Heujjjjquote:Amsterdam Admirals weg uit ArenA?
Vrijdagavond hebben de Amsterdam Admirals hun waarschijnlijk allerlaatste wedstrijd in de Amsterdam ArenA gespeeld, zo meldt Highlow.nl. General manager Stefaan Eskes vertelde dat afgelopen week aan dagblad Spits. Hij houdt er rekening mee dat zijn ploeg de ArenA definitief de rug toekeert, omdat de directie speeldata voor de American footballers niet kan garanderen. De Admirals verloren kansloos met 30-7 van de Cologne Centurions.
Ja, en? Dus als je een klote seizoen hebt, wil je geen dubbel pakken? Successen zijn het belangrijkste, daarna pas de manier waarop. Als jij het AZ meer gunt dan Ajax, ben jij geen echte Ajacied.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:44 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Onzin.
Het heeft weinig zin om die discussie weer te gaan voeren maar ik zei dat idd. Maar wel in de context dat die prijzen alleen maar zouden verbloemen wat voor klote seizoen Ajax eigenlijk achter de rug heeft.
Is al een tijdje bekend. Utrecht(!) of Olympisch Stadion wordt als alternatief genoemd.quote:
Moeten we eerst eigenaar van die ufo wordenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:10 schreef J.Herrer het volgende:
En Admirals de Arena uit? Beste nieuws sinds jaren![]()
Nu nog alle concerten en musicalmeuk weg, en een flinke rood/wit verbouwing en misschien komt het ooit nog goed met die ballenbak![]()
Olympisch stadion is wel een goed idee.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:30 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Is al een tijdje bekend. Utrecht(!) of Olympisch Stadion wordt als alternatief genoemd.
Ja dat dacht ik ook, toen iemand zei Utrechtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:41 schreef denthemen het volgende:
Word het OS natuurlijk, het zijn de Amsterdam Admirals
Zo zeker ben ik helaas niet...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:19 schreef BonJovi het volgende:
Morgen is het zo ver! We gaan winnen met 2-0 denk ik.
jammer genoeg niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:52 schreef denthemen het volgende:
Heeft nog Altijd Zonder prijzen veel blessure gevallen?
quote:Twijfelgevallen AZ zijn inzetbaar
Louis van Gaal kan opgelucht ademhalen. De spelers die de afgelopen week twijfelgevallen waren voor het play-offduel met Ajax zijn allen inzetbaar. De grootste meevaller lijkt het meedoen van Moussa Dembélé.
Ook Kew Jaliens keert weer terug in de selectie. De verdediger had last van een griepje, maar kon zaterdag weer gewoon meetrainen. Danny Koevermans en Gretar Steinsson maakten hun rentree op de groepstraining. Dembélé werd zaterdagochtend onderzocht, waarna hij door de medische staf fit werd verklaard.
Zelf heeft de jonge Belg nog wel twijfels. "Helemaal klachtenvrij ben ik nog niet. Maar hopelijk is het genoeg", zo luidde het commentaar van Dembélé. Na afloop van het play-offduel vertrekt de aanvaller uit Alkmaar, om zich met de nationale selectie van België voor te bereiden op de komende interlands.
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus, als Stam fit is geen Heitinga?
D'oh.quote:
vandaar dat je ook geen trainer bij ajax bent..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer. Heitinga zou bij mij denk ik altijd spelen...
Bij mij ookquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer. Heitinga zou bij mij denk ik altijd spelen...
quote:
Nog gefeliciteerd trouwensquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:13 schreef manny het volgende:
[..]
vandaar dat je ook geen trainer bij ajax bent..![]()
Heitinga kan (niet vanwege zijn voetbalkwaliteiten) als hij wil zomaar de Maldini van Ajax worden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:35 schreef twi het volgende:
Grappig hoe zoiets zo kan kantelen, met name door 1 foto. Tot anderhalf jaar geleden werd Heitinga door sommigen uitgekotst of bestrikt om naar Fiorentina of Sevilla te sturen.
kletskoek!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:35 schreef twi het volgende:
Grappig hoe zoiets zo kan kantelen, met name door 1 foto. Tot anderhalf jaar geleden werd Heitinga door sommigen uitgekotst of bestrikt om naar Fiorentina of Sevilla te sturen.
quote:Harde kern AZ verenigd onder AFCA
De harde kern van AZ gaat vanaf volgend seizoen door het leven als AFCA. Deze benaming, die staat voor All Forces Combined Alkmaar, is gekozen na overleg tussen de verschillende supportersgroepen.
De geschiedenis van de fanatieke supporterskern van AZ wordt getekend door verdeeldheid. Al jarenlang zijn er verschillende groepen supporters die zich onafhankelijk van elkaar als fanatiek profileren. Deze verdeeldheid heeft zo zijn charme, maar brengt toch vooral veel lang negatieve gevolgen met zich mee. Zo lijkt de sfeer in het stadion er al enige tijd onder te lijden.
De verhuizing naar het nieuwe stadion beschouwden enkele supporters als kans om aan deze tweedracht een einde te maken. Bij het overleg dat tussen alle supportersgroepen werd ingesteld, bleek de animo tot samenwerking groot en was een overeenstemming al snel bereikt. Met ingang van aankomend seizoen zal de harde kern van AZ zodoende gezamenlijk opereren onder de toepasselijke naam All Forces Combined Alkmaar, afgekort tot het krachtige AFCA.
dat kan toch niet waar zijn.quote:
quote:Amsterdam Admirals weg uit ArenA?
Vrijdagavond hebben de Amsterdam Admirals hun waarschijnlijk allerlaatste wedstrijd in de Amsterdam ArenA gespeeld, zo meldt Highlow.nl. General manager Stefaan Eskes vertelde dat afgelopen week aan dagblad Spits. Hij houdt er rekening mee dat zijn ploeg de ArenA definitief de rug toekeert, omdat de directie speeldata voor de American footballers niet kan garanderen. De Admirals verloren kansloos met 30-7 van de Cologne Centurions.
Ik had dit nog niet gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |