abonnement Unibet Coolblue
pi_52732522
Ik sloot Kinderpraatjes #10 met de volgende post:

Noah was laatst onder de douche aan het spelen met de handpoppen van de kleine zeemeermin, Ariel en de Prins. Wat volgens hem papa en mama zijn. Noah deed de poppen met het gezicht tegen elkaar, alsof ze elkaar een kusje geven. Dus ik vraag:

'Gaan papa en mama elkaar een kusje geven?'
'Ja. Met de tong he!'


Echt, hoe ie daar nou weer aan komt...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 27 augustus 2007 @ 18:23:16 #2
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_52732743
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_52734987
Noah wat een wijsheid
Mama van 2 lieve meiden :)
  maandag 27 augustus 2007 @ 19:46:22 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52735157
Whehehe, met de tong!
***
pi_52741401
Noah heeft goed opgelet
Saartje
pi_52755461
Nou, Elise zit nu echt in de 'piemel-fase'. Ze vraagt steeds aan iedereen of hij een piemel heeft. En natuurlijk hebben de vrouwen geen piemel, vindt ze
Oma doet altijd een spelletje met haar: 'Mijn neus... Jouw neus.... Piepeneus!' terwijl ze met een vinger de neuzen om de beurt aanraakt.
Elise heeft het nu dus over een 'piemelneus'
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:36:11 #7
24188 Belana
kloon van belana
pi_52756007
volgens Liam hebben wij vanmiddag koffertjes gegeten
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:41:09 #8
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_52756177
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 16:36 schreef Belana het volgende:
volgens Liam hebben wij vanmiddag koffertjes gegeten

Dat zegt Amber ook altijd. Ik vind het te lief klinken om te verbeteren. Net als "sienderijntjes"
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:45:32 #9
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_52761003
Koffertjes en sienderijntjes vind ik ook al zo'n vooorbeeld!

We leren Tobias allemaal 'alternatieve' dierengeluidjes; een hondje hijgt hier bijvoorbeeld, compleet met uitgestoken tong en een poesje spint of 'roept' hij door met uitgestoken arm met duim en wijsvinger te wrijven en een zoengeluidje te maken, een paard briest enzovoort.
Net zag hij op tv een kudde koeien zit hij uit alle macht te roepen; 'Boe!boe!boe!boe!boe!boe!boe!boe!boe!' Geen idee waar hij dat eerder heeft gehoord

Net als de tong van Noah dus!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_52761412


Noah noemt poffertjes 'poppertjes'
Mijn zus noemde ze vroeger ook koffertjes. dan deed mijn vader: "p-p-p-p-poffertjes!" Waarop mijn zus antwoorde met: "p-p-p-p-koffertjes!"
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_52762978
Vanmiddag kwam er een peuter aanzetten met een hele collectie "slurfen". Je weet wel die kleine blauwe ventjes met witte mutsjes (smurfen dus) .
Mama van 2 lieve meiden :)
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:24:15 #12
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_52767807
Haha, leuk al die verbasteringen van poffertjes. Melvin noemt ze poppetjes.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:26:28 #13
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_52767871
Gehoord van een dochtertje van hele goeie vrienden van ons na de eerste dag op de kleuterschool: ik wou niet huilen maar ik had zoveel traantjes in mijn ogen..
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 30 augustus 2007 @ 14:05:52 #14
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52809930
Deed je dat per ongeluk, Maria?
"Nee, ik deed het prinses."

"Mama, mag ik met de dikke verf spelen?"
"Nee, dat mag nu niet."
"Oh, wat heb ik toch een pech!"
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_52810152
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 14:05 schreef Sugar het volgende:
"Mama, mag ik met de dikke verf spelen?"
"Nee, dat mag nu niet."
"Oh, wat heb ik toch een pech!"
  donderdag 30 augustus 2007 @ 15:52:40 #16
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_52812856
Maria
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_52813955
Mag ik een tvp plaatsen? Ah, toe? Dit is zo'n lief topic
I had a signature once. It was awful.
pi_52819335
ilse had weer nieuw geluidje ... " t v p "
  donderdag 30 augustus 2007 @ 20:36:24 #19
146790 Veletta
Warning! Dangerous PDD patiėnt
pi_52820859
Tvp!
People who annoy you:
N_GGERS
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 06:38:12 #20
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52831452
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 16:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Mag ik een tvp plaatsen? Ah, toe? Dit is zo'n lief topic
Inderdaad
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_52831880
Noah aan tafel, hij at niet zo goed door.

'Noah, neem je nog een hapje?'
'Ik ben bijna klaar met praten.'

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:53:20 #22
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52835034
Noah!

Simon heeft dan nog geen praatjes, wel heeft hij het geweldige talent om op het moment dat je vraagt hoe doet de koe/muis/kat etc, een boer te laten!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_52887355
Mijn kinderen krijgen nagenoeg nooit een koolzuurhoudende drank te drinken (ik drink het zelf overigens ook amper),
maar de middelste had een flesje koolzuurhoudend bronwater mee naar buiten genomen.
Hij kwam even binnen (met flesje prik natuurlijk onder zijn arm) om naar de wc te gaan.

Plof! voordeur weer dicht als meneer naar buiten gaat.
Opeens een hoop geschreeuw voor mijn keukenraam.

"Mijn pik! Ik heb mijn pik vergeten op de wc!"
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_52887418
Whahaha Mirage .
Hield je het droog? .
Mama van 2 lieve meiden :)
  zondag 2 september 2007 @ 14:24:49 #25
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_52890021
Noah en ik hebben de hele dag door zulk soort gesprekjes :

"Willekeurige opmerking"
"Niet!"
"Wel"
"Niet!"
"Wel"
"Nee!"
"Ja!"
"Nee!"
"Jahaa!"
"Neehee!"
"Eigenwijs!"
"Niet eigenwijs!"
"Wel!"
"Niet!"
"Wel!"
"Nee!"
"Ja!"

Etc
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_52890033
Myrthe probeert tussen een gesprek te komen van papa en mama. 'Mama, nu even stil zijn, Myrthe is nu aan het praten!'' Hoezo hoor je jezelf terug, inclusief het toontje wat erbij hoort.

Myrthe heeft een zeer been, en opa vraagt: 'Ach meissie toch, heb je je au gedaan?'. Myrthe: 'Neehee, niet AU, dat heet ZEER!'. Betweter ;-)
  Jubileum moderator zondag 2 september 2007 @ 20:39:28 #27
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52899317
Onderweg naar Enkhuizen roken wij telkens zeer landelijke luchten buiten, wat de opmerking "bah hee koeiepoep" opleverde vanaf de achterbank.
Vlak erna reden we langs koolvelden waar het ook niet bepaald aangenaam rook. Eva vroeg aan Iris "koeiepoep?" waarop Iris antwoorde: "nee Eva, hier woont een molletje onder de grond. Dat molletje heeft een wctje, en hij moet gewoon heeeeel vaak poepen. Dat ruik je"
Eva heel droog "oke"

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_52900527


Echt leuke topics dit
Ik logeerde na familiefeest bij opa en oma, samen met 2 nichtjes en een neefje. 's Nachts ga ik naar de wc en kom mijn neefje (6 jaar) tegen:

Neefje: ''Ingrid, ga jij morgen de hele dag slapen?''
Ik: ''Nee, want ik ga morgenvroeg voetbal kijken van een van mijn neefjes.''
Neefje: ''Oh, ik moet morgen ook voetballen .''
Ik: ''Ik ga naar de Zwartemeerse Boys.''
Neefje: '' Daar voetbal ik ook!!!!!''
Ik lachen : ''Ja, weet ik, ik kom bij jou kijken.''
Neefje: ''Oh, ik zal wel even naar je zwaaien. En als je mij dan nog niet herkent: Ik heb rugnummer 11. Tot morgen!''
  maandag 3 september 2007 @ 22:05:09 #29
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_52926653
Iris en Eva

Jolie houdt niet zo van rode kool, wel van spinazie met kaas. We aten rode kool en na een tijdje begon ze snel alles op te eten.
'Is het lekker?'
'Nee mama, ik doe alsof het spinazie met kaas is.'

[ Bericht 6% gewijzigd door Luchtbel op 04-09-2007 10:32:26 ]
  maandag 3 september 2007 @ 22:15:48 #30
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_52926922
Om Melvin te laten luisteren gelden tegenwoordig de volgende woorden: "Ik tel tot 3. 1, 2, 3."
Vanavond waren we even bij opa en oma. Melvin geeft een aantal dobbelstenen aan opa en zegt: "gooien opa!" Opa gooit blijkbaar niet snel genoeg want al snel zegt Melvin: "1, 2, 3."
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
pi_52927574
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:24 schreef texelonia het volgende:
Noah en ik hebben de hele dag door zulk soort gesprekjes :
herkenbaar, zo gaat het hier ook. Al stond ik wel even te kijken toen ik voor het eerst een éeecht niet! terugkreeg toen ik écht wel! zei.

"echt wel!"
"echt niet"
"dacht het wel!"
"dacht het niet!"
"wijsneus!"
"Tomas niet wijsneus..Tomas gewoon Tomas!"
(ik mag hem tegenwoordig geen schatje, lieverd..eigenwijs of wat dan ook noemen..want Tomas is gewoon Tomas en niks anders!)
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_52933187
quote:
Op maandag 3 september 2007 22:42 schreef TearSong het volgende:

[..]

herkenbaar, zo gaat het hier ook. Al stond ik wel even te kijken toen ik voor het eerst een éeecht niet! terugkreeg toen ik écht wel! zei.

"echt wel!"
"echt niet"
"dacht het wel!"
"dacht het niet!"
"wijsneus!"
"Tomas niet wijsneus..Tomas gewoon Tomas!"
(ik mag hem tegenwoordig geen schatje, lieverd..eigenwijs of wat dan ook noemen..want Tomas is gewoon Tomas en niks anders!)
Ja dat is hier ook zo En echt niet zegt hij idd ook wel, moest zo lachen toen ik dat voor het eerst hoorde Of "Ik denk het niet hoor" als ik "Ik denk het wel hoor" heb gezegd. Op precies dezelfde toon natuurlijk

Gisteren was ook mooi trouwens, Ik had even geen zin in het wellus-nietus-spelletje, dus Noah herhaalt een paar keer zijn "niet" en als ik nog niet reageer "jij moet wel zeggen!" Duidelijk dat ie het een leuk spelletje vindt dus
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_52938585
En dan halverwege omdraaien, dan draait ze 't zelf ook om
  woensdag 5 september 2007 @ 19:49:52 #34
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_52965854
Toch even een van de dochter van mijn beste vriendin.
We waren naar de supermarkt geweest en ik had spekjes gekocht voor ons allemaal.
De man van mijn beste vriendin reed, mijn beste vriendin zat voorin, en ik achterin met hun dochter (toen 2 en half).
Ik: Lust Darienne een spekje?
D: Jaha!
Ik: En zou mama ook een spekje lusten?
D: Ja!
Ik: En wil papa ook een spekje?
D: Neehee! Papa wil BIER!!



[ Bericht 2% gewijzigd door Pien85 op 05-09-2007 22:53:57 ]
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  Jubileum moderator donderdag 6 september 2007 @ 20:00:40 #35
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52988837
Iris leert heel veel op school, vertelt ze vol trots, vandaag heeft ze spaans geleerd, ze kan nu in het spaans tellen:

" oen, bos, stress"

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 7 september 2007 @ 09:37:24 #36
24188 Belana
kloon van belana
pi_52998812
Liam moest opruimen, na veel gebrul, op de gang zitten en gedoe is ie aan het opruimen samen met mama. we zijn klaar. zegt ie: was dat nou zo moeilijk mama?

...
stormy waters...
sailin'
pi_52999629
Vorig weekend heb ik cakejes gebakken met Noah en versierd met roze glazuur en dingetjes erop enzow. Woensdag was mijn zus hier, dus ik vertelde dat Noah persé roze glazuur op de cakejes wilde.

Vervolgens zegt Noah: "Ik ben geen jongen."

Blijkbaar hebben we iets te vaak gezegd dat roze voor meisjes is
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 8 september 2007 @ 14:39:12 #38
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53029180
Liam, dat soort dingen zegt Maria ook vaak. Papegaaitjes zijn het.

En Noah snapt tenminste hoe het zit. Goed man.

Maria wilde in de auto Harry niet meer vasthouden. "Ik hoef Harry niet." Ik zei dat ik 'm ook niet hoefde, waarop ze zei: "Dan gooi ik 'm op de grond. (laat Harry vallen) De grond wil 'm wel."

En net duwde ze haar denkbeeldige babies op de schommels in de tuin. Zegt ze: "Die zijn over twee maanden geboren (ze bedoelt twee maanden geleden). Ze kwamen uit mijn oksels."
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 8 september 2007 @ 14:54:27 #39
24188 Belana
kloon van belana
pi_53029445
noah is al uit de kast dus

maria, uit je oksels nog wel
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator zaterdag 8 september 2007 @ 19:13:56 #40
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53034560
Hahaha Maria

Eva stond op slippertjes met hoge hakken, heel erg wankel en ging voortdurend heen en weer:

"hee mama, ik sta helemaal te smikkelen"

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_53036684
hahahaha
wat een vreselijk leuke uitspraken weer!
pi_53037130
Mooi weer. Fleur had er vandaag ook weer twee om te onthouden.

Op het strand (was gisteren). Ze had met papa een zandkasteel gemaakt en ik zat boven in de strandtent met Maud. Buiten op het terras. Komt ze naar boven gerend en roept:
- mama, kom naar buiten kijken.....en....en....wat zie je buiten....
Jawel ik keek over de railing en zag een mooi zandkasteel.

Vanmiddag was ze met d'r vriendje aan het spelen, maar ze gingen ook Fred helpen, hoor ik dit:
- Ga jij maar alvast F. helpen. Meisjes werken niet zo graag.

De mevrouw die langst fietste schoot promt in de lach en keek mij me vragend aan.....
pi_53037840
Toen we met onze meiden kastanjes gingen zoeken in het Noorderplantsoen, staken we ook weer even ons verhaaltje af over injectienaalden en glas en wat ze wel en niet moesten doen als ze één van beide hadden gevonden. Ze vonden het erg interressant om te horen over mensen die verslaafd zijn aan drugs of alcohol en het soms minder goed hebben getroffen in het leven etc.

De volgende dag komt Esther er nog even op terug. "En dat zijn van die Jumpies die zijn de hele dag dronken"
Zolang er was is, is er leven.
pi_53038802
Leuke uitspraken!

Ik loop stage op een basisschool bij de kleuters. Meisje van 5 kwam met een gevouwen papiertje aanlopen:
-Voor jou juf'!
-Wat leuk! Heb je een briefje gemaakt? [Begin uit te vouwen]
-Nee hoor, dit is een uhm [steekt vinger door gat in het midden van het blaadje] Een gaatje!



[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2007 22:02:14 ]
  zaterdag 8 september 2007 @ 22:16:55 #45
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_53039196
hahah
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  zondag 9 september 2007 @ 01:24:06 #46
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53042836
quote:
Op zondag 2 september 2007 12:20 schreef Mirage het volgende:
Mijn kinderen krijgen nagenoeg nooit een koolzuurhoudende drank te drinken (ik drink het zelf overigens ook amper),
maar de middelste had een flesje koolzuurhoudend bronwater mee naar buiten genomen.
Hij kwam even binnen (met flesje prik natuurlijk onder zijn arm) om naar de wc te gaan.

Plof! voordeur weer dicht als meneer naar buiten gaat.
Opeens een hoop geschreeuw voor mijn keukenraam.

"Mijn pik! Ik heb mijn pik vergeten op de wc!"


Toen mijn meiden een jaar of 3-4 waren wilden ze met alle geweld buiten spelen terwijl het regende...
Ik mopperde van: als je maar niet denkt dat je met modderkleren binnenkomt

Een kwartiertje later kijk ik uit het keukenraam, en staan er twee spiernaakte meisjes op het tuinbankje vor het raam te praten met de buurvrouw...

Ik vlieg naar buiten en hoor de jongste nog net zeggen tegen de buuv: We mogen alleen bloot naar binnen, de modder moeten we buiten laten...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zondag 9 september 2007 @ 01:26:10 #47
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53042857
Of zo lekker confronterend:

Onderweg ergens naar toe hoor ik mijn jongste binnensmonds mompelen: kut kut kut (en dat nog een paar keer vaker zeg maar)
Dus ik zeg norzelig: je moet geen woorden gebruiken als je niet weet wat ze betekenen.
O jawel hoor zegt ze: kut is als je verkeerd rijdt....

ik ben even een tijdje stil gewesst......
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zondag 9 september 2007 @ 10:18:26 #48
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_53045051
leuke praatjes weer, lois vind die iris toch wel het leukste
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 9 september 2007 @ 10:31:00 #49
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_53045157
Manlief is boven aan het rommelen met zijn stereo-apparatuur. Ondertussen zet ik theewater op voor de lunch. Ik vraag Suus of ze papa wilt roepen, dat de thee bijna klaar is...

Staat ze onderaan de trap...

"Pappie?? Lieverd?? Schattepetatje?? Schatje?? Moppie?? De thee is klaahaar?? Kom je liefje??"
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Jubileum moderator zondag 9 september 2007 @ 11:12:34 #50
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53045538
quote:
Op zondag 9 september 2007 01:26 schreef buzzer het volgende:
Of zo lekker confronterend:

Onderweg ergens naar toe hoor ik mijn jongste binnensmonds mompelen: kut kut kut (en dat nog een paar keer vaker zeg maar)
Dus ik zeg norzelig: je moet geen woorden gebruiken als je niet weet wat ze betekenen.
O jawel hoor zegt ze: kut is als je verkeerd rijdt....

ik ben even een tijdje stil gewesst......
hahahahaaa!!!

Dinus, Jumpies
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_53045710
Wat een leuk topic. Heb zelf geen kinderen maar wel een lief neefje die van die lekkere opmerkingen kan maken...

mijn neefje (3 1/2) en ik hebben een gesprek over zijn opa (mijn vader). Hij is er op dat moment net achter gekomen dat opa dood is (hij heeft z'n opa nooit gekend). Een paar maanden daarvoor is hij bij de begrafenis van mijn oma (zijn overgrootmoeder) geweest. Het gesprek eindigde op de volgende manier:

hij: ligt opa P bij oma M?
ik: nee, hij ligt ergens anders
hij: waar dan?
ik: hij ligt in een soort park
hij: owwww.....center parcs

Ik kan je zeggen dat ik daar in eerste instantie zat met tranen in mn ogen van verdriet, maar dat toen de tranen over mn wangen biggelde van het lachen.

En waar we thuis ook nog steeds over moeten lachen...
Het zondagochtendontbijt, mn moeder, zus, zwager, neefje en ik zijn lekker aan het eten, neefje is op dat moment iets van 2 jaar oud. Het gesprek gaat over huisdieren.
hij: wij hebben poesjes
wij: dat klopt
hij: K (dat ben ik) hebt konijn
wij: dat klopt ook
hij, rondkijkend door het huis van mn moeder: heb oma ook een poes?!?
wij zijn heel hard in lachen uitgebarsten, dus hij zat ons heel moeilijk en vragend aan te kijken. Beloofd dat als hij 18 is we maar zouden uitleggen waarom we zo moesten lachen
  dinsdag 11 september 2007 @ 17:44:45 #52
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_53100597
quote:
Op donderdag 6 september 2007 20:00 schreef Lois het volgende:
Iris leert heel veel op school, vertelt ze vol trots, vandaag heeft ze spaans geleerd, ze kan nu in het spaans tellen:

" oen, bos, stress"

Die is klaar voor het werkleven

Jolie en ik hadden haast en ze vond dat ik niet snel genoeg was.
'Ga anders zelf vast aankleden,' zei ik en een paar minuten later stond ze in de badkamer met een trui en een broek over haar pyjama. Ik moest lachen, 'je moest je pyjama ook uittrekken natuurlijk.''
'Dat zegt jij niet,' 'niet lachen!'
pi_53100689
Oudste; 'Mam, die kapitein koek met kozijnen mag je aan hem geven hoor, die lust ik niet!'
Jongste: 'Ja geef maar, ik hou wel van konijnen'

Saartje
  dinsdag 11 september 2007 @ 20:01:42 #54
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53103624
Hahahaha, Maneki!

Maria had het vanavond na het badje 'snikkoud'.

Oh ja, en toen ze vanmiddag zei dat ze 'wel even ging hameren' toen Storm met iets wilde spelen waarmee zij ook aan het spelen was, dacht ik: goh, knap, ze kiest een ander spel.
Ja, inderdaad: vrolijk op zijn rug slaan met houten hamer.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 11 september 2007 @ 23:06:33 #55
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_53108910
Haha, dat modderverhaal van Buzzer doet me denken aan m'n broertje. Hij was toen een jaar of 4 en wilde buiten spelen. M'n moeder had net gedweild en zei dat hij niet met z'n schoenen naar binnen mocht komen. Dat deed hij uiteraard toch en m'n moeder zei boos: "ik had toch gezegd dat je niet met je schoenen naar binnen mocht komen?" Waarop m'n broertje antwoordde: "ik wilde wel stoppen, maar m'n benen liepen door!"
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
  zondag 16 september 2007 @ 15:37:14 #56
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_53220175
Net met Suus in het park (De meeting ) en madam is heulemaal aan de andere kant van het grasveld op de berg aan het spelen. Ik roepen, en zeggen dat ze wel dan bij die berg moet blijven omdat ik haar anders kwijt raak...

"Dat geeft niet mama... ik weet wel waar ik woon..."
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  † In Memoriam † zondag 16 september 2007 @ 16:52:53 #57
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_53222016
Mijn vriendinnetje krijgt een tweede kindje en vraagt aan haar zoontje van bijna 5 hoe ze het kindje moeten noemen als het een jongetje wordt. Na even nadenken, wist ie het .... Christus
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_53222072
Onze 3e zou volgens de kinderen Sponsbob moeten gaan heten
Christus is ook wel erg fout
Saartje
pi_53222177
Ik tegen mijn zus "Floris (6) zit weer in zijn waarom-fase al die vragen"
Floris "ja mama dat noemen ze nou retorische vragen"
Ik "en wat zijn retorische vragen dan?"
Floris "vragen waar het antwoord al in zit"
  zondag 16 september 2007 @ 17:07:47 #60
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_53222367
quote:
Op zondag 16 september 2007 16:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Onze 3e zou volgens de kinderen Sponsbob moeten gaan heten
Christus is ook wel erg fout
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_53231714
Papa heeft voor Randy 4 krokodillen van klei gemaakt, 2 kleine en 2 grote. Het zijn 3 groene krokodillen en 1 van de 2 grote krokodillen is rood.
Randy (2 jaar, 9 maanden) benoemt ze allemaal naar ons gezin en ik blijk de rode krokodil te zijn. Natuurlijk ben ik wel nieuwsgierig waarom ik de rode ben en ik vraag dat aan hem.

Randy denkt diep na en antwoord dan: "Nou, die hept toch een grote bek?"


*Even voor de duidellijkheid... hij kent de uitdrukking NIET!*
  zondag 16 september 2007 @ 23:21:14 #62
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53231888
quote:
Op zondag 16 september 2007 15:37 schreef Ireth het volgende:
Net met Suus in het park (De meeting ) en madam is heulemaal aan de andere kant van het grasveld op de berg aan het spelen. Ik roepen, en zeggen dat ze wel dan bij die berg moet blijven omdat ik haar anders kwijt raak...

"Dat geeft niet mama... ik weet wel waar ik woon..."
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 17 september 2007 @ 12:47:42 #63
191763 r.liong
Kiem Foei & Janet
pi_53241412
Ik zeg altijd tegen de kleine: "obie obie..doebie doebie hamama" en die kijkt me dan aan zo van: "Oh ja... duidelijk"
verpachten & verpachten
  dinsdag 18 september 2007 @ 13:29:36 #64
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_53269122
Bram kijkt naar de koningin in de gouden koets. Ineens een gil: Mama, de koningin heeft net zo'n armband als Dora...

luistert naar het commentaar. conclusie: de koningin is heel stoer, want ze is niet eng van (Bang voor) Ridders.
Leg dan maar eens uit dat er geen ridders zijn in de ridderzaal..
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_53270436
quote:
Op maandag 17 september 2007 12:47 schreef r.liong het volgende:
Ik zeg altijd tegen de kleine: "obie obie..doebie doebie hamama" en die kijkt me dan aan zo van: "Oh ja... duidelijk"
Dat 'oh ja' klinkt nu vaak van Elise... Als ze naar buiten wilt en de opmerking krijgt dat ze dan wel een jas aan moet, dan klinkt er weer een 'Oh ja' terwijl ze al naar de gang rent.
En het klinkt net alsof ze het net even vergeten was
En gisteravond waren we nog even in de Hornbach (die in Nieuwegein, van Piet Paulisma ) en bij de diertjes was mevrouw niet meer weg te slaan:
'Als ik straks jarig ben, dan mag ik een koniijntje? Ach, lievv..' En bij de muisjes hetzelfde, en bij de vissen, bij de dwerghamsters, ed...
Het duurde wel even voor we de winkel door waren

ja, vrijdag a.s. is ze jarig

[ Bericht 33% gewijzigd door Bright op 18-09-2007 14:26:42 ]
  woensdag 19 september 2007 @ 10:58:47 #66
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53294631
quote:
Op zondag 16 september 2007 16:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Onze 3e zou volgens de kinderen Sponsbob moeten gaan heten
Christus is ook wel erg fout


Spongeroberto squarepantalones
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 20 september 2007 @ 09:18:13 #67
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53319809
Vandaag komt Julius op bezoek. Maria wil haar nieuwe schoenen aan en het Ernie-shirt.
"Ik denk dat Lulius dat hartstikke leuk vindt, mama."
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 20 september 2007 @ 09:26:10 #68
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_53319962
Dat denk ik ook.
Julius wil de gele kaplaarsjes van Kaatje aan, as usual.
Hopelijk vindt Marietje dat ook wat.
Ps- ff ontbijten en dan stappen wij op de fiets.
pi_53354845
in de auto doe ik altijd een spelletje met rhody.
Ik noem de begin letter, en hij zegt dan een naam/voorwerp/dier of iets dergelijk met die begin letter.

gisteren in de auto.

Ik : "een dier dat begint met de letter -W- .
Rhody : "WC-eend."

Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:37:02 #70
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_53356798
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
in de auto doe ik altijd een spelletje met rhody.
Ik noem de begin letter, en hij zegt dan een naam/voorwerp/dier of iets dergelijk met die begin letter.

gisteren in de auto.

Ik : "een dier dat begint met de letter -W- .
Rhody : "WC-eend."

pi_53357306
Lara (4) maakt zich nog wel eens druk om dingen die zij niet mag en grote mensen wel : "Als ik mama ben, ga ik ook cola drinken"
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  vrijdag 21 september 2007 @ 15:08:22 #72
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53357598
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:57 schreef Vliegvrager het volgende:
Lara (4) maakt zich nog wel eens druk om dingen die zij niet mag en grote mensen wel : "Als ik mama ben, ga ik ook cola drinken"
Hihi.

Maria zegt ook zoiets:
"Ik word later papa. Dan moet ik nog veel leren, he?"
En papa:
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_53358560
Dat is in elk geval beter dan wat mijn buurjongen (5) riep terwijl hij de scootmobiel van oma aan het verplaatsen was en zijn papa 'hielp'
Ik: zo dat kan jij goed!
Hij: Jaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaa, want mijn papa kan echt helemaal niets!!
*proest*
pi_53358606
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:45 schreef chacama het volgende:
Dat is in elk geval beter dan wat mijn buurjongen (5) riep terwijl hij de scootmobiel van oma aan het verplaatsen was en zijn papa 'hielp'
Ik: zo dat kan jij goed!
Hij: Jaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaa, want mijn papa kan echt helemaal niets!!
*proest*
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_53366044
Vanavond aan tafel. Lara wil nog niet eten, want haar eten is nog te heet: Kijk maar mama, er komt Rotterdam vanaf.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_53368815
da`s niet best, zoveel verontreiniging op je bordje
Saartje
pi_53369056
Emma spreekt wel eens iets verkeerd uit. Als wij haar dan verbeteren zegt ze 'oh' en herhaald het woord of zin. Vanavond ging Mike douchen en Emma had veel interesse in zijn penis. Dus ik zeg, dat is papa's piemel. 'Pinol' zegt emma, nee piemel, "ooh piNol!"
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_53369182

Noah noemt piemel "piepom" maar dat verbeteren we niet, want het klinkt zo schattig
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 21 september 2007 @ 23:09:20 #79
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_53369891
Amber heeft ook van die lieve woordjes:

Sienderijntjes
Bolken / bolkjes
koffertjes



Vanavond voor het slapen gaan, kijkt Amber nog even uit het raam.
"ooooooo, ik zie de maan, mama. Kom gauw kijken"
"O ja, ik zie het lieverd"
"Hij is stuk, er is een stukje afgebrookt"
Dus ik uitleggen dat hij over een paar nachtjes weer rond is.

"papa, kijk de maan is stuk, afgebrookt, maar over een paar nachtjes is hij weer helemaal rond!!!"



Eigenlijk niet zo grappig, maar gewoon een kletspraatje, ze was er helemaal vol van
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  vrijdag 21 september 2007 @ 23:15:24 #80
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_53370045
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:45 schreef chacama het volgende:
Dat is in elk geval beter dan wat mijn buurjongen (5) riep terwijl hij de scootmobiel van oma aan het verplaatsen was en zijn papa 'hielp'
Ik: zo dat kan jij goed!
Hij: Jaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaa, want mijn papa kan echt helemaal niets!!
*proest*
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_53375242
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:46 schreef Vliegvrager het volgende:
Vanavond aan tafel. Lara wil nog niet eten, want haar eten is nog te heet: Kijk maar mama, er komt Rotterdam vanaf.
Ha, wat leuk, ik heb ook een Lara van 4

Mijn man z'n moeder is al 8 jaar overleden en op haar 'verjaardag' gingen we even naar het graf, ik met Britt, Romée en met Lara. Mijn man kon niet mee, die moest werken.
De volgende dag zegt Lara tegen mn man: we zijn ook nog bij Oma geweest!
Man (die dat wel wist uiteraard): Oh ja? Welke oma dan?
Lara: jaah.....die met die letters...

Screw them.
We're going home.
  zaterdag 22 september 2007 @ 09:45:17 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53375304

Ja... ze zegt er ook idd niets verkeerds aan.
***
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 september 2007 @ 10:53:55 #83
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53376011
Had ik al verteld dat we mijn vader in een rivier uitgestrooid hadden en Saskia in geuren en kleuren vertelde dat we Opa in het water hadden gegooid?
  zaterdag 22 september 2007 @ 10:54:55 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53376021
Die is ook leuk Swets!
***
pi_53399612
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 09:35 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ha, wat leuk, ik heb ook een Lara van 4

Mijn man z'n moeder is al 8 jaar overleden en op haar 'verjaardag' gingen we even naar het graf, ik met Britt, Romée en met Lara. Mijn man kon niet mee, die moest werken.
De volgende dag zegt Lara tegen mn man: we zijn ook nog bij Oma geweest!
Man (die dat wel wist uiteraard): Oh ja? Welke oma dan?
Lara: jaah.....die met die letters...

Kinderlogica

Ik hoor zojuist dat de spoorbonen van Lara's treintje open staan.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_53415923
Achterbank conversatie tussen Glenn (wijsneus) en Kady (begint nu enom veel te praten en met name te papegaaien):

Situatie: Glenn en Kady zitten achterin in hun zitjes, Glenn met een tas die hij per se wil vasthouden en hij kijkt uit het raam.

Glenn: "Koe"
Kady "Koe"
Glenn: "Molen"
Kady: "Molen"
Glenn: "Vrachtwagen"
Kady: "Vrachtwagen"
*Glenn showt even de tas die hij vast heeft*
Glenn: "Tas"
Kady: "Tas"
Glenn: "van mij"
Kady: "van mij"
Glenn: "NEE VAN MIJ!"
Kady: "van mij"
Glenn: "NEE VAN MIJ HIJIJIJIJI!!!!!!!!!!!!!!!"
Kady: "van mij"
*Glenn haalt uit met de tas en slaat Kady vol in d'r gezicht*
Glenn: "ZO, VAN MIJ!"
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_53416089
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 23:09 schreef LadyS het volgende:

"ooooooo, ik zie de maan, mama. Kom gauw kijken"
"O ja, ik zie het lieverd"
"Hij is stuk, er is een stukje afgebrookt"
Kapotte manen hebben we hier ook gehad ja, kwam Glenn met een ladder aan, of ik hem even wou maken.
Maar sowieso geweldig, wat in hun optiek anders is dan normaal, is kapot. Of het nu een molen is die niet draait, de auto die je net hebt geparkeerd, een bankje dat je aan het opschuren bent, een stofzuigerzak die je verangt, alles is kapot.

En je kunt alles maken als pappa zijnde, inclusief een vaas die in 1000 stukjes op de grond ligt of een laag overvliegend vliegtuig die een beetje veel lawaai maakt (Iets motorisch met veel lawaai is ook automatisch kapot, dus ook een lekkere dikke V8 of zo)
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zondag 23 september 2007 @ 21:35:36 #88
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_53416220
ik schrijf veel van dit soort uitspraken op; leuk voor later...

uit de collectie:
een broek met korte mouwen
we zagen iemand met z'n zonnebril op het achterhoofd. Bas: Hij heeft de raampjes aan de achterkant
mam, ik kan brutaals zingen (engels)
meester Theo heeft kaal haar.

ik kijk mee met kinder televisie. Als je wat menselijks wilt kijken moet je het maar zeggen mama..

ik lees best vaak nog in die schriftjes. en ik vind het eng hoeveel dingen ik alweer vergeten was...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 september 2007 @ 21:40:21 #89
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53416372
quote:
Op zondag 23 september 2007 21:35 schreef debuurvrouw het volgende:

een broek met korte mouwen

Die had Saskia ook van het weekend. "Papa, de mouwen van mijn broek zijn nat"
pi_53416392
ze zijn super weer allemaal! die rotterdam(p) sloeg wel alles!

oh hier komen er ook weer zooooveel leuke voorbij maar domdomdom ik vergeet ze steeds veel te snel... eentje weet ik er nu in elk geval nog: Anna had 't over koekiemonster, en dat die toch eigenlijk véél te veel koekies eet. zegt G "ik ben ook een koekiemonster!" en Anna: "nččh, jij bent een gewóón monster!"
  zondag 23 september 2007 @ 21:46:06 #91
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_53416566
quote:
Op zondag 23 september 2007 21:40 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]


Die had Saskia ook van het weekend. "Papa, de mouwen van mijn broek zijn nat"
het blijven toch de leukste vind ik...
"de stoep is smal, nu moet ik door de struikels"
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 september 2007 @ 08:09:49 #92
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53424049
"Maar wat heb je pap?"
"Papa heeft een beetje pijn in zijn buik lieverd"
"Ow... En als die uit elkaar knalt heb je heel veel bloed! *glimlacht*"


Toch eens met d'r moeder praten.
  maandag 24 september 2007 @ 08:22:52 #93
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_53424141
Wat leuk en lief allemaal.
Meester Theo heeft kaal haar, geweldig!!!


Die van mij praat ook tegenwoordig:

"Julius, we gaan zo even lekker samen in bad."
"Nee, niette samen in bad. Bad isse beetje moe. Bad moette beetje slapen."
pi_53428964
Glenn aan tafel nadat ie net stout was en wat had zitten huilen:

"Mamma, m'n ogen zijn helemaal nat, Glenn heeft er een zooitje van gemaakt"
"Rustig maar Glenn"

Even later, als Glenn wel wat gegeten heeft tussendoor maar nog steeds niks gedronken:
"Glenn, vergeet je niet ook wat te drinken?"
"Mamma ik wil niet"
"Waarom niet?"
"M'n ogen zijn al nat"
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  Licht Ontvlambaar maandag 24 september 2007 @ 12:29:14 #95
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53429229
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 22:42 schreef texelonia het volgende:

Noah noemt piemel "piepom" maar dat verbeteren we niet, want het klinkt zo schattig
Waar ze het vandaan heeft, weten we niet maar Isa noemt het standaard 'Wokkel'... Een urinoir is dus vanzelfsprekend de 'Wokkelwc', het duurde even voordat papa 'm snapte
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53429564
quote:
Op maandag 24 september 2007 12:19 schreef DIGGER het volgende:
Glenn aan tafel nadat ie net stout was en wat had zitten huilen:

"Mamma, m'n ogen zijn helemaal nat, Glenn heeft er een zooitje van gemaakt"
"Rustig maar Glenn"

Even later, als Glenn wel wat gegeten heeft tussendoor maar nog steeds niks gedronken:
"Glenn, vergeet je niet ook wat te drinken?"
"Mamma ik wil niet"
"Waarom niet?"
"M'n ogen zijn al nat"
zo hoorde ik van een kindje die druk had gespeeld op een warme dag en wat aan het zweten was: 'mama, mn hoofd huilt....'
  maandag 24 september 2007 @ 20:58:39 #97
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53443225
Mijn vriendin was zwanger van de 2e:Vraag aan Pascalle (4)

S:pascalle?Wat zit er bij mama in dr buik?
P:een Alien!!

Pascalle springt van de bank om de echo te pakken om haar bevinding nog te onderbouwen ook

[ Bericht 13% gewijzigd door Suzziieee op 24-09-2007 21:19:21 ]
  maandag 24 september 2007 @ 21:10:30 #98
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_53443655
quote:
Op maandag 24 september 2007 20:58 schreef Suzziieee het volgende:
Mijn vriendin was zwanger van de 2e:Vraag aan Pascalle (4)

S:pascalle?Wat zit er bij mama in dr buik?
P:een Alien!!

Pascalle springt van de bank om de echo te pakken om haar bevinding nog te onderbouwen
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_53445090
hihi pascalle!

Piet laatst: 'mama, toen jij een baby was, dat is heel lang geleden he?"
ik:
piet: "waren er toen nog dinosaurussen?"
ik: "nee, dat is nog ķets langer geleden."
  maandag 24 september 2007 @ 22:00:29 #100
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53445228
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:56 schreef bixister het volgende:
hihi pascalle!

Piet laatst: 'mama, toen jij een baby was, dat is heel lang geleden he?"
ik:
piet: "waren er toen nog dinosaurussen?"
ik: "nee, dat is nog ķets langer geleden."
Ik moest lachen Bix!!

Ik had er ook zo een met Pascalle:

Ik kom aan de deur,pascalle doet open:

Tante suus...wat heb jij een dikke buik!!Maar jij heb toch geen baby in je buik??
Ik:

aantal maanden later:

Tante suus.. waar is jouw buik gebleven?Laat eens zien??

Aan de ene kant vreselijk confronterend de eerlijkheid van kinderen... maar aan de andere kant ook zo heeeeeeerlijk
pi_53445272
haha ja vooral als je buik verdwenen is.
  maandag 24 september 2007 @ 22:02:25 #102
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_53445297
Als ik Melvin weltrusten wens zeg ik altijd tegen 'm: "I love you". Ik probeer hem te leren dat hij dan "I love you to" terug zegt.

Toen hij in zijn dwarse fase zat zei hij terug: "I niet love you."
En vanavond maakte hij er van: "I love you doei"
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
  maandag 24 september 2007 @ 22:02:27 #103
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_53445298
  maandag 24 september 2007 @ 22:12:01 #104
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_53445582
Leer hem dan maar dat het I love you too is.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 24 september 2007 @ 22:15:01 #105
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53445668
Haha die van die dino's en aliens zijn leuk!

Jambo Noah zei in zijn dwarse fase altijd "Nee I love you!"
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 24 september 2007 @ 22:15:53 #106
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_53445691
Aha, zou hij het daarom niet goed zeggen?
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
pi_53446897
Hier vanmorgen, ze was even lekker aan het tekenen dus ik probeerde wat schoolwerk te doen.

M: Mama?
Ik: Ja schat?
M: Ikke tekenen
Ik: Ja, mooi hoor schatje.
M: Mama?
Ik: Ja, lieverd
M: Ikke slak tekenen
Ik: Ja, ik zie het, heel goed lief.

(Bovenstaand geheel dan nog 5 keer herhaald )

M: Mama?
Ik: Ja, mama is even bezig schat
M: Ik ook lekker bezig
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  dinsdag 25 september 2007 @ 10:00:44 #108
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_53453209
Gisteren was Suus getuige van hoe de buurman een dode merel in zijn tuin vond. Dat maakte wel indruk, want ze bleef er maar op terugkomen. Haar laatste vraag was dus wat de buurman met de vogel ging doen nu. Ongetwijfeld ging die de kliko in, maar dat vond ik net iets te cru, dus zei ik dat hij hem ging begraven.
"Dan kan er een nieuwe vogel groeien!" was haar antwoord

--

Gisteren is madam in gesprek met een onderhoudsmonteur.
OM: "Heb jij ook nog broertjes of zusjes?"
S: "Nee alleen papa, mama en ik!"
OM: "Ik heb thuis nog 2 dochtertjes, ga je met mij mee? Kom je bij mij wonen, dan heb je wel 2 zusjes!"
S: "Nee want dan heeft mijn mama geen kindje meer!"
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  dinsdag 25 september 2007 @ 12:58:46 #109
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53457447
Bix, die dino-vraag
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 25 september 2007 @ 14:02:00 #110
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53459225
"Hadden jullie frietjes gegeten gisteren, bij oma-oma?"
"Nee. Tomaten en allemaal viezigheid ertussen."
(=tomatensalade met yoghurtdressing)
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 26 september 2007 @ 14:27:30 #111
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_53487123
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:56 schreef bixister het volgende:
hihi pascalle!

Piet laatst: 'mama, toen jij een baby was, dat is heel lang geleden he?"
ik:
piet: "waren er toen nog dinosaurussen?"
ik: "nee, dat is nog ķets langer geleden."
LOL
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  woensdag 26 september 2007 @ 15:04:27 #112
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_53488180
Amber vanmorgen achterop de fiets naar school, door de regen:

"Het lijkt wel een douche, hč mama?"
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_53489133
ik geloof dat dit thema al eerder aan de orde is geweest, maar anna zegt tegenwoordig tegen iedereen die we tegenkomen heel vrolijk 'hallo!' en krijgt dan vaak ook wel respons. vanmorgen liep een mevrouw van een paar huizen verderop echter gehaast door zonder iets terug te zeggen en anna concludeerde: "die mevrouw kan niet praten, mama!'.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 september 2007 @ 16:02:16 #114
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_53489622
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:41 schreef bixister het volgende:
ik geloof dat dit thema al eerder aan de orde is geweest, maar anna zegt tegenwoordig tegen iedereen die we tegenkomen heel vrolijk 'hallo!' en krijgt dan vaak ook wel respons. vanmorgen liep een mevrouw van een paar huizen verderop echter gehaast door zonder iets terug te zeggen en anna concludeerde: "die mevrouw kan niet praten, mama!'.


Saskia staat altijd heel trots te verkondigen dat ze 'Sakia' heet en dat ze drie is, waarbij ze 3 mollige vingertjes in de lucht steekt.

Saskia is altijd wel redelijk beteutert als ze niets terug zeggen, helaas
  woensdag 26 september 2007 @ 20:21:30 #115
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_53496030
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 20:01 schreef Sugar het volgende:

Oh ja, en toen ze vanmiddag zei dat ze 'wel even ging hameren' toen Storm met iets wilde spelen waarmee zij ook aan het spelen was, dacht ik: goh, knap, ze kiest een ander spel.
Ja, inderdaad: vrolijk op zijn rug slaan met houten hamer.


Jolie zag een vlieg in een spinnenweb.
'He wat doe jij daar nou? Ben je gezellig op visite bij de dikke spin?'
pi_53497498
quote:
Op woensdag 26 september 2007 20:21 schreef Luchtbel het volgende:

[..]



Jolie zag een vlieg in een spinnenweb.
'He wat doe jij daar nou? Ben je gezellig op visite bij de dikke spin?'
Hilarisch en lief tegelijk



Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  woensdag 26 september 2007 @ 21:17:02 #117
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53497770
Tristan kwam vandaag uit school, en hij vertelde dat ze ook even tv hadden gekeken, naar "Moffel en Biertje"
  woensdag 26 september 2007 @ 21:20:55 #118
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_53497932
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 10:00 schreef Ireth het volgende:

Gisteren is madam in gesprek met een onderhoudsmonteur.
OM: "Heb jij ook nog broertjes of zusjes?"
S: "Nee alleen papa, mama en ik!"
OM: "Ik heb thuis nog 2 dochtertjes, ga je met mij mee? Kom je bij mij wonen, dan heb je wel 2 zusjes!"
S: "Nee want dan heeft mijn mama geen kindje meer!"
aahh
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  Jubileum moderator donderdag 27 september 2007 @ 09:12:21 #119
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53507188
Hahahaa ik moet zo ontzettend lachen om al die verhalen Tristan Jolie en de Dino's van Piet

Bij Iris op school is deze week het thema " geheimen". Iris is er vol van, alles is tegenwoordig geheim.

Mama ik heb een geheim...
Dat is leuk schat.
Ik ga het niet verknappen, want dan...eh......gaat het stuk!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 27 september 2007 @ 09:13:33 #120
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_53507208
Oh wat schattig van Iris!
  donderdag 27 september 2007 @ 10:06:27 #121
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_53508325
Julius en ik zitten in de trein. Er komt een man onze 6-persoons coupe in....

"Mama."
"Ja."
"Dat isse mens hč?"
"Ja, dat is een mens."
Juul tegen meneer: "Dag mens."
  donderdag 27 september 2007 @ 10:10:30 #122
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_53508424
quote:
Op donderdag 27 september 2007 10:06 schreef renzell het volgende:
Julius en ik zitten in de trein. Er komt een man onze 6-persoons coupe in....

"Mama."
"Ja."
"Dat isse mens hč?"
"Ja, dat is een mens."
Juul tegen meneer: "Dag mens."


heerlijk toch, kinderen en mensen..
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 27 september 2007 @ 15:35:05 #123
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53517738
Ik liep net even in een drogist waar een moeder met een meisje van een jaar of 3 rondliep..de moeder zei,

"Kom, we moeten nog even een cadeautje halen voor als het kindje van Monique geboren is!".

Waarop het meisje antwoordde: "Wanneer wordt ie dan geboord mama? "

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 28 september 2007 @ 13:10:34 #124
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_53542200
Jolie moest haar speelgoed opruimen en ik zou wat te eten maken. Ze had er duidelijk geen zin in.

'Mama, ik kom even zeggen dat ik boos ben. Zo boos dat ik wil schreeuwen, dat zeg ik je even ja.'
  vrijdag 28 september 2007 @ 16:44:11 #125
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_53547795
Net in de supermarkt:
Moeder met een meisje van een jaar of 3. Meisje liep niet door dus moeder zegt: Loop eens door meissie!
Kindje: Ik heb een naam hoor mama!

En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  vrijdag 28 september 2007 @ 16:53:14 #126
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53547995
Jolie, zulke dingen zegt Maria ook!

Gisteren wilde Maria via de achter-uitgang de Hema verlaten, maar ik wilde de uitgang aan de voorkant. Zegt ze heel diplomatiek en triomfantelijk kijkend:
"Ik wéét dat je het niet wil, maar jį, we doen het toch."
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_53548740
Dit blijft 'n geweldig topic!

M'n jongste oppaskindje (net 2) probeerde wat te vertellen vanochtend. Het ging ongeveer zo: "brabbel de brabbel o wat praat ik onduidelijk!" (hij is laat met praten )
Vriendje van m'n oudste oppaskindje: "Hee, spreek jij Chinees?"
M'n oudste oppaskindje (bijna 5): "Nee joh, dat is Engels!"

  vrijdag 28 september 2007 @ 19:24:37 #128
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_53551569
Gistere waren we aan het wandelen in de duinen. Amber ging voorop en ik hoor haar nog zeggen:
"kom, dames"
Hoe zo je hoort jezelf terug
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_53552984
Leuk, als je kind een beetje humor begint te krijgen.

Midden in de nacht: 'mama, ik moet naar de wc!'
Dus ik uit bed, Tomas uit bed geplukt, samen naar de wc gelopen. Broek uit, onderbroek uit, luier uit...en dat met een half slaperig hoofd. Zet ik meneer op de wc, beginnen zijn oogjes te stralen en zegt hij lachend: 'grapje mama!' Hij helemaal tevreden omdat z'n grapje goed gelukt was. Ik trek hem ondertussen alles weer aan en meneer valt zo weer in slaap.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  vrijdag 28 september 2007 @ 20:18:48 #130
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_53553062
Ha ha, Tomas, lekker ding!
  vrijdag 28 september 2007 @ 20:34:51 #131
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_53553537
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 20:15 schreef TearSong het volgende:
Leuk, als je kind een beetje humor begint te krijgen.

Midden in de nacht: 'mama, ik moet naar de wc!'
Dus ik uit bed, Tomas uit bed geplukt, samen naar de wc gelopen. Broek uit, onderbroek uit, luier uit...en dat met een half slaperig hoofd. Zet ik meneer op de wc, beginnen zijn oogjes te stralen en zegt hij lachend: 'grapje mama!' Hij helemaal tevreden omdat z'n grapje goed gelukt was. Ik trek hem ondertussen alles weer aan en meneer valt zo weer in slaap.
HAHAHAHA
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_53553622
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:53 schreef Sugar het volgende:
Jolie, zulke dingen zegt Maria ook!

Gisteren wilde Maria via de achter-uitgang de Hema verlaten, maar ik wilde de uitgang aan de voorkant. Zegt ze heel diplomatiek en triomfantelijk kijkend:
"Ik wéét dat je het niet wil, maar jį, we doen het toch."
Leuk he, om jezelf zo terug te horen
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_53557510
We waren een boekje aan het lezen van Bumba. Daarin staat ook een neushoorn. Myrthe was alle namen aan het opnoemen.. 'Bumba. Bumbalu.. Tumbi..Nanadu... NEUKhoorn..' En dan met zo'n bloedseriues bekkie je aankijken waarom iedereen in geschater uitbarst, 'mam dat is echt een NEUKhoorn hoor!'.
  vrijdag 28 september 2007 @ 23:13:32 #134
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_53557572
Dat doet mij ergens aan denken, vroeger, toen ik een jaar of 15 was deed ik, als ik moe was, altijd een vinger in mijn mond. Neefje toen 6 jaar riep heel verbaasd met zijn eigen duim in z'n mond: Das leuk, ik duim zuig en jij vingert!

En inderdaad heel verbaasd kijken als iedereen dan begint te lachen
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_53562427
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 23:13 schreef Pien85 het volgende:
Dat doet mij ergens aan denken, vroeger, toen ik een jaar of 15 was deed ik, als ik moe was, altijd een vinger in mijn mond. Neefje toen 6 jaar riep heel verbaasd met zijn eigen duim in z'n mond: Das leuk, ik duim zuig en jij vingert!

En inderdaad heel verbaasd kijken als iedereen dan begint te lachen
Hihi dat had ik bij de tandarts toen ik een jaar of 6 was. Duim jij? Nee ik vinger
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_53585389
Emma en ikvanmorgen:
E: tand pijn!
J: Laat eens kijken.
Emma doet haar mond open en ik voel en kijk in haar mond
J: Ik zie niks.
E: Nee,is donker!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zondag 30 september 2007 @ 17:10:03 #137
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_53594234
Een neukhoorn! Wat heerlijk!
  zondag 30 september 2007 @ 17:20:13 #138
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_53594572
Bix had laatst een omschrijving van Piet voor een verrekijker als zijnde een dichtbijkijker. (fototopic)
Hoorde ik gisteren hier ineens: met verderkijker spelen!

Hahaha, Einstein!

En verder heet een helm voor de motor hier een 'motorhoed'.
pi_53602333
Leuk topic is dit zeg Moet echt lachen om al die verhalen
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 20:15 schreef TearSong het volgende:
Leuk, als je kind een beetje humor begint te krijgen.

Midden in de nacht: 'mama, ik moet naar de wc!'
Dus ik uit bed, Tomas uit bed geplukt, samen naar de wc gelopen. Broek uit, onderbroek uit, luier uit...en dat met een half slaperig hoofd. Zet ik meneer op de wc, beginnen zijn oogjes te stralen en zegt hij lachend: 'grapje mama!' Hij helemaal tevreden omdat z'n grapje goed gelukt was. Ik trek hem ondertussen alles weer aan en meneer valt zo weer in slaap.
Hahahaha Wat een streek .
Portfolio. |
Nikon D50 | Sigma 17-70mm Macro | Nikkor 70-300mm | SB-800
-je webicon gaf een malware-melding in Chrome, vandaar verwijderd-
  maandag 1 oktober 2007 @ 14:47:33 #140
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53617793
Noah begint een beetje bijdehand te worden

Gisteren aten we chinees en Micha hed er wat "chipjes" bij (geen idee hoe het heette, het was geen kroepoek) en Noah wilde ook. Micha was al bezig het te pakken maar het ging niet snel genoeg blijkbaar:
"Geef es hier!"

Dit horen we echt de héle dag door als Noah iets niet mag:
"Maar het kįn wel"

Als we iets zeggen of doen waar Noah blijkbaar geen zin in heeft:
"Nee, als-je-blķeft!"
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 1 oktober 2007 @ 20:48:57 #141
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53626350
Opvoeden, Tex, opvoeden.

Maria kreeg van haar vader een bekertje appelsap, waar Maria blijkbaar erg blij mee was.
"Dankjewel. Je bent een goede vader."
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Licht Ontvlambaar maandag 1 oktober 2007 @ 21:06:52 #142
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53626680
Maria

Ik had van het weekend weer eens een van mijn onhandige dagen, zo'n dag waarop je best in bed zou blijven liggen... Op mijn toppunt ( ) stoot ik een glas port om, glas gelukkig nog heel, maar overal port. Op de muur, mijn broek, de stoel de vloer... Hoor ik ineens achter me 'Is niet erg hoor mama, het was maar een ongelukje...'
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53628570
Hier een weekend ziekteboeg achter de rug, dus rustig aan gedaan.

o.a. trouwfoto's gekeken met Glenn (aanrader: laat je kind vertellen wat hij/zij ziet).

Glenn bij elke foto: Pappa/Mamma, wat doe je nou?
Glenn ziet een foto waarop z'n ma mij een stukje taart voert "O, goedzo mamma"
Glenn ziet dezelfde foto, maar dan ben ik de geen die de taart aan mamma voert: "Mamma dat mag niet, dat is voor pappa, pappa eet groot, alles voor pappa"

Glenn ziet een foto van pa en ma op het bordes van het stadhuis:
"Wat doe je pappa?"
"Ik knuffel mamma"
"O dat is lief pappa"

Ook continu vragen waar Glenn dan op de foto staat en of we morgen weer gaan trouwen.

Zo ziek als ie was, was het wel zeer vermakelijk
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 1 oktober 2007 @ 22:15:54 #144
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53628579
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 20:48 schreef Sugar het volgende:
Opvoeden, Tex, opvoeden.
Ja maar dat is zo lastig als je elke keer in een deuk ligt om wat ie zegt
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_53629126
Ik smeer Randy na zijn bad in met bodylotion en zoals altijd besnuffel ik hem zeer overdreven alsof ik een hondje ben die een kluif ruikt en roep: "Hmmmm... wat ruik jij lekker zeg!"
Normaal gesproken vindt Randy dat heel erg grappig, maar hij blijft nu wat stil...
Mama?
Ja?
Ga jij mij nu opeten?


We lopen een stukje rond en komen langs zijn PSZ. Hij is geboeid als hij ziet dat alles donker is en wil naar binnen kijken of de juffen er nog zijn. We doen een rondje schoolgebouw en kijken hier en daar naar binnen. Achter 1 lokaal brandt er nog wel een lamp.
Mama: "Kijk, daar ziet het er nog wel licht uit"
Randy: "Nee hoor mama, licht aan!"
Eh... ja.
pi_53634989
Wat een leuk topic is dit zeg, heerlijk!
pi_53635385
Morris wilde tijdens de vakantie vooral kerken bekijken. Eenmaal binnen voor het bekende beeld van jezus aan het kruis: die meneer heeft au hč mama? Hij moet naar het ziekenhuis hč? Hij is zielig

En elke dag weer: gaan we naar de kerk? Gaan we naar de kerk? Waar dat hij dat nou van heeft
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 11:12:00 #148
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_53636048
Bram maakt een tekening: dit ben jij mam en je kijkt naar de varkens.-kleine stilte- Dat zijn wij..

hij is nogal productief sinds ie heeft ontdekt dat ie "mannetjes" kan tekenen hij doet de hele dag niets anders meer als het aan hem ligt! zo leuk
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_53638100
Ik ging een tijdje terug met mijn 2 buurjongens(7 en 9 jaar) naar de bioscoop.
De jongste was nog nooit in een bioscoop geweest en stond vol verbazing te kijken en zei.
"WOW! Maike, wat hebben ze hier een grote televisie!"

Ik moest even heel hard in mijn knuistje lachen....

Oh en toen de jongste van de 2 net was geboren kwam de oudste op me afgelopen toen ik de baby op schoot had met de mededeling:
"baby isse kapot, heb nie tanden, isse kapot hoor."

Ge-wel-dig!

[ Bericht 27% gewijzigd door Incredible-Maike op 02-10-2007 13:04:33 ]
Iedereen is gelijk....maar niemand hetzelfde
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 15:00:17 #150
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_53641372
We waren net even in het bos. Bram heeft een bomen-ei gevonden (Denneappel)
heerlijk!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 18:52:00 #151
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_53647312
Bomen-ei, geinig!

'Mama, smaken paternoten lekker?'



pepernoten dus
pi_53685836
whaha heerlijk die praatjes..

Amber heeft ook weer wat geleerd van Michel zijn moeder... tegen alle sokken die ze ziet zegt ze ouwe sok

Als we bij mijn ouders zijn wil Amber de poes steeds roepen. Dan staat ze in het raamkozijn en roept ze poes poes kom nou psssss poehoes kommmmm psss en als de poes dan niet wil komen... NOU BOE.. (oftwel nou moe )

[ Bericht 51% gewijzigd door Vicky op 04-10-2007 09:23:44 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_53686494
altijd wel een leuk topic om in te lezen
pi_53688122
Ik had Teddie uit school gehaald en we reden door onze straat.
Iemand stond daar klaar om in te parkeren dus wachtte ik daar even op.
(Gewoon lieve bui en geen haast)
Ik zag dat het inparkeren niet goed ging dus zei ik: "dat gaat de
stoep worden, die kan niet inparkeren dus is het vast een vrouw."
We reden er langs en het bleek de oppasmoeder van een klasgenootje van
Teddie te zijn. Ik zei: "Ja hoor een vrouw, zie je nou, die kunnen nou
eenmaal niet inparkeren."
Zegt Teddie: " Ja, en dat geldt ook voor jou!! Pluh!!"
The waves you made will always be
pi_53695443
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 10:38 schreef snoopy het volgende:
Morris wilde tijdens de vakantie vooral kerken bekijken. Eenmaal binnen voor het bekende beeld van jezus aan het kruis: die meneer heeft au hč mama? Hij moet naar het ziekenhuis hč? Hij is zielig

En elke dag weer: gaan we naar de kerk? Gaan we naar de kerk? Waar dat hij dat nou van heeft
Dat heb ik ook gehad toen ik een jaar of 2/3 was! Was er helemaal door gefascineerd, ik weet het alleen niet meer dus kan je niet vertellen waarom dat kinderen kan fascineren
  Licht Ontvlambaar donderdag 4 oktober 2007 @ 19:27:15 #156
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53700196
Even een staaltje peuterlogica...

Isa:
'Als ik later groot ben, dan pas ik niet meer in mijn bedje... Dan gaat ik bij papa en mama in bed '
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 20:19:37 #157
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53701789
Vanavond tijdens het avondeten.
Ik: Ik heb genoeg gehad. Ik hoef niet meer.
Noah: Wel! Je hebt nog bijna niets gegeten!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_53702133
Even een oud kinderpraatje (mijn broer 33 jaar geleden) maar mijn moeder moet er nog steeds om lachen.

Mijn moeder en haar zus (samen met m'n broer als kind) hebben eens in een nieuwbouwhuis rondgesnuffeld wat nog in aanbouw was. Gewoon uit nieuwsgierigheid. Er woonde nog niemand in de wijk en ze waren er nog druk aan het bouwen.

Later toen de wijk af was reden ze er een keer met de bus langs. Mijn broer riep toen door de bus: Kijk mam! Daar is dat huis waar we toen ingebroken hebben....
pi_53752421
Morris heeft een tijdje terug wat afleveringen van Ome Willem op tv gezien en nu hoor ik hem af en toe zingen: deze puist op deze puist
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 8 oktober 2007 @ 13:16:01 #160
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_53789154
Iehl!

Jolie onderbreekt een gesprek: Mag ik wat zeggen?
Visite: Netjes opgevoed hoor.
Ik:
Jolie: Ik had eerst eens een keertje spierballenpijn bij mijn kont.
Visite:
Ik:

En ook wel geinig, gisteravond wilde ik schone was opruimen in Jolie haar kamer. Daar slaapt ze normaal gewoon doorheen maar gister dacht ik dat ze wakker was.
'Slaap je, Jolie?'
Jolie: 'Nee. Jij dan?'
pi_53791657
hahahaha
jolie, door jou zit ik hardop te lachen
gezellig!
  maandag 8 oktober 2007 @ 15:34:59 #162
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_53792342
Amber is gisteren lasagnas wezen zoeken in het bos
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  maandag 8 oktober 2007 @ 22:37:02 #163
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53801610
Maria tegen de TomTom van papa:
"Mevrouw, wil je alsjeblieft even je mond houden?... Mevrouw?"
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 8 oktober 2007 @ 23:31:03 #165
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53803091
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 22:37 schreef Sugar het volgende:
Maria tegen de TomTom van papa:
"Mevrouw, wil je alsjeblieft even je mond houden?... Mevrouw?"
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_53805960
Morris begon tijdens de vakantie het volgende te roepen: *onverstaanbaar gemompel* wordt berekend. En dan moest hij heel hard lachen. Wij begrepen er niks van. Tot we het navigatiesysteem gebruikten. We hoorden een vrouwenstem: de route wordt berekend!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_53807425
Heerlijke praatjes weer.
Ook grappig hoe ze blijkbaar dingen oppikken zonder dat je het in de gaten hebt, heerlijk die kinders.
Mama van 2 lieve meiden :)
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:09:37 #168
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53809190
Jolie, spierbalpijn in je kont!
En MAria

Ik net tegen Hanne: Zal mamma jou zo een schone luier doen?
Hanne: Nee............................................................. ECHT NIET!

(waar ze dat nou weer weg heeft )
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  Jubileum moderator dinsdag 9 oktober 2007 @ 20:26:32 #169
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53821522
Hahahaha al die Tom Tom perikelen

Eva is geweldig goed in het exact naspreken van iets of iemand. Ze kan dan ook de Tom Tom exact imiteren "sla hier linksaf" "over 100 meter rechtsaf"
Het is erg leuk in de auto, als je het zelf niet zo goed hebt verstaan, zegt papegaai Eva het nog wel een keertje.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_53842069
Rom vraagt aan oma wat we eten, we eten kippensoep
Neus gaat ophoog, ik lust geen veren
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  Licht Ontvlambaar woensdag 10 oktober 2007 @ 18:33:13 #171
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53843960
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:09 schreef Noli. het volgende:
Jolie, spierbalpijn in je kont!
En MAria

Ik net tegen Hanne: Zal mamma jou zo een schone luier doen?
Hanne: Nee............................................................. ECHT NIET!

(waar ze dat nou weer weg heeft )
Isa reageert wel vaker met 'Ja, Dahaaag...'
Ik weet wel waar ze het vandaan heeft
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 11 oktober 2007 @ 10:14:02 #172
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53857434
Rom! Ik lust geen veren..
Hi hi hi Sjeen..

Wilyan had gister de euh... gasfornuisaansteker (hoe noem je zo'n ding eigenlijk?) in zijn handen.
Husb ziet het en zegt dat Wilyan die niet mag hebben en 'm terug moet leggen. Wilyan is het er niet mee eens en husb zegt:
"Wilyan je mag daar niet mee spelen, straks steek je het huis in de brand, dan hebben we geen huis meer!"
Wilyan:
"Geeft niks, ik wil toch een boerderij"

Dinsdag tegen mij..
"Mamma?... Jouw debiel kan geen foto's maken he?"

[ Bericht 2% gewijzigd door Noli. op 11-10-2007 10:53:45 ]
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 11 oktober 2007 @ 10:45:28 #173
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_53858189
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 10:14 schreef Noli. het volgende:

Wilyan had gister de euh... gasfornuisaansteker (hoe noem je zo'n ding eigenlijk?) in zijn handen.
Husb ziet het en zegt dat Wilyan die niet mag hebben en 'm terug moet leggen. Wilyan is het er niet mee eens en husb zegt:
"Wilyan je mag daar niet mee spelen, straks steek je het huis in de brand, dan hebben we geen huis meer!"
Wilyan:
"Geeft niks, ik wil toch een boerderij"


[ Bericht 3% gewijzigd door Ireth op 11-10-2007 10:56:31 ]
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  donderdag 11 oktober 2007 @ 10:51:57 #174
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_53858372
Erg he? Hij meent het niet zo hoor..
Hij weet dat ons huis te koop staat en dat als we het verkopen een ander huis gaan kopen.
Wilyan weet precies wat hij wil.. Hij wil op een boerderij wonen!

Ik heb al een paar keer gezegd dat ik niet denk dat pappa en mamma daar genoeg geldvoor hebben...

[edit] ik zie nu ook dat ik iets vergeten ben..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_53871174
"Altijd is kontjakje ziek"

wat ze die kinderen leren op school tegenwoordig
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:06:14 #176
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53890543
Noah ziet buiten een poesje lopen.
"Waar gaat het poesje nou naar toe? Misschien gaat ie wel naar MeDonnels."
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_53891077
lang gelee alweer (paar jaartjes) ging k zwemmen met n dinnetje en haar 2 zoontjes. nu moet je weten dat k normaal vaak mn haar los heb hangen en flink wat krullen heb, en hun mama altijd kort haar heeft gehad.
na t zwemmen, nat haar, maak ik t even vast in n -snel-klaar-knot- achter op mn hoofd. de oudste.. toen 4 denk k kijkt me heel verbaasd aan en vraagt 'waars je haar nou?!'
pi_53893017
Vanmorgen in de auto, op weg richting oppas, vlak voor een gevaarlijk kruispunt, kwam Glenn ineens van achteruit met de auto met een heel hard en fel "STOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Ik schrok me rot, keek of er iets fout ging, kon niks ontdekken, minderde vaart en na het kruispunt keek ik even vlug achterom.

Zit Glenn met een grote lach op z'n gezicht en roept: "Dimentica"

Oftewel: http://www.youtube.com/watch?v=TUwR9yTR3Pc

Zijn manier van een plaatje aanvragen
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 22:01:34 #179
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_53914815
Gisteren was de jaarlijkse Efteling-dag voor school. Junior moest om 3h opgehaald worden bij de poort en samen met een vriendinnetje zouden we nog eventjes blijven, totdat haar papa haar bij ons kwam ophalen.

Ze hebben beiden in een ander groepje gezeten en door de Efteling gesjouwd.

Junior tegen vriendinnetje: "Wij zijn in de Droomvlucht geweest!"
Vriendinnetje: "Wij ook met ons groepje, ik zat alleen maar met meiden in het karretje."
Junior: "Ik zat maar met één meisje in het karretje, maar ik vertel niet wat we gedaan hebben hoor!"
Vriendinnetje: "Handje vastgehouden "
Junior: "A. zat naast mij ... en we hebben gezoend "
Vriendinnetje: "Waar dan? Dat zien anderen dan toch?"
Junior: "Bij de rondzwevende kastelen, want daar is het lekker donker. En ik zag S. en M. ook zoenen, maar zij hebben ons niet gezien hoor!"
Vriendinnetje: "Stoer hoor, heb je nu weer verkering?"
Junior: " ... "

Groep 5 en ze zoenen nu al in de Droomvlucht... dat beloofd wat voor de toekomst.
Hij was in ieder geval helemaal heppie de peppie en liep op wolkjes zo blij dat hij was.

En nog eentje van gisteravond... junior ging bij mijn broer logeren, die is vorige week voor de 9de keer aan zijn rechter wijsvinger geopereerd [aangevallen met een kapotgeslagen bierflesje 2,5 jaar geleden] en zit nu tot halverwege zijn onderarm in een speciale spalk. Ze zouden de DVD's van de Transfomers gaan kijken en broer had speciaal voor junior ook zijn oude Transformers voor de dag gehaald.

Junior: "Je lijkt zelf wel een Transformer met je robotarm!"

Net belde dat hij weer wegreed bij Junior's moeder. vroeg of hij morgenavond of maandagochtend weer terug naar huis zou komen [omdat hij vanavond naar het kinderfeestje van A. ging, en anders gisterenavond al daar naartoe gegaan zou zijn].
Moeder: "Je mag zelf kiezen jongen, morgenavond of maandagochtend en dan breng ik je ook naar school."
Junior: "Papa... moet jij morgen werken? Nee, dan wil ik morgenavond naar huis terug."
Moeder: "Ja... maar mama ziet je nu heel weinig dit weekend en ik zou het wel heel leuk vinden als je nog een nachtje extra zou blijven."
Junior: "Ik mocht van jou toch kiezen, dan moet je ook de gevolgen aanvaarden."

Van wie zou hij dat toch hebben? Moeders is flink gepwned in ieder geval.
en ik hebben weer een goede dag [momenteel botert het niet zo tussen daar en hier].
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 22:04:11 #180
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_53914860
Kai: Zijn we er bijna mama?
m@x: Ja
Kai: Okay, dan mag je nu zingen.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 22:59:30 #181
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_53915936
Zoė en ik zitten samen aan de tafel te wachten op papa die wat was verlaat door file.

Komt papa binnen en hij heeft zijn bril nog op Zoė kijkt hem verbaasd aan en zegt

"papa mag die bril ook af ik zie je haast niet"
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 23:43:22 #182
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_53917012
Melvin was vanmiddag met wat buurjongens aan het voetballen. Hij kreeg (naar zijn zin) de bal niet vaak genoeg dus hij roept naar buurjongetje Jochem: "Yoghurt, nu wil ik de bal!"
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
  maandag 15 oktober 2007 @ 09:58:32 #183
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_53942929
Bram: "Waaaaaaah, de hond likt aan mijn voetvingertjes!"
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 15 oktober 2007 @ 10:18:44 #184
146790 Veletta
Warning! Dangerous PDD patiėnt
pi_53943327
Mijn moeder vertelde mij laatst dat ik op mn 5e een héle genānte uitspraak had..

Er kwamen Jehova's aan de deur, en mijn moeder liet onze rottweiler (met een karakter nóg zachter dan een teddybeer) los.
Ik hong boven uit mijn raam en schreeuwde ''mama! Hij pakt ze helemaal niet, hij bijt niet!!''
People who annoy you:
N_GGERS
  maandag 15 oktober 2007 @ 10:45:54 #185
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_53943885
"ik lus geen bruine brood mama!!"
"Weet ik schat!"
"maar die wil ik dan ook niet hoor!"
"ja dat weet ik schat, wat wil je er op?"
"Pasta..."
"oke schat, alsjeblieft"
"dat is een bruine broodje mama"
"dat weet ik schat, witte is op..."
"ooww..."

.....

"broodje is op mama! Hij was lekker!"

🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  maandag 15 oktober 2007 @ 10:51:54 #186
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53944006
Zeg jij zo vaak 'schat', ireth?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_53944094
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 20:55 schreef Vliegvrager het volgende:
"Altijd is kontjakje ziek"

wat ze die kinderen leren op school tegenwoordig
"zondags gaat ze naar de kerk, met haar broek vol zilverwerk"

Mijn neefje (4) vorig jaar rond kerst:
moeder: "Morgen komt ome C. en die neemt cadeautjes mee"
neefje:
moeder: "wat is er nou aan de hand?"
neefje: "ome C. komt en die neemt alle cadeautjes mee naar huis die ik van Sinterklaas heb gekregen"

ander neefje (3) begint nu echt fantasie te krijgen: we waren aan het eten, hij is ondertussen met een speelgoed-ambulance aan het spelen; stopt ineens z'n vork door het raampje. "Fiegtuig"
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:19:28 #188
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_53944573
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 10:51 schreef Sugar het volgende:
Zeg jij zo vaak 'schat', ireth?
eehhm.. ja eigenlijk wel.. en vaak wordt dat dan beantwoord met 'poeppie!" of "Lieverdje"
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  maandag 15 oktober 2007 @ 17:07:50 #189
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53950899
Noah kwam binnenlopen terwijl ik op de wc zat.

Noah: "Jij hebt geen piepon (piemel) he?"
Ik: "Nee, ik heb geen piepon"
Noah: "Maar straks wel hč?"
Ik: "Nee straks ook niet, ik heb nooit een piepon gehad en ik zal ook nooit een piepon krijgen"
Noah: "Maar dan moet je wel een nieuwe kopen!"
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_53951151
Noah

'Juf jij bent jarig!'
'Ohja? En hoe oud ben ik dan?'
'60!!'
' Oei!'
*Schrikt 'eeeh ik bedoel 70 hoor!!'



Jufjuf! Wij moeten met zonder jas naar buiten!!

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2007 17:39:08 ]
pi_53964571
Morris is aan het vingerverven: aaaaaaaaalle kleuren van de regenbout
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:28:25 #192
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_53966429
Ook altijd leuk:

Dora: "Wil jij ons helpen blablabla?"
Noah: "Nee"
Dora: "Fijn!"
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:27:52 #193
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_53969133
Jaaaa Dora is hier ook altijd goed voor de praatjes....

Luuke is met opa en oma in de dierentuin... Opa wijst Luuke een mooie grote plant aan.
"Nee opa, dat is een regenwoud!".
Bij oma liggen eikels in de tuin. Luuke pakt er 1 en laat hem aan mij zien. "Kijk mama, een waterbeloen."
(Ik geloof dat er iets mis is met haar vermogen om in te schatten hoe groot/klein iets is. )
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 17 oktober 2007 @ 10:54:00 #194
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_53984783
Julius noemt mij soms bij de voornaam. En ja, dan krijg je dus dit:

"Hé Renske..."
"Rehenske!!!"
"Ja, schatje."
"Ik heb ik m'n broek gepoept."
  woensdag 17 oktober 2007 @ 11:07:47 #195
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_53985087
Wat klinkt dat dan suf he. Jolie gebruikt ook vaak mijn voornaam en eigenlijk vind ik het altijd prima klinken, behalve als er iets aan de hand is. 'Liza, ik heb zo'n buikpijn.' Dat klinkt dan ineens heel gek, vind ik.

Een paar weken geleden was ik me aan het omkleden. Jolie was aan het springen op het logeerbed maar keek ineens op toen ik een jurk aan had. "Wat zie je er prachtig uit, jongedame.'

En van de week, over een vest: 'Ah nee, dat vest is veel te stom voor jou.'
pi_53985247
Amber zit met oma op de bank. Ze gaan een boekje lezen. Oma wil beginnen. Zegt Amber:
Nee oma, niet doen Opee lees!
En van de week was het ook Nee oma, niet zitten, Opee stoel!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Jubileum moderator donderdag 18 oktober 2007 @ 19:31:27 #197
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54015972
Iris zag vanmorgen een man met een tatoeage in zijn nek. Op dat moment zie je de radartjes in haar hoofd gewoon bewegen, zo ingespannen zit ze te kijken.
"mam kijk! Die meneer heeft ook een eh... speculaasje"

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 07:23:45 #198
24188 Belana
kloon van belana
pi_54025637
het was even fijn bijlezen hier
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 07:31:31 #199
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54025678
Een speculaasje!

En Jolie over de jurk vind ik echt zo schattig.

Maria was gisteren zelfverzonnen liedjes aan het zingen. Toen ze er even mee klaar was, zei ze trots: "Ik ben een lieder". Mooi nieuw woord voor singersongwriter, toch?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:48:00 #200
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54028254
heerlijk, al die bijdehandjes

Bram at vanochtend een boterham met chocopasta. Hij wil dan graag met zijn vinger de pasta eraf likken en daarna (met een beetje geluk) eet hij de boterham. Dat mag hij niet van mij.
We zitten dus samen aan tafel zegt ie: oh mama volgens mij is de post er, ga maar even kijken

Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:25:37 #201
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54036270
Een lieder is leuk! Jolie noemt het fornuis altijd 'de koker'

We aten pompoensoep. Alleen Jolie is gewend dat we altijd iets bij de soep eten. Sla ofzo maar dat had ik vandaag niet en Jolie mist dan schijnbaar echt iets en vroeg om een appel naast haar soep. Ik besloot mijn dochter te verwennen en een keer wentelteefjes te maken nadat ik eerst opgezocht had hoe dat moest. Iets nieuws, spanning en een heel klein eerste hapje.
'Mama? Dit lijkt wel een warme boterham met suikers.'

En er dan bloedserieus bij zitten kijken
pi_54036310
Morris is dol op wammere melk
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:28:12 #203
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54036334
Dat is gewoon schattig
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:55:48 #204
24188 Belana
kloon van belana
pi_54036989
wammere
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:58:13 #205
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_54037044
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 10:48 schreef debuurvrouw het volgende:
heerlijk, al die bijdehandjes

Bram at vanochtend een boterham met chocopasta. Hij wil dan graag met zijn vinger de pasta eraf likken en daarna (met een beetje geluk) eet hij de boterham. Dat mag hij niet van mij.
We zitten dus samen aan tafel zegt ie: oh mama volgens mij is de post er, ga maar even kijken

Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:02:19 #206
24188 Belana
kloon van belana
pi_54037127
Ik liep vanmorgen met de heren in de stad. er loopt aan de overkant van de straat een vrouw. kort jasje, korte broek met een panty eronder en daaronder een stel laarzen soort van slangeleer, heeeeel puntig en met echt enorme naaldhakken (hebben jullie het plaatje?)
zegt schreeuwt Liam: OOOOOOOOOOOO!!! Als ik later groot ben wil ik ook zulke laarzen!!!!!!

stormy waters...
sailin'
pi_54050599
kiddos
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_54057916
Een onderwerp wat overal wel eens ter sprake komt: Waar was de koter toen die foto van pappa en mamma genomen werd of toen dit of dat item gekocht werd.

Glenn vanavond:

G: Mamma, wie heeft dat schaap gekocht?
M: Pappa en Mamma
G: En ik?
M: Jij niet
G: Waar hebben jullie het schaap gekocht?
M: In Sleeuwijk
G: Waar was ik toen?
M: In mamma's buik
G: (vol ongeloof) Nee joh! Dat kan niet!
M: Jawel hoor, je was toen heeeeeeel klein
G: En wie heeft mij dan daar in gestopt?
M: Pappa
G: (Heel verbaasd kijkend) Kan pappa dat ook al?



Hij wil alles weten, vraagt zo veel, dat hij dikwijls met een afkappend antwoord geen genoegen neemt, en dan krijg je dit soort conversaties.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_54067480
Minimonster vroeg vanmorgen of we vandaag weer flaporen gingen eten....

We hebben gister appelflappen gebakken en heerlijk opgesmikkeld
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zondag 21 oktober 2007 @ 11:10:08 #210
24188 Belana
kloon van belana
pi_54068077
Glenn

flaporen die woordjes die ze verzinnen he
stormy waters...
sailin'
pi_54074585
De televisie staat aan en er is een Formule 1 wedstrijd te zien. Morris speelt op de grond met Duplo. Er wordt gezapt naar baseball. Morris kijkt tijdens zijn spel op naar de tv en roept: pas op! pas op! er komt een auto aan!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_54079249
haha ik moet hier echt vaak hardop lachen. jolie met haar warme boterham en niet te vergeten die spierballenpijn op speciale plaatsen, luuke met haar dora-taal, maria de lieder, liam met z'n puntlaarzen-wens, en nog veel meer van die grappige conversaties hier, geweldig!

Anna heeft de laatste paar dagen ineens de neiging om nieuwe woorden te verzinnen. ze gebruikt ze dan in een zin alsof 't een doodgewoon woord is, erg grappig. zo hadden we van de spelotheek een klein poppenhuisje van winnie de pooh en daar is ze momenteel helemaal wild van. ook andere poppetjes van haar mogen dan in 't huisje. één daarvan ging ook op bezoek bij winnie en daarbij vertelde ze: "dit meisje is wel een beetje vernogen." nadat ik nog een paar keer gevraagd had wat ze zei ('vernohogen!') heb ik op allerlei manieren geprobeerd te achterhalen wat vernogen was (is ze altijd al vernogen? is het meisje blij dat ze vernogen is? of vindt ze het vervelend? etc etc.) was Anna mijn vragen op een gegeven moment echt beu en zei ze ongeduldig: "het is gewoon Frans!". hihi, ok, uitgeluld!

[ Bericht 1% gewijzigd door bixister op 21-10-2007 23:29:17 ]
pi_54079629
Het is gewoon Frans

Oudste had vrijdag een jarig kindje in de klas en die tracteerde op kleine eierkoekjes met een klein poppetje die op een zuurlapje zat.
Een wat? Nou zo`n lapje wat erg zuur smaakt.
Oh..een zuur matje
Saartje
pi_54079819
Buurvrouw tegen Myrthe: 'Heb je je haar geknipt? Het is wel leuk zo. Wanneer ben je naar de kapper geweest?'
Myrthe 'Een dag.'
Buurvrouw 'Wanneer, deze week?'
Myrthe 'Een dag in een week toen mijn haar nog lang waren.'
Grijns, het was al een paar weken geleden. Ik vond 't erg lief zoals ze het zo precies mogelijk omschreef.
pi_54079879
hehheh geen speld tussen te krijgen, myrthe!
  maandag 22 oktober 2007 @ 06:30:20 #216
24188 Belana
kloon van belana
pi_54083077
het is gewoon frans
stormy waters...
sailin'
  maandag 22 oktober 2007 @ 19:11:14 #217
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54094483
Myrthe en Anna reageerden wel erg gevat

We aten tomatensoep, Jolie verkondigde dat het haar lievelingssoep was en dat ze in de pan wilde kijken. Dat mocht.
'Wil je wel goed mixeren? Dan proeft ik die viezige tomaten niet zo.'
  maandag 22 oktober 2007 @ 19:16:50 #218
24188 Belana
kloon van belana
pi_54094618
nou, ik snap Jolie wel hoor
ik lust graag tomatensoep of saus of wat dan ook, maar stukken tomaat vind ik niet lekker
stormy waters...
sailin'
  maandag 22 oktober 2007 @ 19:22:42 #219
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54094740
Hehe. Drink je ook melk met een rietje? Dat vindt Jolie ook lekkerder.
Laatst kreeg ze ergens iets te drinken dat ze normaal niet mag van mij. 'Ooooh ik proeft alle suikers. Dit is superstelekker.'
  maandag 22 oktober 2007 @ 19:44:23 #220
24188 Belana
kloon van belana
pi_54095234
nou, als kind dronk ik ook graag met een rietje ja idd omdat het dan lekkerder leek te smaken
ik begrijp jouw dochter
stormy waters...
sailin'
  maandag 22 oktober 2007 @ 19:50:04 #221
593 sjak
Juffie Bloem
pi_54095353
Wat is dit toch een lief topic. Jullie praten zo lief over jullie ukkies. Wat een geweldige verhalen maken ze toch
Lekker douchen!
  maandag 22 oktober 2007 @ 20:24:28 #222
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54095947
Superstelekker

En dat frans van Anna: erg grappig!

"Loop maar vast naar de gang, Maria. Ik doe zo je jas wel dicht."
"Nee, papa doet dat wel. Papa is de directeur."
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 22 oktober 2007 @ 21:57:22 #223
24188 Belana
kloon van belana
pi_54097396
Liam vertelde gisteren aan oma dat ie aan Sinterklaas nieuwe hersentjes gaat vragen

hij bedoelde overigens nieuwe magneetjes voor zijn treintjes, maar kon niet op het woord komen
stormy waters...
sailin'
  maandag 22 oktober 2007 @ 21:59:02 #224
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54097444
Jolie, held! Tomatensoep zonder tomaat is lekkerder! En melk door een rietje ook!

Maria de Lieder
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_54098854
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 20:24 schreef Sugar het volgende:
Superstelekker

En dat frans van Anna: erg grappig!

"Loop maar vast naar de gang, Maria. Ik doe zo je jas wel dicht."
"Nee, papa doet dat wel. Papa is de directeur."
Nou bij jullie is er tenminste nog iemand van je eigen gezin 'de baas'. Hier de juf van Lara
Lara is helemaal verzot op haar 'knousen'. Kniekousen dus.

En dat frans vind ik ook echt geweldig
Leuk ook dat ze zelf woorden bedenkt!

De laarzen van Liam
Oh heerlijk, écht te fout!
Screw them.
We're going home.
pi_54098959
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:44 schreef DIGGER het volgende:

G: (Heel verbaasd kijkend) Kan pappa dat ook al?
heerlijk dit!

papa is de grote held, papa kan alles.. en dat dus ook al
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:09:17 #227
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_54100937
Wat een fijn topic toch!


Juul is aan het peuterpuberen. Dat leidt soms tot bijzonder vertederende en grappige situaties:

Ik: "Wat ben je toch een liefje."
Juu, boos: "NEE, ikke bek géén liefje!!!!"

En dan....

"JIJ isse liefje!"

  dinsdag 23 oktober 2007 @ 00:17:38 #228
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_54101130
Suus zit Sonic te spelen op de playstation.. Om de haverklap moet ik helpen want dan komt ze niet over de prikkels of door de muur. Dus als ze voor de 40duizendste keer "mamaa????" roept antwoord ik al zuchtend "jahaa???"

"Ik ben op jouw verliefd!"

🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 09:27:30 #229
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_54104625
Sabine is 7 en verwoed fan van "Op zoek naar Evita"
Ze had de pest in Brigitte gewonnen had, want Suzan leek veel meer op Evita volgens haar: een klein vrouwtje met een grote mond (alleen dan even in een andere context) en de echte Evita had niet van die grote tieten

Maar goed voor haar verjaardag krijgt ze kaartjes voor de musical, en ik weet zeker dat ze daar heeeel erg blij mee is
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_54107998
N.a.v. http://www.youtube.com/watch?v=ziakG3r0px4
Myrthe: "Hee! Mensen kannen toch niet water van de zwanen en de eendjes pakken? Dat kan je toch niet drinken? Dat is toch raar? Daar kan je toch niet van groeien?"
  Jubileum moderator dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:00:00 #231
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54117058
Wat heerlijk weer, Frans , superstelekker , directeur ik blijf lachen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:06:46 #232
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_54117169
Amber is in de ban van de maan:
"Ik durf wel op de maan te zitten, hoor "
"De maan komt niet naar beneden "
"De maan lijkt wel een lichtje"
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  woensdag 24 oktober 2007 @ 00:55:40 #233
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_54125599
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 12:52 schreef poemojn het volgende:
N.a.v. http://www.youtube.com/watch?v=ziakG3r0px4
Myrthe: "Hee! Mensen kannen toch niet water van de zwanen en de eendjes pakken? Dat kan je toch niet drinken? Dat is toch raar? Daar kan je toch niet van groeien?"
Volledig offtopic, maar godsamme, dat filmpje is echt briljant...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 25 oktober 2007 @ 14:03:28 #234
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54158976
Ik zei aan de telefoon tegen mijn moeder: "Maar dankjewel alvast, ik zal een mooi jasje voor Storm kopen, dat doe ik met verve!" (vraag niet waarom ik het zo zei )
Maria later: "Welk jasje ga je verven, mama?"

En we wonen volgens maria in een lieve straat. En "het is lief dat er allemaal kindjes wonen, he?"
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Jubileum moderator donderdag 25 oktober 2007 @ 14:06:42 #235
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54159036
Hahaha Maria!

Bram net na een complimentje van mij over zijn mooie warme jas: " op al mijn lichaampjes waar geen jas zit is het wel koud hoor"
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_54165748
Terwijl we zo juist Morgaine in pyama hijsten, tanden werden gepoetst vroeg ik aan mijn man die nachtdienst heeft of hij zo nog even plat gaat (paar uurtjes slapen). Hij antwoord met ja en Morgaine vraagt aan haar vader of zij ook plat gaat. Aangezien het bedtijd is zegt hij ja waarop zij dus verontwaardigd roept "maar ik ben geen vlieg". En wijst vervolgens naar de electronische vliegenmepper "ga je mij daarmee plat maken".
pi_54167033
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 13:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Bram kijkt naar de koningin in de gouden koets. Ineens een gil: Mama, de koningin heeft net zo'n armband als Dora...


Echt tč lief!
  donderdag 25 oktober 2007 @ 21:40:35 #238
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54168856
Papa en Tijn staan samen onder de douche, Tijn z'n net geknipte haren in het sop om de losse haartjes kwijt te raken..
Papa 'vraagt' "zullen we je haar even uitspoelen?"
Tijn: "NEE!! "

wij kwamen dus echt niet meer bij van het lachen.. veel meer dan wawawadadamapewawa' komt er nog niet uit, maar nu was ie duidelijk de 'ee'-klank aan het oefen.. Z'n timing was briljant!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54169335
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 21:40 schreef E.T. het volgende:
Papa en Tijn staan samen onder de douche, Tijn z'n net geknipte haren in het sop om de losse haartjes kwijt te raken..
Papa 'vraagt' "zullen we je haar even uitspoelen?"
Tijn: "NEE!! "

wij kwamen dus echt niet meer bij van het lachen.. veel meer dan wawawadadamapewawa' komt er nog niet uit, maar nu was ie duidelijk de 'ee'-klank aan het oefen.. Z'n timing was briljant!
jaja, nu lach je daar nog om

Kleine Ingmar heeft net zn eerste nee-fase achter de rug, inclusief dit soort staaltjes van timing
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 21:53:49 #240
62233 Jelief
ikke lief!
pi_54190672
Emma heeft in de winkel soepstengels uitgekozen om uit te delen op het kdv. Bij thuiskomst laten we ze aan papa zien.

Kijk! sToepengels!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:19:42 #241
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_54191232
De Dora armband word hier ook regelmatig gespot, net als "de grote rode ring".
Gisteren gingen we een stukje wandelen, achter ons liep een oudere mevrouw.
"Mam, die mevrouw komt ons pakken!!"
"Nee Luuk, die mevrouw loopt gewoon achter ons."
"Mam, die mevrouw komt ons waaaarschuwen...."
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_54191337
Wij hebben gisteren piestaa gegeten
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_54191383
Zo leuk dit topic

Kan niet wachten tot Pepijn gaat praten...
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:29:14 #244
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54191415
Bram vraagt aan papa: wat doe je?
papa zegt: ik lees.
Bram: oh........ leuk voor je

eigenlijk heel brutaal, maar wij lagen dubbel. het was zooooo onverwacht...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 22:44:35 #245
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_54191727
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:03:43 #246
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54192173
Bij het tandenpoetsen poets ik altijd even eerst bij Noah, en daarna mag ie zelf even poetsen. Maar dit keer wilde ie ook zelf de tandenborstel uitspoelen. Maar hij deed het niet goed genoeg vond ik, dus ik welde even helpen...
Noah: "Nee, eerst mag ik, daarna mag jij"
even later..
Noah: "Nu is het klaar"
ik: "Oh dus nu mag ik!"
Noah: "Nee, nu is het klaar! Is geen speelgoed!"

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_54192270
Noah
Saartje
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:11:45 #248
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54192392
Noah!
heerlijk hoe ze jou wapens zich toe-eigenen
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:29:38 #249
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_54192823
Echt... mooi logisch ook allemaal... En Noah heeft helemaal gelijk!

Brent begint ook al wat te brabbelen en soms is het zo duidelijk wat hij bedoelt. Gisteren kreeg hij een spekje en echt, je hebt nog nooit een kind zo gelukkig een spekje op zien peuzelen. De breedste glimlach en een glinstering in zijn oogjes die samen een groot dankjewel spelden.
Al vrij snel was het spekje opgesabbeld (zonder gesmeer en geknoei wat hij normaal wel doet!) en toen kreeg hij nog een tweede uit de snoeppot. Toen die ook op was wees het vingertje naar de snoeppot: 'Die!'
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:42:32 #250
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_54193116
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 22:24 schreef snoopy het volgende:
Wij hebben gisteren piestaa gegeten
Melvin en ik hebben van de week krokkolie gegeten.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
pi_54198003
gisteren ging ik met Anna met de trein, komt de conducteur langs. "is dat de dikke controleur?" (thomas).
pi_54204090
Nog van de vakantie;
aan het ontbijt:
'Wil je brood of beschuit Emma?

Emma wil brood en krijgt een ronde boterham op haar bord

BROODSCHUIT!!!


We hebben het over de kasteeltuinen in Arcen.
'Ze hebben daar ook poppenkast Emma.'

Emma draait zich om naar de kast en roept:' Poppen! Kahast!'
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_54205540
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 22:19 schreef Lishe het volgende:
De Dora armband word hier ook regelmatig gespot, net als "de grote rode ring".
Gisteren gingen we een stukje wandelen, achter ons liep een oudere mevrouw.
"Mam, die mevrouw komt ons pakken!!"
"Nee Luuk, die mevrouw loopt gewoon achter ons."
"Mam, die mevrouw komt ons waaaarschuwen...."

Hier ook Dora taferelen.
Ik: Kom, we gaan even boodschappen doen
M: "Waar gaan we heen?" *klap klap klap* "schappen doen!"

En talloze variaties hierop
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:22:31 #254
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54207590
grappige praatjes! Die Dora toch.

En de vrouw die komt waarschuwen van Luuke, erg leuk!

Maria zei net: "En Pien had de sauradina. He, mama? Pien maakte met kralen toch de sauradina?"


Bij mij viel het kwartje best laat, maar uiteindelijk begreep ik dat ze het over een dinosaurus had.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:27:45 #255
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_54207739
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 18:42 schreef Igraine het volgende:

M: "Waar gaan we heen?" *klap klap klap* "schappen doen!"
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:54:54 #256
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54208481
Dora is wel invloedrijk...

Bram gooit iets weg in onze nieuwe pedaalemmer. loopt weg maar bedenkt zich. hij moet nog bedanken zegt ie. ik snap het niet, maar hij loopt terug en doet met zijn voet twee keer de deksel open en zegt met een diepe stem: (alsof de prullebak praat) dankje-wel...

verzint gewoon zelf een efteling attractie...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:12:20 #257
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54208932
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 10:50 schreef bixister het volgende:
gisteren ging ik met Anna met de trein, komt de conducteur langs. "is dat de dikke controleur?" (thomas).
Oeps

Er is bij ons in de buurt al een balkon dat volhangt met kerstspullen. Ik heb daar van de week iets over gezegd tegen Jolie en tijdens dat gesprek vooral laten weten dat het nog lang geen kerst is. Toevallig speelde het kindje dat daar woont samen met Jolie in de speeltuin vanmiddag. Jolie tegen zijn moeder, 'mijn mama weet wel wanneer het kerst is en dat duurt nog eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerg lang maar..........en ik werd hier knalrood want volgens mij had ik van de week tegen haar gezegd dat die mensen misschien in de war zijn ...........ik vind het feesthuis wel mooi hoor.'

  zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:33:16 #258
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54209462
Jolie!
Heerlijk toch hoe ze onbevangen alles herhalen wat je ze zegt...
ik zou minimaal paars aangelopen zijn....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 29 oktober 2007 @ 09:54:08 #259
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54239037
Hier ook nog een Dora praatje. Noah was met de duplo aan het spelen, en hij had een lang blokje en een korte. Zegt ie: "Deze is short. Zeg es short?"
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 29 oktober 2007 @ 18:19:11 #260
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_54248416
Wat is Dora? Een Engels-leer-spelletje ofzo?
  maandag 29 oktober 2007 @ 20:18:57 #261
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54250768


Dora is een kinderprogramma op Nickelodeon waar ze idd Engelse woordjes kunnen leren.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_54255433
Leonore vanochtend, terwijl ze mij haar 'beste' (=mooiste) schelpenketting omhangt:
'nu ben je mooi mama'

10 minuten later op de fiets:
'mama, je moet niet zo aan mij praten, ik wil even denken'

Ze is 2!!

En Floris met 'ingewikkelde' vragen:

F: 'Mama, waar waren de mensen toen de dinosaurussen op de aarde leefden?'
ik: 'Er waren toen nog geen mensen Floor.'
F: 'Je bedoelt dat het allemaal baby's waren?'
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_54255645
hihi renzell, je loopt wat achter met je dora-algemene ontwikkeling hoor!

hier hoor ik ook regelmatig 'BIG....LITTLE!' indelingen. (en dat dan meteen 10 keer natuurlijk). oja ik had ooit al eens dat filmpje van Anna laten zien geloof ik, waarin ze ook zo'n Dora-riedeltje aan 't herhalen is.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:54:26 #264
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_54263987
Ha ha, ik schijn inderdaad achter te lopen. Maar wij kijken nooit Nickelodeon, vandaar. Lijkt me wél leuk en goed, een programma voor Engelse woordjes. Misschien eens kijken of ze het ook op dvd hebben (vast wel ).


Wat een leuke praatjes Eveliene!
pi_54265984
Floris: 'mama, ik heb mijn snoepje doorgeslokken'
Mama van Floris, Leonore en ?
pi_54266047
Ja ze hebben het ook op DVD. Wij kijken ook nooit nickelodeon, en tot een paar maanden geleden had ze ook nog nooit van Dora gehoord.

Tot wij op vakantie gingen en ik wat kinder-DVD's van de buren had geleend voor in de auto. Waaronder dus Dora en sindsdien is fan. Dus ik heb zelf ook maar een Dora DVD gekocht (en Dora stickers, popje, muts, boekejs, kleurboeken etc... )
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_54266061
Nu net, ik geef haar een soepstengel.

"Ik Stoep-Engel lekker!"
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:11:42 #268
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54273491
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2007 14:54 schreef renzell het volgende:
Ha ha, ik schijn inderdaad achter te lopen. Maar wij kijken nooit Nickelodeon, vandaar. Lijkt me wél leuk en goed, een programma voor Engelse woordjes. Misschien eens kijken of ze het ook op dvd hebben (vast wel ).


Wat een leuke praatjes Eveliene!
Wij kijken de gewone Nickelodeon ook nooit. Maar op de digitale tv hebben we Nickelodeon Junior, en daar komen veel meer programma's voor Noah's leeftijd (Dora, Diego (het neefje van Dora), Blues Clues, etc. Allemaal vreselijke programma's vind ik hoor, maar Noah vind het zo leuk Alleen Peppa Pig vind ik zo leuk En Noah gelukkig ook!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_54277522
Halverwege het avondeten: 'Ik hoef niet meer! Ik heb geen honger meer. Mijn honger is opgedroogd!'
pi_54277536
hihi, Bright ! Opgedroogde honger....

off - topic...hoe is het met je/jullie ?
pi_54277560
Gaat wel redelijk, k_p. Dank je voor het vragen. Het valt nog niet mee om alles te verwerken; gisteravond heb ik de DVD-opname van de begrafenisdienst gemaakt. Dan wordt je wel weer heel erg daaraan herinnerd. En een nieuw kindje of zo? Ach, dat laten we maar even voor wat het is. Misschien is het gewoon niet meer voor ons weggelegd.


En dora? Pfff - mevrouw zegt als het eten lekker is: 'Delicious!' met dezelfde intonatie als de rugzak (We hebben dan ook al 21 dora-DVD's)
Maar de term: 'Waar gaan we heen? klap-klap - naar bedje toe!' kan mevrouw niet zo waarderen.
pi_54290594
Net met Trick or Treat, we lopen in onze straat, langs een huis waar alle lampen uit zijn. Een vriendje van Floris wil daar naar de deur lopen, roept Floris:

'No not that one! That one is shut down!'

Mama van Floris, Leonore en ?
  woensdag 31 oktober 2007 @ 22:04:59 #273
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_54291041
Als de hond hier met zijn neus boven de salontafel hangt hoor ik regelmatig: Zwieber, niet stelen, Zwieber niet stelen!!!
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 1 november 2007 @ 00:20:44 #274
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_54293899
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 22:04 schreef buzzer het volgende:
Als de hond hier met zijn neus boven de salontafel hangt hoor ik regelmatig: Zwieber, niet stelen, Zwieber niet stelen!!!


Als wij aan het stoeien zijn, of we spelen dat ik een leeuw ben die Noah gaat opeten , dan zegt Noah bijv "Leeuw niet opeten, leeuw niet opeten!!" En dan moet ik zeggen: "Oh, nee!" (Of: "Te laat, te laat!" )
(Of andersom dus, dat Noah een leeuw is die mij gaat opeten, etc )
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 1 november 2007 @ 09:14:36 #275
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_54296518
Gisteren met junior een heel gesprek gehad over kevers met schilden en lieveheersbeestjes die ook een soort schild hebben, maar omdat ze kunnen vliegen zijn het een ander soort kevers. Dat was althans zijn samenvatting.
Ik: "Heb je dat op school geleerd?"
Jr.: "Nee, dat was op TV."
Ik: "Wanneer dan?"
Jr. "Vanochtend in de klas. En het was heel leerzaam hoor... ze liegen niet altijd op de TV!".
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  vrijdag 2 november 2007 @ 12:03:58 #276
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_54313165
Kom maar langs Rens, er gaat een wereld voor je open. (Ik denk dat ik een Dora-museum begin, met dan aan opa's en oma's)

Oma vraagt aan Luuke "Hoeveel hou je van mij?"
Waarop Luuke grinnikt... "Sooooo little."
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 2 november 2007 @ 23:10:10 #277
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_54328535
Luuke

Hier is Diego een grote hit. Ik hoor de hele dag "Ektifeet" en als je Kai vraagt om het dier te benoemen wat hij op het plaatje ziet dan is een gewone kikker opeens een "roodoogboomkikker"

Kai is aan het dansen met zijn prinsessenrok aan:
K: Ik ben een prinses, ik woon in een kasteel
M: En wat heb je op je hoofd prinses?
K: Een krooning

Mijn laarzen stonden op de gang en de schachten hingen slap naar beneden:
"Mama, zijn jouw laarzen dood?"
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_54328815
Hihi, die Kai
Mama van Floris, Leonore en ?
  zaterdag 3 november 2007 @ 07:24:16 #279
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_54333466
Zijn je laarzen dood? Wat lief gezegd.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 3 november 2007 @ 11:09:54 #280
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_54334741
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  Jubileum moderator zaterdag 3 november 2007 @ 21:19:48 #281
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54346075
Hahahaha Kai
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_54348433
jongste: 'Mam, wat eten we vanavond?'
ik: 'kipkerrie'
jongste: 'oh dat is heerlijk! maar ik hoef het niet hoor, want ik lust dat niet!'

Saartje
pi_54362726
Morris wijst op zijn zus: Lisje heeft pokkenwater.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_54363875
hehe wat een heerljke uitspraken weer!

Amber begint het verschil tussen jongen en meisje te herkennen. Gesprekje van de week in de aut:

ik: Amber wat ben jij?
Amber: meisje
ik: en pappa?
Amber: jomen (jongen dus)
ik: en mamma?
Amber: meisje
ik: en oma?
Amber: meisje
ik: en opa?
Amber: jomen
ik: en Kai?
Amber: jomen
ik: en Dewi?
Amber: meisje
ik: en Cas (broertje van Dewi, 5 maanden oud)
Amber: baby
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_54369615
handig he, dat soort extra categorieėn.

kai!

piet zit in de lieveheersbeestjesklas. één en al lieveheersbeestjes daarbinnen, je kan 't zo gek niet verzinnen of het heeft iets met die beestjes te maken. laatst hadden we 't daar nog even over en zei ik "jouw juf vindt lieveheersbeestjes volgens mij ook wel heel lief he". piet: "ja, en heel heers!".
  maandag 5 november 2007 @ 01:21:17 #286
1624 ayla1
Sizzen is neat
  maandag 5 november 2007 @ 07:48:50 #287
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54372881
sorry, maar van het gezichtje van dat Dora-poppetje zou ik spontaan nachtmerries krijgen..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 5 november 2007 @ 07:51:51 #288
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_54372891
Ja dit is helaas niet de mooiste.

Deze zijn leuker



[ Bericht 44% gewijzigd door ayla1 op 05-11-2007 07:58:56 ]
  maandag 5 november 2007 @ 09:32:15 #289
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_54373890
Wij hebben ooit Jasper (41/2) gemotiveerd om zijn bord worteltjes leeg te eten met het verhaal dat hij daar dan van die mooie ogen van krijgt. Dat heeft hij nét niet helemaal goed begrepen. Gelukkig lust hij wel įlle groenten! (En dat is niet eens zó ver naast de waarheid!)

En Sterre (2) zit momenteel in een 'saus' fase. Overal moet een 'sausie' op, of het nou mayonaisse, mosterd of jus is. Zelfs baby Roos ontkomt niet, die krijgt 'borstsaus'!
  maandag 5 november 2007 @ 11:26:09 #290
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_54375945
Dora heeft hier ook flink toegeslagen..

ik toen Arwen de vaatwasser aan wou zetten: Nee Arwen dat is niet voor Arwen om te spelen.
Arwen: Oh neeeeeee ( exact dat zelfde toontje als boots doet bij Swieber )
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 5 november 2007 @ 20:29:42 #291
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_54388381
vandaag 2 kleine knulletjes (4 en 6 hooguit) in de winkel. Ze waren eerst al de hele tijd aan het klieren door de krukjes als auto's te gebruiken en door de winkel te scheuren. Moeder had er al een paar keer wat van gezegd en was het zo zat dat ze maar ging afrekeken...
Staan ze bij de kassa bij mn collega af te rekenen, opeens het kleinste knulletje "ZOWEEEEEE DIE MEVROUW HEEFT DIKKE TIETUUUUUUH !!" (mn collega is idd vrij fors bedeeld )
De arme moeder had het niet meer
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_54390012
Piet! Heel heers... wat ontzettend lief!
Mama van Floris, Leonore en ?
  dinsdag 6 november 2007 @ 15:10:06 #293
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_54406102
We hadden brood met een gat erin, ik smeerde brood voor Jolie op de peuterspeelzaal.
'Hoe proeft brood met een gat?'
'Ik denk dat het hetzelfde smaakt als brood zonder gat maar je zult het straks wel proeven.'
Na schooltijd vroeg ik haar waar brood met een gat naar smaakt.
'Naar een gat met kaas erbij.'
  dinsdag 6 november 2007 @ 19:52:08 #294
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54412223
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 22:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
jongste: 'Mam, wat eten we vanavond?'
ik: 'kipkerrie'
jongste: 'oh dat is heerlijk! maar ik hoef het niet hoor, want ik lust dat niet!'

OMG
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 6 november 2007 @ 21:37:52 #295
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_54415162
Isa vind Dora niet leuk...

Maar Mickey Mouse Club Huis wel, dus horen we hier steeds 'Heeeeeee, Toedels!!!!!'
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_54416864
een gat met kaas erbij.

Piet heeft van een jongen uit z'n klas de nogal irritante gewoonte overgenomen om te pas en te onpas "nou én?" te zeggen. dus ik heb er de laatste tijd behoorlijk op gehamerd dat ik dat een vervelende en onbeleefde gewoonte vind. hij probeert zich nu merkbaar in te houden maar die twee kleine woordjes glippen er nog regelmatig tussendoor. aandoenlijk hoe hij zich dan probeert te verontschuldigen ("ik kan er niks aan doen mama!, het gaat vanzelf!") en ook hoe hij probeert er toch een manier voor te vinden ("ik zeg 't gewoon lekker heel zacht, dan hoor je 't niet") . maar goed, Anna doet 'm natuurlijk na en mijn 'gepreek' tegen Piet heeft haar kennelijk ook bezig gehouden. vandaag zei ze namelijk uit het niets "mama, Bob de Bouwer zegt toch ook altijd 'nou en'?" ik moest eerst nog even denken maar toen viel het kwartje: "nou en... of!".

[ Bericht 2% gewijzigd door bixister op 06-11-2007 22:58:15 ]
  woensdag 7 november 2007 @ 11:39:45 #297
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_54425355
Ik was blad aan het harken net, samen met Bram. Beetje tegen de wind in harken
toen ik blad in de container gooide waaide er dus ook wat weg.

Bram: Laat mij maar even mam, ik ben een sterke man
hallo emancipatie
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 7 november 2007 @ 13:46:42 #298
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_54428240
nou en of anna en piet

Bram
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 7 november 2007 @ 13:57:50 #299
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_54428519
Hehehehe Bram

En Anna en Piet, het lijken me zulke heerlijke kinderen Bixister, volgens mij geniet je er zelf ook ontzettend van?
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  woensdag 7 november 2007 @ 14:01:20 #300
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_54428612
Wat een leuk topic is dit toch, ik kijk er veel te weinig!
pi_54443458
Vanmiddag was Leonore heel lief aan het zingen op de fiets naar huis. Ze was zo blij dat we haar grote broer van school hadden gehaald en was zijn naam aan het zingen: 'Floris, Floris, Flooooooooris,' etc. Ik wilde net gaan zeggen dat ze zo lief is toen ik opeens er zachtjes achter aan hoorde: 'is een flapdrol'
Mama van Floris, Leonore en ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')