoot was ook deze zege een feit voor StormvogelsTelstar. Wijbrands, de vijfde man aan de zijde van de Helderse selectie, kwam nog wel in actie en zette de 3-4 op het scorebord.

VOLGENDE WEDSTRIJD:
woensdag 23 juli om 19.00 uur, Hollandia - StormvogelsTelstar

Opstelling StormvogelsTelstar: 1. Kevin Moeliker, 2. Marcel Vondeling, 3. Benoît Croissant, 4. Silvan Inia (72e min. 13. Michael Samuel), 5. Grègory Bono, 6. Richard van Heulen (59e min. 15. Björn Becker), 7. Luciano van Kallen (72e min. 14. Andwélé Slory), 8. Sjaak Lettinga, 9. Guillermo Graaven (59e min. 12. Benjamin Pinto), 10. Sergio Ommel (78e min. 17. Samir Oulhani) en 11. Leon Kantelberg.

Scoreverloop:
5e min. 0 1 Sjaak Lettinga
19e min. 0 2 Sergio Ommel
36e min. 0 3 Luciano van Kallen
52e min. 0 4 Guillermo Graaven
60e min. 1 4 De Boer
67e min. 1 5 Leon Kantelberg
71e min. 1 6 Sergio Ommel
76e min. 2 6 De Waard
85e min. 2 7 Andwélé Slory

Gele kaarten:
10e min. Benoît Croissant
37e min. Sergio Ommel

Toeschouwers:
400

Quod licet Jheronimi, non licet Jovi
XboxLive Gamertag: Jheronimus
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')