TOPIC IS TWEE JAAR OUD, DWAAS!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:47 schreef Pindanoot het volgende:
Zal de komende week wel rustig zijn , kleine 10k-15k bezoekers dus valt wel mee.
Jezelf aanmelden om dit topic te kicken en dan nooit meer te postenquote:Op donderdag 16 april 2009 18:08 schreef danny-1995 het volgende:
:Apple, misschien moet je donderdag tijdens koninginnendag gaan, dan is het een stuk minder druk denk ik ... en dat was trouwens ook mijn vraag of het dan druk zou zijn want ik wil met mijn gezin![]()
![]()
![]()
Ik ben er zelf ok maar 1 of 2 x geweest want woon er best wel ve weg van, maar kost ok best duur opzich..
Heeft iemand ok nog handige tips als je naar de efteling gaat, behalve de ah kaartjes![]()
![]()
![]()
Alvast bedankt
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:49 schreef Beauregard het volgende:
[..]
TOPIC IS TWEE JAAR OUD, DWAAS!
Laat het rusten.
Jezus heb je er op gewacht om precies 1 jaar, geen dag meer geen dag minder, na de laatste post te posten?quote:
Dat was zelfs eerlijk waar toevalquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:09 schreef EdNoolk het volgende:
[..]
Jezus heb je er op gewacht om precies 1 jaar, geen dag meer geen dag minder, na de laatste post te posten?
Wel..quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 16:16 schreef Chinless het volgende:
Je moet eens voor de gein gaan op een drukke dag. Dan ken je nergens normaal in of lopen. Voor eten moet je zelfs wachten. Dat is pas druk!
+ actie van de AHquote:Op zondag 29 april 2007 15:50 schreef miss_bleu het volgende:
mei vakantie. Dus als jij een uur in de rij wil staan wachten per attractie moet je het zeker doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |