quote:Op zondag 21 november 2010 15:42 schreef Franneh het volgende:
Van mij mag het wel hoor Kal. Voor 1 keer, omdat LP
Hij heeft verleden week al naast me gelegenquote:Op zondag 21 november 2010 15:42 schreef Franneh het volgende:
Van mij mag het wel hoor Kal. Voor 1 keer, omdat LP
quote:Op zondag 21 november 2010 15:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft verleden week al naast me gelegen
Maar oke
quote:Op zondag 21 november 2010 15:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft verleden week al naast me gelegen
Maar oke
Ja mooi verhaalquote:Op zondag 21 november 2010 15:51 schreef Franneh het volgende:
Maar conclusie is dat LP alsnog niet naar ned. komt.
Wie er ook naast wie komt te liggen.
Ik merkte dat met mijn 'break' van vorig jaar. Vind je ineens hulp in teksten van liedjes. Merk je dat jouw break niet zo bijzonder is als je zelf denkt. Hoewel je je wel zwaar klote voelt natuurlijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
Muziek iets persoonlijks![]()
Muziek is massa-medium no.1
Miljoenen platen verkopen persoonlijk
Try Ebayquote:Op woensdag 1 december 2010 15:56 schreef Luco het volgende:
Heeft een van jullie enig idee waar ik de album art van ATS in posterformaat zou kunnen krijgen?
En bekijk nu zelf eens de resultaten die hij geeftquote:
Lol... je hebt echt wel grotere plaatjes dan 12x12 man... Google is your friend you know.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:22 schreef Luco het volgende:
dan moet ik dus een plaatje van 12x12cm laten uitevrgroten. No way dat dat zonder kwaliteitsverlies kan.
Beetje zonde eigenlijk. Zou weleens leuk zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 08:15 schreef Loveless85 het volgende:
Aldus Jan Smeets net bij Giel:
Linkin Park staat wel op de 'aanbiedingenlijst' voor Pinkpop (en neem aan dus diverse andere festivals), maar Pinkpop heeft ze niet erg hoog op het eigen verlanglijstje staan, dus wss géén LP op Pinkpop.
Weleens leuk? In 2007 waren ze daar.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:46 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
Beetje zonde eigenlijk. Zou weleens leuk zijn.
Ze waren er idd zo lang geleden nog niet...quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:46 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
Beetje zonde eigenlijk. Zou weleens leuk zijn.
Ja wat mij betreft ook hoor, maar wmb Jan Smeets dus niet... en wellicht willen ze gewoon niet zo vroeg al die 3e headliner plek vastleggen? Geen idee... Ze lijken iig dit jaar weer de wat softere kant op te gaan met KoL en Coldplayquote:Op woensdag 15 december 2010 16:55 schreef AgeEll het volgende:
Linkin Park ipv KoL had wel een stuk beter eruit gezien hoor.
Vergane glorie, nou nee, albums van LP kan KoL nog een puntje aan zuigen
al is het een totaal ander genre
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |