De knapste!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:05 schreef Patch het volgende:
[..]
Dus je zus is op tv, welke van de 40 ?
kan het niet openen...quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:21 schreef Gia het volgende:
http://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=18de0bbe4f&view=att&th=11eb3cf237ce24a5&attid=0.1&disp=inline&zw
@ Patch: 2e rij van onder, 2de dame, grijze jurk met sjaaltje.![]()
Wat raar! Ik wel.quote:
Ja!!! Ze waren ook echt beter dan de andere.quote:
Ten eerste was Be Sharp kei kei en kei vals en hadden ze kutpubliek dat zich absoluut niet kon gedragen.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:43 schreef kwakveense het volgende:
ik vodn kolok écht écth écht niet beter dan be sharp.... er zit zo'n wereld van verschil tussen t niveau van de arrangementen... t kan wel lekker klinken, zo'n groot koor, maar ik vond ze echt niet beter...
valsquote:Op zondag 11 januari 2009 22:08 schreef LeksieKon het volgende:
[..]
Ten eerste was Be Sharp kei kei en kei vals en hadden ze kutpubliek dat zich absoluut niet kon gedragen.
Die wildcard kunnen ze dus ook wel onder hun schoentjes schrijven.
Uh, eerlijk gezegd was het niet helemaal zuiver. Waarschijnlijk door het vele bewegen.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:07 schreef kwakveense het volgende:
[..]
valsheb je weleens vals gehoord??
hm, ik let daar normaal gesproken heel erg op, dus vandaar dat ik me afvroeg waarom ik t dan niet gehoord heb, maar misschien heb ik toch niet zo goed geluisterd.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Uh, eerlijk gezegd was het niet helemaal zuiver. Waarschijnlijk door het vele bewegen.
Persoonlijk zie ik zo'n performance graag. Ziet er allemaal heel leuk uit en zo. Maar het is niet waar het bij Korenslag om gaat. Het is geen theaterwedstrijd. Dan moet je meedoen met 'Holland's got talent'
Maar goed, ik hoop er de 24ste toch weer bij te kunnen zijn. Heb ik weer iets om naar uit te kijken
Jouw toon, even daarvoor, de imitatie van Don, is anders ook niet zo vriendelijk. Eigenlijk.quote:Op maandag 12 januari 2009 01:20 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hm, ik let daar normaal gesproken heel erg op, dus vandaar dat ik me afvroeg waarom ik t dan niet gehoord heb, maar misschien heb ik toch niet zo goed geluisterd.
ik vond de dutchmen bij de opnames die volgende week op t verschijnen dus wél vals, maar ik zal nog eens terugluisteren wat ik van be sharp vind. t ging me meer om de toon van LekSikon...
ohquote:Op maandag 12 januari 2009 12:15 schreef Gia het volgende:
Nee, hij reageerde juist op jouw persiflage van Don.
Jij zei eerst dat jij kolok echt, echt, echt niet goed vond en daarna zei hij dat hij Be Sharp kei, kei en kei vals vond.
Wat dat publiek betreft, tja, ik denk niet dat ze er, bij de EO, om staan te springen als publiek tijdens een finale, die echt, echt, echt live is, contstant "BE SHARP" loopt te gillen. En niet stopt met applaudiseren als de opruier dit aangeeft. Met de halve finale konden ze dat er nog uitknippen. Met een finale kan dat niet.
Het is volgens mij bij dit soort koren niet meer dan normaal dat iemand in meerdere koren zingt... Ik vind niet dat hij hoeft te kiezen.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:49 schreef Gia het volgende:
Wat me wel is opgevallen is dat één en dezelfde man met drie koren mee gezongen heeft.
Met hoeveel mensen kun je dat geintje uithalen?
Dan zet je er dus 10 geschoolde stemmen neer en die laat je meedoen met 5 koren, waarbij je dan telkens weer 20 mensen bijzet. Tja, dan heb je wel topklasse in huis.
Dat één dirigent meerdere koren opgeeft, okay, kan nog. Is zijn probleem als ze tegelijk moeten. Maar dat koorleden met meerdere (drie) koren meezingen in hetzelfde programma moet toch niet kunnen, eigenlijk?
Waar gaat hij voor kiezen als Be Sharp en The Dutchmen in de finale komen?
Toch zal hij moeten kiezen als Dutchmen en Be Sharp of Fontys in de finale komt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:23 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Het is volgens mij bij dit soort koren niet meer dan normaal dat iemand in meerdere koren zingt... Ik vind niet dat hij hoeft te kiezen.
Als zingen je hobby is en je doet dat bij twee koren, of drie, en die doen allemaal mee aan korenslag, vind ik niet dat je dan er ineens twee in de steek moet laten. de mensen die in meerdere koren zingen worden heus niet "ingezet" als versterking met geschoolde stemmen, ze zijn daar gewoon lid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |