En dat is nou net wat ik bedoel, Robert gaat/kan iets minder hard, maar staat wel bovenaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:26 schreef sanger het volgende:
[..]
met dezelfde auto. De verschillen in snelheid komen door de coureur, en het beter afstellen van de auto op het circuit door de coureur
Ook in de A1 overigens. Daarom was Bleekemolen in Zandvoort zo snel, terwil het de races daarna erg tegenviel.
Is dat nou serieus? Kolles wordt uit eerste hand geciteerd en hij zegt: omdat een sponsor van Christijan niet aan zijn betalingsverplichtingen heeft voldaan, moesten we het contract met Christijan ontbinden. Dat leert één ding, namelijk dat Christijans verbintenis met Spyker een voorwaardelijke is (of was), namelijk dat Christijan als racecoureur voor het team werkte onder de voorwaarde dat een bepaald bedrag werd betaald door zijn sponsor(en).quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:31 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Die sponsor kan natuurlijk ook zo'n kledinggigant zijn he, die minder merchandise heeft verkocht en daarom niet aan zijn verplichtingen kan voldoen
Ik hoop overigens wel dat de naam naar buiten gaat komen zodat dit bedrijf publiekelijk aan de schandpaal kan.
goede contacten en management hebben natuurlijk niets te maken met iemands kwaliteiten als coureur. Die kwaliteiten worden bepaald door rijderskwaliteiten in de meest brede zin van het woord (dus ook zijn communicatie met de technici).quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:32 schreef sanger het volgende:
[..]
Ja en nee.....
Ja er zijn coureurs beter als een Speed en Liuzzi
Nee in de F1 zitten de 22 beste coueurs van de wereld. Maar dan niet puur op rijderskwaliteiten, maar het totale plaatje. Dus inclusief goede contacten en management.
Klopt, ik probeer alleen een link te leggen tussen het eerder genoemde merchandiseverhaal en het sponsorverhaal van Kolles. Ik weet namelijk dat er sowieso een kledingfabrikant sponsor is van Spyker/Albers. Alleen van de bedragen die daarin rond gaan heb ik geen idee.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:36 schreef Argento het volgende:
[..]
Is dat nou serieus? Kolles wordt uit eerste hand geciteerd en hij zegt: omdat een sponsor van Christijan niet aan zijn betalingsverplichtingen heeft voldaan, moesten we het contract met Christijan ontbinden. Dat leert één ding, namelijk dat Christijans verbintenis met Spyker een voorwaardelijke is (of was), namelijk dat Christijan als racecoureur voor het team werkte onder de voorwaarde dat een bepaald bedrag werd betaald door zijn sponsor(en).
Waar komt dan dat merchandise verhaal vandaan en waarom wordt het hier als waarheid gepresenteerd?
Daarbij weten wij niet onder welke condities die sponsor zijn betalingen aan het team heeft toegezegd. Misschien hoorde daar wel een prestatieclausule bij, bijvoorbeeld dat Christijan in de eerste helft van het seizoen minimaal 1 punt gescoord zou hebben. Dan zou die sponsor nog in zijn volste recht staan om niet langer te betalen.
maar waar komt dat verhaal vandaan en waarom is het zo betrouwbaar om er zoveel aandacht aan te besteden? Sanger bracht het ook al als waarheid.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:39 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Klopt, ik probeer alleen een link te leggen tussen het eerder genoemde merchandiseverhaal en het sponsorverhaal van Kolles. Ik weet namelijk dat er sowieso een kledingfabrikant sponsor is van Spyker/Albers. Alleen van de bedragen die daarin rond gaan heb ik geen idee.
Ik geloof dat iemand dat op de radio heeft geroepen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:42 schreef Argento het volgende:
[..]
maar waar komt dat verhaal vandaan en waarom is het zo betrouwbaar om er zoveel aandacht aan te besteden? Sanger bracht het ook al als waarheid.
Dat stond op een, als betrouwbaar bekend staande, internetsite. Ik ga effe kijken welke het was.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:42 schreef Argento het volgende:
[..]
maar waar komt dat verhaal vandaan en waarom is het zo betrouwbaar om er zoveel aandacht aan te besteden? Sanger bracht het ook al als waarheid.
Niet met de kwaliteiten van het rijden nee, maar wel met de kwaliteiten zich in the picture te rijden (in de breedste zin van het woord).quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:38 schreef Argento het volgende:
[..]
goede contacten en management hebben natuurlijk niets te maken met iemands kwaliteiten als coureur. Die kwaliteiten worden bepaald door rijderskwaliteiten in de meest brede zin van het woord (dus ook zijn communicatie met de technici).
Het stond op paddocktalk maar is inmiddels vervangen door het verhaal van Kolles.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:21 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat stond op een, als betrouwbaar bekend staande, internetsite. Ik ga effe kijken welke het was.
Die van Klien is wel dom.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:54 schreef sanger het volgende:
http://www.rtl.nl/(/sport(...)s_geruchtenmolen.xml
Ik zie al 3 fouten erin staan.....maar goed.
Zijn manager (en vaderquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:29 schreef TJDoornbos het volgende:
Klien word het voor 1 race aldus bronnen @ Spa
Ik zeg alleen wat ik gesmst kreeg net, ik weet het verder ook nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:33 schreef sanger het volgende:
[..]
Zijn manager (en vader) heeft anders ontkend dat er contact is geweest
Dan begreep ik je verkeerdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:53 schreef TJDoornbos het volgende:
vriendin van me. Maar Bourdais dus NA nurnberg in de auto en over STR heb ik niks gezegd hij tekent alleen pas bij Spyker als de voorrang van STR op hem verloopt!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |