Nee, de efteling zal zeggen, 'asociaal druk, blijf weg'...quote:Op zondag 29 april 2007 15:47 schreef zure_apple het volgende:
Volgens de efteling zelf is er 'gezellige bedrijvigheid', wat tussen rustig en druk in zit.
ik vond lange jan ook zo eng...hij keek altijd heel boos vond ik...gelukkig alweer 15 jaar niet meer geweest ofzoquote:Op zondag 29 april 2007 22:43 schreef Kuukske het volgende:
De Efteling. Jeugdtrauma's overgehouden aan Lange Jan en Roodkapje
quote:Op zondag 29 april 2007 15:48 schreef Mokz het volgende:
Pleurisdruk, meivakantie+lekker weer+sowieso heel veel mensen vrij vanwege koninginnedag.
Is al een paar keer gebeurd zelfs.quote:Op maandag 30 april 2007 21:05 schreef Stinosss het volgende:
Ben ik de enigste..of zijn er meer mensen die de neiging hebben om die irritant dansende rooie schoentjes eens mee te jatten?
Aangestoken, jaja. Die bitch met die zwavelstokjes was het, weet het zekerquote:Op maandag 30 april 2007 21:14 schreef Adelante het volgende:
Bezoekers Efteling door brand uur vast in attractie
KAATSHEUVEL - In de Droomvlucht van pretpark De Efteling is maandagmiddag een kleine brand uitgebroken. Het vuur was binnen vijf minuten onder controle door ingrijpen van de bedrijfsbrandweer.
Het duurde echter een uur en 20 minuten voordat de laatste acht passagiers uit hun gondel waren bevrijd, omdat ze op een moeilijk bereikbare plek zweefden.
Het ging om het laatste stuk waar de passagiers in een spiraal dalen in het zogenoemde 'Zompewoud'. Er waren geen gewonden, vertelde een woordvoerster van De Efteling.
Rook
De meeste bezoekers van de attractie hadden wel last van de rook, maar konden door de EHBO en opgeroepen brandweer van Kaatsheuvel en de plaatselijke GGD vrij snel worden geholpen.
De oorzaak van de brand was een kortsluiting aan een elektrisch kastje tussen twee gondels. De attractie wordt onderzocht.
quote:Op maandag 30 april 2007 21:14 schreef Adelante het volgende:
Bezoekers Efteling door brand uur vast in attractie
KAATSHEUVEL - In de Droomvlucht van pretpark De Efteling is maandagmiddag een kleine brand uitgebroken. Het vuur was binnen vijf minuten onder controle door ingrijpen van de bedrijfsbrandweer.
Het duurde echter een uur en 20 minuten voordat de laatste acht passagiers uit hun gondel waren bevrijd, omdat ze op een moeilijk bereikbare plek zweefden.
Het ging om het laatste stuk waar de passagiers in een spiraal dalen in het zogenoemde 'Zompewoud'. Er waren geen gewonden, vertelde een woordvoerster van De Efteling.
Rook
De meeste bezoekers van de attractie hadden wel last van de rook, maar konden door de EHBO en opgeroepen brandweer van Kaatsheuvel en de plaatselijke GGD vrij snel worden geholpen.
De oorzaak van de brand was een kortsluiting aan een elektrisch kastje tussen twee gondels. De attractie wordt onderzocht.
Is dat zo van de vakantie? Ik heb dat nl. op internet gezocht en veel vind je er niet van; 1 website zei dat alle regio's tegelijk vakantie hebben. Ik heb iig al kaartjes bij appie gekocht dus kan zo doorlopen!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:38 schreef mousemicky het volgende:
'T is trouwens in Tilburg e.o. nog geen meivakantie, die begint daar pas op 7 mei (of zijn er binnen de stad ook weer verschillen?). Misschien valt t dus nog iets mee met die drukte... (al is 20 graden met zon wel ideaal Efteling-weer)... Een tip: neem genoeg water mee, want de halve literflesjes zijn bij de Efteling echt idioot duur (en bijvullen op de wc is gratis)
Mousemicky heeft trouwens 5 jaar bij de Droomvlucht gewerkt, en weet dat het idd lastig is om mensen in het zompenwoud uit de gondels te krijgen, vooral als ze slecht ter been zijn (nachtmerries met bejaarden en touwladdertjes enzo).... Maar t gaf altijd wel een leuke onderbreking van de dag, zo'n ontruiming... Heb trouwens nooit een brand meegemaakt, alleen maar technische storingen (een heeeeele hoop, dat rotding is enorm storingsgevoelig)....
Hier (Breda) heeft ook iedere school in de buurt een andere vakantie. Ik heb deze week, andere school volgende week en weer een andere de week daarna.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:46 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Is dat zo van de vakantie? Ik heb dat nl. op internet gezocht en veel vind je er niet van; 1 website zei dat alle regio's tegelijk vakantie hebben. Ik heb iig al kaartjes bij appie gekocht dus kan zo doorlopen!
http://www.2link.nl/vakantiespreiding_.html
Ah, veel Belgen, maar 1 mei is natuurlijk ook een nationale feestdag in België!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:29 schreef Patje1987 het volgende:
Vanmorgen in de bus naar me stage in tilburg en de bus rijdt dan langs de efteling, het was echt druk ookal was het nog vroeg. Voornamelijk autos met belgische kentekens vanmorgen
Morgen weet ik hetquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:50 schreef Qwea het volgende:
keidruk denk. Wij willen ook, maar echnie in de mei vakantie
quote:Op maandag 30 april 2007 21:22 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Aangestoken, jaja. Die bitch met die zwavelstokjes was, weet het zeker.
Inderdaad, dan komt ineens niemand meerquote:Op zondag 29 april 2007 15:54 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, de efteling zal zeggen, 'asociaal druk, blijf weg'...![]()
Maar wat als iedereen dat advies nou opvolgt? Wordt het alsnog druk.quote:Op zondag 29 april 2007 15:53 schreef _dirkjan_ het volgende:
Die indicatie die de efteling geeft klopt meestal wel. Alleen het weer kan hier nog wat invloed op uitoefenen. Dus als het lekker weer is, reken maar dat het druk is!
(heb in efteling gewerkt)
ja die is open. alles was open behalve het waterorgel gisterquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:15 schreef Chav het volgende:
Ik ga morgen! Wilde eigenlijk vandaag gaan maar ik wist niet of droomvlucht al open was (en?).
TOPIC IS TWEE JAAR OUD, DWAAS!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:47 schreef Pindanoot het volgende:
Zal de komende week wel rustig zijn , kleine 10k-15k bezoekers dus valt wel mee.
Jezelf aanmelden om dit topic te kicken en dan nooit meer te postenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:08 schreef danny-1995 het volgende:
:Apple, misschien moet je donderdag tijdens koninginnendag gaan, dan is het een stuk minder druk denk ik ... en dat was trouwens ook mijn vraag of het dan druk zou zijn want ik wil met mijn gezin![]()
![]()
![]()
Ik ben er zelf ok maar 1 of 2 x geweest want woon er best wel ve weg van, maar kost ok best duur opzich..
Heeft iemand ok nog handige tips als je naar de efteling gaat, behalve de ah kaartjes![]()
![]()
![]()
Alvast bedankt
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:49 schreef Beauregard het volgende:
[..]
TOPIC IS TWEE JAAR OUD, DWAAS!
Laat het rusten.
Jezus heb je er op gewacht om precies 1 jaar, geen dag meer geen dag minder, na de laatste post te posten?quote:
Dat was zelfs eerlijk waar toevalquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:09 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Jezus heb je er op gewacht om precies 1 jaar, geen dag meer geen dag minder, na de laatste post te posten?
Wel..quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 16:16 schreef Chinless het volgende:
Je moet eens voor de gein gaan op een drukke dag. Dan ken je nergens normaal in of lopen. Voor eten moet je zelfs wachten. Dat is pas druk!
+ actie van de AHquote:Op zondag 29 april 2007 15:50 schreef miss_bleu het volgende:
mei vakantie. Dus als jij een uur in de rij wil staan wachten per attractie moet je het zeker doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |