Mensen zoals jij zijn echt slaapverwekkend weet je dat.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:04 schreef Armageddon het volgende:
Ga toch heen met die gozer. Inleveren dat rijbewijs. Als ik bij de Shell wegrijd met de gehele tankinstallatie mag ik ook bij het CBR mijn rijbewijs inleveren.
Doe niet zo opgefokt man.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:14 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zijn echt slaapverwekkend weet je dat.
Probeer je nou grappig te zijn of wat?
Je bent het iig niet namelijk.
Er zit toch echt een verschil tussen bij de Shell tanken in een normale auto dan tanken in de pitstraat in een F1.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:04 schreef Armageddon het volgende:
Ga toch heen met die gozer. Inleveren dat rijbewijs. Als ik bij de Shell wegrijd met de gehele tankinstallatie mag ik ook bij het CBR mijn rijbewijs inleveren.
Nu weet ik niet van welke datum (voor/na Magny-Cours?) dit interview is, maar iig verstandige woorden van Mol na al dat gedoe de laatste dagen. Uitlatingen van (vooral) Kolles en Gascoyne waren nu niet bepaald verstandig/tactisch/slim te noemen, om over de reacties van 'de fans' maar te zwijgen.. Mol geeft terecht aan dat de prestaties op de baan in absolute zin ietwat tegenvallen, maar weet ook waardoor dit veroorzaakt wordt. Hopelijk zal de B-spec hier verandering in aan kunnen brengen, blijkt Sutil dan nog steeds sneller, dan is het pech (exit) voor Albers, maar wie weet is het de ommekeerquote:Spyker F1 en Albers praten in augustus
03 juli 2007
Spyker F1 zal waarschijnlijk in augustus met Christijan Albers rond de tafel gaan, om de toekomst van de 28-jarige coureur bij het Nederlandse team te bespreken. Dit liet Spyker F1-baas Michiel Mol weten in een interview met het Spyker F1 Magazine.
"We hoeven er niet omheen te draaien, Adrian is doorgaans sneller dan Christijan dit jaar", zei Mol na afloop van de Grand Prix van Frankrijk. "Christijan worstelt met de afstelling. Vindt hij een goede set-up, dan is hij prompt snel, dat wel. Christijan heeft een agressieve rijstijl, en die past minder goed bij de huidige Bridgestone-banden. De nieuwe banden lenen zich niet voor gooi- en smijtwerk. Feit blijft dat het opvallend is, dat een rookie zo vaak sneller is. Christijan vindt het een moeilijke situatie, dat mag duidelijk zijn. Het lijkt een beetje op de situatie bij McLaren, waar Lewis Hamilton Fernando Alonso steeds te snel af is."
"Over een race of twee tot drie gaan we met Christijan rond de tafel", vertelde de Formule 1-directeur van Spyker verder. "Hij wil graag naar de top, maar dat zijn wij ook in 2008 nog niet. Hij is toe aan teams als Williams of Toyota, maar of dat lukt?"
Ja sorry maar ik word een beetje moe van dit soort reacties.quote:
Dat hele F1 boeit me geen hol. Ik moet hier eigenlijk ook helemaal niet reageren. Kan je mij uitleggen wat de lol van deze sport is? Elke race wint dezelfde gast. Meestal degene met de snelste auto. Het zal wel aan mij liggen maar het lijkt mij leuker als alle auto's even hard gaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:17 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik word een beetje moe van dit soort reacties.
Misschien moet ik maar niks meer lezen als het over Albers gaat.
Heel Nederland loopt Albers ineens af te branden, ja hij doet het kut, hij valt dit jaar zwaar tegen maar hij verdient dit nou ook weer niet.
Reageer inderdaad maar niet nee.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat hele F1 boeit me geen hol. Ik moet hier eigenlijk ook helemaal niet reageren. Kan je mij uitleggen wat de lol van deze sport is? Elke race wint dezelfde gast. Meestal degene met de snelste auto. Het zal wel aan mij liggen maar het lijkt mij leuker als alle auto's even hard gaan.
wat is de lol van voetbal,tennis,basketbal,hockey,bowlen,cricket,rugby,volleybal,snooker,darten etc etc etc....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat hele F1 boeit me geen hol. Ik moet hier eigenlijk ook helemaal niet reageren. Kan je mij uitleggen wat de lol van deze sport is? Elke race wint dezelfde gast. Meestal degene met de snelste auto. Het zal wel aan mij liggen maar het lijkt mij leuker als alle auto's even hard gaan.
Ik raad je toch aan eens wat races te volgen want dat er maar 1 coureur is die constant wint is allang niet meer zo.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat hele F1 boeit me geen hol. Ik moet hier eigenlijk ook helemaal niet reageren. Kan je mij uitleggen wat de lol van deze sport is? Elke race wint dezelfde gast. Meestal degene met de snelste auto. Het zal wel aan mij liggen maar het lijkt mij leuker als alle auto's even hard gaan.
Jij ziet Formule 1 als een individualistische sport.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat hele F1 boeit me geen hol. Ik moet hier eigenlijk ook helemaal niet reageren. Kan je mij uitleggen wat de lol van deze sport is? Elke race wint dezelfde gast. Meestal degene met de snelste auto. Het zal wel aan mij liggen maar het lijkt mij leuker als alle auto's even hard gaan.
Ik heb het een tijdje geprobeerd hoor maar ik kan er maar niet warm of koud van worden. Ook wat de mijnheer boven mij zegt. Met al die berekeningen en teamprestaties. Dat zal allemaal heel spannend zijn maar ik wil gewoon actie zien. En dat zie je niet veel in de F1. Ja, Albers doet af en toe een stunt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:23 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ik raad je toch aan eens wat races te volgen want dat er maar 1 coureur is die constant wint is allang niet meer zo.
Ook al is F1 misschien niet altijd even leuk meer, het blijft toch altijd wel interessant.
Persoonlijk vind ik het ook leuker als er meer competitie is, daarom kijk ik steeds liever naar A1 en Champcar maar dat terzijde.
Ik denk ook dat de uitspraken van Gascoyne en Kolles mede gedaan zijn om de fouten van het team en hun groeibriljant (want dat is hij wel, wees eerlijk) Sutil een beetje naar de achtergrond te verdringen. Sutil die te vroeg in de pits kwam, het team dat verzuimde hem weer weg te sturen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Even schaamteloos de post van Googolplexian gekopiëerd
[..]
Nu weet ik niet van welke datum (voor/na Magny-Cours?) dit interview is, maar iig verstandige woorden van Mol na al dat gedoe de laatste dagen. Uitlatingen van (vooral) Kolles en Gascoyne waren nu niet bepaald verstandig/tactisch/slim te noemen, om over de reacties van 'de fans' maar te zwijgen.. Mol geeft terecht aan dat de prestaties op de baan in absolute zin ietwat tegenvallen, maar weet ook waardoor dit veroorzaakt wordt. Hopelijk zal de B-spec hier verandering in aan kunnen brengen, blijkt Sutil dan nog steeds sneller, dan is het pech (exit) voor Albers, maar wie weet is het de ommekeer
Verrek, ik ben op dezelfde dag jarig... *Is dit iets positiefs???*quote:Wie is Christijan Albers
Christijan Albers is geboren in Nederland op 16 april 1979.
Ik zeg niks voor ik weer mensen boos maakquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Verrek, ik ben op dezelfde dag jarig... *Is dit iets positiefs???*
Ziggy(3x), leuk dat je een topic hebt geopend voor Chris.
Bron?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:04 schreef Armageddon het volgende:
Ga toch heen met die gozer. Inleveren dat rijbewijs. Als ik bij de Shell wegrijd met de gehele tankinstallatie mag ik ook bij het CBR mijn rijbewijs inleveren.
Volgens mij was Heidfeld ook vorig seizoen de betere bij BMW, zeker als je naar het resultaat gaat kijken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:04 schreef staticdata het volgende:
het heeft gewoon met de rijstijl te maken. zoals eerder is gezegd heeft albers meer een agressievere rijstijl. dit heeft Kubica ook. Vorig jaar reed Kubica bijvoorbeeld Heidfeld constant zoek omdat hij beter met die banden overweg kon. nu zie je Kubica ook nog wel ploeteren en rijd heidfeld meer op de voorgrond.
Toch zou albers wel sneller moeten zijn dan Sutil...
Dit doet gewoon pijn .quote:Op woensdag 4 juli 2007 07:29 schreef TJDoornbos het volgende:
verwijtte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |