quote:Linkin Park is langverwacht en daarom terecht de topper op de eerste Rock Werchter dag, donderdag 30 juni. Het wordt hun enige show in de Benelux trouwens!
Zijn ze zovaak dicht in de buurt geweest dan de laatste jaren? Ik heb het niet zo meer gevolgd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
Waarom slaan ze NL gewoon steeds over
Ja maar in vind het symbolisch gewoon raar. Tig shows in Duitsland, nu Werchter... wat is mis met Pinkpop of Lowlands of een eigen concertje in Ahoy of bezoekje Goffertpark of Arena?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zijn ze zovaak dicht in de buurt geweest dan de laatste jaren? Ik heb het niet zo meer gevolgd.
Lowlands/pinkpop kunnen/willen het niet betalen gok ik zomaar.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja maar in vind het symbolisch gewoon raar. Tig shows in Duitsland, nu Werchter... wat is mis met Pinkpop of Lowlands of een eigen concertje in Ahoy of bezoekje Goffertpark of Arena?
In 2007 is het ze toch aardig geluktquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:27 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Lowlands/pinkpop kunnen/willen het niet betalen gok ik zomaar.
Toen maakten ze ook nog goede muziek. Wees blij dat Linkin Park niet op Pinkpop speelt..quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
In 2007 is het ze toch aardig geluktPinkpop dan...
Ik weet hetquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:25 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Toen maakten ze ook nog goede muziek. Wees blij dat Linkin Park niet op Pinkpop speelt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:In June 2011, Bennington revealed to Kerrang! that Linkin Park has begun working on new material for their next album. He explained, "We've been working on a new record for the past two months. The music is great and we're well ahead of where we're expecting to be. There aren't a whole lot of noises going on, but there are a lot of good songs. It will probably get a very polarized reaction. Which pleases me. As an artist, I want a reaction." The singer added that the band would be looking to tackle controversial topics on their new album, rather than the more personal subjects of their older material. "We've learned how to write serious songs and serious lyrics. We've learned how to deal with politics, faith and other things. Those are things that can get preachy really quickly, which we don't want to do. So you need to learn to talk to people and not at people", he said
Zou leuk zijn als ze ook weer eens een album zouden maken waar wel leuke muziek op staat, maar zal inderdaad wel niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
Chester over het nieuwe album;
[..]![]()
Persoonlijk niet echt de kant die ik ze op had willen zien gaanZe zijn wereldberoemd geworden met Hybrid Theory en Meteora, en volgens mij heeft alles daarna (of het nou die mixes, of het meer serieuze werk ala A Thousand Suns) stukken minder succes gehad.
Ga ze wel zien op Rock am Ring, en ze schijnen ook op Pinkpop te komen.
Hoop op een ouderwetse show a la Live in Texas, maar das tevergeefs denk ik
Het gerucht ging in ieder geval dat ze op Pinkpop zouden spelen, die hebben 2 headliners so far volgens mij (The Boss en The Cure, Soundgarden zal eventueel nog voor een van die 2 kunnen co-headlinen).quote:Op zondag 22 januari 2012 21:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ze ook weer eens een album zouden maken waar wel leuke muziek op staat, maar zal inderdaad wel niet.
Ik ga ze op Rock am Ring ook zien en dan vooral voor de oudjes. Het nieuwe werk kan me totaal niet boeien. Ik erger me eigenlijk tegenwoordig al aan de manier waarop ze op het podium staan. Dat deed ik in 2007 eerlijk gezegd al een beetje. Veel te gelikt. Het was altijd al wel af, maar hun stijling klopt nu ook helemaal niet meer bij wat ze doen.
Op Pinkpop komen ze volgens mij niet, want als ik me niet vergis hebben die de headliners al bekend gemaakt ()
Hmm ok ik dacht dat Soundgarden de 3de headliner was. Ik vond het al wel opvallend, maar na vorig jaar Pinkpop vind ik niets meer vreemdquote:Op zondag 22 januari 2012 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het gerucht ging in ieder geval dat ze op Pinkpop zouden spelen, die hebben 2 headliners so far volgens mij (The Boss en The Cure, Soundgarden zal eventueel nog voor een van die 2 kunnen co-headlinen).
Maar heb ze inderdaad op Pinkpop gezien paar jaar terug, toen vond ik die hele styling ook al niks, het was allemaal zo 'gemaakt'. Jammer dat ze hun roots een beetje lijken te verloochenen en denken dat de fanbase zit te wachten op een album met 'gevoelige nummertjes'
Ik zou er serieus geen nummer van kunnen meezingen, en bij Hybrid Theory echt allemaal, Meteora ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:22 schreef AgeEll het volgende:
Ik kon het laatste album niet aanhoren toen deze net uit was gekomen. Verschrikkelijk. Maar omdat ze straks op RaR staan had ik een setlist bekeken en deze als playlist op mijn ipod gemaakt. Nou moet ik zeggen dat er best wat lekkere nummers op staan, en ben ik de cd veel beter waarderen.
Heel veel zin in RaR
en maybe een dagje Pinkpop
Eigenlijk al het hardere werk in het eerste deel, dan middendeel met wat rustig werk, en dan nog een soort van 'knallend' eindje, maar de echte knallers (misschien op In The End na) hebben ze al in t begin gehad, dus vraag me af of dat de boel weer op gang krijgt.quote:Moscow Intro
New Divide
From the Inside
One Step Closer
Lying From You
Given Up
What I've Done
No More Sorrow
Jornada del Muerto
Waiting for the End
Wisdom, Justice, and Love
Iridescent
Numb
The Radiance
Breaking the Habit
Shadow of the Day
Fallout
The Catalyst
In the End
Papercut
Faint
Bleed It Out
Papercut en Bleed It Out komen na In The End dus ben het met je eens. Die zijn wel okquote:Op maandag 23 januari 2012 01:29 schreef BurnaBoy het volgende:
Shadow of the day, papercut en bleed it out zijn niet echt heel rustig toch. En ook wel vrij goed.
Anyways kom maar op met dat album. Dan beoordelen we aan de hand daarvan wel of het me aanstaat.
Ik vond het minder ruige gebeuren ook wel leuk dus, meer een soort van ingehouden rage zit daarin waar dat in de eerdere albums weer meer naar voren kwam door ruiger gitaarwerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |