En hoe los je het dan op als je dicht tegen een stad, water ofzo aan zit?quote:Op woensdag 5 december 2007 15:15 schreef maartena het volgende:
Ook: hoe langer de trein, hoe groter de bocht moet zijn. Als de achterkant van de trein nog bij de vorige bocht van 45 graden zit als de voorkant bij de volgende 45 graden bocht (naar dezelfde richting want S bochten zijn anders), dan krijg je een kleine vertraging.
Ik bouw mijn bochten altijd erg ruim.
Edit: Niet goed gelezenquote:Op woensdag 5 december 2007 19:40 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En hoe los je het dan op als je dicht tegen een stad, water ofzo aan zit?
Met bruggen werken werkt volgens mij ook vertragend
Weet iemand of als je een saved multiplayer game speelt je je concurenten kunt overnemen / verwijderen?
Nogal ja. Zeker omdat ie dus aangekondigd heeft om van ISP te wisselen enzo.... maar goed, ik heb nu dus geen last van em, PeerGuardian werkt uitstekend om hele ranges te bannen.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:36 schreef Merovingian het volgende:
Sneu ventje...
Soms heb je geen alternatief..... maar in het geval van water: Inpolderen die hap. In het geval van steden: Omkopen en huizen slopen.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:40 schreef Martijn_77 het volgende:
En hoe los je het dan op als je dicht tegen een stad, water ofzo aan zit?
Meeste bruggen gaat prima, alleen niet te lange bruggen bouwen. Desnoods een eiland in het midden. Als ik veel geld heb overbrug ik water niet ---> inpolderen.quote:Met bruggen werken werkt volgens mij ook vertragend
Nee, die blijven altijd bestaan. Wel kun je zelf een tijdelijke server bouwen alleen op je LAN, en dan alle bedrijven verwijderen die je niet wil hebben met de remote console commandos, en vervolgens verder gaan als single player.quote:Weet iemand of als je een saved multiplayer game speelt je je concurenten kunt overnemen / verwijderen?
Ja daar zit inderdaad een HELE smerige bug inquote:Op woensdag 5 december 2007 15:52 schreef vanOekelen het volgende:
Welke versie gebruikt die kerel als server?
Als het 0.6.0-beta 1 is is terugpesten niet zo heel erg moeilijk...
Oh? Wat dan? Heb het topic op tt-forums niet echt gevolgd...quote:Op woensdag 5 december 2007 22:31 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja daar zit inderdaad een HELE smerige bug in >:)
Tijdelijk server?quote:Op woensdag 5 december 2007 22:30 schreef maartena het volgende:
Nee, die blijven altijd bestaan. Wel kun je zelf een tijdelijke server bouwen alleen op je LAN, en dan alle bedrijven verwijderen die je niet wil hebben met de remote console commandos, en vervolgens verder gaan als single player.
Je kunt gewoon op je desktop openttd vanuit een apart folder opstarten met "Openttd -D" - je krijgt dan een console versie van OpenTTD, en voila, je hebt een server alleen op je LAN! Je kunt server en client ook gewoon op dezelfde PC draaien.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:25 schreef Martijn_77 het volgende:
Tijdelijk server?
Is een PC op mijn Lan waar TT in de multiplayer mode loopt genoeg of moet ik die ook echt als server op gaan zetten?
Die hardware is denk ik genoeg voor een 512x512 server, grotere kaarten zou ik er niet op draaien.quote:Iets wat ik trouwens van plan ben met een P3 700 Mhz met ongeveer 400 Mb intern
Oke heb je nog meer tips?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:41 schreef maartena het volgende:
]
Die hardware is denk ik genoeg voor een 512x512 server, grotere kaarten zou ik er niet op draaien.
Geen torrents draaien als je ook een server wil draaien. Dat wil nog wel eens voor desyncs zorgen. (Soms zelfs aan de clientzijde bij verbinden naar een andere server). Reden hiervoor is niet de downloadsnelheid of de snelheid van je verbinding, maar omdat torrentverkeer een gigantische hoeveelheid connecties en ip-request heeft, en dat kan als je een populaire torrent download of seed wel eens voor probleempjes zorgen.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:07 schreef Martijn_77 het volgende:
Oke heb je nog meer tips?
In welke versie is die game voor het laatst gesaved? Hij laat 0.6.0-beta1 bij mij crashen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:16 schreef cablegunmaster het volgende:
http://files-upload.com/files/663666/Gigatycoon%20kolenhout.sav
een van mn beste spellen
( niet kwa snelheid van treintjes , maar dichtheid ^^ )
probeer deze treinen te perfectioneren zonder een snellere versie van treinen in te zetten ( kolen gedeelte)
0.5.0quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:30 schreef vanOekelen het volgende:
[..]
In welke versie is die game voor het laatst gesaved? Hij laat 0.6.0-beta1 bij mij crashen.
edit:
Is het de MiniIn? Die laat hem wel.
iemand een idee? Ik draai het zelf op een Pentium Dual Core met 2 GB internquote:Op donderdag 6 december 2007 21:20 schreef Martijn_77 het volgende:
Waarom is een gesaved multiplayer game op mijn PC langzamer dan als ik hem via de Fok server speel?
Er zijn geen boten. Maar wat is NPF? En hoe zet ik het dan uit?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:44 schreef Merovingian het volgende:
Misschien zijn er veel boten en heb je YAPF voor boten aanstaan in de patches. Dat vertraagt het spel ook. Of je gebruikt NPF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |