abonnement Unibet Coolblue
pi_51282136
Ja, heel erg ziek worden helpt goed om af te vallen.
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 9 juli 2007 @ 09:40:48 #52
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_51282169
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_51282371
Koopsoepdieet, is mijn moeder heel erg veem afgevallen... Helaas daarna ook weer aangekomen
pi_51283503
Doe dan lekker makkelijk een haal een zooi van die maaltijdshakes, modifast oid en ga voor het strengste programma.

Over de gezonde kant van het verhaal hebben we t maar even niet. Fijne vakantie vast.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_51283777
Een goede voedselvergiftiging doet wonderen voor je gewicht. Of het gezond en blijvend is betwijfel ik ten zeerste. Even zorgen dat je wat salmonella en campylobacter binnenrkijgt, dat is alles.

Even serieus: waarom kom je daar nu pas mee? Face it, je had eerder moeten beginnen en niet de discipline om dat te doen. Zoveel kilo in twee weken, dat gaat gewoon niet lukken. Het is je eigen schuld, je had ķf eerder moeten beginnen met afvallen, of moeten zorgen dat je niet aan was gekomen. Je zegt dat je niet retesnel weer aankomt na een crachdieet, maar aankomen doe je dus kennelijk wel anders hoefde je nu niet af te vallen.

Ik zou zelf weer aan de slimfast gaan, dat is al slecht genoeg maar gaat nog wel aardig snel. Andere rigoureuzere methodes zijn nog slechter, en zou ik absoluut niet doen. Kans dat je ziek wordt voordat je op vakantie gaat of tijdens je vakantie is dan te groot, en dat wil je ook niet lijkt me.
  maandag 9 juli 2007 @ 10:53:55 #56
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_51283839
quote:
Op maandag 9 juli 2007 09:33 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Dat is de alom bekende citroensapkuur!
http://www.citroensapkuur.nl/
ik vind dit best interessant eigenlijk. misschien na mijn vakantie eens gaan doen, heb er al een tijdje een idee over om eens wat te gaan reinigen / detoxen...

*ff verder googelen gaat*
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 9 juli 2007 @ 10:54:41 #57
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_51283864
Werk eens aan je ruggegraat! scheelt kilo's!

Fijne vakantie ook
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_51283907
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_51284132
Weight Care 5 dagen dieet intensief, als je het abc plan volgt daarna kun je ook zorgen dat je het niet meer aankomt en toch weer normaal gaat eten
pi_51284164
quote:
Op maandag 9 juli 2007 10:53 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

ik vind dit best interessant eigenlijk. misschien na mijn vakantie eens gaan doen, heb er al een tijdje een idee over om eens wat te gaan reinigen / detoxen...

*ff verder googelen gaat*
Daar krijg je echt weinig van behalve rotte tanden
  maandag 9 juli 2007 @ 11:18:59 #61
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_51284580
quote:
Op maandag 9 juli 2007 11:05 schreef Trusten het volgende:

[..]

Daar krijg je echt weinig van behalve rotte tanden
kan plastic rotten dan?

ik heb wat verder gegoogeled en het klinkt gewoon goed hoor. ben jij ervaringsdeskundige dat je dit zo lomp en kort kan tegenspreken?

verhaaltje van iemand met ervaring ermee
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_51285116
quote:
Op maandag 9 juli 2007 10:53 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

ik vind dit best interessant eigenlijk. misschien na mijn vakantie eens gaan doen, heb er al een tijdje een idee over om eens wat te gaan reinigen / detoxen...

*ff verder googelen gaat*
Ik heb vorig jaar een sapkuur gedaan in Portugal, i.c.m. keihard sporten. Ook dat gewichtsverlies was grotendeels blijvend.
(Semi) vasten kan een blijvend resultaat opleveren, je moet alleen spierverlies tegengaan en daarna rustig opbouwen met eten. Dat is cruciaal. Als je meteen weer alles wat los en vast zit gaat vreten, dan gaat het natuurlijk niet werken.
  maandag 9 juli 2007 @ 11:34:55 #63
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_51285159
Hunger hurts, but starving works!
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
  maandag 9 juli 2007 @ 11:37:24 #64
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_51285262
quote:
Op maandag 9 juli 2007 11:33 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik heb vorig jaar een sapkuur gedaan in Portugal, i.c.m. keihard sporten. Ook dat gewichtsverlies was grotendeels blijvend.
(Semi) vasten kan een blijvend resultaat opleveren, je moet alleen spierverlies tegengaan en daarna rustig opbouwen met eten. Dat is cruciaal. Als je meteen weer alles wat los en vast zit gaat vreten, dan gaat het natuurlijk niet werken.
ik open er even een topicje over om deze niet te kapen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 9 juli 2007 @ 22:16:48 #65
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51306646
quote:
Op zondag 8 juli 2007 17:02 schreef RetepV het volgende:
Dieeten doe je je hele leven. Je hoeft alleen maar je eetgewoontes permanent aan te passen en al het leed is geleden. Je komt niet aan als je precies genoeg voedingsstoffen tot je neemt. Het feit dat je dik wordt zegt al automatisch dat je meer calorieen naar binnen haalt dan je verbrandt.

Dieet.
Ze wil niet op gewicht blijven, ze wil afvallen
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 9 juli 2007 @ 22:28:40 #66
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51307129
Situatie-schets:

TS valt nu binnen een week 15Kg af. Vervolgens dartelt ze over het strand van één of ander spaanse badplaats de Costa del Snol en tikt daar een nietsvermoedende, brave, boerenjongen uit schubbenkutteveen op de kop.

Die jongen denkt: " Oeh la la, zoen wief heb wiej niet in oens durp" en wordt smoorverliefd op haar

De week daarna vertoeven ze in elkanders gezelschap, elke dag feesten en beesten en af en toe voelt de goedgelovige klaas stiekum in het broekje van Mirannie.

Tegen het einde van de week, Mirannie kon zich daar natuurlijk niet inhouden en vrat alles wat los en vast zat, (en omdat haar lichaam de week ervoor nog van zo weinig voeding was voorzien trekt het vet zich naar haar lichaam als Turken op een Breezersletje), beginnen de ware vormen zich te ontplooiien.

De naīeve klaas schrikt er een beetje van. " Ziej zoow toch niej zwanger zijn niej? "
Gelukkig wordt Mirannie op de laatste dag van de vakantie ongesteld. Klaas en Mirannie wisselen elkaars telefoonnummers uit.

Smoorverliefd gaat het jonge koppel uit elkaar, met als belofte dat ze elkaar in Nederland zeker nog gaan ontmoeten.

2 dagen later gaat de LG Chocolate prada 50Cent Pussycatdolls telefoon van Mirannie. Het is Klaas

" Zullen wiej 'ns afsprek'n? " Natuurlijk wilt Mirannie dat, en ze gaan de week erna samen winkelen in Assen.

In die week eet Mirannie weer "gewoon" zoals ze altijd heeft gedaan, voor ze begon met het dieet welke ze hier op het forum had aangevraagd.

Op de dag dat ze elkaar weer zien, schrikt Klaas zķ erg, dat ie zich afvraagt of dit niet de tweelingzus " Tirannie" is. Hij is genoodzaakt haar hartje te breken want met zoiets mag hij alleen thuiskomen van de veemarkt.

Mirannie is verdrietig en propt zich het hele jaar vol met ijs, chips, chocolade, patat en noem maar op, om het jaar daarop dit topic nog eens te bekijken. Want dan is het weer bijna zomer.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 9 juli 2007 @ 22:35:35 #67
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_51307407
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_51307452
quote:
Op maandag 9 juli 2007 22:28 schreef jpg97 het volgende:
Situatie-schets:

TS valt nu binnen een week 15Kg af. Vervolgens dartelt ze over het strand van één of ander spaanse badplaats de Costa del Snol en tikt daar een nietsvermoedende, brave, boerenjongen uit schubbenkutteveen op de kop.

Die jongen denkt: " Oeh la la, zoen wief heb wiej niet in oens durp" en wordt smoorverliefd op haar

De week daarna vertoeven ze in elkanders gezelschap, elke dag feesten en beesten en af en toe voelt de goedgelovige klaas stiekum in het broekje van Mirannie.

Tegen het einde van de week, Mirannie kon zich daar natuurlijk niet inhouden en vrat alles wat los en vast zat, (en omdat haar lichaam de week ervoor nog van zo weinig voeding was voorzien trekt het vet zich naar haar lichaam als Turken op een Breezersletje), beginnen de ware vormen zich te ontplooiien.

De naīeve klaas schrikt er een beetje van. " Ziej zoow toch niej zwanger zijn niej? "
Gelukkig wordt Mirannie op de laatste dag van de vakantie ongesteld. Klaas en Mirannie wisselen elkaars telefoonnummers uit.

Smoorverliefd gaat het jonge koppel uit elkaar, met als belofte dat ze elkaar in Nederland zeker nog gaan ontmoeten.

2 dagen later gaat de LG Chocolate prada 50Cent Pussycatdolls telefoon van Mirannie. Het is Klaas

" Zullen wiej 'ns afsprek'n? " Natuurlijk wilt Mirannie dat, en ze gaan de week erna samen winkelen in Assen.

In die week eet Mirannie weer "gewoon" zoals ze altijd heeft gedaan, voor ze begon met het dieet welke ze hier op het forum had aangevraagd.

Op de dag dat ze elkaar weer zien, schrikt Klaas zķ erg, dat ie zich afvraagt of dit niet de tweelingzus " Tirannie" is. Hij is genoodzaakt haar hartje te breken want met zoiets mag hij alleen thuiskomen van de veemarkt.

Mirannie is verdrietig en propt zich het hele jaar vol met ijs, chips, chocolade, patat en noem maar op, om het jaar daarop dit topic nog eens te bekijken. Want dan is het weer bijna zomer.
Leuk verhaaltje!! Maar ook niet meer dan dat.
Deze meid zit niet te wachten op 1 of andere boeren knul. Zit er ook zeker niet op te wachten om 15 kilo af te vallen, denk dat ik dan van mijn graatje ga (als in ongezond ondergewicht).
  maandag 9 juli 2007 @ 22:38:26 #69
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_51307495
Vervang boerenlul uit Schubbekutteveen door Juan uit Spanje en het verhaaltje klopt nog steeds
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_51307579
gelukkig is 2 (of 5!!!!) weken lang op 600 cal per dag zitten wel gezond
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 9 juli 2007 @ 22:41:28 #71
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_51307624
Extreem dieet en slecht voor je gezondheid en nachtrust.
Diverse illegale artikelen die bij verschillende nachtapothekers te koop zijn.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_51307663
quote:
Op maandag 9 juli 2007 22:40 schreef milagro het volgende:
gelukkig is 2 (of 5!!!!) weken lang op 600 cal per dag zitten wel gezond
Ik heb het ook niet over gezond hoor. En in de tijd dat ik 5 weken op 600 calorien per dag leefde was nog ruim voor de geboorte van mijn dochter, toen ik nog zo'n 12 kilo zwaarder was dan nu.
  maandag 9 juli 2007 @ 22:44:06 #73
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51307719
quote:
Op maandag 9 juli 2007 22:42 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over gezond hoor. En in de tijd dat ik 5 weken op 600 calorien per dag leefde was nog ruim voor de geboorte van mijn dochter, toen ik nog zo'n 12 kilo zwaarder was dan nu.
Zie: daar ga je al
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 9 juli 2007 @ 22:44:07 #74
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_51307721
BTW, ben je eigenlijk al begonnen met diëten?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_51307722
quote:
Op maandag 9 juli 2007 22:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Vervang boerenlul uit Schubbekutteveen door Juan uit Spanje en het verhaaltje klopt nog steeds
Niet elke vrouw gaat op vakantie om een vent te scoren. Ik in ieder geval niet.
  maandag 9 juli 2007 @ 22:45:12 #76
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51307765
quote:
Op maandag 9 juli 2007 22:44 schreef mirannie het volgende:

[..]

Niet elke vrouw gaat op vakantie om een vent te scoren. Ik in ieder geval niet.
Uhu, nee natúúrlijk niet. Je wilt ook afvallen omdat je in je bikini rond wilt dartelen.
En dan wil je er goed uitzien. voor jezelf. omdat jij je er beter bij voelt.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_51307782
quote:
Op maandag 9 juli 2007 22:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
BTW, ben je eigenlijk al begonnen met diëten?
Nee, want ben momenteel zwaar verkouden en krijg toch al bijna niks door mijn keel. Daarbij begin ik donderdag, want moet woensdag nog werken en weet uit ervaring dat werken en streng dieten niet samen gaan.
pi_51307825
quote:
Op maandag 9 juli 2007 22:45 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Uhu, nee natúúrlijk niet. Je wilt ook afvallen omdat je in je bikini rond wilt dartelen.
En dan wil je er goed uitzien. voor jezelf. omdat jij je er beter bij voelt.
Ik ga met mijn dochter van 6 op vakantie, denk je nou echt dat ik de slet uit ga lopen hangen, nou dacht het niet dus.
pi_51307917
quote:
Op maandag 9 juli 2007 22:42 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over gezond hoor. En in de tijd dat ik 5 weken op 600 calorien per dag leefde was nog ruim voor de geboorte van mijn dochter, toen ik nog zo'n 12 kilo zwaarder was dan nu.
je bent gewoon te laat hiermee.
aangezien je toch niet voor de goedkeurende blikken van de mannen gaat boeit die te dikke buik toch niet?

anders had hij eerder ook wel geboeid.
dit is zo typisch vrouwen, hč, vlak voor de vakantie ineens zich zorgen maken over die blubbuik of flubdijen, terwijl je de hele fuckink herfst winter lente lang de tijd hebt gehad om strak in je geboortepak te zitten.


vrouwen, echt, ik word er zo moe van.
gelukkig ben ik een man met een snor
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 9 juli 2007 @ 22:51:12 #80
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51307985
quote:
Op maandag 9 juli 2007 22:46 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ik ga met mijn dochter van 6 op vakantie, denk je nou echt dat ik de slet uit ga lopen hangen, nou dacht het niet dus.
Nee, ik ken je niet goed genoeg om dat te verkondigen
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_51308090
quote:
Op maandag 9 juli 2007 22:49 schreef milagro het volgende:

[..]

je bent gewoon te laat hiermee.
aangezien je toch niet voor de goedkeurende blikken van de mannen gaat boeit die te dikke buik toch niet?

anders had hij eerder ook wel geboeid.
dit is zo typisch vrouwen, hč, vlak voor de vakantie ineens zich zorgen maken over die blubbuik of flubdijen, terwijl je de hele fuckink herfst winter lente lang de tijd hebt gehad om strak in je geboortepak te zitten.


vrouwen, echt, ik word er zo moe van.
gelukkig ben ik een man met een snor
Waar heb je mij horen zeggen dat ik me zorgen maak dan? Het voelt gewoon net wat prettiger als het net even wat minder is zeg maar. En nee, daarvoor ga ik niet de hele herfst, winter en lente opletten wat ik eet, ik wil gewoon even gauw een paar kilo kwijt. En als dat een typisch vrouwen kwaaltje is, so be it.
  maandag 9 juli 2007 @ 22:54:59 #82
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51308124
quote:
Op maandag 9 juli 2007 22:53 schreef mirannie het volgende:

[..]

Waar heb je mij horen zeggen dat ik me zorgen maak dan? Het voelt gewoon net wat prettiger als het net even wat minder is zeg maar. En nee, daarvoor ga ik niet de hele herfst, winter en lente opletten wat ik eet, ik wil gewoon even gauw een paar kilo kwijt, en daarna nog sneller heul veul kilo's erbij. En als dat een typisch vrouwen kwaaltje is, so be it.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_51308230
quote:
Op maandag 9 juli 2007 22:53 schreef mirannie het volgende:

[..]

Waar heb je mij horen zeggen dat ik me zorgen maak dan? Het voelt gewoon net wat prettiger als het net even wat minder is zeg maar. En nee, daarvoor ga ik niet de hele herfst, winter en lente opletten wat ik eet, ik wil gewoon even gauw een paar kilo kwijt. En als dat een typisch vrouwen kwaaltje is, so be it.
tuurlijk, schat, het is enkel voor je zelf, die 4 kilo eraf 2 weken voor dat je weggaat


als jij gewoon wat meer zo bewegen en ietsje pietske minder zou snoepen was je die 4 kilo permanent kwijt geweest, daarvoor hoef je helemaal niet zoveel te laten, hoor.

maar goed, succes met je 600 cals per dag, jezelf 2 weken op een crash dieet zetten garandeert je er dadelijk 8 kilo bij zodra je weer normaal gaat eten
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_51308377
Wat mij betreft kan er een slotje op. De moraal ridders nemen maar weer eens de overhand en een antwoord op mijn vraag heb ik inmiddels.
  maandag 9 juli 2007 @ 23:03:35 #85
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51308453
quote:
Op maandag 9 juli 2007 23:01 schreef mirannie het volgende:
Wat mij betreft kan er een slotje op. De moraal ridders nemen maar weer eens de overhand en een antwoord op mijn vraag heb ik inmiddels.
Trek het je niet zo aan. We hebben het goed met je voor.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_51308884
Is 600 echt zo weinig? Ik moet blij zijn als ik dat op een normale dag haal. En nee ik heb geen anorexia.
  maandag 9 juli 2007 @ 23:21:03 #87
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_51309094
quote:
Op maandag 9 juli 2007 23:15 schreef grizegrijn het volgende:
Is 600 echt zo weinig? Ik moet blij zijn als ik dat op een normale dag haal. En nee ik heb geen anorexia.
Ik zit daar ook onder, maar ik heb wel een eetstoornis .
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  maandag 9 juli 2007 @ 23:33:02 #88
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51309573
quote:
Op maandag 9 juli 2007 23:21 schreef Little_Angel het volgende:

[..]

Ik zit daar ook onder, maar ik heb wel een eetstoornis .
Wie stoort jou onder het eten dan ?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 9 juli 2007 @ 23:38:14 #89
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_51309729
quote:
Op maandag 9 juli 2007 23:33 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Wie stoort jou onder het eten dan ?
De buren.
Heb de politie maar gebeld.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_51310011
Dat jullie nog leven, de ruststofwisseling verbruikt al meer dan 600 kcal.
Maar die zal bij structurele crashers wel megatraag zijn....
pi_51310237
quote:
Op maandag 9 juli 2007 23:15 schreef grizegrijn het volgende:
Is 600 echt zo weinig? Ik moet blij zijn als ik dat op een normale dag haal. En nee ik heb geen anorexia.
Ja, 600 kcal = 2 dubbele boterhammen met pindakaas.
Of bijv. een halve Dr. Oetker diepvriespizza.
Of 8 bananen.

Dat is wel heel erg weinig op een hele dag
  maandag 9 juli 2007 @ 23:54:24 #92
105963 doppelgänger
huilen met de kraan open
pi_51310275
quote:
Op zondag 8 juli 2007 16:33 schreef mirannie het volgende:
bla bla over 2 weken vakantie.. muts muts wil er nog gauw even wat kilootjes af.. bla bla crash dieet van ongeveer een week.. muts muts niet al te veel moeite..
ga gewoon aan de speed als je zo'n haast hebt.. dom wijf
Fun game: try to post a YouTube comment so stupid that people realize you must be joking. (Hint: this is impossible)
"Stel je drinkt Starbucks koffie maar je vergeet een foto te maken en te delen op Social media. Heb je dan wel koffie gedronken?"
  dinsdag 10 juli 2007 @ 01:01:31 #93
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_51311966
Over 4 weken topicje in r&p
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_51315942
Ik denk veel groenten eten, een beetje aardappelen of pasta; niet veel saus ed. En voor ontbijt en lunch 2 sneeen brood met mager beleg.
Veel succes.....
pi_51316211
quote:
Op maandag 9 juli 2007 11:18 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

kan plastic rotten dan?

ik heb wat verder gegoogeled en het klinkt gewoon goed hoor. ben jij ervaringsdeskundige dat je dit zo lomp en kort kan tegenspreken?

verhaaltje van iemand met ervaring ermee
Ervaringsdeskundige zou ik niet willen zeggen maar ik heb het zelf wel gedaan een jaar of twee geleden en het is gewoon hartstikke slecht voor je. Tijdends die kuur krijg je veel te weinig calorieën binnen. (ook geen eiwitten) Het gevolg is dat ons lichaam gaat overschakelen op puur vet verbranden modus. Leuk zal je zeggen. Lekker snel afvallen en gelijk ook nog een detoxkuur. Maar daar zit hem net de fout. Door deze vorm van extreem snel vermageren komt ons lichaam in een ketose toestand waarbij we ons lichaam aceton als afval product gaat produceren. We zijn ons lichaam dus niet aan het reinigen maar aan het vergiftigen met deze citroen kuur.De gevolgen zijn hoofdpijn, je zwak voelen alsof je te weinig hebt geslapen, wartaal brabbelen alsof je teveel alcohol gedronken hebt. (aceton is een vorm van alcohol) en zo verder.De pure citroensapkuur zuivert dan wel je lever, maar tast gelijktijdig je hersenen aan door de aceton in je bloed. Je vermagert inderdaad zon 5 kilo per week maar dat is gezichtsbedrog. Een groot deel is gewoon darminhoud en vooral kostbaar water uit uw lichaamscellen. En naast vet verlies je ook spierweefsel (door het tekort aan eiwitten). Resultaat is dat je na zo'n extreme kuur snel terug aan komt en zelfs vetter bent dan voor je begon. Succes
  dinsdag 10 juli 2007 @ 09:51:38 #96
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_51316298
ik wist niet dat je een dochter van 6 had. breng je deze denkbeelden ook op haar over? vind het namelijk nogal een slecht voorbeeld geven.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 10 juli 2007 @ 09:53:25 #97
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_51316336
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 09:47 schreef Trusten het volgende:

[..]

<knip>
dat klinkt wel erg extreem...als het zo slecht is, waarom zijn er dan zoveel mensen lyrisch over en lees ik hier niets over?

ik heb er een topic over geopend, misschien kunnen we daar verder gaan?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_51316355
Trusten: goed verhaal: met het verschil dat je al eerder begint met spierweefsel afbreken dan met de ketose.
Puckzz: Denk je dat zo'n citroensapkuur dan wel een goede manier is (voor afvallen dan wel ontgiften?)
Het mooi kotsende meisje.
pi_51316430
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 09:51 schreef Puckzzz het volgende:
ik wist niet dat je een dochter van 6 had. breng je deze denkbeelden ook op haar over? vind het namelijk nogal een slecht voorbeeld geven.
Boek over dit onderwerp.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_51316442
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 09:53 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

dat klinkt wel erg extreem...als het zo slecht is, waarom zijn er dan zoveel mensen lyrisch over en lees ik hier niets over?

ik heb er een topic over geopend, misschien kunnen we daar verder gaan?
omdat mensen wel vaker lyrisch zijn over dingen die niet gezond zijn of anderszins niet kloppen?

strohalm en zo, en ziende blind, willen geloven.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')