zal wel een luik zijn met een redelijk grote ruimte niet?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:47 schreef Canisfire het volgende:
Bij die Kerstshow he ik vraag me af Zat Danny Verbiest dan meer dan een uur lang onder het podium ?
Maar dan zit je wel in de grond met je hand omhoogquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:56 schreef roburt het volgende:
[..]
zal wel een luik zijn met een redelijk grote ruimte niet?
ik ben 10 jaar geleden ook naar zo'n show geweest maar niet met kerst dacht ik.
Haha, die was geweldigquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:45 schreef J_TM het volgende:
Wie kent deze aflevering nog ?
Gert, Samson, de Burgemeester en Albert vallen in voor de bakker die met vakantie is. De Burgemeester krijgt ruzie met Gert over de baktijd en begint voor zichzelf. Albert doet hetzelfde omdat hij geen bruin lust maar zijn baksels lijken in niks op dat "lekkere wittebrood" dat het uithangbord aanprijst.
Mevrouw Jeanninequote:Op dinsdag 11 september 2007 19:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Haha misschien had Gert het toen ook al over 'die prullenvent'.![]()
Onzichtbaar 1/4: http://nl.youtube.com/watch?v=YdwnL6jxjLQ
Je bedoelt posters in de winkel? Vreemd?quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Heeft er iemand ooit wel eens posters van Samson & Gert gezien? Ik ben die gewoon nog nooit tegengekomen.![]()
Ja posters uit een winkel, om aan de muur te hangen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:44 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
Je bedoelt posters in de winkel? Vreemd?
Misschien de volgende keer dat je in Vlaanderen bent eens kijken, misschien heb je meer geluk daar?quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja posters uit een winkel, om aan de muur te hangen.Ik weet dat ze bestaan maar ik heb ze nog nooit ergens gezien.
Sorry, maar dat vind ik een van de minst leuke afleveringen. Bijna alleen maar Van Leemhuyzen en ik vind dat niet zo'n leuk personage.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Vinden jullie Van Leemhuyzen als Alberto in de aflevering 'Leuk winkelen' ook zo?
Ik ook niet zo maar hij deed Alberto daar zo leuk na. Echt op zo'n overdreven manier.quote:Op maandag 1 oktober 2007 00:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik een van de minst leuke afleveringen. Bijna alleen maar Van Leemhuyzen en ik vind dat niet zo'n leuk personage.
Op wie reageer je nouquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
De jaren 90waren inderdaad het best!
De gouden tijdquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:00 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
O gewoon een beetje in het algemeen.Gisteren werd 'De 100-jarige' uitgezonden en vandaag 'Onzichtbaar'. Allebei met mevrouw Jeannine.
![]()
gelukkig vandaag wel gezienquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Jawel maar dan komt het om 2 uur.![]()
O dat las ik op het forum daar, ze blijken dezelfde volgorde van deze oudere afleveringen al eerder uitgezonden te hebben.quote:
gert ziet er nog altijd zo jong uitquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Er zijn nieuwe persfoto's gemaakt van Studio100-bazen Gert en Hans:
[afbeelding ]
Klik hier voor meer.
ja bah, heel jammer dat Van Leemhuysen en De afgevaardigde zulke grote rollen hebben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:00 schreef Frey het volgende:
Vandaag was er weer zo'n nieuwere aflevering, saai![]()
Gisteren nog de liftwoning![]()
vroeger irriteerde ik me altijd aan hemquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:03 schreef J_TM het volgende:
Wie durft het volgende tegen Albert te zeggen ? "En ten tweede ben ik die toon meer dan zat, en ten derde ben je bij in huis, en ten vierde zet ik je eruit als je zo doorgaat".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |