Bronquote:'Leaserijders als eerste aan de kilometerheffing'
Als het aan de PvdA ligt, gaan leaserijders al in deze kabinetsperiode een kilometerheffing betalen op alle wegen. Vanaf 2012, dus in de volgende kabinetsperiode, zouden vrachtwagens en personenauto's moeten volgen, het liefst tegelijk.
Tweede Kamerlid Lia Roefs van de PvdA heeft woensdag een bericht in AD hierover bevestigd. De PvdA voelt er volgens Roefs niets voor om vrachtwagens als eerste met een heffing te confronteren. Het wegtransport heeft immers geen alternatief, in tegenstelling tot bestuurders van personenwagens, die ook het openbaar vervoer kunnen nemen.
Vrijdag komt minister Camiel Eurlings van Verkeer met zijn voorstellen voor kilometerheffing. Eerder werd bekend dat het niet lukt om al in deze kabinetsperiode een kilometerheffing landelijk in te voeren. Naar verluidt zou Eurlings voorlopig willen volstaan met enkele proeven, zoals een spitsheffing rond Amsterdam.
Laten we dan gelijk stellen dat de hele kilometerheffing wat mij betreft de kliko in kan.quote:Op woensdag 28 november 2007 19:32 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Bron
Het gedrag van de PvdA rondom leaserijders begind toch aardig op jaloezie te lijken. Ook de onderbouwing dat bestuurders van personenwagens, die ook het openbaar vervoer kunnen nemen is ook een slecht argument. Zeker kijkende naar het ronduit belabberde OV in de provincies.
Mijn stelling bovenstaand voorstel van de PvdA is weer het zoveelste gevaltje leaserijders pesten en een verkapte belastingverhoging
Ik heb al ooit op Mental Theo gestemd. Hielp ook niet echt. Dat hele Den Haag moest maar eens platgegooid worden; kan je ook mooi vlot naar Kijkduin en Scheveningen in de zomer.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:17 schreef draaijer het volgende:
Laat iedereen lekker alles doorbelasten.. Stelletje klootzakken zijn het...
KUT kabinet is het... Laten vallen deze handel.. Dankzij de PVDA ga ik rechter dan rechts proberen te stemmen... Vuile graaiers zijn het... Blegh
Ik ben voorquote:Op woensdag 28 november 2007 20:23 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik heb al ooit op Mental Theo gestemd. Hielp ook niet echt. Dat hele Den Haag moest maar eens platgegooid worden; kan je ook mooi vlot naar Kijkduin en Scheveningen in de zomer.
PVV is (o.a.) voor het arbeidersvolk, dus of hij daadwerkelijk voor lagere belastingen is weet ik niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:17 schreef draaijer het volgende:
Laat iedereen lekker alles doorbelasten.. Stelletje klootzakken zijn het...
KUT kabinet is het... Laten vallen deze handel.. Dankzij de PVDA ga ik rechter dan rechts proberen te stemmen... Vuile graaiers zijn het... Blegh
Ik hoop dat de VVD wat aan dit graai gedrag zal doen. Dan krijgt de VVD mijn stem..quote:Op woensdag 28 november 2007 20:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
PVV is (o.a.) voor het arbeidersvolk, dus of hij daadwerkelijk voor lagere belastingen is weet ik niet.
Ik krijg het idee dat de VVD steeds minder liberale elementen bevat, kan aan de top liggen.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:33 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik hoop dat de VVD wat aan dit graai gedrag zal doen. Dan krijgt de VVD mijn stem..
Ik moet verdomme bijbetalen voor een Audi A6 en mijn collega's in andere landen rijden in BOM VOLLE A6 stations... Tevens kost die auto mij rond de Euro 750 per maand (NETTO!!!)
Vuile graaiers zijn het.. blegh
Bijtelling verlagen van 25% naar 22,5% is het enige dat de VVD ooit heeft gedaan.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:33 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik hoop dat de VVD wat aan dit graai gedrag zal doen. Dan krijgt de VVD mijn stem..
Koop er nu maar 1. Anders kan je volged jaar nog even 25k aan slurp tax aftikkenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:35 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat de VVD steeds minder liberale elementen bevat, kan aan de top liggen.
Ben benieuwd met wat voor plannen Rita Verdonk straks komt.
Audi S8 is ook duur vanwege zijn gewicht.
Toen was volgens mij de wegenbelasting ook omhoog gegaan... Maar dat verlagen ze dan weer niet... Zucht.. We slaan te ver door met die "sociale"gedachtes.. Ik ben nog nergens beter van geworden. Ik word gestraft vanwege mijn harde werken om hogerop te komen... Chapeauquote:Op woensdag 28 november 2007 20:36 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Bijtelling verlagen van 25% naar 22,5% is het enige dat de VVD ooit heeft gedaan.
Volgens mijn vriendin ongeveer hetzelfde als het verschil tussen een anale- en een "normale"verkrachting.![]()
Ach zielepiet, ga dan ook op de fiets joh.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:42 schreef draaijer het volgende:
[..]
Toen was volgens mij de wegenbelasting ook omhoog gegaan... Maar dat verlagen ze dan weer niet... Zucht.. We slaan te ver door met die "sociale"gedachtes.. Ik ben nog nergens beter van geworden. Ik word gestraft vanwege mijn harde werken om hogerop te komen... Chapeau
Je gaat er ten onrechte vanuit dat de werkgever de extra reiskosten van de werkgever gaat vergoeden aan de werkgever. Een tijdje terug heeft een onderzoek onder werkgevers aangetoont dat 30% de reiskosten zal vergoeden, 30% de reiskosten niet zal vergoeden en 40% weet het nog niet.quote:Op woensdag 28 november 2007 23:54 schreef Revolution-NL het volgende:
De Partij van de Arbeid die de hardwerkende arbeiders weer eens gaat kaalplukken, wanneer doopt deze partij nu eens zijn naam definitief om naar de Partij van de Achteruitgang.
Resultaat is dat door deze maatregelen bedrijven de gestegen mobiliteitskosten doorberekenen aan de consument. Een groep consumenten kan vervolgens de rekeningen niet betalen waarna de PVDA weer meer geld zal moeten binnenhalen ten koste van Jan met de pet.
Werken moet weer beloont worden in dit land niet andersom!!
You get what you deserve. Helaas snapt "dit land kan zoveel duurder" Bos dit niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |