abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2009 @ 10:30:34 #226
3542 Gia
User under construction
pi_64802141
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 00:05 schreef Patch het volgende:

[..]

Dus je zus is op tv, welke van de 40 ?

De knapste!!

Ze staat in de eerste opstelling in het midden, 1 rij van boven af. Zwart haar met piekjes, ruim decolleté.

Zijn er overigens zo'n 50.
  donderdag 8 januari 2009 @ 11:21:39 #227
3542 Gia
User under construction
pi_64803930
http://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=18de0bbe4f&view=att&th=11eb3cf237ce24a5&attid=0.1&disp=inline&zw

@ Patch: 2e rij van onder, 2de dame, grijze jurk met sjaaltje.

[ Bericht 22% gewijzigd door Gia op 08-01-2009 11:27:10 ]
  donderdag 8 januari 2009 @ 16:59:19 #228
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_64817064
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 11:21 schreef Gia het volgende:
http://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=18de0bbe4f&view=att&th=11eb3cf237ce24a5&attid=0.1&disp=inline&zw

@ Patch: 2e rij van onder, 2de dame, grijze jurk met sjaaltje.
kan het niet openen...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  donderdag 8 januari 2009 @ 17:13:53 #229
3542 Gia
User under construction
pi_64817562
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 16:59 schreef Patch het volgende:

[..]

kan het niet openen...
Wat raar! Ik wel.

Maar goed, dan moet je zaterdag maar kijken. Kort zwart haar. Bij eerste nummer midden, bijna bovenin.
Zaterdag dus zonder sjaaltje.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 20:58:28 #230
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_64897417
Leuk dat gehuppel in die strakke shirtjes
Wie dit leest is gek
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 januari 2009 @ 21:00:57 #231
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_64897463
Henny is weer een drama
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 10 januari 2009 @ 22:10:03 #232
3542 Gia
User under construction
pi_64899400
Faun en de rest van KOLOK!!! Gefeliciteerd!!!
  zondag 11 januari 2009 @ 07:31:39 #233
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_64907520
Kolok door?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_64909304
Het was te verwachten, zo'n groot koor tegen twee kleinere. Maar ik gun het ze niet. Hoop dat Fontys de finale nog gaat halen!
  zondag 11 januari 2009 @ 12:34:03 #235
3542 Gia
User under construction
pi_64910407
quote:
Op zondag 11 januari 2009 07:31 schreef Patch het volgende:
Kolok door?
Ja!!! Ze waren ook echt beter dan de andere.

@ Booo.

Als het aan de koorgrootte ligt, dan snap ik niet dat Harderwijk het af moest leggen tegen Leeuwenhart.
Harderwijk had wel 65 leden of zo!

Nee, onzin.
  zondag 11 januari 2009 @ 15:43:47 #236
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64916194
ik vodn kolok écht écth écht niet beter dan be sharp.... er zit zo'n wereld van verschil tussen t niveau van de arrangementen... t kan wel lekker klinken, zo'n groot koor, maar ik vond ze echt niet beter...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_64930582
quote:
Op zondag 11 januari 2009 15:43 schreef kwakveense het volgende:
ik vodn kolok écht écth écht niet beter dan be sharp.... er zit zo'n wereld van verschil tussen t niveau van de arrangementen... t kan wel lekker klinken, zo'n groot koor, maar ik vond ze echt niet beter...
Ten eerste was Be Sharp kei kei en kei vals en hadden ze kutpubliek dat zich absoluut niet kon gedragen.

Die wildcard kunnen ze dus ook wel onder hun schoentjes schrijven.
  maandag 12 januari 2009 @ 00:07:32 #238
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64934967
quote:
Op zondag 11 januari 2009 22:08 schreef LeksieKon het volgende:

[..]

Ten eerste was Be Sharp kei kei en kei vals en hadden ze kutpubliek dat zich absoluut niet kon gedragen.

Die wildcard kunnen ze dus ook wel onder hun schoentjes schrijven.
vals heb je weleens vals gehoord??
  maandag 12 januari 2009 @ 00:26:12 #239
3542 Gia
User under construction
pi_64935449
quote:
Op maandag 12 januari 2009 00:07 schreef kwakveense het volgende:

[..]

vals heb je weleens vals gehoord??
Uh, eerlijk gezegd was het niet helemaal zuiver. Waarschijnlijk door het vele bewegen.

Persoonlijk zie ik zo'n performance graag. Ziet er allemaal heel leuk uit en zo. Maar het is niet waar het bij Korenslag om gaat. Het is geen theaterwedstrijd. Dan moet je meedoen met 'Holland's got talent'

Maar goed, ik hoop er de 24ste toch weer bij te kunnen zijn. Heb ik weer iets om naar uit te kijken
  maandag 12 januari 2009 @ 01:20:29 #240
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64936814
quote:
Op maandag 12 januari 2009 00:26 schreef Gia het volgende:

[..]

Uh, eerlijk gezegd was het niet helemaal zuiver. Waarschijnlijk door het vele bewegen.

Persoonlijk zie ik zo'n performance graag. Ziet er allemaal heel leuk uit en zo. Maar het is niet waar het bij Korenslag om gaat. Het is geen theaterwedstrijd. Dan moet je meedoen met 'Holland's got talent'

Maar goed, ik hoop er de 24ste toch weer bij te kunnen zijn. Heb ik weer iets om naar uit te kijken
hm, ik let daar normaal gesproken heel erg op, dus vandaar dat ik me afvroeg waarom ik t dan niet gehoord heb, maar misschien heb ik toch niet zo goed geluisterd.

ik vond de dutchmen bij de opnames die volgende week op t verschijnen dus wél vals, maar ik zal nog eens terugluisteren wat ik van be sharp vind. t ging me meer om de toon van LekSikon...
  maandag 12 januari 2009 @ 01:21:13 #241
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64936828
edit: nevermind...

[ Bericht 96% gewijzigd door kwakveense op 12-01-2009 01:29:21 ]
  maandag 12 januari 2009 @ 01:46:48 #242
3542 Gia
User under construction
pi_64937222
quote:
Op maandag 12 januari 2009 01:20 schreef kwakveense het volgende:

[..]

hm, ik let daar normaal gesproken heel erg op, dus vandaar dat ik me afvroeg waarom ik t dan niet gehoord heb, maar misschien heb ik toch niet zo goed geluisterd.

ik vond de dutchmen bij de opnames die volgende week op t verschijnen dus wél vals, maar ik zal nog eens terugluisteren wat ik van be sharp vind. t ging me meer om de toon van LekSikon...
Jouw toon, even daarvoor, de imitatie van Don, is anders ook niet zo vriendelijk. Eigenlijk.

Weet je wat het denk ik is, met Be Sharp.... Doordat er zoveel 'show' bij zit, leidt dat misschien wel wat af van de zang. Of je vergeeft een minder zuiver nootje hier en daar, omdat dat door de beweging komt.
Ik zing zelf dus ook, en ik heb jaren, vanaf mijn 5de, muziek gemaakt. Ik hoor heel veel. Ik was er dinsdag dan ook bij en hoorde daar al dat het niet helemaal zuiver was. Op zich niet storend vals, het geheel was heel leuk, maar toch....

Ben overigens erg benieuwd naar de Dutchmen volgende week. Ik vond die in de kwartfinale erg goed.
PopUp in vergelijking tot KOLOK vind ik minder. Leeuwenhart vind ik qua zang ook heel goed, alleen moeten ze niet dezelfde fout gaan maken als Be Sharp, teveel theater.

Ik hoop eigenlijk op een finale met Dutchmen en Leeuwenhart. M.i. naast KOLOK de betere KOREN.
  maandag 12 januari 2009 @ 08:00:59 #243
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64938517
Ik vond het theater wel meevallen bij Leeuwenhart, en ik heb het bij hen in een concert nog nooit ten koste van de zang horen gaan: daarvoor is de dirgent te perfectionistisch op klank (daarom kregen ze in het begin ook steeds die opmerking dat ze teveel nadachten, dat het niet los genoeg was etc...) ze vinden het zelf al vals als ik het als, toch wel kritische luisteraar, nog niet vals vind...

maar misschien heb je gelijk wat betreft be-sharp, daarom ga ik als ik tijd heb nog wel even terugluisteren.

wat betreft mijn toon: tsja, ik reageer op iemand die ik hier nog niet eerder gezien heb en die even langskomt om te roepen dat het kei en kei en kei vals is en woorden als "kutpubliek" in de mond neemt, dan vind ik mijn toon nog wel meevallen...
  maandag 12 januari 2009 @ 12:15:24 #244
3542 Gia
User under construction
pi_64944188
Nee, hij reageerde juist op jouw persiflage van Don.
Jij zei eerst dat jij kolok echt, echt, echt niet goed vond en daarna zei hij dat hij Be Sharp kei, kei en kei vals vond.

Wat dat publiek betreft, tja, ik denk niet dat ze er, bij de EO, om staan te springen als publiek tijdens een finale, die echt, echt, echt live is, contstant "BE SHARP" loopt te gillen. En niet stopt met applaudiseren als de opruier dit aangeeft. Met de halve finale konden ze dat er nog uitknippen. Met een finale kan dat niet.
  maandag 12 januari 2009 @ 13:10:16 #245
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64946074
quote:
Op maandag 12 januari 2009 12:15 schreef Gia het volgende:
Nee, hij reageerde juist op jouw persiflage van Don.
Jij zei eerst dat jij kolok echt, echt, echt niet goed vond en daarna zei hij dat hij Be Sharp kei, kei en kei vals vond.

Wat dat publiek betreft, tja, ik denk niet dat ze er, bij de EO, om staan te springen als publiek tijdens een finale, die echt, echt, echt live is, contstant "BE SHARP" loopt te gillen. En niet stopt met applaudiseren als de opruier dit aangeeft. Met de halve finale konden ze dat er nog uitknippen. Met een finale kan dat niet.
oh ik had niet door dat uik gepersifleerd werd, maar ik ken die poster dan ook niet bij naam dus wellicht ken ik m niet goed genoeg om dat soort dingen te zien...

ik vond kolok overigens níet slecht, ik vond ze gewoon mínder goed. smaken verschillen.
pi_64954341
Vond de kwaliteit van de koren deze aflevering overall erg goed! Het derde koor vond ik nog het minst. Het boeide het minst.. De andere twee vond ik gelijkwaardig aan elkaar en dan komt het aan op smaak. Dat grote koor is niet "mijn" soort koor (ik heb sowieso weinig met koren hoor maar goed), maar wel erg strak en goed verstaanbaar vooral. Dat studentenkoor vond ik ook heel erg sterk! Mischien wat teveel solisten en niet echt een eenheid, maar wel een tof koor. Goeie stemmen!

Jammer dus dat dat koor niet direct door is.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 12 januari 2009 @ 16:49:59 #247
3542 Gia
User under construction
pi_64955108
Wat me wel is opgevallen is dat één en dezelfde man met drie koren mee gezongen heeft.
Met hoeveel mensen kun je dat geintje uithalen?

Dan zet je er dus 10 geschoolde stemmen neer en die laat je meedoen met 5 koren, waarbij je dan telkens weer 20 mensen bijzet. Tja, dan heb je wel topklasse in huis.

Dat één dirigent meerdere koren opgeeft, okay, kan nog. Is zijn probleem als ze tegelijk moeten. Maar dat koorleden met meerdere (drie) koren meezingen in hetzelfde programma moet toch niet kunnen, eigenlijk?

Waar gaat hij voor kiezen als Be Sharp en The Dutchmen in de finale komen?
  maandag 12 januari 2009 @ 22:38:18 #248
3542 Gia
User under construction
pi_64970597
De stemuitslagen zijn bekend:

Fontys : 32 %
KOLOK: 45 %
Be Sharp: 23 %
  dinsdag 13 januari 2009 @ 09:23:29 #249
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64979703
quote:
Op maandag 12 januari 2009 16:49 schreef Gia het volgende:
Wat me wel is opgevallen is dat één en dezelfde man met drie koren mee gezongen heeft.
Met hoeveel mensen kun je dat geintje uithalen?

Dan zet je er dus 10 geschoolde stemmen neer en die laat je meedoen met 5 koren, waarbij je dan telkens weer 20 mensen bijzet. Tja, dan heb je wel topklasse in huis.

Dat één dirigent meerdere koren opgeeft, okay, kan nog. Is zijn probleem als ze tegelijk moeten. Maar dat koorleden met meerdere (drie) koren meezingen in hetzelfde programma moet toch niet kunnen, eigenlijk?

Waar gaat hij voor kiezen als Be Sharp en The Dutchmen in de finale komen?
Het is volgens mij bij dit soort koren niet meer dan normaal dat iemand in meerdere koren zingt... Ik vind niet dat hij hoeft te kiezen.

Als zingen je hobby is en je doet dat bij twee koren, of drie, en die doen allemaal mee aan korenslag, vind ik niet dat je dan er ineens twee in de steek moet laten. de mensen die in meerdere koren zingen worden heus niet "ingezet" als versterking met geschoolde stemmen, ze zijn daar gewoon lid...

Er zijn ook mensen op de EO site geweest die riepen dat een dirigent altijd maar voor 1 koor moe tkiezen... maar die hebben denk ik geen idee van diigenten salarissen, want van 1 koor kom je echt niet rond... het is misschien niet zo handig om met meerdere koren mee te doen, maar ik weet niet welke van zijn koren door de EO erbij 'gevraagd' zijn. mijn koor werd ook gebeld of we mee wilden doen (aan de voorrondes) met ons kamerkoor (selectiekoor uit t grote koor) omdat ze nog een studentenkoor erbij wilden. maar de dirigent had er geen zin in...
  dinsdag 13 januari 2009 @ 11:38:03 #250
3542 Gia
User under construction
pi_64983725
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 09:23 schreef kwakveense het volgende:

[..]

Het is volgens mij bij dit soort koren niet meer dan normaal dat iemand in meerdere koren zingt... Ik vind niet dat hij hoeft te kiezen.

Als zingen je hobby is en je doet dat bij twee koren, of drie, en die doen allemaal mee aan korenslag, vind ik niet dat je dan er ineens twee in de steek moet laten. de mensen die in meerdere koren zingen worden heus niet "ingezet" als versterking met geschoolde stemmen, ze zijn daar gewoon lid...
Toch zal hij moeten kiezen als Dutchmen en Be Sharp of Fontys in de finale komt.
Dat moest hij voor de halve finale ook. Hij zong niet met fontys mee, alleen met Be Sharp.
Henny heeft tijdens de opnames nog aan em gevraagd voor welk koor hij zou kiezen, mochten ze de finale halen.
Fontys kan best zonder, dat hebben we bij de halve finale wel gezien.
Maar voor Be Sharp én Dutchmen zou het een hele aderlating zijn zonder deze bas.

Op en neer lopen gaat niet gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')