Nee, ik heb dus een Archive & Install gedaan. Ik wilde graag nog even kunnen inloggen om toch nog wat dingen te backuppen (zoals de CS3 installatie ivm patch). Maar dat is met de Mail dus niet goed gegaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Heb je die mail-map gewoon in je library gedonderd? Met importeren gaat het prima; mijn prive-mail was zo gevonden, aangepast en running.
Je hebt je oude Mail library (uit je user folder) van Tiger gewoon in de nieuwe Library van Leopard gezet? En dat werkt?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:26 schreef JoMo0 het volgende:
Ik heb ook die mappen in de Library gedumpt . Het werkt gewoon zoals vanouds . Wachtwoord invoeren en lopen.![]()
Zou kunnen, want toen ik hem via de originele DVD installeerde werkte het dus wel (zei het met bovenstaande fouten).quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Frenkie wordt gestraft omdat ie Leopard heeft gedownload![]()
* DutchErrorist Schrijft een e-mailtje terug...quote:Beste DutchErrorist,
Bedankt voor het contacteren van AntiVirusScherm Inc. klantenondersteuningscentrum.
Ik ben Kimberly en ik beantwoord uw laatste e-mail.
Wij bieden u onze excuses voor het proleem die u ondervindt.
In overeenkomst met de informatie die wij van u ontvangen hebben, blijkt het dat u last hebt van de popups.
Ik raad u aan om alle cookies en tijdelijke bestanden te verwijderen. Zie onderaan:
1. Ga naar "Start" -> "Programs" -> "Internet Explorer"
2. Klik op "Tools" -a> "Internet Options"
3. Klik op "Delete Cookies", vervolgens op "Ok"
4. Klik op "Delete Files", vervolgens op then "Ok".
5. Sluit "Internet Explorer"
6. Ga naar: "Start" -> "Programs" -> "Accessories" -> "Windows Explorer"
7. Vul dan %temp% in het adresbalk en klik dan op "Enter"
Kies alle bestanden en mappen en verwijder ze
Aarzel niet om ons voor verdere assistentie en informatie betreffende om het even welke problemen te contacteren.
Kimberly,
AntiVirusScherm Inc. klantenondersteuningsdienst
Zo erg was het bij mij niet eens..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:18 schreef DaFrenk het volgende:
Nou zeg.. Mail.app crasht elke keer als ik hem opstart, iPhoto is opeens in een andere architectuur. Loopt perfect![]()
Oh. Dat is een showstopper, want ik heb die client echt nodig..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
VPN-gebruikers aanwezig hier? De VPN-client was Cisco werkt (verrassend!) niet onder Leopard met de welbekende error 51...
Kijk! Dat wist ik niet. Als ik dat had geweten had ik dat zeker gedaan!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom deed je dan ook niet eerst een full system backup zoals ik. Je kan gewoon booten van die Leopard install disk en Disk Uitility starten vervolgens gewoon alles wegschrijven naar een Backup DMG file. Kun je later gewoon weer openen en dingen uit kopieren..
Gewoon clean install gedaan overigens..
Ik zie wel waar het mis ging..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:33 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat haat ik sommige bedrijven toch
Ik kreeg dus soms van die popups (met van die windows XP vensters waarin stond dat ik 87 virussen had, enzo) van de obscure website antivirusscherm.com, dus ik schrijf daar een e-mail heen dat ik geen apple heb en dat ze moeten oprotten met die pop-ups... krijg ik dit mailtje terug...
[..]
Mjah, dat is nog blijven hangen sinds m'n Windows tijdperk. Nooit maar dan ook NOOIT willen upgraden van een oud OS. Altijd eerst Ghost image van de oude maken en dan clean installen. Heb ik iig nog iets van Windows geleerd..quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:51 schreef Jarno het volgende:
Ja, sorry, maar ik vind dat sommige mensen - niet alleen hier - redelijk naief zo'n update instappen. Eerste stap bij een OS upgrade, zeker bij major releases, is backup, backup, backup.
Hier was hij in een 20 minuutjes klaar. Vanaf een FireWire HD. Vanaf de DVD wil hij eerst nog de DVD op fouten controleren, dat duurt ongeveer een half uur. Maar dat kan je overslaan, als je dat zou willen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:56 schreef Lunar het volgende:
Hoe lang duurt een upgrade eigenlijk?
Hèhè, kloptquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nah ja, dit had je zelf op zich ook wel kunnen bedenken..
Yups, HFS+ Journaled.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:06 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Maar goed, als ik straks ervoor kies om m'n schijf te legen, voor welke indeling moet ik dan kiezen? De standaard? HFS Journaled geloof ik is dat?
...maar het is wel een leuk stukje....quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Geen geintjes over Mac Krea.
Ik draai nu 0050: ik zal die 0080-build 's proberen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:06 schreef Breuls het volgende:
Walter_Sobchak: volgens dit topic moet deze versie wel werken.
Was je die toevallig al tegengekomen en werkt-ie onder Leopard?
Die laatste vpn build 0080 werkt perfect onder Leopard: thx for the heads-upquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:23 schreef Breuls het volgende:
De meeste winkels zijn in dit uur dicht als voorbereiding op de release zometeen.
Ik ben benieuwd of het straks druk is; hoeveel geeks willen Leopard meteen om zes uur hebben?
(Rdam Centrum, iFactors)
Omg, Ik rij wel gewoon even naar de MacMe heen en weer zo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:31 schreef DutchErrorist het volgende:
lol er is een apple launch party in de puddingfabriek in grunn om half 7
Nee, dat Spotlight sneller is, is ook één van de features van Leopard.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:27 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Spotligh loopt nu lekker soepel(of zou het komen doordat mijn harde schijf nog zo goed als leeg is?)
Hij word trouwens mede-georganiseerd door de MacMequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:36 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Omg, Ik rij wel gewoon even naar de MacMe heen en weer zo.
Oh.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hij word trouwens mede-georganiseerd door de MacMe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |