Persen geeft een heel andere smaak dan fijn snijden. De pers wegdoen zou ik dus zeker niet doen maar ik ben het wel met je eens dat persen lang niet altijd de juiste manier is om knoflook te gebruiken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:20 schreef SHE het volgende:
Tip van flip: pleur je knoflook pers weg.
Ken je die scheermesjes waar oude opa's zich mee scheren en labiele wijven zich mee snijden?
Nou; die zijn onontbeerlijk in je keuken. Kun je die knof flinterdun mee snijden. Fantastisch en cheap!
Dat probleem heb ik ook. Proberen, ervaring, proeven en kijken is mijn methode.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:56 schreef Stali het volgende:
Supertopic, ik doe mee.
Weet nu zo maar 1 hoofdgerecht wat echt vet lowbudget is en wat iedereen hier lekker vindt.
Maar dan moet ik dat eerst weer maken en opschrijven want doe altijd alles op gevoel.
Prachtig, foto's zijn altijd goed ter inspiratiequote:Maar zaterdag ga ik het hier maken + foto van het resultaat..
Of gewoon een goed koksmes. Ik snij mijn knoflook ook gewoon met een 16cm (compensatie, ey) koksmes, gaat prima.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:20 schreef SHE het volgende:
Tip van flip: pleur je knoflook pers weg.
Ken je die scheermesjes waar oude opa's zich mee scheren en labiele wijven zich mee snijden?
Nou; die zijn onontbeerlijk in je keuken. Kun je die knof flinterdun mee snijden. Fantastisch en cheap!
16 cm ter compensatie? Koop een 24 cm, manquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Of gewoon een goed koksmes. Ik snij mijn knoflook ook gewoon met een 16cm (compensatie, ey) koksmes, gaat prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop