Dat mag ik aannemen!quote:Op maandag 30 juli 2007 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga er ook posten uiteraard.
Ja, nee, 92' 9000CS. Tja, het is wel veel geld ja. Maar het is verder wel een geweldige autoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:56 schreef Duvel het volgende:
Vierhonderdachttien euro? Kreeg je er een gouden randje bij? Wat voor wagen rij je?
Inderdaad veel geld... Voor een 900 is een nieuwe ruit geloof ik iets van 90euro ex, alleen materiaal. Ik denk niet dat ze bijna 400 euro nodig hebben voor de inbouw. Maar een 9000 is een andere auto...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:02 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Ja, nee, 92' 9000CS. Tja, het is wel veel geld ja. Maar het is verder wel een geweldige auto
Voor of na overname door GM?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:26 schreef Salvad0R het volgende:
Saab is lief. Puur Kultuur zeg ik je.
Er bestaat een 95, een soort vroege estate-versie van de 96. Die stamt ergens uit de jaren '60 en '70. En er is de 9-5, het huidige model (sinds een jaar of 10 denk ik).quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:49 schreef _The_General_ het volgende:
Bestaat er zoiets als de Saab 95 of 950 special edition! ?
Ben weer terug en we hebben totaal geen problemen gehad! Op de terugweg nog een tijdlang 150 als cruise-snelheid aangehouden in Duitsland en af en toe een stuk 170 gereden (zelfs bergop), met volledig bepakte kofferruimte en 4 personen, geen enkel probleem. Harder dan 170 durfde ik niet omdat ze dan een beetje rauw begon te klinken (ongeveer 4750 toeren).quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:12 schreef Appeltaarten het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen jou saab red `t wel van Berlijn naar Krakau en Tsjechië en Oostenrijk kan die ook wel aan! Veel plezier! En cruise ze in je 900
Dan hebben we waarschijnlijk de Saab 9-5 special edition. Komen deze special editions veel voor? 230 pk sportuitvoering.quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er bestaat een 95, een soort vroege estate-versie van de 96. Die stamt ergens uit de jaren '60 en '70. En er is de 9-5, het huidige model (sinds een jaar of 10 denk ik).
Van een special edition heb ik nog nooit gehoord, kan zijn dat ik dat gemist heb. Wat me aannemelijker is is dat iemand dacht dat de SE in '9-5 SE' stond voor special edition, terwijl het eigenlijk voor Sport Estate staat.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:15 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Dan hebben we waarschijnlijk de Saab 9-5 special edition. Komen deze special editions veel voor? 230 pk sportuitvoering.
Die snelheden zijn netjes vooral met volle bepakking Als die al z`n beurtjes krijgt loopt jou beestje nog zeker een heel stuk!Ik ga die van mij woensdag middag ff klaarmaken voor de trip naar Lowlands!4 man bepakt en bezakt richting een lang feestweekend!quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:50 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ben weer terug en we hebben totaal geen problemen gehad! Op de terugweg nog een tijdlang 150 als cruise-snelheid aangehouden in Duitsland en af en toe een stuk 170 gereden (zelfs bergop), met volledig bepakte kofferruimte en 4 personen, geen enkel probleem. Harder dan 170 durfde ik niet omdat ze dan een beetje rauw begon te klinken (ongeveer 4750 toeren).
Desalniettemin zeker niet teleurgesteld door mijn 23 jaar oude beestje met inmiddels 250.000km op de klok.
Foto's!quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:51 schreef nsfw het volgende:
NSFW is vanaf vandaag ook troste bezitter van een Saab 900SE 2.0T Cabriolet
Vette Saab!quote:
Nog eentje die aan het bekeren isquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:24 schreef Pascal86 het volgende:
Paar maanden geleden vondt ik saab fucking gaar maar begint het merk steeds meer te waarderen
Turbo-X!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |