Daar moet je een beetje talent voor hebben.quote:
Hopelijk scoort hij 2x in de finale.quote:Op maandag 21 juni 2021 18:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als domfries daar met een wipje scoorde had PSV hem voor 50 miljoen kunnen verkopen.
Opportunisme genot
Er staat een gelimiteerd transferbedrag in zijn contract.quote:Op maandag 21 juni 2021 18:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als domfries daar met een wipje scoorde had PSV hem voor 50 miljoen kunnen verkopen.
Opportunisme genot
?????????????????????????????quote:
Vijf miljoen?quote:Op maandag 21 juni 2021 18:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er staat een gelimiteerd transferbedrag in zijn contract.
Hoe lang is een Chinees.quote:Op maandag 21 juni 2021 18:34 schreef Starhopper het volgende:
Weer die chinese reclame. Wat staat daar?
21:00 wedstrijden zijn niet boeiendquote:Op maandag 21 juni 2021 18:34 schreef Bosbeetle het volgende:
dankzij deze wedstrijd komen we er wel lekker in, volgende wedstrijd gaan eindelijk alle passes mis.
Covid-19 komt uit ons lab. Groetjes Chinaquote:Op maandag 21 juni 2021 18:34 schreef Starhopper het volgende:
Weer die chinese reclame. Wat staat daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop