wederom waar ben je dan !!!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:20 schreef paarse_paashaas het volgende:
for fucks sake, heb ik een idee voor een top titel, open jij deze!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
neen, ik wil m openen!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:21 schreef Bosbeetle het volgende:
vraag maar een subchange aan bij inso oid!
waarom zeg je dan niks als je ziet dat het topic op zo'n 299 posts staatquote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
neen, ik wil m openen!
omdat ik toen niet achter mn computer zat!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
waarom zeg je dan niks als je ziet dat het topic op zo'n 299 posts staat
wel topic!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:24 schreef JaWi het volgende:
Ah niet topic!
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:24 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
omdat ik toen niet achter mn computer zat!
ja godverdomme!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.nepnerdJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jaaaa eine specialen sub vor dich !quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:27 schreef Querk het volgende:
jonge jonge
nou, heb je al een uniek en geweldig spel bedacht?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:27 schreef Querk het volgende:
jonge jonge
Ik zei toch JA!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
wel topic!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee, nog niks! Op deze wereld zijn er al zoveel spellen! Hoe kan je nou een orgineel spel bedenken??quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nou, heb je al een uniek en geweldig spel bedacht?
goed nadenken!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:30 schreef Querk het volgende:
[..]
nee, nog niks! Op deze wereld zijn er al zoveel spellen! Hoe kan je nou een orgineel spel bedenken??
door autistisch te zijn misschien !quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:30 schreef Querk het volgende:
[..]
nee, nog niks! Op deze wereld zijn er al zoveel spellen! Hoe kan je nou een orgineel spel bedenken??
nietus!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik zei toch JA!
Vat samen kut!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:32 schreef Insomaniac het volgende:
Voor BB;
rommel
ja, maar dat is te moeilijk.............quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
door autistisch te zijn misschien !
sommige mensen hebben dr totaal geen moeite mee!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:33 schreef Querk het volgende:
[..]
ja, maar dat is te moeilijk.............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop