quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:48 schreef debuurvrouw het volgende:
heerlijk, al die bijdehandjes![]()
Bram at vanochtend een boterham met chocopasta. Hij wil dan graag met zijn vinger de pasta eraf likken en daarna (met een beetje geluk) eet hij de boterham. Dat mag hij niet van mij.
We zitten dus samen aan tafel zegt ie: oh mama volgens mij is de post er, ga maar even kijken![]()
![]()
![]()
Nou bij jullie is er tenminste nog iemand van je eigen gezin 'de baas'. Hier de juf van Laraquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:24 schreef Sugar het volgende:
Superstelekker![]()
En dat frans van Anna: erg grappig!![]()
"Loop maar vast naar de gang, Maria. Ik doe zo je jas wel dicht."
"Nee, papa doet dat wel. Papa is de directeur."
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:44 schreef DIGGER het volgende:
G: (Heel verbaasd kijkend) Kan pappa dat ook al?
Volledig offtopic, maar godsamme, dat filmpje is echt briljant...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:52 schreef poemojn het volgende:
N.a.v. http://www.youtube.com/watch?v=ziakG3r0px4
Myrthe: "Hee! Mensen kannen toch niet water van de zwanen en de eendjes pakken? Dat kan je toch niet drinken? Dat is toch raar? Daar kan je toch niet van groeien?"
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Bram kijkt naar de koningin in de gouden koets. Ineens een gil: Mama, de koningin heeft net zo'n armband als Dora...![]()
jaja, nu lach je daar nog omquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:40 schreef E.T. het volgende:
Papa en Tijn staan samen onder de douche, Tijn z'n net geknipte haren in het sop om de losse haartjes kwijt te raken..
Papa 'vraagt' "zullen we je haar even uitspoelen?"
Tijn: "NEE!!"
wij kwamen dus echt niet meer bij van het lachen.. veel meer dan wawawadadamapewawa' komt er nog niet uit, maar nu was ie duidelijk de 'ee'-klank aan het oefen.. Z'n timing was briljant!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |