abonnement Unibet Coolblue
  maandag 27 augustus 2007 @ 15:11:00 #226
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_52727651
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:06 schreef Gia het volgende:

[..]

Je moet er niet aan denken, maar zou het mogelijk zijn dat ze haar lichaam ergens verstopt hebben en dit steeds beetje bij beetje 'opruimen'? Ze zijn allebei dokter en kunnen dus 'snijden'.

Of, dit echtpaar zit erachter en heeft zich op grondige wijze van het lichaam ontdaan en dan wordt ze nooit meer gevonden.
Of, ze is inderdaad ontvoerd en wordt ergens verborgen gehouden.

Hoewel ik neig naar het eerste. Een ontvoerder, die het kind wil en duidelijk niet voor losgeld, zal niet de knuffel van dat kind afpakken. Dat zou wel zo dom zijn!!
Inderdaad, of het lichaam verplaatsen naar plekken waar al gezocht is zodat ze het steeds niet vinden.
De knuffel zou idd waarschijnlijker door de ontvoerder zijn meegenomen, een kind zal die niet eens loslaten op zo'n moment, lijkt me.
be nice or go away
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2007 @ 15:13:33 #227
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_52727738
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:06 schreef Gia het volgende:


Hoewel ik neig naar het eerste. Een ontvoerder, die het kind wil en duidelijk niet voor losgeld, zal niet de knuffel van dat kind afpakken. Dat zou wel zo dom zijn!!
Een gewone ontvoerder zal zo'n klein meisje gewoon afvoeren zonder al teveel problemen en zo snel mogelijk losgeld gaan vragen, als zou het kind, *per ongeluk*, dood zijn gegaan dan nog heb je bijvoorbeeld een pyama (knuffel !) of andere zaken waarmee je geld zou los kunnen peuteren.


Of de ouders, of die lieve huisvriend of 1 of andere pedo, meer mogelijkheden zijn er volgens mijn niet in deze zaak.
pi_52727836
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:13 schreef Loedertje het volgende:

Of de ouders, of die lieve huisvriend of 1 of andere pedo, meer mogelijkheden zijn er volgens mijn niet in deze zaak.
Ik denk dat als je een optie van het lijstje zou moeten schrappen, dat je het pedoverhaal als eerste kan schrappen. Want een pedo gaat echt niet via 1 of andere JamesBond actie een meisje ontvoeren uit een appartement, het risico om dan gepakt te worden is veel te groot, die plukken eerder een kind van de straat.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 27 augustus 2007 @ 15:17:53 #229
3542 Gia
User under construction
pi_52727870
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:10 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad kunnen, maar dan blijft het vreemd dat de ontvoerder(s) nog geen losgeld hebben ge-eist, tenzij er een losgelddeal met de ontvoerder(s) buiten de media plaats vindt....
Kind kan ook om andere reden ontvoerd zijn, natuurlijk. Pedo of zo? Of iemand die geen kinderen kan krijgen en dit kind wilde hebben.
  maandag 27 augustus 2007 @ 15:20:32 #230
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_52727947
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:17 schreef Gia het volgende:

[..]

Kind kan ook om andere reden ontvoerd zijn, natuurlijk. Pedo of zo? Of iemand die geen kinderen kan krijgen en dit kind wilde hebben.
Je bedoelt iemand die Maddy in de gaten hield en haar heeft opgehaald op het moment dat de kinderen alleen in de hotelkamer waren?
Zou ook een optie kunnen zijn.
Hopelijk dan geen pedo........
be nice or go away
pi_52728012
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:20 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Je bedoelt iemand die Maddy in de gaten hield en haar heeft opgehaald op het moment dat de kinderen alleen in de hotelkamer waren?
Zou ook een optie kunnen zijn.
Hopelijk dan geen pedo........
Die kans is echt heel klein. Mocht het dit het geval zijn, dan weet de politie in ieder geval dat ze met een zwaar berekende psychopaat te maken hebben. Als je een computer op die doelgroep laat filteren, dan rollen er maar een paar potentiële verdachten uit.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 27 augustus 2007 @ 15:27:09 #232
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_52728170
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:22 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Die kans is echt heel klein. Mocht het dit het geval zijn, dan weet de politie in ieder geval dat ze met een zwaar berekende psychopaat te maken hebben. Als je een computer op die doelgroep laat filteren, dan rollen er maar een paar potentiële verdachten uit.
Klopt, zulke mensen lopen er gelukkig niet veel rond, helaas zijn ze niet allemaal al bekend bij de politie, het blijft speculeren natuurlijk.
Maar er is duidelijk iets vreemds aan de hand in deze zaak, alles wat er hier word geopperd is een mogelijkheid, statistisch gezien het 1 iets waarschijnlijker dan het ander, maar toch is er niets uit te sluiten en komen we de waarheid alleen te weten als de dader of het meisje gevonden worden.
be nice or go away
pi_52728239
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:27 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Klopt, zulke mensen lopen er gelukkig niet veel rond, helaas zijn ze niet allemaal al bekend bij de politie, het blijft speculeren natuurlijk.
De kans dat zo'n verdachte bij de politie geregistreerd staat is velen malen groter dan dat madelein door zo'n berekende gek is ontvoerd.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 27 augustus 2007 @ 15:35:56 #234
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_52728441
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De kans dat zo'n verdachte bij de politie geregistreerd staat is velen malen groter dan dat madelein door zo'n berekende gek is ontvoerd.
Klopt, ik heb je al gelijk gegeven, het is alleen wel zo dat op dit moment alles kan omdat er domweg nog niks bekend is.
Om nu bij voorbaat iets uit te sluiten omdat het niet waarschijnlijk is, kan daarom in mijn ogen nog niet.
Ik ben bang dat het iets dichter bij huis gezocht moet worden, een familieaangelegenheid zeg maar.
Is statistisch gezien ook het meest voorkomende helaas.
be nice or go away
pi_52728496
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:35 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Klopt, ik heb je al gelijk gegeven, het is alleen wel zo dat op dit moment alles kan omdat er domweg nog niks bekend is.
Om nu bij voorbaat iets uit te sluiten omdat het niet waarschijnlijk is, kan daarom in mijn ogen nog niet.
.
In principe is alles mogelijk, ook Alien abduction, alleen de ene optie is wat verder gezocht dan de ander.
quote:
Ik ben bang dat het iets dichter bij huis gezocht moet worden, een familieaangelegenheid zeg maar.
Is statistisch gezien ook het meest voorkomende helaas
inderdaad.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 27 augustus 2007 @ 15:42:38 #236
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_52728635
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:37 schreef JohnDope het volgende:

[..]

In principe is alles mogelijk, ook Alien abduction, alleen de ene optie is wat verder gezocht dan de ander.
[..]

inderdaad.
ET heeft het gedaan!
Wat denk jij dan wat het aannemelijkste scenario is dan? Edit vanwege edit.
Wat wil je precies met de informatie over waar de eventuele ontvoerder langs is gelopen?
be nice or go away
pi_52728709
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:42 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Wat wil je precies met de informatie over waar de eventuele ontvoerder langs is gelopen?
Nou als ik die route precies weet, dan kan ik eventueel uitsluiten of het een ontvoering is geweest die met militaire precisie is uitgevoerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door JohnDope op 27-08-2007 15:57:58 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 27 augustus 2007 @ 15:48:40 #238
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_52728828
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:45 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nou als ik die route precies weet, dan kan eventueel uitsluiten of het een soort JamesBond achtige ontvoering is geweest.
Ah, natuurlijk, als hij weet ik wat voor capriolen heeft moeten uithalen om bij haar in de buurt te komen dan is het niet echt waarschijnlijk.
Trouwens, een ontvoerder kan normaliter niet weten of de ouders weg zijn, lijkt me niet dat iemand een kind uit een slaapkamer gaat halen als de ouders aanwzig zijn.
Niet op dat tijdstip iig.
be nice or go away
  maandag 27 augustus 2007 @ 15:52:50 #239
3542 Gia
User under construction
pi_52728946
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:45 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nou als ik die route precies weet, dan kan eventueel uitsluiten of het een ontvoering is geweest die met militaire preciesi is uitgevoerd.
Wat ik van de verhalen begrepen heb, is de toegang naar het complex vrijwel niet zichtbaar vanaf de straat en vanaf het restaurant. De woning was aan de achterkant open en het was een hoekappartement op de eerste verdieping. Zo'n ontvoering speelt zich grotendeels dus 'boven' af. Hij (de ontvoerder, kan natuurlijk ook een 'zij' zijn) moet alleen even opletten met het verlaten van het complex. Ik denk, dat die route behoorlijk kort is, omdat het een hoekappartement betreft.

Maar goed, dan nog is het vreemd dat de twee jongsten niet wakker zijn geworden en dat Maddy geen kik gegeven heeft. Was de benedenverdieping niet verhuurd? Of bij de buren? Iemand zou toch iets gehoord moeten hebben, normaal gesproken.
Dat zou nog meer wijzen op het gebruik van een slaapmiddeltje. In dat geval zou dat betekenen dat de ontvoerder dit mogelijk wist, dus een bekende. Als dit allemaal dokters zijn, kan ik me voorstellen dat hierover gesproken is.
pi_52729325
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:52 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat ik van de verhalen begrepen heb, is de toegang naar het complex vrijwel niet zichtbaar vanaf de straat en vanaf het restaurant. De woning was aan de achterkant open en het was een hoekappartement op de eerste verdieping. Zo'n ontvoering speelt zich grotendeels dus 'boven' af. Hij (de ontvoerder, kan natuurlijk ook een 'zij' zijn) moet alleen even opletten met het verlaten van het complex. Ik denk, dat die route behoorlijk kort is, omdat het een hoekappartement betreft.

Maar goed, dan nog is het vreemd dat de twee jongsten niet wakker zijn geworden en dat Maddy geen kik gegeven heeft. Was de benedenverdieping niet verhuurd? Of bij de buren? Iemand zou toch iets gehoord moeten hebben, normaal gesproken.
Dat zou nog meer wijzen op het gebruik van een slaapmiddeltje. In dat geval zou dat betekenen dat de ontvoerder dit mogelijk wist, dus een bekende. Als dit allemaal dokters zijn, kan ik me voorstellen dat hierover gesproken is.
Het is inderdaad te wazig; te veel open eindjes en speculatieve onduidelijkheden. Het is niet zo raar dat door de wazige beeldvorming van de media, sommige mensen de ouders beschuldigen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_52729414
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:22 schreef JohnDope het volgende:

Die kans is echt heel klein. Mocht het dit het geval zijn, dan weet de politie in ieder geval dat ze met een zwaar berekende psychopaat te maken hebben. Als je een computer op die doelgroep laat filteren, dan rollen er maar een paar potentiële verdachten uit.
waarom gewoon niet één of andere pedo die maddie al een paar dagen volgt, en hierdoor wist dat maddie toen zonder ouders in de kamer lag, lijkt me een stuk makkelijker dan haar van de straat te plukken met de ouders in de buurt, het is niet dat je een 3-jarig kind vaak alleen treft.

er waren toch verhalen van een witte camionet die daar dagen in de straat stond, en niet meer werd gesignaleerd de dag dat maddie werd ontvoerd, en de piste van de man die regelmatig voorkomt op de vakantiekiekjes van de mc canns, kijkend op de achtergrond naar de kinderen, maar die men nog steeds niet heeft kunnen identificeren.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_52729477
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 16:09 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

waarom gewoon niet één of andere pedo die maddie al een paar dagen volgt, en hierdoor wist dat maddie toen zonder ouders in de kamer lag, lijkt me een stuk makkelijker dan haar van de straat te plukken met de ouders in de buurt, het is niet dat je een 3-jarig kind vaak alleen treft.

er waren toch verhalen van een witte camionet die daar dagen in de straat stond, en niet meer werd gesignaleerd de dag dat maddie werd ontvoerd, en de piste van de man die regelmatig voorkomt op de vakantiekiekjes van de mc canns, kijkend op de achtergrond naar de kinderen, maar die men nog steeds niet heeft kunnen identificeren.
Daarom wil ik dus een duidelijke scenario tekening zien van de gehele situatie, zonder die tekening kan er niet bepaald worden of dat o.a. logisch is.

En iemand die regelmatig op een foto voorkomt, wordt zo gevonden
Waar staan die foto's trouwens?

[ Bericht 4% gewijzigd door JohnDope op 27-08-2007 16:19:08 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  maandag 27 augustus 2007 @ 16:34:12 #243
3542 Gia
User under construction
pi_52730096
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 16:09 schreef petitlapin2 het volgende:
waarom gewoon niet één of andere pedo die maddie al een paar dagen volgt, en hierdoor wist dat maddie toen zonder ouders in de kamer lag, lijkt me een stuk makkelijker dan haar van de straat te plukken met de ouders in de buurt, het is niet dat je een 3-jarig kind vaak alleen treft.
Dit kind is (was) autistisch. Die neem je niet zomaar mee vanuit een hotelkamer. Zo eentje zal heus wel een keel opzetten. Of ze was inderdaad verdoofd en wist de ontvoerder dat. Dus een bekende.

Het is veel makkelijker om een kind in een speeltuin of op het strand mee te nemen.
Of, in een supermarkt. Als ik iemand met een krijsend kind onder zijn arm weg zie lopen, denk ik niet meteen aan een ontvoering.
pi_52731634
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:58 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Nou, goh, ik ben me op dit moment aan het inlezen en was nog niet op de hoogt van het feit dat er sprake van was dat er vermoedelijk een lijk in de auto is vervoerd die pas NADAT ze vermist werd gehuurd was door de McCann's.
Schiet mij maar lek, het viel me gewoon op.
En buiten dat, wat jij hier neerzet is voor mij nieuws dat ik graag even zelf bekijk op de nieuwssites, als mij dan iets opvalt mag ik dat net als jij gewoon hier neerzetten, het is tenslotte een openbaar forum.
Ohw nou, ga te keer dan, zolang jij het topic niet doorleest, plaats je gewoon wat jou als nieuws opvalt...

Ik weet het verder niet, ik ga voor diverse opties waarbij ik nog steeds de spotlights op de McCann's zet, of op één van de ouders, kan ook nog. Ook de vriendenkring van hen sluit ik niet uit. Een verdoezeld ongeluk, dammit, ik wou dat het opgelost werd.
  maandag 27 augustus 2007 @ 17:45:46 #245
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_52731821
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:45 schreef Flawless2006 het volgende:

[..]

Pcies, dat domme gelul altijd omdat er overal mensen vermist worden, overal lepra is en in Bangladesh mensen van de straat eten dan meteen een door de pers uitgelicht geval waarbij een ouders hun kind kwijt zijn meteen mediageil zijn.
Tja met meer media aandacht is de kans dat het kind gevonden ook groter. Begrijp dat wel van de ouders.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_52731902
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:45 schreef Megumi het volgende:

[..]

Tja met meer media aandacht is de kans dat het kind gevonden ook groter. Begrijp dat wel van de ouders.
Hoe langer het duurt hoe kleiner dat kans dat iemand nog terecht komt. De kans is ook erg groot dat ze niet eens meer leeft, iets wat die ouders niet zo zien. Nou ja, ze zitten ook in een rouwproces nu. En ontkenning is daar ook een fase in.
pi_52736191
tvp ga straks het topic even doorlezen
Jusqu'ici tout va bien...
pi_52762194
Madeleine: Strain starts to tell as Gerry storms out of TV interview
Boze Gerry McCann stopt interview na wat pijnlijke vragen: "After some general questions, he asks bluntly: "You were the last people to see Madeleine alive, is that correct?" Mr McCann replies: "That's part of the investigation and we are not going to dilvulge anything that might get in the way of the investigation."

Mr Gonzalez then turns to the matter of blood traces that were found by sniffer dogs in the McCanns' holiday apartment, which are currently being DNA tested by scientists in Britain. It is not known whose blood the samples belong to. He asks: "The investgation took a new turn earlier this month when traces of blood were discovered in the room. When you heard that, how did you react?"

"Mr McCann shakes his head and takes off his lapel microphone, which is attached to his shirt. Glaring at Mr Gonzalez, he snaps: "Do you know what? This is all investigation. You have to talk to the police." Then he stands up and walks off camera, before immediately returning, throwing his arms in the air and complaining: "All your questions are about the investigation and we cannot comment on the investigation."

Picking up a bottle of water, he then marches off the set and goes outside. Kate, 39, is visibly upset and stares down at his chair, then fixes her departing husband with an unhappy look. But she remains seated herself and apologises for the walk-out, telling the interviewer: "He is upset, give him a minute, he is going to get some air." "It is the pressure, don't worry. It's very frustrating. The whole world asks about the investigation and we cannot talk about it. Everything we read in the press is inaccurate or untrue. We would like to talk but we cannot talk, you know?" De rest > Daily Mail


Gerry starts to rip his microphone from his shirt


Gerry berates the interviewer as he removes the microphone


Then, to Kate's alarm, he stands up and walks out of the interview. He later returned and appeared more relaxed


Kate apologises for the walk-out, telling the interviewer: 'He is upset, give him a minute, he is going to get some air'


Interviewer Jordi Gonzalez tried his best to get new information from the McCanns during the interview, but did not succeed
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:39:57 #249
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52762483
misschien waren ze wel keihard aan het swingen in dat appartement en kwam die kleine engel maddie naar het bed en riep: "dit ga ik opa en oma vertellen!".

daardoor zou opa en oma nooit meer geld hebben gegeven. ook niet in het testament. je weet het niet... puke.

het was zo'n prachtig meisje.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_52763312
Het net geplaatste bericht met foto's bevat niet echt nieuws, is eigenlijk meer om die gezichten van de McCann's te zien, vertellen ze iets? Laten ze misschien een masker vallen. Zij worden alleen maar boos bij bepaalde vragen, ik weet het niet, maar janken lijkt me meer logisch. Ze vallen eigenlijk nooit uit hun rol, áls je dat zo kan stellen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')