abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 juni 2007 @ 09:54:37 #1
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_50118926
Deel 23 - Welkom bij het FOK Guild Wars topic!

Guild Wars wordt door de makers geen MMORPG genoemd, maar een CORPG (Competitive Online RPG). De nadruk ligt hier op competitief spel. Guild Wars neemt de beste elementen uit de hedendaagse MMORPGs en combineert dit met een innovatief missie-systeem die vervelende dingen uit MMORPGs elimineert zoals: camping, ganking, kill-stealing en loot-hogging.

Dankzij het dynamic quest systeem heeft alles wat je doet invloed op jouw persoonlijke toekomst in de game. Ondanks het feit dat de focus van Guild Wars op competitie en het Player vs Player gedeelte ligt, zit er een zeer uitgebreid PvE (Player vs Environment) gedeelte in die zelfs de meest doorgewinterde RPGer een tijd lang zoet zal houden. Door quests en missies te doen krijgt de speler toegang tot steeds meer nieuwe skills, nieuwe armor en upgrades. Heb je eenmaal een nieuwe skill 'unlocked', dan blijft die skill dat altijd en hoef je er later niet weer naar op zoek te gaan. Skills die je unlocked in PvE worden voor de speler toegankelijk in PvP. Hoe meer quests je doet, des te groter wordt dus het arsenaal aan skills die je kan gebruiken in PvP. Voor Guild Wars hoef je trouwens niet per maand te betalen.

De meest recente toevoeging binnen Guild Wars is de HARD MODE. Deze mode wordt beschikbaar voor een account, als met een van de characters op het account een campaign is uitgespeeld. In Hard Mode kun je andere titels verdienen, meer unieke items vinden en natuurlijk je skills testen tegen sterkere en slimmere groepen. Door de Hard Mode is het droppen van items en loot wel veranderd. De loot dropt nu in verhouding tot je party. Ben je solo aan het "farmen" dan droppen nu dus veel minder items, dan wanneer je met een volledige party aan het slachten gaat.

De eerste uitbreiding voor het spel. Guild Wars Factions introduceert nieuwe skills, een nieuw wereld om te verkennen, en twee nieuwe professions, de Assassin en de Ritualist. En misschien nog belangerijker: in Guild Wars zitten twee Factions waar jij je bij kunt aansluiten. Deze Factions zullen in PvP battles hun oorlog uitvechten en kunnen daarmee gebieden op de kaart innemen. Guild Wars Factions is inmiddels overal verkrijgbaar, inclusief natuurlijk de online shop.

Guild Wars' tweede uitbreiding. Guild Wars Nightfall introduceert het Hero systeem. Dit stelt de speler in staat henches mee te nemen, die hij zelf kan "inrichten". Wapens, skills en besturing kunnen ingesteld worden, waardoor de heroes beter kunnen presteren dan de henchies. Dit hangt natuurlijk wel af van wat de speler instelt bij de heroes. Ook is natuurlijk andere content toegevoegd, zoals skills, wapens en armor. De twee nieuwe professions die met deze expansie beschikbaar komen, zijn de Dervish en de Paragon.

Eye Of The North (GWEN). De naam van de nieuwste en tevens laatste uitbreiding van Guild Wars. Deze laatste campaign biedt geen nieuwe professions, maar wel een nieuw gebied, nieuwe skills, nieuwe armor en nieuwe items. Het laat ook een schim zien van de nieuwe personages en rassen die we kunnen gaan verwachten in Guild Wars 2 (! Daarover later meer). Het speelt zich af in grotten/dungeons onder het gebied van de eerste campaign, Guild Wars Prophecies.



Guild Wars 2 is aangekondigd! Hierover later meer.

Ook het FOK!forum heeft een guild. Iedereen is in principe welkom om in de guild te komen. Wel worden mensen die ook op het forum posten automatisch gepromoveerd tot officier.

Darky.NL schrijft:
quote:
Wij bestaan uit +- 30 Nederlandstalige leden. Op dit moment zitten we in een volledig nederlandse alliance, samen met de Guild van GoT. (Gathering of Tweakers) Deze Kurzick alliance bestaat dan ook alleen uit NL/BE leden.

We zijn nog voornamelijk bezig op het PvE gebied, maar voor een PvP match lopen wij niet weg. GvG hebben wij als guild nog niet gedaan, maar dat moet in de toekomst wel veranderen.

We helpen elkaar graag, zo is er altijd wel iemand te vinden voor een missie, duo Uw/Fow of gewoon een leuk gesprek. Ook helpen we elkaar om een goede solo farmbuild te maken en uit te leggen hoe het werkt.

Als Guild hebben wij een Guildhall, Isle of Meditation. Hierin hebben we bijna alle NPC's unlocked, we moeten er nog 3 die 100k per stuk kosten. We hebben een mooie oranjeachtige cape met een leeuw erin. De FOK guild heeft een eigen site met eigen forum en een teamspeak server.

FOK! Guild accepteert altijd members, van alle levels, als de spelers maar Nederlands kunnen spreken. Het maakt niet uit of je net begint of niet, hoe meer mensen, hoe meer vreugde! Dus, ben je een beetje sociaal, vind je het leuk om met gezellige mensen te spelen? Join de FOK! Guild!
Benieuwd wie er hier allemaal Guild Wars spelen? Klik hier. Je kan jezelf ook makkelijk toevoegen.


  • Officiele Guild Wars website
  • Officiele Guild Wars Wikipedia

  • Fok! Guild Website

  • ArenaNet
  • GW Online Forums
  • Guild Wars Guru
  • Guild Wiki
  • Fok! Games

    Vorige delen: [01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [21] | [22]

    De OP kun je hier vinden.




    [ Bericht 5% gewijzigd door Jo0Lz op 05-06-2007 16:18:45 ]
  • Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      dinsdag 5 juni 2007 @ 10:01:10 #2
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_50119058
    Ik zit met het Plagueborn Armor gebeuren.
    HEb m'n tas vol van die zooi. Ge-Identified enzo, maar als ik verder salvage, krijk ik alleen maar crafting materials. Heb geen idee wat ik met die niet verder gesalvagede spullen moet.
    Mijn storage zit ook tot de nok toe vol. Moet alleen de crafting bak update nog zien te doen.

    Wat een bende verzamel ik ook. Blauwe Items gaan voor zover mogelijk de verkoop in. Tenzij iemand nog tips heeft.
    Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
    Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
    pi_50119303
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 10:01 schreef HMaster-II het volgende:
    Ik zit met het Plagueborn Armor gebeuren.
    HEb m'n tas vol van die zooi. Ge-Identified enzo, maar als ik verder salvage, krijk ik alleen maar crafting materials. Heb geen idee wat ik met die niet verder gesalvagede spullen moet.
    Mijn storage zit ook tot de nok toe vol. Moet alleen de crafting bak update nog zien te doen.

    Wat een bende verzamel ik ook. Blauwe Items gaan voor zover mogelijk de verkoop in. Tenzij iemand nog tips heeft.
    Als er een rune in zo'n Plaqueborn Armor zit dan kun je die er alleen uithalen met een Expert Salvage Kit.
    Normale Salvage Kits geven alleen maar crafting material.

    Blauwe items gaan bij mij standaard naar de npc.
      dinsdag 5 juni 2007 @ 10:14:56 #4
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_50119333
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 10:13 schreef torn_Machina het volgende:

    [..]

    Als er een rune in zo'n Plaqueborn Armor zit dan kun je die er alleen uithalen met een Expert Salvage Kit.
    Normale Salvage Kits geven alleen maar crafting material.

    Blauwe items gaan bij mij standaard naar de npc.
    Idd, lekker verkopen!
    Meeste trouwens wat ik vind. Of het moet perfect zijn...
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
    pi_50119730
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 10:14 schreef Jo0Lz het volgende:
    Idd, lekker verkopen!
    Meeste trouwens wat ik vind. Of het moet perfect zijn...
    Meeste rares die ik vind en niet nodig heb geef ik weg in Ascalon.
      dinsdag 5 juni 2007 @ 10:37:07 #6
    117222 HMaster-II
    <3 HMistress
    pi_50119936
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 10:14 schreef Jo0Lz het volgende:

    [..]

    Idd, lekker verkopen!
    Meeste trouwens wat ik vind. Of het moet perfect zijn...
    Okee tnx voor de info.
    Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
    Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
    pi_50120207
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 10:30 schreef torn_Machina het volgende:

    [..]

    Meeste rares die ik vind en niet nodig heb geef ik weg in Ascalon.
    Dit is geen tvp, ik herhaal GEEN tvp...
      dinsdag 5 juni 2007 @ 11:05:33 #8
    161413 xswords
    Professionele Kaas Schaaf
    pi_50120791
    Ik tvp dit topic ff
    Only facts matter...
      dinsdag 5 juni 2007 @ 12:17:38 #9
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_50123218
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 10:30 schreef torn_Machina het volgende:

    [..]

    Meeste rares die ik vind en niet nodig heb geef ik weg in Ascalon.
    Dat doe ik ook. Heb trouwens de vreemde eigenschap de meest waardeloze gouden zooi te vinden. En zo ontzettend veel hamers, da's gewoon niet leuk meer
    En kistjes in UW en FoW, die geven mij altijd paarse non-maxed items. Altijd Iedereen gold, en ik krijg een paarse kutfocus of een paarse smiting rod 9-12 waar je watermagic voor nodig hebt en die +9% doet tegen Charr, die zijn er ook veel, in de UW

    Mooiste item wat ik heb is een (uiteraard niet perfecte) waterstaff of firemagic fire damage 10-21 r9, +1 watermagic 17%
    En dat krijg je dan uit één van de meest afgelegen plekken in de UW


    ... overkill
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
      dinsdag 5 juni 2007 @ 12:27:30 #10
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_50123510
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 12:17 schreef Elegy het volgende:

    [..]

    Dat doe ik ook. Heb trouwens de vreemde eigenschap de meest waardeloze gouden zooi te vinden. En zo ontzettend veel hamers, da's gewoon niet leuk meer
    En kistjes in UW en FoW, die geven mij altijd paarse non-maxed items. Altijd Iedereen gold, en ik krijg een paarse kutfocus of een paarse smiting rod 9-12 waar je watermagic voor nodig hebt en die +9% doet tegen Charr, die zijn er ook veel, in de UW

    Mooiste item wat ik heb is een (uiteraard niet perfecte) waterstaff of firemagic fire damage 10-21 r9, +1 watermagic 17%
    En dat krijg je dan uit één van de meest afgelegen plekken in de UW


    ... overkill
    Mooie post.

    .

    Ik had dat gevoel ook altijd, dat ik altijd maar kutitems kreeg. Totdat ik ging 55monken, that is.
    nog nooit zoveel max damage gouden dingen gevonden.

    Ook upgrades die veel waard zijn enzeau.

    .
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      dinsdag 5 juni 2007 @ 12:34:46 #11
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_50123715
    Ook als ik ga 55en, dan krijg ik ook kutitems

    Anet haat mij qua drops. Daarom heb ik denk ik ter compensatie een Bonedragon en een Gwen gekregen
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
      dinsdag 5 juni 2007 @ 13:16:48 #12
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_50124945
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 12:34 schreef Elegy het volgende:
    Ook als ik ga 55en, dan krijg ik ook kutitems

    Anet haat mij qua drops. Daarom heb ik denk ik ter compensatie een Bonedragon en een Gwen gekregen
    Ze dachten, ach, elegy heeft 100 accounts. Hij hoeft niet op de main allemaal goede items.
    Ga maar eens een nieuw account aanmaken, krijg je opeens allemaal perfect items .
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      dinsdag 5 juni 2007 @ 13:38:54 #13
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_50125623
    Ik heb er maar vier

    ...okee, en 33 char slots
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
      dinsdag 5 juni 2007 @ 13:52:30 #14
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_50126103
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 13:38 schreef Elegy het volgende:
    Ik heb er maar vier

    ...okee, en 33 char slots
    O M G !!!!!!!!!!!!
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      dinsdag 5 juni 2007 @ 13:54:21 #15
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_50126170
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 09:54 schreef Jo0Lz het volgende:
    Uit het laatste topic:
    [..]


    [..]
    Waarom zet je dat in het OP? Ik had je bericht al gelezen in het vorige topic. Gisteren was ik al uitgenodigt door Darky.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      dinsdag 5 juni 2007 @ 13:55:40 #16
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_50126214
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 13:52 schreef Jo0Lz het volgende:

    [..]

    O M G !!!!!!!!!!!!
    Tja, en ik speel maar met een stuk of vijf chars regelmatig
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
      dinsdag 5 juni 2007 @ 16:19:42 #17
    74548 Jo0Lz
    Lick the box!
    pi_50130856
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 13:54 schreef Ruzbeh het volgende:

    [..]

    Waarom zet je dat in het OP? Ik had je bericht al gelezen in het vorige topic. Gisteren was ik al uitgenodigt door Darky.
    Omdat ik niet wist of je het al had gelezen. .
    Is er al uit... Ik kon ook niet weten dat je invited was. heb geen i-net @ home. door @home.

    ;')
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 13:55 schreef Elegy het volgende:

    [..]

    Tja, en ik speel maar met een stuk of vijf chars regelmatig
    Hehe, moeilijk om te weten waar welk character is en wat iedereen wel niet bij zich heeft?!
    Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
      dinsdag 5 juni 2007 @ 16:27:17 #18
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_50131060
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 16:19 schreef Jo0Lz het volgende:

    [..]


    Hehe, moeilijk om te weten waar welk character is en wat iedereen wel niet bij zich heeft?!
    Dat is soms wel even lastig idd. Dan zoek ik een item en dan kan ik het niet vinden... zo heb ik eens dagen gezocht naar waar ik al die crafting materials gelaten had... die zaten op een lowlv char op mijn vierde account
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_50131191
    Welk spel is beter wow of guildwars?
    pi_50131278
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 16:31 schreef NickW het volgende:
    Welk spel is beter wow of guildwars?
    Dude, dat ga je vragen in het Guild Wars topic? Lijkt mij vrij logisch evident...



    [ Bericht 3% gewijzigd door -Marc- op 05-06-2007 16:41:20 ]
      dinsdag 5 juni 2007 @ 16:39:39 #21
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_50131453
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 16:31 schreef NickW het volgende:
    Welk spel is beter wow of guildwars?
    The Chronicles of Spellborn
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
    pi_50132173
    Wel irritant dat de economie compleet is ingestort, iets verkopen is vrij onmogelijk geworden
      dinsdag 5 juni 2007 @ 17:57:26 #23
    20553 Elegy
    Les armes du temps
    pi_50133897
    Als ze straks besluiten dat je Proph en Factions wapens ook kan inscripten, dan zijn veel greenies meteen geen ruk meer waard denk ik.
    "L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
      dinsdag 5 juni 2007 @ 20:58:42 #24
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_50140923
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 17:03 schreef EricG het volgende:
    Wel irritant dat de economie compleet is ingestort, iets verkopen is vrij onmogelijk geworden


    De economie is helemaal niet ingestort. Er zijn gewoon wat veranderingen geweest. Nu zijn veel dingen goedkoper geworden. Het is niet anders.

    Gezeik over de economie de laatste tijd is volkomen begrijpelijk. Ik baal nu ook als een stekker dat als ik juist enorm veel ecto's aan het farmen ben in UW (nooit eerder gedaan namelijk) dat de prijs van ecto's nou zo laag is. Maar noem het geen ingestorte economie, want dat is het niet.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
    pi_50144418
    quote:
    Op dinsdag 5 juni 2007 20:58 schreef Ruzbeh het volgende:

    [..]



    De economie is helemaal niet ingestort. Er zijn gewoon wat veranderingen geweest. Nu zijn veel dingen goedkoper geworden. Het is niet anders.

    Gezeik over de economie de laatste tijd is volkomen begrijpelijk. Ik baal nu ook als een stekker dat als ik juist enorm veel ecto's aan het farmen ben in UW (nooit eerder gedaan namelijk) dat de prijs van ecto's nou zo laag is. Maar noem het geen ingestorte economie, want dat is het niet.
    Ecto prijs valt toch best mee? 1K minder dan een half jaar geleden ongeveer...
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')