Na ruim 2 maanden is het MEAU dan tóch gelukt om een grote hit te scoren. Deze week zijn opeens alle radiostations om en komt ze hoog binnen in de Top 40. Bij de release in september kon ik de hitpotentie wel direct horen, maar in Nederland duurt het dus meestal vrij lang voordat een nieuwe artiest mainstream wordt opgepikt.quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:49 schreef Gretzl het volgende:
![]()
MEAU - Dat Heb Jij Gedaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.MEAU - Dat heb jij gedaan (Official video) (video)
Binnenkort dus ook te vinden in de lijstjes van @riazop?quote:Op vrijdag 19 november 2021 16:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Na ruim 2 maanden is het MEAU dan tóch gelukt om een grote hit te scoren. Deze week zijn opeens alle radiostations om en komt ze hoog binnen in de Top 40. Bij de release in september kon ik de hitpotentie wel direct horen, maar in Nederland duurt het dus meestal vrij lang voordat een nieuwe artiest mainstream wordt opgepikt.
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 19 november 2021 20:51 schreef Scuidward het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Yung Felix ft. Chauw - Jetskiii (video)
Catchy.
Laat dat maar aan Yung Felix over.quote:
Ik verzamel muziekquote:Op zaterdag 20 november 2021 17:26 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Laat dat maar aan Yung Felix over.
Heb ook nog wat uit België, vind het zelf erg goed maar geen idee hoe bekend ze daar zijn.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Roedel - Het Spijt Me (video)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop