Zelfs een puber laat na zo een lange tijd wel wat horen als je zoveel in de media bent.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:19 schreef alors het volgende:
Wat?! Jesus joh, ik dacht die komt wel weer terug, pubers lopen wel vaker weg enzo, sneu zeg...
en Partyflockquote:
WTF, kennelijk weet je al meer dan de politie. Ik zou me maar snel melden als getuige hoor.quote:Op zondag 15 april 2007 01:32 schreef Pascal86 het volgende:
ze heeft een beetje te danken aan haar levens style.
Dessalnietemin tragisch dat we anno 2007 nog steeds niet beter zijn.
Als je dit topic leest dan is de titel op TT genoeg idd had daarnet hetzelfde..quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Erg rot voor de ouders zeg. wist eigenlijk gelijk dat zij het was. toen het op teletekst stond
Als je dit topic een beetje doorleest dan zul je zien dat velen dit al eerder geopperd hebbenquote:Op zondag 15 april 2007 08:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
WTF, kennelijk weet je al meer dan de politie. Ik zou me maar snel melden als getuige hoor.![]()
Bah, wat laag om het meteen te gooien op haar levensstijl.
Het is gewoon nog een puber joh, en daarvan zijn er velen die even wat 'wildere' jaren hebben.
Je weet verder helemaal niet wat er gebeurd is, misschien is ze vermoord, misschien verdronken, maar dat 'eigen schuld' geblaat is zoooo irritant.
Als je zo'n harde bent moet je niet de moeite nemen te reageren in dit topic, ben dan zo hard er je schouders voor op te halen en iets anders te doen. Nee, maar toch even de moeite nemen negatief te raegeren.![]()
Inderdaad, en als blijkt dat het daardoor komt is het wel degelijk haar eigen schuld al doet elke puber het.quote:Op zondag 15 april 2007 08:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
WTF, kennelijk weet je al meer dan de politie. Ik zou me maar snel melden als getuige hoor.![]()
Bah, wat laag om het meteen te gooien op haar levensstijl.
Het is gewoon nog een puber joh, en daarvan zijn er velen die even wat 'wildere' jaren hebben.
Je weet verder helemaal niet wat er gebeurd is, misschien is ze vermoord, misschien verdronken, maar dat 'eigen schuld' geblaat is zoooo irritant.
Als je zo'n harde bent moet je niet de moeite nemen te reageren in dit topic, ben dan zo hard er je schouders voor op te halen en iets anders te doen. Nee, maar toch even de moeite nemen negatief te raegeren.![]()
Ja hoor, het is je eigen schuld als je dan wordt vermoord, verkracht of verzuipt.quote:Op zondag 15 april 2007 09:07 schreef Sell.Kay het volgende:
[..]
Inderdaad, en als blijkt dat het daardoor komt is het wel degelijk haar eigen schuld al doet elke puber het.
Daarbij is het gissen gewoon menselijk, reageer niet zo overdreven.
Ik zei dus dat als zij door de drank en drugs die zíj innam in 7 sloten tegelijk is gelopen, dan is het wel degelijk haar schuld.quote:Op zondag 15 april 2007 09:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja hoor, het is je eigen schuld als je dan wordt vermoord, verkracht of verzuipt.![]()
Verder reageer ik niet overdreven, ben alleen van mening dat sommige mensen die zo hard reageren beter niet kunnen reageren.
Ik snap niet waarom je je aangesproken voelt, want ik reageerde in de eerste instantie niet eens op jou.quote:Op zondag 15 april 2007 09:13 schreef Sell.Kay het volgende:
[..]
Ik zei dus dat als zij door de drank en drugs die zíj innam in 7 sloten tegelijk is gelopen, dan is het wel degelijk haar schuld.
Natuurlijk is het haar schuld niet als ze vermoord is.
Speculeren hoort er nu eenmaal bij, zeker hier op Fok.
Ik wilde gewoon reageren.quote:Op zondag 15 april 2007 09:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je je aangesproken voelt, want ik reageerde in de eerste instantie niet eens op jou.
Ik zei dat ik me erger aan reactie's als: 'het is haar eigen schuld dat ze dood is, want het zal wel door haar levensstijl komen.' Een beetje van die 'Poeh, boeieee' reacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |