abonnement Unibet Coolblue
pi_53964019
Leuk, je supra kan 367. Maar het blijft een supra en hoe gaat dat ding de bocht om? en hoe zit het met de betrouwbaarheid? volgens mij staat dit ding nog vaker bij de garage dan de gemiddelde supercar.

Ow, supra's
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_53964796
quote:
quote:
Some auctions have a reserve price, a hidden minimum price, on their item.

How it works:

* A reserve price is the minimum price a seller is willing to accept for the item.
* As a buyer, you are not shown the reserve price, only whether or not the reserve has been met.
* The seller is not obliged to sell the item if the reserve price is not met.
* The winning bidder must meet or exceed the reserve price and have the highest bid.
pi_53964926
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 21:38 schreef Estolan het volgende:
GO StefanP

Trouwens, ik blijf het leuk vinden, men heeft het over een Ferrari Enzo / Porche GT / Lambo Gallardo / Ford GT / Bugatti Veyron, en dan hebben ze het over een Fabrieks-Af wagen

Ja DUH! vandaar dat ze ook allemaal zo duur zijn. Denk je nou echt niet dat als Toyota een waen van 1miljoen euro bouwt, gewoon de Supra MK4 opnieuw bouwen en niks over emissie eisen en The gentlemans agreement etc, en gewoon een Top-klasse sportwagen bouwt, dat hij dan niet sneller zou zijn dan een Veyron?

Als je ziet wat voor een Mild getunde Supra's er zijn die ook gewoon dagelijks gereden worden, en op de 1/4mile of wat voor een test dan ook het makkelijk kunnen bijbenen met een Veyron, dan ben je wel gek als je 1miljoen of meer uitgeeft als je he voor 100.000euro ook kan doen


Geef Toyota of Nissan maar 800.000euro productiegeld, en ze zullen beide de snelste jappanners ter wereld bouwen, en ja, die zullen echt wel sneller zijn dan menig bekende sportwagen
Grappig dat in de formule 1, Toyota juist het grootste budget heeft, maar dat ze niet vooraan rijden. Of hebben Japanners alleen verstand van turbo-motoren?
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:18:42 #54
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_53964964
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:12 schreef Wimo. het volgende:

[..]


[..]
Wil je daarmee zeggen? De buy it now blijft staan...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_53965066
Maar voor 1500 heb je hem niet ...
pi_53965080
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:18 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Wil je daarmee zeggen? De buy it now blijft staan...
Precies, voor maximaal 6150 pond ben je de trotse eigenaar. Grijp je kans!!!
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_53965207
RHD supra;s zijn geen fuck waard... dat is niks nieuws. LHD is onbetaalbaar
pi_53965500
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:30 schreef Wimo. het volgende:
RHD supra;s zijn geen fuck waard... dat is niks nieuws. LHD is onbetaalbaar
Het is godsonmogelijk om een originele supra turbo in de VS te vinden, maar goed in de cat. best goed betaalbaar met vraagprijs 13.000 euro.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_53965651
Zoals ik al zei, onbetaalbaar. Voordat zo'n wagen hier in NL staat incl shipping, BPM enz zit je op 25k+ euro's
pi_53965833
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:52 schreef Wimo. het volgende:
Zoals ik al zei, onbetaalbaar. Voordat zo'n wagen hier in NL staat incl shipping, BPM enz zit je op 25k+ euro's
Wij hebben een totaal andere gedachte bij "onbetaalbaar" denk ik. Een beetje Astra kost al 25K... maar goed.

Laten we in ieder geval duidelijk hebben dat deze auto bij lange na niet in de buurt komt van wat deze ooit heeft gekost, tenzij je de auto eerst voor 100.000 euro verbouwt. Maar zo kun je een starlet van 15 jaar oud nog duur maken.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_53968461
Heerlijk reltopic om te blijven volgen 14.gif
pi_53968538
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 07:47 schreef DS4 het volgende:

[..]

Goh, dus door wijzigingen aan te brengen is de supra "origineel" sneller? Zoveel domheid kom je zelden tegen.

Overigens vreemd dat de supra hier binnen de 5 seconden naar de 60 mph gaat, de testen die ik onder ogen heb gekregen zitten rond de 6 seconden te dansen.

Bron voor jou, als je daar gelukkig van wordt.
uit je eigen bron:
quote:
Under the controlled conditions of the Willow Springs track, the Supra was able to jump to 60 mph in 5.8 seconds, and could stop from 60 mph in just 124 feet. On the skid pad, our testers were able to register a lateral force reading of .96 gs, enough to make our food-poisoned technical editor, Karl Brauer, race for the bathroom to revisit that morning's cereal bar. Consider this; these numbers were generated at an elevation of 2,500 feet on a 100+ degree-day. Imagine what this car could do at sea level with the temperature in the mid-seventies.
pi_53968682
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:00 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wij hebben een totaal andere gedachte bij "onbetaalbaar" denk ik. Een beetje Astra kost al 25K... maar goed.

Laten we in ieder geval duidelijk hebben dat deze auto bij lange na niet in de buurt komt van wat deze ooit heeft gekost, tenzij je de auto eerst voor 100.000 euro verbouwt. Maar zo kun je een starlet van 15 jaar oud nog duur maken.
Ik vind het een hoop geld voor een wagen van 15 jaar oud. Tel daarbij de benzine kosten , verzekering en het onderhoud en je hebt absoluut een onbetaalbare wagen.

edit: hier een nl'er

http://auto.marktplaats.n(...)n-turbo-aut-e2.html?

kregen zijn veel te waardevast.. en deze is nog stock

[ Bericht 10% gewijzigd door Wimo. op 16-10-2007 14:13:57 ]
pi_53968838
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:06 schreef Wimo. het volgende:

[..]

Ik vind het een hoop geld voor een wagen van 15 jaar oud. Tel daarbij de benzine kosten , verzekering en het onderhoud en je hebt absoluut een onbetaalbare wagen.
Zoals DS4 al netjes aangeeft, niet iedereen heeft hetzelfde beeld bij de term onbetaalbaar.
Bij de term onbetaalbaar denk ik eerder aan bedragen die ver over de 100.000 euro gaan.

Een nieuwe Mercedes SLR vind ik een onbetaalbare wagen. Niet alleen omdat ik die auto nu niet kan betalen, maar omdat die auto altijd buiten mijn bereik zal blijven.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:15:35 #65
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_53968865
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:06 schreef Wimo. het volgende:

[..]

Ik vind het een hoop geld voor een wagen van 15 jaar oud. Tel daarbij de benzine kosten , verzekering en het onderhoud en je hebt absoluut een onbetaalbare wagen.

edit: hier een nl'er

http://auto.marktplaats.n(...)n-turbo-aut-e2.html?

kregen zijn veel te waardevast.. en deze is nog stock
Mijn wagen kostte me het dubbele van de nieuwprijs
Signature.
pi_53968933
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:17 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

Grappig dat in de formule 1, Toyota juist het grootste budget heeft, maar dat ze niet vooraan rijden. Of hebben Japanners alleen verstand van turbo-motoren?
Toyota F1 is een Duits team
pi_53968958
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:01 schreef 1299 het volgende:

uit je eigen bron:
Op papier heb ik enkele testen liggen. In de slechtste heeft de Supra er (met handbak) 6,7 sec. voor nodig) en de beste tijd is 5,6. Let wel: naar 100 km/u. In de praktijk mag je uit gaan van net onder de 6 seconden.

Het is ook niet zo gek hoor. 330 pk op 1585 kg. Dat is 4,8 kg/pk. Niet slecht, maar niet bepaald een pk/gewichtsverhouding die doet vermoeden dat je in 5 seconden of minder naar de 100 zal gaan.

Vb. Maserati 3200 GT weegt 1590 kg, heeft 370pk en heeft aldus Maserati nog altijd 5,2 seconden nodig om de 100 te bereiken.

De BMW M3 van de vorige generatie weegt 100 kg minder, heeft ruim 10 pk meer en heeft 5,6 seconden nodig aldus Autoweek.

Het is overigens niet vreemd voor bladen uit de VS om hele mooie cijfers te hebben bij de metingen. Volgens mij werken ze daar nog met een stopwatch ofzo. Ik heb nog ergens een test liggen waar een 911 SC (VS versie met 188pk) van 0-60 mph in 4,9 sec gaat. Nou, vergeet het maar... Nog niet eens bergafwaards (afgrond uitgezonderd).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_53969128
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:06 schreef Wimo. het volgende:

Ik vind het een hoop geld voor een wagen van 15 jaar oud.
Voor een allesbehalve populaire toyota van 15 jaar oud zijn het gigantische bedragen. Maar dat maakt het niet onbetaalbaar. Een pluisje van een euro is ook een hoop geld voor een pluisje, maar onbetaalbaar is het niet.
quote:
Tel daarbij de benzine kosten , verzekering en het onderhoud en je hebt absoluut een onbetaalbare wagen.
Iedere sportauto is dan onbetaalbaar.
quote:
edit: hier een nl'er

http://auto.marktplaats.n(...)n-turbo-aut-e2.html?

kregen zijn veel te waardevast.. en deze is nog stock
Ik wens Stef veel succes.

Nogmaals, ik kom wel vaker dromers tegen. Ook in de Porschewereld waar mensen een auto die bij een porschespecialist voor 35K te koop staat (vraagprijs en met garantie) voor een vaste prijs te koop zetten van 45K omdat het de mooiste van NL is. Nou, kennelijk zijn er heel veel porsches die exact even mooi zijn, anders klopt er iets niet aan die bewering.

Vragen kan altijd. Voor het geld dat Stef vraagt koop je inmiddels een goede 993 (als je zoekt, is overgewaardeerd op dit moment) of zelfs een 996 bij een Porschedealer met een vol jaar fabrieksgarantie (wederom een beetje zoeken, maar toch). Met alle respect...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_53969144
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:15 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Mijn wagen kostte me het dubbele van de nieuwprijs
Das heel mooi, maar ik vraag me af of jouw wagen over 15 jaar nog 40% van de nieuwprijs 2ehands kost

edit: ik wens stef ook veel plezier.Stef is overigens niet de enige die 25+ vraagt ... dat zijn de normale vraagprijzen hier in nl.
pi_53969169
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

Toyota F1 is een Duits team
Maar je bent op de hoogte dat Toyota weldegelijk de beste jongens en meisjes heeft geselecteerd om die auto succes te laten hebben?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:29:29 #71
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_53969173
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:28 schreef Wimo. het volgende:

[..]

Das heel mooi, maar ik vraag me af of jouw wagen over 15 jaar nog 40% van de nieuwprijs 2ehands kost
Ik denk het wel.
mijn wagen is 21 jaar oud.
Ze zijn nu ook verkrijgbaar voor 4 keer de nieuwprijs.
Signature.
pi_53969176
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

Op papier heb ik enkele testen liggen. In de slechtste heeft de Supra er (met handbak) 6,7 sec. voor nodig) en de beste tijd is 5,6. Let wel: naar 100 km/u. In de praktijk mag je uit gaan van net onder de 6 seconden.

Het is ook niet zo gek hoor. 330 pk op 1585 kg. Dat is 4,8 kg/pk. Niet slecht, maar niet bepaald een pk/gewichtsverhouding die doet vermoeden dat je in 5 seconden of minder naar de 100 zal gaan.

Vb. Maserati 3200 GT weegt 1590 kg, heeft 370pk en heeft aldus Maserati nog altijd 5,2 seconden nodig om de 100 te bereiken.

De BMW M3 van de vorige generatie weegt 100 kg minder, heeft ruim 10 pk meer en heeft 5,6 seconden nodig aldus Autoweek.

Het is overigens niet vreemd voor bladen uit de VS om hele mooie cijfers te hebben bij de metingen. Volgens mij werken ze daar nog met een stopwatch ofzo. Ik heb nog ergens een test liggen waar een 911 SC (VS versie met 188pk) van 0-60 mph in 4,9 sec gaat. Nou, vergeet het maar... Nog niet eens bergafwaards (afgrond uitgezonderd).
Ik heb met 1000kg en net over de 200PK ook net geen 6 seconden om op de 100 te geraken. Met 330PK en 1585KG zou je volgens de car stats calculator rond de 5.26s op de 60 mph kunnen zitten.

http://www.letstorquebhp.com/calculator.asp

Ik weet het, het is geen betrouwbare calculator maar vaak wel een redelijke losse pols schatting.
pi_53969196
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:29 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Ik denk het wel.
mijn wagen is 21 jaar oud.
Je maakt me nieuwschierig, het is toch geen toyota?
pi_53969206
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:19 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Toyota F1 is een Duits team
Heeft het hoofdkwartier in Duitsland. Dat is goedkoper met veel races in Europa en qua testen enzo.
Het is gewoon eigendom van de Japanse fabrikant

Die dus prima hun techneuten langs kan sturen om er een 'omgepoort' Supra motorblok in te lepelen
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:32:41 #75
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_53969224
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:30 schreef Wimo. het volgende:

[..]

Je maakt me nieuwschierig, het is toch geen toyota?
Nee, een citroen.
Wat wil je daarmee zeggen trouwens?
Dat er geen toyota's verkrijgbaar zijn die tot 4 keer de nieuwwaarde doen, tweedehands?
Signature.
pi_53969260
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:28 schreef Wimo. het volgende:

Das heel mooi, maar ik vraag me af of jouw wagen over 15 jaar nog 40% van de nieuwprijs 2ehands kost
40% is 36K...
quote:
edit: ik wens stef ook veel plezier.Stef is overigens niet de enige die 25+ vraagt ... dat zijn de normale vraagprijzen hier in nl.
Stef is een van de weinige met een originele denk ik zo, want echt, het is zoeken met een loep. En schaarste zal er misschien voor zorgen dat er af en toe nog een gek te vinden is (en feitelijk is de waarde wat de gek er voor geeft).

Feit blijft dat de supra in ieder geval niet meer waard is dan nieuw, hetgeen stefanp blijft beweren, tenzij deze eerst voor een godsvermogen is opgekalefaterd.

Je moet overigens een nagaan wat een originele 356 speedster tegenwoordig waard is in verhouding tot de nieuwwaarde (ruim factor 100 inmiddels, wat overigens ook van de zotte is).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_53969331
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:29 schreef 1299 het volgende:

Ik heb met 1000kg en net over de 200PK ook net geen 6 seconden om op de 100 te geraken. Met 330PK en 1585KG zou je volgens de car stats calculator rond de 5.26s op de 60 mph kunnen zitten.

http://www.letstorquebhp.com/calculator.asp

Ik weet het, het is geen betrouwbare calculator maar vaak wel een redelijke losse pols schatting.
Prima, maar deze auto heeft een groot deel van het gewicht voorin, waardoor deze slechter zal scoren dan gemiddeld. En verder vind ik praktijktesten veel interessanter.

Maar goed, reken die 60 mph om in 100 km/u en je zit op ongeveer 5,5 seconden in ideale omstandigheden. De omstandigheden zijn zelden ideaal, dus klopt het ook nog wel aardig met de testen...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_53969363
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:29 schreef 1299 het volgende:

[..]

Ik heb met 1000kg en net over de 200PK ook net geen 6 seconden om op de 100 te geraken. Met 330PK en 1585KG zou je volgens de car stats calculator rond de 5.26s op de 60 mph kunnen zitten.

http://www.letstorquebhp.com/calculator.asp

Ik weet het, het is geen betrouwbare calculator maar vaak wel een redelijke losse pols schatting.
Volgens die calculator zou mijn kitcar in 4,81 seconden de 0-60mph doen. Ik weet dat mijn kitcar vlot is, maar onder de 5 seconden gaat dat echt niet lukken. Gevoelsmatig in elk geval

In werkelijkheid zal het tussen de 5 en 6 seconden zitten vermoed ik.
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:47:59 #80
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_53969526
die calculator kan mijn aantal pk's niet aan
Signature.
pi_53969630
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:47 schreef eer-ik het volgende:
die calculator kan mijn aantal pk's niet aan
Het is ook wat, slechts een halve pk...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_53969769
Volgens die calculator zou ik in 5.7s op de 100 zitten. Dat haal ik ook net niet.. ik heb nu wel lichtere wielen binnenkort nog maar eens proberen
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:02:43 #83
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_53969787
Dus, <70 of >700... Ik gok op het eerste


Calculator klopt opzich trouwens aardig voor mijn auto...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:23:50 #84
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_53970135
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:54 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is ook wat, slechts een halve pk...

29 zijn het er
Signature.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:30:40 #85
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_53970266
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 15:02 schreef MikeyMan het volgende:
Dus, <70 of >700... Ik gok op het eerste


Calculator klopt opzich trouwens aardig voor mijn auto...
Neh, ik heb een klein 920 pk in m'n eend
Signature.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:16:11 #86
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_53972855
Klassiek Supra topic
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_53974248
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 23:03 schreef DS4 het volgende:

[..]

Sterker nog: ik weet zeker dat dit niet zo is.
[..]

Jij hebt nog nooit in een auto van enige klasse gereden, is het niet?
[..]

Waarom doen ze het niet dan? Dat is toch van de zotte? Toyota (en ook Nissan) heeft meermaals bij Weissach aangeklopt om hulp. Het is maar dat je het weet.
heb iig al in mening 550rwhp MK4 gereden ja

en waarom ze dat niet doen? omdat er Japan een Agreement is, daarom
pi_53974389
een Supra MK4, TwinTurbo, 6speed manual, LHD, op NL kenteken in goede staat zijn er pas ( als je ze vind die te koop staan ) zitten vanaf 27000euro gemiddeld, als je geluk hebt vind je er 1 van rond die prijs, anders in perfecte staat al rond de 30.000euro, en vaakis dat al geen 2ehands meer
pi_53975344
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 19:24 schreef Estolan het volgende:

heb iig al in mening 550rwhp MK4 gereden ja
En dat vond jij een auto die je op de markt kan brengen met goed fatsoen?
quote:
en waarom ze dat niet doen? omdat er Japan een Agreement is, daarom
Grote kul. Het agreement ging tot 280 pk, waar de supra al boven zat. Bovendien: wat let ze om de auto 1100 kg te maken als ze zo geweldig goed zijn. Dan had die supra misschien ook nog fatsoenlijk de bocht om gekund. Nu was feitelijk 330 pk al meer dan genoeg vermogen voor het chassis.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_53975374
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 19:31 schreef Estolan het volgende:
een Supra MK4, TwinTurbo, 6speed manual, LHD, op NL kenteken in goede staat zijn er pas ( als je ze vind die te koop staan ) zitten vanaf 27000euro gemiddeld, als je geluk hebt vind je er 1 van rond die prijs, anders in perfecte staat al rond de 30.000euro, en vaakis dat al geen 2ehands meer
Je bent het hoop ik met mij eens dat 30K niet meer is dan de nieuwprijs... Want dat is wat stefke p beweert: dat de supra nu meer kost dan nieuw.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_53975402
Ik realiseer mij iets. Deze prestatie is toch fenomenaal. Ik word er stil van eigenlijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door DS4 op 16-10-2007 20:39:43 ]
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:33:24 #92
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_53975444
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 20:31 schreef DS4 het volgende:
Ik realiseer mij iets. Deze prestatie is toch fenomenaal. Ik wordt er stil van eigenlijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht hetzelfde vandaag
Signature.
pi_53975868
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 20:29 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je bent het hoop ik met mij eens dat 30K niet meer is dan de nieuwprijs... Want dat is wat stefke p beweert: dat de supra nu meer kost dan nieuw.
Inderdaad, leg daarbij dat ten tijde van de nieuwprijs, geld ook meer waard was, is ie gewoon verre van de nieuwprijs.

En al die Supra's gaan dwars als dwijlen op circuits door de turbolag en nose heavy. Al die filmpjes zie je ze constant corrigeren, huilen met de pet op
pi_53980414
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 07:47 schreef DS4 het volgende:

[..]

Goh, dus door wijzigingen aan te brengen is de supra "origineel" sneller? Zoveel domheid kom je zelden tegen.

Overigens vreemd dat de supra hier binnen de 5 seconden naar de 60 mph gaat, de testen die ik onder ogen heb gekregen zitten rond de 6 seconden te dansen.

Bron voor jou, als je daar gelukkig van wordt.
Je bent gewoon jaloers dat je met een slangetje 400rwhp, en met een boost controller en downpipe 450rwhp hebt terwijl je dat met geen enkele Porsche voor elkaar krijgt. Misschien dat je het nog niet snapt, maar de Supra is dus voor 600+rwhp ontworpen maar Toyota heeft de boost stock maar op 11PSI gezet. Dus die auto is inderdaad beter. Dan kun je klagen wat je wil dat dat "niet origineel" is, maar feit blijft gewoon dat je hij voor 99.9999% (op die boost na dus) origineel klaar is voor 500rwhp. Maar goed, het is je vergeven, aangezien die 0-60 tijd en de topsnelheid het enige uit het geplaatste artikel waren waarop je Porsche niet al meteen van de baan geveegd werd, dus ik snap dat je je daaraan vastklampt.

O ja: ik weet niet wat jij allemaal uit wanhoop op Google probeert te vinden, maar zoals ik al zei: know when to pick your fights:




4.6 seconden dus. 6 seconden?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_53980731
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 07:58 schreef DS4 het volgende:

Dat kun je wel over alles beweren natuurlijk...
[..]
OK, je bent dus gewoon een beetje dom omdat je het vertikt in te zien dat die 'advertenties' letterlijk knip- en plakwerk zijn die van autotrader.com gehaald worden en vervolgens voor 10K op mobile.de geplaatst worden. Het is goed hoor: beweer maar bij hoog en laag dat je voor 10K een Supra koopt. De rest van de lezers herkent binnen tien seconden zo'n scammer, en jij ook. Je wil het nu alleen niet meer toegeven.
quote:
Gelul. Een supra kost geen 85K. Ook geen 55K (als je de BPM even aan de kant schuift). Een hele mooie mag volgens Classic en Sports Cars (een blad waar beëdigde taxateurs de markten wereldwijd bijhouden en die wat neutraler zijn dan jij) 15K opleveren in perfecte staat. Een 964 (die ouder is) thans nog zeker 25K, maar een RS 60K. Waarmee de Porsche ook relatief gewoon waardevaster is. Dat zijn de feiten.
[..]
Ben je een beetje dom of heel erg dom? Je hebt geen enkel benul waar je het over hebt. Je googlet wanhopig en vindt vervolgens wat KBB values en je roept 'zie je wel!!!' Kerel, ik kan hier wel honderd links neergooien maar je wil het gewoon niet geloven. Hoeveel links naar supras van 50+K moet ik hier plaatsen? Moet ik je met taxaties om je oren slaan? Moet ik hier links gaan plaatsen naar tig artikelen van taxateurs die ook Supras verhandelen? Moet ik je wijzen op pagina's waarin staat dat die KBB waardes n.v.t. zijn voor Supras? Laten de links die ik plaatste van die 70, 80 en 90K Supras nou net van een beedigd taxateur zijn... Sneu hoor. 'Dat zijn de feiten?' Je weet to-taal niet waar je het over hebt en houdt krampachtig vast aan wat computer-gegenereerde afschrijvingscijfertjes die je ergens met Google vond.
quote:
Het is jammer dat je aan de andere kant van de oceaan zit met die grote bek van je, want ik zou het wel geinig vinden om eens een keer een dagje Ring met jou te doen. Maar goed, je had zelf al ergens in de linkjes kunnen lezen dat standaard Porsches met minder dan 650 pk sneller zijn dan een speciaal getunede supra met 650 pk, die voor circuitgebruik is geprepareerd.
[..]
Grote bek? Je moet het gore lef maar hebben, zielepiet. Jij komt dit topic verzieken en niemand anders. Houd je gewoon in je Porsche topics en heb het fatsoen je niet-onderbouwde onzin hier niet te plaatsen als je niks zinnigs bij te dragen hebt. Met je gammele, roestige Porsche met 250pk. Je hebt inderdaad geluk dat ik in de VS woon, anders nam ik een vriend en camera mee om te filmen hoe ik onderweg naar de ring je het stront voor de ogen reed (zeg eens, hoe langzaam is die roestbak van je van 0-100? 7 seconden? en van 0-200? 20 seconden? En van 0-300? Oh wacht, dat haalt hij niet eens ), vervolgens op de ring ook en dan weer naar huis. Alsof dat barrel ook maar een schijn van kans heeft tegen een 700rwhp Supra.
quote:
Ik moet toch altijd lachen om je... Ten bewijze van jouw stelling dat een supra veel geld waard is mik je een aantal links van auto's die stuk voor stuk zijn aangepast. En niet zo'n beetje ook. Waarschijnlijk is er voor meer geld aan modificaties in de auto's gemikt dan dat ze nu kosten.
Hoeveel links naar stock Supras die 50+K kosten moet ik hier plaatsen voordat je opzout? Vertel het maar, dan krijg je ze. In tegenstelling tot jouw gezever, kom ik namelijk met keiharde links, artikelen en feiten.
quote:
Er is geen auto die ik ken die zo vaak wordt gemodificeerd. Als dat geen bewijs is dat toyota een auto heeft afgeleverd die niet goed is af-fabriek...
Wederom geef je gewoon aan verschrikkelijk dom en jaloers te zijn. Ben je boos dat er voor die roestbak van jou niets te krijgen valt? De enige reden dat Supras gemod worden is omdat je er 1500rwhp uit kunt persen, en dat je voor een paar duizend euro met 600rwhp rond rijdt. Iets wat met die pruts-Porsches van jou volstrekt onmogelijk is tenzij je de auto van boven tot onder voor 30K verbouwt. De reden dat de Supra springlevend en vreselijk gewild en duur is terwijl dat bij de 300ZX, RX7, 3000GT e.d. niet het geval is, is dat hij onverwoestbaar is en je er werkelijk elk aantal PKs uit kunt halen.

Kom, plaats eens een foto van je Porsche. Maar ik weet dat je daar het lef niet voor hebt.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_53980930
quote:
Nogmaals: Als je verstand van zaken had, dan wist je dat *alle* Japanse auto's die ouder dan 3 jaar zijn, na verloop van tijd niets waard zijn. Voor de onwetenden: in Japan moet elke auto aan de Shaken wetgeving voldoen. Na 3 jaar moet je auto geinspecteerd worden en betaal je handenvol geld voor de registratie. Vervolgens gaat die prijs exponentieel omhoog bij de volgende inspecties, tot op het punt waar na een jaar of 7 de auto geen cent meer waard is omdat de registratieprijs tien keer zo hoog is als de inruil- of verkoopwaarde, en al die auto's worden dus gesloopt of geexporteerd. Die linkjes die je plaatst zijn dus auto's die voor een appel en een ei aan de UK verkocht zijn.

Veel plezier met het wanhopig googlen naar Shaken om je hieruit te kletsen. Het enige dat je weet te plaatsen zijn scams en links naar Japanse auto's.
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:35 schreef Kill_em_all het volgende:
Leuk, je supra kan 367. Maar het blijft een supra en hoe gaat dat ding de bocht om? en hoe zit het met de betrouwbaarheid? volgens mij staat dit ding nog vaker bij de garage dan de gemiddelde supercar.
En met die 'volgens mij....' diskwalificeer je jezelf meteen van elke discussie. Je hebt nul komma niets ervaring met of zelfs maar kennis van de betrouwbaarheid van Supras.
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 11:44 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is godsonmogelijk om een originele supra turbo in de VS te vinden, maar goed in de cat. best goed betaalbaar met vraagprijs 13.000 euro.
Da's een NA-T. Zoals ik al zei: geen enkel benul waar je het over hebt. O ja, het is naast een NA-T nog een scam ook. Email hem maar eens, dan krijg je vast z'n Western Union info wel...

[ Bericht 4% gewijzigd door StefanP op 17-10-2007 01:45:58 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  woensdag 17 oktober 2007 @ 02:02:14 #97
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_53981220
Ligt het nou aan mij, of zie jij 0% verschil tussen getunede auto's en sportauto's?
Ik snap ook wel dat een getunede supra harder gaat dan een porsche of ferrari of wat dan ook, maar komp zeg Denk jij nou niet dat een veyron niet nog harder zou kunnen? Getuned dus.
Signature.
pi_53981733
Volgens mij heeft 90% van iedereen die hier allemaal post nog geen 120 pk onder zijn reet.
Als het al 100 is. Of een fiets/OV.
Raar forum soms. Net zoals in vliegeniers onzin de helft helemaal niet vliegt.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_53981778
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 03:25 schreef PNG het volgende:
Volgens mij heeft 90% van iedereen die hier allemaal post nog geen 120 pk onder zijn reet.
Als het al 100 is. Of een fiets/OV.
Raar forum soms. Net zoals in vliegeniers onzin de helft helemaal niet vliegt.
Ik heb wel eens 3750 pk 'onder m'n reet gehad'. En ja zoiets bestuur je met een roer. En oja, wat betreft dat OV, als je wel eens in de trein door de kanaaltunnel hebt gezeten, heb je 21000 pk 'onder je reet gehad'.

Wat een onzin, alsof je ergens geen mening over mag hebben als je het niet ervaren hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Bolkesteijn op 17-10-2007 04:16:43 ]
pi_53981788
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 02:02 schreef eer-ik het volgende:
Ligt het nou aan mij, of zie jij 0% verschil tussen getunede auto's en sportauto's?
Ik snap ook wel dat een getunede supra harder gaat dan een porsche of ferrari of wat dan ook, maar komp zeg Denk jij nou niet dat een veyron niet nog harder zou kunnen? Getuned dus.
En het staat iedereen vrij dat te doen en mee te doen aan de TX mile. Dat gebeurt ook: er doen tientallen gemodde Porsches, Vipers, Corvettes e.d. mee. De winst ging echter naar een Supra die 367 km/u wist te behalen in 1,6km. Daar gaat dit topic over. Jammer alleen dat je dan meteen tien man krijgt die vanuit hun jarenlange persoonlijke ervaring ( )met auto's met 400+PK commentaar leveren over hoe brak en waardeloos die Supra wel niet is.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')