abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:00:21 #1
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_51122692
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:22:45 #2
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_51123419
linkin park heeft zichzelf verneukt.
de nieuwe CD zuigt.

de oude CDs zijn zooo vet. en dan nu die softy crap.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_51123697
Tvp.
En smaken verschillen. Ik vind het nieuwe album wel ok. Minder, maar ook niet slecht.
pi_51127934
Nieuwe album kan mij niet boeien, op enkele nummers na.
pi_51129566
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Tvp.
En smaken verschillen. Ik vind het nieuwe album wel ok. Minder, maar ook niet slecht.
Precies, er zijn maar een aantal nummers die tering hard gaan, de andere zijn wat... triest... zegmaar, beetje zielige nummers.
pi_51151375
Well. ze hebben altijd emo-teksten gehad, nu spelen ze ook nog zo... en ik vind het niet eens erg
Bier en tieten!!
  woensdag 4 juli 2007 @ 23:32:21 #7
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_51151473
Ach.. het is linkin park...
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  FOK!fotograaf woensdag 4 juli 2007 @ 23:33:52 #8
159915 -Menn0-
MNO
pi_51151522
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:24 schreef Leso_Varen het volgende:
Nieuwe album kan mij niet boeien, op enkele nummers na.
Eensch!
,,/
  vrijdag 6 juli 2007 @ 11:10:03 #10
36898 Kizim
Life is Music
pi_51194084
1ste maal dat ik het album luisterde, had ik ook mijn bedenkingen. Maar ondertussen weet ik de song toch goed te apprecieren!
Don't damn me when I speak a piece of my mind...
  vrijdag 6 juli 2007 @ 12:20:07 #11
156717 RudolfRockem
alshetmaarROCKT
pi_51196207
Ik hoorde dat het nieuwe nummer van ze ook onder de film van Transformers zit. Erg tof.

Toen ik ze op Pinkpop hoorde klonk t trouwens wel ok. Erg strak en alles.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 14:49:12 #12
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_51201305
Ik weet niet of dit al eens gepost was, maar deze Linkin Park parodie is wel tof gemaakt.

http://www.flabberm.nl/2007/07/filmpjes/linkin_park_parodie
pi_51203147
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:49 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik weet niet of dit al eens gepost was, maar deze Linkin Park parodie is wel tof gemaakt.

http://www.flabberm.nl/2007/07/filmpjes/linkin_park_parodie
Haha, dat filmpje heeft helemaal gelijk
What Would Goku Do
pi_51205213
Dat filmpje is wel grappig Maar toch, LP blijft mijn favo band.
En die gast die Chester voor moet stellen is eng.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 16:36:38 #15
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_51205305
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 14:49 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik weet niet of dit al eens gepost was, maar deze Linkin Park parodie is wel tof gemaakt.

http://www.flabberm.nl/2007/07/filmpjes/linkin_park_parodie
quote:
justfluffy schreef:
6 juli, 2007 - 14:53

maar ja de echte LPers lachen er gewoon om in hun vette huizen, en hun loodzware portomone..

en hij maar hopen voor fame..

triest ..
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_51208762
lol dat filmpje is wel funny maar die mensen snappen LP gewoon niet...denk ik...ofzo haha

ik vind/vond de style gewoon zo vet en gewoon leuk om te luisteren... care dat het commercieel zou zijn en die 'gepolijste' sound maakte de LP sound juist compleet.... en het is eigenlijk ook keisimpele muziek, maar zoals ik al zei... leuk om te luisteren is belangrijker dan de rest, voor mij in ieder geval...

op het nieuwe album vind ik soms dat simpele iets te overdreven... in hun oude style waren enkele power chords genoeg om een liejde leuk te maken, maar nu ze van style veranderen en die power chords weg zijn...valt een diep niets... nummers als valentines day en in between zijn de beste voorbeelden van die saaiheid gelukkig staan er ook goede nummers op MtM een paar die lijken op hun 'oude' style en die vallen sowieso wel goed en een paar die goed uit de verf komen in nieuwe style (in pieces, little things...voor mij persoonlijk )...achja een volgend album als een mix tussen nieuw en oud lijkt me wel gaaf

en ja...ik hap te snel op LP haters
pi_51228915
LP was echt geweldig op het live earth (7-7-7) concert op tv!
Chesters heeft echt een dijk van een stem. Hoe hij nummer na nummer dat vol kan houden, echt klasse.
Het is nu net voorbij. Ik heb gezien: Breaking The Habid, Numb, One Step Closer, In The End en What I've done. Volgensmij was dat alles ook? In elk geval, het klonk weer goed,
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:15:57 #18
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_51229007
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:12 schreef -Strawberry- het volgende:
LP was echt geweldig op het live earth (7-7-7) concert op tv!
Chesters heeft echt een dijk van een stem. Hoe hij nummer na nummer dat vol kan houden, echt klasse.
Het is nu net voorbij. Ik heb gezien: Breaking The Habid, Numb, One Step Closer, In The End en What I've done. Volgensmij was dat alles ook? In elk geval, het klonk weer goed,
Ik heb het ook gezien, was eigenlijk toeval dat de tv op die zender stond.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_51229038
Ik heb dit ook toevallig gezien en ik vind het dus echt eerste klas bagger.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:32:39 #20
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_51229488
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:17 schreef Vitalogy het volgende:
Ik heb dit ook toevallig gezien en ik vind het dus echt eerste klas bagger.
Misschien hou je niet van de muziek maar als je het optreden zelf slecht bent dan moet jij jezelf toch eens na laten kijken want het ziet er allemaal prima uit en klinkt heel strak.

Het nieuwe album ga ik trouwens steeds wel een beetje meer waarderen. Maar ik vind het nog altijd veel minder dan het oude werk. Te veel nummers die gewoon niet knallen maar ja....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_51231455
Ik vind die nieuwe cd idd iets slechter dan alle andere. Het is wel nog steeds een top cd vind ik
Ik vind het super..
pi_51232514
Ik vond meteora anders ook totaal anders klinken dan Hybrid theory. De nieuwste is dan wel softer, maar nog steeds goed.
Vind het juist wel wat hebben dat ze elke keer voor een andere 'sound' (hoe je t wil noemen) kiezen.
pi_51255802
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 15:39 schreef Franneh het volgende:
Ik vond meteora anders ook totaal anders klinken dan Hybrid theory. De nieuwste is dan wel softer, maar nog steeds goed.
Vind het juist wel wat hebben dat ze elke keer voor een andere 'sound' (hoe je t wil noemen) kiezen.
meteora heeft wel een iets andere sound, maar het is nog steeds hetzelfde recept als Hybrid Theory (een leek zou het verschil niet horen)... maar die nieuwe cd zijn ze van alles afgestapt, wat soms goed uitpakt en soms erg slecht, vind ik
pi_54623354
Goed nieuws, de nieuwe single is bekend! Het wordt Shadow Of The Day: http://www.minutestomidnight.nl/lptv.php

Trouwens, erg vette site.
pi_54624688
Shadow Of The Day staat dus ook op 't album, heel melancholisch nummer. Wel goed, maar melancholisch.
pi_54626726
Klopt. Ik vind t toch wel n mooi nummer moet ik zeggen. Iemand enig idee of ze binnenkort weer eens voor een clubshow naar Nederland komen ofzo?
pi_54628664
Shadow Of The Day vind ik persoonlijk een beetje saai.. maar wel mooi hoor.
pi_54645866
Het is ook een heel ander soort nummer dan ze normaal doen. Maar idd, wel een mooi nummer.
pi_54719177
Nieuwe album boeit mij ook niet zo. Al hun oude albums (oke, min CC) vond ik geweldig. Dit album heeft echt mooie nummers, maar het is me net wat te commercieel.

Hoop dat hun volgende CD weer beter wordt.
10/08 Maximo Park | 15.16.17/08 Lowlands | 02/09 Conor Oberst | 04/09 The Faint
the space that's in between insane and insecure
pi_54755654
Het is wel duidelijk te horen dat dit album weer een stuk dichter naar de mainsteam gaat en makkelijker te verteren is voor de top 40 mensen enzo. Wel jammer moet ik zeggen, maar kan het me ergens ook wel voorstellen. Daar zit toch het echte grote geld he...
pi_54761830
Klopt, maar ik vond hun oude muziekstijl beter. Naar het nieuwe album luister ik in vergelijking veel minder. Maar, wat ook wel zo is, is nog een album in hun "oude stijl" ook al snel te veel van hetzelfde wordt. Dus misschien ligt dat er ook een beetje achter, dat ze er nu ook een paar ander soort nummers tussendoor gooien. Maar zoals "What I've done" en "No More Sorrow" zijn wel weer wat "harder". Daar ben ik wel blij mee
pi_54781301
Ik denk idd dat de echte fans toch echt voor de hardere nummers zijn, zoals ze die vroeger ook maakte enzo. Maar het nieuwe publiek wordt binnengehaald door de rustigere nummers enzo. Zo pakken ze van allebei de kanten mensen mee.
pi_54781566
quote:
Op donderdag 22 november 2007 13:23 schreef Krissinas het volgende:
Ik denk idd dat de echte fans toch echt voor de hardere nummers zijn, zoals ze die vroeger ook maakte enzo. Maar het nieuwe publiek wordt binnengehaald door de rustigere nummers enzo. Zo pakken ze van allebei de kanten mensen mee.
Als je op die manier muziek maakt
pi_54816717
Zo hebben ze het natuurlijk niet gedacht Ziewoarut, dat is Kirassinas interpretatie.

Ze kregen juist de vrijheid van hun label om ditmaal zelf te kiezen wat ze gingen doen en met welke producer. Dat werd dus Rick Rubin,
En die zei, "we gaan helemaal overnieuw beginnen". Stilstaan is achteruitgaan. Geen rap/rock maar gewoon als een 'bandje' vanaf 0 beginnen. Het resultaat is idd rustiger, maar ook tijdlozer, Meteora klinkt bv erg verouderd omdat het grotendeels afhankelijk is van de productie en effecten, terwijl Minutes to midnight gewoon een stabiel en sterk album. Tijdloos . Dat heeft totaal niks met 'commericeel gaan' te maken, ze kozen juist voor moeilijkere weg (het is vele malen moeilijker een lied zo technisch simpel als 'shadow of the day' te maken, als een lied met 10 lagen gitaar met power chords overal overheen te gooien) Dát is de makkelijke weg. Ze kozen voor vernieuwing, respect daarvoor.

huilies die het te zacht vinden
Now Im Nothing
  maandag 26 november 2007 @ 10:22:16 #36
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_54842667
quote:
Op zaterdag 24 november 2007 01:30 schreef Collaborator het volgende:
Zo hebben ze het natuurlijk niet gedacht Ziewoarut, dat is Kirassinas interpretatie.

Ze kregen juist de vrijheid van hun label om ditmaal zelf te kiezen wat ze gingen doen en met welke producer. Dat werd dus Rick Rubin,
En die zei, "we gaan helemaal overnieuw beginnen". Stilstaan is achteruitgaan. Geen rap/rock maar gewoon als een 'bandje' vanaf 0 beginnen. Het resultaat is idd rustiger, maar ook tijdlozer, Meteora klinkt bv erg verouderd omdat het grotendeels afhankelijk is van de productie en effecten, terwijl Minutes to midnight gewoon een stabiel en sterk album. Tijdloos . Dat heeft totaal niks met 'commericeel gaan' te maken, ze kozen juist voor moeilijkere weg (het is vele malen moeilijker een lied zo technisch simpel als 'shadow of the day' te maken, als een lied met 10 lagen gitaar met power chords overal overheen te gooien) Dát is de makkelijke weg. Ze kozen voor vernieuwing, respect daarvoor.

huilies die het te zacht vinden
Wat een geleuter zeg.
Ik vind er niets tijdloos uit dit album. Als je het nieuwe album goed vind moet je dat zelf weten maar tijdloos zou ik het zeker niet willen noemen.

Ik denk dat Linkin Park zo goed was omdat ze net iets anders waren dan de rest van de nu-metal bandjes en er is nog steeds niemand geweest die het kan evenaren dus kun je zeggen dat dit ook tijdloos is. Met Meteora heb ik een beetje hetzelfde.

Ik zou het veel interessanter gevonden hebben als ze een zelfde soort album gemaakt zouden hebben met kleine veranderingen om zo te zien of het nog aan slaat. Bands die al jaren dezelfde muziek maken en waarvan de muziek nog steeds aanslaat, dat is tijdloze muziek. Bands die elke keer weer nieuwe fans krijgen omdat hun muziek nog steeds aan slaat. Ik noem een AC/DC, of een Iron Maiden, of een Metallica. Om maar een paar voorbeelden te noemen.

Ik vind het slecht dat een producer besluit om een band helemaal van zijn eigen sound te beroven. verbreding van je sound zou niet erg zijn. Given Up, No More Sorrow, What I've Done, etc vind ik wel verbredingen omdat het toch net wat anders is dan ze tot nu gedaan hebben. Een enkel wat langzamer liedje zou ik ook niet erg vinden. Maar een CD die voor het grootste gedeelte uit emotionele zogenaamd diepgaande zooi bestaat vind ik persoonlijk een beetje onnodig veel verandering. Ze hebben gewoon hun sound totaal veranderd. Dat is gewoon jammer.
De hardere nummers van het album vind ik best lekker maar de rest.... Leave Out All The Rest vind ik ook nog wel OK, maar zoals die nieuwe single.... overdreven emotioneel gezever.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_54844178
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:22 schreef Komakie het volgende:


Ik vind het slecht dat een producer besluit om een band helemaal van zijn eigen sound te beroven. verbreding van je sound zou niet erg zijn. Given Up, No More Sorrow, What I've Done, etc vind ik wel verbredingen omdat het toch net wat anders is dan ze tot nu gedaan hebben. Een enkel wat langzamer liedje zou ik ook niet erg vinden. Maar een CD die voor het grootste gedeelte uit emotionele zogenaamd diepgaande zooi bestaat vind ik persoonlijk een beetje onnodig veel verandering. Ze hebben gewoon hun sound totaal veranderd. Dat is gewoon jammer.
De hardere nummers van het album vind ik best lekker maar de rest.... Leave Out All The Rest vind ik ook nog wel OK, maar zoals die nieuwe single.... overdreven emotioneel gezever.
Hier ben ik het opzich wel mee eens. Het is jammer en ik betwijfel ook of liedjes als "Shadow of the day" het beter zullen doen dan een willekeurig liedje uit de vorige albums. Ik denk het eigenlijk niet.
pi_54847994
Wow..... Flinke discussie meteen hier. Ff alles rustig doorlezen enzo...
  maandag 11 mei 2009 @ 14:45:15 #39
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_68905468
18 mei komt de nieuwe single van Linkin Park uit: Het nummer gaat 'New Divide' heten.
quote:
"New Divide" Is Coming!

The title of Linkin Park's new song is "New Divide." As most of you have heard, it is the theme song and lead single from the upcoming movie Transformers: Revenge of the Fallen. The song will premiere on radio worldwide on May 18 and will also be available for download on iTunes that same day!

In addition to writing the theme song for the movie, Linkin Park are contributing to the score of the movie. Transformers: Revenge of the Fallen opens in the theaters on June 24 and the soundtrack hits stores on June 23.

"The opportunity to be creatively involved with one of the most anticipated films of the summer is pretty exciting," says Mike Shinoda. "It's one thing to shoot a video that matches sound and vision, but making music that's built for the big screen is a completely different challenge and we ran with it.

Be on the lookout for details regarding where you can catch the radio premiere, see the video and maybe even some surprises!
Nieuw materiaal van Green Day en Linkin Park in dezelfde week, ik ben zo enthousiast.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 12 mei 2009 @ 01:03:11 #40
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_68926877
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:45 schreef Asskicker14 het volgende:
18 mei komt de nieuwe single van Linkin Park uit: Het nummer gaat 'New Divide' heten.
[..]

Nieuw materiaal van Green Day en Linkin Park in dezelfde week, ik ben zo enthousiast.
Jammer dat het maar 1 nummer is.
En nu maar hopen dat het een beetje flink rockt
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 12 mei 2009 @ 01:54:20 #41
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_68927508
Ik vind het wel zwaar matig dat ze nooit eens in de buurt komen.
Komen ze weer ff naar Europa, spelen ze weer op de meest onmogelijke plekken. Niet Nederland of Belgie of een beetje aan de westgrens van van Duitsland ofzo. Nee hoor gewoon helemaal aan de andere kant
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 12 mei 2009 @ 07:34:55 #42
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_68928240
Ik ben niet eens zo verrast gezien de matige receptie op Pinkpop een paar jaar geleden. In Duitsland gaan ze namelijk wel helemaal los op Linkin Park en showt de publiek tenminste wat enthousiasme.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_68928465
Ik dacht dat Nederland toch best wel veel LP fans had?
In elk geval tof dat er een nieuwe single komt.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 16:07:02 #44
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_68943302
Dat irriteert me ook altijd aan LP, ze touren zo matig. Vorig jaar of dat jaar daarvoor hadden ze een festival on tour met oa. N.E.R.D. - vond toen erg jammr dat ze toen ook niet hierheen kwamen.
Heb ze in 2007 op RAR gezien, dat was toen erg goed.
pi_68944866
Ik heb LP vorig jaar in Dublin gezien met als support act Queens of the Stone Age en Coheed and Cambria. Het was een best feestje moet ik zeggen! De RDS Arena was niet uitverkocht, er waren nog een heleboel zitplaatsen beschikbaar maar ik heb me prima vermaakt in de pit.
  maandag 18 mei 2009 @ 22:20:41 #46
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_69169407
Hier is ie dan: de nieuwe single

http://www.myspace.com/linkinpark

Het klinkt nog best aardig, dit gaat weer meer de METEORA kant op en dat is een heel goed teken.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 18 mei 2009 @ 22:26:01 #47
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69169703
quote:
Op maandag 18 mei 2009 22:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Hier is ie dan: de nieuwe single

http://www.myspace.com/linkinpark

Het klinkt nog best aardig, dit gaat weer meer de METEORA kant op en dat is een heel goed teken.
Klinkt aardig, maar ik vind het niet echt Meteora.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 18 mei 2009 @ 22:32:10 #48
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_69170019
quote:
Op maandag 18 mei 2009 22:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Klinkt aardig, maar ik vind het niet echt Meteora.
Het is in ieder totaal niet Minutes To Midnight.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_69177787
Beetje een mix van Hybrid theory en Minutes to midnight vind ik.
pi_69206465
Ik vind het wel een leuk nummer
  woensdag 20 mei 2009 @ 08:37:15 #51
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_69214924
quote:
Op maandag 18 mei 2009 22:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Hier is ie dan: de nieuwe single

http://www.myspace.com/linkinpark

Het klinkt nog best aardig, dit gaat weer meer de METEORA kant op en dat is een heel goed teken.
Nog niet geluisterd (kan op deze computer ff geen muziek luisteren) maar dat het de Meteora kant op gaat is alleen maar positief
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 20 mei 2009 @ 08:58:27 #52
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69215389
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 08:37 schreef Komakie het volgende:

[..]

maar dat het de Meteora kant op gaat is alleen maar positief
Volgens mij moet je het eerst zelf luisteren, want de meningen zijn wat verdeeld.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 20 mei 2009 @ 11:03:12 #53
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_69219023
Ik vind dat het zo van Minutes to Midnight afkomstig kan zijn. Ben wel benieuwd welke kant ze op gaan. MTM was geen verkeerd album maar het had niets meer van het ruige/rauwe van Meteora of HT.
  woensdag 20 mei 2009 @ 14:54:27 #54
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_69227030
Ik hoor er elementen in terug van Hybrid Theory en in mindere mate Meteora. Ik ben het niet mee eens dat het van Minutes to Midnight afkomstig kan zijn. Minutes to Midnight was voornamelijk rustigere rockballads, en dit knalt weer als vanouds.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 20 mei 2009 @ 14:54:53 #55
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_69227048
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 08:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Volgens mij moet je het eerst zelf luisteren, want de meningen zijn wat verdeeld.
ok geluisterd en het kan inderdaad zo van MTM afkomen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_69230682
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 14:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoor er elementen in terug van Hybrid Theory en in mindere mate Meteora. Ik ben het niet mee eens dat het van Minutes to Midnight afkomstig kan zijn. Minutes to Midnight was voornamelijk rustigere rockballads, en dit knalt weer als vanouds.
Ben ik het niet mee eens. Ik had er meer van verwacht, dit liedje mist de echte LP 'feel'. Misschien komt dat omdat het een soundrack voor Transformers is, maar ik was eigenlijk nogal teleurgesteld. What I've done was wel een lekker nummer, deze kan me echter niet veel boeien. Of misschien ben ik wel een beetje te veeleisend en kritisch.
  woensdag 20 mei 2009 @ 18:03:25 #57
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_69233376
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:03 schreef AgeEll het volgende:
Ik vind dat het zo van Minutes to Midnight afkomstig kan zijn. Ben wel benieuwd welke kant ze op gaan. MTM was geen verkeerd album maar het had niets meer van het ruige/rauwe van Meteora of HT.
Rauw

Die opmerking is een topic in klaagbaak waardig
  woensdag 20 mei 2009 @ 18:46:43 #58
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69234766
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:03 schreef AgeEll het volgende:
Ik vind dat het zo van Minutes to Midnight afkomstig kan zijn.
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 14:54 schreef Komakie het volgende:

[..]

ok geluisterd en het kan inderdaad zo van MTM afkomen
Mee eens.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 21 mei 2009 @ 00:13:11 #59
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_69247547
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 14:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik hoor er elementen in terug van Hybrid Theory en in mindere mate Meteora. Ik ben het niet mee eens dat het van Minutes to Midnight afkomstig kan zijn. Minutes to Midnight was voornamelijk rustigere rockballads, en dit knalt weer als vanouds.
Ik vind het meer een nummer in de trant van What I've Done, No More Sorrow en Given Up.
Die allemaal van MTM kwamen trouwens...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_69253388
Ze zeggen dacht ik zelf dat het een mix is tussen Hybrid en MTM.
  donderdag 21 mei 2009 @ 11:17:28 #61
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_69254594
Van mij mogen ze terug gaan naar de stijl van HT of Meteora. Ik heb MTM maar een enkele keer echt geluisterd en hoor er weinig in terug van het echte Linkin Park.

Bleed It Out is het enige nummer waarin beide zangers in voorkomen.
  donderdag 21 mei 2009 @ 12:19:24 #62
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_69256448
Hmm ik weet niet wat ik van new divide moet vinden.
Het is aan de ene kant toch veel van MTM
Maar ze mogen inderdaad wel weer een album in de stijl van Meteora doen.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  donderdag 21 mei 2009 @ 12:55:58 #63
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_69257510
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:13 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik vind het meer een nummer in de trant van What I've Done, No More Sorrow en Given Up.
Die allemaal van MTM kwamen trouwens...


vond dat trouwens echt goede nummers, en er stonden ook goede ballads op. Maar had weinig met het eerdere werk te maken. Benieuwd welke kant ze op gaan.
Wie is eigenlijk de producer van het nieuwe werk, weer Rick Rubin?
pi_85915137
Moet eerlijk gezegd wat wennen aan de nieuwe single, ben benieuwd naar de rest van het nieuwe album!
pi_85915234
Vanaf 2:28 instrumental....I like it!

Al moest ik wel erg wennen aan dit nummer, ik vind 'm nu wel tof. Alleen iets te techno.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:38:40 #66
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_85915374
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Vanaf 2:28 instrumental....I like it!

Al moest ik wel erg wennen aan dit nummer, ik vind 'm nu wel tof. Alleen iets te techno.
Ik vind er niks aan. -O-
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_85916119
Ik vind het een tegenvaller
pi_85921106
Vond 'm eerst tegenvallen, maar na een paar keer luistert het toch best lekker weg. :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Hpzone op 31-08-2010 20:33:39 ]
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:52:18 #69
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_85923073
Ik vind em wel mooi. Maar niet zo goed dat ik hem 10 keer achterelkaar aan kan horen.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:58:18 #70
44745 Ixnay
On The Hombre
  donderdag 2 september 2010 @ 21:07:47 #71
301448 eightone.
Trophies are like herpes.
pi_85998973
Vind de nieuwe single wel een succes, wel iets waar ik naar zou luisteren. Ze hebben nu iets meer techno invloeden en opzich vind ik 't wel fijn dat ze iets nieuws proberen.

Ben nu Wretches and Kings aan 't luisteren en die klinkt zeker fijn, lekker donker. En Mike rapt weer - dat is altijd pluspunten.
So you like showtunes? That doesn't mean you're gay, just means you're awful.
pi_85999115
Wretches and Kings is gewoon een bazennummer.
  donderdag 2 september 2010 @ 21:16:35 #73
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_85999322
Ik vind het zeker niet slecht. Maar het is wel weinig gitaar.
Ik hoor alleen zangers en samples, hoe willen ze dit live doen?
pi_86175391
De album is gelekt. _O_

En wat een andere richting zijn ze hiermee opgegaan zeg, COMPLEET anders dan Minutes to Midnight.

Mijn favoriet tot nu toe is Waiting For The End.

Ben wel erg positief, klinkt allemaal lekker en het is goed dat ze als band hun muziek telkens weer weten te vernieuwen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_86175441
Mike Shinoda speelt geen cameo meer zoals op Minutes to Midnight.

En Blackout is het enige nummer dat op Hybrid Theory had kunnen staan, die uithalen van Chester. _O_
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  FOK!fotograaf dinsdag 7 september 2010 @ 19:25:23 #76
159915 -Menn0-
MNO
pi_86175575
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 19:20 schreef Asskicker14 het volgende:
De album is gelekt. _O_

En wat een andere richting zijn ze hiermee opgegaan zeg, COMPLEET anders dan Minutes to Midnight.

Mijn favoriet tot nu toe is Waiting For The End.

Ben wel erg positief, klinkt allemaal lekker en het is goed dat ze als band hun muziek telkens weer weten te vernieuwen.
Minutes to Midnight was niks voor mij, kijken of dit album me wel bevalt.
,,/
pi_86176765
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:29:50 #78
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86178222
Maar eens luisteren dan.
Alleen hoop ik dat het wat wordt. Minutes to Midnight was al een stap de verkeerde richting op, hopelijk is dit beter.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_86184311
net album geluisterd... de nummers die inmiddels bekend zijn, zijn de beste (op waiting for the end na)...

wat een drama album! als je het mij vraagt tenminste... niet te geloven, de rock is ver te zoeken! de poster ligt in de prullenbak, want deze band gaat de heel andere kant op dan mijn muzieksmaak!

gelukkig is de nieuwe van alter bridge geniaal, anders zou ik boos worden... ;)

[ Bericht 15% gewijzigd door Patrijz op 07-09-2010 22:51:01 ]
pi_86187182
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_86188947
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 19:20 schreef Asskicker14 het volgende:
De album is gelekt. _O_

En wat een andere richting zijn ze hiermee opgegaan zeg, COMPLEET anders dan Minutes to Midnight.

Mijn favoriet tot nu toe is Waiting For The End.

Ben wel erg positief, klinkt allemaal lekker en het is goed dat ze als band hun muziek telkens weer weten te vernieuwen.
Morgen maar eens luisteren dan, klinkt goed!
  woensdag 8 september 2010 @ 00:06:24 #82
44745 Ixnay
On The Hombre
  woensdag 8 september 2010 @ 00:21:57 #83
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_86190340
Nou ik hoop dus echt dat er van deze plaat maximaal 100.000 verkocht worden.

Heb vaker meegemaakt dat goede bands van vroeger ineens de verkeerde richting uitgingen, maar dit is met afstand het dieptepunt wat dat betreft.
Snap er helemaal niks van, is het wel dezelfde band? :?
pi_86193913
quote:
Op woensdag 8 september 2010 00:21 schreef Ixnay het volgende:
Nou ik hoop dus echt dat er van deze plaat maximaal 100.000 verkocht worden.

Heb vaker meegemaakt dat goede bands van vroeger ineens de verkeerde richting uitgingen, maar dit is met afstand het dieptepunt wat dat betreft.
Snap er helemaal niks van, is het wel dezelfde band? :?
Mja... Innovating is a b*tch!

Het is in ieder geval wel origineel! Maar ik vind er echt niets aan!
  woensdag 8 september 2010 @ 09:17:01 #85
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86194603
Deze band is bij mij voorgoed afgedaan. Vanmorgen geluisterd en elk nummer na maximaal 2 minuten doorgeskiped. Wat een verschrikking zeg. Een gedrogd van een album! :r

Ik vroeg me al af waar Linkin Park gebleven was bij Minutes to Midnight, maar dat kon ik nog wel verkroppen. Maar dit.... :r

Hybrid Theory staat nog steeds in mijn top 5 van meest gedraaide albums ooit. Meteora denk ik in de top 10. Reanimation was ook nog wel te verkroppen aangezien het een tussenalbum was. Minutes to Midnight was al niet mijn ding, maar er stonden nog wel aardige nummers tussen.

Maar dit..... dit noem ik geen innovatie of een meer "volwassen geluid" (zoals dat vaak zo mooi genoemd wordt bij veranderingen) Dit is gewoon bagger en voor mij is Linkin Park een mooie herinnering die in een nachtmerrie veranderd is :'(
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_86196790
quote:
Op woensdag 8 september 2010 09:17 schreef Komakie het volgende:
Deze band is bij mij voorgoed afgedaan. Vanmorgen geluisterd en elk nummer na maximaal 2 minuten doorgeskiped. Wat een verschrikking zeg. Een gedrogd van een album! :r

Ik vroeg me al af waar Linkin Park gebleven was bij Minutes to Midnight, maar dat kon ik nog wel verkroppen. Maar dit.... :r

Hybrid Theory staat nog steeds in mijn top 5 van meest gedraaide albums ooit. Meteora denk ik in de top 10. Reanimation was ook nog wel te verkroppen aangezien het een tussenalbum was. Minutes to Midnight was al niet mijn ding, maar er stonden nog wel aardige nummers tussen.

Maar dit..... dit noem ik geen innovatie of een meer "volwassen geluid" (zoals dat vaak zo mooi genoemd wordt bij veranderingen) Dit is gewoon bagger en voor mij is Linkin Park een mooie herinnering die in een nachtmerrie veranderd is :'(
_O_ _O- zo herkenbaar!
pi_86197671
Mijn fucking god, wat hebben ze dat nieuwe album verkracht zeg. Jammer, LP.. Buhbye!
pi_86203879
Ook net geluisterd. En ook ik ben niet echt enthousiast te noemen over dit album.
Het is één grote lange sleur met zweverige muziek geworden.
Het begint met allemaal 3rd World Order politiek gelul en veel duistere nietszeggende rap nummers en het eindigt ironisch genoeg met een track waar Love Peace & Unity de hoofdmoot in spelen.. :')


Ondanks dat blijf ik eigenwijs en nog steeds een fan.

Nou ok, 1 nummer is wel awesome! "Blackout!" :)

[edit: Ik neem mijn negatieve houding terug. Ik hou het er maar op: Hoe vaker luisteren, hoe meer ik em zal gaan waarderen!] :Y
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_86205033
Ik ga hem wel 'iets' meer waarderen, maar dan alleen maar omdat het LinkinPark is... eigenlijk is het gewoon helemaal niks, want die fase had ik in MtM ook. En als ik nu in alle eerlijkheid terugluister vind ik dat album al ondermaatse bagger.

Dit is nog veel erger... :'(
pi_86205948
Minutes to Midnight had nog kippevel momenten. Dit album nagenoeg niet...
Maar ik probeer nog steeds positief te blijven. :P
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_86206064
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:20 schreef incognitoomuch het volgende:
Minutes to Midnight had nog kippevel momenten. Dit album nagenoeg niet...
Maar ik probeer nog steeds positief te blijven. :P
^O^ succes!
  woensdag 8 september 2010 @ 15:25:18 #92
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86206151
Het is gewoon bagger :r
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_86208156
Ik ben ergens ook wel een beetje benieuwd hoe dit Live zal klinken. Aangezien het album eigenlijk min of meer 1 lang verhaal is die je niet zomaar ff door mekaar kan husselen..
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_86215846
Wat zou de ideale setlist voor jullie zijn mocht Linkin Park in Ahoy optreden voor hun komende tour?

Dit is de mijne:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_86221076
Ik wacht gewoon tot dit weekend met het album :)
pi_86221934
Hoezo, heb je in het weekend een betere muzieksmaak dan doordeweeks? :')
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 8 september 2010 @ 22:07:17 #97
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_86222463
Als je ziet wat dat soort artiesten verdienen, moeten ze al lang binnen zijn, dat waren ze al met hun eerste cd. #26 beste verkochte plaat aller tijden. #2 best verkochte plaat van de jaren 00's.

Ik denk dat ze gewoon de muziek maken die ze zelf willen. Al worden er van dit album maar 100.000 verkocht (wat ik hoop) het zal hun weinig uitmaken.
pi_86224873
Sowieso speelt geld totaal geen rol meer voor hun. Daarom kunnen ze lekker gaan experimenteren..
Ik begin em steeds leuker te vinden! :Y

Wat overigens ook wel grappig is....
Robot Boy heeft verdacht veel dezelfde eigenschappen als de instrumentals van dit nummer:
:D
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  woensdag 8 september 2010 @ 23:58:14 #99
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_86226759
Ik zie dat ik als een van de weinige een beetje positief gestemd ben _O-
Had ik al verwacht na de reactie van mijn iets jongere broertje. Die vond hem bagger. Ik eerst ook wel en toen na 2 keer luisteren nu zijn dit de nummers die ik het mooiste vindt.

The requim.
Ja halve soort van intro, maar klinkt leuk.

Burning in the skies
Loopt lekker door qua ritme. niet verkeerd eigenlijk :P

Waiting for the end.
Tja weinig over te zeggen, klinkt leuk.

Blackout.

Wretches and kings.
HIj is wel leuk. Eigenlijk om dezelfde reden dat ik Teenagers van MCR leuk vind en Rules & Born to lead van hoobastank.

Wisdom Justice And love.
De stemvervorming klinkt wel aardig op het eind. Niet dat ik hem vaak luister though.

Iridescent gaat heel elektro kant op.
Is niet verkeerd eigenlijk.

Catalyst is ook wel nice.

Dus over het algemeen ben ik er wel over te spreken eigenlijk.

[ Bericht 22% gewijzigd door BurnaBoy op 09-09-2010 00:04:41 ]
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_86231698
Zojuist weer geluisterd onderweg naar werk. Het is echt een chill album om mee wakker te worden! ^O^ Iridescent is ook zo'n heerlijk mellow nummertje!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_86232120
Laten we het er maar op houden dat de muzieksmaak van LP en mij steeds verder uit elkaar gaan...

Blackout heeft screams, maar klinkt Chester als een angry emo kid die in de badkamer de lyrics over de nieuwe Owl City aan het schreeuwen is... zucht, ik ga dit nooit mooi vinden...

*geeft het op*

edit; typo

[ Bericht 3% gewijzigd door Patrijz op 09-09-2010 10:00:38 ]
pi_86232281
quote:
Op donderdag 9 september 2010 08:53 schreef Patrijz het volgende:
Laten we het er maar op houden dat de muzieksmaak van LP en mij steeds verder uit elkaar gaan...

Blackout heeft screams, maar klinkt Chester als een angry emo kid die in de badkamer de lyrics over de nieuwe Owl City aan het schreeuwen is... zucht, ik ga dit nooit mooit vinden... _O-

*geeft het op*
Jammer... Ik kan me ook niet als een gristen gedragen om je enigszins te bekeren ben ik bang... :')
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  donderdag 9 september 2010 @ 09:08:32 #103
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86232376
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat zou de ideale setlist voor jullie zijn mocht Linkin Park in Ahoy optreden voor hun komende tour?

Dit is de mijne:
Setlist in willekeurige volgorde:
Step Up
Gigh Voltage

Papercut
One Step Closer
With You
Run Away
By Myself
A Place For My Head
Forgotten
Pushing Me Away.
Point of Authority

Don't Stay
Somewhere I Belong
Lying from You
Hit the Floor
Faint
Figure.09
From the Inside
Nobody's Listening
Numb

Given Up
Bleed It Out
No More Sorrow

Het overgrote gedeelte van Minutes to Midnight boycotten en het nieuwe album door de plee spoelen.
(waarom trouwens in spoilertags. Lijkt me geen spoiler)
De nummers van Meteora en Hybrid Theory zijn live verreweg het lekkerste. De 2 eerste nummers komen van de EP van voor Hybrid Theory (die dezelfde naam heeft)

De rest is op CD al bagger, live nog veel erger. Hoewel de nummers die ik weg heb gelaten van de eerste 2 albums er eventueel nog wel bij mogen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_86232443
Hebben ze uberhaupt ooit in Nederland een concert gegeven? ( behalve pinkpop oid..)
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  donderdag 9 september 2010 @ 09:22:32 #105
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86232668
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:11 schreef incognitoomuch het volgende:
Hebben ze uberhaupt ooit in Nederland een concert gegeven? ( behalve pinkpop oid..)
Ja in de HMH ten tijde van Hybrid Theory. In een niet geheel volle zaal met Puddle of Mudd en Lost Prophets in het voorprogramma. Maar zo'n vette energie toen. :)
Ohja 1 of andere band met de naam CycleFly (ofzo) stond er toen ook. Die waren slecht. In mijn top 3 van slechtste voorprogramma's ooit :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_86232797
Pfffff dat is wel erg schraal.. Waarom treden geven ze geen degelijke show meer in Nederland dan?
Ik had ook net naar de Europe Tour gekeken en ik zag dat onze buren wel zwaar worden verwenned met optredens... :N
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_86233465
Ik zou na dit album nog twijfelen of ik zou gaan. Gegarandeerd erg duur (duitsland ook minimaal 68 euro voor zitplaatsen... no thnx!) en op Pinkpop al gezien... :)
  donderdag 9 september 2010 @ 10:09:06 #108
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86233635
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:29 schreef incognitoomuch het volgende:
Pfffff dat is wel erg schraal.. Waarom treden geven ze geen degelijke show meer in Nederland dan?
Ik had ook net naar de Europe Tour gekeken en ik zag dat onze buren wel zwaar worden verwenned met optredens... :N
Köln is nog wel redelijk te doen met de auto vanaf Nederland. Tenminste, voor mij. :P
Maar wel belachelijk dat ze bijna alleen in Engeland en Duitsland optreden. Dat is al jaren zo trouwens. Geen idee waarom.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 9 september 2010 @ 19:23:14 #109
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_86251974
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:08 schreef Komakie het volgende:
Step Up
Gigh Voltage

Papercut
One Step Closer
With You
Run Away
By Myself
A Place For My Head
Forgotten
Pushing Me Away.
Point of Authority

Don't Stay
Somewhere I Belong
Lying from You
Hit the Floor
Faint
Figure.09
From the Inside
Nobody's Listening
Numb

Given Up
Bleed It Out
No More Sorrow
Ik zou dezelfde setlist gepost hebben. Alleen vind ik Points Of Authority ook erg goed en die mag dan in de plaats komen van Somewhere I Belong.
  donderdag 9 september 2010 @ 21:39:37 #110
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86257708
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:23 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik zou dezelfde setlist gepost hebben. Alleen vind ik Points Of Authority ook erg goed en die mag dan in de plaats komen van Somewhere I Belong.
Points of Authority zit er bij :?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 9 september 2010 @ 23:46:29 #111
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_86262926
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:39 schreef Komakie het volgende:

[..]

Points of Authority zit er bij :?
Ik zie het ja. Maar het leek alsof je de nummers op volgorde had staan hoe ze ook op het album staan. :P
  vrijdag 10 september 2010 @ 08:24:26 #112
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86267824
quote:
Op donderdag 9 september 2010 23:46 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik zie het ja. Maar het leek alsof je de nummers op volgorde had staan hoe ze ook op het album staan. :P
`

Mja ik had een stukje gekopieerd van Asskicker14. Daardoor stond die op een wat andere plek dan de bedoeling was.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_86268502
apart album... leuk dat LP es een keer wat nieuws probeert, maar laat ze toch maar lekker bij rock blijven. Vond Minutes to Midnight duidelijk een veeeeeel beter album
pi_86273927
Ik vind dit nog steeds een vet album! Gewoon de duistere mellowheid is gewoon zo relaxed om naar te luisteren! ^O^
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  vrijdag 10 september 2010 @ 13:03:24 #115
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86275002
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:27 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik vind dit nog steeds een vet album! Gewoon de duistere mellowheid is gewoon zo relaxed om naar te luisteren! ^O^
Als er over smaak te twisten viel zou ik je voor gek verklaren....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_86285949
Het is echt anders. Geen slecht album maar vorige zijn beter.
pi_86307198
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:03 schreef Komakie het volgende:

[..]

Als er over smaak te twisten viel zou ik je voor gek verklaren....
Ik ben gewoon breed ingesteld en sta voor (bijna) alles open. Daar is niks gek aan.
Ik zie dit album ook meer als een filler naar iets wat komen gaat. Had gelezen dat ze tussen de periode van MtM en dit album een stuk of 50 nummers geschreven hadden. Dus dit album zal wel een staartje krijgen.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_86309005
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 10:39 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Ik ben gewoon breed ingesteld en sta voor (bijna) alles open. Daar is niks gek aan.
Ik zie dit album ook meer als een filler naar iets wat komen gaat. Had gelezen dat ze tussen de periode van MtM en dit album een stuk of 50 nummers geschreven hadden. Dus dit album zal wel een staartje krijgen.
Voor MtM hadden ze ook 100 nummers, nooit meer wat van teruggezien ;). Dus verwacht niet teveel!
  zaterdag 11 september 2010 @ 19:21:40 #119
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_86320456
quote:
Op donderdag 9 september 2010 08:53 schreef Patrijz het volgende:
Laten we het er maar op houden dat de muzieksmaak van LP en mij steeds verder uit elkaar gaan...

Blackout heeft screams, maar klinkt Chester als een angry emo kid die in de badkamer de lyrics over de nieuwe Owl City aan het schreeuwen is... zucht, ik ga dit nooit mooi vinden...
Dit eigenlijk -O-

Edit: en is The Messenger nou soms gewoon vals? :?

[ Bericht 8% gewijzigd door RobertoCarlos op 11-09-2010 19:43:07 ]
!!! Go 49-ers !!!
  zaterdag 11 september 2010 @ 19:26:51 #120
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_86320577
wat een ontiegelijke kut-cd, die was het downloaden niet eens waard :'(
The Outside Agency
  zaterdag 11 september 2010 @ 22:09:35 #121
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86326138
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 10:39 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Ik ben gewoon breed ingesteld en sta voor (bijna) alles open. Daar is niks gek aan.
Ik zie dit album ook meer als een filler naar iets wat komen gaat. Had gelezen dat ze tussen de periode van MtM en dit album een stuk of 50 nummers geschreven hadden. Dus dit album zal wel een staartje krijgen.
Ik sta ook open voor elke soort muziek. Als ik het mooi/goed/lekker vind dan luister ik het. Ik moet wel toegeven dat dit over het algemeen rock muziek is, maar goed.
Ten tijde van Hybrid Theory en Meteora vond ik Linkin Park een van de beste bands ter wereld. Ik luisterde zo verschrikkelijk vaak naar die albums.
MTM was al een teleurstelling. Gelukkig stonden er nog een paar nummers op die als de oude LP klonken. Ik hoopte dat ze wel een beetje zouden terug komen op die stijl en weer wat rockends zouden gaan maken. Hier word ik echt een beetje verdrietig van.

50 nummers voor een album schrijven is helemaal niet zo gek hoor. Elke artiest schrijft een heleboel liedjes en er blijven er een stuk of 12 over voor een album.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_86385675
Live ziet het er ook weer lekker strak uit!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_86388268
Ja had het al gezien... dat zeker!

Alleen jammer van het nummer :(... ;)
pi_86389493
Even voor de verandering een positieve review die ik tegen ben gekomen: :P
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_86443938
Nog FOK!kers die naar 1 van de concerten gaan?

Ik zelf ga naar het concert in Dortmund 8-)
[b]Op zondag 12 september 2010 13:49 schreef swarmahoer het volgende:[/b]
mannen die zeker zijn van hun geaardheid kunnen gewoon rosebier drinken, ik snap dat het voor jou gewaagd is, dus dat je maar aan de sterke drank ging :P
pi_86452322
quote:
Op maandag 13 september 2010 18:11 schreef incognitoomuch het volgende:
Even voor de verandering een positieve review die ik tegen ben gekomen: :P
Erg positief, en ben het wel met die vent eens op sommige punten (innoveren, kwaliteit is ook niet slecht). Alleen op het einde komt het neer op het volgende; vind ik het mooi? En nee, dat vind ik niet. Ik luister liever muziek met energie en muziek met meer dynamiek. Blijkbaar is LP daar vanaf gestapt en dan stap ik van LP af ;).
pi_86453337
Wat een verschrikkelijke cd. Sorry dat ik het zeg, maar wat voor muziek is dit? Bij The Catalyst denk je dat er een hardcore beat onder komt ofzo. Ik vind het echt niet meer leuk. Geef mij maar Meteora, Hybrid Theory en in minder mate Minutes to Midnight.
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_86455394
Al sinds 2004 een groot fan van LP. M2M was minder dan de vorige 2 albums en dit album vind ik raar, hoewel het wel enkele mooie nummers kent.
Vriendin en ik gaan desondanks toch naar het concert in Keulen :)

Vind het wel erg jammer dat ze hun stijl (waar ze groot mee zijn geworden) overboord gooien. In mijn ogen kun je dan net zo goed naar een andere band gaan luisteren.
Misschien moet ik mijn 2 Linkin Park posters op mijn kamer toch maar gaan vervangen voor bijvoorbeeld Coldplay posters :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_86456633
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:08 schreef Patrijz het volgende:

[..]

Erg positief, en ben het wel met die vent eens op sommige punten (innoveren, kwaliteit is ook niet slecht). Alleen op het einde komt het neer op het volgende; vind ik het mooi? En nee, dat vind ik niet. Ik luister liever muziek met energie en muziek met meer dynamiek. Blijkbaar is LP daar vanaf gestapt en dan stap ik van LP af ;).
Ik moet hem nog luisteren, maar het is dus al de weg die ze met M2M hadden ingezet? Jammer, en het hoeft dan inderdaad geen slechte muziek mee te zijn, maar het is niet wat de enorme schare fans die ze ten tijde van Hybrid Theory en Meteora hebben verzameld wil horen.

Maar ik ga het wel een kansje geven deze plaat. Maar vrees dat het net als M2M is, een paar goeie nummers, maar het gros luister ik nooit.

Terwijl het bij Hybrid Theory en Meteora toch echt omgekeerd was. Daar kan ik nog steeds 90% zo van meebrullen.
pi_86460231
Nogmaals ik zie dit als een intro naar iets veel groters... Feit dat deze intro door het gros van de fans niet goed wordt opgevangen zal hun misschien op andere gedachten brengen en het volgende album weer terug naar het oude brengen.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_86460292
quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:13 schreef incognitoomuch het volgende:
Nogmaals ik zie dit als een intro naar iets veel groters... Feit dat deze intro door het gros van de fans niet goed wordt opgevangen zal hun misschien op andere gedachten brengen en het volgende album weer terug naar het oude brengen.
Hoe bedoel je dit dan? En geen enkele artiest kan zich veroorloven 2 albums uit te brengen die veel minder bij je fans vallen 'als intro naar wat groters'. Geen enkele artiest wil dat ook lijkt me. Leuk als je iets wil introduceren, maar werk daar dan op 1 album naar toe... Ga het niet over 3 albums en 6 jaar tijd uitsmeren ofzo, want dan is het gros van je oude fans allang vertrokken.
  woensdag 15 september 2010 @ 14:38:44 #132
19242 yavanna
Results may vary.
pi_86461126
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 22:43 schreef baggerbart het volgende:
Nog FOK!kers die naar 1 van de concerten gaan?

Ik zelf ga naar het concert in Dortmund 8-)
Ik ga naar het concert in Keulen. :7

Heb mij er verder ( nog ) niet in verdiept, weet nog niet eens welke nummers ze spelen en nog geen tijd/zin gehad het nieuwe album te beluisteren. :') :@

Ah, zie nu pas dat het 27 oktober is, maar snel mijn hotelreservering van 3 oktober ( datum dat ik dacht dat het was ) annuleren. :')
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  woensdag 15 september 2010 @ 14:41:02 #133
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86461208
quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:13 schreef incognitoomuch het volgende:
Nogmaals ik zie dit als een intro naar iets veel groters... Feit dat deze intro door het gros van de fans niet goed wordt opgevangen zal hun misschien op andere gedachten brengen en het volgende album weer terug naar het oude brengen.
Ik help het je hopen, maar 99% kans dat het niet zo is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 15 september 2010 @ 14:42:01 #134
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86461246
quote:
Op woensdag 15 september 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]



Ik moet hem nog luisteren, maar het is dus al de weg die ze met M2M hadden ingezet? Jammer, en het hoeft dan inderdaad geen slechte muziek mee te zijn, maar het is niet wat de enorme schare fans die ze ten tijde van Hybrid Theory en Meteora hebben verzameld wil horen.

Maar ik ga het wel een kansje geven deze plaat. Maar vrees dat het net als M2M is, een paar goeie nummers, maar het gros luister ik nooit.

Terwijl het bij Hybrid Theory en Meteora toch echt omgekeerd was. Daar kan ik nog steeds 90% zo van meebrullen.
Niet 1 nummer dat ook maar een beetje in de buurt van "goed" komt.
Ik heb trouwens op Meteora en Hybrid Theory nog niet 1 nummer kunnen ontdekken dat ik niet goed vind.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_86461500
quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]



Hoe bedoel je dit dan? En geen enkele artiest kan zich veroorloven 2 albums uit te brengen die veel minder bij je fans vallen 'als intro naar wat groters'. Geen enkele artiest wil dat ook lijkt me. Leuk als je iets wil introduceren, maar werk daar dan op 1 album naar toe... Ga het niet over 3 albums en 6 jaar tijd uitsmeren ofzo, want dan is het gros van je oude fans allang vertrokken.
Eens.
Het is nogmaals mijn gevoel. Ik vond deze cd nogal een open einde hebben dus ik ben benieuwd!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_86569388
Hij staat hier nu op, vond 'm niet slecht beginnen met Blackout en Burning in the Skies
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:52:59 #137
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_86577302
quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:42 schreef Komakie het volgende:

[..]

Niet 1 nummer dat ook maar een beetje in de buurt van "goed" komt.
Ik heb trouwens op Meteora en Hybrid Theory nog niet 1 nummer kunnen ontdekken dat ik niet goed vind.
Ik heb Crawling altijd een beetje een zeikplaat gevonden, die skipte ik altijd op Hybrid Theory.
Maar als die nieuwe plaat vol met dat soort nrs gestaan nhad was dat nog altijd vele malen beter dan wat ze nu uitgebracht hebben.

Gelukkig komt 28 september nieuwe Bad Religion plaat, die hebben hun fans in 30 jaar nog nooit zo teleurgesteld en dat zal nu ook niet gebeuren. _O_
pi_86578626
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:52 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik heb Crawling altijd een beetje een zeikplaat gevonden, die skipte ik altijd op Hybrid Theory.
Maar als die nieuwe plaat vol met dat soort nrs gestaan nhad was dat nog altijd vele malen beter dan wat ze nu uitgebracht hebben.

Gelukkig komt 28 september nieuwe Bad Religion plaat, die hebben hun fans in 30 jaar nog nooit zo teleurgesteld en dat zal nu ook niet gebeuren. _O_
Haha ik skipte Crawling ook, en In The End.

Laatst toch weer geluisterd naar A Thousand Suns, en als je het album beschouwd als één lang nummer dan is het ergens nog wel te pruimen. Het is kwalitatief vind ik niet slecht en het is best origineel. Niet iedereen zal het ook snappen en want er zijn meerdere luisterbeurten voor nodig... Maar de stijl vind ik gewoon helemaal niets! Ik denk dat mensen die meer van sfeer voor een album luisteren het wel tof kunnen vinden, maar niet meer de wannabe metalheads die LP eerder probeerde te bereiken. Erg dapper van LP om met zo'n album op de proppen te komen, maar ik vind het nog steeds niet mooi...
(zeker niet als ik naar die nieuwe alter bridge nrs luister, wat een heldenplaat gaat dat worden!)
  zaterdag 18 september 2010 @ 20:23:34 #139
301448 eightone.
Trophies are like herpes.
pi_86580374
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:53 schreef Neo-Mullen het volgende:

Vind het wel erg jammer dat ze hun stijl (waar ze groot mee zijn geworden) overboord gooien. In mijn ogen kun je dan net zo goed naar een andere band gaan luisteren.
Misschien moet ik mijn 2 Linkin Park posters op mijn kamer toch maar gaan vervangen voor bijvoorbeeld Coldplay posters :)
Vind het altijd wel raar dat mensen Linkin Park definiëren op basis van hun eerste 2 albums, die bij de meesten blijkbaar dus in de smaak vallen.
Linkin Park wou altijd een hybride band zijn en verschillende stijlen (rap & rock bijvoorbeeld) en technieken met elkaar verweven. Dit doen ze nog steeds.

Of zoals Chester het zo mooi had verwoord in een interview:
quote:
" We're just going to make music that we like, that is challenging to us to create and pushes us in a place that makes us feel uncomfortable and giddy, like we're discovering something. As long as we do that, and we feel happy with the record we put out, then it's like, 'OK, we've done our best, and if you like it, great, and if you don't, go find something that you like.' "
Op zich vind ik 't wel jammer dat er zo veel intros staan op ATS en minder full length songs, maar Wretches and Kings, Burning in the Skies, Iridescent, Robot Boy, When they come for me en Waiting for the End mogen d'r zeker wel zijn.
So you like showtunes? That doesn't mean you're gay, just means you're awful.
pi_86581070
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:23 schreef eightone. het volgende:

[..]



Vind het altijd wel raar dat mensen Linkin Park definiëren op basis van hun eerste 2 albums, die bij de meesten blijkbaar dus in de smaak vallen.
Linkin Park wou altijd een hybride band zijn en verschillende stijlen (rap & rock bijvoorbeeld) en technieken met elkaar verweven. Dit doen ze nog steeds.

Of zoals Chester het zo mooi had verwoord in een interview:
[..]

Op zich vind ik 't wel jammer dat er zo veel intros staan op ATS en minder full length songs, maar Wretches and Kings, Burning in the Skies, Iridescent, Robot Boy, When they come for me en Waiting for the End mogen d'r zeker wel zijn.
Eerste 2 albums hebben een bepaalde stijl. Reanimation is een remix CD van HT met wat extra computer toevoegingen, maar nog steeds hun herkenbare stijl.
Bij MTM slaan ze een heel andere weg in, en zoals gezegd: dat mag altijd. Maar ze brengen nu een 2e album uit dat compleet anders is als waar ze bekend mee zijn geworden. Ergens vind ik dat denigrerend toe naar hun fans: je wordt bekend met iets waar heel veel mensen van houden en krijgt fans. En als ze bekend zijn gaan ze iets heel anders doen waar veel fans gewoon niet van houden.

Hun keuze, maar ze moeten niet raar opkijken als veel mensen geen fan meer zijn. Is hetzelfde als naar een compleet andere band luisteren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Neo-Mullen op 18-09-2010 21:52:51 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 18 september 2010 @ 20:57:04 #141
301448 eightone.
Trophies are like herpes.
pi_86581516
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:43 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Eerste 2 albums hebben een bepaalde stijl. Reanimation is een remix CD van HT met wat extra computer toevoegingen, maar nog steeds hun herkenbare stijl.
Bij MTM slaan ze een heel andere weg in, en zoals gezegd: dat mag altijd. Maar ze brengen nu een 2e album uit dat compleet anders is als waar ze bekend mee zijn geworden. Ergens vind ik dat denigrerend toe naar hun fans: je wordt bekend met iets waar heel veel mensen van houden en krijgt fabs. En als ze bekend zijn gaan ze iets heel anders doen waar veel fans gewoon niet van houden.

Hun keuze, maar ze moeten niet raar opkijken als veel mensen geen fan meer zijn. Is hetzelfde als naar een compleet andere band luisteren.
Kan me opzich wel vinden in wat je zegt.
Alleen het lijkt me ook echt frustrerend dat je "fans" (wat een kutwoord, zeg) liever willen dat je hetzelfde trucje opnieuw en opnieuw moet doen.

Ben opzich wel blij dat ze uberhaupt zelf kiezen voor wát voor muziek ze uitbrengen en niet doorborduren met één bepaalde sound.
Je ziet wel elke keer een andere kant van ze - en bij sommigen zal dat inderdaad in de smaak vallen, en bij sommige niet.
:P
So you like showtunes? That doesn't mean you're gay, just means you're awful.
  zaterdag 18 september 2010 @ 22:13:45 #142
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86584452
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:52 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik heb Crawling altijd een beetje een zeikplaat gevonden, die skipte ik altijd op Hybrid Theory.
Maar als die nieuwe plaat vol met dat soort nrs gestaan nhad was dat nog altijd vele malen beter dan wat ze nu uitgebracht hebben.

Gelukkig komt 28 september nieuwe Bad Religion plaat, die hebben hun fans in 30 jaar nog nooit zo teleurgesteld en dat zal nu ook niet gebeuren. _O_
In The End vond ik minder dan Crawling. Die vond ik ook 1 van de minderen, maar toch nog wel een goed nummer.

Bad Religion is gewoon 1 van de weinige bands die dat kan. Als je 30 jaar dezelfde sound kunt hebben en het elke keer weer voor elkaar krijgt ben je een grote :)
Check bij dat rijtje ook maar eens Iron Maiden, AC/DC en Pennywise bijvoorbeeld. Gasten die al jaren hetzelfde doen, maar het raakt elke keer weer :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 18 september 2010 @ 22:26:11 #143
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86584871
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:23 schreef eightone. het volgende:

[..]



Vind het altijd wel raar dat mensen Linkin Park definiëren op basis van hun eerste 2 albums, die bij de meesten blijkbaar dus in de smaak vallen.
Linkin Park wou altijd een hybride band zijn en verschillende stijlen (rap & rock bijvoorbeeld) en technieken met elkaar verweven. Dit doen ze nog steeds.

Of zoals Chester het zo mooi had verwoord in een interview:
[..]

Op zich vind ik 't wel jammer dat er zo veel intros staan op ATS en minder full length songs, maar Wretches and Kings, Burning in the Skies, Iridescent, Robot Boy, When they come for me en Waiting for the End mogen d'r zeker wel zijn.
Laten we eerlijk zijn, Linkin Park is altijd een band geweest die dreef op de muziek die op dat moment populair was. Ze begonnen met een soort nu-metal met wat andere dingen daarin gemixt. Ik vond het altijd echt vet om te luisteren. Het was wat commercieel maar boeie. Het klonkt altijd dik.

Bij MTM kon je al merken dat ze zich toe gingen leggen op een ander soort muziek omdat de nu-metal tijd wel aardig voorbij was. Er is nog maar een handje vol bands over die invloeden van nu-metal hebben.
Er stonden nog een stuk of 3, misschien 4 coole nummers op. No More Sorrow vond ik echt een vette plaat. Net als Given Up.

Dit slaat gewoon nergens op. Ik snap best dat je als band doorontwikkelt. We vragen ook geen van allen om precies dezeflde muziek te maken als 10 jaar geleden, maar het moet wel herkenbaar zijn. Ik kan niet geloven dat iedereen in die band blij is met de richting die ze op gaan. Dus dat ze het helemaal zelf doen heb ik gewoon weinig geloof in.

Ik zou nu niet meer naar een concert van ze gaan. Ik had het bij MTM al. Toen zag ik ze op Rock am Ring. Het was toen al gewoon minder. Mike die een beetje in zijn nette spijkerbroek en spijkerjasje stond te rappen. Het zag er gewoon niet uit. Tenminste, bij de nieuwe nummers paste het wel.
Natuurlijk moet het niet uitmaken wat iemand aan heeft, maar het gaat even om het principe. De stijl veranderd, maar strookt totaal niet meer met de stijl die ze hadden.
Ik weet nog dat ik ze bij de HT tour zag in de HMH. Dat was zo'n vette show. De energie die erin zat was echt te ziek voor woorden. Het blies je echt omver gewoon. Met die nieuwe nummers is dat gewoon niet meer en het doet ook gelijk af aan de oude nummers.
Ik zou nu niet meer naar een concert van LP gaan. De nieuwe nummers en hun eigen stijl van presenteren zorgen er voor dat het af doet aan de vette oude nummers.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 18 september 2010 @ 22:29:58 #144
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86584999
Als je dan toch iets wilt uitbrengen wat totaal anders is. Doe het dan onder een sideproject ofzo. Je mag natuurlijk altijd wat anders doen dan je altijd doet. Verandering van spijs doet immers eten.
Maar ik vind inderdaad dat je dit je fans ook niet aan kunt doen. Hoeveel mensen zouden er echt alle 4 de albums vet vinden? Dat kunnen er nooit veel zijn.

Een band mag zich wel ontwikkelen, maar blijft eigenlijk altijd wel in de buurt van wat ze zijn. Papa Roach vind ik wel een voorbeeld. Zijn door de tijd ook steeds meer veranderd, maar als je bij een concert staat zit er in ieder geval wel een lijn in dat alle nummers echt Papa Roach zijn.
Nu zijn er genoeg mensen die Papa Roach op de laatste albums niets vinden, maar het gaat even om het principe.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 19 september 2010 @ 09:45:02 #145
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_86593096
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 22:26 schreef Komakie het volgende:
Ik kan niet geloven dat iedereen in die band blij is met de richting die ze op gaan.
Die gitarist zal er echt niet blij mee zijn dat er nauwelijks nog gitaar voorkomt op die nieuwe plaat.

Hoe moeten ze dit soort nummers live doen vraag ik me ook af.
Eerst zo'n vage plaat van ATS en daarna bijvoorbeeld One Step Closer, want dat nr kunnen ze natuurlijk niet weglaten van hun setlist. Het lijkt me een rare overgang.
  zondag 19 september 2010 @ 09:58:13 #146
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86593266
quote:
Op zondag 19 september 2010 09:45 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Die gitarist zal er echt niet blij mee zijn dat er nauwelijks nog gitaar voorkomt op die nieuwe plaat.

Hoe moeten ze dit soort nummers live doen vraag ik me ook af.
Eerst zo'n vage plaat van ATS en daarna bijvoorbeeld One Step Closer, want dat nr kunnen ze natuurlijk niet weglaten van hun setlist. Het lijkt me een rare overgang.
Precies wat ik bedoel....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_86670132
Ik ben bijzonder tevreden met het nieuwe album. Shinoda aan de knoppen is erg goed voor het geluid. De productie is technisch werkelijk perfect. Veel experiment, prachtig sfeervol resultaat. Ze ontwijken alle cliche's. Zelfs een 'harde' track als black-out is totaal niet zoals je hem zou verwachten. En zo'n prachtige eindtrack als the messenger breekt de toon van het album totaal. Je bent ineens weer helemaal terug uit de post-apocalyptische wereld en zijn stem gaat door merg en been.

Hybrid Theory was toendertijd geweldig, Meteora een vette opvolger met wat meer duidelijke electronica invloeden, deze werden doorgezet in Reanimation (een van LP's beste stiekem)

Minutes to midnight was even flink schrikken, dat was back to basics. Rock 101 (met dank aan Rick Rubin) Gewoon een band met gitaar, drums, zang, geen fratsen. Er zaten wat leuke liedjes tussen, maar als geheel niet zo sterk als de vorige albums. LP is het oude nu-metal zat. Tijdens het productieproces word er bewust alles wat klinkt als de oude linkin park -direct- de prullenbak in gesodemieterd. Of dat een goede keuze is is voor ieder persoonlijk.

Ik vind dat een band zich zoveel mag veranderen of vernieuwen als ze willen. Niemand is iets aan iemand verplicht. Dat LP met het nieuwe album een hele hoop metal heads verliest is jammer maar helaas. Het is tijd voor wat nieuws.

Inhoudelijk en kwa concept doet het denken aan het Nine Inch Nails album 'Year Zero' of het muse album 'The Resistance'. (kern)oorlog, dystopa, woede en chaos. Je zou het als een conceptalbum kunnen ontschrijven. LP doet dit zelf niet, maar er zit een duidelijk lijn in het album. Als je de making of van het album kijkt zie je ook hoe gepassioneerd ze er mee bezig zijn. Ook de basgitarist en lead gitarist werken gewoon mee aan het album en zijn zelf ook helemaal gek op veel van de electronische sounds. Live spelen ze met de nieuwe tracks gewoon mee, soms als pianist, percussionist of background vocals. Als ze het niet leuk hadden gevonden waren ze hem wel gepeerd, en niet Mike aangemoedigd (zoals te zien op de dvd)

Eigenlijk zijn ze zelf gewoon hun eigen oude muziek ontgroeid. Ze zijn volwassen geworden, en hun oude doelgroep niet. Natuurlijk was hun oude stijl prachtig ('New Divide' vind ik een goede kruising tussen het oude en het nieuwe van LP) maar voor creatieve mensen is het nooit interessant om jaren lang hetzelfde te blijven doen, zeker als je meer kan en wil! Als geheel zou ik het album een dikke 9 geven. 1 of 2 pittige liedjes hadden niet misstaan, het zijn maar weinig minuten voor een album met 15 tracks. Als geheel is het erg sterk, daarnaast is het een dieper album als de voorgaande, dus een echte 'grower'.
pi_86672794
Finally iemand die het er ook mee eens is. Mensen die zeiken over fans verliezen en whatsoever. Tuurlijk begrijp ik jullie punt ook wel, maar een echte fan blijft het werk en de keuzes die de band maken respecteren. En dat heb ik bij alle albums van Linkin Park.
Ik begon zelf met luisteren toen ik nog een knul van 15 jaar was met Reanimation omdat Hybrid Theory nét iets te rauw voor mij was en ik de hiphop ondertoon wel kon waarderen. Maar hoe meer ik LP ben gaan luisteren ben ik ook van Hybrid Theory en Meteora gaan houden.

MtM was voor mij een frisse ochtendwind. Vooral de intro is geniaal. En nu bij hun laatste album kan ik niets anders zeggen dat ik het een relaxte cd vind. Echt een plaat die ik iedere ochtend na het slapen kan opzetten en savonds voor het slapen gaan.

Dus wat dat betreft maakt het mij geen zak uit welke stijl ze opgaan. Zolang ik kippevel krijg bij hun nummers, ben ik nog steeds een fan! :Y
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_86672895
Het eerste is natuurlijk complete bullshit. Als Linkin Park morgen ineens god gevonden heeft en alleen Chester verdergaat en met een gospelkoor gaat zingen dan vind je het ook niet leuk meer.

Ik vind een band leuk om de muziek die ze maken, dus maken ze compleet andere muziek is er een grote kans dat ik die band niet meer leuk vind. Ik conformeer me niet aan één band no matter what voor muziek ze maken ofzo.
pi_86673507
Kwestie van smaken verschillen. ;)
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_86673561
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:14 schreef incognitoomuch het volgende:
Kwestie van smaken verschillen. ;)
Natuurlijk :Y Er zullen ook zat mensen zijn die het wél wat vinden. Maar voor mij is dit niet meer de LP waar ik ooit fan van ben geworden
  dinsdag 21 september 2010 @ 14:34:45 #152
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86674092
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:55 schreef Loveless85 het volgende:
Het eerste is natuurlijk complete bullshit. Als Linkin Park morgen ineens god gevonden heeft en alleen Chester verdergaat en met een gospelkoor gaat zingen dan vind je het ook niet leuk meer.

Ik vind een band leuk om de muziek die ze maken, dus maken ze compleet andere muziek is er een grote kans dat ik die band niet meer leuk vind. Ik conformeer me niet aan één band no matter what voor muziek ze maken ofzo.
Praise the lord :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_86674334
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:34 schreef Komakie het volgende:

[..]

Praise the lord :P
Maar dan wel in grunting/screaming cat modus he :P
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  dinsdag 21 september 2010 @ 14:45:25 #154
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86674431
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:51 schreef incognitoomuch het volgende:
Finally iemand die het er ook mee eens is. Mensen die zeiken over fans verliezen en whatsoever. Tuurlijk begrijp ik jullie punt ook wel, maar een echte fan blijft het werk en de keuzes die de band maken respecteren. En dat heb ik bij alle albums van Linkin Park.
Ik begon zelf met luisteren toen ik nog een knul van 15 jaar was met Reanimation omdat Hybrid Theory nét iets te rauw voor mij was en ik de hiphop ondertoon wel kon waarderen. Maar hoe meer ik LP ben gaan luisteren ben ik ook van Hybrid Theory en Meteora gaan houden.

MtM was voor mij een frisse ochtendwind. Vooral de intro is geniaal. En nu bij hun laatste album kan ik niets anders zeggen dat ik het een relaxte cd vind. Echt een plaat die ik iedere ochtend na het slapen kan opzetten en savonds voor het slapen gaan.

Dus wat dat betreft maakt het mij geen zak uit welke stijl ze opgaan. Zolang ik kippevel krijg bij hun nummers, ben ik nog steeds een fan! :Y
Waarom ben je fan van een band? Omdat je de muziek leuk vindt lijkt me.Dat je dan de brainwaves van een band respecteerd zal best, maar daar ben je toch geen fan voor?
Begrijp me niet verkeerd. Het zal productietechnisch allemaal best goed in elkaar zitten en het zal wel weer een hit worden, maar het slaat natuurlijk als band zijnde nergens op.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_86674776
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:45 schreef Komakie het volgende:

[..]

Waarom ben je fan van een band? Omdat je de muziek leuk vindt lijkt me.Dat je dan de brainwaves van een band respecteerd zal best, maar daar ben je toch geen fan voor?
Begrijp me niet verkeerd. Het zal productietechnisch allemaal best goed in elkaar zitten en het zal wel weer een hit worden, maar het slaat natuurlijk als band zijnde nergens op.
Nogmaals smaken verschillen. Ik heb me op de een of andere manier altijd wel in hun muziek kunnen waarderen. In het begin ( zie mijn eerste post ) had ik zware kritiek in het begin op dit album. Maar ik kan niks anders zeggen hoe vaker ik em luister hoe meer ik em waardeer.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  dinsdag 21 september 2010 @ 15:33:04 #156
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86676022
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:55 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Nogmaals smaken verschillen. Ik heb me op de een of andere manier altijd wel in hun muziek kunnen waarderen. In het begin ( zie mijn eerste post ) had ik zware kritiek in het begin op dit album. Maar ik kan niks anders zeggen hoe vaker ik em luister hoe meer ik em waardeer.
Ga eens 100 keer Britney Spears luisteren, dan kun je het op een gegeven moment ook wel enigzins waarderen. Zo lang je haar gekrijs buiten de muziek niet hoort.

Bij wijze van spreken natuurlijk. ;)

Het gaat erom dat je dingen in muziek gaat herkennen. Waardoor het steeds makkelijker in het gehoor ligt. Ik heb dat ook met veel muziek. Daarom zijn veel gedraaide nummers op de radio ook zo populair. Herkenning.

Is niet altijd en overal bij trouwens.

Ik vond alleen de post die je aangaf beter :X

;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_86676610
HT, meteora en re-animation _O_

de rest :{w
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_86893080
Zou het echt vet vinden als LP een concert in Nederland geeft. Hoeft niet zozeer grootschalig te zijn..
Paradiso of de Melkweg in Amsterdam ^O^
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  maandag 27 september 2010 @ 11:57:57 #159
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_86894688
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:05 schreef incognitoomuch het volgende:
Zou het echt vet vinden als LP een concert in Nederland geeft. Hoeft niet zozeer grootschalig te zijn..
Paradiso of de Melkweg in Amsterdam ^O^
Lijkt mij dat je dat kunt vergeten. Ik denk dat je met Gelredome of Ahoy meer in de buurt zit.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_86895763
Dat zou nog mooier zijn natuurlijk!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  maandag 27 september 2010 @ 15:37:55 #161
241787 OuweBaas
Baas boven Baas
pi_86902781
"My dream is to know why my nightmares never cease"
pi_86905102
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:37 schreef OuweBaas het volgende:
_O_
Wat een meesterlijke cover.
Wel tof inderdaad!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_87184335
quote:
Op maandag 27 september 2010 16:30 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Wel tof inderdaad!
linking park is gewoon tegno gewoorden
dylan is er
pi_87185694
Wat een kutnummer die van pendulum. daar kan ik nou echt helemaal niets mooi aan vinden.
pi_88353784
Heee een review op de frontpage! Geeft precies weer hoe ik me na de eerste luisterbeurt voelde...
  vrijdag 5 november 2010 @ 10:33:20 #166
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_88355798
Vriendin van me is vorige week 2 keer naar LP geweest in Keulen :P
The Outside Agency
  vrijdag 5 november 2010 @ 10:52:35 #167
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_88356427
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 09:14 schreef Patrijz het volgende:
Heee een review op de frontpage! Geeft precies weer hoe ik me na de eerste luisterbeurt voelde...
Wel een verdomd slecht geschreven stuk. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_88357702
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 10:33 schreef haakon het volgende:
Vriendin van me is vorige week 2 keer naar LP geweest in Keulen :P
Daar was ik ook.
Begonnen 10 minuten te laat en ik meen mij te herinneren dat het tot 23:00 zou duren. Om 22:40 stopten ze heel abrubt.
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 5 november 2010 @ 11:26:17 #169
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88357750
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 10:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Wel een verdomd slecht geschreven stuk. :')
Dezelfde kwaliteit als de CD :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_88359044
Nieuwe album is wel verdomd slecht zeg. :')
pi_88359157
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 12:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Nieuwe album is wel verdomd slecht zeg. :')
Er zitten 1 of 2 aardige nummers tussen, maar het valt behoorlijk tegen ja. Sowieso teveel instrumentaal gepingel en aparte intro-nummers van 30 seconden enzo
pi_88359199
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 november 2010 12:03 schreef Loveless85 het volgende:

[..]



Er zitten 1 of 2 aardige nummers tussen, maar het valt behoorlijk tegen ja. Sowieso teveel instrumentaal gepingel en aparte intro-nummers van 30 seconden enzo
Inderdaad twee nummers zijn wel te pruimen, maar aangezien ik voorheen vrijwel elk nummer van LP wel kapot kon draaien, valt dit heel erg tegen.
pi_88359393
Alles vóór minutes to midnight draai ik nu nog grijs, maar de 'nieuwe' shit is mij iets te 'gemaakt' en vast heel artsy, maar niet mijn ding
pi_88359466
Op hun concert ging ook iedereen los op die oude nummers. Op die nieuwe nummers hoorde je bijna niemand meezingen of meedoen :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_88359528
Dat was al zo op Pinkpop, op de Minutes to Midnight tour _O-

Ze zagen er ook ineens zo debiel uit, helemaal geknipt en gekapt in tot in de puntjes gestyled :')

Hoop dat ze live nog wel veel oude shit blijven spelen. Ben benieuwd hoe het met de verkoopcijfers zit, zou dat ergens bekend zijn?
pi_88359590
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 november 2010 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Dat was al zo op Pinkpop, op de Minutes to Midnight tour _O-

Ze zagen er ook ineens zo debiel uit, helemaal geknipt en gekapt in tot in de puntjes gestyled :')

Hoop dat ze live nog wel veel oude shit blijven spelen. Ben benieuwd hoe het met de verkoopcijfers zit, zou dat ergens bekend zijn?
Daar was ik ook, aangezien ik in Landgraaf woon, maar dat viel nog reuze mee vergeleken met hun concert in Keulen
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 5 november 2010 @ 12:40:32 #177
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88360418
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Dat was al zo op Pinkpop, op de Minutes to Midnight tour _O-

Ze zagen er ook ineens zo debiel uit, helemaal geknipt en gekapt in tot in de puntjes gestyled :')

Hoop dat ze live nog wel veel oude shit blijven spelen. Ben benieuwd hoe het met de verkoopcijfers zit, zou dat ergens bekend zijn?
In Amerika kwamen ze in de eerste week gelijk binnen op 1.

In Europa is hij alleen in Hongarije minder laag gekomen dan in Nederland. Nederland was 7 de hoogste notering. Bij de rest van de landen allemaal wel top 3.
Dus zo slecht gaan die albumsales niet.

Maar dan nog, het is een CD van Linkin Park. Die verkoopt bij voorbaat al goed. Ik ben benieuwd hoeveel mensen die het album gekocht hebben daarna erg teleurgesteld waren.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_88360530
Ja precies het laatste wat je zegt, gewoon omdat het een LP album is verkoopt het sowieso natuurlijk al mega. En das het mooie aan die hele muziekbranche, je merkt pas ná de koop dat het (wellicht) een kutproduct is.

Maar ik geloof niet dat ze ooit nog de megasales van Hybrid Theory en Meteora gaan evenaren...
  vrijdag 5 november 2010 @ 12:50:06 #179
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88360721
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ja precies het laatste wat je zegt, gewoon omdat het een LP album is verkoopt het sowieso natuurlijk al mega. En das het mooie aan die hele muziekbranche, je merkt pas ná de koop dat het (wellicht) een kutproduct is.

Maar ik geloof niet dat ze ooit nog de megasales van Hybrid Theory en Meteora gaan evenaren...
Hybrid Theory is het best verkochte hard rock album ooit. Tenminste, tot een paar jaar geleden en ik denk niet dat er al een album voorbij is gekomen. Die gaan ze nooit voorbij.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 5 november 2010 @ 12:51:00 #180
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_88360755
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ja precies het laatste wat je zegt, gewoon omdat het een LP album is verkoopt het sowieso natuurlijk al mega. En das het mooie aan die hele muziekbranche, je merkt pas ná de koop dat het (wellicht) een kutproduct is.

Maar ik geloof niet dat ze ooit nog de megasales van Hybrid Theory en Meteora gaan evenaren...
Mooie actie van LP of je het nou moet haten of niet...
It's not about the brandname or what you want to hear... it's what we bring out whether you like it or not. :)
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_88363983
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 12:51 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Mooie actie van LP of je het nou moet haten of niet...
It's not about the brandname or what you want to hear... it's what we bring out whether you like it or not. :)
Ja ik begrijp waarom LP het album op deze manier gemaakt heeft en respecteer dat nog altijd... maar vind het gewoon niet leuk :D!
  vrijdag 5 november 2010 @ 14:23:24 #182
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88364040
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 12:51 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Mooie actie van LP of je het nou moet haten of niet...
It's not about the brandname or what you want to hear... it's what we bring out whether you like it or not. :)
Een poging om toch nog radicaal te zijn/blijven.

Hoe je het ook went of keert, het is kutmuziek.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_88367651
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 12:51 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Mooie actie van LP of je het nou moet haten of niet...
It's not about the brandname or what you want to hear... it's what we bring out whether you like it or not. :)
Ja echt goeie actie :') de fans kunnen de pot op, we doen gewoon lekker wat we leuk vinden of het nou verkoopt of niet :')

Zou je in iedere andere branche eens moeten proberen :D
En als het volgende albumpje kut loopt is weer 'boohoo downloads!'

Ja ehh :+ met albums als deze ben ik wel afgeleerd om eerst te kopen en dan te luisteren...
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:02:27 #184
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_88368080
I guess we all agree to disagree. :)
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:40:49 #185
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88369742
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]



Ja echt goeie actie :') de fans kunnen de pot op, we doen gewoon lekker wat we leuk vinden of het nou verkoopt of niet :')

Zou je in iedere andere branche eens moeten proberen :D
En als het volgende albumpje kut loopt is weer 'boohoo downloads!'

Ja ehh :+ met albums als deze ben ik wel afgeleerd om eerst te kopen en dan te luisteren...
Ik denk dat dit ook wel een hoop verkopen kost in het algemeen. Niet specifiek voor Linkin Park. Mensen gaan eerst muziek luisteren en dan pas kopen. Vroeger kochten ze misschien wel eens iets op de gok. Met internet tegenwoordig hoeft dat niet meer.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_88382694
Ik was even geïnteresseerd in Linkin Park omdat ik las dat ze een nieuw album hebben gemaakt die compleet anders is. Dus ik zoek even wat op... kom ik op dit:


Nooit gedacht dat het nog slechter kon. Mijn God zeg. Had een beetje gehoopt dat ze het licht hadden gezien. Maar nu blijkt dat ze nog veel dieper zijn gezonken. Wat een geluid zeg... een kreperende kraai klinkt nog aangenamer! Niet overdreven!

Ik vraag me af hoe ze dit überhaupt durven uit te brengen? Het is duizend maal slechter dan oudere nummers.
pi_88525109
Ik kan het nieuwe geluid wel waarderen :). De kwaliteit is wisselvallig, maar dat had ik ook met de andere cd's. Zitten een paar erg toffe nummers tussen. De oude stijl zit vol met teenage angst, ondanks dat die nummers wel lekker klinken zijn de teksten soms tenenkrommend slecht. Ieder z'n ding, ik vind het wel tof dat ze wat nieuws proberen.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  woensdag 10 november 2010 @ 08:50:47 #188
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88544464
Ik had er gisteren een gesprek over met iemand die het eens is met mij over de kwaliteit, maar er nog wel een interessante reden voor heeft waarom ze dit doen.

Ze waaien uiteindelijk gewoon met alle winden mee.
Bij de eerste 2 albums vierde de nu-metal hoogtij waar ze lekker aan mee deden.
Toen was het een beetje de softere "rock" muziek die nog steeds wel een beetje te horen is.

Nu zal er wel weer een andere stroming zijn (misschien wel voornamelijk in Amerika) waar ze lekker mee waaien.

Het zou trouwens op zich niet zo gek zijn. Ten tijde van MTM hadden ze was muziek gemaakt die meer in de lijn van de eerste 2 albums lag. Toen heeft een producer gezegd dat het allemaal anders moest.
Ik kan me nog herinneren dat er een nummer was wat nooit op een album gekomen is en wel een aantal keer gespeeld tussen het 2de en het 3de album. QWERTY heette dat nummer.
Ze hebben dat trouwens zelf vertelt (in een interview natuurlijk :P ) dus tja....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_88547516
Moet je me toch vertellen welke stroming dat is en welke bands dat spelen, want dit geluid heb ik nog niet veel gehoord. Ik kan me juist heel goed voorstellen dat doorgaan in dezelfde stijl niet wenselijk is, omdat het dan allemaal wel erg repetitief wordt.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_88549074
...en ik daarom ook het idee krijg dat de meeste boze fans vergelijkbaar zijn met de welbekende "Wat een boer niet canned..." quote.

Voorgekauwd Olvarit voer voor de massa die zich slechts 1 op 1 blijven focussen op wat hun willen horen.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_88566210
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 11:36 schreef incognitoomuch het volgende:
...en ik daarom ook het idee krijg dat de meeste boze fans vergelijkbaar zijn met de welbekende "Wat een boer niet canned..." quote.

Voorgekauwd Olvarit voer voor de massa die zich slechts 1 op 1 blijven focussen op wat hun willen horen.
Ze hebben nu hun stijl dusdanig veranderd, dat het net is alsof ik een heel andere bvand beluister. Jezus man, zou je het ook nog beluisteren als ze ineens hardcore maakten? Of geef je me dan wel gelijk.
Tis natuurlijk leuk om wat extra centen te vangen, maar ze laten hun fans (die hen groot maakten na aanleiding van HT en Meteora) stikken imo.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_88590400
Vind ik een beetje een overtrokken reactie. Als je Blackout of Wretches and Kings luistert zit er net zoveel power in als bij hun eerdere albums. Enige verschil is dat niet íeder nummer power heeft. Verder experimenteren ze (succesvol) en dat maakt het album alleen maar beter. Het is niet dat ze maar wat hebben gedaan. Veel belangrijker vind ik dat de teksten van de nummers veel volwassener zijn geworden.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_88590439
Even los van het feit dat nog een album in de 'oude stijl' waarschijnlijk had geresulteerd in generieke bagger. Daar hadden de 'fans' net zo hard over lopen zeiken. Snap best dat ze even iets anders proberen in dat opzicht.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_88590713
@ Steeven : Das nou precies wat ik duidelijk probeer te maken. ^O^
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  vrijdag 12 november 2010 @ 00:43:52 #195
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_88620469
Er zijn ook veel bands die 5 albums achter elkaar dezelfde stijl muziek maken en toch gewoon goed blijven.
pi_88628192
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 19:07 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ze hebben nu hun stijl dusdanig veranderd, dat het net is alsof ik een heel andere bvand beluister. Jezus man, zou je het ook nog beluisteren als ze ineens hardcore maakten? Of geef je me dan wel gelijk.
Tis natuurlijk leuk om wat extra centen te vangen, maar ze laten hun fans (die hen groot maakten na aanleiding van HT en Meteora) stikken imo.
Precies. :Y
  vrijdag 12 november 2010 @ 12:07:05 #197
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88629928
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:22 schreef Steeven het volgende:
Vind ik een beetje een overtrokken reactie. Als je Blackout of Wretches and Kings luistert zit er net zoveel power in als bij hun eerdere albums. Enige verschil is dat niet íeder nummer power heeft. Verder experimenteren ze (succesvol) en dat maakt het album alleen maar beter. Het is niet dat ze maar wat hebben gedaan. Veel belangrijker vind ik dat de teksten van de nummers veel volwassener zijn geworden.
Net zo veel power als in MTM zeker?

En teksten die volwassen zijn geworden.... :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_88631189
Goede onderbouwing man. Elk punt dat je hebt aangestipt slaat als een tang op een varken.

Ja, de teksten zijn volwassener geworden. Die van alle eerdere albums zijn duidelijk geschreven voor de pubers. Misschien dat jij niet meer geraakt wordt als doelgroep, in dat opzicht zou ik het begrijpen dat je dit niks vindt.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_88631229
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 12:44 schreef Steeven het volgende:
Goede onderbouwing man. Elk punt dat je hebt aangestipt slaat als een tang op een varken.

Ja, de teksten zijn volwassener geworden. Die van alle eerdere albums zijn duidelijk geschreven voor de pubers. Misschien dat jij niet meer geraakt wordt als doelgroep, in dat opzicht zou ik het begrijpen dat je dit niks vindt.
Het gaat niet eens om de teksten zo zeer, maar vooral om de sound. Gros van de nummers klinkt naar mijn mening nergens meer naar, terwijl ik voorheen elk nummer leuk vond.
pi_88631296
Overigens heb ik de cd ook gekocht gisteren. De eerste cd die ik heb gekocht sinds jaren. Maar goed, muziek is dan ook iets persoonlijks.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_88631464
Muziek iets persoonlijks :')

Muziek is massa-medium no.1
Miljoenen platen verkopen persoonlijk :D
pi_88631495
@Strawberry: Ik kan wel begrijpen dat je de ruwe sound mist, die op eerdere albums wel aanwezig was. Heel goed zelfs. Toen ik het album voor het eerst hoorde dacht ik hetzelfde :D, vond het helemaal niks, nummers missen climax, etc. Zelfs de pittigere nummers op het album zijn op een andere manier pittig dan voorheen. En dan komt het op persoonlijke smaak aan, waarmee ik niet wil zeggen dat mijn smaak of jouw smaak beter is.

Ik schaar me dan ook behoorlijk achter deze post (van de FP):

quote:
Op zaterdag 6 november 2010 @ 01:19 schreef BAS3 het volgende:
Ik ben van mening dat een groot deel van jullie het niet helemaal heeft begrepen. In den beginne was Linkin Park een band die meeliftte op de stroom nu-metal bands en de crossover tussen rap en rock. Prima als je dat goed vindt. Ik luister ook nog steeds graag naar de oude songs, maar Mike Shinoda zegt het in 'When they come for me' zelf als volgt:

"Because even a blueprint is a gift and a curse
Because once you got a theory of how the thing works
Everybody wants the next thing to be like the first
And I'm not a robot, I'm not a monkey
I will not dance even if the beat's funky"

Met andere woorden: jullie kunnen wel zeggen dat we steeds hetzelfde trucje moeten herhalen en dat Chester steeds boos moet schreeuwen, dat doen wij niet.

Wat ik merk aan de plaat is dat ieder bandlid zijn eigen kwaliteiten heeft uitgediept. Je merkt dat bijvoorbeeld dat de zang van Chester beter is geworden nu hij ook zingt bij Dead by Sunrise en dat Mike's raps anders zijn, mede dankzij zijn zijproject Fort Minor, Mr. Hahn heeft zich helemaal murw gesampeld [bij een van de nummers was ProTools tot aan het maximum aantal tracks].

Op de DVD geven ze zelf aan dat ze juist niet weer hetzelfde trucje opnieuw wilden uithalen en ruim twee jaar bezig zijn geweest met sampelen, schrijven en ook weer schrappen. Er is nagedacht over de songstructuren door bijvoorbeeld niet altijd het standaard coupletje-refreintje te spelen. Dat is voor mij een teken van groei.

Voor mij is het album, in tegenstelling tot de mijns inziens slecht onderbouwde review, een goed afgerond geheel, waarin alle kwaliteiten van de band naar voren komen. Sampeling, sterke raps, heldere zang, goede gitaren en toch ook wat vette uithalen. Door de subtiele overgangen worden de songs ingeleid en aan elkaar geknoopt, waardoor het een totaalpakket wordt.

Ik moet wel zeggen dat er niet veel songs op staan die als volwaardige single uitgebracht kunnen worden, dat zijn er volgens mij een stuk of 6, maar als je de moeite neemt het album als geheel te beluisteren [en juist niet de intro's te skippen] dan merk je dat alles lekker in elkaar overloopt.

Ben je het met de nieuwe koers niet eens, dan kun je uiteraard de oude albums op repeat zetten, maar zoals Mike Shinoda zegt:

"Ya'll ought to stop talking and start trying to catch up motherf**ker".
ps: waar zit de fucking quoteknop in die nieuwe kutlayout?
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_88631518
De manier waarop muziek je raakt is persoonlijk, omdat muziek niet dezelfde invloed heeft op ieder individu, prutser.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  vrijdag 12 november 2010 @ 12:56:28 #204
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88631592
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 12:44 schreef Steeven het volgende:
Goede onderbouwing man. Elk punt dat je hebt aangestipt slaat als een tang op een varken.

Ja, de teksten zijn volwassener geworden. Die van alle eerdere albums zijn duidelijk geschreven voor de pubers. Misschien dat jij niet meer geraakt wordt als doelgroep, in dat opzicht zou ik het begrijpen dat je dit niks vindt.
Ok, laat ik het dan zo zeggen.
Ik zie niet dat de teksten volwassener zijn geworden en verder boeit dat me ook niet zo veel. Zo beter?

Daarnaast vind ik mijn post helemaal niet zo slecht onderbouwd. Dat jij het er niet mee eens bent is heel wat anders.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_88631658
Als het je gaat om de ruwe sound snap ik je teleurstelling ja.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:19:12 #206
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88632239
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 12:53 schreef Steeven het volgende:
ps: waar zit de fucking quoteknop in die nieuwe kutlayout?
Rechtboven de post. Prutser :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_88632297
Haha volgens mij worden die knoppen geblokkeerd door mijn ad blocker.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  vrijdag 12 november 2010 @ 14:09:59 #208
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_88634011
... moet overigens ook nog steeds het album kopen... :x terwijl het album al een ruime 2 maanden op me mp3speler staat :P

Is die Dvd nog een beetje boeiend?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_88634717
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:20 schreef Steeven het volgende:
Haha volgens mij worden die knoppen geblokkeerd door mijn ad blocker.
Heb ik ook last van... ;-) Dus nu is het forum de enige plek op het web waar ik adds zie...

Trouwens leuke discussie :D! Beter stoppen we er gewoon mee, want het blijft een kwestie van smaak. Je kunt het zo moeilijk maken als je zelf wilt maar het komt altijd op hetzelfde neer; vind ik het leuk om te luisteren of niet...
  zondag 21 november 2010 @ 12:36:28 #210
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_88970652
Wanneer komen ze naar Nederland?
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_88973666
quote:
9s.gif Op zondag 21 november 2010 12:36 schreef Graseter het volgende:
Wanneer komen ze naar Nederland?
nooit? :P
pi_88974315
quote:
9s.gif Op zondag 21 november 2010 12:36 schreef Graseter het volgende:
Wanneer komen ze naar Nederland?
Daar zit ik ook op te wachten, maar blijkbaar zijn wij Nederlanders niet belangrijk genoeg. :')
  zondag 21 november 2010 @ 15:02:28 #213
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_88975364
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 14:10 schreef Patrijz het volgende:

[..]



nooit? :P
Ik eet je op hoor.
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  zondag 21 november 2010 @ 15:03:36 #214
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_88975399
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 14:30 schreef Franneh het volgende:

[..]


Daar zit ik ook op te wachten, maar blijkbaar zijn wij Nederlanders niet belangrijk genoeg. :')
Hey jij, wij zijn heel belangrijk O+ :*
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_88975616
quote:
99s.gif Op zondag 21 november 2010 15:03 schreef Kally het volgende:

[..]

Hey jij, wij zijn heel belangrijk O+ :*
Maar blijkbaar niet belangrijk genoeg voor lp. ;(
*;
  zondag 21 november 2010 @ 15:10:37 #216
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_88975653
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 15:09 schreef Franneh het volgende:

[..]

Maar blijkbaar niet belangrijk genoeg voor lp. ;(
*;
Wel.
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  zondag 21 november 2010 @ 15:11:18 #217
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_88975679
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 15:09 schreef Franneh het volgende:

[..]

Maar blijkbaar niet belangrijk genoeg voor lp. ;(
*;
Gaan wij toch lekker naar hun, meteen reisje erbij *O*
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
  zondag 21 november 2010 @ 15:11:57 #218
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_88975701
quote:
99s.gif Op zondag 21 november 2010 15:11 schreef Kally het volgende:

[..]

Gaan wij toch lekker naar hun, meteen reisje erbij *O*
Ik slaap tussen jullie in.
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_88976015
quote:
7s.gif Op zondag 21 november 2010 15:10 schreef Graseter het volgende:

[..]

Wel.
Waarom zijn ze dan nog niet gekomen? :(
pi_88976050
quote:
99s.gif Op zondag 21 november 2010 15:11 schreef Kally het volgende:

[..]

Gaan wij toch lekker naar hun, meteen reisje erbij *O*
Tickets for the A THOUSAND SUNS NORTH AMERICAN TOUR 2011 are now on sale to the public for select dates as of 10am local time this morning. For details on how you can get access tickets for other dates before anyone else can buy them, go to http://linkinpark.com/.

Ok. O+
  zondag 21 november 2010 @ 15:22:03 #221
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_88976105
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 15:20 schreef Franneh het volgende:

[..]

Tickets for the A THOUSAND SUNS NORTH AMERICAN TOUR 2011 are now on sale to the public for select dates as of 10am local time this morning. For details on how you can get access tickets for other dates before anyone else can buy them, go to http://linkinpark.com/.

Ok. O+
20 en 23 Februari zijn ze in CA, dan wil ik. :D
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  zondag 21 november 2010 @ 15:23:35 #222
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_88976157
Section
Row
Seats
Description
102
T
5 - 7
PRICE LEVEL 1
MAIN CONCOURSE
Type
Full Price Ticket
Price
US $85.75 x 3
Price Details
Close Price Details
Type
Full Price Ticket
Ticket Price
US $72.50 x 3
Convenience Charge
US $13.25 x 3
SUBTOTAL*
US $257.25
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  zondag 21 november 2010 @ 15:24:12 #223
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_88976180
quote:
7s.gif Op zondag 21 november 2010 15:11 schreef Graseter het volgende:

[..]

Ik slaap tussen jullie in.
Neen
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
  zondag 21 november 2010 @ 15:34:10 #224
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_88976514
quote:
99s.gif Op zondag 21 november 2010 15:24 schreef Kally het volgende:

[..]

Neen
Waarom niet!? :'(
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  zondag 21 november 2010 @ 15:34:55 #225
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_88976536
quote:
7s.gif Op zondag 21 november 2010 15:34 schreef Graseter het volgende:

[..]

Waarom niet!? :'(
Omdat appel
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
pi_88976749
Van mij mag het wel hoor Kal. Voor 1 keer, omdat LP
  zondag 21 november 2010 @ 15:42:29 #227
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_88976758
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 15:42 schreef Franneh het volgende:
Van mij mag het wel hoor Kal. Voor 1 keer, omdat LP
*O*
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  zondag 21 november 2010 @ 15:43:29 #228
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_88976789
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 15:42 schreef Franneh het volgende:
Van mij mag het wel hoor Kal. Voor 1 keer, omdat LP
Hij heeft verleden week al naast me gelegen :P

Maar oke :D
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
  zondag 21 november 2010 @ 15:44:03 #229
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_88976811
quote:
99s.gif Op zondag 21 november 2010 15:43 schreef Kally het volgende:

[..]

Hij heeft verleden week al naast me gelegen :P

Maar oke :D
:D
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_88977069
quote:
99s.gif Op zondag 21 november 2010 15:43 schreef Kally het volgende:

[..]

Hij heeft verleden week al naast me gelegen :P

Maar oke :D
:D
pi_88977088
Maar conclusie is dat LP alsnog niet naar ned. komt.
Wie er ook naast wie komt te liggen.
  zondag 21 november 2010 @ 15:52:09 #232
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_88977140
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 15:51 schreef Franneh het volgende:
Maar conclusie is dat LP alsnog niet naar ned. komt.
Wie er ook naast wie komt te liggen.
Ja mooi verhaal -O-
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
  zondag 21 november 2010 @ 17:13:12 #233
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88980032
Dan ga je toch gewoon naar Duitsland? Genoeg plekken waar ze komen die best in de buurt zijn. Doe ik ook wel eens bij bands. Ben een paar jaar geleden nog bij Offspring geweest in Koln. Leuke roadtrip ook nog eens :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_88982265
Is dit het LP of het swingers topic? :o

Maar ze zijn sowieso niet zo happig op NL helaas. Pinkpop was de laatste show, en volgens mij jaaaaaren daarvoor ook amper in NL geweest
pi_88982308
Daarvoor in 2001 een show in de HMH en dat lijken de enige 2 shows (met Pinkpop dus) in 10 jaar in NL geweest te zijn ;(

Wel idd vaak in Duitsland, een keer in Weeze op festival, aantal losse concerten en paar keer Rock am Ring :Y
pi_88983574
Wat een prijzen trouwens! Dat heb ik echt niet meer voor de lutsers over!
  woensdag 1 december 2010 @ 15:56:26 #237
164283 Luco
Buongiorno!
pi_89388904
Heeft een van jullie enig idee waar ik de album art van ATS in posterformaat zou kunnen krijgen?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  woensdag 1 december 2010 @ 15:58:48 #238
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_89388998
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
Muziek iets persoonlijks :')

Muziek is massa-medium no.1
Miljoenen platen verkopen persoonlijk :D
Ik merkte dat met mijn 'break' van vorig jaar. Vind je ineens hulp in teksten van liedjes. Merk je dat jouw break niet zo bijzonder is als je zelf denkt. Hoewel je je wel zwaar klote voelt natuurlijk
  woensdag 1 december 2010 @ 16:46:12 #239
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_89391098
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:56 schreef Luco het volgende:
Heeft een van jullie enig idee waar ik de album art van ATS in posterformaat zou kunnen krijgen?
Try Ebay ;)
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  woensdag 1 december 2010 @ 17:00:22 #240
164283 Luco
Buongiorno!
pi_89391911
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:46 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Try Ebay ;)
En bekijk nu zelf eens de resultaten die hij geeft ;). Wil dus de albumcover op groot formaat. Nu zou ik wel de LP daarvoor kunnen kopen, maar zoek 'm eigenlijk nog een klein slagje groter...
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  woensdag 1 december 2010 @ 17:14:41 #241
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_89392613
Kan me niet voorstellen dat Ebay dat niet heeft. Hmjah een poster winkel in NL zal et em denk ik niet worden.. Of je moet naar zo'n custom poster website gaan die het voor je doet.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  woensdag 1 december 2010 @ 17:22:33 #242
164283 Luco
Buongiorno!
pi_89392988
dan moet ik dus een plaatje van 12x12cm laten uitevrgroten. No way dat dat zonder kwaliteitsverlies kan.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_89421318
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:22 schreef Luco het volgende:
dan moet ik dus een plaatje van 12x12cm laten uitevrgroten. No way dat dat zonder kwaliteitsverlies kan.
Lol... je hebt echt wel grotere plaatjes dan 12x12 man... Google is your friend you know.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_89906171
Aldus Jan Smeets net bij Giel:

Linkin Park staat wel op de 'aanbiedingenlijst' voor Pinkpop (en neem aan dus diverse andere festivals), maar Pinkpop heeft ze niet erg hoog op het eigen verlanglijstje staan, dus wss géén LP op Pinkpop.
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:44:53 #245
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_89939822
Ik heb ze maar 1 keer gezien en dat was in het voorprogramma van Deftones.
En toen was het nog zo'n beginnend klein bandje en was het nog zo:

pi_89939889
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 december 2010 08:15 schreef Loveless85 het volgende:
Aldus Jan Smeets net bij Giel:

Linkin Park staat wel op de 'aanbiedingenlijst' voor Pinkpop (en neem aan dus diverse andere festivals), maar Pinkpop heeft ze niet erg hoog op het eigen verlanglijstje staan, dus wss géén LP op Pinkpop.
Beetje zonde eigenlijk. Zou weleens leuk zijn.
Bier en tieten!!
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:55:55 #247
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_89943461
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:46 schreef thewhiteguy het volgende:

[..]

Beetje zonde eigenlijk. Zou weleens leuk zijn.
Weleens leuk? In 2007 waren ze daar.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_89949096
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:46 schreef thewhiteguy het volgende:

[..]

Beetje zonde eigenlijk. Zou weleens leuk zijn.
Ze waren er idd zo lang geleden nog niet... :D
En Giel vond het ook een beetje vergane glorie, dus die was het wel met Jan eens geloof ik. Tis natuurlijk ook meteen een monsterplek, en volgens mij heeft PP dan meteen alle headliners vastliggen aangezien ze Kings of Leon en Coldplay al hadden...
  woensdag 15 december 2010 @ 16:55:27 #249
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_89963923
Linkin Park ipv KoL had wel een stuk beter eruit gezien hoor.
Vergane glorie, nou nee, albums van LP kan KoL nog een puntje aan zuigen
al is het een totaal ander genre
pi_89963952
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:55 schreef AgeEll het volgende:
Linkin Park ipv KoL had wel een stuk beter eruit gezien hoor.
Vergane glorie, nou nee, albums van LP kan KoL nog een puntje aan zuigen
al is het een totaal ander genre
Ja wat mij betreft ook hoor, maar wmb Jan Smeets dus niet... en wellicht willen ze gewoon niet zo vroeg al die 3e headliner plek vastleggen? Geen idee... Ze lijken iig dit jaar weer de wat softere kant op te gaan met KoL en Coldplay
pi_93244305
Even een schopje voor dit relaxte nummer!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  donderdag 24 februari 2011 @ 17:22:57 #252
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_93263468
quote:
Linkin Park is langverwacht en daarom terecht de topper op de eerste Rock Werchter dag, donderdag 30 juni. Het wordt hun enige show in de Benelux trouwens!
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_93263624
Hmm, ze spelen live helaas steeds minder van de eerste 2 albums, en ze zien er tegenwoordig uit als een gelikte boyband ;(
pi_93279350
Waarom slaan ze NL gewoon steeds over :{
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:12:17 #255
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_93279842
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Waarom slaan ze NL gewoon steeds over :{
Zijn ze zovaak dicht in de buurt geweest dan de laatste jaren? Ik heb het niet zo meer gevolgd.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_93280945
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Zijn ze zovaak dicht in de buurt geweest dan de laatste jaren? Ik heb het niet zo meer gevolgd.
Ja maar in vind het symbolisch gewoon raar. Tig shows in Duitsland, nu Werchter... wat is mis met Pinkpop of Lowlands of een eigen concertje in Ahoy of bezoekje Goffertpark of Arena?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93281064
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:25 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ja maar in vind het symbolisch gewoon raar. Tig shows in Duitsland, nu Werchter... wat is mis met Pinkpop of Lowlands of een eigen concertje in Ahoy of bezoekje Goffertpark of Arena?
Lowlands/pinkpop kunnen/willen het niet betalen gok ik zomaar.
pi_93281175
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:27 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Lowlands/pinkpop kunnen/willen het niet betalen gok ik zomaar.
In 2007 is het ze toch aardig gelukt ;) Pinkpop dan...
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93285647
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:28 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

In 2007 is het ze toch aardig gelukt ;) Pinkpop dan...
Toen maakten ze ook nog goede muziek. Wees blij dat Linkin Park niet op Pinkpop speelt..
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_93286183
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:25 schreef Mr.Jorn. het volgende:

[..]

Toen maakten ze ook nog goede muziek. Wees blij dat Linkin Park niet op Pinkpop speelt..
Ik weet het ;(
Maar in Keulen afgelopen jaar hebben ze toch veel oude nummers gedaan :)
Wel een domper dat ze 20 minuten eerder ophielden dan ik dacht dat ze zouden spelen... geen spectaculair einde enzo. Jammer ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_95917741
Hybrid Theory nog maar eens opgezet ^O^
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 24 april 2011 @ 16:36:29 #262
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_95922285
Ik ga ze zien op Rock Werchter :)
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  dinsdag 26 april 2011 @ 14:46:08 #263
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_95995164
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 16:36 schreef Steeven het volgende:
Ik ga ze zien op Rock Werchter :)
Ik ook! _O_
Word mijn eerste keer dus ik ben benieuwd!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_98384402
YAAY.

Ik ga dit topic omhoog schoppen want Linkin Park = BAAS

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107104476
Chester over het nieuwe album;

quote:
In June 2011, Bennington revealed to Kerrang! that Linkin Park has begun working on new material for their next album. He explained, "We've been working on a new record for the past two months. The music is great and we're well ahead of where we're expecting to be. There aren't a whole lot of noises going on, but there are a lot of good songs. It will probably get a very polarized reaction. Which pleases me. As an artist, I want a reaction." The singer added that the band would be looking to tackle controversial topics on their new album, rather than the more personal subjects of their older material. "We've learned how to write serious songs and serious lyrics. We've learned how to deal with politics, faith and other things. Those are things that can get preachy really quickly, which we don't want to do. So you need to learn to talk to people and not at people", he said
:{
Persoonlijk niet echt de kant die ik ze op had willen zien gaan :+ Ze zijn wereldberoemd geworden met Hybrid Theory en Meteora, en volgens mij heeft alles daarna (of het nou die mixes, of het meer serieuze werk ala A Thousand Suns) stukken minder succes gehad.

Ga ze wel zien op Rock am Ring, en ze schijnen ook op Pinkpop te komen.

Hoop op een ouderwetse show a la Live in Texas, maar das tevergeefs denk ik ;(
  zondag 22 januari 2012 @ 21:10:58 #266
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107114732
quote:
11s.gif Op zondag 22 januari 2012 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
Chester over het nieuwe album;

[..]

:{
Persoonlijk niet echt de kant die ik ze op had willen zien gaan :+ Ze zijn wereldberoemd geworden met Hybrid Theory en Meteora, en volgens mij heeft alles daarna (of het nou die mixes, of het meer serieuze werk ala A Thousand Suns) stukken minder succes gehad.

Ga ze wel zien op Rock am Ring, en ze schijnen ook op Pinkpop te komen.

Hoop op een ouderwetse show a la Live in Texas, maar das tevergeefs denk ik ;(
Zou leuk zijn als ze ook weer eens een album zouden maken waar wel leuke muziek op staat, maar zal inderdaad wel niet.
Ik ga ze op Rock am Ring ook zien en dan vooral voor de oudjes. Het nieuwe werk kan me totaal niet boeien. Ik erger me eigenlijk tegenwoordig al aan de manier waarop ze op het podium staan. Dat deed ik in 2007 eerlijk gezegd al een beetje. Veel te gelikt. Het was altijd al wel af, maar hun stijling klopt nu ook helemaal niet meer bij wat ze doen.

Op Pinkpop komen ze volgens mij niet, want als ik me niet vergis hebben die de headliners al bekend gemaakt ( :? )
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_107115026
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:10 schreef Komakie het volgende:

[..]

Zou leuk zijn als ze ook weer eens een album zouden maken waar wel leuke muziek op staat, maar zal inderdaad wel niet.
Ik ga ze op Rock am Ring ook zien en dan vooral voor de oudjes. Het nieuwe werk kan me totaal niet boeien. Ik erger me eigenlijk tegenwoordig al aan de manier waarop ze op het podium staan. Dat deed ik in 2007 eerlijk gezegd al een beetje. Veel te gelikt. Het was altijd al wel af, maar hun stijling klopt nu ook helemaal niet meer bij wat ze doen.

Op Pinkpop komen ze volgens mij niet, want als ik me niet vergis hebben die de headliners al bekend gemaakt ( :? )
Het gerucht ging in ieder geval dat ze op Pinkpop zouden spelen, die hebben 2 headliners so far volgens mij (The Boss en The Cure, Soundgarden zal eventueel nog voor een van die 2 kunnen co-headlinen).

Maar heb ze inderdaad op Pinkpop gezien paar jaar terug, toen vond ik die hele styling ook al niks, het was allemaal zo 'gemaakt'. Jammer dat ze hun roots een beetje lijken te verloochenen en denken dat de fanbase zit te wachten op een album met 'gevoelige nummertjes' :')
pi_107115346
And now it's all GONEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 22 januari 2012 @ 22:22:39 #269
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_107119712
Ik kon het laatste album niet aanhoren toen deze net uit was gekomen. Verschrikkelijk. Maar omdat ze straks op RaR staan had ik een setlist bekeken en deze als playlist op mijn ipod gemaakt. Nou moet ik zeggen dat er best wat lekkere nummers op staan, en ben ik de cd veel beter waarderen.

Heel veel zin in RaR :)

en maybe een dagje Pinkpop
  zondag 22 januari 2012 @ 22:28:58 #270
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107120112
quote:
2s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:14 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het gerucht ging in ieder geval dat ze op Pinkpop zouden spelen, die hebben 2 headliners so far volgens mij (The Boss en The Cure, Soundgarden zal eventueel nog voor een van die 2 kunnen co-headlinen).

Maar heb ze inderdaad op Pinkpop gezien paar jaar terug, toen vond ik die hele styling ook al niks, het was allemaal zo 'gemaakt'. Jammer dat ze hun roots een beetje lijken te verloochenen en denken dat de fanbase zit te wachten op een album met 'gevoelige nummertjes' :')
Hmm ok ik dacht dat Soundgarden de 3de headliner was. Ik vond het al wel opvallend, maar na vorig jaar Pinkpop vind ik niets meer vreemd :')

Ik zou dat beetje trouwens wel weg willen laten. Er is echt nog bizar weinig van over.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_107120138
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 22:22 schreef AgeEll het volgende:
Ik kon het laatste album niet aanhoren toen deze net uit was gekomen. Verschrikkelijk. Maar omdat ze straks op RaR staan had ik een setlist bekeken en deze als playlist op mijn ipod gemaakt. Nou moet ik zeggen dat er best wat lekkere nummers op staan, en ben ik de cd veel beter waarderen.

Heel veel zin in RaR :)

en maybe een dagje Pinkpop
Ik zou er serieus geen nummer van kunnen meezingen, en bij Hybrid Theory echt allemaal, Meteora ook.

Het ging eigenlijk al mis bij M2M, al had die nog wel wat van die heerlijke schreeuwnummers, Given Up, No More Sorrow _O_

Vond ook die live at Milton Keynes DVD/CD best aardig, het begin dan tenminste, en dan gaat (imho) echt heel de vaart er uit met de 'langzame' nummers en Jay-Z meuk.

Maar vraag me heel erg af wat voor tour het wordt, want het nieuwe album is dan nog niet klaar volgens mij? Dus ik hoop heel erg op een gouwe ouwe tour _O_ maar aangezien ze echt flink afscheid aan t nemen zijn van hun 'oude' imago vrees ik ervoor ;(
pi_107120362
En dat lijkt bij die laatste shows ook zo te zijn?

Als ik daar de setlist zie:

quote:
Moscow Intro
New Divide
From the Inside
One Step Closer
Lying From You
Given Up
What I've Done
No More Sorrow
Jornada del Muerto
Waiting for the End
Wisdom, Justice, and Love
Iridescent
Numb
The Radiance
Breaking the Habit
Shadow of the Day
Fallout
The Catalyst
In the End
Papercut
Faint
Bleed It Out
Eigenlijk al het hardere werk in het eerste deel, dan middendeel met wat rustig werk, en dan nog een soort van 'knallend' eindje, maar de echte knallers (misschien op In The End na) hebben ze al in t begin gehad, dus vraag me af of dat de boel weer op gang krijgt.
  zondag 22 januari 2012 @ 22:46:50 #273
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107121128
Tot No More Sorrow goede setlist, daarna niets tot In The End (op misschien Numb na) en dan de laatste paar nummers weer aardig.
Misschien toch een setlistje maken met wat nieuwe nummers erbij om toch een beetje vertrouwd ermee te geraken...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 23 januari 2012 @ 01:29:45 #274
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_107126808
Shadow of the day, papercut en bleed it out zijn niet echt heel rustig toch. En ook wel vrij goed.

Anyways kom maar op met dat album. Dan beoordelen we aan de hand daarvan wel of het me aanstaat.

Ik vond het minder ruige gebeuren ook wel leuk dus, meer een soort van ingehouden rage zit daarin waar dat in de eerdere albums weer meer naar voren kwam door ruiger gitaarwerk

[ Bericht 17% gewijzigd door BurnaBoy op 23-01-2012 01:41:23 ]
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  maandag 23 januari 2012 @ 02:06:18 #275
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107127299
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 01:29 schreef BurnaBoy het volgende:
Shadow of the day, papercut en bleed it out zijn niet echt heel rustig toch. En ook wel vrij goed.

Anyways kom maar op met dat album. Dan beoordelen we aan de hand daarvan wel of het me aanstaat.

Ik vond het minder ruige gebeuren ook wel leuk dus, meer een soort van ingehouden rage zit daarin waar dat in de eerdere albums weer meer naar voren kwam door ruiger gitaarwerk
Papercut en Bleed It Out komen na In The End dus ben het met je eens. Die zijn wel ok ;)

Wel jammer dat ze er een heel stuk in hebben gegooid met allemaal nieuw werk achter elkaar. Begrijpelijk maar wel jammer.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 23 januari 2012 @ 02:16:30 #276
364940 Crackpijp
straatdealer
pi_107127416
Wat een 13 jarigen battie muziek is dat mang, met die wannabe rapper van ze.
Eerst ga je me horen, dan ga je me zien, dan laat ik je zwijgen met een glock19
  maandag 23 januari 2012 @ 08:55:55 #277
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_107129308
De laatste 2 albums zijn wel totaal anders dan eerste 2, maar toch vind ik Shadow of the Day, Leave out al the Rest, What I've Done, Waiting for the End, Blackout heerlijke nummers. En in zo'n setlist kom je alles tegen, ik vind t wel lekker eigenlijk.
  maandag 23 januari 2012 @ 09:41:06 #278
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_107130079
Ik heb er niet zo veel mee. What I've Done is nog wel OK en als je een liedje tussendoor doet wat iets rustiger is kan ik daar ook nog wel mee leven, maar er zit mij te veel van die rommel achter elkaar. Ik snap het wel dat het wat instrumenten beter past, maar het is toch jammer.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_108875059
Hmm, ik besef me nu pas dat Shadow of the day inderdaad erg veel lijkt op With or without you van U2 :')

Doesn't matter, beide prachtnummers _O_

edit: nu in Shadow of the day terugluister herinner ik me weer dat ik bij mijn eerste bijbaantje bij de Appie eerder weg mocht gaan om de trein naar Maastricht te pakken zodat ik bij de allereerste wereldrelease van M2M kon zijn :D :')

[ Bericht 38% gewijzigd door Neo-Mullen op 08-03-2012 20:02:32 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 26 mei 2012 @ 11:28:58 #280
371602 xSouL
kaak dicht
pi_112046872
Hmmm, hun nieuwe sound heeft wel wat :)
pi_112052536
Vind ik niet... Hopelijk spelen ze volgend weekend op rock am ring veel oudjes
  zaterdag 26 mei 2012 @ 16:24:49 #282
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112053491
Het is beter dan die crap van het vorige album, maar ik vind het nog steeds te veel binnen de lijntjes...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_112089206
Tis allemaal net wat te gelikt inderdaad, maar dat vond ik ook van hun hele voorkomen van de vorige (?) tour (laatste keer dat ze op Pinkpop stonden). Sjaaltjes, brilletjes, netjes gekapt en geschoren.


Hipsters :r
  zondag 27 mei 2012 @ 15:18:03 #284
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_112089855
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 14:59 schreef Loveless85 het volgende:
Tis allemaal net wat te gelikt inderdaad, maar dat vond ik ook van hun hele voorkomen van de vorige (?) tour (laatste keer dat ze op Pinkpop stonden). Sjaaltjes, brilletjes, netjes gekapt en geschoren.
Het is gewoon saai :Z :z
!!! Go 49-ers !!!
  zondag 27 mei 2012 @ 18:27:25 #285
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112095256
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 14:59 schreef Loveless85 het volgende:
Tis allemaal net wat te gelikt inderdaad, maar dat vond ik ook van hun hele voorkomen van de vorige (?) tour (laatste keer dat ze op Pinkpop stonden). Sjaaltjes, brilletjes, netjes gekapt en geschoren.

Hipsters :r
Dat is wel zo.
Gisteren op Rock in Rio vond ik het er trouwens wel iets beter uit zien. Misschien dat het ook wel door de oude liedjes komt :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_112095950
Ik heb die show niet gezien, wellicht dat ik vanavond een stukje meepik als de Pinkpop show als die gestreamd wordt.
pi_112104223
Linkin Park is niet meer wat het was in de tijd van Hybird Theory en Meteora.
  zondag 27 mei 2012 @ 23:32:05 #288
371602 xSouL
kaak dicht
pi_112108881
Ja maar even eerlijk, wat verwacht je dan. Deze gasten worden ook ouder en wijzer. Ze kunnen toch niet heel hun leven lang rauwe metal lopen maken en angsty lyrics.

Toen ik jonger was vond ik de oude LP en heel veel andere metal/rock echt super vet. Luisterde er veel naar, maar naarmate ik ouder werd is mijn muzieksmaak ook wat volwassener geworden. Toch wel vet om te zien, dat er nog daadwerkelijk bands zijn die met je meegroeien i.p.v. vast blijven haken in hun Nu-metal periode (zie Korn, Limp Bizkit)

Ik ga niet ontkennen, vind Hybrid Theory en Meteora en ook Reanimation. Waren echt super albums, maar vind de laatste 3 niet slecht. Hoewel ik A Thousand Suns wel een beetje te 'experimenteel' vond.

De nieuwe sound is wel wat meer electro en synth's erin, dus meer werk voor Mr. Hahn.

Ik kan je één ding garanderen, als Linkin Park met een Meteora volume 2 kwam, of iets qua sound van Meteora zou het meteen uitmelkerij of 'the-same-old-shit' genoemd worden. :')
  zondag 27 mei 2012 @ 23:35:20 #289
371602 xSouL
kaak dicht
pi_112109068
Stiekem mis nog steeds de oude Linkin Park :'(

Hybrid Theory was gewoon een classic album!
Het was in 2001 de meest verkochte album, en meteen tijdens hun doorbraak hebben ze al geschiedenis geschreven in de music-history.
  maandag 28 mei 2012 @ 00:32:13 #290
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112112048
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 23:32 schreef xSouL het volgende:
Ja maar even eerlijk, wat verwacht je dan. Deze gasten worden ook ouder en wijzer. Ze kunnen toch niet heel hun leven lang rauwe metal lopen maken en angsty lyrics.

Toen ik jonger was vond ik de oude LP en heel veel andere metal/rock echt super vet. Luisterde er veel naar, maar naarmate ik ouder werd is mijn muzieksmaak ook wat volwassener geworden. Toch wel vet om te zien, dat er nog daadwerkelijk bands zijn die met je meegroeien i.p.v. vast blijven haken in hun Nu-metal periode (zie Korn, Limp Bizkit)

Ik ga niet ontkennen, vind Hybrid Theory en Meteora en ook Reanimation. Waren echt super albums, maar vind de laatste 3 niet slecht. Hoewel ik A Thousand Suns wel een beetje te 'experimenteel' vond.

De nieuwe sound is wel wat meer electro en synth's erin, dus meer werk voor Mr. Hahn.

Ik kan je één ding garanderen, als Linkin Park met een Meteora volume 2 kwam, of iets qua sound van Meteora zou het meteen uitmelkerij of 'the-same-old-shit' genoemd worden. :')
Goede muziek is goede muziek of het nou uitmerlkerij zou zijn of niet. AC/DC gebruikt al 30 jaar lang dezelfde noten en toch is het elke keer weer goed.

Kijkend naar bands als Metallica. Die doen ook regelmatig wat anders, maar het zit nog steeds redelijk in dezelfde hoek. Linkin Park is totaal iets anders gaan doen. Het lijkt niet eens meer op het oude.

Je kunt zeggen dat ze niet blijven hangen, je kunt ook zeggen dat ze mee deinen met de stroming van dat moment. Nu-metal bestaat bijna niet meer, maar Limp Bizkit heeft toch een album uitgebracht wat er op lijkt. Ik vind het alleen maar mooi.

Ik ben ook ouder geworden en ik wil nog steeds lekkere metal horen en waar staat dan dat metal niet volwassen is?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 28 mei 2012 @ 01:17:18 #291
371602 xSouL
kaak dicht
pi_112113792
Ik heb nooit gezegd dat Metal niet voor volwassenen is, want als ze optreden spelen ze nog regelmatig hun oude tracks af.

Ik bedoel dat, naar mate je ouder word, verandert ook je muzieksmaak. En ook hun muzieksmaken veranderen met de jaren. En Linkin Park wil altijd wel graag experimenteren met nieuwe sounds en richtingen van muziek.
  maandag 28 mei 2012 @ 01:38:41 #292
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_112114344
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 01:17 schreef xSouL het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat Metal niet voor volwassenen is, want als ze optreden spelen ze nog regelmatig hun oude tracks af.

Ik bedoel dat, naar mate je ouder word, verandert ook je muzieksmaak. En ook hun muzieksmaken veranderen met de jaren. En Linkin Park wil altijd wel graag experimenteren met nieuwe sounds en richtingen van muziek.
Ehm:

quote:
Toen ik jonger was vond ik de oude LP en heel veel andere metal/rock echt super vet. Luisterde er veel naar, maar naarmate ik ouder werd is mijn muzieksmaak ook wat volwassener geworden.
het kan aan mij liggen...
Maar goed je bedoelde wat anders

Ze moeten de oude nummers trouwens wel blijven spelen. Dat wordt van ze verwacht. Ik denk ook dat de meeste mensen (misschien niet de hardcore fans) daar juist op zitten te wachten.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 28 mei 2012 @ 11:28:56 #293
371602 xSouL
kaak dicht
pi_112118757
Wat ik daarmee bedoelde is, dat naarmate je ouder word wat minder ijverig word en ook andere muziekstijlen gaat luisteren. Ik als voorbeeld ben meer rustigere muziek gaan luisteren aside die keiharde rock/metal.

Muziek als Blues / Soul en ook vele experimentele en Ambient vormen van Electro ben ik gaan luisteren en aangezien Linkin park wel wat Electro elementen in hun nieuw 'sound' hebben gestopt en het experimenteel houden. Is misschien daarom wel de reden, waarom ik het best wel tof vind.
pi_112118958
Zenden ze niets uit van het pinkpop optreden?
Geeft hun management zeker weer geen toestemming.
pi_112119030
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 11:34 schreef Vatta het volgende:
Zenden ze niets uit van het pinkpop optreden?
Geeft hun management zeker weer geen toestemming.
Achteraf zou worden bekeken of (en wat) er werd uitgezonden, dus wellicht dat er wat online komt vandaag?
pi_112119236
quote:
Achteraf zou worden bekeken of (en wat) er werd uitgezonden, dus wellicht dat er wat online komt vandaag?
Laatste keer dat ze op pinkpop speelden werd er meen ik ook niets uitgezonden.
Allemaal leuk, al die camera's overal maar heb meer het idee dat het onderdeel van het decor is.
  maandag 28 mei 2012 @ 12:37:13 #297
371602 xSouL
kaak dicht
pi_112121100

Als je die elektronische synths zou vervangen met een gierende distorted gitaar, zou je zo denken dat Linkin Park is teruggekeerd. Niet zo goed als hun HT en Meteora tijd, though.
pi_112121126
Show van gisteren:

  maandag 28 mei 2012 @ 12:47:10 #299
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_112121499
Ze spelen gewoon With You, mijn favo nummer :o en ik was er niet ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_112121565
Best een leuk setje, ik had Lying From You of Dont Stay erbij ook leuk gevonden, maar mag niet klagen :Y

Paar daagjes nog _O_
  dinsdag 29 mei 2012 @ 00:21:51 #301
371602 xSouL
kaak dicht
pi_112152718
Ze bewaren de toppers wel tegen het einde aan. :)
Rustig beginnen met electro en poppy-gitaren en lekker opbouwen naar de wat rauwere echtere werk. :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')